Paljonko sulla ja rakkaallasi on pituuseroa?
Pituusero?
53
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vajaa nelkytä senttiä
- Anonyymi
Hankala arvioida. Lähes mahdoton. Kun seisomme vastakkain ja melko lähekkäin, hän on kyllä ylempänä. 15-20 cm olisko..
- Anonyymi
Sen verran että halatessa ollaan kuin palapelin palaset.
- Anonyymi
Suurinpiirtein 1-3 senttimetriä. Pitää mittailla vielä tarkemmin.
- Anonyymi
Minä oon miehenä pitempi. Tasan 30 cm.
- Anonyymi
Oletko 195cm?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko 195cm?
193cm
- Anonyymi
Sama, halatessa löytää kädet oikeisiin kohtiin luontevasti.
https://youtu.be/27hfF-fdTd4 - Anonyymi
nainen taskuraketti, noin 150cm pitkä, minä mies 180cm
Osuu. Täällä noin sama. Melkein sentilleen. Mutta puolikkaat lasketaan olen joskus sanonut. N noin 150cm ja M noin 180cm.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Osuu. Täällä noin sama. Melkein sentilleen. Mutta puolikkaat lasketaan olen joskus sanonut. N noin 150cm ja M noin 180cm.
Onnea ! Voititte siis mies trollin ! 😄
Eip siinä pirpanalle turpaan ja kovaa vaikka ootkin mies. Lyön sua silti niin et tajuttomaks meet Anonyymi kirjoitti:
Onnea ! Voititte siis mies trollin ! 😄
Eip siinä pirpanalle turpaan ja kovaa vaikka ootkin mies. Lyön sua silti niin et tajuttomaks meetPahan pistit. Eihän tota paremmaksi voi pistää. Kuten aiemmin jo todennut palstalla ja irl..
jokainen tyylillään...Pikku-pirpana kirjoitti:
Pahan pistit. Eihän tota paremmaksi voi pistää. Kuten aiemmin jo todennut palstalla ja irl..
jokainen tyylillään...Nii unohtui sanoa.. rauhaa ja rakkautta...
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Olen pitkään miettinyt mikä saa sulle tollasen tarpeen! Ilkeillä ja vedättää täällä! Onko sulla jonkinalainen ongelma saada suhdetta aikaan oikeesti?
Ei kykyä ottaa puhelimella yhteyttä?
Ei mahiksia suhteelle?
Aina_norsusta vittuilevaan pirpanaan ja muuta muiden vedätystä palstalla lirkkaan väärän henkilön kanssa.
Saatko kiihottumisen siitä että saat miehet harrastaan kanssas täällä homoseksiä?
Yritätkö huijata miehiä vastaan sulle koska et pysty homosuhteisiin oikeesti?
Mielestäni moni mies voi kokee tuo raiskauksena kun heille paljastuu mikä olet sukupuoleltas.
Jotain aivan muuta kuin väität.
Toivottavasti jokainen fiksu tajuaa et kun täällä joku lirkuttaa ja kutsuu palsta parisuhteeseen niin se ei ole aito kaipaaja. Vedätys Anonyymi kirjoitti:
Olen pitkään miettinyt mikä saa sulle tollasen tarpeen! Ilkeillä ja vedättää täällä! Onko sulla jonkinalainen ongelma saada suhdetta aikaan oikeesti?
Ei kykyä ottaa puhelimella yhteyttä?
Ei mahiksia suhteelle?
Aina_norsusta vittuilevaan pirpanaan ja muuta muiden vedätystä palstalla lirkkaan väärän henkilön kanssa.
Saatko kiihottumisen siitä että saat miehet harrastaan kanssas täällä homoseksiä?
Yritätkö huijata miehiä vastaan sulle koska et pysty homosuhteisiin oikeesti?
Mielestäni moni mies voi kokee tuo raiskauksena kun heille paljastuu mikä olet sukupuoleltas.
Jotain aivan muuta kuin väität.
Toivottavasti jokainen fiksu tajuaa et kun täällä joku lirkuttaa ja kutsuu palsta parisuhteeseen niin se ei ole aito kaipaaja. VedätysHuti.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Huti.
Kun esiinnyt miehenä ja houkuttelet täällä naisena miehiä vastaan ja sitten hyvin rakkaus ja seksuaalis sävytteisiin keskusteluihin niin homohan sä silloin olet!
Vedätät miehiä homosuhteisiin tätä kautta teeskennellen naista koska et pysty siihen kaapista tuloon oikeesti!
Jokainen fiksu tajuaa että kaikki palstalla jotka houkuttelee suhteeseen nimenomaan palstalle on vedätys!
Raiskaat miehiä homoiks ja ne ei edes tajua et takana on mies jolle ne seksuaalisia fantasiotaan ja rakkauttaan kirjoittaa sinun houkuttelemana
Petos ja huijaus Anonyymi kirjoitti:
Kun esiinnyt miehenä ja houkuttelet täällä naisena miehiä vastaan ja sitten hyvin rakkaus ja seksuaalis sävytteisiin keskusteluihin niin homohan sä silloin olet!
