Ei säästä hypridi enää

Anonyymi

Kohta on tojotaa paljo pakko myynnissä. Kuulin vähä aikaa sitten, että viime aikoina on tehty ennätyspaljo rahotussopimuksia tojotaa ostaessa. Nyt katoaa työpaikat ja osamaksut jää maksamatta. Ei paljo se hypriti auta kun auto vanhenee mutta velka ei.
Eikä se ylikallis hydriti edes säästä mitään kun seisoo pihalla tyhjän panttina. Nyt kuninkaita onko yhtäkkiä vanhojen opelien omistajat, joilla on taskut täynnä käteistä.
Autojen hinnat romahti jo, kukaan ei osta enää mitään. Eniten viduddais jos olis tilattu uusi auto vasta tulossa.

162

460

    Vastaukset

    • Kateutta ja vielä Toyotaa kohtaan, se on jo sairasta.

      • Vai onko kuitenni vahingoniloa. Täällä on saarnattu itselataavan hybridin ylivertaisuudesta, siellä ne nyt seisoo parkkipaikoilla kaiken maailman ooppelien vieressä. Toinen saattaa kuluttaa ajossa 12 l ja toinen 5 l, nyt molemmissa sama kulutus 0 l.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vai onko kuitenni vahingoniloa. Täällä on saarnattu itselataavan hybridin ylivertaisuudesta, siellä ne nyt seisoo parkkipaikoilla kaiken maailman ooppelien vieressä. Toinen saattaa kuluttaa ajossa 12 l ja toinen 5 l, nyt molemmissa sama kulutus 0 l.

        Vahingonilo on vielä sairaampaa ja kertoo persoonallisuushäiriöstä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vahingonilo on vielä sairaampaa ja kertoo persoonallisuushäiriöstä.

        Kaikkein sairainta on kiihkouskovausuuteen menevä automerkin palvonta, jota täällä tapahtuu. Nyt näille uskovaisille koettaa kovat ajat.


    • Ei kai kukaan osta autoja muuta, kuin käteisellä, eikö äitee oo opettanut. Ainoa mitä velalla ostetaan, on asunto, tällä opilla on menty ja pitkälle päästy.

      • Ihan millä ostettu, arvo tipahti jo.


      • Kyllä suurimmassa osassa uusista Tojoistakin rekisteriotteessa omistaja on muu kuin haltija.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä suurimmassa osassa uusista Tojoistakin rekisteriotteessa omistaja on muu kuin haltija.

        Moni tobotan ostanut toivookin nyt hyvää haltijaa vierailulle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moni tobotan ostanut toivookin nyt hyvää haltijaa vierailulle.

        Tai ainakin lottovoittoa. Tai asuntojen hintaromahdusta. Ei vuokraslummeissa asuvat muuta toivoa näe.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä suurimmassa osassa uusista Tojoistakin rekisteriotteessa omistaja on muu kuin haltija.

        Velkahybridejä riittää kyllä


    • Saattaa olla jopa 1/3 Toyotoista rahoitusyhtiöiden omistamia velkapelejä. Huono juttu.

      Saksantuontipremiumeista rahoitusyhtiöiden omia on jokseenkin tarkasti 100% ja bensaa niihin ostetaan vain Visaluotolla.

      • Esim vanha kunnon Suomi Opel on ihan ylivoimaisesti paljon edullisempi kuin hybridi.

        Kulutus Opel 0l ja hybrid 0l, sama kulutus
        Rahoituskulut Opel 0 hybrid tobota pelkät korot 50 e kuussa.
        Arvon alenema Opel n. 10 e kuussa hybrid n.600 e kuussa.
        Huollot n. Saman hintaisia.

        Karvaasti tulee takkiin ylihintaisella itselataavalla hybridillä, niitä on kohta joka kauppa täynnä p
        romahduksen vuoksi.
        Luultavasti jonkun halvan uuden Dacian ostajat on ainoita, jotka ovat maksaneet autonsa käteisellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Esim vanha kunnon Suomi Opel on ihan ylivoimaisesti paljon edullisempi kuin hybridi.

        Kulutus Opel 0l ja hybrid 0l, sama kulutus
        Rahoituskulut Opel 0 hybrid tobota pelkät korot 50 e kuussa.
        Arvon alenema Opel n. 10 e kuussa hybrid n.600 e kuussa.
        Huollot n. Saman hintaisia.

        Karvaasti tulee takkiin ylihintaisella itselataavalla hybridillä, niitä on kohta joka kauppa täynnä p
        romahduksen vuoksi.
        Luultavasti jonkun halvan uuden Dacian ostajat on ainoita, jotka ovat maksaneet autonsa käteisellä.

        Niin sä luulet!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin sä luulet!

        Ei ole luulo faktat esitetty


      • Anonyymi kirjoitti:

        Esim vanha kunnon Suomi Opel on ihan ylivoimaisesti paljon edullisempi kuin hybridi.

        Kulutus Opel 0l ja hybrid 0l, sama kulutus
        Rahoituskulut Opel 0 hybrid tobota pelkät korot 50 e kuussa.
        Arvon alenema Opel n. 10 e kuussa hybrid n.600 e kuussa.
        Huollot n. Saman hintaisia.

        Karvaasti tulee takkiin ylihintaisella itselataavalla hybridillä, niitä on kohta joka kauppa täynnä p
        romahduksen vuoksi.
        Luultavasti jonkun halvan uuden Dacian ostajat on ainoita, jotka ovat maksaneet autonsa käteisellä.

        Älä jauha soopaa.
        Ei Opelin arvo voi laskea 10€/kk,
        koska se ei ole alkujaankaan minkään arvoinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Esim vanha kunnon Suomi Opel on ihan ylivoimaisesti paljon edullisempi kuin hybridi.

        Kulutus Opel 0l ja hybrid 0l, sama kulutus
        Rahoituskulut Opel 0 hybrid tobota pelkät korot 50 e kuussa.
        Arvon alenema Opel n. 10 e kuussa hybrid n.600 e kuussa.
        Huollot n. Saman hintaisia.

