Nettituttava, uhka vai mahdollisuus?
Nettituttava
82
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Uhka. Aina uhka. :D
On.... ehdottomasti on... 😃
- Anonyymi
Jos on oikein kilihakka uros, ei ole uhka vaan hyvinkin mielenkiintoinen mahtollisuus hyvin pitkälti! ;) ;D
Anonyymi kirjoitti:
Jos on oikein kilihakka uros, ei ole uhka vaan hyvinkin mielenkiintoinen mahtollisuus hyvin pitkälti! ;) ;D
Niin tai jos on läpesä kieroontunut nii, ettei satteellakaa kastu, nii sitten se uhka että heilahti.😬
- Anonyymi
nelikenttäanalyysillähän se selviää.
Minä ainakin pelkäisin nettituttavuus-ihmistä.
- Anonyymi
Oletko pelokas lady?
Eikö netillä ole näppinsä pelissä nykyään melkein kaikissa uusissa ihmissuhteissa, kun on nämä kaikki tinderit ja pinderit, meilit ja facebookit, instagranssit 😛
- Anonyymi
Ehdottomasti uhka!
- Anonyymi
tinderiläisille tinderiläiset ei ole uhka eikä tuttava eikä nettituttava vaan on asiakas eli kauniimmin sanottuna hetken rakas
- Anonyymi
Lillis2020 kirjoitti:
Hih... joo... siitä tuli mieleen tää
https://youtu.be/J0RRaxRKv_c
😄😄oletko sinä tuollainen nainen kuten linkittämäsi ns naikkonen on eli onko sinulla aatamin omenaa
Anonyymi kirjoitti:
oletko sinä tuollainen nainen kuten linkittämäsi ns naikkonen on eli onko sinulla aatamin omenaa
😄 😄 en ole...
Lillis2020 kirjoitti:
😄😄Kiitti illan nauruista.
Tuo oli hyvä. Antti Holma on kyllä mainio.- Anonyymi
Lillis2020 kirjoitti:
😄 😄 en ole...
mutta onko aatamin omena
Lillis2020 kirjoitti:
😄😄Juu,tuosta mää sen taisin nappaista, mun suosikkinäyttelijä<3
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Juu,tuosta mää sen taisin nappaista, mun suosikkinäyttelijä<3
Ja samaistuttava äityli:)
- Anonyymi
Lillis2020 kirjoitti:
Näyttääkö siltä?
mistä minä sen tiedän en oole livessä nähnyt niin täällä on kaikenlaisia naisia ja miähiä
Anonyymi kirjoitti:
mistä minä sen tiedän en oole livessä nähnyt niin täällä on kaikenlaisia naisia ja miähiä
Mmm...mulla ei ole aatamin omena.
- Anonyymi
Lillis2020 kirjoitti:
Mmm...mulla ei ole aatamin omena.
Oletko ulkomaalainen?
- Anonyymi
Lillis2020 kirjoitti:
Häh? Mistä ihmeestä niin päättelet? 😄 en ole.
Oletko varma?
- Anonyymi
Lillis2020 kirjoitti:
Häh? Mistä ihmeestä niin päättelet? 😄 en ole.
Joskus on pieniä taivutusvirheitä sanoissa, melko huomaamattomia. Mutta tarkkasilmäinen voi huomata.
Anonyymi kirjoitti:
Joskus on pieniä taivutusvirheitä sanoissa, melko huomaamattomia. Mutta tarkkasilmäinen voi huomata.
Aha, ja senkö takia pitäisi olla ulkomaalainen? Hmm...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko ulkomaalainen?
Mä ainakin olen Pjongchangista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä ainakin olen Pjongchangista.
:D :D
- Anonyymi
Lillis2020 kirjoitti:
Aha, ja senkö takia pitäisi olla ulkomaalainen? Hmm...
No kaikki tekee virheitä mutta tiettyjä virheitä ei aito suomalainen koskaan tee. Mutta ne voi mennä jonkun ajatusvirheen piikkiin.
