https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/maajussi-heikille-ei-tunnu-kelpaavan-yksikaan-kirjeen-lahettanyt-morsianehdokas-vappu-pimiakin-turhautuu-millaisia-piirteita-oletat-etta-naisessa-pitaa-olla/7901406#gs.eedmjn
En ihmettele Heikin reaktiota..
Miksi maajussille on tarjolla ylipainoisia vanhuksia?
44
70
Vastaukset 44
- Anonyymi
Koska rumat läskit haluaa komean pitkän miehen. Tuossakin se tulee selvästi esille. Naiset ei halua omantasoista rumaa läskiä miestä.
- Anonyymi
Eihän se Heikki ole edes mikään komea!!
- Anonyymi
Ai Heikki on komea pitkä mies?? Anna mun kaikki kestää. :-DDD
- Anonyymi
Hirveää puhetta. 😔
- Anonyymi
Naisten aloitteissa ei ole vähääkään realismia. Sitä yritetään joka kiinnostaa, ihan omasta tasosta ja iästä välittämättä.
- Anonyymi
Kas niinhän tapaavat miehetkin tehdä. Ei kelpaa ne oman tasoiset, vaan aina pyritään iskemään niitä kauniita, hoikkia ja nuoria. Taitaa realismin puutetta olla havaittavissa siis monissa molempien sukupuolten edustajissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kas niinhän tapaavat miehetkin tehdä. Ei kelpaa ne oman tasoiset, vaan aina pyritään iskemään niitä kauniita, hoikkia ja nuoria. Taitaa realismin puutetta olla havaittavissa siis monissa molempien sukupuolten edustajissa.
Eiköhän suurin osa parisuhteista ole syntynyt miesten aloitteista eli sen perusteella voisi sanoa että enemmän siinä touhussa on tolkkua. Toki myös niitä kauneimpia yritetään "siinä sivussa".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis tämä kertaa 50000000
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän suurin osa parisuhteista ole syntynyt miesten aloitteista eli sen perusteella voisi sanoa että enemmän siinä touhussa on tolkkua. Toki myös niitä kauneimpia yritetään "siinä sivussa".
Ei näin. Se ei vaan mene näin.
"Millaisia piirteitä oletat, että naisessa pitää olla, että kiinnostuisit? juontaja tiedustelee maajussilta.
Heikki myöntää myös itsekin olevansa asiasta melko sekaisin. "
Siinä kohtaa olisi Heikin piätnyt jämäkästi vastata "Naisen pitää olla vähän käytetty, ei mitään epämääräisiä jännäsuhteita historiassa eikä tindereitä. Hoikka uuma pitää olla tietysti, tissit voi pienetkin kunhan on kiinteät ja pitää osata leipoa ja muutenkin laittaa hyvää ruokaa. Tietenkään ei saa olla lapsia entuudestaan, minä ala mitään jännämiesten jälkeläisiä elättämään"
Jopa oli mennyt Vappu hiljaiseksi ja lakannut kyselemästä typeriä :)- Anonyymi
Sullakaan ei näytä olevan mitään realismia..Siis eikös tämä Heikki ole itse joku lähemmäs kuusikymppinen? Niin ettäkö aikuisella naisella ei saa olla (aikuisia) lapsia??? Itselläni ei ole mutta se on taas eri juttu. En muista, mitä tuo Heikki itsestään esittelyssään kertoi mutta eipä tuo nyt niin erikoiselta äijältä vaikuta, että olisi valinnan varaa. Toki jokaisella on se oma maku ja itselleen valehtelee, jos ottaa jonkun joka ei kiinnosta.
