suuntaatte? Kun Finnair ei enää lennä kiertotietä sinne? Menettekö Balille, kuten Sara Sieppi?
Dubaihin matkustavat, mihin nyt
26
53
Vastaukset
Tulin vain ilmoittamaan, en ole koskaan tuntenut vetoa matkustaa lähi-idän maihin. Tämä uteliaille tiedoksi.
Kiitos... jatkakaa!En usko, että ikinä tulen matkustamaan Dubaihin enkä edes Balille.Dubai on ehkä maailman tylsin paikka, autiomaahan rakennettu ostoskeskus. En pidä shoppailusta lomilla, lomat on tarkoitettu rentoutumiseen eikä tungeksimiseen kaupoissa. Nettikaupat on paras tapa ostaa melkein mitä tahansa. Dubaissa on myös liian kuuma. 22 on mulle sopiva lämpötila lomalla, max 25. Dubaissa ei ole mielenkiintoista vanhaa kulttuuria, kuten vaikkapa Euroopan maissa, ei kiinnostavia luontokohteita, kaikki uutta rakennettua (feikki)ympäristöä. En myöskään mene lomalle ottamaan aurinkoa. Uimarannalla voin käväistä ja yhtenä päivänä viipyä ehkä jopa useamman tunnin, jos varjoon pääsee välillä, mutta suurin osa lomasta on vuokra-autolla paikkojen kiertelyä, tutustumista kohteeseen ja uusien jännien paikkojen löytämistä.
Bali ei myöskään ole vedonnut tähän asti, mitä siitä olen lukenut tai nähnyt. Turistien kansoittama, ja lämmintä piisaa, joo. Kumpikaan ei siis houkuttele.Juu ja on muitakin, (edullisempia) lentoyhtiöitä kuin Finnair:) Finnairin koneet on aina myöhässä ja hajalla 😬
- Anonyymi
Ja oot varmaan siellä Dubaissa käynyt itse katsomassa?
- Anonyymi
Minua ei myöskään nämä umpi muslimimaat kiinnosta pätkääkään, jos menen tuonnepäin niin menen Thaikkuihin asti.
Täältä vanhasta Euroopasta löytyy vielä paljon katsottavaa. Anonyymi kirjoitti:
Ja oot varmaan siellä Dubaissa käynyt itse katsomassa?
No enpä ole, mutta ihan tarpeeksi nähnyt kuvia ja saanut informaatiota. Miksi tuhlaisin rahojani matkustaakseni jonnekin, joka alunperinkään ei houkuttele ollenkaan.
Anonyymi kirjoitti:
Minua ei myöskään nämä umpi muslimimaat kiinnosta pätkääkään, jos menen tuonnepäin niin menen Thaikkuihin asti.
Täältä vanhasta Euroopasta löytyy vielä paljon katsottavaa.Mua ei oikein ole kiehtonut tuo Thaimaakaan. Uskon kyllä, että sieltä voi löytää mielenkiintoisia paikkoja, mutta Euroopassakin on niin paljon koluttavaa. Tosin yksi tuttu Thaimaassa asuu, joten voi olla, että joskus mennään sinne vielä käymään. Ja Kanariansaaristakin voi ottaa kaiken irti. Gomera ja La Palma varsinkin ovat kiehtovia saaria, etenkin luonnoltaan. Mutta vuokra-auton ne tietty vaatii. Ilman autoa Kanariansaaret voi olla yhtä tylsä kuin Dubai, jos ei tylsempikin.
- Anonyymi
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
No enpä ole, mutta ihan tarpeeksi nähnyt kuvia ja saanut informaatiota. Miksi tuhlaisin rahojani matkustaakseni jonnekin, joka alunperinkään ei houkuttele ollenkaan.
Niin sitä informaatiota. Ei kukaan sanokaan että pitäs matkustaa jonnekin minne ei halua, mutta ei myöskään pitäs vedellä yksinkertasia johtopäätöksiä ilman sen kummempaa tietoa.
Enkä siis itekään ole mestan ystävä sen kummemin, mutta kuitenkin. Anonyymi kirjoitti:
Niin sitä informaatiota. Ei kukaan sanokaan että pitäs matkustaa jonnekin minne ei halua, mutta ei myöskään pitäs vedellä yksinkertasia johtopäätöksiä ilman sen kummempaa tietoa.
Enkä siis itekään ole mestan ystävä sen kummemin, mutta kuitenkin.Lupaan muuttaa mieleni, jos jotain riittävän mielenkiintoista Dubaista ilmenee. Mielikuvitukseni ei vain tällä hetkellä riitä siihen, mitä se voisi olla.
- Anonyymi
Lupaan muuttaa mieleni, jos jotain riittävän mielenkiintoista Dubaista ilmenee. Mielikuvitukseni ei vain tällä hetkellä riitä siihen, mitä se voisi olla.
Samat jutut joka paikassa on, ne museot ja nähtävyydet, eläintarhat ja huvipuistot, vähän erilaisina ja eri mittakaavassa. Mutta joo ei sinne persaukisen kannata mennä, jossain Tallinnassa pääsee halvemmalla.