Anonyymi kirjoitti:
No kaikki tekee virheitä mutta tiettyjä virheitä ei aito suomalainen koskaan tee. Mutta ne voi mennä jonkun ajatusvirheen piikkiin.
Häh? Älä nolaa itseäsi enempää nyt....🤦♀️
Tässä vähän tietoa kotimaisista vähemmistökielistä, eli aitojen suomalaisten puhumista kielistä.
Suomen ja ruotsin lisäksi Suomessa puhutaan myös muita kotimaisia kieliä.
Saamen kielet ovat Suomen alkuperäiskieliä. Suomessa puhutaan kolmea saamen kieltä. Ne kuuluvat suomalais-ugrilaisiin kieliin.
Suomen romanikieli kuuluu indoeurooppalaisiin kieliin.
Suomessa on myös oma viittomakieli.- Anonyymi
Lillis2020 kirjoitti:
Tässä vähän tietoa kotimaisista vähemmistökielistä, eli aitojen suomalaisten puhumista kielistä.
Saamen kielet ovat Suomen alkuperäiskieliä. Suomessa puhutaan kolmea saamen kieltä. Ne kuuluvat suomalais-ugrilaisiin kieliin.
Suomessa on myös oma viittomakieli.Hohhoijjaa. EI sulle kannata puhua yhtään mitään kun olet aina noin hyökkäävä ja ylimielinen.
- Anonyymi
Lillis2020 kirjoitti:
Suomessa on myös oma viittomakieli.Se että sulta kysyy oletko suomalainen niin alkoi heti tuo "älä nolaa itseäsi", "aha ja senkö takia pitäis olla..." Tiesitkö että asioista voi keskustella ilman hyökkäävyyttä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se että sulta kysyy oletko suomalainen niin alkoi heti tuo "älä nolaa itseäsi", "aha ja senkö takia pitäis olla..." Tiesitkö että asioista voi keskustella ilman hyökkäävyyttä?
Täällä VOI keskustella muidenkin kanssa ystävällisesti kuin vain Jan1:n.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä ei ole MUITA!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä ei ole MUITA!
Ei ilmeisesti. Tai ainakin jotkut ihmeen joukkueet täällä on. Todella epäystävällisesti suhtauduttu pelkkään viattomaan kysymykseen. En aio enää keskustella yhdellekään rekisteröityneelle.
Anonyymi kirjoitti:
Siis, olitko mielestäsi ystävällinen itse, kun lähdit kyseenalaistamaan vastaukseni? "Oletko varma?"
Millaisia vastauksia odotat saavasi siihen sitten enää?
Mä keskustelisin mielelläni ystävällisesti ihan kaikkien kanssa täällä, mutta eihän tuo ollut keskustelua, vaan ennakkoasenteellista väittelyä. Olitko aidosti kiinnostunut minusta, mistä olen ja mitä kieliä osaan? Esitit asiasi mielestäni tosi töksäyttelevästi 😏Anonyymi kirjoitti:
Se että sulta kysyy oletko suomalainen niin alkoi heti tuo "älä nolaa itseäsi", "aha ja senkö takia pitäis olla..." Tiesitkö että asioista voi keskustella ilman hyökkäävyyttä?
Eihän alkanut heti 😔
Olin tosi yllättynyt kysymyksestäsi ja naurahtaen kysyin mistä niin päättelet ja totesin etten ole. Minkä Sinä sitten kyseenalaistit!Anonyymi kirjoitti:
Täällä ei ole MUITA!
Onhan täällä moniakin muita, ehkäpä vaan pitää miettiä miten asiansa esittää?
Kirjoitettu teksti on toisinaan haasteellista tulkittavaakin.- Anonyymi
Lillis2020 kirjoitti:
Eihän alkanut heti 😔
Olin tosi yllättynyt kysymyksestäsi ja naurahtaen kysyin mistä niin päättelet ja totesin etten ole. Minkä Sinä sitten kyseenalaistit!Miks sä käytät mun kuvaa?!?!!!! Mistä oot saanu sen?!!!?