        Karvaasti tulee takkiin ylihintaisella itselataavalla hybridillä, niitä on kohta joka kauppa täynnä p
        romahduksen vuoksi.
        Luultavasti jonkun halvan uuden Dacian ostajat on ainoita, jotka ovat maksaneet autonsa käteisellä.

        Älä jauha soopaa.
        Ei Opelin arvo voi laskea 10€/kk,
        koska se ei ole alkujaankaan minkään arvoinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä jauha soopaa.
        Ei Opelin arvo voi laskea 10€/kk,
        koska se ei ole alkujaankaan minkään arvoinen.

        Vanhan Opelin omistajalla nyt hymy herkässä, minkähän vuoksi. Ei rasita osamaksut eikä arvonalenema. Jos laittaisin myyntiin, luultavasti saisin käteisostajan jo tänään. Saisitkos sen hybridi pökylän tänään kaupaksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä jauha soopaa.
        Ei Opelin arvo voi laskea 10€/kk,
        koska se ei ole alkujaankaan minkään arvoinen.

        Opelissa aina hintalaatusuhde kohdallaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä jauha soopaa.
        Ei Opelin arvo voi laskea 10€/kk,
        koska se ei ole alkujaankaan minkään arvoinen.

        Huutokauppa.com tänään opel corsa 3/2018 ajettu 34000km meni tasan 8000e eli 2 vuotias.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Opelissa aina hintalaatusuhde kohdallaan.

        Se on totta arvo ja laatu on sama puhdas 0


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on totta arvo ja laatu on sama puhdas 0

        Joo sama ku tojota


    • Katsoin eilen ja tänään tietyn tyyppisiä tojotia nettiautosa, myyntiin tuli tänää jo 5 % lisää verrattuna eiliseen. Paniikki alkanut tuuliasuväesä.

      • Taas oli usean prosentin nousu parissa päivässä myynnissä olevilla autoilla


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taas oli usean prosentin nousu parissa päivässä myynnissä olevilla autoilla

        Ei käy kauppa, lisää myytävää tullut


    • Miten osuinkaan tällaiselle palstalle!!!
      Yhtä jänkkäystä alusta pitäen. Ja varsinkin alusta.
      Motiivi?
      "Kuulin vähän aikaa sitten, että..."

      AP itse et siis aja Tojolla varmaankaan.
      Miksi on tärkeetä nillittää siitä, minkä merkkisellä kotterolla muut ajaa?

      Sulla on ihan liikaa aikaa.

      Nimimerkillä Autoton

      • Sä olet itse varmaan se pahin hybridi hypettäjä, jonka mielestä itselataava on ainoa oikea auto. Ei taida ladata itseään parkkipaikalla.
        Nyt kun ei voi enää hypettää, niin pitää yrittää esiintyä autottomana.


    • Luoja armahtaa ne, jotka ottivat sen ns. vuoden auton.

      • Suurin osa autoista ostettu liian isolla velalla. Kohta paljon velkaisia ihmisiä, joilla arvoton auto.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suurin osa autoista ostettu liian isolla velalla. Kohta paljon velkaisia ihmisiä, joilla arvoton auto.

        Näin se on on aina ollut. Ihmisillä on velalla ostettuja autoja ja autot menettävät kaiken arvonsa vuosien myötä. Mikään ei ole muuttunut


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suurin osa autoista ostettu liian isolla velalla. Kohta paljon velkaisia ihmisiä, joilla arvoton auto.

        Ja höpö höpö huuhaa-miehille


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja höpö höpö huuhaa-miehille

        Höpöpö itsellesi. Muistan 90 luvun laman, kaupaksi kävi oikeastaan vain 5000-20000 Mk autot. Uudet velka-autot myytiin karvailla tappiolla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Höpöpö itsellesi. Muistan 90 luvun laman, kaupaksi kävi oikeastaan vain 5000-20000 Mk autot. Uudet velka-autot myytiin karvailla tappiolla.

        Tappiolla kenelle?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tappiolla kenelle?

        Velkaisille omistajille tietenkin. Niitä oli pakko muuttaa rahaksi hinnalla millä hyvänsä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näin se on on aina ollut. Ihmisillä on velalla ostettuja autoja ja autot menettävät kaiken arvonsa vuosien myötä. Mikään ei ole muuttunut

        Nyt varmaan vielä ostetaan kuin Talvivaaran osaketta....tuulipukuindeksi on aina oikeassa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt varmaan vielä ostetaan kuin Talvivaaran osaketta....tuulipukuindeksi on aina oikeassa

        Äläpä uhoa.
        Katsotaan miten ovat omat asiasi vuoden kuluttua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tappiolla kenelle?

        rintajoupille


      • Ruostuuko autot nyt ennen kuin ehditään myydä. Kestääkö ruosteherkkä pelti satamissa seisottamista.


    • Opelin omistajilla rahaa ei jemmassa ole, kun kaikki on mennyt valmiiksi vanhan auton korjauksiin.

      • No ei se toisaalta paljon haittaakaan. Auton arvo ei laske eikä tule mitään kuluja jos vaikka poistaa liikenteessä kun ei tarvitse ajaa. Sun lainan lyhennykset ja korot jouksee kuitenkin vaikka auto ei liiku. Kyllä nyt taitaa vanha Astra olla ihan kuningas. Eipäs laske arvo.


    • Mukava että Toyota-autoja tulee runsaasti myyntiin niin jopa köyhät vikavaagenien haltijat voivat saada kunnon kulkupelejä alle.

      • Oikea hinta uudelle tojotalle onkin jotain 10 t euroa. Dacia maksaa saman verran eikä autoissa ole juuri mitään muuta eroa kuin merkit keulassa ja perässä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oikea hinta uudelle tojotalle onkin jotain 10 t euroa. Dacia maksaa saman verran eikä autoissa ole juuri mitään muuta eroa kuin merkit keulassa ja perässä.

        Mersedes on sama auto Dasian kanssa. Sama moottori löytyy molemmista.


