Pitäisikö suomi24 palauttaa yksityisviestimisen mahdollisuus?
Yksityisviestit
141
129
Vastaukset
- Anonyymi
Sinkut löytäisi toisensa👍♥️
- Anonyymi
Joku syy poistamiseen on ollut. Onkohan "sinkut löytäneet toisensa" vähän liiankin kiihkeästi.
Jos oikein muistan pystyi epätoivotut lähestyjät blokkaamaan. Lähestyjiä oli joskus liikaakin, osa täysin umpihullujakin.
Jan1 kirjoitti:
Jos oikein muistan pystyi epätoivotut lähestyjät blokkaamaan. Lähestyjiä oli joskus liikaakin, osa täysin umpihullujakin.
Miksei minua lähestynyt kukaan?
Partakaweri kirjoitti:
Naiset rakastuvat renttuihin?
No näinhän ne tekee. Mitä enemmän lisäsi kierroksia retkuna, sitä enemmän tuli viestejä.
Jan1 kirjoitti:
No näinhän ne tekee. Mitä enemmän lisäsi kierroksia retkuna, sitä enemmän tuli viestejä.
Et sentään Pertti ole 😝
Partakaweri kirjoitti:
Et sentään Pertti ole 😝
Sitäkin olen sujuvasti kokeillut. Täydestä meni. :)
Jan1 kirjoitti:
Täytyy harkita alanvaihtoa imitaattoriksi.
Mitä kaikkia olet feikannut? Onko sulla nyt salanikkejä?
Partakaweri kirjoitti:
Mitä kaikkia olet feikannut? Onko sulla nyt salanikkejä?
Heh, en jaksa muistaa. Ei ole, vain tämä omaminä. Ehkä joskus taas, jos tylsistyttää.
Jan1 kirjoitti:
Heh, en jaksa muistaa. Ei ole, vain tämä omaminä. Ehkä joskus taas, jos tylsistyttää.
Tästä lähtien kaikki uudet ei olekkaan Perttejä, vaan Janeja ☝️
Partakaweri kirjoitti:
Tästä lähtien kaikki uudet ei olekkaan Perttejä, vaan Janeja ☝️
Yritän välttää kiusauksia, mutta ihmiset on niin helppoja.
Jan1 kirjoitti:
Täällä on pyörinyt uusia nuoria tyttöjä. Sinun kynästä?
Partakaweri kirjoitti:
Täällä on pyörinyt uusia nuoria tyttöjä. Sinun kynästä?
Olisikin, valitettavasti ei ole.
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Ja sinä olet helpoista helpoin.
Jan1 kirjoitti:
Välillä pitää helpottaa haasteita.
Mitä Pönttiksen kanssa tapahtui? Joutuiko hän taas sairaalaan?
Partakaweri kirjoitti:
Mitä Pönttiksen kanssa tapahtui? Joutuiko hän taas sairaalaan?
Ei tapahtunut mitään. En tiedä.
Jan1 kirjoitti:
Ei tapahtunut mitään. En tiedä.
Ainakin teillä tuntui olevan kunnon nahina päällä.
Jan1 kirjoitti:
Sitäkin olen sujuvasti kokeillut. Täydestä meni. :)
Perttinä kiusasit missP:tä? olet sairas ihminen.
Jan1 kirjoitti:
Syytätkö vai kysytkö?
Sekä että, sitä kun silloin seurasi niin näki kyllä että siellä on mt-potilas tekijänä vai oliko niitä kaksi? sairasta jokatapauksessa.
Harmaaritari kirjoitti:
Sekä että, sitä kun silloin seurasi niin näki kyllä että siellä on mt-potilas tekijänä vai oliko niitä kaksi? sairasta jokatapauksessa.
Minkä teet, en voi auttaa.
Jan1 kirjoitti:
Minkä teet, en voi auttaa.
Voisit häipyä palstalta. Nyt kun kerran tunnustelit niin sehän tuli selväksi että se oletkin sinä joka on yrittänyt tätä palstaa pilata niin kuin teitte leikkikavereinesi miehen logiikalle. voisit mennä sinne pätemään. Minäkin oikeasti pidin sinusta mutta nyt tässä valossa että olet multinikkailuilla pelleillyt ei voi paljon pitää enää.
Harmaaritari kirjoitti:
Voisit häipyä palstalta. Nyt kun kerran tunnustelit niin sehän tuli selväksi että se oletkin sinä joka on yrittänyt tätä palstaa pilata niin kuin teitte leikkikavereinesi miehen logiikalle. voisit mennä sinne pätemään. Minäkin oikeasti pidin sinusta mutta nyt tässä valossa että olet multinikkailuilla pelleillyt ei voi paljon pitää enää.
