Onko kenellekään selvinnyt?
Kun laitan rivin tai vaikka muutamankin tekstiä ja musa-linkin, niin ilmeisesti samoin tein häipyy. Joskus sitten taas ei.
Mikä juttu tässä on?
Mikä logiikka poistoissa
66
<50
Vastaukset 66
- Anonyymi
Nyt lähtee kaikki. Ks. Poikkeusolot.
- Anonyymi
Ei mitään logiikkaa. Niinku ei ole lähimaksuissakaan.
Robotti poistelee ilmiannetut kommentit ilman mitään logiikkaa. Jee jee.
- Anonyymi
Rauhoittukaamme. Sormi on nyt vain herkässä liipaisimella . Eivät ne tärkeitä olleet.
Lillis2020 kirjoitti:
ja ketjutkin vissin
Näin. Loistava keino palstakiusaamiseen on ilmoitella jonkun ketjuja/viestejä järjestelmällisesti.
Partakaweri kirjoitti:
Näin. Loistava keino palstakiusaamiseen on ilmoitella jonkun ketjuja/viestejä järjestelmällisesti.
Aa... voi ei... 😟
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Hyvää yötä, paina pääsi tyynyyn kulta 😂
Partakaweri kirjoitti:
Niihän sitä on tehty minullekin vuosia sit.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Niihän sitä on tehty minullekin vuosia sit.
Ja sun logiikkasi ja oikeudentuntosi mukaan on sitten oikeutettua ja oikein että saat kiusata toisia poistattamalla heidän kirjoituksiaan kun joku on joskus poistattanut sun kirjoituksiasi?
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Ja sun logiikkasi ja oikeudentuntosi mukaan on sitten oikeutettua ja oikein että saat kiusata toisia poistattamalla heidän kirjoituksiaan kun joku on joskus poistattanut sun kirjoituksiasi?
xLinerNonii kiusaaja aloitti taas syytttelemällä minua joka asiasta.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Nonii kiusaaja aloitti taas syytttelemällä minua joka asiasta.
Se oli ihan asiallinen kysymys.
Se oli ihan asiallinen kysymys.
xLinerasiaton.
Muiden viestejen poistellut ei ole minuun kohdistettu olevaa kiusaa ja mustamaalausta.
Olisiko hyvä opettelisit olemaan sytyttelemästä muita sinun ennakkoluuloista ja olla mustamaalasta minua.
Tuo on maalittamista.kyllä minun kiusaamista on levittää väärää tietoa. Ei tarvi olla kuin yksi lause väärin kirjoitettu.
Se että vielä kerran minun ei tarvitse selittää, jos ymmärrät väärin minä vaan poistan minun elämäni kohdistuneesta väärästä tiedon levityksestä.
Minä tiedän elämäni paljon paremmin kuin te.- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
kyllä minun kiusaamista on levittää väärää tietoa. Ei tarvi olla kuin yksi lause väärin kirjoitettu.
Sulla on usein jokainen lause väärin kirjoitettu. Pitäiskö sunkin kaikki viestit sitten poistattaa?
Jos olet eri mieltä jonkun kanssa, voit ihan asiallisestikin kertoa oman versiosi, ei tarvitse heti haukkua toista kiusaajaksi ja vaatia viestien poistoa.
Sulla on usein jokainen lause väärin kirjoitettu. Pitäiskö sunkin kaikki viestit sitten poistattaa?
Jos olet eri mieltä jonkun kanssa, voit ihan asiallisestikin kertoa oman versiosi, ei tarvitse heti haukkua toista kiusaajaksi ja vaatia viestien poistoa.
xLinerTässä nähdään älykkyytesi lasku.
Anonyymi kirjoitti:
xLinerAina isketään puskasta.😁
Se on tämmöinen V muotoinen notkahdus kun yrität päteä.
Kuin sanoin
” kyllä minun kiusaamista on levittää väärää tietoa. Ei tarvi olla kuin yksi lause väärin kirjoitettu.”Anonyymi kirjoitti:
xLinerMinulla niin hauska nähdä kun yksi änkee esiin heti tulee tämä kiusaaja kuvioihin🥰 kiusaaja aloittaa ensin esittämällä muita.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Tässä nähdään älykkyytesi lasku.
Pitäiskö mun nyt pyytää poistoa kun syyllistyi solvaamiseen?
xLiner - Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Aina isketään puskasta.😁
Se on tämmöinen V muotoinen notkahdus kun yrität päteä.