Nii ja olihan se yks naispuolinen "jussi" yhtä kranttu. Mut palstan kaksinaismoralismin mukaan hän ei varmaankaan saisi olla kranttu. - Anonyymi
Meinaat, että pitäisi olla Heikille viisikymppinen naurattaminen. :-D
Eiköhän tuon ikäisten ikisinkkujen pariutumispäivät ole tiukasti takana päin. Pääsisi Heikki -raukka itsekin helpommalla, kun vaan sovinnolla myöntäisi olevansa ronkeli vanhus, jonka juna meni jo. - Anonyymi
Pus 😛
Noh olisi vaan sanonut, että on nuorekas sielultaan ja tykkää nuoremmista naisista.
Vähän kuin mun sukulainen joka saa sanoo minua nuoremmista miehistä, joihin ikäero on yli 35-40 vuotta.valtakunta kirjoitti:
Minusta tärkeintä on että ovat onnellisia
Niin, kyllä minustakin nuo ohjelmantekijät tuossa voisi vähän ajatella joa/kun nuo itse ei osaa.Ei varmaan kovin mukava siitä naisesta joka videolla näytettiin katsoa telkkarista kun Heikki lyttää sen esittelyvideon heti ja sama juttu tuon Pian puheista, mikä pakko niitä on näyttää kun ne ei oo mukavia niitä hakijoita kohtaan? toteaisivat vaan että nuo nirppanokat ei löytäneet sopivia.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/maajussi-pia-pettyy-saamiinsa-kirjeisiin-sulhasehdokkaat-eivat-tee-suurta-vaikutusta-kylla-mulla-lopahti-heti-alkuunsa-se-kiinnostus/7901408#gs.eesv28
- Anonyymi
Luulen että Heikille olisi kelvannut hyvin joku 5-10v nuorempi nainen joka olisi pitänyt itsensä hoikkana. Ei tuo olisi liikaa vaadittu.
- Anonyymi
Juuri näin. Tai edes normaalipainoinen perusnätti nainen. Kaikki on nykyään liikaa vaadittu.
- Anonyymi
Olisi varmasti kelvannut omanikäinenkin hoikka nainen ilman pulinoita.
- Anonyymi
Naisen työ on siis pitää itsensä hoikkana ja mies saa ruttuuntua ja vaikka lihota piereskellen sohvalla kaljan ja makkaran kera. Kunhan vaan nainen miellyttää objektina. Muuten ei reikä kelpaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin. Tai edes normaalipainoinen perusnätti nainen. Kaikki on nykyään liikaa vaadittu.
Ei mitään nykyään. Aina on kaikki ollu yhtä liikaa vaadittu. 🙈
- Anonyymi
Aikoinaan eräs läski ja ruma fb-kaverinainen aikoi lähettää kirjeen komealle maajussille, oliko Tuomas nimektään. Toiset naiset kannustivat häntä, eikä kukaan vihjannutkaan, että lähettelisi kirjeitä vain tasoisilleen, siellä oli myös lihava ja vähemmän komea maajussi.
- Anonyymi
En ymmärrä kyllä tuota että ulkonäkö merkkaa noin kovasti toisille.
Kun rakastuu niin rakastuu ja kun kemiat kohtaa niin ne kohtaa.. Kai se on tämä ohjelma sitten yksi epätoivoinen tapa löytää joku. Tosi herttaisia osa maajusseista ja naisistakin..
Onneksi nykyään on nettivihavakuutus.
Kun rumasti täällä haukutte IHMISIÄ niin kyllä taitaa olla mielenterveysapu kohdillaan monelle. Hävetkää!
- Anonyymi
Piti vastata, että koska hän on itsekin lihava vanhus. Sitten huomasin, että hän on 50!!! Mitä ihmettä, näyttää aivan yli kuusikymppiseltä eläkeläiseltä. Nuo naiset olivat oikein sopivaa tasoa ainakin ulkonäölllisesti. Ainakin paljon nuoremman näköisiä.
- Anonyymi
Olisi pitänyt ulkonäöstään huolta ja pysynyt hoikkana, niin olisi voinut jotain vaatiakin. Mutta ruma, ikäistään vanhemman näköinen papsu ei voi vaatia hoikkaa nuorekasta naista.