Nyt keksit mielestäsi syyllisen, voi vitun aivoton pässi. Joo, minä trollailen toisinaan ja osaan matkia ketä tahansa. Olette useimmat niin yksinkertaisen stereotyyppisiä, mutta älä vittu tule silmille syytöksinesi. Minulla ei ole intressejä kiusata Missiä.
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Nyt keksit mielestäsi syyllisen, voi vitun aivoton pässi. Joo, minä trollailen toisinaan ja osaan matkia ketä tahansa. Olette useimmat niin yksinkertaisen stereotyyppisiä, mutta älä vittu tule silmille syytöksinesi. Minulla ei ole intressejä kiusata Missiä.
Itse olet aivoton pässi. Tunnustat toisina esiintymisen ja trollailun, mutta sitten haukut aineellisista syyttelyistä. Painuisit jo vittuun ja hankkisit elämän.
Anonyymi kirjoitti:
Itse olet aivoton pässi. Tunnustat toisina esiintymisen ja trollailun, mutta sitten haukut aineellisista syyttelyistä. Painuisit jo vittuun ja hankkisit elämän.
Pönttö pitää pöntön päänsä kiinni. Tein tämän tunnustelun teitä varten. Nyt näin mitä te olette. Mikä on asenne venäjätrolleilla. Ja ketkä teistä pelaa yhteen. Kiitos. :)
Kuten sanoin, olette helppoja. Se ei kuitenkaan tee minusta syyllistä kaartinne salaliittoteorioihin. Syyllistyin vain saamaan selville jenginne kokoonpanon.Anonyymi kirjoitti:
Pönttö pitää pöntön päänsä kiinni. Tein tämän tunnustelun teitä varten. Nyt näin mitä te olette. Mikä on asenne venäjätrolleilla. Ja ketkä teistä pelaa yhteen. Kiitos. :)
Kuten sanoin, olette helppoja. Se ei kuitenkaan tee minusta syyllistä kaartinne salaliittoteorioihin. Syyllistyin vain saamaan selville jenginne kokoonpanon.- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Kuten sanoin, olette helppoja. Se ei kuitenkaan tee minusta syyllistä kaartinne salaliittoteorioihin. Syyllistyin vain saamaan selville jenginne kokoonpanon.Ole sitten hiljaa.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Te olette kyllä kaikki niin äärettömän lapsellisia "palstariitoinenne". Aikuiset (?) ihmiset. 😂
Jan1 kirjoitti:
Eipä tarvitse paljon keksiä kun itse partikselle tunnustit pertti-leikkisi. Jaa vai ei, no mitähän se toissailtainen sitten oli? pelkkää vitsiä ja hupia sulle?
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Hups, sääliöllä meni huti. Kiitos. Kiva ettei itketä, vituttaa vaan vähän?
Sääliöltä menee huti jatkuvasti.
Harmaaritari kirjoitti:
Eipä tarvitse paljon keksiä kun itse partikselle tunnustit pertti-leikkisi. Jaa vai ei, no mitähän se toissailtainen sitten oli? pelkkää vitsiä ja hupia sulle?
Välillä pitää helpottaa haasteita. Mitähän se voisi tarkoittaa? Edelleen syöt mitä syötetään. Ainoa motivaatio 'paljastella' oli saada teidät piiloistanne hyökkäämään. Partikselle vastailen mitä haluan teidän lukevan. Ja näen ketkä hyökkää ja millä ammutaan. Se toimi kuin häkä.
Nyt mä lähden kävelylle.Jan1 kirjoitti:
Välillä pitää helpottaa haasteita. Mitähän se voisi tarkoittaa? Edelleen syöt mitä syötetään. Ainoa motivaatio 'paljastella' oli saada teidät piiloistanne hyökkäämään. Partikselle vastailen mitä haluan teidän lukevan. Ja näen ketkä hyökkää ja millä ammutaan. Se toimi kuin häkä.
Nyt mä lähden kävelylle.Kylläpä oletkin sitten ovela, varsinainen mastermind :D Taisit vähän narrata tuolla, helposti saat sen 25 pistettä kasaan:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16309576/mista-tiedan-olenko-itse-psykopaatti
Aika surullistakin kyllä se että ihminen trollailee täällä, vedättää ja kiusaa muita ja sillä toiminnalla korottaa omissa silmissään itsensä jollain tapaa fiksummaksi kuin ne noita vedättää kusetuksillaan.- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Heh, auts. Sattuu valtavasti. Meniskin.
Sattuisi vielä enemmän jos tietäisit kuinka paljon menee.
Harmaaritari kirjoitti:
Kylläpä oletkin sitten ovela, varsinainen mastermind :D Taisit vähän narrata tuolla, helposti saat sen 25 pistettä kasaan:
Aika surullistakin kyllä se että ihminen trollailee täällä, vedättää ja kiusaa muita ja sillä toiminnalla korottaa omissa silmissään itsensä jollain tapaa fiksummaksi kuin ne noita vedättää kusetuksillaan.Sun ongelma. Sinä uskot mitä vaan, kunhan pääset tuomitsemaan. Ihan sama mikä on totuus. Minä kyllä osaan halutessani manipuloida, mutta aivan eri syistä kuin satuttaakseni.
