Moikka. Antakaa vinkkejä, miten tappaa itsensä oikeasti ja mahdollisimman kivuttomasti.
Lääkeyliannostuksia on, olen ollut koomassa ja viime yrityksestä seurasi vakava loppuelämän sairaus, minkä infektio laukaisi.
En halua neuvoja kriisipuhelimista ym.
Taustaa: vakava masennus, ahdistuneisuushäiriö, muita mielenterveysongelmia, erittäin kivulias ja ärhäkkä nivelreuma, töistä ei toivoakaan, velkaa ulosotossa, vuokraa rästissä, menetin elämän rakkauteni. Taloudellinen ahdinko viimeinen pisara. En selviä tästä enää.
Itsemurha, miten?
5
836
Vastaukset 5
mikä vakava sairaus kyseessä ?
- Anonyymi
Minkä vidun takia pitäis itsensä tappaa, kaikkien muiden tappaminen jos olisi mahdollista sitä kyllä harkitsisin...
- Anonyymi
Höh olisin halunnut vinkkejä, mutta turhaan
- Anonyymi00003UUSI
Mä mietin iha samaa et jos vaan teen sen tänä iltana, tyylii meen ulos yöllä ja hyppään vaan sillalta tai vedän iha hemona lääkkeitä tai sit vaan otan puukon ja viileän sillä kurkun ja sydämen auki. Mut mikä on se helpoin tapa?
- Anonyymi00004UUSI
Kokeile jatkaa elämää. Tällä hetkellä voi olla vaikeaa, mutta mistä voit tietää, mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Älä luovuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171412
- 100850
- 91743
- 57738
Miten uimaportaat voivat maksaa 250 000 euroa?
Ei mitenkään, jokainen täysjärkinen sen tietää. Ei se ihme ettei verovarat riitä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2123736Jussi kutsuisi eduskunnan koolle, jos joku pyytäisi
Eikös oppositio ole huudellut eduskuntaa koolle jo monta viikkoa? "– En ole saanut siihen liittyvää pyyntöä tai toivett114706Rakas, ihana rakkain elämäni rakkaus
Minäkin tarvisin ne sanat sinulta. Tosin annat sen tunteen läsnäolollasi.. jos vain me vielä nähdään.. pelkään sitä maai36663- 77590
Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki49550Martinalle onnea
Kaunis Martina täyttää tänään 44 vuotta! Olkoon syntymäpäivä iloa ja onnea täynnä.215529