Mjaa
Onko tällainen osio jo ollut täällä? Toistanko itseäni?
(hihitystä)
Kysy Funeaulta -osio
27
<50
Vastaukset
Tämä on sitten kanssa kummallinen paikka majailla. Täällä kysellään ihmisiltä, joita ei ole, ihmisten toimesta, joita heitäkään ei ole.
Ihana illuusio.
(hihitystä)Tiesitkö että tiesin koko ajan sen olevan sinä, joka roikkui hännässäni. Ja minä vain tanssitin sinua ja trollasin takaisin :D
Wwuwuw kirjoitti:
Haepa homo mulle kaupasta kaljaa.. ok. 👌
2020 käyttää homoa haukkumasanana 👍
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Kuinni?
Mis mun kaljat? 🤬No sillä homolla jonka lähetit ostoksille. Taisi homo tehdä oharit ja on nyt itse juomassa sinun kaljojasi.
Anonyymi kirjoitti:
No sillä homolla jonka lähetit ostoksille. Taisi homo tehdä oharit ja on nyt itse juomassa sinun kaljojasi.
Ja sinä olet?
- Anonyymi
Minulla olisi kysymys!
Mitä mieltä olet intrapersoonallisen viestintäsi kehityskulusta viime vuosien aikana? Listaa tärkeimmät muutostekijät ja kuvaile niiden vaikutuksia.Öm...
Kaikki aikani menee (taas) tähän kalabaliikkiin televisiossa, joten en ehdi miettiä omi debattejani, mutta jos olisin itse tuolla pöntössä (ei liity Pönttikseen), niin varmaan puhuisin itsestäni ja saavutuksistani.
(naurua)Funeau kirjoitti:
Öm...
Kaikki aikani menee (taas) tähän kalabaliikkiin televisiossa, joten en ehdi miettiä omi debattejani, mutta jos olisin itse tuolla pöntössä (ei liity Pönttikseen), niin varmaan puhuisin itsestäni ja saavutuksistani.
(naurua)Miksi tuo mutta on kirjoitettu pienellä ja laitettu pilkku eteen?
Ei mitään hajua.
(reps)
Kuka olis niin homo että hakis mulle kaupasta kaljaa?
- Anonyymi
Viinamies hakee jos annat lovee.
Seisooko trumppi etukenossa sen takia että sen iso peppu pääsee oikeuksiinsa?
- Anonyymi
Trumppi myös istuu etukenossa ja lääppii Saulia reidestä.
Anonyymi kirjoitti:
Trumppi myös istuu etukenossa ja lääppii Saulia reidestä.
Vaan aattele jos se olis ollu Halonen..
Wwuwuw kirjoitti:
Vaan aattele jos se olis ollu Halonen..
Muistatteko kun Halonen oikoi Bushin kravattia..😏
Pienensi Bushin pikkupojaksi... auts.- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Muistatteko kun Halonen oikoi Bushin kravattia..😏
Pienensi Bushin pikkupojaksi... auts.Tekikös se muuten Putinille saman tempun?
- Anonyymi
Vanhukset yleensä seisovat etukoneessa jotta pysyvät pystyssä.
- Anonyymi
Liiga Oy itsessään tekee tilanteesta vielä hankkalamman kun antaa yhtenäisen viestinnän sijaan Liiga-seurojen hajaantua yleisömäärissä erillisiksi paikallisiksi toimintapesäkkeiksi.
Kun katsotaan Liiga-tason isoja yhteistyökumppaneita jotka saavat mainosnäkyvyyttä esim. ottelujen mainoskatkoilla isoilta screeneiltä, niin mämä yritykset operoivat kaikissa halleissa Liiga Oy:n sopimuksen mukaan. Heidän sopimuksensa yhtenä muuttujana hinnoittelussa on varmastikin ollut Liigan ottelukohtainen yleisömäärä mikä runkosarjassa on ilmoitettu pitkälti alkukaudesta 1975/76 alkaen myytyjen lippujen määränä. Näin toimivat muutkin Suomen johtavat joukkuelajit, mutta heikohko johtajuus on nyt Liigan ongelma.
