ETSINTÄKUULUTUS!!!
Mummovainaa sanoi, että ei se mitään ota jos ei annakkaan, siksi tämä kirjoitus.
Minä olen sinkku, en tahtoisi olla. Iso kirja kertoo, ettei ole hyvä ihmisen olla yksin. Varmasti on poikkeuksia joille on suotu sinkkuus parhaana vaihtoehtona, mutta usein kait sinkkuuden valinta johtuu kolhuista joita sai ja joita pelkää kohdata mahdollisesti uudestaan, ei ota riskiä särkeä sydäntään uudelleen ja pettyä. Haavat voi olla syvät. Minä olen sinut menneisyyden kanssa täysin ja saanut sydämeni jälleen eheäksi, vuosia se vei. Etsin siis naista, hyvää naista loppuelämän matkalle kulkemaan rinnalleni.
Mitä arvostan naisessa? Naisessa on niin paljon kaikkea ihanaa, eleistä, kävelytyylistä, ilmeistä, äänen taajuudesta alkaen, mutta jos nyt jotakin kuin referaatin omaan. Naisellisuutta, meikit, röyhelöt, pitsit, pitkät hiukset, värikkäät vaatteet ei ole huono asia. Siilitukka ja maastohousut ei vetoa minuun. Johonkin toiseen varmasti. Kaikki perinteiset naisen askareet luetaan eduksi, pullan tuoksu ja villasukat ym. Arvostan keskustelutaitoa, että uskaltaa ja kehtaa puhua syvällisistä asioista, kuten viha, pelko, pettymykset, haaveet, unelmat jne. kaikesta mahdollisesta ja mahdottomasta taivaan ja maan välillä. Seksi on toki tärkeä osa. Sen on hyvä olla molempia tyydyttävää, ei mitään extremeä eikä akrobatiaa, mutta orkku päivässä lienee ihan minimi itsestäänselvyys. Ikä ei oikeastaan kovin paljon merkitse, mutta onhan siinä jonkinlaiset raamit toki. En ole kilokammoinen, varsinkin jos ne ovat oikeissa paikoissa. Me emme nuorru ja meidät nöyryytetään loppua kohti, mitä tulee omaan kehoon. Se vaan lienee niin, että ihminen ihastuu kautta rakastuu johonkin piirteeseen ja se voi olla mitä kummallisin. Mutta valehtelisin jos sanoisin, että ulkokuori ei vaikuta millään tavalla, kyllä se vaikuttaa. Rakkaus on merkillinen asia. Jos rakastuu sisäiseen kauneuteen niin ulkokuori ei merkitse tai jos rakastuu ulkokuoreen niin ehkä sisäiset asiat voi katsoa läpi sormien. Mutta varmasti on niin, että sitä sisäistä kauneutta kaikki ei saa mahdollisuutta tuoda esiin. Do diin....se siitä järjestelmällisestä kirjoituksesta, tämä rönsyilee sinne ja tänne. No, ei se mitään. Parempi kirjoittaa suoraan sydämestä kun hinkata kielioppia tms. tuntikausia. Tämä tulee 10 minuutissa.
Ei tässä pysty kertomaan kaikkia toiveitaan eikä ole tarkoituskaan. Ei myöskään pysty tyhjentävästi kertoa kaikkea itsestään. Mutta jos tämän tarinan luettuasi kiinnoistuit jollain tavalla niin ota yhteyttä, kerro tarinasi, millainen olet ja millaista etsit tai mitä arvostat miehessä. Siitähän se lähtee sitten jos on lähteekseen, mitään meillä ei ole hävittävää, voitettavaa pelkästään joten ole rohkea.
Entäpä sitten minä, millainen olen?
Olen ainakin monitaituri, osaan yhtä ja toista, ehkä en ole missään kurko. Olen ollut siis monessa ammatissa, yrittäjänäkin kahdesti, hinku olisi kenties kolmannen kerran. Opiskellut, sivistänyt itseäni kirjoilla, harrastanut monenlaista liikuntaa ja muuta. Olen hellä, pidän läheisyydestä, kosketus on minusta tärkeää. Yltiöromantikko, herkkä itkupilli joka koskettuu herkästi syvältä. Ihana kun ei tarvitse enää olla kovanaama ja pyöriä rosvoporukoissa ja elää viidakon lakien mukaan niinkuin nuorena. Tykkään kyöhnätä, olla lusikassa, suudella, käsi kädessä, hieroa sut uneen tai kait se on hiplaamista. Rakastelu eri paikoissa ja eri tavalla ettei mene ihan tylsäksi, kokeilla ja säilyttää hyvät, etsiä oma tapamme josta saa maksimaallisen tyydytyksen, menemättä kuitenkaan hampaat irvessä suoritukseen. Rennosti leikkiä. Se yhdistää ja pitää yhdessä. Mulla on helppo olla kun minun ei tarvitse päteä millään. Olen saanut päteä aikoinaan taiteessa ja älyssä. En ole Elvis, mutta olen säveltänyt 40 laulua sanoineen ja lauluääntäni on kehuttu 17v asti. Ja se riittää minulle. En tahdo enää päteä muussa kuin tehdä yksi nainen onnelliseksi, että yksi nainen sanoo kiikkutuolissa, että oli se hyvä ja ihana mies ja oli ihanaa kulkea yhdessä tämä elämän loppupätkä. Sen eteen olen valmis tekemään työtä, toki sillä edellytyksellä, että toinen tekee samoin, ei siitä muuten mitään tule, ei jaksa. Soitan kitaraa, laulan ja käyn salilla 3-5 kertaa viikossa.
Kaikki liikunta ja kulttuuri kiinnostaa, ooppera, teatteri, jazzklubi, monet jutut.
Nuorena tarkkikset, koulukodit, vankilat ja kaikki mikä siihen liittyy. En kuulu kirkkoon, en hihulijärjestöihin, mutta uskon Jumalaan.
Minulla on suuri aukko sydämessä valmiina ottamaan vastaan paljon rakkautta, hellyyttä, romantiikkaa, hoivaa ja huolenpitoa, jos sinusta on siihen. Ellei, on turha ottaa yhteyttä. Samaan aikaan minulla on suuri ylitse vuotava reppu valmis antamaan rakkautta, hellyyttä, läheisyyttä, läsnäoloa, romantiikkaa, turvallisuuden tunnetta, intohimoa, keskustelua, jos sinä tahdot ja pystyt ottaa vastaan. Ellet, ei kannata ottaa yhteyttä. 2 samankaltaista rakkauden hullua tarvitaan. Kaiken muun olen jo saanut kokea, tiedän mitä haluan ja tarvitsen ja mihin rii Loput treffiprofiilissa
WANTED, etsintäkuulutus!
183
864
Vastaukset
- Anonyymi
Meikit ja röyhelöt ensimmäisenä listassa. :D
Jep jep. Onnea matkaan. Ainakin on prioriteetit kunnossa. ;)Do diin, mitäs tähän treffipalstaan pitäs sitten kirjotella
että löytys sellanen unelmien nainen jonka kanssa on mahdollisimman paljon yhteistä ja jotakin erilaistakin suolaksi. Sellanen sopiva. Muotoja sais olla, rehevä, mutta miten sen kertoisi entäpä seksi, tärkeä asia, karkottaako se jo puolet jos kertoo tarpeen olevan 3 kertaa päivässä.
Pitkät hiukset on kivat, sexyt, mutta harvalla enää on tässä iässä. Taitaa nykyään olla myös kovat arvot kaikki ei ehkä pidä kosketuksesta, kyöhnäämisestä, eivät arvosta romantiikkaa, pieniä huomion osoituksia, ei pidä yleistää, mutta kaikilla ei ole samat arvot ja mieltymykset kuin minulla
ehkä on niin että on tärkeitä asioita ja vähemmän tärkeitä, joista voidaan neuvotella ja tinkiä onko se ne kemiat sitten, jotakin selittämätöntä, mutta on hyvä olla toisen seurassa, ei ole häpeää, ei pelkoa, ei kilpailua
mitä kerron itsestäni, jotta löydän sielunkumppanin
vai onko kyse vain ulkonäöstä, jos mielytämme toisiamme niin pääsemme jatkoon, tutkimaan sisäistä yhteensopivuutta, olisihan se helpompaa jos nainen joka kokee samankaltaisuutta ottaisi yhteyttä kyllä sitä niin kaipaa rakkautta, herätä ihanan mulle sopivan naisen vierestä ja jolle olisin myös se ykkösvaraus.....täytyy miettii- Anonyymi
NaistaElämänMatkalle kirjoitti:
Do diin, mitäs tähän treffipalstaan pitäs sitten kirjotella
että löytys sellanen unelmien nainen jonka kanssa on mahdollisimman paljon yhteistä ja jotakin erilaistakin suolaksi. Sellanen sopiva. Muotoja sais olla, rehevä, mutta miten sen kertoisi entäpä seksi, tärkeä asia, karkottaako se jo puolet jos kertoo tarpeen olevan 3 kertaa päivässä.
Pitkät hiukset on kivat, sexyt, mutta harvalla enää on tässä iässä. Taitaa nykyään olla myös kovat arvot kaikki ei ehkä pidä kosketuksesta, kyöhnäämisestä, eivät arvosta romantiikkaa, pieniä huomion osoituksia, ei pidä yleistää, mutta kaikilla ei ole samat arvot ja mieltymykset kuin minulla
ehkä on niin että on tärkeitä asioita ja vähemmän tärkeitä, joista voidaan neuvotella ja tinkiä onko se ne kemiat sitten, jotakin selittämätöntä, mutta on hyvä olla toisen seurassa, ei ole häpeää, ei pelkoa, ei kilpailua
mitä kerron itsestäni, jotta löydän sielunkumppanin
vai onko kyse vain ulkonäöstä, jos mielytämme toisiamme niin pääsemme jatkoon, tutkimaan sisäistä yhteensopivuutta, olisihan se helpompaa jos nainen joka kokee samankaltaisuutta ottaisi yhteyttä kyllä sitä niin kaipaa rakkautta, herätä ihanan mulle sopivan naisen vierestä ja jolle olisin myös se ykkösvaraus.....täytyy miettiiMinä sivuutin aikoinani noin ulkonäkökeskeiset miehet mahdollisimman nopeasti. Jos ulkonäkö ja seksi ovat ensimmäisenä mielessä, suhteella ei ole tulevaisuutta.
Olen aina ollut tässä oikeassa. Arvostan hyvää ulkonäköä ja seksiä, mutta kun niiden perusteella lähdetään kumppania etsimään, homma kaatuu johonkin naisen kihartamattomiin hiuksiin. Ja hyvä niin, sillä sellaiset suhteet saavatkin kaatua. Minä en ole miehen nukke. Anonyymi kirjoitti:
Minä sivuutin aikoinani noin ulkonäkökeskeiset miehet mahdollisimman nopeasti. Jos ulkonäkö ja seksi ovat ensimmäisenä mielessä, suhteella ei ole tulevaisuutta.
Olen aina ollut tässä oikeassa. Arvostan hyvää ulkonäköä ja seksiä, mutta kun niiden perusteella lähdetään kumppania etsimään, homma kaatuu johonkin naisen kihartamattomiin hiuksiin. Ja hyvä niin, sillä sellaiset suhteet saavatkin kaatua. Minä en ole miehen nukke.Vääristät asioita koska ymmärrät väärin tai olet katkera ja tahdot ymmärtää väärin
"Nuorena tarkkikset, koulukodit, vankilat ja kaikki mikä siihen liittyy. En kuulu kirkkoon, en hihulijärjestöihin, mutta uskon Jumalaan."
Jep.Wwuwuw kirjoitti:
"Nuorena tarkkikset, koulukodit, vankilat ja kaikki mikä siihen liittyy. En kuulu kirkkoon, en hihulijärjestöihin, mutta uskon Jumalaan."
Jep.Mennyt on mennyttä, mutta toi selkäytimeen sen että äitiä ei tule ihan heti ikävä. Usko Jumalaan tarkoittaa sitä, että mies ottaa vastuuta elämästä eikä ole paskahousu. Minulle on naiset kertoneet, että molemmista elämän tavoista minussa yhdistyy niiden parhaat puolet.
- Anonyymi
Vääristät asioita koska ymmärrät väärin tai olet katkera ja tahdot ymmärtää väärin
Olen katkera vain ulkonäkökeskeisille. Jos et ole sellainen, en ole katkera sinulle.
Anonyymi kirjoitti:
Olen katkera vain ulkonäkökeskeisille. Jos et ole sellainen, en ole katkera sinulle.
En ymmärrä ollenkaan väitettä ulkonäkökeskeisyydelle kohdallani. Mutta uskallan väittää eettei kenellekkään käy ulkoisesti kuka tahansa notre damen kellonsoittaja. Tekopyhä paska on sellainen joka väittää ettei ulkonäöllä ole mitään väliä. Jos ei olisi mitään väliä, olisiko sinkkuja yhtä ainutta?
- Anonyymi
En ymmärrä ollenkaan väitettä ulkonäkökeskeisyydelle kohdallani. Mutta uskallan väittää eettei kenellekkään käy ulkoisesti kuka tahansa notre damen kellonsoittaja. Tekopyhä paska on sellainen joka väittää ettei ulkonäöllä ole mitään väliä. Jos ei olisi mitään väliä, olisiko sinkkuja yhtä ainutta?
Vaikutelma ulkonäkökeskeisyydestäsi on helppo ymmärtää: kun alat kuvailla unelmiesi naista, monta ensimmäistä kohtaa liittyy ulkonäköön. Ellet ole ulkonäkökeskeinen, mutta haluat silti listata ENSIMMÄISENÄ ulkonäköasiat, sinun olisi syytä lisätä jonkinlainen disclaimer listaasi. En varmasti ole ainoa, joka tekee listalla olevista kohteista oletuksen tärkeysjärjestyksestä.
Tietysti ulkonäöllä on väliä. Jos kuitenkin aloitat haarukoinnin tyylillä "rumat älkää vaivautuko", karsit samalla pois monta kaunista mutta vähemmän ulkonäkökeskeistä naista.
Toinen asia, mikä ilmoituksessasi epäilyttää: aloitat tekstin sydänsuruillasi, sen jälkeen esität vaatimuksesi naiselle ja vasta näiden jälkeen kerrot, mitä annettavaa sinulla olisi suhteessa. Tuollaisesta järjestyksestä ei voi olla päättelemättä tai vähintään epäilemättä, että sinun naiselle tarjoamat asiat tulevat vasta kaukana sen jälkeen, kun olet ensin esittänyt vaatimuksesi toisen ominaisuuksista.
Järjestyksellä ON väliä. Anonyymi kirjoitti:
Vaikutelma ulkonäkökeskeisyydestäsi on helppo ymmärtää: kun alat kuvailla unelmiesi naista, monta ensimmäistä kohtaa liittyy ulkonäköön. Ellet ole ulkonäkökeskeinen, mutta haluat silti listata ENSIMMÄISENÄ ulkonäköasiat, sinun olisi syytä lisätä jonkinlainen disclaimer listaasi. En varmasti ole ainoa, joka tekee listalla olevista kohteista oletuksen tärkeysjärjestyksestä.