    • Pitäiskö lähteä välillä vähä ajelee, ei tuu säästöjä muute

    • Itselataavan kulut korkeimmat, koska ei säästä paljon mitään vaikka olisi ajoakin. Nyt ei säästä mitään kun ei ole ajoja. Kallis hankintahinta on suuri arvonpudotus. Kriisin jälkeen hankitaan halvempi perinteinen auto tai sitten plugari, joka säästää oikeasti käyttökuluissa.

    • Itselataava säästää ajossa ja paikallaan, pienestä kulutuksesta johtuen "päästövero" on mitätön pikkufossiiliturpoihin verrattuna tai pienhiukkasdieseleihin.

      • En ihmettele, että näitä hybridejä ostetaan näin paljon, jos ostajat on niin tyhmiä, että luulevat auton säästävän vaikkei sillä ajettaisi.


    • No nythän on aloittajalla sitten kissan päivät tulossa, kun kerran saa uusia autoja lähes ilmaiseksi, ja valinnanvarakin on liki loputon! Onnea vaan tuolle tulevalle uudelle menopelillesi!

      • Aloittaja elää tulonsiirtojen varassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja elää tulonsiirtojen varassa.

        Voihan se ellääkkin mutta jos aletaan arvuuttelemaan kenen perässä vouti vuoden päästä askeltaa, niin en pistä pistä pitkävetoa vanhan opelin omistajan puolesta


      • Kaikille vanhojen autojen omistajille tulee kissan päivät jos on pikkuisenkin käteistä jemmassa. Nyt kannattaa puoli tai vuosikin sinnitellä vanhalla autolla, sen jälkeen alkaa iso ale. Benssiinikin on niin halpaa, ettei paljo hybridejä kannata ostella säästöt mielessä.


    • Kuka ostaa auton velaksi? Täytyy olla todella köyhä tuloiltaan...ennemmin vaikka vanhempi auto mutta velaton. Jostain syystä moni onkin suuttunut kun kysyy kuka on auton omistajaksi merkitty rekisteriin...

      • Uus Corolla, velaton. Parasta tuolla rahalla tällä hetkellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uus Corolla, velaton. Parasta tuolla rahalla tällä hetkellä.

        No sunki auton arvo tipahtaa rajusti kohta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uus Corolla, velaton. Parasta tuolla rahalla tällä hetkellä.

        Vuoden päästä saisit kaksi samalla rahalla


    • Hajoaako nyt itselatasvien akutkin kun autot seisoo parkkipaikoilla. Akku pitäis olla täyteenladattu, että kestää. Akkuongelmia odotettavissa.

      • On sulla tyhjätaskulla murheet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On sulla tyhjätaskulla murheet.

        Taitaa olla ne murheet nyt näillä pakkomieleisillä tobota hypettäjillä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla ne murheet nyt näillä pakkomieleisillä tobota hypettäjillä

        Itselataavan Toyota Hybridin omistajilla ei ole murheita ensinkään, pikemminkin päin vastoin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itselataavan Toyota Hybridin omistajilla ei ole murheita ensinkään, pikemminkin päin vastoin.

        Itselataavien omistajat elävät kuplassa, jonka sisällä hypettävät toisilleen kuinka kaikki on on hyvin ja säästöjäkin tulee vaikka ei edes ajaisi. Tällainen ajattelu kuulostaa tavallisesta järkevästi ajattelevasta hyvin kummalliselta.
        Kyseessä onkin uskonlahkon kaltainen toiminta, jossa joukkosuggestiolla luodaan harha, joka peittää alleen muiden tiedossa olevat ongelmat ja epäkohdat. Tämä ilmenee erityisen hyvin tällä auto keskustelupalstalla ja varsinkin Tojota keskusteluissa. Lahkon hypettäjillä on alinomainen kiire saada vain Tojotaa kehuvia aloituksia uusiksi viesteiksi, pyrkien näin häivyttämään kaiken kriittisen argumentoinnin piiloon.
        Toivottavasti saatte läheisiltä tukea kun se kupla nyt alkaa hajota.


    • Minulla on ”mennyt” virtuaaliomaisuutta vähän perhanan paljon enemmän kuin uuden Toyotan verran. Kun pörssi taas alkaa nousta niin sitä omaisuuteni arvo nousee paljonkin enemmän kuin tämä pikku lasku. Olen myynyt korkosijoituksia ja ostanut hiukan lisää osakkeita. Ostelen vielä lisää siihen asti että noustaan taas.
      Autoni mahdollinen myyntihinta ei kiinnosta yhtään. Enemmän olen huolissani omasta ja läheistesi hengestä.

      • No tähän asti osakkeet on aina nousseet ja sitä virtuaaliomsisuutta on ylläpidetty pakolla veronmaksajien rahoilla. Nyt kuitenkin ollaan oltu jo vuosia tilanteessa missä rahaa on koko ajan tehty tyhjästä lisää keskuspankkien toimesta. Kun tämä kriisi nyt oikein eskaloituu talouden puolelle niin nähdä että pieni ja keskituloiset enään suostuu maksamaan pienen joukon pääomatappioita. Osakkeet keinotekoisena varallisuutena tulevat häviämään muutamassa vuodessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No tähän asti osakkeet on aina nousseet ja sitä virtuaaliomsisuutta on ylläpidetty pakolla veronmaksajien rahoilla. Nyt kuitenkin ollaan oltu jo vuosia tilanteessa missä rahaa on koko ajan tehty tyhjästä lisää keskuspankkien toimesta. Kun tämä kriisi nyt oikein eskaloituu talouden puolelle niin nähdä että pieni ja keskituloiset enään suostuu maksamaan pienen joukon pääomatappioita. Osakkeet keinotekoisena varallisuutena tulevat häviämään muutamassa vuodessa.

        "Osakkeet keinotekoisena varallisuutena tulevat häviämään muutamassa vuodessa."

        Onpa taas ajatusten tonava äänessä. Osake ei ole millään muotoa keinotekoinen vaan osake on osuus yhtiöstä. Hyvin todellinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Osakkeet keinotekoisena varallisuutena tulevat häviämään muutamassa vuodessa."