- Anonyymi
Lillis2020 kirjoitti:
Eihän alkanut heti 😔
Olin tosi yllättynyt kysymyksestäsi ja naurahtaen kysyin mistä niin päättelet ja totesin etten ole. Minkä Sinä sitten kyseenalaistit!Onko laillista käyttää toisen kuvaa!?!!
Anonyymi kirjoitti:
Onko laillista käyttää toisen kuvaa!?!!
Ei ole, mutta onneksi mulla ei ole sellaisia murheita, koska kuvassa olen ihan minä itse.
- Anonyymi
Lillis2020 kirjoitti:
Eihän alkanut heti 😔
Olin tosi yllättynyt kysymyksestäsi ja naurahtaen kysyin mistä niin päättelet ja totesin etten ole. Minkä Sinä sitten kyseenalaistit!Täällä on myös muita anonyymejä kuin minä, ne voivat heittää väliin jotain myös.
Tuo ei kuitenkaan ollut ainoa kerta kun olen saanut sinulta epäystävällisen vastauksen asialliseen kysymykseen... - Anonyymi
Lillis2020 kirjoitti:
Eihän alkanut heti 😔
Olin tosi yllättynyt kysymyksestäsi ja naurahtaen kysyin mistä niin päättelet ja totesin etten ole. Minkä Sinä sitten kyseenalaistit!Vastaa, miks sulla on mun kuva?!!??!!!
Anonyymi kirjoitti:
Miks sä käytät mun kuvaa?!?!!!! Mistä oot saanu sen?!!!?
:D kyllä mulle ihan omat kuvat riittää ;)
- Anonyymi
Lillis2020 kirjoitti:
:D kyllä mulle ihan omat kuvat riittää ;)
Sä käytät mun kuvaa! !!! Feikast omakses, mut tuo on laitonta. Mistä oot kuvan nyysinyt?!?!
- Anonyymi
Lillis2020 kirjoitti:
Ei ole, mutta onneksi mulla ei ole sellaisia murheita, koska kuvassa olen ihan minä itse.
Tuo ei ole sun kuva!!
Anonyymi kirjoitti:
Täällä on myös muita anonyymejä kuin minä, ne voivat heittää väliin jotain myös.
Tuo ei kuitenkaan ollut ainoa kerta kun olen saanut sinulta epäystävällisen vastauksen asialliseen kysymykseen...Anteeksi. Se ei ole ollut tarkoitukseni. En vain voi tietää oletko juuri sinä siellä, vai joku kiusanhenki.
Kuten huomaat, mun kimpussa ollaan vähän väliä. Ihan mahdotonta tietää milloin sinä olet siellä ja milloin joku muu. Häirikoille tulee vastattua epäystävällisesti koska ovat huonokäytöksisiä. Pahoitteluni että olet joutunut tulilinjalle.Anonyymi kirjoitti:
Tuo ei ole sun kuva!!
Voihan minttua sun kanssasi, veikkaan että jos me kaksi seistäis tunnistusrivissä niin sinä se meistä kahdesta jäisit muumiksi 😂
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Menes nyt helvettiin siitä härnäämästä.
Poista toisen ihmisen kuva!!! Käytä kuule omaas s....na!!
Mistä olette ottaneet sen?!!! - Anonyymi
Lillis2020 kirjoitti:
Anteeksi. Se ei ole ollut tarkoitukseni. En vain voi tietää oletko juuri sinä siellä, vai joku kiusanhenki.
Kuten huomaat, mun kimpussa ollaan vähän väliä. Ihan mahdotonta tietää milloin sinä olet siellä ja milloin joku muu. Häirikoille tulee vastattua epäystävällisesti koska ovat huonokäytöksisiä. Pahoitteluni että olet joutunut tulilinjalle.Mistä olet vienyt mun yksityiskuvia?!?, vastaa!!
- Anonyymi
Lillis2020 kirjoitti:
Anteeksi. Se ei ole ollut tarkoitukseni. En vain voi tietää oletko juuri sinä siellä, vai joku kiusanhenki.