Tietysti ulkonäöllä on väliä. Jos kuitenkin aloitat haarukoinnin tyylillä "rumat älkää vaivautuko", karsit samalla pois monta kaunista mutta vähemmän ulkonäkökeskeistä naista.
Toinen asia, mikä ilmoituksessasi epäilyttää: aloitat tekstin sydänsuruillasi, sen jälkeen esität vaatimuksesi naiselle ja vasta näiden jälkeen kerrot, mitä annettavaa sinulla olisi suhteessa. Tuollaisesta järjestyksestä ei voi olla päättelemättä tai vähintään epäilemättä, että sinun naiselle tarjoamat asiat tulevat vasta kaukana sen jälkeen, kun olet ensin esittänyt vaatimuksesi toisen ominaisuuksista.
Järjestyksellä ON väliä.Tein kirjoituksen lonkalta ja sydämestä 10ssä minuutissa. Minulle ei ollut tärkeää kielioppi tai järjestys vaan rehellisyys ja aitous. Tässä on pelit, älä riko itseäsi.
- Anonyymi
Tein kirjoituksen lonkalta ja sydämestä 10ssä minuutissa. Minulle ei ollut tärkeää kielioppi tai järjestys vaan rehellisyys ja aitous. Tässä on pelit, älä riko itseäsi.
Sinä saat tehdä juuri sellaisia ilmoituksia kuin haluat. Minä kerron vain, millainen vaikutelma ylläolevasta ilmoituksestasi tulee.
Etsit tärkeää ihmistä elämääsi ilmoituksella, johon et halunnut panostaa. Sitten ihmettelet, jos joku saa ilmoituksesta väärän kuvan.
On hyvä tiedostaa, ettei kirjallisessa viestinnässä päde samat säännöt kuin kasvokkaisessa keskustelussa.
Tämä on aitoa minua myös, eikä tarkoituksenani ole loukata ketään. Anonyymi kirjoitti:
Sinä saat tehdä juuri sellaisia ilmoituksia kuin haluat. Minä kerron vain, millainen vaikutelma ylläolevasta ilmoituksestasi tulee.
Etsit tärkeää ihmistä elämääsi ilmoituksella, johon et halunnut panostaa. Sitten ihmettelet, jos joku saa ilmoituksesta väärän kuvan.
On hyvä tiedostaa, ettei kirjallisessa viestinnässä päde samat säännöt kuin kasvokkaisessa keskustelussa.
Tämä on aitoa minua myös, eikä tarkoituksenani ole loukata ketään.Sulta tuli huono palaute, mutta olen saanut niin paljon hyvää palautetta, että en voi ottaa vaarin sanoistasi. Mulle on ihan sama saako joku väärän kuvan jos joku samalla saa oikean kuvan. Koeta nyt ymmärtää etten tahdo mielyttää kaikkia, se onkin mahdotonta. Naiset ovat arvostaneet rehellisyyttä, avoimuutta ja suoruutta. ei sitä, että ilmoitusta hinkataan viikko kuntoon sivistyssanakirjan kanssa....vaan aitous......tässä on pöydällä kaikki, ottaa tai jättää.....ehkä tuhat jättää...mutta yksi ottaa...se oikea.....
- Anonyymi
Olet tylsä etkä jännämies. Naiset haluaa jännämiehen.
- Anonyymi
Voiko 200 naista olla väärässä?
200 seurustelusuhdetta?
- Anonyymi
Muuten hyvä, mutta kun en sovi noihin kriteereihin.
Täällä ilmeisesti on yllättävänkin paljon naisia, mutta yhtään vapaata en tiedä, joten huono palsta tämä seuran hakuun.
En ottaisi lainaa Bank Norwegianilta, kuitenkin täällä sitä mainostetaan
Suomi24 valehtelee palstojensa sisällöstä myös mainostajille.
Kollimaattori kirjoitti:
Suomi24 valehtelee palstojensa sisällöstä myös mainostajille.
Valehtelu on rumaa. Mun sanat on punnittu
- Anonyymi
Voi kuinka ihana ilmoitus 🥰
Harmi kun osaltani kriteerit ei täyty 😭
🤣🤣🤣Tuota samaa kuulen jatkuvasti treffit profiilin puolella. Se on harmi kuin kaikki samanmieliset asuvat niin kaukana toisistaan.
- Anonyymi
Aloittajalle on tarjolla tyhjää.
No johan oli tarinaa! 😁
Ei ainakaan jutunpuutteeseen tuo etsintä tyssää. 😊Juttua piisaa kirjan verran, puute on muualla. Yhden illan jutut ei anna sisältöä. Kun aamulla herää, eikö se olisi mukava naida heti alkuun. Lähtis päivä kivasti käyntiin. Talous laittaa siihen malliin, että sellainen on mahdollista.
Juttua piisaa kirjan verran, puute on muualla. Yhden illan jutut ei anna sisältöä. Kun aamulla herää, eikö se olisi mukava naida heti alkuun. Lähtis päivä kivasti käyntiin. Talous laittaa siihen malliin, että sellainen on mahdollista.
Juu. Hyvä olla haaveita ja suunnitelmia. 😬👌
Disse kirjoitti:
Juu. Hyvä olla haaveita ja suunnitelmia. 😬👌
Aivan, on surullista kuulla joskus jos jollakin ei ole mitään unelmia tai haaveita.
Aivan, on surullista kuulla joskus jos jollakin ei ole mitään unelmia tai haaveita.
No jotkut saattaa vajota kyynisyyden syövereihin...
Joko on ilmaantunut jonomuodostelmaa? 😬
Disse kirjoitti:
Joko on ilmaantunut jonomuodostelmaa? 😬
Ei tällä areenalla ole vielä ehtinyt. Muilla areenoilla pajatso tuli tyhjennettyä. Käteen ei jäänyt kun kokemuksia. Lompakon roolia oli tarjolla ja vakisatunnaista. Sehän tässä on se paradoksi kun yrittänyttä ei aseteta. Ja mitään ei saa jos ei yritä.
Ei tällä areenalla ole vielä ehtinyt. Muilla areenoilla pajatso tuli tyhjennettyä. Käteen ei jäänyt kun kokemuksia. Lompakon roolia oli tarjolla ja vakisatunnaista. Sehän tässä on se paradoksi kun yrittänyttä ei aseteta. Ja mitään ei saa jos ei yritä.
No se on totta. ☝️
Tämähän on keskustelusivusto. Treffipuoli on erikseen. Mikään ei tietenkään estä yrittämästä täälläkin tälläistä, mutta anonyymillä palstalla ammutaan kaikki erilainen alas...🤔
- Anonyymi
Miksi Sinulla on seksin puute, Pissi-Disse, oletko liian ruma naisille jotta et kelpaa seksiin kenellekään?
Niin....joillekin luusereille kelpaa kaikki tai ensimmäinen vastaantulija......toiset tahtovat hieman enemmän ja laadukkaampaa.
- Anonyymi
Jaaha, että seksiä min. 3 kertaa päivässä, sitten pullaa ja sukan kudontaa, ja jossain välissä pitäisi ne pitsit ja röyhelötkin pukea ja katsoa kampaus ja meikki kuntoon. Ainakin mun vuorokaudessa on 24 tuntia, joista osa menee nukkumiseen ja valveillaoloajasta 8 tuntia töissä käymiseen. Sitten pitää vielä kotihommatkin tehdä. Että ei kyllä pysty nyt noihin vaatimuksiin. :-(
No eipä hätää jos et pysty. Kyllä sulle joku löytyy. Ja on niitä sellaisiakin jotka pystyy, eikä vääristele asioita vaan lukee rivien välistä.
- Anonyymi
No eipä hätää jos et pysty. Kyllä sulle joku löytyy. Ja on niitä sellaisiakin jotka pystyy, eikä vääristele asioita vaan lukee rivien välistä.
Rivien välistä pystyy lukemaan vasta, kun tuntee ihmisen. Jos kuvittelet, että joku tulkitsee sun kovaa vaatimuslistaa vielä rivienkin välistä, niin sullahan pitäisi olla suorastaan telepaattinen yhteys lukijaan. Ei jää epäselväksi, että vaikka olet tarjoavinasi kovast "rakkautta", niin vaatimuksena on naisellinen, kaunis, romattinen, työtön kodinhengetär ja nymfomaani. Noita ei muuten ihan joka oksalla kasva.
Onnea etsintään, ei sulla ole kuin 3 miljoonaa kilpailijaa. Anonyymi kirjoitti:
Rivien välistä pystyy lukemaan vasta, kun tuntee ihmisen. Jos kuvittelet, että joku tulkitsee sun kovaa vaatimuslistaa vielä rivienkin välistä, niin sullahan pitäisi olla suorastaan telepaattinen yhteys lukijaan. Ei jää epäselväksi, että vaikka olet tarjoavinasi kovast "rakkautta", niin vaatimuksena on naisellinen, kaunis, romattinen, työtön kodinhengetär ja nymfomaani. Noita ei muuten ihan joka oksalla kasva.
Onnea etsintään, ei sulla ole kuin 3 miljoonaa kilpailijaa.On se jännä miten erilaisia voivat ihmiset olla. Treffit profiilin puolella vain naiset lukevat ilmoitukseni ja saan kehuja tuon tuosta eikä kukaan tahdo käsittää väärin tai vääristellä ilkeämielisesti. Täällä tilanne on aivan toinen. Onko nämä anonyymit kaikki kateellisia miehiä vai katkeroituneita naisia, en tiedä. Tiedän vain tämän eron suhtautua, täällä ja profiilissa.
- Anonyymi
On se jännä miten erilaisia voivat ihmiset olla. Treffit profiilin puolella vain naiset lukevat ilmoitukseni ja saan kehuja tuon tuosta eikä kukaan tahdo käsittää väärin tai vääristellä ilkeämielisesti. Täällä tilanne on aivan toinen. Onko nämä anonyymit kaikki kateellisia miehiä vai katkeroituneita naisia, en tiedä. Tiedän vain tämän eron suhtautua, täällä ja profiilissa.
Kehuja tulee, mutta tuleeko muuta?
Kiinnitin huomiota, että sen lisäksi, että sun vaatimuslista on tähtitieteellinen, niin kerrot itsestäsi loppujen lopuksi aika vähän.
- uskoon tullut nuorisorikollinen ja ex-vanki
- naisia on riittänyt ja pääpaino suhteessa on seksi, mieluiten monta kertaa päivässä ja mahdollisimman monessa paikassa
- hauskaa oli, mutta nyt on juoksut juostu ja valmis vakiintumaan
- menneisyydellä ei ole niin väliä eihänvaan, mutta olisi kiva "vihdoin" löytää se oma villasukankutoja, kun tässä alkaa jo tätä ikääkin olla ja vanhuus kolkuttelee ovella
- naisellinen hoivaaja olis kiva, että saa sitten omaishoitajan valmiiksi vanhuuden päiville
- työtön "taiteilija"
-> ainakin tämä nainen juoksee karkuun ja lujaa. Anonyymi kirjoitti:
Kehuja tulee, mutta tuleeko muuta?
Kiinnitin huomiota, että sen lisäksi, että sun vaatimuslista on tähtitieteellinen, niin kerrot itsestäsi loppujen lopuksi aika vähän.
- uskoon tullut nuorisorikollinen ja ex-vanki
- naisia on riittänyt ja pääpaino suhteessa on seksi, mieluiten monta kertaa päivässä ja mahdollisimman monessa paikassa
- hauskaa oli, mutta nyt on juoksut juostu ja valmis vakiintumaan
- menneisyydellä ei ole niin väliä eihänvaan, mutta olisi kiva "vihdoin" löytää se oma villasukankutoja, kun tässä alkaa jo tätä ikääkin olla ja vanhuus kolkuttelee ovella
- naisellinen hoivaaja olis kiva, että saa sitten omaishoitajan valmiiksi vanhuuden päiville
- työtön "taiteilija"
-> ainakin tämä nainen juoksee karkuun ja lujaa.Toki tulee muutakin, mutta ne on kahdenkeskeisiä asioita, niistä ei ole ollut tapana huudella.
Joo, ei voi kun ihmetellä sun tyyliä ja pakon omaista tarvetta kaivella asioita jotka sulle ei ole mieleen. Ihminen jolla on asiat hyvin pään sisällä ei toimi noin. Kaikki ei sovi kaikille, tämä nyt on turhaa jänkäämistä ja vanhan kertaamista. Ei ole ketään sellaista, josta joku ei olisi kiinnostunut. Kysymys vain lienee, missä nämä ihmiset löytävät toisensa. Itse olisin ymmärtämässä, että jos on haku päällä niin asian eteen olisi tehtävä jotakin. Kun viinaa en juo, on netti yksi tapa etsiä. Vaivaton, edullinen, helppo. Tässä vaan himassa alasti naputtelen koneelle ja katson josko sielunkumppani sattuisi olemaan linjoilla.- Anonyymi
Toki tulee muutakin, mutta ne on kahdenkeskeisiä asioita, niistä ei ole ollut tapana huudella.
Joo, ei voi kun ihmetellä sun tyyliä ja pakon omaista tarvetta kaivella asioita jotka sulle ei ole mieleen. Ihminen jolla on asiat hyvin pään sisällä ei toimi noin. Kaikki ei sovi kaikille, tämä nyt on turhaa jänkäämistä ja vanhan kertaamista. Ei ole ketään sellaista, josta joku ei olisi kiinnostunut. Kysymys vain lienee, missä nämä ihmiset löytävät toisensa. Itse olisin ymmärtämässä, että jos on haku päällä niin asian eteen olisi tehtävä jotakin. Kun viinaa en juo, on netti yksi tapa etsiä. Vaivaton, edullinen, helppo. Tässä vaan himassa alasti naputtelen koneelle ja katson josko sielunkumppani sattuisi olemaan linjoilla.Eipä noita juurikaan tarvitse edes kaivella. Et ole ensimmäinen etkä takuulla viimeinen mies, jolla on iso ristiriita sen suhteen, että mitä haluaa ja mitä on tarjottavana.
1) Monelle naiselle miehen menneisyydellä on väliä - itse en ikinä päästäisi rikollista, edes entistä sellaista, elämääni.
2) Edellisillä suhteilla on väliä. Jos et ole pystynyt/halunnut vakiintua aiemmin, parhaimpina vuosinasi, niin miksi sinut pitäisi kenenkään kunnollisen naisen huolia nyt, kun tarjolla on enää vanhenevan miehen ehtoopuoli?
3) Tuo seksin ylikorostaminen karkottaa monet sellaisetkin naiset, jotka hyvässä suhteessa voivat olla melkoisia petoja sängyssä. Seksin vaatiminen jo treffi-ilmoituksessa on ahdistavaa niille, jotka haluavat tutustua rauhassa ensin ihmiseen ennen kuin sen sukuelimiin.
