miten paistat kananmunia

Anonyymi

eli pastatko vain toiselta puolen vai kummaltakin puolen

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Useimmiten vain toiselta puolen. Joskus käännän. Silloinkin yritän että keltuainen jäisi ehjäksi.

• Anonyymi

itse paistanut molemmilta puolin ja rikkonut keltuaiset ja yleensä jos tehnyt pyttipannua niin sevottanut kananmunat joukkoon mutta kokeilin paistin vain toiselta puolen ja olikin hyvää ja juuri mietein että paistais ainakin 5 kananmunaa vain toiselta puolen mutta laiton makkaraa uuniin

• Tämä onkin oleellinen kysymys.

Tottakai molemmin puolin ja keltuainen tökkäistään varta vasten rikki.

• Haastetta hommaan tulee vasta sitten, kun samalla pannulla pitää taikoa eri tavoin paistettuja munia. Varsinkin jos yksi pitää olla yksipuolisesti paistettu ja kaunis.

• Anonyymi
        Thymallus kirjoitti:

Haastetta hommaan tulee vasta sitten, kun samalla pannulla pitää taikoa eri tavoin paistettuja munia. Varsinkin jos yksi pitää olla yksipuolisesti paistettu ja kaunis.

no itse paistaisin jokaiselle oman munan tai kaikille samoin mutta ei minua kiinnosta munan kauneus

• Anonyymi kirjoitti:

no itse paistaisin jokaiselle oman munan tai kaikille samoin mutta ei minua kiinnosta munan kauneus

Munan kauneus voi kuule joskus olla elämän suurimpia arvoja.

Samalla pannulla kaksi erilaista munaa säästää sähköä ja aikaa, mutta vaati pienesti taitoa.

• Anonyymi
        Thymallus kirjoitti:

Munan kauneus voi kuule joskus olla elämän suurimpia arvoja.

Samalla pannulla kaksi erilaista munaa säästää sähköä ja aikaa, mutta vaati pienesti taitoa.

no itse en paista yleensä yhtä vaan 3-10 klp munia mutta käytän puista paistinlastaa ei hyvä käännöissä kun liian kapea niin mahdetaanko myydä leveämpiä puu paistinlastaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no itse en paista yleensä yhtä vaan 3-10 klp munia mutta käytän puista paistinlastaa ei hyvä käännöissä kun liian kapea niin mahdetaanko myydä leveämpiä puu paistinlastaa

kpl ei klp

• Anonyymi kirjoitti:

Tuollainen muovinen, leveä ja letkeä on hyvä, jos teflonpannu.

Tuleeko munien paistamisesta illan hittiaihe?

• Anonyymi
        Thymallus kirjoitti:

Tuollainen muovinen, leveä ja letkeä on hyvä, jos teflonpannu.

Tuleeko munien paistamisesta illan hittiaihe?

itse en tykkää muovisista taitaa sulaakin muovi

• Paistan vaan toiselta puolen, mutta tökin munaan reikiä niin että paistuu tasaisesti.

• Eikö se ole tuskallista ja miten se kanamuniin liittyy?

• Harmaaritari kirjoitti:

Eikö se ole tuskallista ja miten se kanamuniin liittyy?

Olenkin masokisti.

• Syntyi mieliteko paistaa 2 kanamunaa, todennäköisesti käännän mutta keltuaisen annan olla ehyenä, silloin siihen keskelle jää semmoinen ei kiinteä osa.

• Tuli hyviä, en vain malttanut odottaa pannun kuumenemista niin kermaista sisusta ei syntynyt mutta sentään vähän rapsakkaat paistopinnat molemmin puolin.

• Munakokkeli paistuu joka puolelta, jos tehdään omeletti niin keltuainen menee rikki ja paistuu vain yhdeltä puolelta, mikäli muna päätyy paistamisen jälkeen vaikka pastan päälle, hajotetaan keltuainen vasta sitten mehustamaan pastaa ja tällöinkin vain yhdeltä puolelta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      113
      2342
    2. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
      Maailman menoa
      37
      1938
    3. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      28
      1872
    4. Mikä on sinun ja kaivattusi ikä

💕💕💕💕
      Ikävä
      102
      1866
    5. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      48
      1865
    6. Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)

Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la
      Sysmä
      58
      1159
    7. Onko sulla jotain

Suunnitelmia?
      Ikävä
      110
      1046
    8. Poistettuun aloitukseen

Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei
      Suhteet
      20
      923
    9. Vaikeneminen

Tylsää kun nainen meni kuoreen 🫤
      Ikävä
      54
      880
    10. No miten meni?

Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘
      Ikävä
      110
      847
    Aihe