Vedätät miehiä homosuhteisiin tätä kautta teeskennellen naista koska et pysty siihen kaapista tuloon oikeesti!
Jokainen fiksu tajuaa että kaikki palstalla jotka houkuttelee suhteeseen nimenomaan palstalle on vedätys!
Raiskaat miehiä homoiks ja ne ei edes tajua et takana on mies jolle ne seksuaalisia fantasiotaan ja rakkauttaan kirjoittaa sinun houkuttelemana
Petos ja huijausEn lähde väittelemään anonyymin kanssa palstalla sukupuolestani. Itse tiedän sen. Sukupuolellani ei ole väliä anonyymipalstalla.
Tai sukupuolisuuntauksellani.
En vaan saa pieneen kauniiseen päähäni yhtään järkevää ajatusta sinun motiiveistäsi syyttöksistäsi.
Aika karua ja harhaista ulosantisi. Noin niinkuin mielipiteenä.
Mutta jokainen tyylillään...- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
En lähde väittelemään anonyymin kanssa palstalla sukupuolestani. Itse tiedän sen. Sukupuolellani ei ole väliä anonyymipalstalla.
Tai sukupuolisuuntauksellani.
En vaan saa pieneen kauniiseen päähäni yhtään järkevää ajatusta sinun motiiveistäsi syyttöksistäsi.
Aika karua ja harhaista ulosantisi. Noin niinkuin mielipiteenä.
Mutta jokainen tyylillään...Silloin sun ei tarvi kutsua tänne suhteeseen ketään! Eli lopeta se itses tyrkytys ja vieraiden paneskelu ja nuoleskelu kuin oisit ilmanen lutka!
Ja ole normaali palstalainen. Siis terve ihminen ja keskustele täällä kuin et tuntisi ketään.
Hoidat nuo seksit ja rakkaus lirkut oikeassa elämässä oikean henkilön kanssa niin kuin normaalit ihmiset!
Mikäli et halua. Olet vedättäjä. - Anonyymi
Apua, melkein puhut meistä. 156/181
Anonyymi kirjoitti:
Silloin sun ei tarvi kutsua tänne suhteeseen ketään! Eli lopeta se itses tyrkytys ja vieraiden paneskelu ja nuoleskelu kuin oisit ilmanen lutka!
Ja ole normaali palstalainen. Siis terve ihminen ja keskustele täällä kuin et tuntisi ketään.
Hoidat nuo seksit ja rakkaus lirkut oikeassa elämässä oikean henkilön kanssa niin kuin normaalit ihmiset!
Mikäli et halua. Olet vedättäjä.Mutta hei, minä OLEN lutka. Limainen - en toki.
Nautin elämästäni kuin eläisin viimeistä päivääni.
Jos tapani keskustella ja kirjoittaa palstalle ei miellytä niin voi ja voi.
Minä sentään osaan olla siivosti.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Apua, melkein puhut meistä. 156/181
Kuka vastaa jos mies tekeytyy naiseksi ja houkuttelee naisena rakkaus ja seksi kirjoituksin miehiä vastaan?
Ei ainakaan toinen nainen! Mies vastaa naisena esiintyvän viesteihin.
Miksi mies haluaa palstalla kirjoitella seksuaalisia testejä naisen profiililla toisen miehen kanssa?
No daa! Kaappihomo!!! - Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Mutta hei, minä OLEN lutka. Limainen - en toki.
Nautin elämästäni kuin eläisin viimeistä päivääni.
Jos tapani keskustella ja kirjoittaa palstalle ei miellytä niin voi ja voi.
Minä sentään osaan olla siivosti.Osaatko?
Vittuilet, kiusaat, vedätät, haluat valheellisilla profileilla saada palstalle nimenomaan palstalle suhteen ja erityisesti toiseen mieheen!
Et pyrikään palstalta pois. Et halua edes. Haluat suhteen tänne. Ja mieheen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaatko?
Vittuilet, kiusaat, vedätät, haluat valheellisilla profileilla saada palstalle nimenomaan palstalle suhteen ja erityisesti toiseen mieheen!
Et pyrikään palstalta pois. Et halua edes. Haluat suhteen tänne. Ja mieheenVarmistat milla tuntomerkeillä naiset saa eniten vastauksia ja sen muodon otat jotta saat kontaktin toiseen mieheen!
Olet homo Anonyymi kirjoitti:
Osaatko?
Et pyrikään palstalta pois. Et halua edes. Haluat suhteen tänne. Ja mieheenOlet tulkinnut minua väärin ja syytön olen siihen.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
no kerroppas muuta miehestä sitten, katsotaan osuuko mitään muuta kohilleen ;)
PS jännät keskustelut kyllä taas vaihteeksi minun kommentilla... eikä ole eka kerta kun se varastetaan noin sivullisten toimesta - Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Olet tulkinnut minua väärin ja syytön olen siihen.
No,
Ja miksi haluat harrastaa seksiä juuri palstalla! - Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Olet tulkinnut minua väärin ja syytön olen siihen.
