eli pastatko vain toiselta puolen vai kummaltakin puolen
miten paistat kananmunia
16
<50
Vastaukset
Useimmiten vain toiselta puolen. Joskus käännän. Silloinkin yritän että keltuainen jäisi ehjäksi.
- Anonyymi
itse paistanut molemmilta puolin ja rikkonut keltuaiset ja yleensä jos tehnyt pyttipannua niin sevottanut kananmunat joukkoon mutta kokeilin paistin vain toiselta puolen ja olikin hyvää ja juuri mietein että paistais ainakin 5 kananmunaa vain toiselta puolen mutta laiton makkaraa uuniin
Tämä onkin oleellinen kysymys.
Tottakai molemmin puolin ja keltuainen tökkäistään varta vasten rikki.Haastetta hommaan tulee vasta sitten, kun samalla pannulla pitää taikoa eri tavoin paistettuja munia. Varsinkin jos yksi pitää olla yksipuolisesti paistettu ja kaunis.
- Anonyymi
Thymallus kirjoitti:
Haastetta hommaan tulee vasta sitten, kun samalla pannulla pitää taikoa eri tavoin paistettuja munia. Varsinkin jos yksi pitää olla yksipuolisesti paistettu ja kaunis.
no itse paistaisin jokaiselle oman munan tai kaikille samoin mutta ei minua kiinnosta munan kauneus
Anonyymi kirjoitti:
no itse paistaisin jokaiselle oman munan tai kaikille samoin mutta ei minua kiinnosta munan kauneus
Munan kauneus voi kuule joskus olla elämän suurimpia arvoja.
Samalla pannulla kaksi erilaista munaa säästää sähköä ja aikaa, mutta vaati pienesti taitoa.- Anonyymi
Thymallus kirjoitti:
Munan kauneus voi kuule joskus olla elämän suurimpia arvoja.
Samalla pannulla kaksi erilaista munaa säästää sähköä ja aikaa, mutta vaati pienesti taitoa.no itse en paista yleensä yhtä vaan 3-10 klp munia mutta käytän puista paistinlastaa ei hyvä käännöissä kun liian kapea niin mahdetaanko myydä leveämpiä puu paistinlastaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no itse en paista yleensä yhtä vaan 3-10 klp munia mutta käytän puista paistinlastaa ei hyvä käännöissä kun liian kapea niin mahdetaanko myydä leveämpiä puu paistinlastaa
kpl ei klp
Anonyymi kirjoitti:
no itse en paista yleensä yhtä vaan 3-10 klp munia mutta käytän puista paistinlastaa ei hyvä käännöissä kun liian kapea niin mahdetaanko myydä leveämpiä puu paistinlastaa
Tuollainen muovinen, leveä ja letkeä on hyvä, jos teflonpannu.
Tuleeko munien paistamisesta illan hittiaihe?- Anonyymi
Thymallus kirjoitti:
Tuollainen muovinen, leveä ja letkeä on hyvä, jos teflonpannu.
Tuleeko munien paistamisesta illan hittiaihe?itse en tykkää muovisista taitaa sulaakin muovi
Paistan vaan toiselta puolen, mutta tökin munaan reikiä niin että paistuu tasaisesti.
Harmaaritari kirjoitti:
Eikö se ole tuskallista ja miten se kanamuniin liittyy?
Olenkin masokisti.
Syntyi mieliteko paistaa 2 kanamunaa, todennäköisesti käännän mutta keltuaisen annan olla ehyenä, silloin siihen keskelle jää semmoinen ei kiinteä osa.
Tuli hyviä, en vain malttanut odottaa pannun kuumenemista niin kermaista sisusta ei syntynyt mutta sentään vähän rapsakkaat paistopinnat molemmin puolin.
Munakokkeli paistuu joka puolelta, jos tehdään omeletti niin keltuainen menee rikki ja paistuu vain yhdeltä puolelta, mikäli muna päätyy paistamisen jälkeen vaikka pastan päälle, hajotetaan keltuainen vasta sitten mehustamaan pastaa ja tällöinkin vain yhdeltä puolelta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1835272- 1691661
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)661477- 691018
Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?6827Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte124817- 57804
Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy192788En olisi uskonut et
Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.66759- 76751