Janin rakastuminen

Anonyymi

Mies vaihtui lennosta miehen logiikassa.
Vaihtuuko mies lennosta naiseen sinkuissa?

Kyllä/Ei/Ehkä

103

110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiviäkin kiinnostaa. Onko puheenaiheet tosiaan näin vähiin käyneet? Palstalaiset palstalaiset.

Ulkona on mahtava keli istuskella terassilla. Tukanalusia tuulettelemaan mars matkaan.

• Anonyymi

Lailailai...!

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

Lailsilsiöai!

Vieläkin lisää? Oho!

https://youtu.be/xIRZl_sjAOo

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

Mies voi lentää niin kauan kuin on tarpeellista laskeutua ja pysyä maassa. Sillähän ei merkitystä mitä laskeutumisvaiheessa on tapahtunut. Miehillä on aina oikeus loukkaantua ja katsoa maisemat omaksi edukseen.
      Eli kaikki vaihtoehdot siinä järjestyksessä kun itselleen näyttää parhaalta.

• Anonyymi

Jaa eikö moderaattori jouda nyt töihinsä, aika nimittäin hiljasta, taitaa olla haapaa nujertamassa!!

• Anonyymi

Heräsi ohhohohohohho

• Anonyymi

Jazulin, persjalkaisen tavisnaisen, jotkut miehen logiikassa kertoivat tavanneensakin. Miten siitä yhtäkkiä on transmies tullut? Ja kuka ne tyttäret synnytti?

• Anonyymi

Transmiehellä harvoin on penistä. Miehen hetu ja nimi vaikka ei penistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Transmiehellä harvoin on penistä. Miehen hetu ja nimi vaikka ei penistä.

Ei sukupuolen vaihdosta vielä ole tehty. Kunhan leikkuutti rekkalesbotukan ja pukeutuu miesten vaatteisiin ja silmälaseihin. Kuvamuokkausta käytetty profiilikuvassa. Oikeasti ei partaa, penistä tms. Vaan isot lollot.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei sukupuolen vaihdosta vielä ole tehty. Kunhan leikkuutti rekkalesbotukan ja pukeutuu miesten vaatteisiin ja silmälaseihin. Kuvamuokkausta käytetty profiilikuvassa. Oikeasti ei partaa, penistä tms. Vaan isot lollot.

Heh, olenko mä oikeasti noin mielenkiintoinen? Johan on. En olisi ikinä uskonut olevani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä ei ole kuin yksi sivuston työntekijä, joka kirjoittaa monta tarinaa, että keskusteluja ruokittaisiin. Kaksi ulkopuolista kommentoijaa ja ehkä viisi ulkopuolista lukijaa. Jan1/partakaweri/thymallus/Harmaaritari/asianvierestä/Funeau/scrg/jascal. Onnitelkaa luotsia.

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Heh, olenko mä oikeasti noin mielenkiintoinen? Johan on. En olisi ikinä uskonut olevani.

No ole sitten mitä olet.profiili sellaiseksi kuin olet.tarvii muuta esittää.tykätään susta siltikin!!🤗🤗🤗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko laskin..väärin a) olemassa b) homo? Entä ne lapset?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me emme ole kukaan olemassa :D :D

• Anonyymi kirjoitti:

No ole sitten mitä olet.profiili sellaiseksi kuin olet.tarvii muuta esittää.tykätään susta siltikin!!🤗🤗🤗

Profiili on sellainen kun minä olen ja tulen olemaan. ;)

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

Vastaa kysymyksiin äläkä spämmää noita paskalinkkejä kuin mikäkin genio.

Ei kai mun ole mikään pakko vastata.

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Ei kai mun ole mikään pakko vastata.

Ruikuti ruikuti.. älä ainakaan spämmää paskalinkkejäsi tänne.

• Anonyymi kirjoitti:

Ruikuti ruikuti.. älä ainakaan spämmää paskalinkkejäsi tänne.