Tein virheen kuvitellessani Missin vaivan arvoiseksi. No en tee enää. Voit jatkaa aivopesujasi ja ohjailua. Mä nostan kytkintä. Osoitat kuitenkin edes sen verran miehekkyyttä, että yrität puolustaa Missiä. Piste siitä. Muista nyt kertoa se toinenkin totuus itsestäsi hänelle.- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Kylläpä oletkin sitten ovela, varsinainen mastermind :D Taisit vähän narrata tuolla, helposti saat sen 25 pistettä kasaan:
Aika surullistakin kyllä se että ihminen trollailee täällä, vedättää ja kiusaa muita ja sillä toiminnalla korottaa omissa silmissään itsensä jollain tapaa fiksummaksi kuin ne noita vedättää kusetuksillaan.Mt-ongelmaisella työttömällä luuserilla on suuret luulot itsestään 🤣
Jan1 kirjoitti:
Sun ongelma. Sinä uskot mitä vaan, kunhan pääset tuomitsemaan. Ihan sama mikä on totuus. Minä kyllä osaan halutessani manipuloida, mutta aivan eri syistä kuin satuttaakseni.
Tein virheen kuvitellessani Missin vaivan arvoiseksi. No en tee enää. Voit jatkaa aivopesujasi ja ohjailua. Mä nostan kytkintä. Osoitat kuitenkin edes sen verran miehekkyyttä, että yrität puolustaa Missiä. Piste siitä. Muista nyt kertoa se toinenkin totuus itsestäsi hänelle."Muista nyt kertoa se toinenkin totuus itsestäsi hänelle."
Tuo olisikin hauska kuulla tuo "toinen totuus" mitä nyt yrität selvästikin syöttää ovelana manipuloijana. Mikset tässä nyt samantien sitten kertoisi sitä meille kaikille? Minua erityisesti kiinnostaisi tietää kun on selvästikin minua koskeva asia. Puhut sillä toki itsesi vaan entistä enemmän pussiin mutta ojassahan jo oletkin niin eipä se allikko siinä enää haittaa.- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Evvk.
Sinähän kauan jaksoit kävellä 🤣
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän kauan jaksoit kävellä 🤣
Piti käydä paskalla ensin. Nyt on hyvä kävellä, kun ei ole liikaa painoa. :)
Harmaaritari kirjoitti:
"Muista nyt kertoa se toinenkin totuus itsestäsi hänelle."
Tuo olisikin hauska kuulla tuo "toinen totuus" mitä nyt yrität selvästikin syöttää ovelana manipuloijana. Mikset tässä nyt samantien sitten kertoisi sitä meille kaikille? Minua erityisesti kiinnostaisi tietää kun on selvästikin minua koskeva asia. Puhut sillä toki itsesi vaan entistä enemmän pussiin mutta ojassahan jo oletkin niin eipä se allikko siinä enää haittaa.Hekottele nyt, vielä se valkenee.
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Piti käydä paskalla ensin. Nyt on hyvä kävellä, kun ei ole liikaa painoa. :)
Jaksoit kävellä vessasta sohvalle asti? 🤣
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä mä olen jo postilaatikolla asti.
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä mä olen jo postilaatikolla asti.
Jan1 kirjoitti:
Hekottele nyt, vielä se valkenee.
No ja ihan varmasti. Ei muuta kuin keksit hyvän tarinan ja alat syöttämään, ehkä joku vielä uskookin sun juttujas vaikka harvemmassahan niitä taitaa olla pertti-tunnustuksen jälkeen. Otanpa toisenkin kupin kahvia tässä "toista totuutta" odotellessa :)
Harmaaritari kirjoitti:
No ja ihan varmasti. Ei muuta kuin keksit hyvän tarinan ja alat syöttämään, ehkä joku vielä uskookin sun juttujas vaikka harvemmassahan niitä taitaa olla pertti-tunnustuksen jälkeen. Otanpa toisenkin kupin kahvia tässä "toista totuutta" odotellessa :)
Sulla on lyhyt muisti. Itse hekottelit Pertti trollaukselle ja nyt kiroat. Ei hyvin pyyhi. Mutta nyt luuri taskuun, täällä jää auton alle muuten toikkaroidessa.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Mitä ihmettä täällä tapahtuu? 😅
https://images.app.goo.gl/dFHCGuzHS2RLaxcS9 Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmettä täällä tapahtuu? 😅
https://images.app.goo.gl/dFHCGuzHS2RLaxcS9Jan1 tunnusti trollailleensa perttinä, nyt ei sitten tiedetä että onko meillä ollut jan1 alias Pertti vai Pertti ensimmäinen (oikea Pertti) ja jan1 alias Pertti toinen (valePertti) tai mitähän vielä, ehkä jostain löytyy vielä muitakin trolliperttejä, mikä näistä selvän ottaa? Ehkä se pertin pymppykuvakaan ei ollut pertin pymppy vaan jan1:sen pymppy, monnimutkaiseksi menee.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Jan1 tunnusti trollailleensa perttinä, nyt ei sitten tiedetä että onko meillä ollut jan1 alias Pertti vai Pertti ensimmäinen (oikea Pertti) ja jan1 alias Pertti toinen (valePertti) tai mitähän vielä, ehkä jostain löytyy vielä muitakin trolliperttejä, mikä näistä selvän ottaa? Ehkä se pertin pymppykuvakaan ei ollut pertin pymppy vaan jan1:sen pymppy, monnimutkaiseksi menee.
