Pohjustetaan sen verran, että koskaan ei minulla ole ollut ongelmia naisten kanssa. Mutta kaikessa muussa olen epäonnistunut. Nyt kuitenkin puhaltavat uudet tuulet.
Tylsyydessäni (olen ollut vapaaehtoisessa eristyksessä jo vuosia) herätin vanhan projektin henkiin ja tartuin voimmakkain käsini tekemättömään työhön. Kyse siis on putkisubwooferista. https://www.youtube.com/watch?v=KI0SkrtlhA8
Rakensin siis vastaavan laitteen ja nyt se on valmis. Voin kertoa, että ääni on puhdas ja ennemmin kuuloalueen alapää tulee vastaan, kuin sen mokoman toisto niiaa. Herkkyyskin on aivan uskomaton joten säästän samalla sähköäkin. Tämä siis oli lisäksi ekoteko.
Joka tapauksessa sain sen valmiiksi ja tunnen nyt suurta voitonriemua. Menin jopa selkä suorana ja rinta rottingilla peilin eteen kehumaan itseäni. Olen voittaja. Katselen täältä yläilmoista teitä onnettomia ätmejä.
Lohdutan kuitenkin teitä ja laitan rauhoittavan musiikkilinkin. https://www.youtube.com/watch?v=kJ6Pw8eSB70
Ylensin itseni ytmiksi
14
<50
Vastaukset 14
Jaa.. no..öö..
Onneksi olkohon.Mahtavaa olen ylpeä sinusta
https://m.youtube.com/watch?v=8wMRB17oBfY
Tuossa sinulle nyt korona kuunneltavaksi.
Miten se ääni muuttuu?Sanoit puhdas mutta miten?. Kun ottaa huomioon mitä huonommalla äänellä kuuntelee se ei varmaan kuulosta niin hyvälle täällä vaikka olisi kuinka hyvä akustiikka siellä ja nauti.
valtakunta kirjoitti:
Sanoit puhdas mutta miten?. Kun ottaa huomioon mitä huonommalla äänellä kuuntelee se ei varmaan kuulosta niin hyvälle täällä vaikka olisi kuinka hyvä akustiikka siellä ja nauti.
Voi valtakunta sinua. Toki on ihan suotavaa epäillä, mutta olenhan ollut erilaisissa projekteissa mukana. myös elktrostaattisten kaiuttimien valmistuksessa. On minulla myös ollut ihan ikiomana Genelegin 1032B studion tarkkailukaiuttimet. En nyt sen vertaa enempää jaksa ryhtyä avamaan, mutta luota siihen, jos sanon, että on onnistunut projekti.
TimoSimilä kirjoitti:
Voi valtakunta sinua. Toki on ihan suotavaa epäillä, mutta olenhan ollut erilaisissa projekteissa mukana. myös elktrostaattisten kaiuttimien valmistuksessa. On minulla myös ollut ihan ikiomana Genelegin 1032B studion tarkkailukaiuttimet. En nyt sen vertaa enempää jaksa ryhtyä avamaan, mutta luota siihen, jos sanon, että on onnistunut projekti.
Uskon että osaat. Olisin hallunnut vain tietää kuinka puhasta pystyy saamaan en epäile. Kai sitä voi pienen siivun yrittää päästä paikallasi kuuntelemaan puhtautta.
valtakunta kirjoitti:
Uskon että osaat. Olisin hallunnut vain tietää kuinka puhasta pystyy saamaan en epäile. Kai sitä voi pienen siivun yrittää päästä paikallasi kuuntelemaan puhtautta.
No jaa. En nyt jaksa avata senkummemmin, mutta esim. "puhallusääniä" ei kuulu kuten refleksi/bandpass-kotelossa. Umpikoteloon taasen verrattuna toisto ulottuu fysiikan lakien mukaan niin alas kuin viitsii putken "virittää"
Kokemuksesta voin sanoa, että sellainen 4metriä on ihan ok. Toki siinä pitää sitten olla harmonisten toistojen takia melkoisen jyrkät suodattimet. Hifistelyyn jos lähdettäisiin, niin putki olisi 16-20 metriä pitkä ja päähän laitettaisiin sitten ihan sama mikä basso elementti.
Joku tuossa muistuttikin elementin ominaisuuksien tärkeydestä. Tässä tapauksessa se ei ole kovinkaan merkittävä ominaisuus. Toki silläkin on aavistu merkitystä, mutta ei lähellekään niin paljon kuin jotain vanhanaikaista koteloa tehdessä.
Tosiaan, mitä puhtauteen tulee, niin bassoelementissä ei käytännössä ole hirmuisesti sellaisia rajotteita kuin itse pääkaiuttimissa. Putkibassossa tosiaan on kaikki koteloiden rajoitteet poistettu.
Putkibassona myydään myös koteloita jotka ovat sylinterin muotoisia. Älkää menkö siihen halpaan.
- Anonyymi
Mistään en mitään ymmärrä, mutta 👍
xLiner - Anonyymi
Mitä minä oon tätä touhua kattellu, niin tänne ei kirjoita muutakuin ätmit.
- Anonyymi
Ei se pönttö vaan elementti ja äänilähde.
Et sentään pannut sitä, vai miten susta ytmi tuli?
- Anonyymi
TimoSimilä kirjoitti:
Siitä tuli niin loistava, että voisin pannakkin. c",)
Voi sitä ainakin halailla ja pussailla. Mites tuollainen wooferi, värähteleekö se yhtään?
- Anonyymi
OLMEja ootte kaikki täällä.
Ihan sama mitä kirjotatte.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.741132Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu27729- 11702
- 90695
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30687- 46658
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14645Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.68639- 61594
Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj25593- 41571
- 61559
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan82558Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?46540- 43534
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.129517Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13492Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa52483Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31455Miten vuosien jälkeenkin tunteet voivat olla niin voimakkaat?
Että pelkkä ajatus sinusta täyttää silmät kyynelistä.27447