130km/h rajoitus autoihin tulossaJIPPII!

Anonyymi

Viimeinkin. Vihdoinkin. Odotettu kauan ja nyt se alkaa. Vihreä pers puolue ei ole sitäkään ajanut. Toisekseen ehkä pienempikin rajoitus olisi maapallon kannalta parempi ratkaisu. Autot voisi tehdä kevyemmiksi koska suuri nopeus vaatii kaikessa jykevyyttä.
Itse ehdottaisin kyllä 90km/h max nopeutta. Sillä nopeudella ehtii loistavasti helsinki- Lappi välin hyvin. Tiestö paremmaksi myös eli moottoritie tyyliseksi koko maahan verkosto. Rahaa kyllä on. Moottoritiet voisi ollla hieman kapeampia 90km/h nopeuden tähden ja hidaskaista ajolle ehkäpä se kolmas kaista jolla mennään alle 80 kmh nopeuksia esim mopoautoluokan tyyliset joista pitäisi kyllä päästä pois ja ns kevyt autot n60km/h rajoitus. Moottoritielle ei asiaa leikkuupuimureilla ja alle 45km/h laitteilla. Polttoaine vapaa tietysti.

Vihreät tuo tekopyhä paska puolue ei ole luonnon asialla vaan ilkeilee vain suomalaisille. Vihreät muuttakaa heti intiaan ja tehkää siellä työnne suomi ei tarvitse teidän ääliömäisyyttänne. Puhdas liikenne tulee suomeen pikkuhiljaa kokoajan.

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei tarvitse oikeastaan mitään muutoksia, sillä ajelen jo matka-ajoa motarilla vakkari päällä nopeutta 90-95, jolloin auto kehrää edullisesti eikä ilmanvastus haittaa.
      Jos jollain on kiire maksamaan niitä rästissä olevia luottokorttivelkojaan tai osamaksujaan niin voi kiirehtiä ohitse vaikka sitä 120-130 vauhtia.

      • Anonyymi

        On kohteliasta ajaa mahdollisimman lähellä suurinta sallittua mutta ei sen yli.


    • Anonyymi

      Euro malleissa on niin paskat välitykset ja tehot, että 100 on Max Max!🤭🤭🤭

    • Anonyymi

      Se onkin hauskaa kun kytät pääsee vain 130km/h, mutta omilla virityksillä yli 200km/h!

      • Anonyymi

        Ja katsastuksessa tarkistetaan onko kajottu ja sitten monen tonnin sakot. Buhaahahahhaaaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja katsastuksessa tarkistetaan onko kajottu ja sitten monen tonnin sakot. Buhaahahahhaaaa.

        Ei ne aja 200km/h katsastuksessa ja ainahan ne voi poistaa katsastukseen.


    • Anonyymi

      Ihan oikeastiko tulee 130, 120 tilalle. Olisi hienoa.

      • Anonyymi

        Mulla ei autossa ole ollut rajoitusta ollenkaan autossani. Mikä auto sulla on joka on rajoitettu 120 km/h?


    • Edelliselle anonyymille, että mihin ihmeeseen tarvitset sitä 200 km/t -nopeutta?
      Onko sinulla erityisen kiire jonnekin?
      Olen toki sitä mieltä, että Suomessakin voisi moottoriteillä olla voimassa muualla Euroopassa yleinen 130 km/t rajoitus.
      Sitä nopeammin harva kuitenkaan Suomessa ajaa.
      Mikkelin ja Juvan välisen moottoritien ensimmäisen osa avattiin pari kolme viikkoa sitten. Minulle pääkaupunkiseutulaiselle tästä on ajoajassa eroa n. 5 min.
      Metsätilalle matkustamisen kannalta asia on yhdentekevä.
      2. Miksi muuten koet poliisit vihamiehiksesi?
      Mikäli kotterosi vaikkapa vain varastetaan, niin kenelle soitat?
      Poliisille - oletan, vai huudatko mahdollisesti Allahia apuun?

