Et sekopäät, piripäät, viinapäät saa naisia.
Tavikset ei saa naisia.
Kyl se niin on
22
<50
Vastaukset
Tavis ei nimittele muita.
- Anonyymi
naiset aina sanoo ettei kiinnosta alkoholisti ja muut ääliöt mutta ovat kuitenkiin paneskelleet rikollisia ja muita jännämiehiä.
- Anonyymi
Minä en ymmärrä sitä. Olen kunnon mies, mutta en saa naista.
- Anonyymi
Miksi? Tai onko sinulla ajatusta miksi kiltti ei sä naista? Kiinnostaisi jokin perustelu ihan?😊🤔
Ei viinamiehistä tykätä Suomessa eikä näköjään Filippiineilläkään. Sain facebookissa kaveripyynnön josta ajattelin ensin että taas näitä huijareita ulkomailta mutta meillä olikin yksi yhteinen facekaveri suomessa, ei sitten välttämättä huijari kai olekaan eikä ollut.
Kauan piti miettiä hyväksynkö vai en tämän naisen kaveripyynnön mutta kun tiesin että meidän yhteisellä tutulla on Filippiiniläinen vaimo niin en kehdannut olla hyväksymättä. Nämä naisethan olivatkin hyviä kavereita keskenään kuten vähä epäilinkin.
Nainen tenttasi mua aikalailla varsinkin entisistä suhteista :) mutta viinamiehistä ei sielläkään pidetä, tai ei ainakaan tämä, tuskin muutkaan.
Siniset silmät on heille hot, palstamiehille vinkiksi. Mulle on jäänyt päähän soimaan kuin korvamato kun kirjoitti: You look handsome.
On pyytänyt filippiineille jo parikin kertaa, ollaan oltu videoyhteydessä ja on sama nainen kuin kuvissaankin, hemmetin nätti mutta ei sinne ykskaks vaan lähdetä.
Oon aina ollut kaukosuhteita vastaan mutta tämän kanssa on mukava vaan jutellakin.
Äijät nyt äkkiä facebookin ym. kautta viestiä thainaisille, jos ei suomessa onnistu, sieltä taviksetkin voi saada naisia, koskaan ei voi tietää.Kilttimies89 vai kuka se olikaan joka on palstalla hehkuttanut Filippiiniläisiä naisia.
Koska lähdetään käymään siellä? Manilassa.
Ei mitään syytä voivotella palstalla ettei naiset kiinnostu kun naisia on maailma täynnä.
Viestiä eteenpäin vaikka mitä kautta miehet, ei siihen kuole. Filippiineilläkin on naisia yhtäpaljon kuin meressä mutaa, muut thai naiset siihen vielä päälle niin valinnanvaraa löytyy.
Ulkonäkö on sivuseikka kun luonne on parasta maailmassa, tähän asti 80 km, kin on ollut liian kaukana kotoa, nyt on 9000 km välimatkaa ja kymmenien viestien jälkeen alkaa tuntua siltä ettei se haittaa vaikka vieläkin on jarrut päällä. Nämä ovat todella mukavia ihmisiä.
Tämä nainen joka laittoi kaveripyynnön mitä vieläkin ihmettelen, työskentelee hammashoitajana Manilassa. Voishan siellä käydä vaikka hampaat kiillotuttamassa jos ei muuta.
https://aijaa.com/WtTrph
https://aijaa.com/Z9ZB8V- Anonyymi
Jiimen kirjoitti:
Kilttimies89 vai kuka se olikaan joka on palstalla hehkuttanut Filippiiniläisiä naisia.
Ei mitään syytä voivotella palstalla ettei naiset kiinnostu kun naisia on maailma täynnä.
Viestiä eteenpäin vaikka mitä kautta miehet, ei siihen kuole. Filippiineilläkin on naisia yhtäpaljon kuin meressä mutaa, muut thai naiset siihen vielä päälle niin valinnanvaraa löytyy.
Ulkonäkö on sivuseikka kun luonne on parasta maailmassa, tähän asti 80 km, kin on ollut liian kaukana kotoa, nyt on 9000 km välimatkaa ja kymmenien viestien jälkeen alkaa tuntua siltä ettei se haittaa vaikka vieläkin on jarrut päällä. Nämä ovat todella mukavia ihmisiä.
Tämä nainen joka laittoi kaveripyynnön mitä vieläkin ihmettelen, työskentelee hammashoitajana Manilassa. Voishan siellä käydä vaikka hampaat kiillotuttamassa jos ei muuta.
https://aijaa.com/Z9ZB8VSuosittelen hakekaa sieltä vaimot itsellenne ja ruvetkaa tekemään lapsia.
- Anonyymi
Sama juttu koskee mm. miehen työttömyyttä, sanopas aasialaiselle naiselle että olet työtön vaikka kerrot millainen järjestelmä meillä on, niin peli on pelattu.
- Anonyymi
Jiimen kirjoitti:
Kilttimies89 vai kuka se olikaan joka on palstalla hehkuttanut Filippiiniläisiä naisia.
https://aijaa.com/Z9ZB8VMun hampit saat mielellään tulla kiilottaa ja ei tartte Suomea kauemmas matkustaa: ).
