Alle 1000 euron auton tuonti Suomeen esim. Ruotsista tai Saksasta?

Anonyymi

Tuollainen 300 000 km ajettu 15-vuotias premium. Eikös näin vanhasta mene todella vähän autoveroa?

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niitä on halpaa tuoda. Vanhoista jenkeistäkin menee veroa vain kymppejä.
      Kannattaa käydä trafin sivuilla, missä on tuhansia esimerkkitapauksia.

• No paljonko halvempi tämä 1.000,- "premium" nyt sitten on verrattuna vastaaviin Suomen hintoihin?
        Maksavathan ruotsinlautatkin, vai ajattelitko kenties lentää sinne Ruotsiin? Tukholman Arlandan kenttä on kuitenkin 45 km:n päässä Stureplanista.
        Onko myyjä yksityinen ja onko auto edes myynnissä ns. Suur-Tukholman alueella - ellei
        niin varaa paikkalippu ajoissa junaan.
        Tuodessa varaudu auton tilapäiseen rekisteröintiin, tosin voi olla, että yksityinen myyjä antaa sinun hänen kilvillään ja vakuutuksellaan ajaa Tukholmaan tai Kapellskäriin, jossa ne on ruuvattava pois ja palautettava myyjälle.
        Tässä on jo niin monta epävarmuustekijää, joten suosittelen, että jätät homman siihen tai sitten lainaat joltain rahaa edes vähän kalliimman auton ostoon, sillä nämä mainitsemani hakukulut ja lisävaivannäkö ovat samat vaikka auto on edes vähän kalliimpi.

• Anonyymi

Keväällä tulee kaksi autokuormaa Ruotsista edullista käytöautoo Halavalla

• Anonyymi

Tollasesta voi vielä puristaa mehuja ja hiukan elvistellä, suomessa! Kun ovat harvinaisia 🐷 hintaisia!🖕🖕🖕

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      64
      3222
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      25
      2983
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2872
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2678
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2568
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2540
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2321
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      2202
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2088
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2082
    Aihe