Ghostaajat Suomi24 treffeillä

Anonyymi

Mistä tällainen johtuu ja mikä on
syy sille että kyllästyy juttukaveriinsa
kesken mukavankin keskustelun?

38

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kylmä rinki ja viesti ja varoitus, että kannattaa pysyä juttukaverista loitolla? Pitääkö sitä uskoa?

• Anonyymi

Miksi ette hae treffiseuraa irl?

• Anonyymi

Haenkin mutta en tiedä mistä etsiä
        ja harva mies (olen siis nainen)
        kiinnostuu minusta oikeasti.
        Lisäksi sydän on särkynyt niin monta kertaa
        että ei ole aina oikein itseluottamusta
        mennä iskemään juuri sitä joka kiinnostaa
        eniten.
        Ap

• Anonyymi

Varmaan yksi syy on ainakin naisten tapa "chättäillä" eli kirjoittaa hyvin lyhyitä viestejä. Aika ankeaksi on kirjeenvaihto mennyt.

• Anonyymi

Ei chattailu mitään kirjeenvaihto olekaan, kyllä sitäkin jotkut vielä harrastavat. Mutta se on kyllä totta että naiset käytännössä aina ovat huonoja kirjoittamaan, tulee jotain yhden sanan vastauksia ja hymiöitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei chattailu mitään kirjeenvaihto olekaan, kyllä sitäkin jotkut vielä harrastavat. Mutta se on kyllä totta että naiset käytännössä aina ovat huonoja kirjoittamaan, tulee jotain yhden sanan vastauksia ja hymiöitä.

Varmaan niiden hymiöiden ja tokaisujen takana on ihan mukava ihminen usein mutta kyllähän sitä toivoisi että alku olisi vähän parempi. Netissä kun ei ole ensikatsetta niin kai se vastine on ensiviestit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan niiden hymiöiden ja tokaisujen takana on ihan mukava ihminen usein mutta kyllähän sitä toivoisi että alku olisi vähän parempi. Netissä kun ei ole ensikatsetta niin kai se vastine on ensiviestit.

Varmaan usein onkin, mutta kyllähän siinä tulee mieleen se että miksi sitten on jossain palvelussa jollei sitä halua käyttää tai sitten se että on niin nirso että huomiota riittää vain parhaimmille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan usein onkin, mutta kyllähän siinä tulee mieleen se että miksi sitten on jossain palvelussa jollei sitä halua käyttää tai sitten se että on niin nirso että huomiota riittää vain parhaimmille.

Tulee myös mieleen että eikö tärkeän asian takia kannattaisi yrittää vähän enemmän. Jos on tottunut kahden sanan viesteihin niin eikö loppuelämän parisuhteen eteen voisi tehdä vähän enemmän. Kirjoittaisi kokonaisen lauseen ja vaikka vielä toisen perään.

• Anonyymi

Naiset tekevät niin, koska heillä on siihen varaa. Kun pitää käydä laaja hakijajoukko läpi, niin se on tehtävä nopeasti lyhyin viestin, jonka jälkeen voi valita mieluisimman kandidaatin jatkokeskusteluun tai treffeille.

• Mä luulen, että ghoustaukset johtuu hyvin pitkälti siitä, että pelätään toista ihmistä. Se taas johtuu epävarmuudesta itseä kohtaan. Itsevarmahan ei säikähdä, mitä toinen sanoo...koska se on vain puhetta...

• Anonyymi

Taas turhaa löpinää disseltä. Jos vastapuoli vain vastailee yhdellä tai kahdella sanalla mutta ei itse koskaan kysy mitään ei ole mitään syytä jatkaa pidempään vaan etsiä parempia juttukavereita. Sellaisia jotka haluaisivat jopa tavatakin jossain vaiheessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taas turhaa löpinää disseltä. Jos vastapuoli vain vastailee yhdellä tai kahdella sanalla mutta ei itse koskaan kysy mitään ei ole mitään syytä jatkaa pidempään vaan etsiä parempia juttukavereita. Sellaisia jotka haluaisivat jopa tavatakin jossain vaiheessa.

Itse aloitan tarvittaessa keskusteluja ja vastaankin yleensä ihan normaalin mittaisilla viesteillä. :)
        En harrasta romaaneja tai yhden lauseen viestejä.
        Tästä olen myös saanut ihmettelyä ja ihailua kun kuulemma naisilta ei kuulu mitään tai yleensä minulta saa edes vastauksen asiallisen kysymykseen. :P
        Ap nainen

• Anonyymi kirjoitti:

Itse aloitan tarvittaessa keskusteluja ja vastaankin yleensä ihan normaalin mittaisilla viesteillä. :)
        Tästä olen myös saanut ihmettelyä ja ihailua kun kuulemma naisilta ei kuulu mitään tai yleensä minulta saa edes vastauksen asiallisen kysymykseen. :P
        Ap nainen

Siis vastasitko mulle, vai tuolle mielensäpahoittajalle ?