        Onpa taas ajatusten tonava äänessä. Osake ei ole millään muotoa keinotekoinen vaan osake on osuus yhtiöstä. Hyvin todellinen.

        Ja niitähän on monella Toyota-kuskilla. Toyotan omistaja on tasapainoinen ja vakavarainen henkilö poikkeuksetta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Osakkeet keinotekoisena varallisuutena tulevat häviämään muutamassa vuodessa."

        Onpa taas ajatusten tonava äänessä. Osake ei ole millään muotoa keinotekoinen vaan osake on osuus yhtiöstä. Hyvin todellinen.

        Osakkeiden arvo on täysin keinotekoinen. Arvo muodostuu pääosin odoktuksista, mitä tuleman pitää. Jos arvo ei olisi keinotekoinen ei olisi myöskään pörssiromahduksia. On täysin kestämätön ajatus pidemmän päälle, että keskuspankit painavat aina vaan lisää rahaa tukeakseen vain pääomia. Tämän rahan painaminen hyväksytään helposti kansan keskuudessa koska ei edes ymmärretä, että tämä raha tehdään tyhjästä. Kun aletaan ymmärtää että rahaa voidaan aina painaa lisää tukemaan pääomia mutta sen sijaan rahaa ei voida tehdä lisää tukemaan terveyden hoitoa, lääketiedettä ja muuten vaikeassa asemassa olevien ihmisten tilannetta, niin aletaan kyseenalaistamaan pääomien omistajien moraalinen oikeus taikoa rahaa. Koronan vaikutus on niin valtava ja niin paljon ihmisiä joutuu taas pääomien pelinappulaksi, että tällä kertaa se ei enään onnistu. Ranskassa nähtiin jo keltaliivien mellakat, jotka aiheutuvat tästä samasta syystä. Tällainen liike lähtee pandemian jälkeen isolla vaihteella liikkeelle globaalisti jos maailmaa aletaan taas rakentaa pääomien ehdoilla. Maailma on nyt uudella taiteella jossa perinteiset mallit ei enään toimi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja niitähän on monella Toyota-kuskilla. Toyotan omistaja on tasapainoinen ja vakavarainen henkilö poikkeuksetta.

        Juu varmaan on poikkeuksetta..


    • Sähkölaskut jo nyt monen omakotitalon omistajan isoin ongelma, ala nyt vielä autoakin lataamaan.
      Mikäli kaikki suomalaiset vaihtaisivat itselle sähköpirssin, niin maapallon hiilidioksidipäästöt vähenisivät 0,004%, eli ei mitään merkitystä ja tästä jaksetaan vouhottaa.

      • No se ladattu sähkö on vaan paljon halvempaa kuin se ostettu bensa


      • Anonyymi kirjoitti:

        No se ladattu sähkö on vaan paljon halvempaa kuin se ostettu bensa

        Kuinka kauan on halvempaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka kauan on halvempaa?

        Bensan hinta voi kyllä laskea niin paljon, että kannattaa ostaa bensageneraattori ja syöttää siitä sähköt taloihin. No siinä tapauksessa pitänee laskea sähkönkin hintaa.


      • Sähköllä ajettu kilometri on viisi kerta halvempi kuin bensalla ajettu. Siinä on hyvä syy.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sähköllä ajettu kilometri on viisi kerta halvempi kuin bensalla ajettu. Siinä on hyvä syy.

        Sähköön mennään nyt vauhdilla, Volkkari keskittyy sähköautohin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sähköllä ajettu kilometri on viisi kerta halvempi kuin bensalla ajettu. Siinä on hyvä syy.

        Viisi kertaa halvempi?
        Siis - 4 kertainen?


    • Kiitos tiedosta. Pitää odottaa myyntiin Toyota Coronaa

      • Siitäkö virus lähti


    • Tänään myytiin huutokauppa.com Toyota Rav 4 2,5 Hydrid FWD Edition 6/2018 ajettu 25500km 155 hv tasan 30000e länsiauto noin 30 minuttia sitten uudenhintaa en tiedä mutu 45000e

      • Näistä hinnoista tullaan vielä reippaasti alas.


      • Autoliikkeiden vastaavien pyyntihinnoista voi tinkiä heti 5000 euroa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Autoliikkeiden vastaavien pyyntihinnoista voi tinkiä heti 5000 euroa.

        Tällä hetkellä kyllä jatkossa enemmänkin


      • Ja korkein tarjous hylätty, eli ei lähde noilla hinnoilla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja korkein tarjous hylätty, eli ei lähde noilla hinnoilla.

        Pyynti liikkeessä 34 750 €. No mitäs laittoivat huutokauppaan, jos ei leikkiä kestä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pyynti liikkeessä 34 750 €. No mitäs laittoivat huutokauppaan, jos ei leikkiä kestä.

        Kyl se hintakin tippuu ku kauppa ei käy


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pyynti liikkeessä 34 750 €. No mitäs laittoivat huutokauppaan, jos ei leikkiä kestä.

        Ovh. uutena alle 40 000 eur, eli edes tuo tarjottu 30 000 eur ei olisi ollut käytännössä kaksivuotiaasta autosta mitenkään erityisen edullinen hinta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ovh. uutena alle 40 000 eur, eli edes tuo tarjottu 30 000 eur ei olisi ollut käytännössä kaksivuotiaasta autosta mitenkään erityisen edullinen hinta.

        Uusi yritys, lähtöhinta 31790 euroa.
        https://huutokaupat.com/1807258



      • Etuveto lelu.Oisko joku esittely rytö.. Hinta ei erikoisen halpa... En moisesta maksaisi noin paljon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se hullu ole joka pyytää.

        Ei vielä tarjouksia (31.3)

        Lähtöhinta 31 790 €


      • Anonyymi kirjoitti:

        Autoliikkeiden vastaavien pyyntihinnoista voi tinkiä heti 5000 euroa.

        Tinkisit 15000 euroa, sen saa helposti.


    • Renault Clio 10/2018 ajettu 12000km hintaan 8600e halpoja on autot

      • Jos vielä pääsee sinne 300 000km ilman remontteja.