Ja kai kaikki nyt tässä tajuaa, kuka oikein onkaan pertti?
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Kuka sitten kiusasi? Kerro meille sivullisillekin?
Anonyymi kirjoitti:
Kuka sitten kiusasi? Kerro meille sivullisillekin?
Kysy tuolta KGB agentilta Tölkkiritarilta. :)
Harmaaritari kirjoitti:
Jan1 tunnusti trollailleensa perttinä, nyt ei sitten tiedetä että onko meillä ollut jan1 alias Pertti vai Pertti ensimmäinen (oikea Pertti) ja jan1 alias Pertti toinen (valePertti) tai mitähän vielä, ehkä jostain löytyy vielä muitakin trolliperttejä, mikä näistä selvän ottaa? Ehkä se pertin pymppykuvakaan ei ollut pertin pymppy vaan jan1:sen pymppy, monnimutkaiseksi menee.
Kyä nyt kuumottaa. :)
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Sun ongelma. Sinä uskot mitä vaan, kunhan pääset tuomitsemaan. Ihan sama mikä on totuus. Minä kyllä osaan halutessani manipuloida, mutta aivan eri syistä kuin satuttaakseni.
Tein virheen kuvitellessani Missin vaivan arvoiseksi. No en tee enää. Voit jatkaa aivopesujasi ja ohjailua. Mä nostan kytkintä. Osoitat kuitenkin edes sen verran miehekkyyttä, että yrität puolustaa Missiä. Piste siitä. Muista nyt kertoa se toinenkin totuus itsestäsi hänelle.Eli puhut yhä ikävästi niin kuin Missi olisi roska.
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Kuten sanoin, olette helppoja. Se ei kuitenkaan tee minusta syyllistä kaartinne salaliittoteorioihin. Syyllistyin vain saamaan selville jenginne kokoonpanon.Pönttöhän on venäläinen.
Anonyymi kirjoitti:
Eli puhut yhä ikävästi niin kuin Missi olisi roska.
Ei Missi roska ole, Missi vaan tuntuu tuntevan vetoa roskiin. Huoritteleviin, 'väärinajattelijoiden' tappamisesta ja raiskaamisesta innostuneisiin stalinisteihin.
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Ei Missi roska ole, Missi vaan tuntuu tuntevan vetoa roskiin. Huoritteleviin, 'väärinajattelijoiden' tappamisesta ja raiskaamisesta innostuneisiin stalinisteihin.
Mitä yrität Missille viestiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pönttöhän on venäläinen.
Ja paksuna.
Anonyymi kirjoitti:
Pönttöhän on venäläinen.
No ei se Missin vika ole. Missi voi lähteä Venäjältä, Venäjä ei Missistä.
Harmaaritari kirjoitti:
Jahas... Tää Pertti juttu on pitänyt olla sitten ennen kuin minä tulin tänne palstalle, kun en ole mitään sellaista huomannut (sori, äskeinen tuli nyyminä). Mä en siis kuitenkaan ymmärrä miten nyt joku trollaaminen Perttinä tai muullakaan nikillä eroaisi siitä, että välillä täällä rekatutkin kirjoittaa nyyminä? Vai meneekö minulta nyt koko pointti ohi?
Jan1 kirjoitti:
Oletko natotrolli kaiken muun hyvän lisäksi?
Anonyymi kirjoitti:
Mitä yrität Missille viestiä?
Ei passaa sanoa, jos on jo pullakin uunissa hätäpäissään pantuna.
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Ei passaa sanoa, jos on jo pullakin uunissa hätäpäissään pantuna.
Kyllä koronakin voi tehdä keskenmenon.
Lillis2020 kirjoitti:
Jahas... Tää Pertti juttu on pitänyt olla sitten ennen kuin minä tulin tänne palstalle, kun en ole mitään sellaista huomannut (sori, äskeinen tuli nyyminä). Mä en siis kuitenkaan ymmärrä miten nyt joku trollaaminen Perttinä tai muullakaan nikillä eroaisi siitä, että välillä täällä rekatutkin kirjoittaa nyyminä? Vai meneekö minulta nyt koko pointti ohi?
