näiden kahden riitelyä seurata kun ei se johda mihinkään pelkästään itkua hampaiden kiristelyä lähes pelkkää paskan jauhantaa ei yhtään kauniita hymyjä aurinkoisia ilmeitä rakastamista hyvää musiikkia hyvää tuulta
nimim. valitse seurasi paremmin
Kuinka moni jaksaa
56
55
Vastaukset 56
Keiden kahden?
Partakaweri kirjoitti:
Kerro sitten meille muillekin? Kiinnostaa.
Ehkäpä tilipitappi teletappi kertoo. Mulla on iltarituaalien aika. Moro.
Jan1 kirjoitti:
Ehkäpä tilipitappi teletappi kertoo. Mulla on iltarituaalien aika. Moro.
Tylsimys.
- Anonyymi
Kenen??
Eikös se ole vähän niin että joka ei jaksa jättää lukematta ko, kommentit, aika helppoa.
- Anonyymi
No vittu, jos nää muutamat jättäisi edes kommentoimatta, niin sekin olis aika kova juttu... :D
Anonyymi kirjoitti:
No vittu, jos nää muutamat jättäisi edes kommentoimatta, niin sekin olis aika kova juttu... :D
Ei ne malta, ne tulee ketjuun kuin plussapisteet, plop, plop, plop, plop:
https://www.youtube.com/watch?v=rLW0RmFhSsg- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=rLW0RmFhSsgTiedätkö, Harmis?
Mä en välttämättä aina pidä sinusta enkä ole aina samaa mieltä, mutta tämä täytyy puolestasi sanoa, että sinulla on kuitenkin tilannetajua. Ja se on aika paljon minulta... :) Harmaaritari kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=rLW0RmFhSsgJonkunhan tätäkin henkireikää on reppanoille pystyssä pidettävä. Voidaan kokeilla istua kaikki päätteen vieressä hiljaa, kädet ristissä.
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö, Harmis?
Mä en välttämättä aina pidä sinusta enkä ole aina samaa mieltä, mutta tämä täytyy puolestasi sanoa, että sinulla on kuitenkin tilannetajua. Ja se on aika paljon minulta... :)Kiits, en ylpisty :)
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö, Harmis?
Mä en välttämättä aina pidä sinusta enkä ole aina samaa mieltä, mutta tämä täytyy puolestasi sanoa, että sinulla on kuitenkin tilannetajua. Ja se on aika paljon minulta... :)No todellakin.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Kiits, en ylpisty :)
Etpä....
Jan1 kirjoitti:
Jonkunhan tätäkin henkireikää on reppanoille pystyssä pidettävä. Voidaan kokeilla istua kaikki päätteen vieressä hiljaa, kädet ristissä.
Niin, edes joskus :D Vaikka 5 minuuttia, onnistuiskohan? kuka ratkeaisi ensin?
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Olen jo valmiiksi riittävän ylpeä itsestäni :)
Buahahaaa... XDDDDDD
Harmaaritari kirjoitti:
Työt on tehtävä, vaikka välillä vituttaa.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Ystävykset.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Olen jo valmiiksi riittävän ylpeä itsestäni :)
Mitä nämä huutelijat ei nyt ymmärrä, eli mitä tarkoitin tilannetajulla, on se, että sinä osaat kuitenkin kaikesta huolimatta lopettaa ajoissa, vaikka joskus rajoja kolkutteletkin. Sitä ei tissipissin ja navettamatamin komppikerho taas osaa... :)
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Se on kiva, että teillä on oikeasti hyvät välit.
Anonyymi kirjoitti:
Mitä nämä huutelijat ei nyt ymmärrä, eli mitä tarkoitin tilannetajulla, on se, että sinä osaat kuitenkin kaikesta huolimatta lopettaa ajoissa, vaikka joskus rajoja kolkutteletkin. Sitä ei tissipissin ja navettamatamin komppikerho taas osaa... :)
Joo no minä ehkä kuitenkin koetan pitää sen rajan etten oikeasti ala kiusaamaan ketään, härkkiä kyllä saatan toisinaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Navettamatami ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Navettamatami ❤️
Kaunis ja komea 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaunis ja komea 😂
Genion päiväuni......
- Anonyymi
Onhan se toinen yrittänyt näköjään toista lepytellä vaan ei taida se henkilö heltyä mitä nyt pari kommenttia tuosta lukenut. Hahah haha lähinnä naurattaa 😂
- Anonyymi
Kumpi tahansa voi lopettaa milloin tahansa.
https://youtu.be/j07G38hW4zo
Ja tähän täytetekstiä. Jaa, että palstalla riidellään? Taasko?
Muita uutisia?- Anonyymi
Yritähän rauhoittua. Tokihan se oli tiukka paikka, mutta kyllä se siitä tasaantuu.
- Anonyymi
Kirjoittele välillä vaikka sähköposteja :)
- Anonyymi
Mites sä osaat ilmaantua aina sillon kun tällaista palstalla on? Muutoin olet ”hiljaa” 😂 vakimerkilläsi. Hahahah vähänkö läpinäkyvää.
Anonyymi kirjoitti:
Mites sä osaat ilmaantua aina sillon kun tällaista palstalla on? Muutoin olet ”hiljaa” 😂 vakimerkilläsi. Hahahah vähänkö läpinäkyvää.