Kuin sanoin
” kyllä minun kiusaamista on levittää väärää tietoa. Ei tarvi olla kuin yksi lause väärin kirjoitettu.”Mä kuittaa aina kirjoitukseni, en puskaile
xLiner - Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Minulla niin hauska nähdä kun yksi änkee esiin heti tulee tämä kiusaaja kuvioihin🥰 kiusaaja aloittaa ensin esittämällä muita.
Taas solvaus!!!!!
xLinerTotuus se on että laskee
Tulit erikseen kiusaamaan ja kertoon älyn laskusta selkeästi. Ja jatkuu vaan yrität kaiken keinoin mustamaalata. Minulla viestit tallessa.Anonyymi kirjoitti:
xLinerEtkä pystyisi poistaa se että näkee selkeästi lasku.
Kaiken keinoin hyökit tässä minua kohtaan.Anonyymi kirjoitti:
Taas solvaus!!!!!
xLinerSinähän hyökkäät tässä. Minun kimppuun kerron totuuden.
Se ei ole mikään solvaus.Anonyymi kirjoitti:
Mä kuittaa aina kirjoitukseni, en puskaile
xLinerMuutenkin tuo anonyymi, kuittaus naimattomana kuka tahansa voi kirjoittaa alle. Ehkä ootte yksi sama sellaisia feikkejä kun on nähty.
valtakunta kirjoitti:
Muutenkin tuo anonyymi, kuittaus naimattomana kuka tahansa voi kirjoittaa alle. Ehkä ootte yksi sama sellaisia feikkejä kun on nähty.
Naimatomana siis naamattomana
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Sinähän hyökkäät tässä. Minun kimppuun kerron totuuden.
Se ei ole mikään solvaus.Sä syytät aivan jatkuvasti toisia sellaisesta mihin syyllistyt kokoajan pääasiassa itse. Miten voit olla noin sokea omalle toiminnallesi 😂
Sä syytät aivan jatkuvasti toisia sellaisesta mihin syyllistyt kokoajan pääasiassa itse. Miten voit olla noin sokea omalle toiminnallesi 😂
xLinerEi kuule sinä tulit tähän syyttämään.
Anonyymi kirjoitti:
Sä syytät aivan jatkuvasti toisia sellaisesta mihin syyllistyt kokoajan pääasiassa itse. Miten voit olla noin sokea omalle toiminnallesi 😂
xLinerMinun viestejä on poistettu eri tilanteessa eikä siinä ollut edes riita tilanne.🥰 ketun kanssa oli kivat keskustelut ja niitä poistettiin. Sinä hyökit tässä koska olen poistanut sinun henkilöhyökkäysviestejä ihan eri asia.
Anonyymi kirjoitti:
xLinerTuollainen älykkyyden lasku sinulla on kun kuvittelet että minä pahoja teen😂
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Katso minä olen sen verta älykkäämpi etten rähise🥰
Ainakin se tuli selväksi kun luin tämän ketjun, että kuka niitä viestejä poistaa. En ole xLiner.
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin se tuli selväksi kun luin tämän ketjun, että kuka niitä viestejä poistaa. En ole xLiner.
Joo jos xliner hyökkii kimppuusi poista viestit. Se ärsyttää suuresti häntä kun ei pääse valheita levittää
- Anonyymi
Huh huh tätä eläkeläisen palstaa. Eihän tätä nuoremmat enää jaksa 😂
- Anonyymi
Olen huomannut tuon saman. Ei kaikkia voi miellyttää kaikki kirjoitukset, mutta en minä ainakaan nitä lähde poistattamaan. Minulla on epäilykseni, kuka niitä poistattaa. Mutta ei siitä sen enempää. Olen kirjautuneena saanut ihan ty,lyäkin kommenttia, jopa pilkkaamista, enkä tarkoita tätä palstaa. Välttämättä. Paskaakos niistä välittää. Ei minun kanssa ole pakko kaveerata. c",)
- Anonyymi
Just näin. Välittää silloin kun ei ole mitään muuta kuin tämä palsta. :)
- Anonyymi
Ah, ihanuutta! Taidan lakata varpaankynnet burgundinpunaisella ❤️
- Anonyymi
Ei mitään logikaa.Voit kirjoittaa ihan asiallisen viestin se poistetaa,Toisaalta tänne saa laittaa mitä törkeyksiä ei poisteta vaikka tekee ilmoitukseen.