Pertti juttu on semmoinen ettei sitä voi käsittää jos ei ole ollut näkemässä palstalla senaikaisia tapahtumia. Jos lyhyesti pitää kuvata niin "uskomaton tyyppi" ehkä parhaiten kuvaisi niitä kilahduksia ja vedätyksiä mitä palstalla nähtiin, välillä sillä oli syöpä ja mitähän kaikkea. Pointti mihin minä tässä ketjussa viitannut se että pertti vainosi yhtä palstalaista täällä palstamaailmassa vähän samaan tyylin kuin mitä tuon jutun tyyppi Sannaa:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16308984/sannaa-vainotaan- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Pertti juttu on semmoinen ettei sitä voi käsittää jos ei ole ollut näkemässä palstalla senaikaisia tapahtumia. Jos lyhyesti pitää kuvata niin "uskomaton tyyppi" ehkä parhaiten kuvaisi niitä kilahduksia ja vedätyksiä mitä palstalla nähtiin, välillä sillä oli syöpä ja mitähän kaikkea. Pointti mihin minä tässä ketjussa viitannut se että pertti vainosi yhtä palstalaista täällä palstamaailmassa vähän samaan tyylin kuin mitä tuon jutun tyyppi Sannaa:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16308984/sannaa-vainotaanKuka mainitsee pertin useimmin, on itse pertti. Saatanallinen kiusaaja.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16308984/sannaa-vainotaanPertti oli mies joka oli kiinnostunut kustakin palstanaisesta vuoron perään.
Anonyymi kirjoitti:
Kuka mainitsee pertin useimmin, on itse pertti. Saatanallinen kiusaaja.
Alat kuulostaa pertiltä vainoharhoineen :D kieltämättä ne oli aika hauskoja kun pertsa syytteli aina ketä mistäkin ja sitten lopulta aina paljastui että pertsa itse onkin kaiken takana :D Joo, kyllä viihdearvoltaan Pertin aika palstalla oli kyllä huikeaa kunnes homma alkoi mennä rumaksi sen vainoamisen kautta.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä koronakin voi tehdä keskenmenon.
En minä Missille mitään sellaista toivo, päinvastoin. Olisi tällä palstalla kai parempiakin vaihtoehtoja mieheksi ollut ja on varmasti edelleen. Ja ei, en tarkoita itseäni.
Joka naista huorittelee, se huorittelee lopulta omaansakin. Vuosien saatossa löytyy joku syy sortua. Vituttaa vaan naisten naivi hyvä uskoisuus, se haukkuu vaan muita naisia. Ei se minua koskaan.
Hieno mies, leikillään ihan vitsinä raiskauttaisi Wuun ja kyllähän nyt muutama muukin siinä sivussa menee. Vitsihän se vaan oli, heh heh.- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
En minä Missille mitään sellaista toivo, päinvastoin. Olisi tällä palstalla kai parempiakin vaihtoehtoja mieheksi ollut ja on varmasti edelleen. Ja ei, en tarkoita itseäni.
Joka naista huorittelee, se huorittelee lopulta omaansakin. Vuosien saatossa löytyy joku syy sortua. Vituttaa vaan naisten naivi hyvä uskoisuus, se haukkuu vaan muita naisia. Ei se minua koskaan.
Hieno mies, leikillään ihan vitsinä raiskauttaisi Wuun ja kyllähän nyt muutama muukin siinä sivussa menee. Vitsihän se vaan oli, heh heh.Kommentoin tähän nyt sivusta, kun teillä täällä taas piirileikkiä on.
Kyseisen naisen pitäisi saada ensin itsensä tasapainoon, jotta joku tavallinen oikea mies hänestä kiinnostuisi.
Samanlaiset leikkii keskenään. Anonyymi kirjoitti:
Kommentoin tähän nyt sivusta, kun teillä täällä taas piirileikkiä on.
Kyseisen naisen pitäisi saada ensin itsensä tasapainoon, jotta joku tavallinen oikea mies hänestä kiinnostuisi.
Samanlaiset leikkii keskenään.Sekin on varmasti totta, mutta sitäkin suuremmalla syyllä seuralla on väliä. Ei rakastamisen kuulu olla epätoivoista roikkumista ja palvomista. Tai vitustako minä mitään tiedän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samanlaiset leikkii keskenään.Ei pönttistä voi sillä tavalla kahlita. Eläköön sellaisena kuin on.
Anonyymi kirjoitti:
Ei pönttistä voi sillä tavalla kahlita. Eläköön sellaisena kuin on.
No näinhän se on. Antaa olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka mainitsee pertin useimmin, on itse pertti. Saatanallinen kiusaaja.
