Jeesuksen Kristuksen syntymäpäivä.. !!!

Anonyymi

Nyt juhlimme suurin syntymäpäiväjuhla maan päällä. Oletko harkinut mikä lahja annat mega giga ainut ja isompi ja suurempi syntymäpäivä sankarille kuin ketään ja kukaan muu maan päällä ?

27

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voit huoleti kirjoittaa äidinkielelläsi arabiaksi. Google kyllä kääntää.

      • : ) FÖDD ÄR FRALSAREN JESUS KRISTUS. VISSTE DU DET ?


      • Savis kirjoitti:

        : ) FÖDD ÄR FRALSAREN JESUS KRISTUS. VISSTE DU DET ?

        Detta förklarar de maniska texterna om homosexualitet!


    • Anonyymi

      kuten laulun sanoissa
      Tulkaa kaikki nyt nauramaan on poika syntynyt maailmaan, tulkaa nauramaan haahaahaa.

    • Hänhän omistaa kaikki !!! Tiedät varmaan että kaikki on Hänen. Ja ainoa mtä ei ole Hänen vallassa ja omistuksia on ne jjotka ei vielä ole sisäpuolella.. Siis anna itseä Hänelle että Hänen Veri saa poista ja pestä sinut kokonaan että voit päästää Krisuksen Elämään.

      SIIS ILAHDUTA HÄNET JA ANNA ITSESI LAHJAKSI HÄNELLE LAHJAPAKETISSA. HÄN YLLÄTTYY AIVAN VARMASTI !!!

      • Anonyymi

        Sairasta!


      • Anonyymi

        Ota Savis tyynesti. Nyt on Joulu. Jeesus ei halua säikytellä ketään.

        Lumiukkokin tuo lahjansa Jeesuslapselle: kultaa, mirhaa ja suitsukkeita.
        https://www.youtube.com/watch?v=CjeO-WbrgTk

        Rauhallista Joulua Kaikille! 🎄✨


    • Anonyymi

      Ps.68:19 Sinä astuit ylös korkeuteen, otit vankeja saaliiksesi, sait ihmisiä lahjaksesi: niskoittelijatkin joutuvat asumaan Herra Jumalan tykönä.

    • Anonyymi

      Paras lahja Jeesukselle on antaa oma elämänsä Hänelle.

      • Kaikkivaltias on luonut ihan kaiken, mutta tahtoo silti lahjoja. Liekö menettänyt luomisvoimansa?


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Kaikkivaltias on luonut ihan kaiken, mutta tahtoo silti lahjoja. Liekö menettänyt luomisvoimansa?

        Jesse on varmaan riisto kapitalisti kun ei mikään riitä.Kun pitää jo elämänsä antaa.


    • Anonyymi

      paras lahja jeesukselle on antaa koko maallinen omaisuutensa köyhille ja alkaa seurata jeesusta

      • Anonyymi

        Seurata instassa juu mutta mikä tili sillä on?


      • Melkein yhtä hyvä vaihtoehto on antaa rahansa P. Jalovaaran tapaisille jumalaa lähellä oleville.


    • Anonyymi

      Ainut mitä Jeesus meiltä odottaa, että anamme itsemme ja kätkemme elämämme Kristukseen. Amen

      • Anonyymi

        Juu paskat me jeesuksen opetuksista kun ilmankin saa ja taksilla pääsee taivaaseen mun rahat on mun hommatkoon jesse omansa köyhille


      • Anonyymi

        Eipä paljon odota. Mulla ainakin on elämiä yksi ja pitäisin sen mielelläni itselläni. Rahojanikaan en oikein haluaisi Mellerille antaa, vaikka ymmärrän hänen suuret nais- ym menonsa.


    • Anonyymi

      Täältä kanssa pari kuukautta myöhästyneet synttärionnittelut henkimaailman olennoille

      • Anonyymi

        Tarkastiottaen emme vietä Jeesuksen syntymäpäivää!!

        Me vietämme Jeesuksen syntymäJUHLAA sen kunniaksi, että ...

        Jes. 9:6

        (9:5) Sillä lapsi on meille syntynyt, poika on meille annettu, jonka hartioilla on herraus, ja hänen nimensä on: Ihmeellinen neuvonantaja, Väkevä Jumala, Iankaikkinen isä, Rauhanruhtinas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkastiottaen emme vietä Jeesuksen syntymäpäivää!!

        Me vietämme Jeesuksen syntymäJUHLAA sen kunniaksi, että ...