Aina välillä lähtee herkemmin? Ehkä joku innostuu vaan poistattamaan jotenkin niitä...
Minä en saa ainakaan mitään poistumaan, vaikka olen monesti jotain yrittänyt.... en takua noista höykäsen pölähtämää...
No linkit kantsii suojata molemmin puolin tekstillä... pelkkä linkki tai vieraskielinen kommentti lähtee nopeesti. 🤔- Anonyymi
Aa, tekstiä molemmin puolin. Jospa se harhauttaisi botin.
Anonyymi kirjoitti:
Aa, tekstiä molemmin puolin. Jospa se harhauttaisi botin.
Joo. Tälleen ensi saateteksti.
https://youtu.be/dnDnhZC0Tsg
Sitten turvalöpinää perään, kas näin. Toimii. 😊- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Joo. Tälleen ensi saateteksti.
https://youtu.be/dnDnhZC0Tsg
Sitten turvalöpinää perään, kas näin. Toimii. 😊🎵🎵🎵 ....tosi tarttuva täytebiisi....🎵🎵🎵 kiitos
- Anonyymi
Mulla taitaa olla pettämätön konsti, ei tule rähinää enää "valtakunnansyyttäjän" kanssa.
Heti kun mulle valkenee ett kyseinen naisoletettu on areenalla; minä poistun oitis!
Koskaan ett voi tietää mistä asiasta hän pillastuu ja poistattaa koko ketjun, kun häntä on loukattu. Olemalla eri mieltä hänen kanssaan; on henkilökohtainen loukkaus hänelle.
Kinaamaan asiasta on turha ryhtyä, eikä edes faktat muuta hänen mielipidettään!
No jos lukee ja ymmärtää tämän lukemansa; tämäkin ketju katoaa bittiavaruuteen!
trollikka Anonyymi kirjoitti:
Mulla taitaa olla pettämätön konsti, ei tule rähinää enää "valtakunnansyyttäjän" kanssa.
Heti kun mulle valkenee ett kyseinen naisoletettu on areenalla; minä poistun oitis!
Koskaan ett voi tietää mistä asiasta hän pillastuu ja poistattaa koko ketjun, kun häntä on loukattu. Olemalla eri mieltä hänen kanssaan; on henkilökohtainen loukkaus hänelle.
Kinaamaan asiasta on turha ryhtyä, eikä edes faktat muuta hänen mielipidettään!
No jos lukee ja ymmärtää tämän lukemansa; tämäkin ketju katoaa bittiavaruuteen!
trollikkaJoo. Kaikkien kanssa ei tartte jutustella. Mutta kyllä tänne useampi sopii.
Olen itsekin vältellyt joitain keskustelijoita... se on viisautta.
Huomenna alkais työtkin...🤨
Parit yövuorot pitäis rätkäistä tehdä... sitten ois sunnuntaille vapaata. Nakerot tulikin jo tänään tänne. Mukava taas kun on talossa vähän elämää. Poika on touhunnut tällä viikolla täällä, mutta nyt näkee tuota tyttöäkin. 🙂
- Anonyymi
No kyllä täytyy lähestulkoon jo rikoksen tunnusmerkit täyttyä, jotta Suomi24:ssä joutuu viesti poistoon. Täällä saa kyllä kaikista harhaisimpienkin sekopäiden hourailut olla rauhassa.
- Anonyymi
Kuka loukkaantuu, kuka poistattaa?
Väärin kirjoitettu sana. Piti kirjoittaa lääkäri. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka loukkaantuu, kuka poistattaa?
Väärin kirjoitettu sana. Piti kirjoittaa lääkäri.Valtakuntakos se meni poistattamaan taas sanan nee-ke-ri kun piti kirjoittaa lää-kä-ri
Ei mitään logiikkaa kai. Tai saattaa siinä semmoista olla että ylläpidolla toki voi olla jotain suosikkeja/inhokkeja. Mutta se jännä että kun itsekin olen joskus ihmetellyt että minun avauksia harvemmin poistetaan, vaikka joku ehkä haluaisikin, niin sitten minua on syytelty siitä että minulla olisi jotakin tekemistä ylläpidon kanssa.
"saattaa siinä semmoista olla että ylläpidolla toki voi olla jotain suosikkeja/inhokkeja."
Ei kai ylläpito sellaisen perusteella poistoja tee, toivottavasti ainakaan. Sananvapaus on meinaan sen verran vahva perusoikeus.Lillis2020 kirjoitti:
"saattaa siinä semmoista olla että ylläpidolla toki voi olla jotain suosikkeja/inhokkeja."