Jep, useimmiten täällä porukka haukkui perttiä ja otti pertin koko ajan puheeksi. Jokainen anonyyminä viestin laittava ja perttiä puolustava oli heidän mielestään pertti itse. Ketkähän vainosi ja ketä? Perttiä syytettiin milloin mistäkin.
Harmaaritari kirjoitti:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16308984/sannaa-vainotaanKamala tarina tuo Sannan tarina. No, okei, ymmärrän hieman paremmin. Eli aika hankala tilanne jos Jan1 on trollaillut tällaisen häirikön nikillä. Jan1, oletko siis tehnyt niin ja jos olet niin mitä ihmettä ajattelit?
No, koska minä en ole lukenut kaikki viestit ja sinä tunnut olevan varma että Jan1 on näin tehnyt, niin oletetaan sitten niin. Eli Jan1 on trollaillut, ja tehdessään näin hän otti tietoisen riskin. Se ei kuitenkaan vielä tarkoita, että Jan1 olisi loppuun asti ajatellut asiaa, mieltänyt että hänet saatettaisiin todella pitää "häirikkö Perttinä".
Jos Jan1 ei ole tämä Pertti, niin kuin ei kai kukaan oikeasti usko tai ainakaan halua uskoa, niin millä Jan1 nyt sitten osoittaisi, että hän ei ole tämä Pertti, vaan on ainoastaan trollaillut Perttinä?- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Sekin on varmasti totta, mutta sitäkin suuremmalla syyllä seuralla on väliä. Ei rakastamisen kuulu olla epätoivoista roikkumista ja palvomista. Tai vitustako minä mitään tiedän.
Minä kun en tiedä näiden palstahahmojen taustoista, niin vaikea sanoa kuka missäkin roikkuu.
Mutta siitä lähdetään että oma pää ensin kuntoon, sitten vasta katellaan seuraa. Muuten käy hullusti. Ei täällä kukaan ole ketään parantamassa. Hyväksikäytetyksi vaan joutuu, jos ei etene tuossa järjestyksessä. - Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Sekin on varmasti totta, mutta sitäkin suuremmalla syyllä seuralla on väliä. Ei rakastamisen kuulu olla epätoivoista roikkumista ja palvomista. Tai vitustako minä mitään tiedän.
Epätoivoista roikkumista ja palvomista?
- Anonyymi
Lillis2020 kirjoitti:
Kamala tarina tuo Sannan tarina. No, okei, ymmärrän hieman paremmin. Eli aika hankala tilanne jos Jan1 on trollaillut tällaisen häirikön nikillä. Jan1, oletko siis tehnyt niin ja jos olet niin mitä ihmettä ajattelit?
No, koska minä en ole lukenut kaikki viestit ja sinä tunnut olevan varma että Jan1 on näin tehnyt, niin oletetaan sitten niin. Eli Jan1 on trollaillut, ja tehdessään näin hän otti tietoisen riskin. Se ei kuitenkaan vielä tarkoita, että Jan1 olisi loppuun asti ajatellut asiaa, mieltänyt että hänet saatettaisiin todella pitää "häirikkö Perttinä".
Jos Jan1 ei ole tämä Pertti, niin kuin ei kai kukaan oikeasti usko tai ainakaan halua uskoa, niin millä Jan1 nyt sitten osoittaisi, että hän ei ole tämä Pertti, vaan on ainoastaan trollaillut Perttinä?Eikö jan ole se entinen helmiina, sönkkö, abris... Siis nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samanlaiset leikkii keskenään.Sivustapa hyvinkin ..
Anonyymi kirjoitti:
Minä kun en tiedä näiden palstahahmojen taustoista, niin vaikea sanoa kuka missäkin roikkuu.
Mutta siitä lähdetään että oma pää ensin kuntoon, sitten vasta katellaan seuraa. Muuten käy hullusti. Ei täällä kukaan ole ketään parantamassa. Hyväksikäytetyksi vaan joutuu, jos ei etene tuossa järjestyksessä.Joo. Kävi vaan vituttamaan vierestä seurata sitä kitinää ja tuskailua. Ei mulla muuta.
Anonyymi kirjoitti:
Eikö jan ole se entinen helmiina, sönkkö, abris... Siis nainen.
Kysyt minulta? Mistä minä sen tietäisin? Tulin tänne ehkä pari kolme viikkoa sitten 😅
Anonyymi kirjoitti:
Heh, taas se sukuelin alkoi kiinnostamaan. On sillä maaginen voima, porukalla mietitte vagina vai kyrpä.
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Joo. Kävi vaan vituttamaan vierestä seurata sitä kitinää ja tuskailua. Ei mulla muuta.
Kuvitteletko, että missP on kitissyt? Mihin se perustuu?
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Heh, taas se sukuelin alkoi kiinnostamaan. On sillä maaginen voima, porukalla mietitte vagina vai kyrpä.