        Hyviä autoja saa muutamaan tonniin käytettyjä.


      • Tuota myytiin uutena tarjouksessa muistaakseni 12 990, eli eipä tuo uutenakaan pahan hintainen ollut.


    • "Osakkeiden arvo on täysin keinotekoinen. Arvo muodostuu pääosin odoktuksista, mitä tuleman pitää."

      Osake on osuus yhtiöstä. Se on hyvin konkreeettinen asia. Yhtiön arvo nousee tai laskee. Yhtön voitto jaetaan osinkona osakkaille joka sekin on hyvin konkreettinen asia.

      Miten tämä maailma pyörisi jos ei olisi yhtöitä jotka tekevät tuotteita joita me kaikki käytämme? Ei ne puussa kasva.

      • Osakkeen arvo on hyvin kaukana mistään konkreettisesta. Osakkeiden hinta on riippuvainen monista muista monimutkaisista sijoituselementeistä. Hinta on oikeastaan täysin spekulatiivinen. Kun keskuspankit ostaa velkakirjoja yms. niin silloin tuetaan pääomia ja myös osakkeita. Kun keskuspankki päättää ostaa vaikka 200 miljardilla velkakirjoja, niin sitä rahaa ei oikeasti ole missään vaan tällä päätöksellä tehtiin juuri 200 miljardia rahaa. Rahan tekeminen on siis äärettömän helppoa kun sitä päätetään ja halutaan tehdä. Tämän vuoksi nykyinen järjestelmä ajaa hyvää vauhtia päin seinää. Jos rahaa tehdään jatkuvasti lisää vain pääomien tukemiseen ja kiristetään samalla tavallisten ihmisten taloudellista elintilaa, niin aletaan olla törmäyskurssilla ihmisten moraalikäsitysten kanssa. Miksi rahaa ei paineta köyhyyden poistamiseen ja muuhun sellaiseen. Tämä kriisi nostaa näitä kysymyksiä esille. Kyllä ne osakkeiden arvostukset joudutaan pian arvioimaan uusilla tavoilla.


    • "Osakkeen arvo on hyvin kaukana mistään konkreettisesta. "

      Se mitä osake on ja ja mikä sen markkina-arvo on ovat kaksi eri asiaa. Osake on osuus osakeyhtiöstä. Hyvin konkreettinen asia.
      Se mitä ostaja on valmis siitä osakkeesta maksamamaan ja millä hinnalla omistaja on valmis osakkeen myymään on taas näiden kahden välinen asia. spekulatiivinen elementti on usein vahvasti mukana.

      Osake itsessään ei ole mitenkään spekulatiivinen asia vaan osa-omistus konreettisesta yhtiöstä.

    • "Kun keskuspankit ostaa velkakirjoja yms. niin silloin tuetaan pääomia ja myös osakkeita. Kun keskuspankki päättää ostaa vaikka 200 miljardilla velkakirjoja, niin sitä rahaa ei oikeasti ole missään vaan tällä päätöksellä tehtiin juuri 200 miljardia rahaa."

      Johdannaisia ja osakkeita ei pitäisi sekoittaa keskenään. Osake on aina osuus toimivasta liikeyrityksestä. Enenmän tai vähemmän menestyvästä, mutta silti aina suora osuus yhtiöstä. Johdannaismarkkinat ovat täysin oma maailmansa. Se rumempi maailma jota ei pidä sekoittaa yhtiöiden suoraan omistamiseen ja toimintaan.

      • Johdannaisten ja osakkeiden arvot ovat toisistaan riippuvia, ainakin epäsuorasti. Pienten yritysten osakkeet ovat enemmän rehellistä osaomistusta. Suurempien firmojen osakkeet pelimerkkejä, joiden arvoa arvotaan koko ajan enimmäkseen ohjelmoitujen robottien toimesta. Se lähteekö osake myyntiin vai ostoon on monen erillisen parametrin takana.


    • "Kun keskuspankit ostaa velkakirjoja yms. niin silloin tuetaan pääomia ja myös osakkeita. Kun keskuspankki päättää ostaa vaikka 200 miljardilla velkakirjoja, niin sitä rahaa ei oikeasti ole missään vaan tällä päätöksellä tehtiin juuri 200 miljardia rahaa."

      Tämän kuplan puhkeaminen liittyi rahoitusalan totaaliseen kusemiseen. Ei teollisuusyritysten ongelmiin. Rahoitusalan yhtiöt rakensivat jenkeissä itselleen täydellisen miinan asuntomarkkinoilla ja siihen ajoi koko maailmantalous.

      • Nyt kuplaa puhalletaan isommalla vaihteella USA alkaa painaa rahaa ilman rajoituksia. Vaikka monien yritysten osakkeet ovatkin osuus yrityksestä tulee tämä rahan painaminen väistämättä vaikuttamaan myös osakkeiden arvoon.


    • corollan ratissa näkyy olevan perus mies ja yarisin ratissa perus nainen

      Jos vertaa VW autoihin niin niiden korjausrahoilla lyhennät toyotan velkaa kokonaan...

      • Vai olisko perussuomalainen


    • "Osakkeet keinotekoisena varallisuutena tulevat häviämään muutamassa vuodessa."

      Mihin ne yhtiöt katoavat? Jos ei ole osakkeita, ei ole yhtiöitäkään. Palaammeko kivikaudelle ja kuolemme kaikki nälkään? Ei yhtiöitä, ei ruokaa.

      • Nyt saatetaan olla muutoksen kynnyksellä talousmalleissa, jolloin myös osakkeiden arvostus varallisuutena saattaa kärsiä pahasti. Yksityisten sijoitusinto loppuu osakkeiden arvon romahdettua. Kun pörssin romahduksen vuoksi taas joudutaan painamaan rahaa isojen pääomien pelastamiseksi alkaa tavallinen ihminen ihmetellä miksi hän menettää rahat ja maksaa isojen pelureiden pystyssä pysymisen. Osakkeet ja niiden kauppa on pilattu ahneimman pääoman omistajien johdosta.