4) Pitsit, röyhelöt, meikit ja peilin edessä keimailu ei ole monenkaan hyvän naisen elämän ensimmäisiä prioriteetteja. Tavallisessa elämässä naiset käyvät töissä ja hoitavat kotia, ikääntyviä vanhempiaan, lapsia ja koittavat vielä pitää jotain ystävyyssuhteita ja harrastuksia yllä, ja jos siihen vielä lyödään kovat ulkonäkövaatimukset, niin naiset tajuavat jo siinä vaiheessa, ettei miehellä ole mitään realistisia käsityksiä tavallisen arjen elämisestä.
5) Onko nainen se leivän tuoja? Siinä ei paljon syvällisten puhuminen ja lusikassa nukkuminen lohduta, jos mies ei ole puolestaan valmis likaamaan käsiään elannon eteen.
6) Lapset jätit näköjään tarkoituksella pois, mikä on aina kiinnostavaa, koska miehillä on vahvat mielipiteet puolesta tai vastaan. Joko sinulla ei ole omia lapsia ollenkaan, mikä karkottaa hyvät lapselliset naiset, tai sitten sinulla on niitä liuta useammalle naiselle, mikä karkottaa aivan kaikki naiset. Anonyymi kirjoitti:
Eipä noita juurikaan tarvitse edes kaivella. Et ole ensimmäinen etkä takuulla viimeinen mies, jolla on iso ristiriita sen suhteen, että mitä haluaa ja mitä on tarjottavana.
1) Monelle naiselle miehen menneisyydellä on väliä - itse en ikinä päästäisi rikollista, edes entistä sellaista, elämääni.
2) Edellisillä suhteilla on väliä. Jos et ole pystynyt/halunnut vakiintua aiemmin, parhaimpina vuosinasi, niin miksi sinut pitäisi kenenkään kunnollisen naisen huolia nyt, kun tarjolla on enää vanhenevan miehen ehtoopuoli?
3) Tuo seksin ylikorostaminen karkottaa monet sellaisetkin naiset, jotka hyvässä suhteessa voivat olla melkoisia petoja sängyssä. Seksin vaatiminen jo treffi-ilmoituksessa on ahdistavaa niille, jotka haluavat tutustua rauhassa ensin ihmiseen ennen kuin sen sukuelimiin.
4) Pitsit, röyhelöt, meikit ja peilin edessä keimailu ei ole monenkaan hyvän naisen elämän ensimmäisiä prioriteetteja. Tavallisessa elämässä naiset käyvät töissä ja hoitavat kotia, ikääntyviä vanhempiaan, lapsia ja koittavat vielä pitää jotain ystävyyssuhteita ja harrastuksia yllä, ja jos siihen vielä lyödään kovat ulkonäkövaatimukset, niin naiset tajuavat jo siinä vaiheessa, ettei miehellä ole mitään realistisia käsityksiä tavallisen arjen elämisestä.
5) Onko nainen se leivän tuoja? Siinä ei paljon syvällisten puhuminen ja lusikassa nukkuminen lohduta, jos mies ei ole puolestaan valmis likaamaan käsiään elannon eteen.
6) Lapset jätit näköjään tarkoituksella pois, mikä on aina kiinnostavaa, koska miehillä on vahvat mielipiteet puolesta tai vastaan. Joko sinulla ei ole omia lapsia ollenkaan, mikä karkottaa hyvät lapselliset naiset, tai sitten sinulla on niitä liuta useammalle naiselle, mikä karkottaa aivan kaikki naiset.Sulla on joku outo pakkomielle. Vittuako se sulle kuuluu, millainen ilmoitus mulla on. Jos en kiinnosta sinua....mene seuraavaan ilmoitukseen. Vai onko elämän tehtäväsi käydä muille vittuilemassa. Tee kaikkesi, mene terapiaan, rukoiltavaksi, mitä tahansa, että saat elämäsi kuntoon. Joku teki sulle pahaa, minä se en ollut. Hoidat pois pahan olon etkä levitä sitä. Onko hyvä diili....Trumpmainen...ole great again, hä?
- Anonyymi
Sulla on joku outo pakkomielle. Vittuako se sulle kuuluu, millainen ilmoitus mulla on. Jos en kiinnosta sinua....mene seuraavaan ilmoitukseen. Vai onko elämän tehtäväsi käydä muille vittuilemassa. Tee kaikkesi, mene terapiaan, rukoiltavaksi, mitä tahansa, että saat elämäsi kuntoon. Joku teki sulle pahaa, minä se en ollut. Hoidat pois pahan olon etkä levitä sitä. Onko hyvä diili....Trumpmainen...ole great again, hä?
Itsepähän tuon listasi tänne laitoit. Mutta näköjään tämä mun pieni realismin palautus meni heti ihon alle. :-D
Mun menneisyys on armon meressä, tulevaisuus uudessa Jerusalemissa. Tästä pidetään kiinni kynsin hampain loppuun asti, millon paremmin, millon huonommin.
Anonyymi kirjoitti:
Itsepähän tuon listasi tänne laitoit. Mutta näköjään tämä mun pieni realismin palautus meni heti ihon alle. :-D
Ihan itse laitoin, kyllä. Ei mun ihon alle pääse, ei siellä ole mitään. Ei mua hätkäytä mikään tässä elämässä, kaikki on nähty ja koettu, yhtä uupuu.
- Anonyymi
Ihan itse laitoin, kyllä. Ei mun ihon alle pääse, ei siellä ole mitään. Ei mua hätkäytä mikään tässä elämässä, kaikki on nähty ja koettu, yhtä uupuu.
Olet about 25 vuotta liian myöhässä.
Anonyymi kirjoitti:
Olet about 25 vuotta liian myöhässä.
Myöhässä mihin? Aina minua syytetään kun tulen myöhään.
- Anonyymi
Pissi-Disse joko lahkeissasi lorisee?
Sinä se olet trollien aatelijaa. Onks äitisi muistuttanut, että nenäliina pitää olla taskussa, kun lähdet kotoa? Toi jojo näkyy tänne asti nokastas...
- Anonyymi
Kiinnostava kirjoitus, propsit siitä! Tapojeni vastaisesti alkoi jopa hiukkasen kiinnostelemaan, mutta sitten kävin lukemassa sun kommentteja muihin keskusteluihin ja hyvin nopeasti kävi ilmi että perustavanlaatuisia eroja olisi meillä. Vinkkinä: kannattaa ehkä poistaa ne tuolta profiilista...toki rehellisyys on hyve ja näkeepä toki heti millanen mies siellä nimimerkin takana on. Mutta hyvää syksyä ja onnea etsintään!
- Anonyymi
Otit näemmä vinkistä vaarin:) Ole hyvä!
Anonyymi kirjoitti:
Otit näemmä vinkistä vaarin:) Ole hyvä!
Ihmisessä on monta puolta. Eikä noi poliittiset kirjoitukset oikein välttämättä tässä yhteydessä ole tarpeen, siitä kun riita tulee herkästi.
- Anonyymi
Ihmisessä on monta puolta. Eikä noi poliittiset kirjoitukset oikein välttämättä tässä yhteydessä ole tarpeen, siitä kun riita tulee herkästi.
Tarkoittiko tuo että "kiitos!"?
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoittiko tuo että "kiitos!"?
Hankala on kiittää jos kaikki ovat anonyymejä. Ei niin, että olisin kiittämätön, mutta että menisi oikeaan osoitteeseen
- Anonyymi
Kyllä ne todellakin olisi, harmi kun piilotit.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne todellakin olisi, harmi kun piilotit.
Ei se ole harmi. Menet vaan lähimpään baariin, kyllä siellä joku sulle löytyy pilkun jälkeen, en minä ole ainoa sinkku. Rohkeasti vaan, jos toimeentulotuki on jo tullut.
- Anonyymi
Kello on Aikakone. Taaskin kun taas muutetaan aikaa, mutta niin jos lennät lentokoneella päinvaistaiseen suuntaan kovaa vauhtia päivä pysyy samana.... mutta mikä on universaali aika, universumin aika silloin.
Onko ihmisen käsitämä aika pelkkää harhaa?
Hyvät höptyst jonkun tytön kanssa, nukahtaa nauruunkin aina iltastujen tuijottaessa, tähdet tuojjottavat ja ... joooh..... _:D:DNaistaElämänMatkalle kirjoitti:
Mitä sanoi järvi kun jättiläinen joi sen?
Lähtikö jano
Wanha clippi, mutta suuntaa antava, kotona rämpytelty. Lemmenjoikhu, kuva ja ääni kertoo enemmän kuin tuhat sanaa https://www.youtube.com/watch?v=RJS2k8h-DOU
- Anonyymi
En jaksanut lukea kokonaan tuota jaaritusta mutta sekin minkä luin riitti huomatakseni että ei minulle.
Eipä silti, en ketään etsikään mutta jos sellainen ihan spesiaali eteen tulee en sano ei lähemmälle tutustumiselle.
Jotenkin kauhean paljon häiritsi tuo jumalaton litania.. Aikas arveluttavan kuvan herättää ainakin minussa. En tiedä miksi mutta hälytyskellot alkoi soida mielen pohjalla, jotain joka ei nyt ihan stemmaa. Epäaitoa, lipevää?Mulla ei ole tarve miellyttää kaikkia, ei ole koskaan ollut. Mä olen mä. Yksi hyvä samanhenkinen on hakusessa. Se vaan kertoo ihmisestä jo paljon, jos on tarve tulla kertomaan mistä ei pidä. Sellainen ihminen näkee kaikissa ja kaikkialla vain huonoa. Hyvää hän ei huomaa, muuta kuin peilissä. Kannattaa vaihta peiliä. Toisaalta, siperia yleensä opettaa, joskin useille liian myöhään.
- Anonyymi
"Eipä silti, en ketään etsikään mutta jos sellainen ihan spesiaali eteen tulee en sano ei lähemmälle tutustumiselle."
Tyypillinen nainen. :D ei etsi ketään mutta jos miljonääri tulisi vastaan niin miksi ei. Anonyymi kirjoitti:
"Eipä silti, en ketään etsikään mutta jos sellainen ihan spesiaali eteen tulee en sano ei lähemmälle tutustumiselle."
Tyypillinen nainen. :D ei etsi ketään mutta jos miljonääri tulisi vastaan niin miksi ei.Niinpä....
- Anonyymi
Melkein kehuin aloitusta, että vihdoin lukee täällä jotain muuta kun inceljuttuja.
Sitten menin ja katsoin aikaisemmat keskustelut mitä olet puhunut ja sanonut.
Juu ei.. Mene vaikka ikäryhmäsi palstalle kysymään seuraa. Sieltä voi löytyä kumppani, joka on kehityksessä ja asenteissa kanssasi samalla tasolla.
Mitä tältä palstalta olen nähnyt niin epäilen, että täällä on sinulla sopivaa naista. Sopivampia miehiä saattaa löytyä, vaikka eivät ehkä pukeudu/elehdi oikein tai viihdy keittiössä.- Anonyymi
Mitä siellä luki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä siellä luki?
Äkkiä katosi kommentti historia profiilista piiloon. Ei mikään yllätys, ettei jäänyt rehellisesti näkyville koska..
Siellä oli perus Halla-aho ihannointia ja jonkun verran irstailuja. Sitä samaa mitä täällä on aika paljon muutenkin. Halla-aho jutut oli niin huonosti kirjoitettu, että mietin kyllä huonoa trollia hetken.. Anonyymi kirjoitti:
Äkkiä katosi kommentti historia profiilista piiloon. Ei mikään yllätys, ettei jäänyt rehellisesti näkyville koska..
Siellä oli perus Halla-aho ihannointia ja jonkun verran irstailuja. Sitä samaa mitä täällä on aika paljon muutenkin. Halla-aho jutut oli niin huonosti kirjoitettu, että mietin kyllä huonoa trollia hetken..Niin.....olen kokenut elämässä yhtä ja toista, kokeillut ja oppinut uutta, olen utelias elämässä ja opin nopeasti ja se tuo sisältöä. Olen ollut mukana politiikassa ja persu jne. Politiikka ei enää kiinnosta, joskin minua on taas pyydetty vaaleihin......eräästä puolueesta.....saa nähdä...onko mielenkiintoa. Irstailusta voidaan olla montaa mieltä. Minulla ei ole suodattimia ja puhun suoraan myös seksistä.
- Anonyymi
Niin.....olen kokenut elämässä yhtä ja toista, kokeillut ja oppinut uutta, olen utelias elämässä ja opin nopeasti ja se tuo sisältöä. Olen ollut mukana politiikassa ja persu jne. Politiikka ei enää kiinnosta, joskin minua on taas pyydetty vaaleihin......eräästä puolueesta.....saa nähdä...onko mielenkiintoa. Irstailusta voidaan olla montaa mieltä. Minulla ei ole suodattimia ja puhun suoraan myös seksistä.
Aaa.. "mulla ei ole ongelmaa intohimon suhteen, nussin joka yö, joka reikään" kommentti on seksistä suoraan puhumista? Ei tuollaiset yleensä näytä hyvältä samassa kasassa missä puhuu Halla-ahosta.
Mutta.. Jos todella puhut suoraan ja rehellisesti näyttäen millainen olet niin pidä kommentit näkyvillä niin sitten jokainen voi tulkita miten he näkevät asiat ja kysyä suoraan sinulta jos jokin vaivaa. Jotkut voi jopa kiinnostua.
Kokonaisuudessaan kun niitä selasi niin ei näyttänyt välttämättä niin hyvältä.
Btw.. Halusiko persut takaisin vai oliko kyseessä kokoomus? Anonyymi kirjoitti:
Aaa.. "mulla ei ole ongelmaa intohimon suhteen, nussin joka yö, joka reikään" kommentti on seksistä suoraan puhumista? Ei tuollaiset yleensä näytä hyvältä samassa kasassa missä puhuu Halla-ahosta.
Mutta.. Jos todella puhut suoraan ja rehellisesti näyttäen millainen olet niin pidä kommentit näkyvillä niin sitten jokainen voi tulkita miten he näkevät asiat ja kysyä suoraan sinulta jos jokin vaivaa. Jotkut voi jopa kiinnostua.
Kokonaisuudessaan kun niitä selasi niin ei näyttänyt välttämättä niin hyvältä.
Btw.. Halusiko persut takaisin vai oliko kyseessä kokoomus?En kommentoi, mikä puolue otti yhteyttä, kun asia ei ole vielä piffi.
- Anonyymi
En kommentoi, mikä puolue otti yhteyttä, kun asia ei ole vielä piffi.
Et kyllä kommentoinut paljoa muuhunkaan ja tuo oli asia minkä vielä erikseen toit esille. Oookei. Eiköhän me täällä kaikki arvata mistä puolueesta kyse.
Anonyymi kirjoitti:
Et kyllä kommentoinut paljoa muuhunkaan ja tuo oli asia minkä vielä erikseen toit esille. Oookei. Eiköhän me täällä kaikki arvata mistä puolueesta kyse.
