Kysy Funeaulta -osio

Mjaa

Onko tällainen osio jo ollut täällä? Toistanko itseäni?

(hihitystä)

27

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämä on sitten kanssa kummallinen paikka majailla. Täällä kysellään ihmisiltä, joita ei ole, ihmisten toimesta, joita heitäkään ei ole.

Ihana illuusio.

(hihitystä)

• Tiesitkö että tiesin koko ajan sen olevan sinä, joka roikkui hännässäni. Ja minä vain tanssitin sinua ja trollasin takaisin :D

• Vatta vak?

(hirn)

• Haepa homo mulle kaupasta kaljaa.. ok. 👌

• Wwuwuw kirjoitti:

Haepa homo mulle kaupasta kaljaa.. ok. 👌

2020 käyttää homoa haukkumasanana 👍

• Partakaweri kirjoitti:

2020 käyttää homoa haukkumasanana 👍

Kuinni?

Mis mun kaljat? 🤬

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Kuinni?

Mis mun kaljat? 🤬

No sillä homolla jonka lähetit ostoksille. Taisi homo tehdä oharit ja on nyt itse juomassa sinun kaljojasi.

• Anonyymi kirjoitti:

No sillä homolla jonka lähetit ostoksille. Taisi homo tehdä oharit ja on nyt itse juomassa sinun kaljojasi.

Ja sinä olet?

• Anonyymi

Minulla olisi kysymys!

Mitä mieltä olet intrapersoonallisen viestintäsi kehityskulusta viime vuosien aikana? Listaa tärkeimmät muutostekijät ja kuvaile niiden vaikutuksia.

• Öm...

Kaikki aikani menee (taas) tähän kalabaliikkiin televisiossa, joten en ehdi miettiä omi debattejani, mutta jos olisin itse tuolla pöntössä (ei liity Pönttikseen), niin varmaan puhuisin itsestäni ja saavutuksistani.

(naurua)

• Funeau kirjoitti:

Öm...

Kaikki aikani menee (taas) tähän kalabaliikkiin televisiossa, joten en ehdi miettiä omi debattejani, mutta jos olisin itse tuolla pöntössä (ei liity Pönttikseen), niin varmaan puhuisin itsestäni ja saavutuksistani.

(naurua)

Miksi tuo mutta on kirjoitettu pienellä ja laitettu pilkku eteen?

Ei mitään hajua.

(reps)

• Kuka olis niin homo että hakis mulle kaupasta kaljaa?

• Anonyymi

Viinamies hakee jos annat lovee.

• Seisooko trumppi etukenossa sen takia että sen iso peppu pääsee oikeuksiinsa?

• Anonyymi

Trumppi myös istuu etukenossa ja lääppii Saulia reidestä.

• Anonyymi kirjoitti:

Trumppi myös istuu etukenossa ja lääppii Saulia reidestä.

Vaan aattele jos se olis ollu Halonen..

• Wwuwuw kirjoitti:

Vaan aattele jos se olis ollu Halonen..

Muistatteko kun Halonen oikoi Bushin kravattia..😏

Pienensi Bushin pikkupojaksi... auts.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Muistatteko kun Halonen oikoi Bushin kravattia..😏

Pienensi Bushin pikkupojaksi... auts.

Tekikös se muuten Putinille saman tempun?

• Anonyymi

Vanhukset yleensä seisovat etukoneessa jotta pysyvät pystyssä.

• Ainakin noiden käsien merkkijärjestelmä on tullut tutuksi.

(naurua)

• Anonyymi

Liiga Oy itsessään tekee tilanteesta vielä hankkalamman kun antaa yhtenäisen viestinnän sijaan Liiga-seurojen hajaantua yleisömäärissä erillisiksi paikallisiksi toimintapesäkkeiksi.

Kun katsotaan Liiga-tason isoja yhteistyökumppaneita jotka saavat mainosnäkyvyyttä esim. ottelujen mainoskatkoilla isoilta screeneiltä, niin mämä yritykset operoivat kaikissa halleissa Liiga Oy:n sopimuksen mukaan. Heidän sopimuksensa yhtenä muuttujana hinnoittelussa on varmastikin ollut Liigan ottelukohtainen yleisömäärä mikä runkosarjassa on ilmoitettu pitkälti alkukaudesta 1975/76 alkaen myytyjen lippujen määränä. Näin toimivat muutkin Suomen johtavat joukkuelajit, mutta heikohko johtajuus on nyt Liigan ongelma.