Jos vastasit mulle, niin mä vastasin sun aloitukseen mielipiteeni, en kysynyt sinun käyttäytymistä kyseisellä saitilla, vaan selitin omaa mielipidettä vastauksena ghoustaamiseen.

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Siis vastasitko mulle, vai tuolle mielensäpahoittajalle ?

Jos vastasit mulle, niin mä vastasin sun aloitukseen mielipiteeni, en kysynyt sinun käyttäytymistä kyseisellä saitilla, vaan selitin omaa mielipidettä vastauksena ghoustaamiseen.

Tiesin kyllä että vastasit toiselle mutta
        vastasin sinulle ja myös samalla ihan yleisesti.
        Ja vaikka et kysynytkään minulta niin mitä pahaa siinä
        jos että tarkennan että kyseessä ei nimenomaan
        ole ollut lyhyt keskustelu? :)
        Tunnut pahastuvan siitä jos joku muu
        eli tässä tapauksessa allekirjoittanut itse
        "sekaantuu keskusteluusi" ja kertoo
        myös oman mielipiteensä. :p
        Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap

Ei Dissellä ole käsitystä alkeellisintakaan käyttäytymissäännöistä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap nainen

"Tästä olen myös saanut ihmettelyä ja ihailua kun kuulemma naisilta ei kuulu mitään tai yleensä minulta saa edes vastauksen asiallisen kysymykseen. :P
        Ap nainen"

Tiedät siis vastauksen jo. Naisilta ei kuulu mitään joten jokainen nainen myös sinut lokeroidaan samaan laatikkoon, turha jatkaa pidempään koska katoat kuitenkin jossain vaiheessa joten tehdään itse samoin jos näyttää siltä ettei tapaamista ole odotettavissa.
        Oletusarvo on siis se että nainen lopettaa yhteydenpidon ennemmin tai myöhemmin.

• Anonyymi kirjoitti:

Ap

No oisko ollut jostain ärsyyntynyt mielentila?

Mutta ei toisille oikeasti ghoustaamiseen syy ole suoranaisesti sinun käytöksessä, kun kyse on omasta päänuppinsa sisllöstä.,
        Kun ei osaa sanoa itsestään juuta eikä jaata, keskustelu vaan tökkää,
        Toinen sakki on nämä tyhjänhöpöttäjät. Itse vaikka vie keskustelun tutustumiseen, nämä kipauttavat puheen keliin ja oman koiransa partakarvoihin...

• Anonyymi kirjoitti:

Palstan pahastuja liikekannalla?....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo. Yhden lauseen kirjoittaminen tarkoittaa yleensä sitä, ettei toinen sen enempää kiinnosta, mutta kohteliaisuuden nimissä pitäisi kai vastata edes jotain... Ei kehtaa estää, eikä toisaalta raaski sanoa suoraan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kieltämättä olisin toivonut Disseltä
        vähän rennompaa suhtautumista tähän
        keskusteluun. :)

• Anonyymi kirjoitti:

No kieltämättä olisin toivonut Disseltä
        vähän rennompaa suhtautumista tähän
        keskusteluun. :)

Ei kannata odotella ja olettaa... mäkään mikään robotti ole...

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

No oisko ollut jostain ärsyyntynyt mielentila?

Mutta ei toisille oikeasti ghoustaamiseen syy ole suoranaisesti sinun käytöksessä, kun kyse on omasta päänuppinsa sisllöstä.,
        Kun ei osaa sanoa itsestään juuta eikä jaata, keskustelu vaan tökkää,
        Toinen sakki on nämä tyhjänhöpöttäjät. Itse vaikka vie keskustelun tutustumiseen, nämä kipauttavat puheen keliin ja oman koiransa partakarvoihin...

Jos olit ärsyyntynyt niin sille ei sitten
        voi mitään.

Mutta kuitenkin, juurihan mainitsin että aivan
        kaikki naiset eivät käyttäydy niin että kirjoittaisivat
        pelkästään yhden tai kahden lauseen viestejä. :)

Ja toisaalta, niinkuin joku mainitsikin, ghostaus
        on armollista nimenomaan sen takia että ne joita ei
        oikeasti kiinnostakaan, tiputtavat itsensä
        pois kyydistä tarpeeksi ajoissa.
        Mutta tapa miten katoaa ei vain ole
        kovin reilua ja on nykyään yleistynyt
        miehilläkin ihmeen paljon.
        Ja se oli se mikä tässä eniten mietitytti. :p
        Jos keskustelu on ollut kokoajan
        mukavaa, miksi ei voi samantien ihan hyvässä hengessä kertoa rehellisesti että haluaakin mieluummin tutustua joihinkin toisiin eikä ole ihan sitä mitä haki. :D
        Rehellisyys maan perii eivätkä kaikki leidit ole
        sokerista tehtyjä vaikka ulkonäkö
        antaisikin muuta olettaa. :D

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Ei kannata odotella ja olettaa... mäkään mikään robotti ole...