No ette varmasti arvaa. Jos joku rikas leski nainen arvaa puolueen oikein, saa istua mun polvella jonkun aikaa, vietyään mut bahamalle rantahuvilalleen. Sillä edellytyksellä ettei joka yö koko yötä kiduta hyvällä seksillä. Unikin on tärkeä
- Anonyymi
No ette varmasti arvaa. Jos joku rikas leski nainen arvaa puolueen oikein, saa istua mun polvella jonkun aikaa, vietyään mut bahamalle rantahuvilalleen. Sillä edellytyksellä ettei joka yö koko yötä kiduta hyvällä seksillä. Unikin on tärkeä
Ei kyllä kenellekään kelpaisi ilmaiseksi, edes rikkaalle.
Oletko tällä vain, että saat edes jostain huomiota? Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä kenellekään kelpaisi ilmaiseksi, edes rikkaalle.
Oletko tällä vain, että saat edes jostain huomiota?Toi ei ole totta. On kelvannut ilmaiseksi ja ei ilmaiseksi yli 150 kertaa. Mutta ajatusmaailma on muuttunut. Kukasta kukkaan lentely ei ole miehekästä, siihen pystyy kuka tahansa. Sen sijaan omasta vaimosta huolehtiminen 24/7/365 kaikista tarpeista, joka yö ja päivä, se on miehen mitta. Mutta tangoon tarvitaan 2. Tulijoita on, en huoli. Tai sitten minua ei huolita. Kemiat ei ole kohdanneet. Minä olen saanut huomiota elämän eri saroilla riittävästi ja se oli kirjoitettu ilmoituksessa jota et lukenut vaan tulit kommentoimaan surkeilla tiedoilla niinkuin sinulla on tapana
- Anonyymi
Toi ei ole totta. On kelvannut ilmaiseksi ja ei ilmaiseksi yli 150 kertaa. Mutta ajatusmaailma on muuttunut. Kukasta kukkaan lentely ei ole miehekästä, siihen pystyy kuka tahansa. Sen sijaan omasta vaimosta huolehtiminen 24/7/365 kaikista tarpeista, joka yö ja päivä, se on miehen mitta. Mutta tangoon tarvitaan 2. Tulijoita on, en huoli. Tai sitten minua ei huolita. Kemiat ei ole kohdanneet. Minä olen saanut huomiota elämän eri saroilla riittävästi ja se oli kirjoitettu ilmoituksessa jota et lukenut vaan tulit kommentoimaan surkeilla tiedoilla niinkuin sinulla on tapana
Kuulostaa kulttijohtaja puheelta. Näin monta naista minulle, mutta oikeat arvot ovat siis tällaiset niitä seuraan ja niin kuulu mennä (minäkin noudatan, vaikka en noudata).
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa kulttijohtaja puheelta. Näin monta naista minulle, mutta oikeat arvot ovat siis tällaiset niitä seuraan ja niin kuulu mennä (minäkin noudatan, vaikka en noudata).
Nyt repes vasen kylki.....vai vielä kulttijohtaja....
- Anonyymi
Nyt repes vasen kylki.....vai vielä kulttijohtaja....
Puhut paljon omasta tulkinnastasi uskonnosta ja lauot tällaisia muissa keskusteluissa:
"Halla-aho pääministeriksi heti ja mulle kirkko/uskontoministerin salkku kyllä loppuu paskan jauhanta." Aluksi kuulosti vitsiltä, mutta näiden keskustelun jälkeen mitä täällä on ollut...
- Anonyymi
Naiset oli oikeassa, olet tylsä mitätön vätys jos joudu vieläkin etsimään kumppania. Eivät ne edelliset kumppanisi pitäneet sinusta niin et ollut jännämies.
Ihan toisenlaista palautetta saan ihan livenä. Mutta mulleppa ei kelpaa ihan kuka tahansa kassi-alma tai luuseri nainen. On varaa valita. Ei ole kiire, hyvää kannattaa odottaa.
Ihan toisenlaista palautetta saan ihan livenä. Mutta mulleppa ei kelpaa ihan kuka tahansa kassi-alma tai luuseri nainen. On varaa valita. Ei ole kiire, hyvää kannattaa odottaa.
Pelkkä pulssi ja pimppi ei riitä mulle
Pelkkä pulssi ja pimppi ei riitä mulle
Terävä äly, lämmin sydän ja märkä pillu. Jos 2/3 löytyy, saa ottaa yhteyttä.
- Anonyymi
Terävä äly, lämmin sydän ja märkä pillu. Jos 2/3 löytyy, saa ottaa yhteyttä.
Tuollaiset naiset menee huomattavasti tasokkaammille miehille, sorry vaan.
Anonyymi kirjoitti:
Tuollaiset naiset menee huomattavasti tasokkaammille miehille, sorry vaan.
Niin.....tasoja on niin monenlaisia.....makuasioista ei sovi kiistellä. Toisen mielestä tuo nainen on tasokas, mutta mun silmissä roskaa. Tuo nainen on jonkun mielestä roskaa, mutta mulle kultaa. Saakoon jokainen vaan sen oman parhaan, se ei ole minulta pois, päinvastoin, maailma on sen jälkeen hiemen parempi paikka meille kaikille. Saakoon kaikki vaan sitä hyvää ja otollista mitä sydän halajaa, se ei ole minulta pois.
- Anonyymi
Ketäs se neuvoo, jos ei rahallaan saa sitten.
- Anonyymi
Niijust, se.
Vai onko teillä menossa monologi. Pyydän tuhannesti anteeksi jos olin häiriöksi yksin puhelullenne
- Anonyymi
voimaviraa suihkuunkin jotta säväyttää 35-ampeerin teholla tulee hiuksiin hyvä efekti, pystyyn nousee jo sähköenergian määrästä ja itse hypähtää pois reaktiona koko laitteesta...
- Anonyymi
Ei tod.
- Anonyymi
Komea kuva 😂😂😂😂
- Anonyymi
Ainakin se on tuore
🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Mikähän on kun mulla ei näy hymiöt....4 lodjua
Minkäs ikäinen olet?
Kuvasi piirtyi ikuisiksi ajoiksi alitajuntaani 🤣 Anonyymi kirjoitti:
Minkäs ikäinen olet?
Kuvasi piirtyi ikuisiksi ajoiksi alitajuntaani 🤣Olin afrikkalaisen kanssa treffeillä, luuli aamulla valvotun yön jälkeen 35 vuotiaaksi, mutta kyllä minä olen 52v isoisä
- Anonyymi
Olin afrikkalaisen kanssa treffeillä, luuli aamulla valvotun yön jälkeen 35 vuotiaaksi, mutta kyllä minä olen 52v isoisä
Meinasin juuri sanoa että kuvasta päätellen joku viiskymppinen.
Se afrikkalainen oli vain kohtelias. - Anonyymi
Olin afrikkalaisen kanssa treffeillä, luuli aamulla valvotun yön jälkeen 35 vuotiaaksi, mutta kyllä minä olen 52v isoisä
Paljonko maksoit naiselle että vietti kanssasi aikaa? 🤣
Anonyymi kirjoitti:
Meinasin juuri sanoa että kuvasta päätellen joku viiskymppinen.
Se afrikkalainen oli vain kohtelias.Kyllä se oli muutakin kuin kohtelias, sanoisin kiimainen
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko maksoit naiselle että vietti kanssasi aikaa? 🤣
17 vuotiaana jo sain 30kybä naisilta rahaa, että kyllä se on ollut toisinpäin
- Anonyymi
Rattopoikakin vielä.
- Anonyymi
Oot oksettava mies. Tuollaiseen ei kukaan koskisi pitkällä tikullakaan.
Suosittelen terapiaa. Anonyymi kirjoitti:
Rattopoikakin vielä.
Se on mennyttä. Mutta siitä menneisyydestä on saanut kiitosta. Osaa käsitellä naista, ei tule heti reidelle
Anonyymi kirjoitti:
Oot oksettava mies. Tuollaiseen ei kukaan koskisi pitkällä tikullakaan.
Suosittelen terapiaa.Pitkällä tikulla kukaan ei ole yrittänyt koskea, se on totta. Muuta on tarjottu kyllä ja heikkona olen sortunut. Ihminen on niin perso hyvän tavaran edessä sanottiin jo kummelissakin. Terapiassa sanottiin viimeksi AO 158, eivät enää huoli
- Anonyymi
Mun mielestä kirjoitat hauskalla ja elämänmyönteisellä tavalla rehellisistä toiveistasi. Kyllä mies saa pitää naisellisista jutuista naisessa, kirjoittaahan moni nainenkin toiveistaan miehekkäistä miehistä. Toivottavasti löytyy joku kainaloon sopiva nainen sinulle, itse vain lueskelen juttuja täällä parisuhteessa kun olen.
Olin eilen treffeillä kirjoitusteni johdosta. Nainen kertoi, että muissa profiileissa ei ole kuvaa ja niissä lukee: Moi.....eikä muuta
Jokainen tyylillään, mulla tällainen tyyli, toisella toisenlainen.- Anonyymi
Olin eilen treffeillä kirjoitusteni johdosta. Nainen kertoi, että muissa profiileissa ei ole kuvaa ja niissä lukee: Moi.....eikä muuta
Jokainen tyylillään, mulla tällainen tyyli, toisella toisenlainen.Omahyväinen sanon minä. Tuolla joku sanoo lipevä, samaa ajattelen.
Pitkä ja monisanainen jaaritus jolla kehno yritys tehdä vaikutusta. Nainen tykkää miehisestä miehestä, ei liirum laarum- latelijasta. Se antaa kyllä naismaisen ja omituisen kuvan miehestä.
Niin ja minä olen nainen. Anonyymi kirjoitti:
Omahyväinen sanon minä. Tuolla joku sanoo lipevä, samaa ajattelen.
Pitkä ja monisanainen jaaritus jolla kehno yritys tehdä vaikutusta. Nainen tykkää miehisestä miehestä, ei liirum laarum- latelijasta. Se antaa kyllä naismaisen ja omituisen kuvan miehestä.
Niin ja minä olen nainen.Naisia on erilaisia, kaikissa on jotakin samaa, kaikissa on jotakin erilaista. Sinä et edusta kaikkia naisia tai naisen stereotyyppiä. Kaikki virolaiset ei ole huoria eikä kaikki venäläiset varkaita. Sulla on vaan paha olla ja purat sitä nyt tähän mulle. Mulla on sen verran paksu nahka, että kestän kyllä jos joku astuu varpaille. Muutakin on kierretty elämässä kuin tahkoa.
- Anonyymi
En muista ulkoa mutta on sellaisia ilmaisia strip-poker -pelejä joissa aina kun voittaa käden niin voi ottaa naiselta vaatteen pois.
Treffipalstat saisivat olla rehellisempiä, esim. näin: Olen valmis huoraamaan ja pettämään puolisoa jos en jää kiinni, en etsi muuta kuin pikkukivaa.
Sitten vois olla oma palsta aviossa oleville naisille jotka leikkivät sinkkua vain tietääkseen ovatko vielä seksuaalisesti kiinnostavia eli mittaavat itsetuntoa tuolla tavalla.
Rehellisyys säästää aikaa ja vaivaa. Kysyntä ja tarjonta kohtaa paremmin.- Anonyymi
Täällä pitää vain huomioida nämä daijut, aina samat jutut ja loukkaukset joka ketjussa.
Joo, olen huomannut noissa fb-ryhmissä, että samat naamat käy aina itkemässä, ei koskaan mitään hyvää sano
- Anonyymi
Jos käyttää noita naisten kasvovoiteita aina silloin tällöin kannattaa pestä ne pois kasvoilta ja laittaa uudet Niveat sitten kylvyn jälkeen naamalle.
Katsoin kun lapset pelasivat playstationin uusia pelejä, on paikkoja missä saavat vapaasti pelata, katsoin mitä pelailevat hienon näköisiä pelejä kyllä, huvikseni katsoin että minkälaisia pelejä, grafiikoiltaan todella hienoja :SNyt taisi teiltä tulla kirjoitus väärään palstaan tai osastoon, no...ei se mitään. Kellä parhaat lääkkeet, se onnellisin?
Ne onkin hienoja nykyään.
playstationin 5 uuden pelejä en ole nähnyt luulen kun viimeksi oli ennakkomyynty kaikki, viime kuussa maailman laatuisesti en ole varma.
Isännän mukaan meille ei sitä pelikonsolia tule tulee kalliiksi kuukausimaksullisia ja kaikki ohjaimet lapsille ja muut härpäkkäät päälle.tulee lian kalliiksi meille.
Meillä on jo ihan tarpeeksi hyvät pelikoneet ja kännykät ja muut.
Muuten me saatiin neuvottelija epidemiakorvauksi n.1350€ maksetaan noita osamaksuja pois joten päästään pois ahtaudesta ja saadaan 200€/ kk sitten enemmän käyttörahaa kuukaudessa.valtakunta kirjoitti:
Ne onkin hienoja nykyään.
playstationin 5 uuden pelejä en ole nähnyt luulen kun viimeksi oli ennakkomyynty kaikki, viime kuussa maailman laatuisesti en ole varma.
Isännän mukaan meille ei sitä pelikonsolia tule tulee kalliiksi kuukausimaksullisia ja kaikki ohjaimet lapsille ja muut härpäkkäät päälle.tulee lian kalliiksi meille.
Meillä on jo ihan tarpeeksi hyvät pelikoneet ja kännykät ja muut.
Muuten me saatiin neuvottelija epidemiakorvauksi n.1350€ maksetaan noita osamaksuja pois joten päästään pois ahtaudesta ja saadaan 200€/ kk sitten enemmän käyttörahaa kuukaudessa.Nyt on jutut kuin Laten kirjassa jonka just luin kun sitä vietiin psykoosista toiseen
Nyt on jutut kuin Laten kirjassa jonka just luin kun sitä vietiin psykoosista toiseen
Noh mutta psykoosi on eri asia.
Hän kertoo elämässään tapahtuvia asioita ja vastasin tuttulle kirjoittelijalle.
Minä olen suhteessa ja ystäviä palstalla, joten vain poikkesin tähän keskusteluun ja kun aloitukseen vastaan isännän tapasin olin kaljuksi leikannut hiukset nyt ollaan melkei 18 vuotta oltu yhdessä ja kohta 8 lasta meillä mutta miehet on niin ulkonäkökriittisiä liian lihava, liian laiha, väärät vaatteet yms.. eikä edes kelvannut vaikka meni liian hyvin suhteessa, piti nyt sekin takia erota minusta ennen miestäni.
Joten nykynen on paras vaikka 7vuotta olikin riitaa.😁 nyt niitä ei tule enää pienestä vaan meillä oli eri elämän tausta..näin ollen eri näkemykset ja näin ollen Vaikea suhteeen alku mutta meillä ei tämän paremmin voisi suhteessa voisi mennä.
Mitä sinun nuoruuteen ja nuoruus aikuisuuteen tulee olen pahoillani kovin, ettei sinua osattu paremmin vanhemmat tukea ja yhteiskunta.
on erittäin mahtavaa että olet voittanut elämän vaikeat olosuhteet ja olet viisastunut , olet muuttanut elämän oikean suunnan ja ymmärtänyt miten elää elämässä.- Anonyymi
Nyt on jutut kuin Laten kirjassa jonka just luin kun sitä vietiin psykoosista toiseen
Nooohh.. Se on meidän Valtis. Ei sinun uutena noin epäkohtelias tarvitse olla.