"tällaistä"?
Meinaatko että palstalla on jotakin uutta ja erikoista?
En näe mitään eroa entiseen.- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
"tällaistä"?
Meinaatko että palstalla on jotakin uutta ja erikoista?
En näe mitään eroa entiseen.Samat kaavat as usual.
- Anonyymi
Onhan palstalla pari joka ei pääse ymmärrykseen siitä mihin postaukseen voivat erikseen vastata. Korona ei haittaa tahtia mut na na na na na na na
https://www.youtube.com/watch?v=lV7JngR_mG0&list=PLbvT8J2u3mrN6z1MYk95tByOTgSAEvdT5&index=17 - Anonyymi
Kertokaa sille idiootille, että jättäisi kommentoimatta minulle. Sillä se homma ratkeaa. Minä kun en oikeasti jaksa sitä. Livessä olisin sanonut, et kantsii vaihtaa pöytää. Yleensä ne vaihtavat. Mut jos olis livessä ollut yhtä sinnikäs kuin palstalla, olis ollut jo pakko vetää dunkkuun. Ei enää häiritsis.
Minusta on muuten jännä juttu, kun te ette näe sen perskärpäisyyttä. Minä välttellen kyseistä tai kyseisiä tyyppejä, mutta he silti tarrautuvat.
Ok. I´m the bad guy... :)- Anonyymi
Itse taas ihmettelen miksi edes käyt palstalla, kun muistaakseni et juuri pidä palstalaisista...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse taas ihmettelen miksi edes käyt palstalla, kun muistaakseni et juuri pidä palstalaisista...
Minä en juuri pidä kenestäkään. Miksi edes elän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en juuri pidä kenestäkään. Miksi edes elän?
Oletko pohtinut syitä siihen miksi et pidä juuri kenestäkään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko pohtinut syitä siihen miksi et pidä juuri kenestäkään?
Katso mitä ympärilläsi tapahtuu. Erityisesti nyt kun iski se koronakriisi. Näetkö mitään, mistä voisit pitää ihmisissä? Niinpä...
Minä olen aina nähnyt minkälaisia ihmiset ovat. En pidä niistä, joitakin poikkeuksia lukuunottamatta. Olemme ihmiskuntana koronamme ja muut vitsaukset ansainneet.
Kun taas katsot palstaa, kuin monesta kirjoittajasta sanoisit, että on hienoja tyyppejä? Niinpä, vol 2... :) - Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Umpikyrpä.
Oletko sinä omasta mielestäsi hyvä tyyppi?
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä omasta mielestäsi hyvä tyyppi?
Satunnaisesti.
En mä täällä nyt ainakaan kenenkään kuolemaa toivo..Tai esitä toiveita että joku tulis raiskatuksi, mitä nyt Harmikselle sanoin takaisin.- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Satunnaisesti.
En mä täällä nyt ainakaan kenenkään kuolemaa toivo..Tai esitä toiveita että joku tulis raiskatuksi, mitä nyt Harmikselle sanoin takaisin.Minä olen tokaissut sinulle sen siinä vaiheessa kun sinusta tuli ätmiläisten kolikon toinen puoli. Hukkasit silloin sen vähänkin järkensä, mitä sulla sitä ennen oli. Sen jälkeen olet enimmäkseen oksentanut palstalle hyvin vastenmielistä luettavaa. Tulit siinä samalla itsekin hyvin vastenmieliseksi, mitä et ennen ollut.
Ja turha alkaa länkyttää, että samalla mitalla takaisin. Se on bullshittia. Kovin homma tässä elämässä on pysyä omana itsenään vaikka mikä olis. Anonyymi kirjoitti:
Minä olen tokaissut sinulle sen siinä vaiheessa kun sinusta tuli ätmiläisten kolikon toinen puoli. Hukkasit silloin sen vähänkin järkensä, mitä sulla sitä ennen oli. Sen jälkeen olet enimmäkseen oksentanut palstalle hyvin vastenmielistä luettavaa. Tulit siinä samalla itsekin hyvin vastenmieliseksi, mitä et ennen ollut.
Ja turha alkaa länkyttää, että samalla mitalla takaisin. Se on bullshittia. Kovin homma tässä elämässä on pysyä omana itsenään vaikka mikä olis.Joo no kuule..
Blaablaa..- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Joo no kuule..
Blaablaa..Niinno... Ihmetteletkö vielä suhtautumistani sinuun?
Jatka vaan samalla linjalla... :)
Hämäysaloitus..
Ketkäs täällä riitelee nyt? 😃
- Anonyymi
Sopikaa jo, stana!
Molemmat rakastaa paljon toisiaan ja viititte olla kuin pikkukakarat!- Anonyymi
Ketkä?
- Anonyymi
50 vuotiaat sinkut täällä näköjään riitelee. KAIKKI!
- Anonyymi
Nämä on 40-55 vuotiaita kaikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 101749
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r1671088Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.262963- 73835
- 63788
- 75751
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?22686Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran69661Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?138657- 42609
- 62606
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32588Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?120580Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.44539- 55538
- 48519
- 38519
Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.40503- 30493
Kerro mies tarinasi
Miksi kaikki meni niinkuin meni? Haluaisin vieläkin ymmärtää. Tuskin saan vastausta häneltä, koska etsin aavikolta juuri20488