    • Itselataava ei kyllä säästä nyt mitään. Vähän hassu koko ajatuskin, ladata bensamoottirilla akkuja ajon aikana. Plugin hybrid tai sähköauto kyllä kulkee halvalla ja siinä mielessä arvokin säilyy.

      • Itselataava säästää hermojakin, kuka vttu jaksaa piuhoja vedellä ympäri autoa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itselataava säästää hermojakin, kuka vttu jaksaa piuhoja vedellä ympäri autoa?

        Kummasti on jaksettu kuitenkin lohkolämmittimen johto laittaa ja tankatessa on viitsitty ottaa pahalta haiseva bensiiniletku käteen ja laitettu sitten se letku polttoaine säiliön sisään. Kukas sviddu sitä viitsii sellaisia hajuja haistella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kummasti on jaksettu kuitenkin lohkolämmittimen johto laittaa ja tankatessa on viitsitty ottaa pahalta haiseva bensiiniletku käteen ja laitettu sitten se letku polttoaine säiliön sisään. Kukas sviddu sitä viitsii sellaisia hajuja haistella.

        Höpöhöpö, tankata tarvii hyrbiiditoyotaa harvoin, webasto toimii kännyllä. Oliko jotain muuta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö, tankata tarvii hyrbiiditoyotaa harvoin, webasto toimii kännyllä. Oliko jotain muuta?

        Toyotan omistajana varallisuuteni on sitä luokkaa että Toyotani majailee lämpimässä tallissa kauko-ohjatun sähköoven takana. Ei siinä vedellä mitään piuhoja minnekkään eikä mennä kylmään autoon, eikä skrapata mitään ikkunoita. Tankillakin käydään aika harvoin eikä pärnäselle kanneta rahaa eikä viralliseen öljynkulutusmittaukseen eikä jakopääremppaankaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö, tankata tarvii hyrbiiditoyotaa harvoin, webasto toimii kännyllä. Oliko jotain muuta?

        Sulla ehkä noin, mutta valtaosa itselataavankin hybridin omistajista harrastaa sitä johtoleikkiä päivittäin noin puolet vuodesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kummasti on jaksettu kuitenkin lohkolämmittimen johto laittaa ja tankatessa on viitsitty ottaa pahalta haiseva bensiiniletku käteen ja laitettu sitten se letku polttoaine säiliön sisään. Kukas sviddu sitä viitsii sellaisia hajuja haistella.

        "Kukas sviddu sitä viitsii sellaisia hajuja haistella"
        Mieluummin sitä kerran kuussa kuin kuin 40 kertaisia typenoksidipäästöjä kansanhuijausauton pakokaasuissa päivittäin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Kukas sviddu sitä viitsii sellaisia hajuja haistella"
        Mieluummin sitä kerran kuussa kuin kuin 40 kertaisia typenoksidipäästöjä kansanhuijausauton pakokaasuissa päivittäin.

        Ookkod Bostikkia kokeillu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö, tankata tarvii hyrbiiditoyotaa harvoin, webasto toimii kännyllä. Oliko jotain muuta?

        Webasto on hybridissä veronkiertoa ja itsensä pettämistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Webasto on hybridissä veronkiertoa ja itsensä pettämistä.

        Webasto on kaikissa polttiksissa käyttömukavuutta.
        Sähkiksissä Webastolle ei ole mitään tarvetta koska auto on piuhan päässä yön yli joka tapauksessa ja aamulla lämmin kun matka alkaa. Paljon halvemmalla kuin sikakallista bensaa polttamalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö, tankata tarvii hyrbiiditoyotaa harvoin, webasto toimii kännyllä. Oliko jotain muuta?

        Eihän sitä nyt tartte tankata nu seisoo pihalla mutta jos joutuis ajamaankin niin sitte


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Kukas sviddu sitä viitsii sellaisia hajuja haistella"
        Mieluummin sitä kerran kuussa kuin kuin 40 kertaisia typenoksidipäästöjä kansanhuijausauton pakokaasuissa päivittäin.

        Jos itselataava olis kuningasidea, niin kyllähän niitä olis kehitetty ammattiliikenteen käyttöön vaikka kuinka paljo. Kaikki veturit, bussit, rekat ja lentokoneet olis täynnä laitteita, joissa tehdään polttoainegeneraattorilla sähköä ajoakkuun ja saadaan helkutimmoiset säästöt. Ammattliikenteessä käytetään kyllä kaikki mahdolliset säästöt. Eipä oo käytössä, tavallisia ihmisiä saadaan kyllä nuilla huiputettua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan omistajana varallisuuteni on sitä luokkaa että Toyotani majailee lämpimässä tallissa kauko-ohjatun sähköoven takana. Ei siinä vedellä mitään piuhoja minnekkään eikä mennä kylmään autoon, eikä skrapata mitään ikkunoita. Tankillakin käydään aika harvoin eikä pärnäselle kanneta rahaa eikä viralliseen öljynkulutusmittaukseen eikä jakopääremppaankaan.

        Ei vaan toi Tojota oikein kuulosta varakkaan ihmisen autolta. Melko järjetöntä lisäksi rakentaa kalliit seinät tuollaiselle halpavalmisteelle. Varmaa se mätä vanha korolla on jossakin korjaamon pihalla odottelemassa hitsausta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö, tankata tarvii hyrbiiditoyotaa harvoin, webasto toimii kännyllä. Oliko jotain muuta?

        Miksei se vepasto lataa itseään


    • Jos sähköautojen osuus olis Suomessa 100% ja maapallon hiilidioksidipäästöt pienenevät vain 0, 004%, niin miksi tällaiseen valtavaan touhotukseen suostutaan?
      Luulis, että joku poliitikkokokin ottais kantaa asiaan.

      • Sähköautossa on paljon hyviä puolia. Yksinkertainen tekniikka ja halpa ajaa myös. Tehoa paljon ja vääntöä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sähköautossa on paljon hyviä puolia. Yksinkertainen tekniikka ja halpa ajaa myös. Tehoa paljon ja vääntöä

        Harmi kun infra on lapsenkengissä, ehkäpä vuonna 2030 katsotaan tilannetta uudelleen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Harmi kun infra on lapsenkengissä, ehkäpä vuonna 2030 katsotaan tilannetta uudelleen.