Heh, toivomuksia voi toki aina esittää. Eri asia kuuntelenko.

• Pitää elää ystävien iloksi ja vihamiesten kiusaksi.

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Pitää elää ystävien iloksi ja vihamiesten kiusaksi.

Ok.ei me tykätäkkään.nyt meni maku.hyvästi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok.ei me tykätäkkään.nyt meni maku.hyvästi.

Hui..jani vai hui..jari..näytitki noissa kuvissa ihan liian mieheltä.kiva tietää totuus.tollanen vedätys pitäis kieltää!😡

• Anonyymi kirjoitti:

Hui..jani vai hui..jari..näytitki noissa kuvissa ihan liian mieheltä.kiva tietää totuus.tollanen vedätys pitäis kieltää!😡

Toiset ne näyttää miehiltä, toiset ei.

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Toiset ne näyttää miehiltä, toiset ei.

Viesti oli naiselta.

• Anonyymi kirjoitti:

Viesti oli naiselta.

Niin?

• Anonyymi

Hyi hitto, miten mautonta!

• Häpeäisit!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitkä lapset voi luoja :D

• Anonyymi
        Lillis2020 kirjoitti:

Häpeäisit!

Lillis kaskenpolttaja perttiharmis setä ilmoittautui nam.

• Anonyymi
        Lillis2020 kirjoitti:

Häpeäisit!

Häpeä ensin itse. :P

• Anonyymi kirjoitti:

Häpeä ensin itse. :P

Ai, mitä?

• Anonyymi
        Lillis2020 kirjoitti:

Ai, mitä?

Pitäisihän sen aikuisen ihmisen itse tietää. :D

• Anonyymi kirjoitti:

Pitäisihän sen aikuisen ihmisen itse tietää. :D

No niinpä, ja kun tietää ettei ole mitään syytä hävetä, niin eipä tarvii reagoida sun juttuihin. Tämä keskustelu päättyy tähän.

• Anonyymi
        Lillis2020 kirjoitti:

No niinpä, ja kun tietää ettei ole mitään syytä hävetä, niin eipä tarvii reagoida sun juttuihin. Tämä keskustelu päättyy tähän.

Korjataan. Kun tajuaa että on hävettävää, on hyvä paeta paikalta. :D

• Hanaa.

• Jan1 kirjoitti:

Hanaa.

Just tulin kotiin. Naapuripitäjässä kävin kaffit imasemassa. 😁👌

• Disse kirjoitti:

Hyvinkö tarkeni? :)

• Jan1 kirjoitti:

No siinä ja siinä... vähän nyt kävi viileä...

Mut nyt pikku nokkaset ja sit lenkille. 😊👌

Palaillaan. 😃

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Oletko sä mennyt tuon retkuun?

• Disse kirjoitti:

No siinä ja siinä... vähän nyt kävi viileä...

Mut nyt pikku nokkaset ja sit lenkille. 😊👌

Palaillaan. 😃

Tuli tuossa äsken Orimattilan puolella useampia motoristeja vastaan. Katselin vaan, että kova tuuli vipotti ja ajoryhti oli kumara monella.
        Jep. Palataan.

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Kysyy täti Kaskenpolttaja.

• Anonyymi kirjoitti:

Kysyy täti Kaskenpolttaja.

Ei ole hänkään mun käsialaani. Olleista ja olevista tämä Jan1 ja Merkku_67 vain.

Ne mitkä tiedätte olleen. Kaskis on joku vanhempi?

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Ei ole hänkään mun käsialaani. Olleista ja olevista tämä Jan1 ja Merkku_67 vain.

Ne mitkä tiedätte olleen. Kaskis on joku vanhempi?

Anna jo armoa Disselle. Pahaa tekee katsoa. Mitä
        Se on tehny ansaitakseen tuon?