Tällä kaudella Media on ottanut suureen syyniin romahtaneet katsojamäärät missä ykisttäiset Liiga-seurat ovat järjestlemällisesti romuttaneet Liiga-tason yhteistyösopimusten arvoja Liiga-johdon ollessa täysin kuutamolla johtamisesta. Kun viimekaudella yleisömääräksi Liiga -ottelussa ilmoitettiin myydyt ottelutliput (kausikortit irotliput vip/aitiot yritysliput) niin tällä kaudella jostain ihmeen syystä ilmoitetaan yleisömäärksi usealla paikkakunnalla pelkästään lippulaiset jotka kävelivät kulunvalvonnasta sisään. Tällä muutetulla logiikalla romutetaan yrityssopimusten arvoa ja samaan aikaan missataan, että ottelutapahtumassa on useamman sadan henkilön organisaatio hallissa järkkäreina, ravintolatisekillä ym jotka voitaisiin hyvin tuolla paikallaolijamäärällä liputtaa mukaan katsojiin. Eli peräänkuulutan tässä seurajohdon kykyä ymmärtää isompaa kuvaa mistä tämä Liigan ekosysteemi muodostuu ja miksi yritykset tuovat omaa näkyvyyttä esille ottelutapahtumissa. Olisi Liiga Oy johdon aika ryhdistäytä ja ajaa yhtenäinen logiikka julkisiin ylelisömääriin ja sitä kautta ohjata enemmän tämä haastava aika "soft landing" -polulle eikä laskeskella milloin ottelutapahtuman aikana hallin yleisömäärä oli minimissään. Hyvin huonosti tämä asia on hoidettu.

• Anonyymi

Mitä tarkoitat tällä? Myydyt kausikortit on luonnollisesti otettava aina huomioon määritettäessä ostettavaksi tarjottavien irtolippujen määrää. Seurat eivät voi myydä lippua samalle paikalle kahteen kertaan, asetti rajan käytettävissä olevien paikkojen määrällä sitten hallin todellinen kapasiteetti tai viranomaisten asettama rajoitus.

Ilmoitetulla yleisömäärällä ei ole mitään funktiota koronan osalta (paitsi Liiga ja seurat voivat käyttää lukuja hyväkseen pyrkiessään viestimään ulospäin liiketoiminnalleen koronasta ja vo:sten toimista aiheutunutta vahinkoa); seuroilla on aina – ainakin nykyisten sähköisten lippujärjestelmien jne. aikana – massatapahtumien järjestäjinä ollut tiedossa hallilla olevien määrä ja jos viranomaiset esim. mahdollisten altistumisten ja tartuntaketjujen selvittämisen vuoksi jotain tietoja tarvitsevat, niin ne saavat niitä seuroilta.

Ilmoitetut yleisömäärät ovat ihan puhdas PR-väline seuroille ja kenties niitä esitetään mahdollisille mainostajille; toki oletan, että yhtään ammattimaisemmat mainostajat edellyttävät nykyään huomattavasti tarkempaa dataa arvioidessaan jonkun mainospaikan ja yhteistyökumppanin arvoa. Mainostajan näkökulmasta olisi aika kummallista määrittää mainossopimuksen arvo mainospaikkaa tarjoavan tahon itsenäisesti määrittelemän ja ilmoittaman tilaston perusteella.

• Anonyymi

En nyt osaa sanoa että meneekö suoraan tämän ketjun aiheeseen, mutta antaa mennä. Seuraava on siis ihan omaa mutuilua:

Tulin vain miettineeksi sitä Liigan pomojen ideaa, että jos jokin joukkue joutuu keskeyttämään kauden koronan aiheuttamien rahaongelmien takia, niin seura voi alottaa seuraavan kauden "normaalisti" Liigassa. Mietin vain päässäni että onko tämmöisen "pohjanoteerauksen" jälkeen järkevintä edes aloittaa Liigassa seuraavalla kaudella?

Jos nyt vaikka JYP (ihan vaan nyt julkisuudessa olevien ongelmien takia) ajautuu ylitsepääsemättömiin rahallisiin ongelmiin tämän kauden aikana ja edessä on lähes konkurssi. Onko tämän jälkeen kaikista paras ratkaisu edes lähteä rahoittamaan hommaa uusiksi seuraavalle kaudelle Liigassa, mihin vaaditaan paljon rahaa pelaajiin ja muuhun toimintaan ja huonolla menestyksellä tulee tod.näköisesti vaan entistä enemmän turpiin taloudellisesti? Ja se huono menestys on aika todenäköinen jos Tammikuussa joutuu lomauttamaan koko joukkueen ja kesällä pitäisi kasata uusiksi tiukalla budjetilla.

Vai pitäisikö hommaa lähteä rakentamaan rauhassa uudestaan Mestiksen puolelta? Tämä skenaario siis vain siinä tilanteessa että sieltä voi päästä takaisinkin

Tässä nyt tietysti tultaisiin taas tilanteeseen, että mitä tapahtuu Jypin 1,8milj.? euron liiga-osakkeelle jne..

• Anonyymi

Miksi olet valinnut tällaisen trollaustyylin juuri sinkut -palstalle, kun muilla keskustelufoorumeilla osaat kirjoittaa ihan normaalisti?
      Ja toinen: mikä saa sinut, aikuisen miehen, ylipäänsä esiintymään kehitysvammaisena netin keskustelupalstoilla?

Nämä nyt päällimmäisenä tuli mieleen.

• Öm...

(naurua)

• Anonyymi

See panee naukuun kun peräpukamii revitään irti puuduuttamatta.

• Anonyymi

Nyt asiaa:

Mikä Audi sulla on?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      201
      1631
    2. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      58
      1061
    3. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      140
      964
    4. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      922
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      61
      916
    6. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      810
    7. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      268
      795
    8. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      765
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      61
      732
    10. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      342
      731
    Aihe