Sinun juttusi taitaa olla, että olet epäkohtelias kutakuinkin kaikkia kohtaan. valtakunta kirjoitti:
Noh mutta psykoosi on eri asia.
Hän kertoo elämässään tapahtuvia asioita ja vastasin tuttulle kirjoittelijalle.
Minä olen suhteessa ja ystäviä palstalla, joten vain poikkesin tähän keskusteluun ja kun aloitukseen vastaan isännän tapasin olin kaljuksi leikannut hiukset nyt ollaan melkei 18 vuotta oltu yhdessä ja kohta 8 lasta meillä mutta miehet on niin ulkonäkökriittisiä liian lihava, liian laiha, väärät vaatteet yms.. eikä edes kelvannut vaikka meni liian hyvin suhteessa, piti nyt sekin takia erota minusta ennen miestäni.
Joten nykynen on paras vaikka 7vuotta olikin riitaa.😁 nyt niitä ei tule enää pienestä vaan meillä oli eri elämän tausta..näin ollen eri näkemykset ja näin ollen Vaikea suhteeen alku mutta meillä ei tämän paremmin voisi suhteessa voisi mennä.
Mitä sinun nuoruuteen ja nuoruus aikuisuuteen tulee olen pahoillani kovin, ettei sinua osattu paremmin vanhemmat tukea ja yhteiskunta.
on erittäin mahtavaa että olet voittanut elämän vaikeat olosuhteet ja olet viisastunut , olet muuttanut elämän oikean suunnan ja ymmärtänyt miten elää elämässä.Aika hoppu ollut tässä vastaillessa ja ihmettelin vaan kun tullaan höpöttämään pleikkari 5:sta.....luulin että joku on nyt väärässä paikassa kun tämä on kait sinkkupalsta ja mulla haku päällä......no juu.....eipä tässä mitään.....väärinkäsityksiä sattuu....
Anonyymi kirjoitti:
Nooohh.. Se on meidän Valtis. Ei sinun uutena noin epäkohtelias tarvitse olla.
Sinun juttusi taitaa olla, että olet epäkohtelias kutakuinkin kaikkia kohtaan.En minä ole epäkohtelias ketään kohtaan, minulla on hyvät käytöstavat ollut aina ja olen kohtelias. Mutta minun tyyli on puhua suoraan ja huumori ehkä toisenlaista. Mutta minä en elä elämää pohtien mitä muut ajattelevat, että millainen suodatin pitää taas olla ja mitä uskaltaa sanoa......täällä netissä on kiva kun ei ole pakko lukea kenenkään kirjoituksia...ihan vapaaehtoista.....ja "omalle seinälle" saan kirjoittaa mitä haluan, ylläpidon raamien sisällä
Aika hoppu ollut tässä vastaillessa ja ihmettelin vaan kun tullaan höpöttämään pleikkari 5:sta.....luulin että joku on nyt väärässä paikassa kun tämä on kait sinkkupalsta ja mulla haku päällä......no juu.....eipä tässä mitään.....väärinkäsityksiä sattuu....
On sinkkupalsta Mutta harvemmin täällä ketään kerralla löytää. kyllä ne keskustelut tutustumalla on tietääkseni yksi pari toisensa sinkkupalstalla löytänyt ja tiedän kaksi henkilöä lisäksi, jotka on myös toisella keskustelupalstalla toisensa löytänyt, on siten myös ajan saatossa toisensa löytänyt.
valtakunta kirjoitti:
On sinkkupalsta Mutta harvemmin täällä ketään kerralla löytää. kyllä ne keskustelut tutustumalla on tietääkseni yksi pari toisensa sinkkupalstalla löytänyt ja tiedän kaksi henkilöä lisäksi, jotka on myös toisella keskustelupalstalla toisensa löytänyt, on siten myös ajan saatossa toisensa löytänyt.
Niin, tapoja on monia ja kanavia on paljon. Joka paljon kylvää, se paljon niittää.
Niin, tapoja on monia ja kanavia on paljon. Joka paljon kylvää, se paljon niittää.
Onhan se on asia eri mitä kylvää ja mitä niittää.
Myös voidaan miettiä nuoriso eksyy tieltä juurikin muiden ikävien kylvöntöjen kautta kuin moni muukin ihminen eksyy eikä vain nuori.valtakunta kirjoitti:
Onhan se on asia eri mitä kylvää ja mitä niittää.
Myös voidaan miettiä nuoriso eksyy tieltä juurikin muiden ikävien kylvöntöjen kautta kuin moni muukin ihminen eksyy eikä vain nuori.Tarkoitan sitä, että jos tahtoo päästä treffeille niin lienee suurempi todennäköisyys onnistua jos esim. netissä on haku useassa kanavassa kuin että sohvalla makaa sikiöasennossa odottamassa ihmettä. Niitäkin on 2 tapahtunut, mutta oliko se niin, että poikkeus ei vahvista sääntöä tai siitä ei voi tehdä lakia. Mitä nuorisoon tulee niin huolissaan saa olla. Suomi on enmmän ja enemmän sekaisin ja voi pahoin, syy ja seuraus on ilmiselvä, mutta se on toisen foorumin paikka. Nyt on oma napa tai navan alus lähin ja tärkein.
Tarkoitan sitä, että jos tahtoo päästä treffeille niin lienee suurempi todennäköisyys onnistua jos esim. netissä on haku useassa kanavassa kuin että sohvalla makaa sikiöasennossa odottamassa ihmettä. Niitäkin on 2 tapahtunut, mutta oliko se niin, että poikkeus ei vahvista sääntöä tai siitä ei voi tehdä lakia. Mitä nuorisoon tulee niin huolissaan saa olla. Suomi on enmmän ja enemmän sekaisin ja voi pahoin, syy ja seuraus on ilmiselvä, mutta se on toisen foorumin paikka. Nyt on oma napa tai navan alus lähin ja tärkein.
Noh kyllä ymmärsin mutta kuin kerroin myös negatiivisesta kylvönnöstä kuin kerroit positiivisesta.
Noh mutta sinkuille on hyvin merkittävät myös tulevien veronmaksajan terveys , jotka kattaa myös verovaroin terveyspalvelut yms muut hyvinvoinnin, minusta aihe kuuluu kaikille.
Sinkulla on monia aihealueita minusta eikä vain pitäisi kaikkia purkittaa vain tietyksi aiheeksi on yh äitejäkin tai yh-isejä mutta ovathan ne sinkkujakin.
Minusta aihe alueet on mennyt vähän vähän vanhan aikaiseksi.
Joten sitä menee sitten missä on ihmisiä palstoilla ei ole ruuhkaa ja sinkkukin voi olla tietääkseni ystäväkin.😁
En vaivaa enempää sinua.valtakunta kirjoitti:
Noh kyllä ymmärsin mutta kuin kerroin myös negatiivisesta kylvönnöstä kuin kerroit positiivisesta.
Noh mutta sinkuille on hyvin merkittävät myös tulevien veronmaksajan terveys , jotka kattaa myös verovaroin terveyspalvelut yms muut hyvinvoinnin, minusta aihe kuuluu kaikille.
Sinkulla on monia aihealueita minusta eikä vain pitäisi kaikkia purkittaa vain tietyksi aiheeksi on yh äitejäkin tai yh-isejä mutta ovathan ne sinkkujakin.
Minusta aihe alueet on mennyt vähän vähän vanhan aikaiseksi.
Joten sitä menee sitten missä on ihmisiä palstoilla ei ole ruuhkaa ja sinkkukin voi olla tietääkseni ystäväkin.😁
En vaivaa enempää sinua.Ei sinusta vaivaa ollut. Niin...on kai kahdenlaisia sinkkuja. On niitä jotka tahtovat olla sinkkuja ja aikovat olla. Niistä minä en tiedä mitään enkä ole kiinnostunut tai tietoinen. Minä olen sinkku jolla on erittäin voimakas haku päällä, siis aikomus luopua sinkkuudesta. Minua ei kiinnosta montako nakkia pitäisi olla paketissa jotta sinkku voisi olla tyytyväinen ettei tarvitse ostaa perhekokoista nakkipakettia. Em. sinkuilla on varmaan joku oma etujärjestö joka vaatii oikeankokoista nakkipakettia, hyvä niin, se ei ole minulta pois. Joskus olen eksynyt sinkkupaikkaan jossa sinkut tahtovat olla sinkkuja hamaan loppuun asti ja minulla oli haku päällä, olin väärässä paikassa. En tiedä millainen palsta tämä on, mutta tiedän, että kirjoituksiani ei ole pakko lukea
- Anonyymi
Aika hoppu ollut tässä vastaillessa ja ihmettelin vaan kun tullaan höpöttämään pleikkari 5:sta.....luulin että joku on nyt väärässä paikassa kun tämä on kait sinkkupalsta ja mulla haku päällä......no juu.....eipä tässä mitään.....väärinkäsityksiä sattuu....
Ei täällä sinkkupalstalla kukaan oikeasti etsi seuraa. Täällä on vaan tänne syystä tai toisesta vuosiksi jämähtäneitä tyyppejä, varattuja, eronneita ja karanneita. Palsta-asukkeja. Täältä et löydä kuin vaihtelevan laatuista juttuseuraa.
- Anonyymi
Kokeilepas jättää etsintäkuulutus Kotisataman deittiin
www.kotisatamandeitti.fi
Siellä on uskonnollisia mimmejä, mutta eivät sinun laillasi ole kiinnostuneet kirkosta ja järjestöistä uskossaan.Kiitos vihjeestä, mutta olen ymmärtämässä, että se on maksullinen paikka. Ja minulla ei periaate anna myöden tässä kohtaa maksaa.
- Anonyymi
Hehee,
Palstalla uusi provoaja. Onko oma naama?Tottakai on oma naama. Onko muilla? Mitä pelkäätte / häpeätte? Ei ole provoa, nämä ei ole vaalit. Muusa hakusessa, sellainen jota ilman on hankala elää.
- Anonyymi
Tottakai on oma naama. Onko muilla? Mitä pelkäätte / häpeätte? Ei ole provoa, nämä ei ole vaalit. Muusa hakusessa, sellainen jota ilman on hankala elää.
Jos meinaat naisen saada, niin tuolla menolla se ei onnistu. Ei ainakaan täyspäistä ja pitkäaikaista.
Omaa naamaa ei ole tarve esitellä, kun kumppaniasiat ovat jo sillä mallilla kun tarve ja halu on. Anonyymi kirjoitti:
Jos meinaat naisen saada, niin tuolla menolla se ei onnistu. Ei ainakaan täyspäistä ja pitkäaikaista.
Omaa naamaa ei ole tarve esitellä, kun kumppaniasiat ovat jo sillä mallilla kun tarve ja halu on.Mä saan naisen jos menen tohon karaoke baariin, mutta etsin sielunkumppania, hänelle olen se ykkönen.....pieni tarkennus on ehkä paikallaan teidän tähtenne, tarkoitan siis sielunkumppanilla naista joka minulle sopii ja minä hänelle. Teille kun sukupuoli on ilmoitusasia. 50v mies kokee olevansa 6v tyttö ja se on teille ok.
- Anonyymi
Kohta ensitreffit alttari ohjelmasta vapautuu kolme naista niin menevät varmaan heti tinderiin ja sieltä sitten isket niitä. Saat kaksi päsmäri naista tai yhden hissukan.
Mulla ei ole nettiä puhelimessa eikä tule, joten tinderi ei ole mun juttu. Ihan sama onko hissukka tai päsmäri jos muuten kemiat kohtaa.
- Anonyymi
Överiksi mäni.
Avaa sydämesi mulle, tahdon pelkkää hyvää sulle, mitään piilottaa et sä saa.....
En tiedä vielä miltä näytät, miltä tunnut koskettaa, miltä tuoksut, miten hymyilet, miten naurat, millainen ääni, mitä on olla lähelläsi. Tiedän vain meidän sopivan toisillemme täydellisesti.
Sinä nainen joka ymmärrät hellyyden ja rakkauden voiman. Pitkät yön yli keskustelut on meille tärkeää. Ehkä sinulla on elämänkokemusta, mutta varmasti olet uskollinen, rehellinen ja avoin.
Huumori on meille tärkeää ja hassuttelemme usein ja meistä näkee, että kuulumme toisillemme.
Kaikkeen liikuntaan ja kultuuriin saa mukaan.
Kanssani tiedät olevasi nainen, rakastettu, tärkeä, haluttu, turvassa...dream team...just you and me.
Tahdon olla epäitsekäs ja oppia tuntemaan sun persoonan, sun sydämmen...sen sopukat ja koukerot....täyttääkseni ne. Tahdon tietää ja ottaa selvää, mikä on rakkauden kielesi.....miten sinulle menee perille.......minä rakastan sinua. Mottona voi kotonakin olla.....sano jotakin joka nostaa hänen itsetuntoaan. Aito rakkaus on kekseliäs.Hyvä nainen....hmm.... jos tarkastelemme asiaa siltä kantilta kuin olettaa sopii niin minä en kiellä enkä myönnä vaan tahtoisin nukkua yön yli, sillä tunnettuahan on tämänkaltaisessa kehyksessä, että vaikka kokonaisuus ei aina kerro kaikkea, on kuitenkin syytä muistaa tai ainakin se on huomioon ottamisen arvoista, sillä arvaukseni lienee sen olevan hankala lyhyesti määritellä tai edes yrittää arvella sen mielekkyyttä puhumattakaan sen mahdollisuuksista jos emme jätä huomioon ottamatta sitä ehkä poiskin sulkevaa totuuden siementä, jonka mukaisesti tässä voisimme muistella taannoista ehkä itsestäänkin selvää näkökulmaa, jonka mukaista tai ainakaan se ei voine olla edes silloin mainitsemisen arvoista vaikkakaan emme saata vielä tänään ymmärtää tahi kaikkea siitä omaksua ainakaan mikäli muistutamme itseämme sen tärkeydestä jokapäiväisessä arjessa ja elämässä muulloinkin kuin ainoastaan ja vain tilanteen niin vaatiessa tahi salliessa sen tulla tapahtuvaksi kuin itsestään selvyytenä oman asiansa ohella jatkuen aina loputtomasti tuntuvan asiayhteyksien sisään rakennetulla puheella tai maininnalla siitä minkälaista se voisikaan parhaimmillaan mallintaa tämänpäivän normien ja tapojen mukaisesti, unohtamatta kuitenkaan itse asian varsinaista ydintä.
- Anonyymi
Tuollainen vaatii jo hieman ohjelmointitaitoa ja keskittymistä tuollainen, olen tehnyt jooh, mutta ohjelmointiympäristö tuollainen: https://en.wikipedia.org/wiki/Direct3D
- Anonyymi
Ei hitto. Toit kommentilla virneen naamalle ja nyt se ei lähde millään pois. Kiroan kun en itse tajunnut tehdä tätä.
Anonyymi kirjoitti:
Ei hitto. Toit kommentilla virneen naamalle ja nyt se ei lähde millään pois. Kiroan kun en itse tajunnut tehdä tätä.
