Minkä ihmeen vuoksi, Nuuska Muikkesen 5 vuotta vanha ketju on nostettu nyt ylös?

Anonyymi

Introvertin ja ekstrovertin peilaustako alatte puimaan? Aika harva kuitenkin on puhtaasti; henkiseti jompaa kumpaa lajia. Useimmiten ihmiset sijoittautuvat introvertin ja ekstrovertin välimaastoon ja ovat joustavia ambiverttejä.
Ja tuokin jaoittelu on vain suuntaa antava.... ja mihin ihmeeseen näitä jakolaatikoita tarvitaan?
Mä ymmärrän vielä ett psykologit ja psykiatrit keskustelevat ammatti asioistaan, mutt sangen harva täällä tuskin ymmärtää muuta kuin; kyökki psykolokiaa.

Myönnän kuitenkin ett tunsin heti logon; ja hetken kuvittelin Muikkusen palanneen areenalle. Pettymys oli sitä suurempi kun huomasin kyseessä olevan ikivanhan ketjun. Näinkö pitkälle on taas tultu, ett palstan täytteeksi nostetaan vanhoja keskusteluja esiin. Niinhän se kuolemassa oleva ML-palstakin teki aikoinaan!

Vai mitä Harmis, pikkuhiljaa yks toisensa jälkeen on siirtynyt tänne ja sama peli alkaa kukoistamaan näköjään täälläkin.
trollikka

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En kyllä äkkiä nähnyt nuuskan avauksia muttta joo, aika ajoinhan noita joku nostelee. Tiedä vaikka nuuska itse tai sitten tosiaan joku ml-palstalainen, nehän niitä tuntuu harrastavan mutta nyt ei näy missään.

• Anonyymi

Sulle nyt vielä tää vaan, sitten tää vatvominen on ohi. Poistui se D:n ketju.

Tiedostan kaiken tuon oikein hyvin, mitä kirjoitit haaveesta jne. Tunteelle silti voi mitään ja vaikka se tunne ärsyttääkin olemassa olollaan, niin tavallaan siitä osaa olla iloinenkin.

On siis olemassa ihminen, persoona joka voi suistaa minutkin raiteiltaan ihan vaan pyörähtämällä tuossa tietoisuudessani. Luulin ettei sellaista tyyppiä ole olemassakaan, joka liikuttaisi niin.

Ja nyt tiedän itsestänikin taas enemmän. Jotkut 'musta tuntuu oudolle ja vaikealle' tuntemukset löysi vastauksen. Päivänselvää miksi joku solmu on vuosikymmeniä kiristänyt sisimmässä.

Mä tarvin tämän tunteen löytääkseni itsestäni vastauksia. Mutta edelleen mitään ei rikota, en halua rikkoa ketään, mitään, itseänikään. Mutta nyt mä tiedän totuuden itsestäni. Ja mä tiedän millaisia ihmisiä mä tarvin, jotta mä nautin ihmisten seurasta ja olemassa olosta. :)

Jotta mä tunnen syttyväni eloon. Eläväni.

• Anonyymi

Men Going Their Own Way elikä MGTOW, oli joskus NuuskaMuikkusen nikke. MGTOWna mä häneen tutustuin ja aikast paljon juteltiin keskenämme, sitt hän muutti nikkensä nuuskamuikkuseksi, mutt piti tuon saman logon ens muutaman päivän, josta minäkin tajusin; ketä sen taakse piiloutui. Muutti logon piirustus hahmoiseksi Nuuskaksi muutti kirjoitus tapansa AiKast PerSooNalliseksi. No, sorry mä en osaa matkia Muikkusta. Kirjoitukset taas ärsyttivät muutamia persoonia, muistaakseni! =))
        Eli aloitus oli MGTOW:n nikkellä tehty ja aiheesta mä jo avauduinkin... se ärsytti mua.

