miten paistat kananmunia

Anonyymi

eli pastatko vain toiselta puolen vai kummaltakin puolen

16

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Useimmiten vain toiselta puolen. Joskus käännän. Silloinkin yritän että keltuainen jäisi ehjäksi.

• Anonyymi

itse paistanut molemmilta puolin ja rikkonut keltuaiset ja yleensä jos tehnyt pyttipannua niin sevottanut kananmunat joukkoon mutta kokeilin paistin vain toiselta puolen ja olikin hyvää ja juuri mietein että paistais ainakin 5 kananmunaa vain toiselta puolen mutta laiton makkaraa uuniin

• Tämä onkin oleellinen kysymys.

Tottakai molemmin puolin ja keltuainen tökkäistään varta vasten rikki.

• Haastetta hommaan tulee vasta sitten, kun samalla pannulla pitää taikoa eri tavoin paistettuja munia. Varsinkin jos yksi pitää olla yksipuolisesti paistettu ja kaunis.

• Anonyymi
        Thymallus kirjoitti:

Haastetta hommaan tulee vasta sitten, kun samalla pannulla pitää taikoa eri tavoin paistettuja munia. Varsinkin jos yksi pitää olla yksipuolisesti paistettu ja kaunis.

no itse paistaisin jokaiselle oman munan tai kaikille samoin mutta ei minua kiinnosta munan kauneus

• Anonyymi kirjoitti:

no itse paistaisin jokaiselle oman munan tai kaikille samoin mutta ei minua kiinnosta munan kauneus

Munan kauneus voi kuule joskus olla elämän suurimpia arvoja.

Samalla pannulla kaksi erilaista munaa säästää sähköä ja aikaa, mutta vaati pienesti taitoa.

• Anonyymi
        Thymallus kirjoitti:

Munan kauneus voi kuule joskus olla elämän suurimpia arvoja.

Samalla pannulla kaksi erilaista munaa säästää sähköä ja aikaa, mutta vaati pienesti taitoa.

no itse en paista yleensä yhtä vaan 3-10 klp munia mutta käytän puista paistinlastaa ei hyvä käännöissä kun liian kapea niin mahdetaanko myydä leveämpiä puu paistinlastaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no itse en paista yleensä yhtä vaan 3-10 klp munia mutta käytän puista paistinlastaa ei hyvä käännöissä kun liian kapea niin mahdetaanko myydä leveämpiä puu paistinlastaa

kpl ei klp

• Anonyymi kirjoitti:

Tuollainen muovinen, leveä ja letkeä on hyvä, jos teflonpannu.

Tuleeko munien paistamisesta illan hittiaihe?

• Anonyymi
        Thymallus kirjoitti:

Tuollainen muovinen, leveä ja letkeä on hyvä, jos teflonpannu.

Tuleeko munien paistamisesta illan hittiaihe?

itse en tykkää muovisista taitaa sulaakin muovi

• Paistan vaan toiselta puolen, mutta tökin munaan reikiä niin että paistuu tasaisesti.

• Eikö se ole tuskallista ja miten se kanamuniin liittyy?

• Harmaaritari kirjoitti:

Eikö se ole tuskallista ja miten se kanamuniin liittyy?

Olenkin masokisti.

• Syntyi mieliteko paistaa 2 kanamunaa, todennäköisesti käännän mutta keltuaisen annan olla ehyenä, silloin siihen keskelle jää semmoinen ei kiinteä osa.

• Tuli hyviä, en vain malttanut odottaa pannun kuumenemista niin kermaista sisusta ei syntynyt mutta sentään vähän rapsakkaat paistopinnat molemmin puolin.

• Munakokkeli paistuu joka puolelta, jos tehdään omeletti niin keltuainen menee rikki ja paistuu vain yhdeltä puolelta, mikäli muna päätyy paistamisen jälkeen vaikka pastan päälle, hajotetaan keltuainen vasta sitten mehustamaan pastaa ja tällöinkin vain yhdeltä puolelta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      202
      4236
    2. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      84
      3305
    3. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      24
      2486
    4. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      57
      2242
    5. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      92
      2116
    6. TUNNISTELAATIKKO

Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain
      Ikävä
      85
      1381
    7. Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?

Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään
      Tv-sarjat
      26
      1300
    8. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      40
      1280
    9. Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?

Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli
      Ähtäri
      66
      1167
    10. Valehdella saa, totuus salataan

Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu
      Savonlinna
      10
      788
    Aihe