Yleensäkin naisten kannattasi keskittyä asioihin, joissa ovat luontaisesti hyviä ja jättää politiikka miesten hoidettavaksi.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000006561732.html
Marinkin voisi keskittyä siivoamaan ja hoitamaan lasta
23
74
Vastaukset
- Anonyymi
Ja hetken kuluttua harmis vastaa aloitukseen muina "miehinä".
Ainakin yhdestä asiasta olen S. Marinin kanssa samaa mieltä. Siivoaminen rauhottaa ja siinä näkee heti tuloksen, eli käden jäljet.
Olen myös sitä mieltä, kun siivoaa itse se tulee oikein ja kunnolla tehtyä.Ongelma on vaan siinä, että se käden jälki ei ole pysyvää.. 🤨
Siivous on muutoinkin sen verran fyysistä puuhaa, että parempi se on meirän miesten hoitaa..Wwuwuw kirjoitti:
Ongelma on vaan siinä, että se käden jälki ei ole pysyvää.. 🤨
Siivous on muutoinkin sen verran fyysistä puuhaa, että parempi se on meirän miesten hoitaa..Hehe! Minä mielummin siivoan ja organiseeraan, kun teen ruokaa. Meillä kaikilla on omat vahvuutemme.
Eikä meillä kävellä kurasilla saappailla kamariin. Ei edes miesoletetut. Pidän kyllä sen verran komentoa. Niin!
terv. Komentoora- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Ongelma on vaan siinä, että se käden jälki ei ole pysyvää.. 🤨
Siivous on muutoinkin sen verran fyysistä puuhaa, että parempi se on meirän miesten hoitaa..Sinä olet 51-vuotias nainen, muistatko?
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet 51-vuotias nainen, muistatko?
Ei nyt kyllä millään muistu mieleen..🤔
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet 51-vuotias nainen, muistatko?
No anna olla mikä on. Tämä on keskustelupalsta. Mitäs sillä on muka väliä, kunhan juttu luistaa ja tekstiä pukkaa palstalle.
Nää viestit tulee mun vellikellon alle, joten vastaan, vaikka ei olisi mulle tarkoitettu.
Vaikka Marinista en tykkää, kunnioitan sitä ettei hallitus ole rokottanut työläisiä Sipilän tapaan.
Wwuwuw kirjoitti:
Mikset tykkää?
On ylimielinen kaikkia kohtaan. Esim. kun Niinistö yritti tarjota apua koronakriisissä. Muutenkin jotenkin kylmänoloinen ihminen. Lisäksi hänellä on pieni lapsi ja keskittyy ministeröintiin.
Joten en siis tykkää, mutta olen ollut ihan tyytyväinen häneen ministerinä.Partakaweri kirjoitti:
On ylimielinen kaikkia kohtaan. Esim. kun Niinistö yritti tarjota apua koronakriisissä. Muutenkin jotenkin kylmänoloinen ihminen. Lisäksi hänellä on pieni lapsi ja keskittyy ministeröintiin.
Joten en siis tykkää, mutta olen ollut ihan tyytyväinen häneen ministerinä.Entä jos se olisi mies?
Se on jännä miten menestyneitä naisia usein kuvataan "kylmiksi", mutta vastaavia miehiä ei ikinä..
Puhumattakaan tuosta lapsi-asiasta..Wwuwuw kirjoitti:
Entä jos se olisi mies?
Se on jännä miten menestyneitä naisia usein kuvataan "kylmiksi", mutta vastaavia miehiä ei ikinä..
Puhumattakaan tuosta lapsi-asiasta..Saulillakin on muuten pieni lapsi..
Wwuwuw kirjoitti:
Entä jos se olisi mies?
Puhumattakaan tuosta lapsi-asiasta..Yhtälailla en tykkäisi vastaavasta mies versiostakaan.
Wwuwuw kirjoitti:
Saulillakin on muuten pieni lapsi..
Hyvä pointti. Toisaalta en tykkää Salestakaan, kokkari kun on :D
Partakaweri kirjoitti:
Hyvä pointti. Toisaalta en tykkää Salestakaan, kokkari kun on :D
Sano joku politiikko josta tykkäät..
Wwuwuw kirjoitti:
Sano joku politiikko josta tykkäät..
Halla-aho. Joo on kusipää, mutta hän on rehellisesti sitä. Halla-ahon sanaan voi luottaa.
Partakaweri kirjoitti:
Halla-aho. Joo on kusipää, mutta hän on rehellisesti sitä. Halla-ahon sanaan voi luottaa.
Hahha.. Joo, arvasin "En minä persu ole" .. Vaimo ei taida enää sen sanomisiin luottaa.. mutta hyväuskoisia riittää..🤪
Wwuwuw kirjoitti:
Hahha.. Joo, arvasin "En minä persu ole" .. Vaimo ei taida enää sen sanomisiin luottaa.. mutta hyväuskoisia riittää..🤪
Sanoinhan, että se on kusipää :D. Poliitikkona kuitenkin ihan paras.
Partakaweri kirjoitti:
Kusipäiden sanoihin Ei voi luottaa. Valehteli jopa oman lapsilukunsa..
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Hallis on valmis kyykyttämään köyhiä yhdessä kokoomuksen kanssa. Siinä saavat sitten monet äänestäjänsä kylmää kyytiä.
- Anonyymi
Se on teille ätmeille luojan lykky, että Marin on pääministeri. Oikeistosetämiehet veisivät teiltä tuhkatkin pesästä kun kepulesta Sipilä teki.
- Anonyymi
Me kaikki ätmi emme ole köyhiä, meissä on myös hyvin toimeentulevia insinöörejä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me kaikki ätmi emme ole köyhiä, meissä on myös hyvin toimeentulevia insinöörejä
Tuskin. Hyviintoimeentulevat eivät vikise jossain sinkkupalstoilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5191598- 641176
- 61872
- 62861
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18847Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101766- 76751
- 30707
- 63695
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49691