En pidä sukuelimistä mutta kyllähän tässä nyt pitää tietää kuka on kuka.
Anonyymi kirjoitti:
Voihan se olla hyväveli venäläinen rituaalikin.
Anonyymi kirjoitti:
Voihan se olla hyväveli venäläinen rituaalikin.
Anonyymi kirjoitti:
Kuvitteletko, että missP on kitissyt? Mihin se perustuu?
Lukutaitoiset lukee palstan antimia. Trollaako Missi kaikki tunnekuohunsa?
- Anonyymi
Lillis2020 kirjoitti:
Kysyt minulta? Mistä minä sen tietäisin? Tulin tänne ehkä pari kolme viikkoa sitten 😅
Miten sulla kävi siinä suhteessa? Oletteko vielä tekemisissä?
Anonyymi kirjoitti:
En pidä sukuelimistä mutta kyllähän tässä nyt pitää tietää kuka on kuka.
Tom, Tom Cruise.
Anonyymi kirjoitti:
Miten sulla kävi siinä suhteessa? Oletteko vielä tekemisissä?
? missä suhteessa? 😳
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Kukaan ei ymmärrä mistä puhut?
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Joo. Kävi vaan vituttamaan vierestä seurata sitä kitinää ja tuskailua. Ei mulla muuta.
Antaa hänen elää tavallaan, niin kuin joku jo edellä totesikin. Minä ainakin kylmästi ohitan kiukkuiluketjut.
Sekoilu voi hetken viehättää, mutta ei sellaista kukaan oikeasti jaksa.
Muistat varmasti miehen logiikan gekon? Ne ne vasta kohtauksia oli, ja melko mielikuvituksellistakin showta. Mutta huonostihan sekin päättyi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se, nyt on aika sekaisin sukupuolenkorjausprojektin takia.
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Ei sitten.
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Kunhan muistat, ettet leiki ”ystävilläsi”. Se on seurannassa.
Anonyymi kirjoitti:
Kunhan muistat, ettet leiki ”ystävilläsi”. Se on seurannassa.
Ystävät on ystäviä, muut on jotain muuta.
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Ystävät on ystäviä, muut on jotain muuta.
Pidän silmällä.
Anonyymi kirjoitti:
Trasek tiedote täällä taas.
Anonyymi kirjoitti:
Trasek tiedote täällä taas.
Anonyymi kirjoitti:
Antaa hänen elää tavallaan, niin kuin joku jo edellä totesikin. Minä ainakin kylmästi ohitan kiukkuiluketjut.
Sekoilu voi hetken viehättää, mutta ei sellaista kukaan oikeasti jaksa.
Muistat varmasti miehen logiikan gekon? Ne ne vasta kohtauksia oli, ja melko mielikuvituksellistakin showta. Mutta huonostihan sekin päättyi.Jotenkin joo. Jep.
Jan1 kirjoitti:
Mitkä tunnekuohut? ei tule mieleen kun sun kiusaamisesta aiheutuneet kipakoitumiset toissapäivänä.
Anonyymi kirjoitti:
Ei näytä ainakaan mitään hyviä piirteitä "korjaukset" esiin tuovan.
Harmaaritari kirjoitti:
Mitkä tunnekuohut? ei tule mieleen kun sun kiusaamisesta aiheutuneet kipakoitumiset toissapäivänä.
Sinä oletkin aina ollut paitsi vähän persereiätön myös puusilmä.
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Sinä oletkin aina ollut paitsi vähän persereiätön myös puusilmä.
Ettet nyt vaan näkisi jotain sellaista mitä ei olekaan?
Anonyymi kirjoitti:
Juu, selvi että trollaa hik humalat ja menkkakiukut. Pelle suomeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä itsekin olen nähnyt pönttiksen hermostuvan täällä useampaankin kertaan.
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Juu, selvi että trollaa hik humalat ja menkkakiukut. Pelle suomeksi.
No ei kait niitä sen kännejä kukaan ole todesta ottanut. Aivan liian teennäisiä.
Tuommosta huomionkipeyttä vaan, mutta kuten sanottua sekoilemalla saa sekopäistä huomiota. Anonyymi kirjoitti:
No ei kait niitä sen kännejä kukaan ole todesta ottanut. Aivan liian teennäisiä.
Tuommosta huomionkipeyttä vaan, mutta kuten sanottua sekoilemalla saa sekopäistä huomiota.No ei. Juu huomionkipeä ja lemmenkipeä.
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Hieno mies, leikillään ihan vitsinä raiskauttaisi Wuun ja kyllähän nyt muutama muukin siinä sivussa menee. Vitsihän se vaan oli, heh heh."Joka naista huorittelee, se huorittelee lopulta omaansakin."
Tämä on muuten totta.
Oli siinä hyvät ja huonot puolensa.