Sanoin että toivoin, en odottanut. :D

• Anonyymi kirjoitti:

Jos olit ärsyyntynyt niin sille ei sitten
        voi mitään.

Mutta kuitenkin, juurihan mainitsin että aivan
        kaikki naiset eivät käyttäydy niin että kirjoittaisivat
        pelkästään yhden tai kahden lauseen viestejä. :)

Ja toisaalta, niinkuin joku mainitsikin, ghostaus
        on armollista nimenomaan sen takia että ne joita ei
        oikeasti kiinnostakaan, tiputtavat itsensä
        pois kyydistä tarpeeksi ajoissa.
        Mutta tapa miten katoaa ei vain ole
        kovin reilua ja on nykyään yleistynyt
        miehilläkin ihmeen paljon.
        Ja se oli se mikä tässä eniten mietitytti. :p
        Jos keskustelu on ollut kokoajan
        mukavaa, miksi ei voi samantien ihan hyvässä hengessä kertoa rehellisesti että haluaakin mieluummin tutustua joihinkin toisiin eikä ole ihan sitä mitä haki. :D
        Rehellisyys maan perii eivätkä kaikki leidit ole
        sokerista tehtyjä vaikka ulkonäkö
        antaisikin muuta olettaa. :D

No minusta noi nykyaikaiset tavat olla välinpitämätön, kertoo vaan hyvin siitä toisesta. Jos ykskaks ei kuulu mitään, tarkoittaa, että tyyppii on sellainen, ettei osaa kantaa otsestään vastuuta.

Js tuollaisen ghoustauksen toisilta mukamas opettelu on älytöntä kuin kuseminem palkasella housuun lämmitysmielessä. Sahaa vaan oksaa itse altaan....

Ja mitä tulee tuohon ärsyilyyn, niin täällä roikkuu persiissä kiinni anonyymi trolli, että jokainen snonyymi on potentiaalinen hän... mutta tää on tätä nykyaikaa.... ei kannata välittää fiilikstä täällä, vaan vain asiasta....

• Anonyymi kirjoitti:

Sanoin että toivoin, en odottanut. :D

Joo... no täällä väliin kun puskista trolli perseilee, saa muutkin anot viileyttä... ei voi mitään.
        Yks mölkkikin osaa pilata vaikka iloisuuden....

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

No minusta noi nykyaikaiset tavat olla välinpitämätön, kertoo vaan hyvin siitä toisesta. Jos ykskaks ei kuulu mitään, tarkoittaa, että tyyppii on sellainen, ettei osaa kantaa otsestään vastuuta.

Js tuollaisen ghoustauksen toisilta mukamas opettelu on älytöntä kuin kuseminem palkasella housuun lämmitysmielessä. Sahaa vaan oksaa itse altaan....

Ja mitä tulee tuohon ärsyilyyn, niin täällä roikkuu persiissä kiinni anonyymi trolli, että jokainen snonyymi on potentiaalinen hän... mutta tää on tätä nykyaikaa.... ei kannata välittää fiilikstä täällä, vaan vain asiasta....

Aivan.
        Itse en piittaa trolleista
        enkä tarkoittanut että yhtäkään syytä
        tarvitsee mainita miksi haluaa
        jatkaa eteenpäin. Olisi ihan
        kohteliasta vain tiedottaa
        että haluaa lopettaa tutustumisen
        sen sijaan että katoaa kuin tuhka
        tuuleen ja jättää toisen hämilleen. :)
        Mutta aina ei voi voittaa ja tällaista
        arpapeliähän se nettideittailu juuri on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan.

Ap nainen

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Joo... no täällä väliin kun puskista trolli perseilee, saa muutkin anot viileyttä... ei voi mitään.
        Yks mölkkikin osaa pilata vaikka iloisuuden....

No kuis....:))?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan.

Komppaan👆🤗😘

• Anonyymi kirjoitti:

Aivan.

Niinhän se ois kohteliasta ja sellaiseen suoraselkäisyyteen pystyy itseään ja muita arvostava ihminen. Sen eo tarvitse slkaa tehdä siitä mumeroa, mutta en edes usko, että monenkaan kohdalla kyse olisi siis mistään epäkohteliaisuudesta, vaan siis kykenemättömyydestä kunnunikpida vaikka toiselle negatiivisen tuntuisia asioita.

