Mies saa olla ylipainoinen

Anonyymi

Ei se miestä huononna. Naisten pitää olla normaalipainosia.

38

60

Äänestä

Vastaukset 38

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höpö höpö. Olen perso makealla. Ja suolaisellekin :)
      Mutta mies....sen on oltava sutjakka :) Naisethan katselevat miehiä, mutta miehet tunnustelevat naisia :D

• Anonyymi

Ikävä kyllä nykyään monet urheilullisetkin miehet ovat niin epätoivoisia että ottavat läskin naisen, koska eivät muuten mitään usko saavansa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ikävä kyllä nykyään monet urheilullisetkin miehet ovat niin epätoivoisia että ottavat läskin naisen, koska eivät muuten mitään usko saavansa.

En mie osaa tuohon mitään sanoa? Mitä pitäisi kommentoida? :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai kauheeta 🤣 Ootte te hupaisia. Katkeria ukon länttänöitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö se ole sitten vain hyvä, kun jää niitä laihoja naisia sulle.

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai kauheeta 🤣 Ootte te hupaisia. Katkeria ukon länttänöitä

Mitä ihmeen katkeruutta, enemmänkin tuntee myötätuntoa noita miehiä kohtaan.

• Anonyymi

Pyöreys ei sovi miehelle yhtään.

• Anonyymi

Mun mielestä saa olla roteva ja raamikas. Pieni maha on fine mut mitään läskiä löysää kuramahaa en huoli koska en oo itsekkään. Se kertoo sairauksista ja lyhyestä elämästä. Semmostako sit ruveta hoitamaan. Haluan nauttia elämästä terveen ihmisen kanssa.

• Anonyymi

Aloittaja päätti sitten sohaista murahaispesää :)
      Ja kuhina alkoi välittömästi.
      Henk. koht. minulla ei nappaa tällaiset kömpelöt provon yritykset, mutta aina näihin porukkaa tarttuu. Kuka sitten saa jotain iloa näitten laatimisesta - no jaa....

• Anonyymi

Täällä on niin paljon läskejä naisia.

• Anonyymi

Miksei vois keskustella. 🤔 Oli Provo tai ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä on niin paljon läskejä naisia.

Ja kuramahaisia löysiä miehiä joilla on kaikki elintasosairaudet 🤮🤮🤮

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kuramahaisia löysiä miehiä joilla on kaikki elintasosairaudet 🤮🤮🤮

Itseaiheutettuna. Laihaläskit mukaanlukien. Sisällä sairaus jyllää mut elintavoilla syövytetään se elämä.

• Anonyymi

Saa kai sitä sanoa ettei lihavista miehistä pidä, siis seksuaalisesti. Muuten ihan sama.

• Anonyymi

Mies voi läskinäkin olla äijä, jopa huomattavasti enemmän kuin jokin salihiiri, mutta nainen läskinä on yleensä vähemmän naisellinen.

• Lihavilla on matalat testosteroniarvot.

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Lihavilla on matalat testosteroniarvot.

Jos on sohvaläski, ei äijäläski.

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Ja mikropenis jolla ei mitään tee. Valtava vatsa piilottaa sen olemattoman hyödyttömän vehkeen.

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

niinpä. Ei todellakaan kiitos sellaista jolla ei munakaan toimi saati ole siirtämiskykyä. Saati parta kasva.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

niinpä. Ei todellakaan kiitos sellaista jolla ei munakaan toimi saati ole siirtämiskykyä. Saati parta kasva.

Siittämis**

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

No en kyllä allekirjoita tuota.. 🤣

xL

• Anonyymi kirjoitti:

No en kyllä allekirjoita tuota.. 🤣

xL

Testosteroni on rasvaliukoinen. Mitä enemmän rasvaa, sitä enemmän mihin liueta.

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Testosteroni on rasvaliukoinen. Mitä enemmän rasvaa, sitä enemmän mihin liueta.

Ja silti jollain lihaksikkaalla äijäläskillä voi olla paremmat testot kuin jollain pyykkilautavatsa salihiirellä, saati sitten suorituskyky.

• Anonyymi

Joo tää on ihme käsitys. Miehen terveys ja erektio kärsii ainakin ison ylipainon takia. Mut nyt päästään sit siihen että öh.. Paino on huono mittari. Kaks samanpainosta voi omata toisistaan täysin erilaisen kehon koostumuksen. Otetaan joku laihaläski tai ihan läski esimerkiksi ja hemmetinmoinen lihaskimppu viereen joka on indeksin mukan ylipainoinen.. Kumpi näyttää paremmalta. Paino sama. Musta luultiin et oon 70 Kulonen vaik painan 90 koska treenaan.