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä sä saat tuosta hämmentämisestä? Ja perättömistä jutuista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On feikki ja yksinkertainen. :D

• Jan1 kirjoitti:

Tuli tuossa äsken Orimattilan puolella useampia motoristeja vastaan. Katselin vaan, että kova tuuli vipotti ja ajoryhti oli kumara monella.
        Jep. Palataan.

Joo. Siis illasta oli jo lämpimämpää täällä ainakin. Kävin jo neljättä kertaa viiteen päivään reippaalla lenkillä. Nyt nälkä kuin mikä... vetelen Chili Con Carnea kitusiin ja kohta saunaan.

Jokos kohta idukin pihasta häviää Ninja? 😀

• Disse kirjoitti:

Joo. Siis illasta oli jo lämpimämpää täällä ainakin. Kävin jo neljättä kertaa viiteen päivään reippaalla lenkillä. Nyt nälkä kuin mikä... vetelen Chili Con Carnea kitusiin ja kohta saunaan.

Jokos kohta idukin pihasta häviää Ninja? 😀

Oli jo tosi lämmin pari tuntia sitten. Tuli oikein kuuma kävellessäkin. Mutta kyllä on mukavaa, kun tulee taas kesä. Ei kuulemma vielä jouda Ninjaa lainaamaan, haluaa itse ensin. :D

Sapuska, sauna ja uni maittaa. :)

• Anonyymi kirjoitti:

Heittääkö iso pyörä pahastikin? 🤔

• Jan1 kirjoitti:

Oli jo tosi lämmin pari tuntia sitten. Tuli oikein kuuma kävellessäkin. Mutta kyllä on mukavaa, kun tulee taas kesä. Ei kuulemma vielä jouda Ninjaa lainaamaan, haluaa itse ensin. :D

Sapuska, sauna ja uni maittaa. :)

Näin tekee! 😊👌

Noh, koitat saada sopivan lainasopparin Ninjasta... osaat varmaan vetää oikeasta narusta. 😉

• Disse kirjoitti:

Näin tekee! 😊👌

Noh, koitat saada sopivan lainasopparin Ninjasta... osaat varmaan vetää oikeasta narusta. 😉

Taidan käydä vaan avaimet hyllystä. 😉

• Jan1 kirjoitti:

Taidan käydä vaan avaimet hyllystä. 😉

Kuten jo sanoin... 😀

• Disse kirjoitti:

Kuten jo sanoin... 😀

Heh, aiivan. Pitkät piuhat mulla. 😄

• Jan1 kirjoitti:

Heh, aiivan. Pitkät piuhat mulla. 😄

Mä luulen, että tuolla makkarissa öllöttelee yks joka osaa nykästä oikeasta narusta myös. 😀

• Disse kirjoitti:

Mä luulen, että tuolla makkarissa öllöttelee yks joka osaa nykästä oikeasta narusta myös. 😀

Täh? Ootko sä pokannut jonkun Irmelin?

Vai meinaatko muksua ja sun pyörää joku päivä?

• Jan1 kirjoitti:

Täh? Ootko sä pokannut jonkun Irmelin?

Vai meinaatko muksua ja sun pyörää joku päivä?

Siis tyttöä... sillä on joku oikea naru mistä välillä kiskaisee sen: ”okei, no tämän kerran”- jutun. 😀

• Disse kirjoitti:

Siis tyttöä... sillä on joku oikea naru mistä välillä kiskaisee sen: ”okei, no tämän kerran”- jutun. 😀

Tytöt ne osaa pyöritellä iskän sormensa ympärille ja naps noin, pappaa viedään. 😄

• Jan1 kirjoitti:

Tytöt ne osaa pyöritellä iskän sormensa ympärille ja naps noin, pappaa viedään. 😄

Näinpä. 😳

• Disse kirjoitti:

Näinpä. 😳

No kohta on joku muukin naps ja noin viedään ukkoa, kun litran mittaa. Sä voit sitten hymistellä appena hahah, juokse poika juokse. 😋

• Jan1 kirjoitti:

No kohta on joku muukin naps ja noin viedään ukkoa, kun litran mittaa. Sä voit sitten hymistellä appena hahah, juokse poika juokse. 😋

Hehe...

