Miksi mies pitää...

Anonyymi

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minusta asennossa on jotain omituista jos kaikki miehet työntävät leuan eteen?

• Näyttää pitemmältä, kun leuka on työnnetty eteenpäin ja pää taakepäin koholla. Joku poseerauskikka se varmaan on? Onhan se reippaan ja pirteän näköinen, kun olisi pää kumarassa ja hartiat kyyryssä.

Arvailen vaan, en tiedä varmasti.

• Siinähän Emirhan sanoo:

" Sen jälkeen kun toinen noin neljän vuoden mittainen suhteeni päättyi, olen katsonut enemmän peiliin ja lähtenyt tutkimaan sitä, millainen mies oikein olen."

Peiliin katsellessa sitten todennut että joo'o, minä kun tätä pidäån vähän leukaa koholla nuin ja suuta vähän auki niin se on varmaan mukavan näköistä naisten mielestä, tulee tuo jämäkkä leuka kivasti esiin ja sinkut-palstallakinhan ne kirjoitti että miehellä pitää olla jämäkkä leuka.

• Anonyymi

Hyviä asioita hän ainakin sanoo, että on tärkeää opetella kumppanin rakkauden kieli.

Leukaa voi jokainen mies hieman laskea.

• Mies, joka tönöttää pää takakenossa, tietää olevansa hyvä saalis. Eleen voi tulkita ylimieliseksi, mutta myös kutsuksi naisille lähestyä. Ele kuuluu pelimiesten repertuaareihin.

• Se voi olla itsevarmuutta?

• misspönttöuuni kirjoitti:

Se voi olla itsevarmuutta?

Ele vaatii itsevarmuutta. Jopa siinä määrin, ettei edes ketmit käytä sitä, sillä sillä vain nolaisi itsensä. Pitää olla ytm että toimii.

• Partakaweri kirjoitti:

Ele vaatii itsevarmuutta. Jopa siinä määrin, ettei edes ketmit käytä sitä, sillä sillä vain nolaisi itsensä. Pitää olla ytm että toimii.

Aha. Hassua 😛

• misspönttöuuni kirjoitti:

Aha. Hassua 😛

Jep. Miesten maailmassakin ovat omat omituiset kiemuransa.

• Partakaweri kirjoitti:

Jep. Miesten maailmassakin ovat omat omituiset kiemuransa.

Suattaapi olla.

• Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

Se voi olla itsevarmuutta?

Kuule kyllä se on enemmänkin röyhkeyttä, ja latino tanssit... salsa on vaihtunut Bachataan, varmaan kuis ylös ne polvi kosketukset ym, nostetaan. Jotkut tyypit käsittää ett tanssi vieraankin naisen kanssa on silkkaa erotiikkaa ja röykeydellä joskus ei löydy rajoja, jos nainen ei tajua jättää tansittajaansa lattialle ja kävellä tilanteesta pois!
        Kyllähän niitä yrittäjiä aina löytyy, mutt sellaiset monien naisten taholta hylätään ja sana kyllä kiertää... niin ett lycka till!

On niitäkin naisia jotka hakemalla hakee niitä röyhkeimpiå uroksia, mun puolestani ihan hyväkin juttu, mitä aikaisemmassa vaiheessa lähtevät kutemaan! Häiriö tekijät ovat silloin poistuneet! Vakituisten parien kohdalla se saa olla vähän uskaliampaakin tanssia, se ei mitenkään häiritse silloin mua.
        trollikka

• Anonyymi kirjoitti:

Kuule kyllä se on enemmänkin röyhkeyttä, ja latino tanssit... salsa on vaihtunut Bachataan, varmaan kuis ylös ne polvi kosketukset ym, nostetaan. Jotkut tyypit käsittää ett tanssi vieraankin naisen kanssa on silkkaa erotiikkaa ja röykeydellä joskus ei löydy rajoja, jos nainen ei tajua jättää tansittajaansa lattialle ja kävellä tilanteesta pois!
        Kyllähän niitä yrittäjiä aina löytyy, mutt sellaiset monien naisten taholta hylätään ja sana kyllä kiertää... niin ett lycka till!

On niitäkin naisia jotka hakemalla hakee niitä röyhkeimpiå uroksia, mun puolestani ihan hyväkin juttu, mitä aikaisemmassa vaiheessa lähtevät kutemaan! Häiriö tekijät ovat silloin poistuneet! Vakituisten parien kohdalla se saa olla vähän uskaliampaakin tanssia, se ei mitenkään häiritse silloin mua.
        trollikka

Huh...jaaas siinähän tuli paljon tekstiä...

• Anonyymi

Pitämällä leukaa koholla saadaan orastava kaksari piilotettua. Kokeilkaa.

• Ööö...ei sopinu mulle? Näytin Vapauden patsaalta...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      594
      2094
    2. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      104
      1049
    3. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      987
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      4
      857
    5. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      845
    6. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      78
      778
    7. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      749
    8. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      87
      727
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65