Ilmottaudu siihen hymy pyllyyn ohjelmaan jos se auttas
Aikamoinen moottoriturpa tämä kaveri :D
- Anonyymi
Melkein harmillista kun ap:n käyttämä kaikki energia menee hukkaan. Ei kelpaa naiset joita palstalla voisi ollakin "Siilitukka ja maastohousut ei vetoa minuun. Johonkin toiseen varmasti." ja taas ilmaisee kiinnostusta ominaisuuksiin joita palstan naisilla ei juurikaan ole tai ainakin ehdottomasti kiistävät olevan "Kaikki perinteiset naisen askareet luetaan eduksi, pullan tuoksu ja villasukat ym. ".
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
Melkein harmillista kun ap:n käyttämä kaikki energia menee hukkaan. Ei kelpaa naiset joita palstalla voisi ollakin "Siilitukka ja maastohousut ei vetoa minuun. Johonkin toiseen varmasti." ja taas ilmaisee kiinnostusta ominaisuuksiin joita palstan naisilla ei juurikaan ole tai ainakin ehdottomasti kiistävät olevan "Kaikki perinteiset naisen askareet luetaan eduksi, pullan tuoksu ja villasukat ym. ".
-harmiseikirj-Eipähän sitä koskaan tiedä. Jotkut ovat yllättäen löytäneetkin palstalta toisensa. Aina kannattaa yrittää.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Eipähän sitä koskaan tiedä. Jotkut ovat yllättäen löytäneetkin palstalta toisensa. Aina kannattaa yrittää.
Joo mutta kun palstatotuudet:
1. Ei palstalla ole naisia
2. Jos on ne on feministejä, lesboja tms. karvaturpia
3. Tai sitten ne on varattuja
4. Tai muuten hankalia
5. Eikä ne taatusti leivo pullaa
6. jne.
Jos joku kysyisi minulta mistä kannattaa yrittää löytää nainen tämä varmaan olisi viimeinen paikka mihin neuvoisin.
4. Tai muuten hankalia
6. jne.
Jos joku kysyisi minulta mistä kannattaa yrittää löytää nainen tämä varmaan olisi viimeinen paikka mihin neuvoisin.
-harmiseikirj-Olihan meillä mm. Lillis, mutta sekin meni jo Jiille. Niin ja Pönttöuuni on vielä naittamatta, vai seurusteliko sekin jo? Varmaan on muitakin, joita en nyt vaan saa päähäni.
Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj-Miten minulla voi olla kun mies on lellinyt minut pilalle.
Vei minulta keittiön vuosia sit.
Sukat olen kutonut yhdessä yössä hänelle kun minulla on huono tapa jättää projekteja kesken mutta jotka motivoivat niitä on vaikea jättää kesken.
Nekin oli ensimmäiset sukat kudoin, jotka tein loppuun ja esikoiselle kudoin myös sukat putkeen.🤔
Pitäisi varmaan jatkossa kutoa joka jalkaa mustat eipä tarvitsi murehtia villasukista enää🥰- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Miten minulla voi olla kun mies on lellinyt minut pilalle.
Vei minulta keittiön vuosia sit.
Sukat olen kutonut yhdessä yössä hänelle kun minulla on huono tapa jättää projekteja kesken mutta jotka motivoivat niitä on vaikea jättää kesken.
Nekin oli ensimmäiset sukat kudoin, jotka tein loppuun ja esikoiselle kudoin myös sukat putkeen.🤔
Pitäisi varmaan jatkossa kutoa joka jalkaa mustat eipä tarvitsi murehtia villasukista enää🥰Villasukat on mukavat syys- ja talviaikaan, otin jo käyttöön :)
-harmiseikirj- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
4. Tai muuten hankalia
6. jne.
-harmiseikirj-Mutkun pullan leipominen on oikeasti vaikeeta... ;__; Kokeilisit itse!
Pitkän harjoittelun jälkeen sain leivottua sellaisia kiviä, jotka meni läpi vain yhdestä ikkunasta eikä niistä kaikista. Se on minusta riittävän hyvä saavutus.
Laitoin sitten polvitaskuhousukamot päälle, ajelin loputkin hiukset pois silmiltä, maiharit jalkaan ja lähdin kalastamaan. Pullaharjoittelut jotenkin unohtui.
Osaan katkaista isommankian kalan niskan paljain käsin.. Kelpaiskohan taidoksi vaihtoon? - Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Olihan meillä mm. Lillis, mutta sekin meni jo Jiille. Niin ja Pönttöuuni on vielä naittamatta, vai seurusteliko sekin jo? Varmaan on muitakin, joita en nyt vaan saa päähäni.
MissP on jonkun suostuvaisen uhrin löytänyt, kun ei ole enää täällä huomiota kerjäämässä, vaan anona.
Voi voi uhriparkaa. - Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Olihan meillä mm. Lillis, mutta sekin meni jo Jiille. Niin ja Pönttöuuni on vielä naittamatta, vai seurusteliko sekin jo? Varmaan on muitakin, joita en nyt vaan saa päähäni.
Mistä sen tietää, ovatko enää yhdessä...
- Anonyymi
aika hieno moottorikone on tuo philipsin uusi partis eli parturi kone, on niin komea en ole uskaltanut vielä kuin pikkaisesti pöräyttää, on niin hieno philips series 5000 hair-cutter :D
- Anonyymi
Mielenkiintoinen ketju pitkästä aikaa! Ihan kaikkia kommentteja en lukenut, mutta pari asiaa tuli tuosta sun ilmoituksesta päällimäisenä mieleen. Olen siis lähemmäs viisikymppinen nainen, joka on jättänyt kumppanin hakemiset jo aikaa sitten. Mielenkiinnolla kuitenkin seuraan maailman menoa ja ihmisten suhdehankaluuksia, ja siksi kai täälläkin silloin tällöin käyn.
Kirjoittaa ainakin osaat, ja tunnut olevan melko rehellinen. Tietty fiksut ei kaikkea nettiin suolla ja hyvä niin. Mieleen tuli ensinnäkin, että oletko harkinnut polyamorista tai avointa suhdetta? Yksiavioiselle naiselle noin vilkas seksielämä saattaa olla liian kova pala ja elämäntavat eivät vaan kertakaikkiaan kohtaa. En tarkoita tätä pahalla tai provosoidakseni, mutta kirjoituksista tulee vaikutelma, että pidät avoimesta ja vaihtelevasta seksielämästä vielä ehkä tavallistakin enemmän, ja useampi kumppani voisi olla sun juttu.
Itse olen kovin tylsä sinuun verrattuna, en ole juurikaan yhteiskunnan rajoja koskaan kokeillut, en pysty yhden yön suhteisiin ja siten satunnaiset panot ovat jääneet kovin vähiin ja parisuhteessa (silloin kun sellainen vielä oli) en koskaan pettänyt. Mulle on ensiarvoisen tärkeää, että voin luottaa kumppaniin ja arvostaa hänen elämänvalintojaan ja elämäntapaansa. En tuomitse tapaasi elää, se on vain erilainen. Mutta suosittelen, että koitat löytää kumppanin tai kumppaneita, joilla on samanlaisia ajatuksia ja tausta, jolloin teillä on enemmän yhteistä pohjaa ja varmaan ymmärrystäkin toisianne kohtaan.
Tsemppiä hakuun!Kiitos kirjoituksesta, se oli hyvä ja ihanan pitkä. "Olkoon kullakin miehellä oma vaimo, haureuden syntien välttämiseksi" Tästä lähetään. Kimpat ja yhen illan jutut ei ole mua varten. 3x seksiä päivässä on nyt vaan heitto joka tarkoittaa että tarpeen mukaan, ei se ole kiveen hakattu asia. Olosuhteet myös määrittelevät seksin määrää. Millaisia velvotteita on elämässä. Mutta wanha fraasi minun kohdalla ei toteudu. Minä puhun ja pussaan, siitä se ei jää kiinni. Toinen tulee juttuun kerran kuussa seksillä, toinen tahtoo joka päivä. Kultainen keskitie on liian kaukana. Minä tahdon puhua asioista ennen yhteen menoa. Minä pidän paneskelusta sen oman rakkaan kanssa, minulle se on rakkauden suurin ilmentymä, myös tarve kuin juoma ja ruoka. Meitä on moneen junaan ja taas joudun toistamaan itseäni. Minä en aio muovautua toisen pillin mukaan enkä vaadi sitä toiselta. Minä etsin sellaista naista ettei kompromissejä ole kovin montaa. Mulle on ihan sama mitä mieltä täällä joku on siitä millainen on hyvä mies tai hyvä nainen. Minä tiedän, että kelpaan monelle naiselle erittäin hyvin ja tiedän että kelpuutan monia naisia itselleni. Se on vain ajankysymys milloin kohtaaminen tapahtuu. Mutta mitään ei saa jos ei yritä.
- Anonyymi
Kiitos kirjoituksesta, se oli hyvä ja ihanan pitkä. "Olkoon kullakin miehellä oma vaimo, haureuden syntien välttämiseksi" Tästä lähetään. Kimpat ja yhen illan jutut ei ole mua varten. 3x seksiä päivässä on nyt vaan heitto joka tarkoittaa että tarpeen mukaan, ei se ole kiveen hakattu asia. Olosuhteet myös määrittelevät seksin määrää. Millaisia velvotteita on elämässä. Mutta wanha fraasi minun kohdalla ei toteudu. Minä puhun ja pussaan, siitä se ei jää kiinni. Toinen tulee juttuun kerran kuussa seksillä, toinen tahtoo joka päivä. Kultainen keskitie on liian kaukana. Minä tahdon puhua asioista ennen yhteen menoa. Minä pidän paneskelusta sen oman rakkaan kanssa, minulle se on rakkauden suurin ilmentymä, myös tarve kuin juoma ja ruoka. Meitä on moneen junaan ja taas joudun toistamaan itseäni. Minä en aio muovautua toisen pillin mukaan enkä vaadi sitä toiselta. Minä etsin sellaista naista ettei kompromissejä ole kovin montaa. Mulle on ihan sama mitä mieltä täällä joku on siitä millainen on hyvä mies tai hyvä nainen. Minä tiedän, että kelpaan monelle naiselle erittäin hyvin ja tiedän että kelpuutan monia naisia itselleni. Se on vain ajankysymys milloin kohtaaminen tapahtuu. Mutta mitään ei saa jos ei yritä.
Näinhän se taitaa olla. Itse arvioin ja arvotan ihmiset ennen kaikkea käytöksen perusteella, koska puheet on puheita. Silloin joskus kun vielä kumppania kaipasin tapasin muutamia miehiä, jotka lupasivat yhdeksän hyvää ja kymmenen kaunista, mutta käytös paljasti todellisen karvan.
Sinusta en tietenkään voi sanoa mitään puoleen tai toiseen, koska en sinua tunne, mutta ainakin itselle on hyvin vaikea luottaa mieheen, jolla on kovin värikäs historia ja paljon (seksi)suhteita takana. Ihan omasta kokemuksesta olen huomannut, että monelle vauhdikasta ja ns. vaarallista elämää elävälle on hyvin vaikea asettua monogaamiseen suhteeseen ja sitoutua yhteen ihmiseen. En tarkoita tätä nyt loukatakseni, tämä on vain oma kokemukseni.
Sinulla on kuitenkin siis hyvä tilanne ainakin tämän palstan vakikirjoittajiin verrattuna, että tarjontaa on! Eiköhän niistä se sopiva sitten löydy. Anonyymi kirjoitti:
Näinhän se taitaa olla. Itse arvioin ja arvotan ihmiset ennen kaikkea käytöksen perusteella, koska puheet on puheita. Silloin joskus kun vielä kumppania kaipasin tapasin muutamia miehiä, jotka lupasivat yhdeksän hyvää ja kymmenen kaunista, mutta käytös paljasti todellisen karvan.
Sinusta en tietenkään voi sanoa mitään puoleen tai toiseen, koska en sinua tunne, mutta ainakin itselle on hyvin vaikea luottaa mieheen, jolla on kovin värikäs historia ja paljon (seksi)suhteita takana. Ihan omasta kokemuksesta olen huomannut, että monelle vauhdikasta ja ns. vaarallista elämää elävälle on hyvin vaikea asettua monogaamiseen suhteeseen ja sitoutua yhteen ihmiseen. En tarkoita tätä nyt loukatakseni, tämä on vain oma kokemukseni.
Sinulla on kuitenkin siis hyvä tilanne ainakin tämän palstan vakikirjoittajiin verrattuna, että tarjontaa on! Eiköhän niistä se sopiva sitten löydy.Kirjoittelun perusteella on löytynyt montakin hyvää, mutta matkaa on sitten 500km. Ei siitä mitään tule. Mitä tulee menneisyyteen ihmisten kohdalla niin se riippuu siitä mikä on saanut muutoksen aikaan. Jos alkoholisti on hoitolassa 3kk koska ei enää jaksa juoda ja sitten pääsee pois kun taas jaksaa juoda niin se ei ole muutos joka on uskottava. Halu juoda ei ole kadonnut. Mutta kun murhaaja tulee uskoon linnassa niin muutos on pysyvä. Silloin ihminen on aivan eri luomus eikä menneisyydellä ole väliä, muuta kuin pahan suovilla ihmisillä jotka eivät ymmärrä näistä asioista.
- Anonyymi
Kirjoittelun perusteella on löytynyt montakin hyvää, mutta matkaa on sitten 500km. Ei siitä mitään tule. Mitä tulee menneisyyteen ihmisten kohdalla niin se riippuu siitä mikä on saanut muutoksen aikaan. Jos alkoholisti on hoitolassa 3kk koska ei enää jaksa juoda ja sitten pääsee pois kun taas jaksaa juoda niin se ei ole muutos joka on uskottava. Halu juoda ei ole kadonnut. Mutta kun murhaaja tulee uskoon linnassa niin muutos on pysyvä. Silloin ihminen on aivan eri luomus eikä menneisyydellä ole väliä, muuta kuin pahan suovilla ihmisillä jotka eivät ymmärrä näistä asioista.
Olen kyllä lukenut näistä uskoon tulemisista vankilassa, omakohtaista kokemusta ei siis ole. Tunnustan, että pelkään vankilassa olleita ihmisiä. Arvostan sitä rehellisyyttä, että kertoo avoimesti taustastaan ja samalla ehkä toimii esimerkkinä vaikka nuorille, joilla on vielä se valinnan mahdollisuus, että mihin elämä kuljettaa. Uskon, että monet vankilatien kulkeneet ovat paljon parempia puhumaan vaikeuksissa oleville nuorille kuin esimerkiksi sosiaalityöntekijät. Mutta en tiedä, pystyisinkö nukkumaan silmällistäkään, jos vieressäni makaisi murhaaja ja takuulla varoisin joka ainoata sanaa ja käden heilautusta. Johtuu varmaan siitä, että olen pienenä tyttönä ollut kovan perheväkivallan uhri ja siitä ei kai voi koskaan kokonaan toipua. Pelkään väkivaltaisia ihmisiä.