Ei kai ylläpito sellaisen perusteella poistoja tee, toivottavasti ainakaan. Sananvapaus on meinaan sen verran vahva perusoikeus.Täällä kuule ihan kaikki on mahdollista. En minä oikeasti tiedä muuta kuin että asioilla ei ole logiikan kanssa välttämättä mitään tekemistä ja toisten sana saattaa olla vapaampi kuin toisten, se silti vaan oletus. Se kai on faktaa että s24:lla on robotti joka myös poistaa tekstejä, siellä saattaa olla jotain vihapuhe tms. tunnisteita ja ainakin jos laitat musiikkilinkkejä niitä ilmeisesti melko herkästi poistetaan, se taitaa olla robotin tekosia jos muuten pitäisi olla ok aloitus. Tuolla on ylläpidon vastausta moderoinnista näköjään:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15632303/asiallisia-kirjoituksia-poistetaan-- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Täällä kuule ihan kaikki on mahdollista. En minä oikeasti tiedä muuta kuin että asioilla ei ole logiikan kanssa välttämättä mitään tekemistä ja toisten sana saattaa olla vapaampi kuin toisten, se silti vaan oletus. Se kai on faktaa että s24:lla on robotti joka myös poistaa tekstejä, siellä saattaa olla jotain vihapuhe tms. tunnisteita ja ainakin jos laitat musiikkilinkkejä niitä ilmeisesti melko herkästi poistetaan, se taitaa olla robotin tekosia jos muuten pitäisi olla ok aloitus. Tuolla on ylläpidon vastausta moderoinnista näköjään:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15632303/asiallisia-kirjoituksia-poistetaan-Hahahhahah no tämänpä uskoo ken tahtoo...
Seuraava aihe. Tietkö minuakin on syytetty ylläpidoksi. Näetkö kun tuo XLiner alkoi hyökkäilemään . Ylempänä 😁
valtakunta kirjoitti:
Tietkö minuakin on syytetty ylläpidoksi. Näetkö kun tuo XLiner alkoi hyökkäilemään . Ylempänä 😁
Taas se alkoi.
valtakunta kirjoitti:
Tietkö minuakin on syytetty ylläpidoksi. Näetkö kun tuo XLiner alkoi hyökkäilemään . Ylempänä 😁
Juu, no linjeri on linjeri, sen tärkein asia on yleensä just toi että alkaa haastamaan tai sitten tuhnuapinahymiöt, ite oon huomannu että jos sieltä ei tule asiallista asiaa on viisainta jättää huomiotta kokonaan :)
Harmaaritari kirjoitti:
Juu, no linjeri on linjeri, sen tärkein asia on yleensä just toi että alkaa haastamaan tai sitten tuhnuapinahymiöt, ite oon huomannu että jos sieltä ei tule asiallista asiaa on viisainta jättää huomiotta kokonaan :)
Niihän se on mutta tuollaista outoa tyhjästä yritetään vetää syyllistä.
Tietää ainakin kun jonkun kanssa menee sukset ristii syyttökuoro valmis🤕 kuviteltiin jotain tapahtunee heidän eduksi.- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Niihän se on mutta tuollaista outoa tyhjästä yritetään vetää syyllistä.
Tietää ainakin kun jonkun kanssa menee sukset ristii syyttökuoro valmis🤕 kuviteltiin jotain tapahtunee heidän eduksi.Mutta sähän oot syyllinen. Kuka sut syyttömäksi on muka lyönyt.
Syyllinen olet. Häpeä. - Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Mielestäni hän kirjoitti erittäin asiallisesti, eikä todellakaan hyökkäävästi. Sinä sen sijaan kyseenalaistit hänen älykkyyttäkin.
Anonyymi kirjoitti:
Mielestäni hän kirjoitti erittäin asiallisesti, eikä todellakaan hyökkäävästi. Sinä sen sijaan kyseenalaistit hänen älykkyyttäkin.
Ylläpito on poistanut viestit mitkä on asiattomia.🥰
Älykkyys laskee kun hyökkii kimppuu sokeana eikä ollut ensimmäinen kerta, joten kyllä sitä älykkyyttä joutuu pohtimaan koska käy kiinni jatkuvasti rähinöimällä kun ei ymmärrä vastausta en ole ollut ja yrittää silti jatkaa.