Anonyymi kirjoitti:
Mun hampit saat mielellään tulla kiilottaa ja ei tartte Suomea kauemmas matkustaa: ).
Mun hampit saat mielellään tulla kiilottaa ja ei tartte Suomea kauemmas matkustaa: ).
Minäkö kiillottamaan? Ei oo mitään tietoa hampaiden kiillottamisesta, enhän minä saa edes pyykkiä pysymään valkoisena.- Anonyymi
Jiimen kirjoitti:
https://aijaa.com/Z9ZB8VEn ainakaan minä ole hehkuttanut täällä thaimaalaisia tai filippiiniläisiä naisia eli kyse on jostain toisesta tyypistä. Tuntuu vähän tyhmältä matkustaa 10 000 kilometriä saadakseen naista varsinkin kun en niin kauheasti syty noista thaikuista. Ennemmin voisin ottaa vaikka jonkun tshekkiläisen tai ukrainalaisen kaunottaren. Taitaa vaan yleensäkkin toi matkustelu olla mulle täyttä utopiaa kaikkien pelkojen ja rajoitteiden johdosta.
Kilttimies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ainakaan minä ole hehkuttanut täällä thaimaalaisia tai filippiiniläisiä naisia eli kyse on jostain toisesta tyypistä. Tuntuu vähän tyhmältä matkustaa 10 000 kilometriä saadakseen naista varsinkin kun en niin kauheasti syty noista thaikuista. Ennemmin voisin ottaa vaikka jonkun tshekkiläisen tai ukrainalaisen kaunottaren. Taitaa vaan yleensäkkin toi matkustelu olla mulle täyttä utopiaa kaikkien pelkojen ja rajoitteiden johdosta.
Kilttimies89Filippiineillä on paljon nähtävyyksiä ja kaikki on halpaa. Uimarannoilla voisi viettää koko viikon, on mahtavat maisemat. Paikallisesta oppaasta on apua kaikin tavoin. Ei ole tyhmää lentää sinne muutamalla satasella menopaluu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Filippiineillä on paljon nähtävyyksiä ja kaikki on halpaa. Uimarannoilla voisi viettää koko viikon, on mahtavat maisemat. Paikallisesta oppaasta on apua kaikin tavoin. Ei ole tyhmää lentää sinne muutamalla satasella menopaluu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Filippiineillä on paljon nähtävyyksiä ja kaikki on halpaa. Uimarannoilla voisi viettää koko viikon, on mahtavat maisemat. Paikallisesta oppaasta on apua kaikin tavoin. Ei ole tyhmää lentää sinne muutamalla satasella menopaluu.
Ei se ainakaan tässä tilanteessa välttämättä ole järkevää kun koronaviruskin jyllää.
KilttiMies89
voi olla jossain määrin tottakin, ns pahikset saaneet aina naisii..
MUTTA kyllähän mies kuin mies naisen saa, mikäli on saldoa riittävästi.
Naisena jos ei oo avuja ei saa miestä, niin se vaan menee, eli kauneutta siis tarpeeeksi.- Anonyymi
Kyse on aktiivisuudesta ja sosiaalisuudesta, usein päihdetyypit joutuvat olemaan aktiivisia ja sosiaalisia mahdollistaakseen käyttönsä. Se "tavis" taas istuu yksin kotonaan katselemassa telkkaria.
- Anonyymi
No ei ihan noinkaan :). Jos ois manii paljon, niin oisin sekoitus tavista ja liikkuvaa . Konserteissa ja kaikkea muuta jännää ilman että niin jännää...tajuu varmaan mitä tarkoitan jännällä ilman,että pitää tehdä jotain 🤔. Raha niin puhuu.
- Anonyymi
Jonkin verran pitää yleensä nöyrtyä ja alentua jos haluaa suhteen. Ainakin jos on mies niin on vaan pakko tehdä jokin aloite. Kyllä naisenkin pitää sen verran laskeutua tornistaan että on edes jonkun kanssa samalla tasolla. Nämä aloituksessa mainitut sekoilijat osaavat yleensä tämän taidon.
- Anonyymi
Kyllä pitää. Oman tasoista suunilleen.
- Anonyymi
En kyllä saa naista, vaikka olen töissä. pitäs laihduttaa ja kaikkee, mut elämä on sellasta.
- Anonyymi
Naisille ei kelpaa mies joka käy töissä, on kiltin näkönen ja aika rauhallinen naamasta ja luonteeltaan ja ujo, pitäs olla kai erilainen, ja baaritkaa ei ole nyt innostanut ja kiinnostanut.
- Anonyymi
Ei se rahakaan aina auta naisen saamisessa. Voisin sanoa että mulla on rahaa melkein kuin roskaa mut ei se mitää hyödytä kun ei naiset tiedä sitä enkä tiedä hyödyttäiskö sittenkään vaikka tietäis.
KilttiMies89
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1493223- 1092624
- 512601
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402258Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4872132- 1111920
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2531903Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91744Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1121682Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151647