T mies

• Anonyymi

Suurin osa miehistä on läskejä eivätkä saa naista sen takia. Aika paljon on lihavia naisiakin mutta ne ei halua lihavaa miestä ja siksi on niin paljon yksinäisiä.

• Anonyymi

Läskikin äijä voi nostaa tasoaan punttaamalla isommat lihakset.

• Anonyymi

Miesten L koko on naisten XL.

• Anonyymi

En minä nyt yli 100 kg miestä halua mutta tärkeintä on että miehen alapää näyttää ylöspäin eikä alaspäin, muuten miehellä ei tee mitään.

• Anonyymi

Alle satakiloiset punnitaan neuvolassa.

• Anonyymi

Alle 100kg mies punnitaan neuvolassa ja miehen alapään suunta määräytyy naisen ulkonäön mukaan.

• Anonyymi

100kg on pitkälle, skrodelle äijälle aika standardi painoluokka. Lyhyelle, hintelälle ukolle se toki olis roimasti liikaa.

• Anonyymi

Lihava mies on miehekäs nallekarhu ja tutkimusten mukaan myös paljon parempi rakastaja ja viriilimpi kuin sikspäkkiä höyläävä peilin kanssa nussiva neitipoika

Naisen kuuluu toki olla hoikka eikä nainen saa olla perso kaljalle ja makkaralle, nainen syö vain pikkuisen salaattia.

Kaikilla tuntemillani lihavilla miehillä on hoikka nainen ja näille miehille ruoka ja kalja maistuu. Lihava mies on myös luonteeltaan leppoisa.

• Anonyymi

Älä puhu paskaa, ei hoikille naisille läski mies kelpaa.

• Anonyymi

Ei mua naisen ylipaino haittaa, yhdelläkin oli 10kg ylipainoa, 5kg molemmissa luomurinnoissa.

• Anonyymi

Kyllä lihavat on parempia rakastajia mutta itse olen vähän nirso enkä kelpuuta yli 75 kg naista.
      Tietty jos on paljon rahaa miehellä niin ei naiset katsele sen mahan kokoa miehellä sitten enää.

• Anonyymi

Kyllä lihavat on parempia rakastajia mutta itse olen vähän nirso enkä kelpuuta yli 75 kg naista.
      Tietty jos on paljon rahaa miehellä niin ei naiset katsele sen mahan kokoa miehellä sitten enää.

• Anonyymi

Monenko lihavan miehen kanssa olet pannut, kun noin hyvin muka tiedät? Läskit miehet on kamalia sängyssä, varsinkin sellaiset pallomahat. Yök.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      190
      1700
    2. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      259
      1159
    3. Mulla ei ole Suomessa enää mitään

4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.
      Turku
      180
      837
    4. Kuinka nainen jaksat ja voit

Toivottavasti hyvin.
      Ikävä
      43
      741
    5. Provider miehistä..

Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah
      Ikävä
      223
      738
    6. Ethän mies vielä

luovu meistä? Haluaisin jo sun syliin.
      Ikävä
      61
      728
    7. Sinulle nainen

En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen
      Ikävä
      63
      705
    8. Sut.

Tuhotaan. :)
      Tunteet
      76
      628
    9. Hei rakkaani.

Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi
      Ikävä
      50
      603
    10. Yt:t kunnassa päättyi

Oliko nämä tarpeelliset ja ratkeaako taloushuolet näiden avulla? Lehdessä ilmoitettujen lukujen perusteella lisää on tul
      Lappajärvi
      70
      600
    11. Tiedätkö sitä

Että sinun äänesi on ihanan pehmeä
      Ikävä
      40
      596
    12. Haaveilen edelleen

Sinusta aika ajoin
      Ikävä
      38
      593
    13. Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun

Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on
      Ikävä
      68
      580
    14. 31
      538
    15. Gallup: Kansalaiset eivät usko velkajarruun

Puolet suomalaisista ei usko velkajarrun vaatimien sopeutusten toteutuvan, kertoo Iro Researchin kyselytutkimus. Kokoom
      Maailman menoa
      60
      538
    16. Martsusta tuli leuhka

Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      534
    17. Mä oon kallistumassa

Rikosilmoitukseen!
      Suhteet
      85
      525
    18. Tulisitpa käymään joskus vielä

Olisi niin kiva nähdä pitkästä aikaa. Oletko vielä joskus tulossa?... Niin monet muutoksen tuulet puhaltavat, olisi lohd
      Ikävä
      23
      517
    19. Lämpimiä katseita aikoinaan vaihdettiin, siihen se sitten jäi

Sinulla uudet tuulet ja välttelet kohtaamistamme.
      Ikävä
      30
      497
    20. Poromiehentien remontti ...

Mikä tilanne? mistä mennään
      Hyrynsalmi
      6
      483
    Aihe