- Anonyymi
Kirjoittelun perusteella on löytynyt montakin hyvää, mutta matkaa on sitten 500km. Ei siitä mitään tule. Mitä tulee menneisyyteen ihmisten kohdalla niin se riippuu siitä mikä on saanut muutoksen aikaan. Jos alkoholisti on hoitolassa 3kk koska ei enää jaksa juoda ja sitten pääsee pois kun taas jaksaa juoda niin se ei ole muutos joka on uskottava. Halu juoda ei ole kadonnut. Mutta kun murhaaja tulee uskoon linnassa niin muutos on pysyvä. Silloin ihminen on aivan eri luomus eikä menneisyydellä ole väliä, muuta kuin pahan suovilla ihmisillä jotka eivät ymmärrä näistä asioista.
"Mutta kun murhaaja tulee uskoon linnassa niin muutos on pysyvä. Silloin ihminen on aivan eri luomus eikä menneisyydellä ole väliä, muuta kuin pahan suovilla ihmisillä jotka eivät ymmärrä näistä asioista."
Just joo, niinhän ne kaikki varmaan sanovat kunnes taas kilahtaa.
Olen kyllä lukenut näistä uskoon tulemisista vankilassa, omakohtaista kokemusta ei siis ole. Tunnustan, että pelkään vankilassa olleita ihmisiä. Arvostan sitä rehellisyyttä, että kertoo avoimesti taustastaan ja samalla ehkä toimii esimerkkinä vaikka nuorille, joilla on vielä se valinnan mahdollisuus, että mihin elämä kuljettaa. Uskon, että monet vankilatien kulkeneet ovat paljon parempia puhumaan vaikeuksissa oleville nuorille kuin esimerkiksi sosiaalityöntekijät. Mutta en tiedä, pystyisinkö nukkumaan silmällistäkään, jos vieressäni makaisi murhaaja ja takuulla varoisin joka ainoata sanaa ja käden heilautusta. Johtuu varmaan siitä, että olen pienenä tyttönä ollut kovan perheväkivallan uhri ja siitä ei kai voi koskaan kokonaan toipua. Pelkään väkivaltaisia ihmisiä.
Aivan, se on vaikea saada luottamus jos se on kerran mennyt. Pelkoa on myös vaikea häivyttää pois. Voisin kertoa aamuun asti hurjista kohtaloista ja peloista, mutta kun Jumala astuu kuvaan mukaan ja hoitaa yksilöä, pelko väistyy pois. Sulla on kyllä järkeviä juttuja, mukava sun kanssa kirjotella.
Anonyymi kirjoitti:
"Mutta kun murhaaja tulee uskoon linnassa niin muutos on pysyvä. Silloin ihminen on aivan eri luomus eikä menneisyydellä ole väliä, muuta kuin pahan suovilla ihmisillä jotka eivät ymmärrä näistä asioista."
-harmiseikirj-Niin....ei uskoon tulo mitään takaa. Ihminen on edelleen ihminen ja saattaa langeta pois. Ihminen on sitä mitä hän syö. Jos lukee raamattua, rukoilee jne...se muuttaa ihmistä. Vastakohtaiset asiat myös muuttavat ihmistä toiseen suuntaan. Lukekaa Late Johanssonin kirja. Miten radikaali on muutos ihmisessä. Näitä todisteita on ollut 2000 vuotta ympäri maailmaa, mutta ei se silti tunnu riittävän todisteeksi Jumalan muuttavasta voimasta ihmisille.
- Anonyymi
Niin....ei uskoon tulo mitään takaa. Ihminen on edelleen ihminen ja saattaa langeta pois. Ihminen on sitä mitä hän syö. Jos lukee raamattua, rukoilee jne...se muuttaa ihmistä. Vastakohtaiset asiat myös muuttavat ihmistä toiseen suuntaan. Lukekaa Late Johanssonin kirja. Miten radikaali on muutos ihmisessä. Näitä todisteita on ollut 2000 vuotta ympäri maailmaa, mutta ei se silti tunnu riittävän todisteeksi Jumalan muuttavasta voimasta ihmisille.
Late on kertonut olevansa diagnoosiltaan psykopaatti. Ei se diagnoosi ja ongelma sieltä mihinkään häviä, jos katsoo tarpeelliseksi ja hyötyvänsä siitä varmaan tappaa taas ilman isompia tunnontuskia:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/14991e9d-7c7d-463d-8540-70c9e68856e0
"Maksimipisteet olivat 40, ja psykopaatin raja oli 28. Minä sain 37 pistettä. Rumasti sanottuna ei oikeastaan kiinnosta, mitä suuri yleisö ajattelee."
https://yle.fi/uutiset/3-8831236
-harmiseikirj-Ihan oikeasti kyllä ne ihmiset muuuttunut on todenäköisesti ja sekin juurikin ärsyttäminen pitää lopettaa, on se käytös erityisen tärkeätä suhteissa ja samankaltaiset ihmiset ettei ärsytä toisia kun ymmärtää sen tuskan toisen puolesta.
Ei nyt ihmistä voi menneisyyden takia tuomita. Väkivaltainen ympäristö tekee väkivaltaiseksi jos manipuloitumut sen oikeaksi tavaksi, vieläkin ne alkoholit, muut päihteet jotka vie esto ja sekoittaa aivot pitää olla pois elämästä.
Mitä enemmän ympäristöä ymmärtää sitä vähemmän vahinkoa tekee.
On se minusta vieläkin totuus.Anonyymi kirjoitti:
Late on kertonut olevansa diagnoosiltaan psykopaatti. Ei se diagnoosi ja ongelma sieltä mihinkään häviä, jos katsoo tarpeelliseksi ja hyötyvänsä siitä varmaan tappaa taas ilman isompia tunnontuskia:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/14991e9d-7c7d-463d-8540-70c9e68856e0
"Maksimipisteet olivat 40, ja psykopaatin raja oli 28. Minä sain 37 pistettä. Rumasti sanottuna ei oikeastaan kiinnosta, mitä suuri yleisö ajattelee."
https://yle.fi/uutiset/3-8831236
-harmiseikirj-Laten diagnoosi on tehty "wanhassa elämässä". Nyt tulos on aivan toinen. Mä tiedän omalta kohdalta miten rikollinen ajattelutapa väistyy kun Jeesus tule tilalle. Ja tunnen useita joille on käynyt samoin. Kaikki muuttuu. Pyhimyksiä ei tule, eikä Herran enkeleitä. Kasvaminen uuteen vie aikaa, kenellä nopeasti, kenellä hitaasti. Mutta jos pitää uskosta kiinni ja kaikesta mikä siihen liittyy, muutos on takuuvarma, heti ensi päivästä alkaen.
- Anonyymi
Laten diagnoosi on tehty "wanhassa elämässä". Nyt tulos on aivan toinen. Mä tiedän omalta kohdalta miten rikollinen ajattelutapa väistyy kun Jeesus tule tilalle. Ja tunnen useita joille on käynyt samoin. Kaikki muuttuu. Pyhimyksiä ei tule, eikä Herran enkeleitä. Kasvaminen uuteen vie aikaa, kenellä nopeasti, kenellä hitaasti. Mutta jos pitää uskosta kiinni ja kaikesta mikä siihen liittyy, muutos on takuuvarma, heti ensi päivästä alkaen.
Siinä on se iso "jos", sitten kun joku ärsyttää ja se sama impulsiivisuus ponnahtaa pintaan joka "oikeutti" riistämään hengen joltain muulta aiemmin se tekee sen taas. Enpä luottaisi johonkin jännäjennaan niin paljon että ottaisin nurkkiini pyörimään.
-harmiseikirj- - Anonyymi
Aivan, se on vaikea saada luottamus jos se on kerran mennyt. Pelkoa on myös vaikea häivyttää pois. Voisin kertoa aamuun asti hurjista kohtaloista ja peloista, mutta kun Jumala astuu kuvaan mukaan ja hoitaa yksilöä, pelko väistyy pois. Sulla on kyllä järkeviä juttuja, mukava sun kanssa kirjotella.
Itse olen ratkaissut asian sillä, että vältän kaikkia tilanteita, joissa joutuisin edes miettimään omaa turvallisuuttani. Pienikin vihjaus väkivallasta ja minä häivyn kuin pieru Saharaan. Mulla on myös erittäin hyvät tuntosarvet, osaan lukea ihmisten mielialoja ja käyttäytymistä ja se auttaa ottamaan jalat alle tarvittaessa. Nyt kun elän yksin, niin on helpompi olla kaikin puolin. Ei entinen mieheni väkivaltainen ollut, mutta hankala luonteeltaan ja elämä oli välillä todella raskasta toisen mielialavaihteluiden ja mykkäkoulujen kanssa. Sellaiselle kuin minä, joka reagoi toisten mielialaan hyvin vahvasti, on tuollainen elämä henkisesti todella kuluttavaa. Hän löysi itselleen oman vastinparinsa ja elää ilmeisesti hyvin räiskähtelevässä ja draamaa täynnä olevassa suhteessa, kun taas minä tein ratkaisuni elää yksin ja rauhassa. Jotkut ihmiset ei vaan sovi toisilleen, näin se on.
Uskon, että sinä vielä löydät sen jota haet. Anonyymi kirjoitti:
Siinä on se iso "jos", sitten kun joku ärsyttää ja se sama impulsiivisuus ponnahtaa pintaan joka "oikeutti" riistämään hengen joltain muulta aiemmin se tekee sen taas. Enpä luottaisi johonkin jännäjennaan niin paljon että ottaisin nurkkiini pyörimään.
-harmiseikirj-Jos sua nakutetaan nuppineulalla olkapäähän koko ajan, kai sulla jossakin vaiheessa palaa hihat ja käyt kiinni. Jokaisen saa hermostumaan. Jotkut ovat oikein taitaviakin ärsyttämään toisia ihmisiä. Late oli linnassa uskoon tulon jälkeen vielä 13 vuotta. Ei lyönyt takaisin vaikka sitä vedettiin turpaan. Oli helppo vetää kuonoon miestä joka ei enää lyö takaisin. Ja vielä semmonen ympäristö jossa menee kasvot jos ei lyö takas. Suomen pelätyin rikollinen, eikä puolusta itseään? Jeesus sanoo: Älä tee pahalle vastarintaa, jos joku sinua lyö, käännä toinen poski. Se vaatii suurta uskoa ja MIESTÄ olla lyömättä takas varsinkin Laten asemassa. Näin se vaan Jumala muuttaa ihmistä. Kukaan uskovainen ei pelkää Latea, kaikki tietää, että hän on aidosti toinen mies nyt. Me kaikki toivomme, että hän pysyy hyvällä tiellä......no mut hei....jos toi oiskin sun juttu......otat koko ex-criminal porukat nurkkiisi pyörimään, kaikki pahimmat entiset jännäjennat.....olisko toi rukousaihe....hmm....on yhtä mahdollista että naapurisi joka ei ole tähän asti tehnyt kärpäsellekkään pahaa saa impulssin......eka kerta se on kaikilla....
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen ratkaissut asian sillä, että vältän kaikkia tilanteita, joissa joutuisin edes miettimään omaa turvallisuuttani. Pienikin vihjaus väkivallasta ja minä häivyn kuin pieru Saharaan. Mulla on myös erittäin hyvät tuntosarvet, osaan lukea ihmisten mielialoja ja käyttäytymistä ja se auttaa ottamaan jalat alle tarvittaessa. Nyt kun elän yksin, niin on helpompi olla kaikin puolin. Ei entinen mieheni väkivaltainen ollut, mutta hankala luonteeltaan ja elämä oli välillä todella raskasta toisen mielialavaihteluiden ja mykkäkoulujen kanssa. Sellaiselle kuin minä, joka reagoi toisten mielialaan hyvin vahvasti, on tuollainen elämä henkisesti todella kuluttavaa. Hän löysi itselleen oman vastinparinsa ja elää ilmeisesti hyvin räiskähtelevässä ja draamaa täynnä olevassa suhteessa, kun taas minä tein ratkaisuni elää yksin ja rauhassa. Jotkut ihmiset ei vaan sovi toisilleen, näin se on.
Uskon, että sinä vielä löydät sen jota haet.Toi on totta, kaikki ihmiset eivät sovi toisilleen. Kaikista ei voi pitää, kaikkien kanssa pitäisi tulla toimeen. Joku sanoi jopa näin. Kaikista ei tarvitse pitää, riittää kun rakastaa. Teidän olisi hyvä katsoa elokuva keihäänkärki, siinä olisi rakkaudesta opetusta, aivan uskomaton tarina ihmissyöjistä, miten voi antaa anteeksi nainen ihmissyöjälle joka syö puolison. Ottipa vielä kummisedäksi lapselleen.
- Anonyymi
Jos sua nakutetaan nuppineulalla olkapäähän koko ajan, kai sulla jossakin vaiheessa palaa hihat ja käyt kiinni. Jokaisen saa hermostumaan. Jotkut ovat oikein taitaviakin ärsyttämään toisia ihmisiä. Late oli linnassa uskoon tulon jälkeen vielä 13 vuotta. Ei lyönyt takaisin vaikka sitä vedettiin turpaan. Oli helppo vetää kuonoon miestä joka ei enää lyö takaisin. Ja vielä semmonen ympäristö jossa menee kasvot jos ei lyö takas. Suomen pelätyin rikollinen, eikä puolusta itseään? Jeesus sanoo: Älä tee pahalle vastarintaa, jos joku sinua lyö, käännä toinen poski. Se vaatii suurta uskoa ja MIESTÄ olla lyömättä takas varsinkin Laten asemassa. Näin se vaan Jumala muuttaa ihmistä. Kukaan uskovainen ei pelkää Latea, kaikki tietää, että hän on aidosti toinen mies nyt. Me kaikki toivomme, että hän pysyy hyvällä tiellä......no mut hei....jos toi oiskin sun juttu......otat koko ex-criminal porukat nurkkiisi pyörimään, kaikki pahimmat entiset jännäjennat.....olisko toi rukousaihe....hmm....on yhtä mahdollista että naapurisi joka ei ole tähän asti tehnyt kärpäsellekkään pahaa saa impulssin......eka kerta se on kaikilla....
Late ehkä malttoi siellä mutta en kehoittaisi ketään kyllä siviilissä että menisi ärsyttämään, siinä voi käydä huonosti. Uskovaisten tuskin tarvitsee pelätä, laten tunnustamat murhatkinhan oli toisiin rikollisiin kohdistuneita niin ei varmaankaan sivullisten kimppuun käykään niin kuin jotkut täyskahelit voi tehdä. No en ota, yleensäkinhän se on niin että miehet ymmärtää välttää turhia riskejä, naisille taas joku jännittävä tausta toimii yllykkeenä.
Late ehkä malttoi siellä mutta en kehoittaisi ketään kyllä siviilissä että menisi ärsyttämään, siinä voi käydä huonosti. Uskovaisten tuskin tarvitsee pelätä, laten tunnustamat murhatkinhan oli toisiin rikollisiin kohdistuneita niin ei varmaankaan sivullisten kimppuun käykään niin kuin jotkut täyskahelit voi tehdä. No en ota, yleensäkinhän se on niin että miehet ymmärtää välttää turhia riskejä, naisille taas joku jännittävä tausta toimii yllykkeenä.