Tällä kaudella Media on ottanut suureen syyniin romahtaneet katsojamäärät missä ykisttäiset Liiga-seurat ovat järjestlemällisesti romuttaneet Liiga-tason yhteistyösopimusten arvoja Liiga-johdon ollessa täysin kuutamolla johtamisesta. Kun viimekaudella yleisömääräksi Liiga -ottelussa ilmoitettiin myydyt ottelutliput (kausikortit irotliput vip/aitiot yritysliput) niin tällä kaudella jostain ihmeen syystä ilmoitetaan yleisömäärksi usealla paikkakunnalla pelkästään lippulaiset jotka kävelivät kulunvalvonnasta sisään. Tällä muutetulla logiikalla romutetaan yrityssopimusten arvoa ja samaan aikaan missataan, että ottelutapahtumassa on useamman sadan henkilön organisaatio hallissa järkkäreina, ravintolatisekillä ym jotka voitaisiin hyvin tuolla paikallaolijamäärällä liputtaa mukaan katsojiin. Eli peräänkuulutan tässä seurajohdon kykyä ymmärtää isompaa kuvaa mistä tämä Liigan ekosysteemi muodostuu ja miksi yritykset tuovat omaa näkyvyyttä esille ottelutapahtumissa. Olisi Liiga Oy johdon aika ryhdistäytä ja ajaa yhtenäinen logiikka julkisiin ylelisömääriin ja sitä kautta ohjata enemmän tämä haastava aika "soft landing" -polulle eikä laskeskella milloin ottelutapahtuman aikana hallin yleisömäärä oli minimissään. Hyvin huonosti tämä asia on hoidettu. - Anonyymi
Mitä tarkoitat tällä? Myydyt kausikortit on luonnollisesti otettava aina huomioon määritettäessä ostettavaksi tarjottavien irtolippujen määrää. Seurat eivät voi myydä lippua samalle paikalle kahteen kertaan, asetti rajan käytettävissä olevien paikkojen määrällä sitten hallin todellinen kapasiteetti tai viranomaisten asettama rajoitus.
Ilmoitetulla yleisömäärällä ei ole mitään funktiota koronan osalta (paitsi Liiga ja seurat voivat käyttää lukuja hyväkseen pyrkiessään viestimään ulospäin liiketoiminnalleen koronasta ja vo:sten toimista aiheutunutta vahinkoa); seuroilla on aina – ainakin nykyisten sähköisten lippujärjestelmien jne. aikana – massatapahtumien järjestäjinä ollut tiedossa hallilla olevien määrä ja jos viranomaiset esim. mahdollisten altistumisten ja tartuntaketjujen selvittämisen vuoksi jotain tietoja tarvitsevat, niin ne saavat niitä seuroilta.
Ilmoitetut yleisömäärät ovat ihan puhdas PR-väline seuroille ja kenties niitä esitetään mahdollisille mainostajille; toki oletan, että yhtään ammattimaisemmat mainostajat edellyttävät nykyään huomattavasti tarkempaa dataa arvioidessaan jonkun mainospaikan ja yhteistyökumppanin arvoa. Mainostajan näkökulmasta olisi aika kummallista määrittää mainossopimuksen arvo mainospaikkaa tarjoavan tahon itsenäisesti määrittelemän ja ilmoittaman tilaston perusteella. - Anonyymi
En nyt osaa sanoa että meneekö suoraan tämän ketjun aiheeseen, mutta antaa mennä. Seuraava on siis ihan omaa mutuilua:
Tulin vain miettineeksi sitä Liigan pomojen ideaa, että jos jokin joukkue joutuu keskeyttämään kauden koronan aiheuttamien rahaongelmien takia, niin seura voi alottaa seuraavan kauden "normaalisti" Liigassa. Mietin vain päässäni että onko tämmöisen "pohjanoteerauksen" jälkeen järkevintä edes aloittaa Liigassa seuraavalla kaudella?
Jos nyt vaikka JYP (ihan vaan nyt julkisuudessa olevien ongelmien takia) ajautuu ylitsepääsemättömiin rahallisiin ongelmiin tämän kauden aikana ja edessä on lähes konkurssi. Onko tämän jälkeen kaikista paras ratkaisu edes lähteä rahoittamaan hommaa uusiksi seuraavalle kaudelle Liigassa, mihin vaaditaan paljon rahaa pelaajiin ja muuhun toimintaan ja huonolla menestyksellä tulee tod.näköisesti vaan entistä enemmän turpiin taloudellisesti? Ja se huono menestys on aika todenäköinen jos Tammikuussa joutuu lomauttamaan koko joukkueen ja kesällä pitäisi kasata uusiksi tiukalla budjetilla.
Vai pitäisikö hommaa lähteä rakentamaan rauhassa uudestaan Mestiksen puolelta? Tämä skenaario siis vain siinä tilanteessa että sieltä voi päästä takaisinkin
Tässä nyt tietysti tultaisiin taas tilanteeseen, että mitä tapahtuu Jypin 1,8milj.? euron liiga-osakkeelle jne.. - Anonyymi
Miksi olet valinnut tällaisen trollaustyylin juuri sinkut -palstalle, kun muilla keskustelufoorumeilla osaat kirjoittaa ihan normaalisti?
Ja toinen: mikä saa sinut, aikuisen miehen, ylipäänsä esiintymään kehitysvammaisena netin keskustelupalstoilla?
Nämä nyt päällimmäisenä tuli mieleen. - Anonyymi
See panee naukuun kun peräpukamii revitään irti puuduuttamatta.
- Anonyymi
Nyt asiaa:
Mikä Audi sulla on?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011631
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581061Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140964- 85922
- 61916
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11810Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t268795Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75765Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk61732Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä342731