Pitänee hakea kahvikupit ja mukit, kerma, maito, sokeri, ja paahtoleivät sekä kahvi vähän myöhemmin, sitt kun porukka on koossa. Palaveri ensin ja sitt oivan rapsa iltavuorolle.
        trollikka

• Anonyymi kirjoitti:

Men Going Their Own Way elikä MGTOW, oli joskus NuuskaMuikkusen nikke. MGTOWna mä häneen tutustuin ja aikast paljon juteltiin keskenämme, sitt hän muutti nikkensä nuuskamuikkuseksi, mutt piti tuon saman logon ens muutaman päivän, josta minäkin tajusin; ketä sen taakse piiloutui. Muutti logon piirustus hahmoiseksi Nuuskaksi muutti kirjoitus tapansa AiKast PerSooNalliseksi. No, sorry mä en osaa matkia Muikkusta. Kirjoitukset taas ärsyttivät muutamia persoonia, muistaakseni! =))
        Eli aloitus oli MGTOW:n nikkellä tehty ja aiheesta mä jo avauduinkin... se ärsytti mua.

Pitänee hakea kahvikupit ja mukit, kerma, maito, sokeri, ja paahtoleivät sekä kahvi vähän myöhemmin, sitt kun porukka on koossa. Palaveri ensin ja sitt oivan rapsa iltavuorolle.
        trollikka

Joo, linerihän se nuuskan niskassa taisi aina olla ja jotkut muutkin taisi olla kun ärsyyntyivät jutuista, nuuska itsekin tosin taisi ottaa hernettä nenään vähän turhan helposti.

• Anonyymi

En ole huomannut Muikkusen aloitusta, ohi meni. Näkyy olevan pitkin suomi24 samaa, vanhoja aloituksia nostetaan ylös. Toki joskus niissä on ajan kestävää asiaakin, mitä voidaan tarkastella uudelleenkin.

• Anonyymi

Olen vasta tän vuoden puolella eksynyt sinkkupalstalle, ennen kirjoittelin lähinnä maailmanmenoon. Jotenkin on tullut vaikutelma, että ennen täällä oli enemmän keskustelua, tasokkaampaakin kuin nykyään. Jengi on hävinnyt kuka minnekin?

• Minäkin kaipaan Nuuskaa. Ovela, vekkuLi PerSoona.

• Ehkä nuuska lähti muille areenoille tai kyllästyi kuluttavaan kirjoitustyyliinsä, se varmaan vähän otti voimille jos ei tule luonnostaan.

• Harmaaritari kirjoitti:

Ehkä nuuska lähti muille areenoille tai kyllästyi kuluttavaan kirjoitustyyliinsä, se varmaan vähän otti voimille jos ei tule luonnostaan.

Kirjoitustyyli oli tarkoitettu ärsyttämään.

No ainahan voisi kirjoittaa "normaalisti".

Minusta oli herttaista kuinka Nuuska "otti" Trollikan siipiensä suojaan. Ehkä juuri siksi sain hänestä niin myönteisen kuvan, vaikka hän mielellään asetti asioita kyseenalaisiksi.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Ehkä nuuska lähti muille areenoille tai kyllästyi kuluttavaan kirjoitustyyliinsä, se varmaan vähän otti voimille jos ei tule luonnostaan.

Te ette tiedä Nuuskasta mitään...

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Kirjoitustyyli oli tarkoitettu ärsyttämään.

No ainahan voisi kirjoittaa "normaalisti".

Minusta oli herttaista kuinka Nuuska "otti" Trollikan siipiensä suojaan. Ehkä juuri siksi sain hänestä niin myönteisen kuvan, vaikka hän mielellään asetti asioita kyseenalaisiksi.

Lässynlässyn...

• Anonyymi kirjoitti:

Te ette tiedä Nuuskasta mitään...

Ai ei vai? :-D

• Anonyymi kirjoitti:

Lässynlässyn...

viipula vässyn

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Ai ei vai? :-D

Väittäisin ettet sitä mitä minä...

• Anonyymi

Näin kerran miehen, jolla oli tatuoitu Nuuskamuikkunen pohkeeseen. Kiinnitti vain huomiota.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      694
      2745
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      31
      1376
    3. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      1304
    4. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      113
      1235
    5. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      49
      1226
    6. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      105
      1065
    7. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      112
      963
    8. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      105
      949
    9. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      779
    10. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      64
      761
    Aihe