      • Anonyymi

        Suurin osa ajaa 20-30km/h ylinopeutta, monet paljon kovempaa ja vain hyvon pieni osa onnettomuuksista johtuu ylinopeuksista, itsemuthan voiu toki tehdä ylinopeudella rekan keulaan, mutta onnistuu sallituillakin nopeuksilla. Kytät vahtii nopeuksia pelkästään rahastuksen takia, ei niitä kiinnosta tippakaan jos kotterosi varastetaan.


    • Anonyymi

      Liiottelua, kärjistettyjä esimerkkejä ja herjaamista.

      En jaksa edes googlettaa että onko 130 km/h rajoitus tulossa, tiedän jo vastauksen.

    • Anonyymi

      " Sillä nopeudella ehtii loistavasti helsinki- Lappi välin hyvin."

      Olen lapissa paljon aikaisemmin kuin sinä sillä omalla saksalaisohjuksellasi, vaikka se kulkisi 300km/h, kun lähdetään yhtä aikaa helsingin rautatieasemalta.

      • Anonyymi

        Ja tuon nopeuden lisäksi on kiva istua ravintolavaunussa hörppimässä huurteisia sillä aikaa, kun Audikinki painelee pää punaisena nopeusrajoituksia vastaan pää punaisena savuten, kun on taas noita toyotoilla ajavia tien tukkeena! 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tuon nopeuden lisäksi on kiva istua ravintolavaunussa hörppimässä huurteisia sillä aikaa, kun Audikinki painelee pää punaisena nopeusrajoituksia vastaan pää punaisena savuten, kun on taas noita toyotoilla ajavia tien tukkeena! 🤣🤣🤣

        Turvallisesti ylinopeutta ajava autoilija voi ajaa vielä 90v kun sinä maksakirroosineiseni olet kasvanut jo kymmeniä vuosia rikkaruohoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turvallisesti ylinopeutta ajava autoilija voi ajaa vielä 90v kun sinä maksakirroosineiseni olet kasvanut jo kymmeniä vuosia rikkaruohoa.

        Sinä olet mullan alla paljon aikaisemmin kuin minä, kun kohtaat rekan keulan ensimmäisen, ja sen viimeisen kerran.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet mullan alla paljon aikaisemmin kuin minä, kun kohtaat rekan keulan ensimmäisen, ja sen viimeisen kerran.....

        Et kai aja rekkaa kännissä?


    • Anonyymi

      Hyvä jos tämä Tojokansa ajaisi ensin sen 80 km/h.

    • Anonyymi

      Itse ajelen aina noin 160-180km/h turku-hesa väliä edes takas (työmatka) se on hyvä matka nopeus saksalaiselle premium autolle.

      • Anonyymi

        Eikö se sun preemiumisi kulje kovempaa, mun 11 vuotta vanha Opelikin kulkee kovempaa, ai saamari, sähän se oot aina jarruna vasemmalla kaistalla kun sun perään ilmestyn, kato siihen taustapeiliin välillä, ettet oo tientukkona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se sun preemiumisi kulje kovempaa, mun 11 vuotta vanha Opelikin kulkee kovempaa, ai saamari, sähän se oot aina jarruna vasemmalla kaistalla kun sun perään ilmestyn, kato siihen taustapeiliin välillä, ettet oo tientukkona.

        Lukemisen ymmärtämisessäsi on pahoja puutteita matka nopeus ei ole sama kuin huiput.


    • Anonyymi

      Ei jeesus jos moottoritiellä olisi 90 rajoitus, ajaisin aina ylinopeutta, ja paljon.

    • Anonyymi

      Kerrankin jotain positiivista. Samoin jippii.

    • Anonyymi

      Tuossa täytyy olla virhe, 30km/h sattuu paljon vähemmän vammautumisia ja sillä ehtii hyvin, on myös tasa-arvoisempaa pyöräilijöiden kanssa. Lentäminen täytyy myös kieltää, nehän kulkee paljon kovempaa ja saastuttavat valtavasti.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      35
      1220
    2. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      37
      1065
    3. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      60
      950
    4. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      173
      904
    5. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      40
      736
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      121
      723
    7. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      57
      708
    8. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      144
      683
    9. Voi että, kaikki on nyt ohi

      Aijon nyt unohtaa kaiken. Morjes. Mieheltä
      Ikävä
      59
      637
    10. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      631
    Aihe