Kuten huomaat, mun kimpussa ollaan vähän väliä. Ihan mahdotonta tietää milloin sinä olet siellä ja milloin joku muu. Häirikoille tulee vastattua epäystävällisesti koska ovat huonokäytöksisiä. Pahoitteluni että olet joutunut tulilinjalle.No aloitamme alusta. Mikä on äidinkielesi? Jos haluat sanoa. Ja osaatko muita kieliä?
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Menes nyt helvettiin siitä härnäämästä.
En mene ennen kuin selviää mistä kuvat on viety?!??!!!!
Lillis2020 kirjoitti:
Voihan minttua sun kanssasi, veikkaan että jos me kaksi seistäis tunnistusrivissä niin sinä se meistä kahdesta jäisit muumiksi 😂
Hahahaa!! 😂
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Hahahaa!! 😂
Joo viekää vaan kuvia ja naurakaa!!! Eiköhän tämä vielä selviä! ”Lillis” käyttää toisen henkilön luvatta vietyä kuvaa!
Anonyymi kirjoitti:
En mene ennen kuin selviää mistä kuvat on viety?!??!!!!
En tiedä mistä noin jumalaisen kaunis nainen on tellukselle tupsahtanut, mutta sen tiedän että jos ikinä eroan muutan Turkuun. 😉
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
En tiedä mistä noin jumalaisen kaunis nainen on tellukselle tupsahtanut, mutta sen tiedän että jos ikinä eroan muutan Turkuun. 😉
Miten olette saaneet ne koneelta!?!?!
Anonyymi kirjoitti:
Joo viekää vaan kuvia ja naurakaa!!! Eiköhän tämä vielä selviä! ”Lillis” käyttää toisen henkilön luvatta vietyä kuvaa!
No myönnän, että tallensin muutaman kuvan itselleni, jotta voin kuolaten haaveilla. 🥵
Anonyymi kirjoitti:
No aloitamme alusta. Mikä on äidinkielesi? Jos haluat sanoa. Ja osaatko muita kieliä?
Ruotsi, mutta olen lähes kaksikielinen (joskin tarkkasilmäinen voi havaita pieniä vivahteita, etenkin kun väsyneenä kirjoitan). Näiden lisäksi puhun englantia, hieman ranskaa ja espanjaa.
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
No myönnän, että tallensin muutaman kuvan itselleni, jotta voin kuolaten haaveilla. 🥵
Ei jää tähän!!
Anonyymi kirjoitti:
Ei jää tähän!!
Kyllä jää. Sinähän et mun kuvistani päätä yhtään mitään. :)
Jan1 kirjoitti:
Hih... Tänne vaan ;) täällä kukkii jo kirsikkapuut,. Tosin jokirannassa ei ole nyt mikään auki. Tai jätskikiskat on ja yksi erikoiskahvikoju... ai, niin... mut sun piti erota ensin 😅 unohdin 🤭
- Anonyymi
Lillis2020 kirjoitti:
Kyllä jää. Sinähän et mun kuvistani päätä yhtään mitään. :)
En sun, mutta omistani päätän ja sä et mun kuvia käytä! Niistä päätän minä!!!!
Anonyymi kirjoitti:
Ei jää tähän!!
Joo mutta mä lähden nyt kävelylenkille. Pusuhuulet töröllä mielikuvitus pussaan tuota herkkua hunajasuuta samalla. 😉😚💥
- Anonyymi
Lillis2020 kirjoitti:
Ruotsi, mutta olen lähes kaksikielinen (joskin tarkkasilmäinen voi havaita pieniä vivahteita, etenkin kun väsyneenä kirjoitan). Näiden lisäksi puhun englantia, hieman ranskaa ja espanjaa.
Eli en täysin väärässä ollut.
Missä olet oppinut ranskaa ja espanjaa? Anonyymi kirjoitti:
En sun, mutta omistani päätän ja sä et mun kuvia käytä! Niistä päätän minä!!!!