• Disse kirjoitti:

Hehe...

Onko moottoripyöräkausi siis jo aloitettu vai ymmärsinkö väärin? Nyt o viikonloppuna vähän viileät kelit pyöräilyyn? Mitä viikonloppuun kuuluu?

• FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

Onko moottoripyöräkausi siis jo aloitettu vai ymmärsinkö väärin? Nyt o viikonloppuna vähän viileät kelit pyöräilyyn? Mitä viikonloppuun kuuluu?

Joo. On sitä tullut jo ajeltua, mutta viileeää on yhä.

Tässä laittelin väliovia eilen ja tänään.

• Disse kirjoitti:

Joo. On sitä tullut jo ajeltua, mutta viileeää on yhä.

Tässä laittelin väliovia eilen ja tänään.

Minä olin viikon Faijan luona, sillä oli oikea käsi kipeänä. Onko tarkoitus ajella tänä kesänä turistiretkiä motoristina?

• FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

Minä olin viikon Faijan luona, sillä oli oikea käsi kipeänä. Onko tarkoitus ajella tänä kesänä turistiretkiä motoristina?

Joo. Kylläpä olisi tarkoitus ajella, miten vaan sitten voikaan...

• Anonyymi

Antaisitte sen jo olla. Kaikki tietää, että on elänyt palstalla jo 10 vuotta mielikuvituselämää mielikuvitusmiehensä ja -perheensä kanssa. Kohta se uskoo itsekin kaikkien hänen mielikuvituksensa tuotteiden olevan totta.

• Ei kaikki tiedä, vain te 15 vuotta palstoilla eläneet.

• Anonyymi

Mikä ihmisen saa tekeen tollasta..keksii mielikuvitus elämän ja persoonan..??huijaa ihmisiä. Onko se laillista?

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä ihmisen saa tekeen tollasta..keksii mielikuvitus elämän ja persoonan..??huijaa ihmisiä. Onko se laillista?

Mikä saa epäilemään moisesta rikoksesta toista?

• Anonyymi

Muistan sellasenkin kuvan miehen logiikassa jossa oli reidestä alaspäin miehen ja naisen paljas jalka. Todisteena että jazuli-rouva ja laskin..väärin on pari :)
        Montakos niitä mielikuvituslapsia olikaan; kaksi tytärtä?

• Anonyymi

Muistan sellasenkin kuvan miehen logiikassa jossa oli reidestä alaspäin miehen ja naisen paljas jalka. Todisteena että jazuli-rouva ja laskin..väärin on pari :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä huutele siellä asioista mistä et tiedä mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä huutele siellä asioista mistä et tiedä mitään.

Huutelen huuli pyöreänä!😲😲😲😲

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se ole laillista jos tarkkaan tutkitaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se ole laillista jos tarkkaan tutkitaan.

hahha!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

hahha!

Merkku 67 syntymävuosiko? Sama mulla paitsi että olen kymmenen vuotta nuoremman näköinen .siis nainen.sukurasitus tämä nuorekkuus.isäki äitiä kymmenen vuotta nuorempi.miehistä tykkään ja naisista mutta ihan naiselta näytän enkä tahdo viiksiä!😘

• Anonyymi kirjoitti:

Merkku 67 syntymävuosiko? Sama mulla paitsi että olen kymmenen vuotta nuoremman näköinen .siis nainen.sukurasitus tämä nuorekkuus.isäki äitiä kymmenen vuotta nuorempi.miehistä tykkään ja naisista mutta ihan naiselta näytän enkä tahdo viiksiä!😘

Eiku76 oli varattu. Niin siinä on mun real kasvokuva, kun olin 33-vuotias. Pikkasen rupsahtanut kymmenessä vuodessa. 😂

• Jan1 kirjoitti:

Eiku76 oli varattu. Niin siinä on mun real kasvokuva, kun olin 33-vuotias. Pikkasen rupsahtanut kymmenessä vuodessa. 😂

Saatoin olla vasta 32:kin. Peruukki päässä, huutolauluksi joku nimesi samaa sarjaa kuvan. 😃

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olihan Jan/Jazuli silloin nainen ja on edelleen. Vaikka tukka onkin lyhyt ja nykyään myös miesten vaatteet. Kaipa mies ja nainen voi lapsia saada. Jos nyt haluaa hormoneilla muuttua mieheksi, niin mitä huijausta siinä on?

• Sisällä piipahtamassa, kohta takaisin pihalle terassille lueskelemaan:) Kirjaa, ei palstaa..

Mutta tätä jaksan ihmetellä, mikä tämä vouhkaus Jan1:sta oikein on. Oikeastiko ette tunne yhtään itsestänne poikkeavia ihmisiä? Mulla oli esim. yks tuttu "Tiina", joka oli hyvin poikamainen tyyppi ja tykkäsi tytöistä. Ei ollut siis yllätys, että meni yhteen naisen kanssa. Mutta tämän naisen ,sanotaan vaikka "Millan" lähipiiri yllättyi. Milla oli miehen kanssa naimisissa, naisellinen kotirouva. Kun kuulin, että tämä uusi pari oli saanut lapsen (muumimuki-systeemillä), kuvittelin, että raskaana olisi Milla. Eipä ollut, vaan Tiina. Samoin toisen lapsen kanssa. Nykyään Tiina on lasten "äippä" ja tosi naisellinen ulkomuodoltaan ja pukeutumiseltaan. Milla taas on vähän kuin iskä, ulkomuodoltaan. Muitakin tällaisia tarinoita on lähipiirissä, että ihmisten ulkomuodot muuttuu, jollakin on muuttunut jopa sukupuoli. Yllätyin itsekin Jazulin pete/super-ytm-roolin takana olemisesta. Mutta sehän selittyi sillä, että hän kokee olevansa mies. Ja halusi palstalla leikitellä miesroolilla.
      Mikä tässä nyt niin ihmeellistä on, jos jonkun sisäinen tuntemus omasta sukupuolesta paljastetaan palstalle? Eikö tää ole keskustelupalsta? Missä keskustellaan eri ilmiöistä. Ihmettelen vaan. Mut nyt ULOS :) Rauhoittukaa hassut.

• Anonyymi

Tarkoitus keskustella asioista ja ilmiöistä, ei itsestään, egostaan tai puutteistaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitus keskustella asioista ja ilmiöistä, ei itsestään, egostaan tai puutteistaan.

Tuskin tätäkään aloitusta Jan1 on tehnyt? Joku muu haluaa keskustella hänestä, ei hän itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin tätäkään aloitusta Jan1 on tehnyt? Joku muu haluaa keskustella hänestä, ei hän itse.

Kukaan muu ei halua keskustella Jan1sta, paitsi Jan1.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan muu ei halua keskustella Jan1n kanssa, paitsi Jan1.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta Jan ei ole aloittaja. Vähän välttelee minusta aihetta jan1.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta Jan ei ole aloittaja. Vähän välttelee minusta aihetta jan1.

Niin, Jan1. Aivan niin..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, Jan1. Aivan niin..

Huoh...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huoh...

Niin, Jan1. Aivan niin..

• Anonyymi

Voi olla, entä sitten? Eikö sinkut-palstalla saa syntyä pareja?

• Anonyymi

Ehdottomasti ehkä

• Ei vaihdu. En saa sitä kenestä tykkään ja muita en huoli. Problem solved.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      61
      920
    2. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      111
      843
    3. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      264
      793
    4. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      55
      732
    5. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      50
      648
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      57
      580
    7. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      93
      576
    8. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      45
      566
    9. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      23
      556
    10. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      79
      554
    Aihe