        Hyvin on noi liikenteessä olevat Teslat pärjänneet jo nytkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Harmi kun infra on lapsenkengissä, ehkäpä vuonna 2030 katsotaan tilannetta uudelleen.

        "Harmi kun infra on lapsenkengissä, ehkäpä vuonna 2030 katsotaan tilannetta uudelleen."
        Aivan idiootti kommentti. Sähköä tulee jo nyt jokaiseen talouteen. Bensa-asemat pitää rakentaa erikseen mutta sähkö on olllut jokaisen saatavilla kotiin jo vuosikymmeniä.


      • Nytpä on päästömäärät romahtaneet kun polttomoottorin ei liiku


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Harmi kun infra on lapsenkengissä, ehkäpä vuonna 2030 katsotaan tilannetta uudelleen."
        Aivan idiootti kommentti. Sähköä tulee jo nyt jokaiseen talouteen. Bensa-asemat pitää rakentaa erikseen mutta sähkö on olllut jokaisen saatavilla kotiin jo vuosikymmeniä.

        Mitenkäs Tesla olikin ottanut huiman harppauksen myyntimäärissä


    • Kaupat täyttyy jo

    • Oikeassa olet ,itsellä on opel astra-vm93, toimii paremmin kuin useimmat uudet. Rahaa on säästynyt vuosikymmenten kuluessa jo monen uuden auton verran. Katsellaan rauhassa tilannetta.

      • Mihin olet tuon rahan sitten sijoittanut?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mihin olet tuon rahan sitten sijoittanut?

        Voi sijoittaa niinkin, että kerää sukan varteen ja sijoittaa vasta sitten kun talous romahtaa. Ainahan se välillä romahtaa, parhaat sijoitukset ja hankinnat tehdään silloin.


      • Opel on voittaja!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Opel on voittaja!

        Hihii, voittaa skoodankin!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hihii, voittaa skoodankin!

        Voittaja kirjaimellisesti voittaa kaikki.


    • Bensa vaan halpenee. Montako kymmentä vuotta pitää nyt ajaa, että saisi itselataavalla säästettyä? Armoton kilpajuoksu ruostumista vastaan.

      • Mikä sinulla ruostuu?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sinulla ruostuu?

        Vuonna 92 ruoste otti voiton korollastani, ei kuulemma nykyään sen parempia


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vuonna 92 ruoste otti voiton korollastani, ei kuulemma nykyään sen parempia

        Opelit ei ruostu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Opelit ei ruostu

        Kyllänhän Opel on ihan paras auto hinta/laatu suhdetta ajatellen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllänhän Opel on ihan paras auto hinta/laatu suhdetta ajatellen.

        On se


      • Anonyymi kirjoitti:

        On se

        Muutaman vuoden ikäisestä ooppelista tulee hyljeksitty, ei kelpaa vaihdossa, ei mene kaupaksi suoramyynnillä.
        Skoodassa sama vika jos ei ole öljylähdettä takapihalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muutaman vuoden ikäisestä ooppelista tulee hyljeksitty, ei kelpaa vaihdossa, ei mene kaupaksi suoramyynnillä.
        Skoodassa sama vika jos ei ole öljylähdettä takapihalla.

        Opel on aina helppo saada kaupaksi. Joku itselataava pokemon piirtäjän muotoilena auto näyttää jo uutena aika falskilta ja vuoden vanhana jo ihan eilisen juttuja. Ja kun auto vielä täynnä jotakin fakiiritekniikkaa että lataa muka itseään bensamoottorilla ajaessa. Näitä ikiliikkujien keksijöitä kyllä riittää ja näköjään on saatu narrattuakin joitakin ostajia. Oikeat hybridit syrjäyttää nää Pokemon hybridit melko pian. Niitä vasta paha onkin mennä kauppaamaan normi-ihmisille.


    • Toyotan laadukkaat kulkuvälineet jatkavat elämäänsä vielä pimeimmässä Afrikassa vuosikymmenestä toiseen, on se niin luja.

      Skoodista ja ooppeleista tehdään muutaman vuoden käytön jälkeen piparkakkumuotteja.

      • Ihan sellainen aivopieru koko itselataava. Tietäähän sen mitä siinä syntyy kun suunnittelijat istuvat humameissa kirsikkapuiden alla, niin tulee tälläisia ideoita bensalatureista. Kun sitten täysin järjetön tekniikka yhdistetään mämmiropposen kaltaiseen pahvikuoreen, niin ei voi muuta sanoa kun että sisältö on täynnä sitä itseään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sellainen aivopieru koko itselataava. Tietäähän sen mitä siinä syntyy kun suunnittelijat istuvat humameissa kirsikkapuiden alla, niin tulee tälläisia ideoita bensalatureista. Kun sitten täysin järjetön tekniikka yhdistetään mämmiropposen kaltaiseen pahvikuoreen, niin ei voi muuta sanoa kun että sisältö on täynnä sitä itseään.

        Joko pikkuturpo laukesi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joko pikkuturpo laukesi?

        Turbot kyllä kestää ne tehty oikeasta raudasta ei mistään mämmiropposen pahvista


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joko pikkuturpo laukesi?

        Turbo on yksinkertaine kikkare verrattuna itselataavan sähköhykkyröihin. Vanhat tojotat kelpasi Afrikkaan kun niissä ei ollut mitään ylimääräistä ja ruostuneet reiät oli helppo paikata vaikka olkisavi seoksella.
        Ei nää nykyiset lirpukkeet kelpaa sinne, joissa peltikin on sellaista että pitää viedä tuulensuojaan jos pikkusenkin kovempi tuuli ettei menis lommolle. Eikä ne viitti alkaa siellä korjailee autoja joiden sähköjärjestelmä on kuin flipperistä rakennettu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Turbo on yksinkertaine kikkare verrattuna itselataavan sähköhykkyröihin. Vanhat tojotat kelpasi Afrikkaan kun niissä ei ollut mitään ylimääräistä ja ruostuneet reiät oli helppo paikata vaikka olkisavi seoksella.
        Ei nää nykyiset lirpukkeet kelpaa sinne, joissa peltikin on sellaista että pitää viedä tuulensuojaan jos pikkusenkin kovempi tuuli ettei menis lommolle. Eikä ne viitti alkaa siellä korjailee autoja joiden sähköjärjestelmä on kuin flipperistä rakennettu.