- Anonyymi
Onhan tuo totta mitä sanot ja se on oma mielipiteesi.
Itse olen kuitenkin niin utelias näkemään erilaisia kulttuureja että olen käynyt myös Dubaissa, enkä pitäisi ihmeenä jos vielä menisin.
Paljon olen nähnyt, paljon on näkemättä ja kokematta. 🌎🌏🌍 Anonyymi kirjoitti:
Samat jutut joka paikassa on, ne museot ja nähtävyydet, eläintarhat ja huvipuistot, vähän erilaisina ja eri mittakaavassa. Mutta joo ei sinne persaukisen kannata mennä, jossain Tallinnassa pääsee halvemmalla.
Onneksi mun lapset alkaa olla siinä iässä, että eläintarhat ja huvipuistot ei enää ole pakollisia menoja ulkomailla. Ja välillä pääsee jo kumppanin kanssa kaksistaankin matkaan. Minusta nähtävyydet, jos niitä haluaa katsoa, on tosi erilaisia eri maissa:)
Tallinnan sijaan suosittelen Virossa vaikka Tarttoa, jos Viron kaupungit kiinnostaa. Saarenmaa on tietty oma lukunsa.- Anonyymi
Onneksi mun lapset alkaa olla siinä iässä, että eläintarhat ja huvipuistot ei enää ole pakollisia menoja ulkomailla. Ja välillä pääsee jo kumppanin kanssa kaksistaankin matkaan. Minusta nähtävyydet, jos niitä haluaa katsoa, on tosi erilaisia eri maissa:)
Tallinnan sijaan suosittelen Virossa vaikka Tarttoa, jos Viron kaupungit kiinnostaa. Saarenmaa on tietty oma lukunsa.Joo jos saa ittensä Tallinnasta eteenpäin niin Baltiassa on ihan hienoja paikkoja. Jos aattelee että koko alueen mitta, kolmen maan läpi, on vähät enemmän kuin matka Helsingistä Ouluun.
Anonyymi kirjoitti:
Joo jos saa ittensä Tallinnasta eteenpäin niin Baltiassa on ihan hienoja paikkoja. Jos aattelee että koko alueen mitta, kolmen maan läpi, on vähät enemmän kuin matka Helsingistä Ouluun.
Joo, Latvia, Liettua, Puola, via baltica on koko perheen voimin joskus tullut kierrettyä:) Tänä päivänä tosin kutistaisin matkaa hieman, viimeinen ajopäivä oli vähän liikaa kolmen maan halki ja meren yli Suomeen pienten lasten kanssa. Lähivuosina on tehty täsmäiskuja yhteen maahan; Puolaan, Latviaan ja seuraavaksi Liettuaan:)
Jos tässä kohta suuntais vaikka nukkumaan.
Onko nää naisten matkailusta ahdistuvat ätmit käyneet ikinä Ruotsia ja Viroa kauempana? Jotenkin epäilen.- Anonyymi
Tuo on aina matkailukohde nro1.
- Anonyymi
Leningradissa ja Viipurissa ainakin!
- Anonyymi
Millanen mummo menee tähän aikaan jo nukkumaan.
Naiset pilaa maailman piereskelemällä ja lentämällä co2:ia taivaat täyteen. Soutuveneellä matkustatte seuraavaksi, jos johonkin matkustatte. Niin Gretakin tekee.
- Anonyymi
scrg kirjoitti:
Naiset pilaa maailman piereskelemällä ja lentämällä co2:ia taivaat täyteen. Soutuveneellä matkustatte seuraavaksi, jos johonkin matkustatte. Niin Gretakin tekee.
Naisten pierut kompensoivat lentopäästöt. Olen anakin yrittänyt 😉🌍
- Anonyymi
Monet länsimaiset naiset joutuneet vankilaan dubaissa koska ovat suudelleet vääriä miehiä eli ei omia aviomiehiä dubaissa. Ihan sairas maa jossa naisilla ei ole ihmisoikeuksia. Menkää thaimaahan mielummin jossa saa suudella kauniita nuorii naisia eikä joudu ruoskittavaksi.
- Anonyymi
Oikein ?
Siellähän voivat esim.setämiehet Suomesta suudella lapsia, ja paljon muutkin kuin suudella.
Nähty on 👹 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikein ?
Siellähän voivat esim.setämiehet Suomesta suudella lapsia, ja paljon muutkin kuin suudella.
Nähty on 👹Joo varmaan on joo nähty, tuskinpa olet käynyt katsomassa.
Enhän minä voi tatuoituna mihinkään tuollaiseen maahan mennä, kolhivat vielä tatuoinnin takia.
- Anonyymi
200 litran jätesäkki päälle ja sulaudut kadun vilinään.
Anonyymi kirjoitti:
200 litran jätesäkki päälle ja sulaudut kadun vilinään.
Saattas vaan tulla aika kuuma siinä säkissä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6172340Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,271166- 1091128
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki91008- 92916
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101875Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?91787Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759- 64731
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e229603