No mutta,hyvänen aika, sehän nyt on selvä se. Mutta mitä sinä minulle niistä vaahtoat. Ei minua sun kuvat kiinnosta pätkän vertaa. Omat rittää ihan hyvin.
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Joo mutta mä lähden nyt kävelylenkille. Pusuhuulet töröllä mielikuvitus pussaan tuota herkkua hunajasuuta samalla. 😉😚💥
Jan1! Etkai ole ihastunut?
Lillis2020 kirjoitti:
Hih... Tänne vaan ;) täällä kukkii jo kirsikkapuut,. Tosin jokirannassa ei ole nyt mikään auki. Tai jätskikiskat on ja yksi erikoiskahvikoju... ai, niin... mut sun piti erota ensin 😅 unohdin 🤭
Heh, joo ehkä se uskollisuus puheiden uskottavuudenkin kannalta olisi suotavaa. 😄
Vaukka mun uskottavuus taisi jo kärsiä inflaation. Mä käväsen lenkillä, tekee mieli liikkua. 😚😉Lillis2020 kirjoitti:
Heh, joo ehkä se uskollisuus puheiden uskottavuudenkin kannalta olisi suotavaa. 😄
Vaukka mun uskottavuus taisi jo kärsiä inflaation. Mä käväsen lenkillä, tekee mieli liikkua. 😚😉Anonyymi kirjoitti:
Jan1! Etkai ole ihastunut?
Olen (ei passaisi olla), mutta ei hiiskuta siitä kellekkään. 😉
Palataan.- Anonyymi
Lillis2020 kirjoitti:
No mutta,hyvänen aika, sehän nyt on selvä se. Mutta mitä sinä minulle niistä vaahtoat. Ei minua sun kuvat kiinnosta pätkän vertaa. Omat rittää ihan hyvin.
Käytä sitten omiasi ja vastaa mistä olet mun kuvat vieny?!
- Anonyymi
Lillis2020 kirjoitti:
Vastaa?!!!!
Anonyymi kirjoitti:
Eli en täysin väärässä ollut.
Missä olet oppinut ranskaa ja espanjaa?Et, huomiosi oli sikäli oikea, mutta olen kyllä ihan suomalainen ;)
Ranskaa olen opiskellut kolmisen vuotta joskus, Espanjaa olen vain opetellut huvin vuoksi ja matkustamisen kautta.
Mua ei kielioppi ole ikinä kiinnostanut, oppiminen tapahtuu ensin puhtaasti sanavarastoa kartuttamalla ja sitten ihan vaan puhumalla ja kuuntelemalla kyseistä kieltä. Minulle ääntely on aina ollut kielioppia tärkeämpi.Lillis2020 kirjoitti:
Et, huomiosi oli sikäli oikea, mutta olen kyllä ihan suomalainen ;)
Ranskaa olen opiskellut kolmisen vuotta joskus, Espanjaa olen vain opetellut huvin vuoksi ja matkustamisen kautta.
Mua ei kielioppi ole ikinä kiinnostanut, oppiminen tapahtuu ensin puhtaasti sanavarastoa kartuttamalla ja sitten ihan vaan puhumalla ja kuuntelemalla kyseistä kieltä. Minulle ääntely on aina ollut kielioppia tärkeämpi.Höh, ääntäminen 😄
- Anonyymi
Omasta kokemuksesta sanon että kannattaa etsiä ainakin ne kumppanit ihan muualta.
Kait se on niin ihmistä kiinni, uhka vai ei.
- Anonyymi
Mä ainakin olen uhka.
- Anonyymi
Moni mies tajuaa liian myöhään...
- Anonyymi
JOS RAKASTUU!UHKA!
NIIN? :D Mites se tämä yksi suuri filosofi sanoikaan?
Jokainen tsäänssi on mahdollisuus.
Tjsp.- Anonyymi
Ojasta allikkoon!
- Anonyymi
elämässä kannattaa tarttua mahdollisuuksiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 60814
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111773- 46660
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla214598- 42553
- 52536
- 76523
- 22506
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k82483Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai37480