No,
Ja miksi haluat harrastaa seksiä juuri palstalla! Anonyymi kirjoitti:
no kerroppas muuta miehestä sitten, katsotaan osuuko mitään muuta kohilleen ;)
PS jännät keskustelut kyllä taas vaihteeksi minun kommentilla... eikä ole eka kerta kun se varastetaan noin sivullisten toimestaMies on S.
Ja anteeksi kaikki tuo aiempi jankkaaminen anonyymin kanssa. Teitä kun ei erota keskenänsä.
Ja juur tommoisten kirjoittelijoiden takia ei porukka uskalla rekisteröityä...- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Mies on S.
Ja anteeksi kaikki tuo aiempi jankkaaminen anonyymin kanssa. Teitä kun ei erota keskenänsä.
Ja juur tommoisten kirjoittelijoiden takia ei porukka uskalla rekisteröityä...Eli se sama trolli! Tuttu juttu!
Ja panosuhde pitää olla ehdottomasti vain palstalla koska ei ole numeroo eiks vaan?
Sama paska - Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Mies on S.
Ja juur tommoisten kirjoittelijoiden takia ei porukka uskalla rekisteröityä...Eli se sama trolli! Tuttu juttu!
Ja panosuhde pitää olla ehdottomasti vain palstalla koska ei ole numeroo eiks vaan?
Sama paska - Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Mies on S.
Ja juur tommoisten kirjoittelijoiden takia ei porukka uskalla rekisteröityä...jaa no nyt meni kirjain kyllä aivan huti, onnea etsimiseen. Ehkä me löydetään joku päivä ketä etsimmekään, mulla oli tarkoitus opettaa aikoinaan taskuraketille yks juttu jonka hän halusi varmaan oppia vain minun takia ;)
Anonyymi kirjoitti:
No,
Ja miksi haluat harrastaa seksiä juuri palstalla!Mielikuvituksesi tekee sinulle ny temppujansa. Olehan varovaisempi tulkintojesi kanssa.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Mies on S.
Ja juur tommoisten kirjoittelijoiden takia ei porukka uskalla rekisteröityä...Etkä edes halua palstalta pois koska panet mieluummin täällä ja mieluusti naista teeskennellen miehiä
On varmaan kivaa kun mies kertoo seksifantasioita ja se luulee et oot nainen mut sä tiedät et se on myös mies!
Kaksi miestä Anonyymi kirjoitti:
jaa no nyt meni kirjain kyllä aivan huti, onnea etsimiseen. Ehkä me löydetään joku päivä ketä etsimmekään, mulla oli tarkoitus opettaa aikoinaan taskuraketille yks juttu jonka hän halusi varmaan oppia vain minun takia ;)
Joo. Kiitos.
Hyvää jatkoa ja aurinkoista kevättä.
Pahoitteluni vielä kerran.- Anonyymi
Viimeisenä esitän kysymyksen joka saa hetero miehet oksentaan!
Oletko pirpana esiintynyt naissukupuolisina suomi24 chateissa ja houkutellut miehiä nettiseksiin naista esittäen?
- Anonyymi
En jaksa laskee, mut hän 177cm ja mä 153cm
- Anonyymi
Aika lähelle, mistä päin suomea?
- Anonyymi
Aika samoissa mitoissa ollaan.
- Anonyymi
No eihän olla ainakin 20cm eroa 🙂 oletko nainen?
- Anonyymi
Sama. Mukavan pitkä olet :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama. Mukavan pitkä olet :)
Mukavan pitkä eli kuinka paljon pitempi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mukavan pitkä eli kuinka paljon pitempi?
Saman pituinen siis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saman pituinen siis.
Kuka jaa se jolta oot kaksi viestiä saanut? Ei olla..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka jaa se jolta oot kaksi viestiä saanut? Ei olla..
Ei kun se jonka viestiin hän tässä vastasi. Yksi tulee väliin eikä ymmärrä sanaakaan mitä muut kirjoittaa.
- Anonyymi
Kuinka moni tietää oikeasti toisen pituuden?
Kuinka moni arvailee?
Kuinka moni trollailee?
Ja kuinka moni mustasukkailee?
Juhan ei tarvi vastata. Sen vastauksen jo tiedän.- Anonyymi
juhalla tammenterhot oravalla setelipinot, rauhallista illanjatkoa, turvallista
https://www.youtube.com/watch?v=Ef_4SHKmciE
- Anonyymi
Tasan 28 cm. Pus.
- Anonyymi
jopa olet tarkoin osannut mitata vai onko toinen kertonut sulle pituutensa? ;)
- Anonyymi
Meillä sellainen pituusero, että kateelliset panettelevat.
M tavallisen näk 164cm, nainen todella upea ja sexy 178cm.
Kateelliset hajotkaa.- Anonyymi
ketä siis pitäisi kadehtia.Mä tykkään pitkistä miehistä, en siis kadehdi tuota naista.
- Anonyymi
On hän mua pidempi, mutta en tiedä kuinka paljon.
- Anonyymi
Noin 20 senttiä, kun oikein panettaa.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle784119Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt2023342Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473026Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle812722Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3812445- 1812092
- 381623
- 781615
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231418Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391402