Ei se miestä huononna. Naisten pitää olla normaalipainosia.
Vastaukset 38
Höpö höpö. Olen perso makealla. Ja suolaisellekin :)
Mutta mies....sen on oltava sutjakka :) Naisethan katselevat miehiä, mutta miehet tunnustelevat naisia :D- Anonyymi
Ikävä kyllä nykyään monet urheilullisetkin miehet ovat niin epätoivoisia että ottavat läskin naisen, koska eivät muuten mitään usko saavansa.
Anonyymi kirjoitti:
Ikävä kyllä nykyään monet urheilullisetkin miehet ovat niin epätoivoisia että ottavat läskin naisen, koska eivät muuten mitään usko saavansa.
En mie osaa tuohon mitään sanoa? Mitä pitäisi kommentoida? :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai kauheeta 🤣 Ootte te hupaisia. Katkeria ukon länttänöitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se ole sitten vain hyvä, kun jää niitä laihoja naisia sulle.
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai kauheeta 🤣 Ootte te hupaisia. Katkeria ukon länttänöitä
Mitä ihmeen katkeruutta, enemmänkin tuntee myötätuntoa noita miehiä kohtaan.
- Anonyymi
Pyöreys ei sovi miehelle yhtään.
- Anonyymi
Mun mielestä saa olla roteva ja raamikas. Pieni maha on fine mut mitään läskiä löysää kuramahaa en huoli koska en oo itsekkään. Se kertoo sairauksista ja lyhyestä elämästä. Semmostako sit ruveta hoitamaan. Haluan nauttia elämästä terveen ihmisen kanssa.
- Anonyymi
Aloittaja päätti sitten sohaista murahaispesää :)
Ja kuhina alkoi välittömästi.
Henk. koht. minulla ei nappaa tällaiset kömpelöt provon yritykset, mutta aina näihin porukkaa tarttuu. Kuka sitten saa jotain iloa näitten laatimisesta - no jaa....- Anonyymi
Täällä on niin paljon läskejä naisia.
- Anonyymi
Miksei vois keskustella. 🤔 Oli Provo tai ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä on niin paljon läskejä naisia.
Ja kuramahaisia löysiä miehiä joilla on kaikki elintasosairaudet 🤮🤮🤮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kuramahaisia löysiä miehiä joilla on kaikki elintasosairaudet 🤮🤮🤮
Itseaiheutettuna. Laihaläskit mukaanlukien. Sisällä sairaus jyllää mut elintavoilla syövytetään se elämä.
- Anonyymi
Saa kai sitä sanoa ettei lihavista miehistä pidä, siis seksuaalisesti. Muuten ihan sama.
- Anonyymi
Mies voi läskinäkin olla äijä, jopa huomattavasti enemmän kuin jokin salihiiri, mutta nainen läskinä on yleensä vähemmän naisellinen.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Lihavilla on matalat testosteroniarvot.
Jos on sohvaläski, ei äijäläski.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Ja mikropenis jolla ei mitään tee. Valtava vatsa piilottaa sen olemattoman hyödyttömän vehkeen.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
niinpä. Ei todellakaan kiitos sellaista jolla ei munakaan toimi saati ole siirtämiskykyä. Saati parta kasva.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niinpä. Ei todellakaan kiitos sellaista jolla ei munakaan toimi saati ole siirtämiskykyä. Saati parta kasva.
Siittämis**
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
No en kyllä allekirjoita tuota.. 🤣
xL Anonyymi kirjoitti:
No en kyllä allekirjoita tuota.. 🤣
xLTestosteroni on rasvaliukoinen. Mitä enemmän rasvaa, sitä enemmän mihin liueta.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Testosteroni on rasvaliukoinen. Mitä enemmän rasvaa, sitä enemmän mihin liueta.
Ja silti jollain lihaksikkaalla äijäläskillä voi olla paremmat testot kuin jollain pyykkilautavatsa salihiirellä, saati sitten suorituskyky.
