Kallista sokerilientä

Anonyymi

https://www.foodie.fi/entry/danone-proviva-1l-ruusunmarja-marjakeitto/7310867008631

Ravintoarvoilmoitus per 100g/100ml RI*
Energiaa 188 kJ / 45 kcal 2,25%
Rasvaa 0,1 g 0,14%
Rasvaa, josta tyydyttyneitä rasvoja 0,1 g 0,5%
Hiilihydraattia 11 g 4,23%
Ravintokuitua 0,5 g
Proteiinia 0,5 g

Energiaa 45kcal
Hiilihydraatti 11gr

11x4 = 44

44/45=0,9777

Eli: 98% energiasta sokerista

Sotkusta löytyy myös "ei lisättyä sokeria" muunnos.
Eihän siinä ole tilaa lisätylle sokerille!!

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuinka tuo liittyy palstan aihepiiriin, laihduttamiseen?

• Anonyymi

"Kuinka tuo liittyy palstan aihepiiriin, laihduttamiseen?"

Mikä siinä oli NIIIIIIIIN vaikeata tajuta?????

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kuinka tuo liittyy palstan aihepiiriin, laihduttamiseen?"

Mikä siinä oli NIIIIIIIIN vaikeata tajuta?????

Se, että miten avaus liittyy palstan aihepiiriin, laihduttamiseen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se, että miten avaus liittyy palstan aihepiiriin, laihduttamiseen?

"Se, että miten avaus liittyy palstan aihepiiriin, laihduttamiseen?"

Mikä siinä yhä edelleen on NIIIIIIIIIIN vaikeaa!!

Kysymyksesi kertoo kyllä sen että olet ulkona laihdutuskysymyksessä kuin lumiukko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Se, että miten avaus liittyy palstan aihepiiriin, laihduttamiseen?"

Mikä siinä yhä edelleen on NIIIIIIIIIIN vaikeaa!!

Kysymyksesi kertoo kyllä sen että olet ulkona laihdutuskysymyksessä kuin lumiukko.

En ymmärrä miten jokin yksittäinen säilyke ja/tai sen hinta liittyy palstan aihepiiriin, laihduttamiseen.

Mutta huonosti ja väärin olen tietenkin laihdutellut, tänään BMI = 17.28
        (7 vrk:n likukuvalla keskiarvolla). Siirryn kelvottomasti takaisin painonhallintaan kun saavutan 17.25.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ymmärrä miten jokin yksittäinen säilyke ja/tai sen hinta liittyy palstan aihepiiriin, laihduttamiseen.

(7 vrk:n likukuvalla keskiarvolla). Siirryn kelvottomasti takaisin painonhallintaan kun saavutan 17.25.

"En ymmärrä miten jokin yksittäinen säilyke ja/tai sen hinta liittyy palstan aihepiiriin, laihduttamiseen."

Ei vaan putoa poletti paikalleen?????

• Anonyymi kirjoitti:

"Jos epäilet kärsiväsi laihuushäiriöstä ja etenkin jos painoindeksisi on alle 18,5 ja siihen liittyy itsepäinen voimakas painon nousun tai lihavaksi tulon pelko eikä paino käänny omin avuin nousuun, on viisasta viimeistään lähiviikkojen kuluessa kääntyä lääkärin puoleen."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"En ymmärrä miten jokin yksittäinen säilyke ja/tai sen hinta liittyy palstan aihepiiriin, laihduttamiseen."

Käsittämätöntä höperehtimistä. Toitotat "poletti" hopinääsi tavan takaa, sekä muita toitotuksiasi, vähän väliä, ilman mitään järjellistä ajatuksen häivääkään. Miksi?

• Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

"Jos epäilet kärsiväsi laihuushäiriöstä ja etenkin jos painoindeksisi on alle 18,5 ja siihen liittyy itsepäinen voimakas painon nousun tai lihavaksi tulon pelko eikä paino käänny omin avuin nousuun, on viisasta viimeistään lähiviikkojen kuluessa kääntyä lääkärin puoleen."

Painoni "kääntyisi" helposti "nousuun", siihen tarvitaan vain oravanruokaa, lamppuöljyä (engl: olive oil) ja variksen ruokaa. Ja välipaloiksi sulkaatia ja kaakkua.

Tämä on painonhallintaa, minulla toimenpiderajat ovat BMI 17.25 ja 17.75.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käsittämätöntä höperehtimistä. Toitotat "poletti" hopinääsi tavan takaa, sekä muita toitotuksiasi, vähän väliä, ilman mitään järjellistä ajatuksen häivääkään. Miksi?

• Anonyymi

Ei se ole kallis, se vain tunthuu jos ei ole rahhaa...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      114
      1946
    2. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1234
    3. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1065
    4. Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi

”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri
      Pyhäjärvi
      145
      874
    5. Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta

ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu
      Ikävä
      69
      797
    6. Miten menee omasta mielestä?

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri
      Ähtäri
      27
      762
    7. Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa

Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu
      Ikävä
      22
      721
    8. Jos en enää

sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan
      Ikävä
      36
      702
    9. Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden

Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i
      Ikävä
      49
      690
    10. Ei mene kauaa että kaikki vedätykset

Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup
      Ikävä
      56
      629
    Aihe