- Anonyymi
Mitä hyviä????
- Anonyymi
Samalla rysäyksellä poistamattomatkaan ei sovi käräjäsaliin.
- Anonyymi
Ainakin pönttis haluaisi yksityisviestit takaisin,voisi yrittää jo kolmatta miestä palstalta. kolmas kerta toden sanoo.
- Anonyymi
Olisi kyllä aikaa
- Anonyymi
Kyllähän nykypäivänä jokainen saa asennettua itselleen montakin meseä, joten ei luulisi olevan vaikeaa viestitellä toisilleen näin halutessaan.
- Anonyymi
Anonyymi mese? Miten?
- Anonyymi
JA mikä on mese?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymi mese? Miten?
Riippuu mitä anonyymillä tarkoittaa, kyllähän jokaiseen jokin tili pitää luoda. Jos taas tarkoittaa ettei halua puhelinnumeroa laittaa mihinkään niin yleisin sellainen mese on varmaankin skype.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu mitä anonyymillä tarkoittaa, kyllähän jokaiseen jokin tili pitää luoda. Jos taas tarkoittaa ettei halua puhelinnumeroa laittaa mihinkään niin yleisin sellainen mese on varmaankin skype.
Kiitos! Niin joo.
Minä oon tällä tasolla:
https://youtu.be/J0RRaxRKv_c - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos! Niin joo.
Minä oon tällä tasolla:
https://youtu.be/J0RRaxRKv_cKyllä kait nykyään jokaisella ainakin whatsapp on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kait nykyään jokaisella ainakin whatsapp on.
Siinähän on julkinen puhelinnumero. Tietenkin jokin prepaid vois olla. Tarkoitus olisi siis salaisesti jossain pimeässä nurkassa supatella kahdenkesken jonkun nimimerkin kanssa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinähän on julkinen puhelinnumero. Tietenkin jokin prepaid vois olla. Tarkoitus olisi siis salaisesti jossain pimeässä nurkassa supatella kahdenkesken jonkun nimimerkin kanssa...
Jos osaa käyttää whatsappia niin osaa kyllä käyttää muitakin vastaavanlaisia viestimiä, mutta mm. skype ja viber eivät vaadi puhelinnumeroa. Mutta Skype toimii ilman puhelinnumeroa ja Session ei vaadi edes mitään tiliä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos osaa käyttää whatsappia niin osaa kyllä käyttää muitakin vastaavanlaisia viestimiä, mutta mm. skype ja viber eivät vaadi puhelinnumeroa. Mutta Skype toimii ilman puhelinnumeroa ja Session ei vaadi edes mitään tiliä.
"Session" kuulostaa jo melkein syntiseltä...
Vaan kiitos!
- Anonyymi
Ei niitä yksityisviestejä saa kuin pelimiehet. En kaipaa sellaista, mitä en koskaan tulisi edes saamaan.
- Anonyymi
Varmaan olisi hyvä, että saisivat keskenään siellä viestitellä ne, joilla tuntuu kismaa täällä olevan. Vähän tylsää lukea monimutkaisia riitoja, joihin ei pääse kärrylle, vaikka lukisi koko ketjun (mitä harvoin teen).
Itse viestittelin Miehen logiikan aikoina ehkä viiden henkilön kanssa tiiviimmin. Eniten Mariamanian. Hän teki sitten yhtäkkiä oudon katoamistempun bittiavaruuteen, mutta sellainen kaikille sallittakoon. Joskus nettimaailma tulee liian iholle. itsekin siihen törmännyt, muuta siitä on paljon paljon aikaa.- Anonyymi
Joo itsekin toivoisin että tuo porukka jota asia koskee hoitaisi asian jotenkin yksityisemmin. Tuohon tulee sitten ulkopuolisia soppaa hämmentämään vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo itsekin toivoisin että tuo porukka jota asia koskee hoitaisi asian jotenkin yksityisemmin. Tuohon tulee sitten ulkopuolisia soppaa hämmentämään vaan.
Täällä vähän inostutaan, kun kerrankin jotain tapahtuu!
- Anonyymi
Eihän tällaiset yleiset palstat ole sinänsä tarkoitettu mihinkään vuorokeskusteluun, jos joku haluaa omassa porukassaan jutella niin sille on omat keinonsa.
Mutta täällä kyllä pitäisi olla mahdollisuus blokata joidenkin viestit näkymästä kokonaan itselle, olisi vaikka sitten se jossain vaiheessa pelätty pakkorekisteroityminen.- Anonyymi
Mihin tällaiset yleiset palstat sitten on tarkoitettu ellei vuorokeskusteluun? 🤔
- Anonyymi
Parempi vaan että te rumat ihmiset ette pety tavatessa toisianne 😁
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5371768Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18867- 84863
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101796Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49711- 63705
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2697- 63666
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?66613- 65533