Harmaaritari on nähnyt viestit joten minun mustamaalaus on turhaa tässä asiasssa ne on ylläpito tarkistanut itse käsin. Ei mikään ropootti vienyt heti. Se on hyvä että myös harmaaritarikin on nähnyt xliner ruman käytöksen eikä kohdistu vain minuun ja hyvä huomata toimit samoin mustamaalailemassa.- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Älykkyys laskee kun hyökkii kimppuu sokeana eikä ollut ensimmäinen kerta, joten kyllä sitä älykkyyttä joutuu pohtimaan koska käy kiinni jatkuvasti rähinöimällä kun ei ymmärrä vastausta en ole ollut ja yrittää silti jatkaa.
Harmaaritari on nähnyt viestit joten minun mustamaalaus on turhaa tässä asiasssa ne on ylläpito tarkistanut itse käsin. Ei mikään ropootti vienyt heti. Se on hyvä että myös harmaaritarikin on nähnyt xliner ruman käytöksen eikä kohdistu vain minuun ja hyvä huomata toimit samoin mustamaalailemassa.Harmaaritari on nähnyt viestit joten minun mustamaalaus on turhaa tässä asiasssa ne on ylläpito tarkistanut itse käsin. Ei mikään ropootti vienyt heti. Se on hyvä että myös harmaaritarikin on nähnyt xliner ruman käytöksen eikä kohdistu vain minuun ja hyvä huomata toimit samoin mustamaalailemassa."
Kiitoksia tiedotteestasi, tätä minä vähän avistelinkin...Harmis kun aina komppaa sinua.
Eikä minn tarvitse allekiroittaa, Hrmis kun tietää muutenkin. - Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Harmaaritari on nähnyt viestit joten minun mustamaalaus on turhaa tässä asiasssa ne on ylläpito tarkistanut itse käsin. Ei mikään ropootti vienyt heti. Se on hyvä että myös harmaaritarikin on nähnyt xliner ruman käytöksen eikä kohdistu vain minuun ja hyvä huomata toimit samoin mustamaalailemassa.Oletko ajatellut elämää "tämän" ulkopuolella?
Ei pahalla mutta minusta tuntuu, että ole ihan ressukkana täällä.
Ota joku harrastus tms oikeaa elämää.
Tietenkin jos olet vankilan vanki, et pääse ehkä niin harrastamaan mitä vaan,
mutta kirjoituksia lukiessani minua säälittää.
Otat liian tosissasi tällaiset jutut täällä ja tuntuu että naksahdat poikki jos painetta pikkusen lisää. Se on mielestäni vaarallista. Itsesikin kannalta olisi hyvä että opit ohittamaan asiota etkä tarraudu niihin kaikkiin. Anonyymi kirjoitti:
Oletko ajatellut elämää "tämän" ulkopuolella?
Otat liian tosissasi tällaiset jutut täällä ja tuntuu että naksahdat poikki jos painetta pikkusen lisää. Se on mielestäni vaarallista. Itsesikin kannalta olisi hyvä että opit ohittamaan asiota etkä tarraudu niihin kaikkiin.Noh en jaksa seurata 24/7 mutta minulle on hyvin tärkeätä täällä saada olla ilman kiusaa kun elämä on pojan KOULUN takia ikävää.
Nyt on käytännössä ollut hengähdys tauko kun tarvitse pelätä pojan hengen puolesta Kun poika opiskelee kotona ja varsinkin tuollaisen kiusaamisen takia ihmisten terveys menee, sen vuoksi koen tärkeäksi kitkeä huono käytös.
Aina vähätellään kiusaamista, vika on kiusaajassa.Anonyymi kirjoitti:
Oletko ajatellut elämää "tämän" ulkopuolella?
Otat liian tosissasi tällaiset jutut täällä ja tuntuu että naksahdat poikki jos painetta pikkusen lisää. Se on mielestäni vaarallista. Itsesikin kannalta olisi hyvä että opit ohittamaan asiota etkä tarraudu niihin kaikkiin.Tää on minun ”harrastus” Levittää tietoa, että asiat muuttuu oikeaan suuntaa.
Minulla on myös oikeus olla täällä.
- Anonyymi
Sinkut on ns räävittömiä toisinaan, siis räävittömät sinkut. Siksihän ne on.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1762986
- 601244
- 41029
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r160967Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....57937- 84830
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.173820Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e198802Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.216763- 7736
- 62669
- 53667
- 59666
- 67646
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?21608Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?131581Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran66569Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32558- 34527
- 55518