- Anonyymi
Liian isoja ihmisiä joille ei mahdu edes Jussi-paitakaan maajussilleille edes kalsareiden apupojaksikaan, villahousu-rock, jussi-paita jaloissa.
Jotenkin minusta tuntuu että nuoret naiset ymmärtävät itseäni niin että: jos vahingossa sanon jotain jonka voisi kuvitella loukkaavaavaksi, en tarkoita sitä, ymmärtävät sen että tarkoitin vain hyvää.
Mutta en ikinä kyllä sanokaan kenellekään mitään pahaa, huumorini voi loukata jotain nirppanokkaa joskus, yleensä ei kyllä, 1 tapaus tuhannesta jolloin loukkaisin vahingossa. - Anonyymi
Siiderit ja valaskala on nautittava erikseen.
En nähnyt ylipainoisia.
- Anonyymi
Moposkootteri-tyttösille sekä mopoautoilijoille voisi hyvin olla tuollainen ääni joka kertoo, kuin james pondin autossa Bemarissa eli Demarissa: Muista kiinnittää turvavyöt, Muista että holtiton ajo nollailee eli mitätöi takuun.
Tuossa elokuvassa oleva tuo Bondin puhelin, itselläni oli samanlainen Sony Ericsson joskus. Millä ohjailee kaukosäädöllä sitä autoa. - Anonyymi
Olisi varmaan kerraan hauska moposkootteri-tytöille, heti kun laittaisi virta-avaimen startatakseen skootterin moottoria tulisi kova ja komentava ääni: MUISTA TURVAVYÖT.
- Anonyymi
Huvittavaa kuin joku lenkkari, lenkkari huomauttaisi aina kovaan ääneen kenkää jalkaan laittaessa: muista kengännauhojen solmiminen.
Älylenkkari, älykenkä. Kengännauha olisi kuin turvavyö. - Anonyymi
Näkeehän sen palstaltakin, että ne joilla ei olisi varaa ovat nirsoimpia, tuokin ukko on aika pitkälti ätmi mutta nousee vissiin ketmiksi koska jotkut naiset ovat lähestyneet kuitenkin.
- Anonyymi
Kun valtakunta pitää lapsista ja heidän opettamisestaan, niin... NASA:lla on jotain kuminauhoista tehtäviä Mars-mönkijöitä ja sellaisia juttuja mitä voi helposti itse kotonakin harrastella, paristoilla toimivia juttuja voi myös rakennella itse kotioloissa, niistä ei saa sähköiskuja, vedenalaisiakin juttuja.
1 asia mikä itseäni kiinnostaa, tämä venäläisten twin-blade -helikopteri, lapojen synkronointi, tietenkään ei saa mitään teknistä dataa, kun jotain venäläisten sotilassalaisuuksia tuollaiset. - Anonyymi
No ei tuo Pia ole yhtään parempi. Kauheen näkönen vanha kurppa. Oon samaa mieltä että jos äijä laittaa kirjeessään kuvan missä on rööki huulessa ja Irwin hattu päässä on yksinkertasesti idiootti, mutta ihan yhtä pubiruusulta näytti tuo Pia.
Kyllä kun noita 50 naisia katselee alkaa tuntua loppuelämän käteenveto hyvinkin hyvältä vaihtoehdolta. Mitä naisille oikein tapahtuu 35 jälkeen????? Ei voi käsittää.
Trumpin esinahan juusto- Anonyymi
Pitäisi pitää itsestään huolta. Ei kaikki rupsahda. 😊 et voi sanoa aina etkä yleistää.
- Anonyymi
Holtitonta lenkkeilyä, lenkkarit huutelisivat aina lenkkeillessä megafonin äänin kovalla jotta kaikki kuulevat: muista turvavyöt älä kävele holtittomasti, muista myös kengännauhojen kunnollinen solmiminen.