• Anonyymi kirjoitti:

No kuis....:))?

No sellaista se välillä täällä on... tiedä kuka aina roikku ja miten puntissa....
        Sääli sitten kunnon kirjoittajia kohtaan....

Perseilijät pilaa monta hyvää juttua....

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Niinhän se ois kohteliasta ja sellaiseen suoraselkäisyyteen pystyy itseään ja muita arvostava ihminen. Sen eo tarvitse slkaa tehdä siitä mumeroa, mutta en edes usko, että monenkaan kohdalla kyse olisi siis mistään epäkohteliaisuudesta, vaan siis kykenemättömyydestä kunnunikpida vaikka toiselle negatiivisen tuntuisia asioita.

Niin, ihan hyvä pointti. :p Ehkäpä moni pakenee
        juuri siksi että säikähtää tai itsetunto ei kestä
        jos nainen onkin henkisesti vahvempi yksilö
        kuin mies joka on ensin hänelle kirjoittanut. :p
        Kiitos teidän kaikkien mielipiteistä ja jatketaan täällä rohkeasti eteenpäin omina
        itsenämme. :D
        Ap nainen

• Anonyymi

Itse olin aikoinaan tyytyväinen, jos joku mies ghostasi. Armollisempaa, kuin kuulla suoraan ettei lupaavan alun jälkeen enää kiinnosta / on löytynyt joku mielenkiintoisempi. Toinen hyvä asia oli se, etten enää tuhlannut aikaani sellaiseen ihmiseen, jota kiinnostan niin vähän, ettei hän viitsi edes kirjoittaa. Se on sitten vaan next.. Uusia kyllä löytyy, jos on itsensä suhteen realistinen. Jos haluaa prinssin, on syytä olla itse prinsessa. Moni unohtaa tämän puolin ja toisin.

• Anonyymi

Kaikissa deittipalveluissa pitäisi viestien suhteen olla minimipituudet ja myöskin viestien lukemisen ja lähettämisen suhde kontrolloitu niin ettei voi spammata tai jättää vastaamatta. Mutta eihän tuo toimi koska eivät naiset sellaista halua.

• Anonyymi

Haluat siis, että jokainen nainen joutuisi joka kerta treffipalstalle mennessään ensin vastaamaan kymmenille miehille "jotain", ja sitten voisi jatkaa keskustelua niiden kanssa, jotka kiinnostavat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluat siis, että jokainen nainen joutuisi joka kerta treffipalstalle mennessään ensin vastaamaan kymmenille miehille "jotain", ja sitten voisi jatkaa keskustelua niiden kanssa, jotka kiinnostavat?

Eihän niitä miesten viestejä silloin enää olisi kymmeniä jos sitä rajoitettaisiin. Tulisi monille naisille itsetunnon kolaus kun ei olisikaan enää viestejä odottamassa jatkuvasti.

• En ole ollut tuossa maailmassa (käynyt treffeillä) vuosikymmeniin, mutta tiedän kyllä, että itselle tuollainen ghostaus olisi vain helpotus. Siitähän selviää, että toinen ei ole kiinnostunut ja voi lakata miettimistä, voiko meistä tulla jotain. Paljon ikävämpi on ihminen joka treffimielessä antaa ymmärtää, että on kiinnostunut, mutta tekeekin sen vain huvin vuoksi tai siksi, että pitää "varalla". Olen kyllä varmaan aikanaan itsekin sellaiseen syyllistynyt. Mutta silloin ei ollutkaan "treffi-palstoja" netissä tai muualla. Suurinta osaa tyypeistä, joita tapailin tai kävin kahvilla, pidin vain kavereina. Siitä tuli sitten joillekin vastapuolille oletus, että voisimme alkaa joskus seurustelemaan. Treffi-saiteilla varmaan kannattaa olla mahdollisimman selkeä: eli lopettaa peli, kun ei enää kiinnosta. Sieltä kun ei varmaan kavereita etsitä.

• Anonyymi

Jos ajatellaan ghostaamista mitä se on, eli mykkäkouluna, niin onhan se lapsellista. Oikeassa elämässä jos joku tervehtijälle kääntää selkänsä ja on vastaamatta niin sen jokainen tajuaa töykeäksi käytökseksi. Etenkin naisilla ja naisten keskenkin tuollainen on rankaisukeino, varmasti moni tyttö on joutunut sellaista kokemaan kun muut ignooraavat, sitten kuitenkin itse sitä tehdään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      617
      2340
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      27
      1166
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      109
      1128
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      9
      1008
    5. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      92
      916
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      875
    7. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      91
      787
    8. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      759
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      64
      731
    10. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      29
      603
    Aihe