- Anonyymi
Joo tää on ihme käsitys. Miehen terveys ja erektio kärsii ainakin ison ylipainon takia. Mut nyt päästään sit siihen että öh.. Paino on huono mittari. Kaks samanpainosta voi omata toisistaan täysin erilaisen kehon koostumuksen. Otetaan joku laihaläski tai ihan läski esimerkiksi ja hemmetinmoinen lihaskimppu viereen joka on indeksin mukan ylipainoinen.. Kumpi näyttää paremmalta. Paino sama. Musta luultiin et oon 70 Kulonen vaik painan 90 koska treenaan.
T mies - Anonyymi
Suurin osa miehistä on läskejä eivätkä saa naista sen takia. Aika paljon on lihavia naisiakin mutta ne ei halua lihavaa miestä ja siksi on niin paljon yksinäisiä.
- Anonyymi
Läskikin äijä voi nostaa tasoaan punttaamalla isommat lihakset.
- Anonyymi
Miesten L koko on naisten XL.
- Anonyymi
En minä nyt yli 100 kg miestä halua mutta tärkeintä on että miehen alapää näyttää ylöspäin eikä alaspäin, muuten miehellä ei tee mitään.
- Anonyymi
Alle satakiloiset punnitaan neuvolassa.
- Anonyymi
Alle 100kg mies punnitaan neuvolassa ja miehen alapään suunta määräytyy naisen ulkonäön mukaan.
- Anonyymi
100kg on pitkälle, skrodelle äijälle aika standardi painoluokka. Lyhyelle, hintelälle ukolle se toki olis roimasti liikaa.
- Anonyymi
Lihava mies on miehekäs nallekarhu ja tutkimusten mukaan myös paljon parempi rakastaja ja viriilimpi kuin sikspäkkiä höyläävä peilin kanssa nussiva neitipoika
Naisen kuuluu toki olla hoikka eikä nainen saa olla perso kaljalle ja makkaralle, nainen syö vain pikkuisen salaattia.
Kaikilla tuntemillani lihavilla miehillä on hoikka nainen ja näille miehille ruoka ja kalja maistuu. Lihava mies on myös luonteeltaan leppoisa.- Anonyymi
Älä puhu paskaa, ei hoikille naisille läski mies kelpaa.
- Anonyymi
Ei mua naisen ylipaino haittaa, yhdelläkin oli 10kg ylipainoa, 5kg molemmissa luomurinnoissa.
- Anonyymi
Kyllä lihavat on parempia rakastajia mutta itse olen vähän nirso enkä kelpuuta yli 75 kg naista.
Tietty jos on paljon rahaa miehellä niin ei naiset katsele sen mahan kokoa miehellä sitten enää. - Anonyymi
Kyllä lihavat on parempia rakastajia mutta itse olen vähän nirso enkä kelpuuta yli 75 kg naista.
Tietty jos on paljon rahaa miehellä niin ei naiset katsele sen mahan kokoa miehellä sitten enää.- Anonyymi
Monenko lihavan miehen kanssa olet pannut, kun noin hyvin muka tiedät? Läskit miehet on kamalia sängyssä, varsinkin sellaiset pallomahat. Yök.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t1901700Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää2591159Mulla ei ole Suomessa enää mitään
4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.180837- 43741
Provider miehistä..
Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah223738- 61728
Sinulle nainen
En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen63705- 76628
Hei rakkaani.
Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi50603Yt:t kunnassa päättyi
Oliko nämä tarpeelliset ja ratkeaako taloushuolet näiden avulla? Lehdessä ilmoitettujen lukujen perusteella lisää on tul70600- 40596
- 38593
Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun
Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on68580- 31538
Gallup: Kansalaiset eivät usko velkajarruun
Puolet suomalaisista ei usko velkajarrun vaatimien sopeutusten toteutuvan, kertoo Iro Researchin kyselytutkimus. Kokoom60538Martsusta tuli leuhka
Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal182534- 85525
Tulisitpa käymään joskus vielä
Olisi niin kiva nähdä pitkästä aikaa. Oletko vielä joskus tulossa?... Niin monet muutoksen tuulet puhaltavat, olisi lohd23517Lämpimiä katseita aikoinaan vaihdettiin, siihen se sitten jäi
Sinulla uudet tuulet ja välttelet kohtaamistamme.30497- 6483