Tuossa james-pont -huvituksessa, tunnistan hyvin heti ulkonäöltä mikä tuollainen laivakin on millä voi ampua toisten ohjuksia alas on naton destroyer-luokan alus jossa voi mitä tahansa aseita sukellusveneiden tuhoamisesta lähtien.
Mars-mönkijä, joka kiipeilee erilaisten pienten esineiden yli vaikka omassa olohuoneessakin, kuminauhoilla ja pahvista tehty pieni sellainen mönkijä, nasa:n jpl:n pikkutehtäviä joita lapset voivat harrasteena tehdä pahvin ja kuminauhojenkin avulla itse. - Anonyymi
En jaksa lähteä lukemaan edes näitä kommentteja. Ihmiset on niin tyhmiä täällä netissä.
Onneks irl maailmassa on fiksuja ihmisiä olemassa. 💓 Ja luojan kiitos mulla on ihana oma mies.
Arvasin vaan heti Heikin reaktiosta, että hän ulkonäköön pettyi.. Ja onko kumma jos ei sit enää naisillekaan kelpaa. 20-30v neito varmana kelpaisi. - Anonyymi
Mulle tuli semmonen mieleen, että onkohan Heikki narrannut ikänsä? En ole ihan hiljakkoin nähnyt noin ikääntyneen näköistä viiskymppistä.
Selkeesti nuorta naistahan Heikin tekis mieli, mutta on niin heikit jouhussa, ettei uskaltanut sanoa suoraan. Miksi kierrellä? Sellainen antaa ihmisestä huonon ensivaikutelman.
Sopisi kuvioon ihan mainiosti, että sanoo olevansa 50-vuotias, vaikka oikeesti on jotain 62 ja risat.- Anonyymi
Heikki on viisas siinä kun ei puhu suoraan kun muistisssa on edelleen maajussin maunon rehellinen ja täysin ok kommentti että haluaa normaalipainoisen naisen.
- Anonyymi
Täytyy sanoo et eka kerta kun nauroin!!! Kunnon naisia varmaan ja mukavia tarjolla Heikille,no löyty joku blondi lopussa .Ei ei..sit se yks nainenkin,se mies on varmaan työtön kuka kerkee rakentaa noin paljon.Kyllä tiedän tyyppei jotka rakentaa koko ajan,mistä rahat jos ei työssä,haloo..Kyllä mulle kelpais mies joka tekee.Kukkakepit älkööt vaivautuko.Mut jokaine tietää mitä ettii,hurjan vähän tuli kirjeitä.He ketkä nyt jäi vaikuttivat mors/sulho ehdokk.kiinnistavilta.Miksi ihminen ei kosketa kiinnosta jos on lätski,ruma,laiha/ruma,ja mis vaihees kuullaa mitä ihmisellä olisi sanottavaa,kyl maailma on suppeeks mennyt,haettas älykästä ihmistä vaikka.Ite en tykkää kukkakepeitä puunaamoista,laiskoista.
- Anonyymi
Et tykkää kukkakepeistä, kuitenkin haukut jos joku ei tykkää lihavista. Mitä eroa?
- Anonyymi
https://www.seiska.fi/Uutiset/Uskoisitko-Nayttelija-Sami-Uotila-on-jo-melkein-viisikymppinen-paparazzi-iski-kesken-kovan?utm_source=suomi24.fi&utm_medium=recommendation_widget
Tämäkään viiskymppinen ei pysyisi ollenkaan maajussipian vauhdissa mukana vai miten se oli.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 61281
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r1671038Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.224823- 63758
- 67755
- 70677
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?22646Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?136631Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran66599Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32568- 34547
- 53536
- 55528
- 48503
- 38489
Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?101487Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.40483Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.40473- 30473
Kerro mies tarinasi
Miksi kaikki meni niinkuin meni? Haluaisin vieläkin ymmärtää. Tuskin saan vastausta häneltä, koska etsin aavikolta juuri18440