Millähän perusteella ne noita tukia jakaa?

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/adff3932-53f1-446c-a0a4-7a50ca7b7300

Vähän tuntuu kyllä ihmeelliselle tuo Palsanmäelle myönnetty sata tonttua. Jounin kaupan kohdalla sitä voi jotenkin ehkä perustellakin vaikka kyllähän ihmiset ruokaa ostaa kuin ennenkin eikä ruokakauppojen toimintaa ole edes rajoitettu. Huutokauppaukko taas ihan hyvin voi pitää huutokaupat netissä ja tavaranhankintareissut taas voi varovaisuuttan noudattaen hoitaa kuin ennenkin.

Mitenköhän minusta tuntuu että tuossakin apu kohdentuu ihan vääriin kohteisiin, ei ainakaan tarvitsevimmille kun luulisi että pienet ruokapaikat, kampaajat ym. yksinyrittäjät ja sen semmoiset niitä apua tarvitsevimpia olisivat. Käsittääkseni noista ainakin Palsanmäki toimii omassa kinteistössään ja niin varmaan Jounin kauppakin.

Joo, taisi käydä tukien kanssa niin että niillä juhlii ne jotka muutenkin huikentelevaisesti elävät, heti kun pääsee espanjaan sieltä on nuo molemmat kauppiaat lähettelemässä lomakuviaan akkojensa kanssa, kun on niin tiukkaa ollut niin pitää päästä heti lomalla, sukanvarteen laitetuilla tukiaisillahan se sitten onnistuukin.

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eiköhän perusteta starttirahalla yritys, voidaan sitten heti hakea koronatukia. Verkossa voidaan myydä ei oota.

• Anonyymi

Ei vasta aloittaneet yritykset saa

• Anonyymi kirjoitti:

Ei vasta aloittaneet yritykset saa

Sehän ei ole ongelma, starttirahalla fuusioidutaan kahden henkilön putkifirmaan joka on jo käytännössä kuollut. 😋

• Voimme ihmetellä, en ole perehtynyt.

• Anonyymi

Sil perusteella että te luuuserit ette tienaa mitään valtiolle vaan olette luusereitä iän ja teitä ei tarvii kohdella hyvin.

• Anonyymi

miksi ei sanota että työläiset voivat jättää vuokran jja sähkölaskun maksamatta koko loppu vuoden ja ensi vuoden ajan a ruuan hinta 5 kertaisesti alemmaksi ja miksi suuryritykset auttaa huoltovarmuuskeskusta ja nokian risto siilasmaa eli miksi valtio ei tilaa suoraan valtiolta miksi vispilän kauppaa ja hämärä hommia samoin suomi jäi ulos eu hankinnoista stm eli ministereitä ja stm väkeä erotetaan ja vankilaan ja miksi eu ei pakota suomea osallistumaan kun kaikkeen muuhun pakottaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3552
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2917
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2396
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2328
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2291
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2267
    7. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2153
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2127
    9. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      115
      2065
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1984
    Aihe