        Jes. 9:6

        (9:5) Sillä lapsi on meille syntynyt, poika on meille annettu, jonka hartioilla on herraus, ja hänen nimensä on: Ihmeellinen neuvonantaja, Väkevä Jumala, Iankaikkinen isä, Rauhanruhtinas.

        Se on kirkko joka viettää sellaista juhla missä Jeesus on aina kapaloitu pienenä vauvana eikä koskaan täysikäinen noussut Kuolemasta ja Hallitsee nyt.. Kuolema on sinulle VOITTO kun vain löytäisit sen. Sentakia syntymäpäiväjuhla sankarille joka ansaitsee kaiken Kunnian !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kirkko joka viettää sellaista juhla missä Jeesus on aina kapaloitu pienenä vauvana eikä koskaan täysikäinen noussut Kuolemasta ja Hallitsee nyt.. Kuolema on sinulle VOITTO kun vain löytäisit sen. Sentakia syntymäpäiväjuhla sankarille joka ansaitsee kaiken Kunnian !!!

        Sinä jatkuvasti valehtelet. Totuutta sinussa ei ole.

        "Se on kirkko... joka viettää sellaista juhla missä Jeesus on AINA kapaloitu pienenä vauvana .. EIKÄ KOSKAAN täysikäinen noussut Kuolemasta ja Hallitsee nyt.."

        Voisitko Savis pysytellä valheinesi hellareiden omalla riivaajaosastolla? Tiedät hyvin, että ympäri kirkkovuoden puhutaan aikuisesta Jeesuksesta. Pääsiäisenä muistetaan Hänen kärsimystään ja ylösnousemustaan. Jeesus ei ole kristityille AINA ja vain vauva.

        Joulu on Hänen syntymäpäivänsä ja Häntä muistellaan kapaloissa, muistellaan Itämaan tietäjiä (Caspar, Melchior ja Balthasar).

        Te hellarit ette muutu. Olitte yhtä vihamielisiä jo anabaptisteina, jolloin Luther torjui teidät tiukasti, sanoen: "Meissä on eri henki". Tämä eri henkien railo kulkee edelleen ja aina kristittyjen ja teidän välissä.

        Antakaa meidän kristittyjen rauhassa viettää Joulumme, muistellen Jeesuksen syntymää, tuolloin vauvana kapaloissa.. ✨


    • Anonyymi

      Rahanruhtinas sopisi paremmin kun katsoo miten lahkonsa ryöstää mummoja

    • Anonyymi

      Kaikki ajatelmat mestarin kuuliaisuuteen

    • Anonyymi

      Rooman Paavi nimesi pakanajuhlan sijaan, joulun, Jeesuksen syntymäpäiväksi.
      Mitään viitettä raamatussa ei ole, jotta jesse olisi syntynyt joulupäivänä.
      Kristinusko perustuu valheille ja väärennöksille.
      Pakanaperinteet ryöstöviljellään hiekantallaajien vapahtajan muistopäiväksi.

      • Anonyymi

        Kukaan ei kiellä pakanoita juhlimasta omalla tavallaan.
        Ette te omista joulukuun 25. päivää.
        Jokainen saa juhlia oman uskonsa mukaan.
        Kukaan ei ole varastanut keltään mitään.

        Luin itselleni ulkomuistista Jouluevankeliumin ja rukoilin. Katselen ja kuuntelen telkusta joululauluja ja muita hyviä tallenteita.

        Itselleni "yksinäinen joulu" ei ole ongelma. Minulla on muistoni.

        Iltapäivällä kävin taloyhtiön saunassa. Paikalla pari naapuria.


    • Anonyymi

      Jouluilu on valheperustalla.

    • Anonyymi

      Petri Paavola on ansioituneesti todistanut vääräksi Juha Ahvion uskonnolliset perinneopit:

      "Silloin kun siirrämme Raamatun "opetuksen" perinteeseen, olemme ajautuneet pois Jumalan sanan totuuden ilmoituksesta. Raamattu kertoo Jeesuksen syntymäajan omalla tavallaan, ei sano tarkkaa päivämäärää, mutta kertoo meille tarkasti ajankohdan, jolloin Herra Jeesus syntyi."

      Hyvä toteamus, että Ahvio on siirtänyt Raamatun opetuksen perinteeseen ja sekoittanut ne keskenään.

      Tosiasia on, ettei Raamatussa ole opetusta kerran vuodessa vietettävästä Jeesuksen syntymäjuhlasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1310
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      50
      1194
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1173
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      863
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      323
      809
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe