Se, että käyttää jatkuvasti tietokoneella notkumiseen aikaa

Anonyymi

Voiko sekin aiheuttaa sen, että muut miehet vievät hyvät naiset?

9

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noh kyllä, jos et anna aikaa naisellesi.

• Anonyymi

Onhan se aika vätysmäistä rotkottaa jatkuvasti koneella. Saahan sitä mutta ei jatkuvasti

• Anonyymi

Juu enemmän lenkille ja treenaamaan. Tai vaikka kiva videopeli yhdessä. Vähemmän somea.. Niin ne naiset pysyy. Huomiota antamalla ja arjessa läsnäololla myös. Peiliin on hyvä kattoa.

• Anonyymi

Viinamies on mukana porukoissa ja juo viinaa yökerhossa. Hän ei notku tietokoneella vaan tapaa naisia.

Raitista miestä ei porukoihin huolita. Hän on yksin kotona ja notkuu tietokoneella. Naisiakaan hän ei tapaa.

t. viinamies

• Anonyymi

Tervehdys viinamies.

Oletko löytänyt ns. salakapakan? Mikäli et ole, niin joudut syrjäytymään kuten minä. Tosin olen jo elämässäni paljon nähnyt, kokenut ja jälkikasvukin on maailmalla.

Fyysinen syrjäytymiseni on siis täysin vapaaehtoista ja kestänyt jo vuosia. Sen takia nykyinen epidemiakaan ei ole vaikuttanut elooni millään lailla. Joka tapauksessa pointtini on seuraava:

-Mikäli et ole löytänyt salakapakkaa on sinun kiljua tehtävä. Ja katsos, minä lupaan sinulle, että voit silti nykyteknologialla pitää yhteyttä naisiin ja ystäviin. Laupeudessani olen myös julkaissut kaikelle kansalle pringlespurkki-pillun valmistusohjeet.

Et tule kaipaamaan muuta elämässäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tervehdys viinamies.

Oletko löytänyt ns. salakapakan? Mikäli et ole, niin joudut syrjäytymään kuten minä. Tosin olen jo elämässäni paljon nähnyt, kokenut ja jälkikasvukin on maailmalla.

Fyysinen syrjäytymiseni on siis täysin vapaaehtoista ja kestänyt jo vuosia. Sen takia nykyinen epidemiakaan ei ole vaikuttanut elooni millään lailla. Joka tapauksessa pointtini on seuraava:

-Mikäli et ole löytänyt salakapakkaa on sinun kiljua tehtävä. Ja katsos, minä lupaan sinulle, että voit silti nykyteknologialla pitää yhteyttä naisiin ja ystäviin. Laupeudessani olen myös julkaissut kaikelle kansalle pringlespurkki-pillun valmistusohjeet.

Et tule kaipaamaan muuta elämässäsi.

Viinamies on oikeasti raivoraitis kalamies411. Viinamiehenä saarnaaminen on vaan trollaamista.

• Anonyymi

Emme me naiset jaksa ukkoja nurkissa. Kivampaa olla oman kotinsa valtija. Et jaksaisi kodissani pitkään.

• Ei välttämättä aiheuta sitä että muut miehet vievät naiset, mutta saattaa vaikuttaa siihen että naista ei löydy tai jo olemassa oleva nainen lähtee vähin äänin ovesta. Tietenkin on myös niitä naisia jotka jatkuvasti notkuvat tietokoneella, niin tuskin heille olisi ongelma jos se mieskin notkuu. Äkkiä voi olla että mies kyllästyy siihen notkumiseen ja nainen jatkaa niin se mies lähtee vähin äänin ovesta. =)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      40
      5832
    2. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      160
      2823
    3. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      110
      2301
    4. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      80
      1864
    5. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
      Maailman menoa
      21
      1852
    6. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      26
      1827
    7. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      43
      1822
    8. Mikä on sinun ja kaivattusi ikä

💕💕💕💕
      Ikävä
      99
      1765
    9. Miksi rakastuit ?

Kyseiseen naiseen?
      Ikävä
      75
      1549
    10. Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin

Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma
      Maailman menoa
      67
      1535
    Aihe