-harmiseikirj-En ymmärrä miksi pitäisi mennä ärsyttämään ketään ihmistä tarkoituksella, sairastahan se on. Ärsyttäjällä siinä se ongelma pään sisällä. Niin......ala-asteella potkitaan maassa olevaa ympäri suomea ja paljon muuta. Väkivalta kasvaa ja raaistuu, eikä siihen kyllä syyllisty uskovaiset vaikka olisivat entisiä venkuloita. Mutta tämä kaikki on kerrottu raamatussa jo ennalta......näin tuleekin tapahtua, jotta raamattu olisi totta. Ihmiset muuttuvat ja tahti käy nopeaksi. 5 vuoden päästä on aivan eri maailma taas
- Anonyymi
En ymmärrä miksi pitäisi mennä ärsyttämään ketään ihmistä tarkoituksella, sairastahan se on. Ärsyttäjällä siinä se ongelma pään sisällä. Niin......ala-asteella potkitaan maassa olevaa ympäri suomea ja paljon muuta. Väkivalta kasvaa ja raaistuu, eikä siihen kyllä syyllisty uskovaiset vaikka olisivat entisiä venkuloita. Mutta tämä kaikki on kerrottu raamatussa jo ennalta......näin tuleekin tapahtua, jotta raamattu olisi totta. Ihmiset muuttuvat ja tahti käy nopeaksi. 5 vuoden päästä on aivan eri maailma taas
Noinhan se on että sairasta, mutta niin kuin itsekin toteat niitä on paljon jotka sitä tekee. Joo, valitettavasti, ei yhtään tiedä missä mennään 5v. päästä, ei se ainakaan parempaan päin mene mikäli niin menee kuin viime ajat tänne asti.
-harmiseikirj. Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj-Ei se ole mikään oikeus ottaa henkeä mutta olet varmasti joka kärpäsen lätkäissyt kuoliaaksi kun hyppii jatkuvasti iholle, jos minun äitiltäni menisi kysymään kyllä se kärpänenkin on tilaisuus saada elää.
Kyllä väkivaltaisesta ihmisestä pääsee eroon toivottavasti pääsee ihan vaan sen vuoksi ettei sovi vaan ihmiset toisilleen.
Minä näen juurikin kaksi vanhempainpaista lapsista vaikea tunteita hallita toinen ärsyttää niin että ”verta kaipaa nenästä ”ja toinen menettää hermonsa erittäin pienestä asiasta.
kyllä ne molemmat tarvitsee apua tukea, onhan ne sellaisessa iässäkin ja hyvin vaikeaa jotenkin olen molempia joutunut asiassa erittäin paljon tukea ettei toinen tule hengestä pääsemään, eikä toinen taas tee mitään typerää.
https://www.mll.fi/vanhemmille/tietoa-lapsiperheen-elamasta/elamaa-kouluikaisen-kanssa/elamaa-ylakoululaisen-kanssa/murrosian-aiheuttamat-muutokset-koulunkaynnissa/
Mitä pidempään kestän nuorella vaikeuksia päästä itsestä hallintaa sitä vaikeampaa on aikuisena yksinään kukaan ei tue ja on se väärin, jos kumppania joutuu kasvattamaan.
Jännä huomata itse näen nämä mutta et varmaan ole tarpeeksi ärsyttävään ihmistä vielä kohdannut, minä en jää niitä katsomaan minä häippään.
kyllä itse olen saanut iskun kun tarpeeksi ärsyttänyt sen vuoksi koen kyllä opetukseksi ja miehillä on ihan
Hormonia jotka aiheuttaa enemmän tämän purkauksen ja pitää oppia purkautumaan oikein.
.
Lueppa siitä enemmän sen ihan luontaista miehillä.Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj-https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Testosteroni
”Korkea testosteronitaso tekee miehistä myös aggressiivisempia ja vähemmän pelokkaita.[15]”valtakunta kirjoitti:
Ei se ole mikään oikeus ottaa henkeä mutta olet varmasti joka kärpäsen lätkäissyt kuoliaaksi kun hyppii jatkuvasti iholle, jos minun äitiltäni menisi kysymään kyllä se kärpänenkin on tilaisuus saada elää.
Kyllä väkivaltaisesta ihmisestä pääsee eroon toivottavasti pääsee ihan vaan sen vuoksi ettei sovi vaan ihmiset toisilleen.
Minä näen juurikin kaksi vanhempainpaista lapsista vaikea tunteita hallita toinen ärsyttää niin että ”verta kaipaa nenästä ”ja toinen menettää hermonsa erittäin pienestä asiasta.
kyllä ne molemmat tarvitsee apua tukea, onhan ne sellaisessa iässäkin ja hyvin vaikeaa jotenkin olen molempia joutunut asiassa erittäin paljon tukea ettei toinen tule hengestä pääsemään, eikä toinen taas tee mitään typerää.
https://www.mll.fi/vanhemmille/tietoa-lapsiperheen-elamasta/elamaa-kouluikaisen-kanssa/elamaa-ylakoululaisen-kanssa/murrosian-aiheuttamat-muutokset-koulunkaynnissa/
Mitä pidempään kestän nuorella vaikeuksia päästä itsestä hallintaa sitä vaikeampaa on aikuisena yksinään kukaan ei tue ja on se väärin, jos kumppania joutuu kasvattamaan.
Jännä huomata itse näen nämä mutta et varmaan ole tarpeeksi ärsyttävään ihmistä vielä kohdannut, minä en jää niitä katsomaan minä häippään.
kyllä itse olen saanut iskun kun tarpeeksi ärsyttänyt sen vuoksi koen kyllä opetukseksi ja miehillä on ihan
Hormonia jotka aiheuttaa enemmän tämän purkauksen ja pitää oppia purkautumaan oikein.
.
Lueppa siitä enemmän sen ihan luontaista miehillä.Ei.....vaan ongelmat johtuvat siitä, että raamattu Jumalan Sana pölyttyy kirjahyllyssä. On vain kahdenlaisia ihmisiä. Toisia perkele vie kuin litran mittaa tai kuoriämpäriä, ihmisten sitä tajuamatta ja ymmärtämättä. Pientä osaa ihmisistä ohjaa Jumala. Jos ihmiset eläisivät raamatun mukaan, ongelmia olisi kovin vähän. Ja tämä pieni joukko on todella pieni. Kun joku kutsuu itseään kristityksi, se ei ole yhtään mitään. Kun yhteisö kutsuu itseään seurakunnaksi tai kirkoksi, se ei ole yhtään mitään. Hedelmistä puu tunnetaan. Raamattu on peili joka kertoo missä mennään yksilön elämässä tai yhteisön. Jeesus lippu salossa on yhtä tyhjän kanssa jos teot on ristiriidassa Jumalan aivoitusten kanssa eli raamatun. On turha yrittää väittää olevansa kristitty jos on samaan aikaan pedofiili. Tästä lempiaiheesta voisin puhua aamuun asti, mutta nyt ei ole sen aika. Mutta totuuden minä kuitenkin teille sanoin, uskoitte tai ette, halusitte tai ette
Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj-Ja kun osaa hallita tunteensa oikein se näkyy saavutuksessa kunnianhimoa kilpailua yms noustessa korkealle, mutta jos ei ihmisiä tue ja opeta se kasvaminen jää kantapään kautta oppimiseksi, sitten kun itse vastaa tajuaa Mitä väärin tekee. Ei nyt sekään ole oikein ensin pitää tuhat kertaa saada selkäänsä että oppii kun se vahvin oppimis kanava ei ole kaikilla visuaalinen kyky.
valtakunta kirjoitti:
Ja kun osaa hallita tunteensa oikein se näkyy saavutuksessa kunnianhimoa kilpailua yms noustessa korkealle, mutta jos ei ihmisiä tue ja opeta se kasvaminen jää kantapään kautta oppimiseksi, sitten kun itse vastaa tajuaa Mitä väärin tekee. Ei nyt sekään ole oikein ensin pitää tuhat kertaa saada selkäänsä että oppii kun se vahvin oppimis kanava ei ole kaikilla visuaalinen kyky.
Niin....elämässä on 2 tapaa oppia. Kantapään kautta tai toisten virheistä. Elämässä on myös hyvä olla sekä opettaja että oppilas. Mitä tulee väärin tekemiseen niin jos ihmisiltä kysytään mikä on väärin tai pahaa tai moraalitonta niin vastauksia on miljoonia ja ne vaihtuvat aika ajoin. Kenen väärä on siis oikea? Enemmistön? Sekö aina hyvää ja otollista mitä enemmistö päättää. Tänään enemmistö päättää vähemmistön aloitteesta. Yhden ihmisen moraali alistetaan muiden hyväksyttäväksi ja huomenna se totuus on toisenlainen ja ylihuomenna on enemmistö vaihtunut. Eli totuudesta tehdään makuasia, mikä milloinkin. Jumalan totuus sen sijaan on aina samanlainen. Mitä Jumala sanoi 5000 vuotta sitten on voimassa tänään. Hän on muuttumaton. Smat säännöt kaikille, kaikkialla, kaikkina aikoina. Ja jos säännöt tekee ihmisen luoja joka on kaikkivoipa ja kaikkitietävä, joka kutsuu itseään rakkaudeksi, ei säännöt voi olla huonot
Niin....elämässä on 2 tapaa oppia. Kantapään kautta tai toisten virheistä. Elämässä on myös hyvä olla sekä opettaja että oppilas. Mitä tulee väärin tekemiseen niin jos ihmisiltä kysytään mikä on väärin tai pahaa tai moraalitonta niin vastauksia on miljoonia ja ne vaihtuvat aika ajoin. Kenen väärä on siis oikea? Enemmistön? Sekö aina hyvää ja otollista mitä enemmistö päättää. Tänään enemmistö päättää vähemmistön aloitteesta. Yhden ihmisen moraali alistetaan muiden hyväksyttäväksi ja huomenna se totuus on toisenlainen ja ylihuomenna on enemmistö vaihtunut. Eli totuudesta tehdään makuasia, mikä milloinkin. Jumalan totuus sen sijaan on aina samanlainen. Mitä Jumala sanoi 5000 vuotta sitten on voimassa tänään. Hän on muuttumaton. Smat säännöt kaikille, kaikkialla, kaikkina aikoina. Ja jos säännöt tekee ihmisen luoja joka on kaikkivoipa ja kaikkitietävä, joka kutsuu itseään rakkaudeksi, ei säännöt voi olla huonot
Kyllä ne opiskelukirjat on ihmisten oppimistuloksia ja tutkimuksia ja ei kuka tahansa niitä tee ja mitä enemmän opiskelu kehittyy myös opiskeluja tapoja on yksi tunnetuista lukeminen, jotka on toisten ihmisten tekoja historia sen myötä ihmiskunnan kehittyminen ja myös pystyy tulkitsemaan ennustettakin.
Sekin tapahtuu lukemalla kuin raamatusta osaa erottaa jyvät akanoista, vanhat viisaudet ja kehittymisen
Ei se uskonto olisi oppiaine, jos sitä ei pidettäisiin tärkeänä koulussakin.
- Anonyymi
Mikä olisi Maksimaalinen Maski oikein The Mask?
- Anonyymi
Viinamies pitää naisita mutta inhoaa sekisä heh... justiin äsken vaihdoin tuollaiseen amerikkalaisten zippo-sytyttimeen uuden kipinäkiven, tuollaisethan ovat lähes ikuisia bensiinisytyttimniä Made in U.S.A.
- Anonyymi
No tähän ei lähdetä. Nukkumaan Pertti.
- Anonyymi
Disse, niin tuollaiset räjäyttimet kuten joku alkuperäinen amerikkaisten Zippo, on varaosia kuin auton renkaita sitten vaihdella tuollaiseen varmaan kestää elinikäni tuollainen :D
- Anonyymi
Mielestäni aloituksesi oli oikein näppärä, mutta onneksi pari taitavaa naista saivat muutamalla perus provolla sut paljastamaan itsesi uskomattoman nopeasti. Olet äkkipikainen ja todennäköisesti myös väkivaltainen. Tapasi kirjoittaa seksistä kertoo selkeää kieltä naisten esineellistämisestä ja siitä, että olet pinnallinen seksin suurkuluttaja eli juuri niitä kuluneita miehiä, jotka roikkuvat seuranhakupalstoilla vain kaatamassa mahdollisimman monia naisia. Juuri niitä naisia, jotka etsivät vakavaa parisuhdetta , eivätkä kokemusta hyväksikäytöstä tai mahdollista sukupuolitautia. Vuosien hyväksikäytön jälkeen asenteesi naisia kohtaan ei ole muuttunut, eikä tule muuttumaan. Dialogistasi ja siitä, kuinka luonnehdit itseäsi näkyy lyhytjännitteinen pelimies ja vahvat viittaukset narsistiseen persoonallisuushäiriöön. Olet kuullut niistä ominaisuuksistasi palautetta aikaisemminkin. Eli summa summa rum kanssasi viihtyy pidempään vain toinen narsisti tai läheisriippuvainen empaatikko, joka tahtoo pelastaa sinut, käsittämättä, että sinä et koskaan muutu ja että suurinta huviasi on naisten itsetunnon murskaaminen, oman tiedostamattoman häpeäsi peittämiseksi.
s.p.- Anonyymi
Sinulla on hyvät vaistot.
- Anonyymi
Ensinnäkin olet todellinen oman tien mestari, et pelkästään oman tien kulkija. Vastauksiasi oli nautinto lukea, aivan kuin tuntisin ihmisen kirjoitusten takaa. Paljon aitoutta ja järisyttävän paljon asioita monista aiheista, joita ei yleensä saa luettua kuin avointa kirjaa.
Otsikkosi herätti mielenkiinnon. Harvemmin tälle saitilla tulen lukemaan, saatikka kirjoittamaan mitään. Mutta kirjoitukseesi en voinut olla vastaamatta. Sopivat lisärivit antavat oman mausteen, sanatarkasti tekstiä ei ole tarkoituskaan ottaa.
Oletko miettinyt ettei etsimäsi ja sinusta kiinnostunut nainen ole laillasi valmis jakamaan mahdollista yhteistä elämää koko palstan kesken? Haluatko tehdä suhteestanne esimerkillisen uuden Seiska-lehden lööpin? Tuskinpa, mutta sellaisen kuvan tekstistäsi sain.
Mun mielestä sun tulisi etsiä elämäsi naista pienemmästä ympyrästä, treffisaitilta. Saisitte rauhassa tutustua ja vaihtaa yhteistä elämää toisillenne.
-Minä etsin sellaista naista ettei kompromissejä ole kovin montaa. Mulle on ihan sama mitä mieltä täällä joku on siitä millainen on hyvä mies tai hyvä nainen. Minä tiedän, että kelpaan monelle naiselle erittäin hyvin ja tiedän että kelpuutan monia naisia itselleni.-
Ihan varmasti kelpaat. Kaikille on jossain joku, mutta vaikeinta on saavuttaa molemminpuolinen harmonia, jonka haluaa kestävän lopun elämää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011001
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt54918Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61820Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa142751- 65685
- 78541
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto88519- 39508
- 40506
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel100504