        Tulee muuten jännää siinä vaiheessa, kun terot yrittää itsekseen hitsailla ruostereikiä umpeen hypetysten pohjasta ;-D


    • Hihhii. Kun tämä ketju päivittyy, tulee tojo hypettäjälle näköjään kiire nostaa "Hybridi säästää yhä enemmän" ketju edelle. Aika säälittävää.

    • Pari työreissua tuli alkuvuodesta tehtyä hybridi korollalla. Ajot pääasiassa mittari Tampereelle ja siitä eteenpäin n.70 km isompaa maantietä, pääkaupunkiseudulta lähdettiin. Kyllähän tuo kulutus oli oikeasti lähempä 7l. Jos joku sanoo ajavansa 5l kulutuksella moottoritienopeuksia, niin luultavasti ajelee vain moottoritiellä taajamanopeuksia. Ihan selvä on että tuollaisesta hybridistä ei ole dieselin haastajaksi maantieajossa. Samat ajot dieselillä menee helposti n.4.5l.

      • ADAC 130 km/h BAB 7,2 l/100km


      • Anonyymi kirjoitti:

        ADAC 130 km/h BAB 7,2 l/100km

        Melko tyhjänpäiväinen maantieajossa toi hybridi hökötys


      • Anonyymi kirjoitti:

        Melko tyhjänpäiväinen maantieajossa toi hybridi hökötys

        Kaikki ajaa nykyään sähköautolla kaupungissa, ei kukaan aja maanteillä, sähköauto on kuningas, lataus tuo selvää rahaa lomppakkoon, ssähköauto ei vaadi mitään, sähköauto on huoltoton, sähkäauto on vaikka mitä, sähköauto on helppo ladata aamuin, illoin, päivisin ja öisin, sähköauto on nyt ja tässä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ajaa nykyään sähköautolla kaupungissa, ei kukaan aja maanteillä, sähköauto on kuningas, lataus tuo selvää rahaa lomppakkoon, ssähköauto ei vaadi mitään, sähköauto on huoltoton, sähkäauto on vaikka mitä, sähköauto on helppo ladata aamuin, illoin, päivisin ja öisin, sähköauto on nyt ja tässä.

        Paitsi, että se maksaa itsensä takaisin aika hitaasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi, että se maksaa itsensä takaisin aika hitaasti.

        Tojotisteilla on harhaiset kuvitelmat, että itselataavalla autolla olisi edullista ajaa. Hinta melkein sama kuin sähköautolla mutta kulutus kuin tavallisessa bensa autossa. Sepä vasta järjetön on. Siinä on myynti ja markkinointi onnistunut suhauttamaan kuluttajia pahasti linssiin.


    • Uudet dieselit on puhtaampia kuin kepulihybridit.

    • Varakkaita kommentteja Toyotasta aina sijoitusmaailmaan asti. Tuskin kolmenkympin Toyotaan velkaa tarvii kenenkään ottaa. Sijoituksiin velkavipua voi käyttää, joka riskin sietää.

      • Tojotoihin varmaan otettu eniten autolainoja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tojotoihin varmaan otettu eniten autolainoja.

        Skeidoihin pikavippejä.


    • Taas on käytettyjen 2-3 vuotta vanhojen myynnissä olevien tojotien määrät kasvaneet. Nyt aikaisemmin uuden tilanneet saavat autonsa mutta käytetyt ei käy kaupaksi. Kohta tosiaan alkaa hinnat tippua varastot täyttyy.

      • Osta sellainen auto jota on myyty yksi (1) kappale Suomessa, niin eipä mallin myyntimäärät pääse käytettynä nousemaan.


    • "Taas on käytettyjen 2-3 vuotta vanhojen myynnissä olevien tojotien määrät kasvaneet. Nyt aikaisemmin uuden tilanneet saavat autonsa mutta käytetyt ei käy kaupaksi. Kohta tosiaan alkaa hinnat tippua varastot täyttyy."

      Pitää olla aika monta asiaa elämässä vinossa että riittää aikaa seuraamaan tällaisia asiota ja sen jälkeen vielä lisää hukkaan heitettyä aikaa kommentoimaan tätä asiaa.

      Ja sit on vielä se juttu että jokainen vähänkin järkeä omaava ihminen tietää että tämä kirjoittelu perustuu puhtaalle mielikuvitukselle. Ei ole olemassa kattavaa tietokantaa myynnissä olevista käytetyistä autoista. Ei yksityiset myyjät kirjaa myynnissä olevia autojaan mihinkään järjestelmään.

      • Eipä tarvitse juurikaan aikaa käyttää jos nettiautossa on valmis haku. Ei perustu mielikuvitukselle vaan ihan yhdellä vilkaisulla näkee, että yli 20 prossaa kasvanut tietyn maallisten käytettyjen Tojotien myynnissä olevien määrä lyhyessä ajassa.


    • Toyota on haluttu auto käytettynä, ne viedään käsistä tinkimättä.

      • Myynnissä olevien käytettyjen määrät on vain lisääntyneet koko ajan. Eipä kelpaa Tojota nyt.


    • Eipä käy käytetyt Tojotat kaupaksi, taas lisääntynyt käytetyt autot liikkeissä. Kohta alkaa hinnat ropisee ja vaihtohyvitykset.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sohvi takaisin Eirassa

      Riita tullut,yöllä lähti koiran kanssa,aamupäivitys eirasta,lakanoista tunnistin,samat mitkä vaihtoi silloin toukokuussa😅
      Kotimaiset julkkisjuorut
      184
      3787