Näitä läiskiä tulee tulevaisuudessa paljon lisää. Sanokaa minun sanoneen. Kohta on yhtä kuumaa läiskää koko maapallo.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006355434.html
Kuuma läiskä Tyynellä merellä
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jäi linkki pois.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006355434.html- Anonyymi
Jos Maapallo on tasaisen kuuma niin eihän siinä mitään läiskiä silloin ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos Maapallo on tasaisen kuuma niin eihän siinä mitään läiskiä silloin ole.
Itkuiset pläiskäni kasvoillani kyyneleeni poispesevät vai miten se saatana meni?
Muaki pelottaa noi meriläiskät, se johtuu siitä syystä ku piänenä asuttiin hellahuoneessa ja puilla lämmitettiin. - Anonyymi
"– En usko sen olevan merkki ilmaston lämpenemisestä tai mistään sellaisesta, valtameressä vain tapahtuu tällaista välillä. "
Tuo on siis mainittu jo uutisessakin.
- Anonyymi
Kyllä tuo läiskä on vain tietokoneella .
- Anonyymi
Alarmistit eivät pääse vieläkään konsensukseen siitä katoaako lämpö valtamerien syvänteisiin vai jääkö se pinnlle.Tällä kertaa se on jäänyt pinnalle, viimeksi se katosi syvänteisiin.
Denialisminne on suorastaan hellyttävää. Tui tui.
- Anonyymi
Meriläiskät ja noi kauheet otsoniaukot mua kyllä pelottavat vähä saatanasti.
Oikeen meinaa yälläkää unta tulla ku mä aattelen että maailma tuhoutuu sen tähe ku me hellahuoneessa poltettiin puita 50- luvulla.
Muuten oltas jäädytty ku torakat paitsi nehän kestää pakkastakin ja vaikka ydinsodan.
- Anonyymi
Ja Hesassa vain lämmitetään kivihiilellä katujakin
- Anonyymi
Tuollaisne 6 C "ylimääräisen" lämpötilan ylläpitäminen edellyttää noin 2 % suurempaa lämmitystehoa. Sellainen voi paikallisesti syntyä, jos pilvisyys pysyttelee pitkään poissa. Tämä taas voi johtua hiilidioksidista - tai sitten ei.
- Anonyymi
Pahus, noin 10 % suurempaa lämmitystehoa, piti olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pahus, noin 10 % suurempaa lämmitystehoa, piti olla.
Onneksi lämmityslaitteen teho on hyvin vakaa. Sykelissäkin vaihtelu on vain 0.1 % luokkaa.
- Anonyymi
Pilvet heijastavat keskimäärin noin 20 % tulevasta säteilystä takaisin kohti avaruuden peräseinää. Pilvisyyden muutoksissa syyn täytyy olla. Toisaalta pilvien puuttuminen nopeuttaa myös jäähtymistä.
- Anonyymi
Joku "käristyskupoli" siellä muhii. Onhan niitä ollut täälläkin.
- Anonyymi
Antisyklooni se on! Nämä lisääntyy kiihtyvästi, ilmaston lämmetessä.
- Anonyymi
Sanotaan sitten anonyymin sanoneen tallaista aivan epävarmaa ja sekään ei osunut.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448981
- 785492
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14790Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383954- 523336
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543322Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273165- 412276
- 341962
- 2091747