Lähtisit treffeille?
Kenen palstalaisen kanssa
79
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Cam oon ,addiktit! Ainakin J76 pitäis vsstasta! :D
- Anonyymi
Yritätkö nyt maalittaa omaa luomaasi hahmoa? Vastaanko tuli?
Onko pakko?
- Anonyymi
Valitse joku jolle et kelpaa seuraksi niin sitten sinun ei ole pakko, kun ei toistakaan voi pakottaa. ;3
Anonyymi kirjoitti:
Valitse joku jolle et kelpaa seuraksi niin sitten sinun ei ole pakko, kun ei toistakaan voi pakottaa. ;3
Kyllä hän on mahtava ja se on hyvin vaarallista hyvällä tavalla.🥰
- Anonyymi
Heppamattilan kaunottaren Jazulin kanssa.
T. Kumpulainen Treffeille on vähän tiukka, mutta kahville/kaljalle voisin lähteä monenkin kanssa.
- Anonyymi
Kaakaolle? ó_ò
Wuppiksen kanssa voisin katsoo Guardians of the Galaxy Vol. 3;n jahka se tulee, ennen ei mitään rehvejä. 😬
Harmaaritarin tottakai😁
Kyllä se on niin herrasmies pysyy hyvin kaukana minusta ihka turvallisuus loistaa siitä.- Anonyymi
Ei täällä ole ketään sellaista kirjautunutta naista kenen kanssa lähtisin. Anonyymeistä ei voi tietää.
Kun tänne kirjautuu joku mielenkiintoinen nainen lähiseudulta, niin katsotaan uudelleen.valtakunta kirjoitti:
Ei olekkaan😁
Olisi hyvä jos kirjautuisi liikaa varattuja.Siis liikaaa varattuja on täällä . Että olisi hyvä jos sinkkunaisia tulisi.
- Anonyymi
Pujiksen kanssa....
- Anonyymi
No kysy sitä!
Sehän on täällä tyrkyllä koko ajan.
- Anonyymi
Lähtisit taivaimitesetäätuo
- Anonyymi
Pirppiksen! Juotaisiin jossain kaakaota ja puhuttaisiin syviä juttuja elämästä. ^__^
Hän saa tietenkin sanoa EI jos ei halua ja minulle jää silloin enemmän kaakaota! \o/- Anonyymi
Disse
Jaa. Todennäköisesti juotaisiin kaljaa ja oltaisiin hiljaa. Kumpikaan ei saisi suutaan auki..
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Jaa. Todennäköisesti juotaisiin kaljaa ja oltaisiin hiljaa. Kumpikaan ei saisi suutaan auki..
Mie en juo kaljaa. ;___;
Alkoholi haiseekin pahalle ja äiti joi tarpeeksi jo koko suvun puolesta.
Hmm.. Jos sinulle sopii minttu kaakao missä minttu on hieman tujumpaa?
Mie kyllä puhun ihan liikaa silloin kun nolottaa ja tapaan uusia ihmisiä.
Käyn ylikierroksilla. xP - Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Nyt alkoi tekemään mieli kaakaota :(
Muahahahaaa! Kaakaota ei voi vastustaa!
Silti aina kaikkialla tarjotaan vain kahvia tai jotain epämääräistä kusta, mitä väitetään muka teeksi. Varmaan siksi, että haluavat ihmisten lähtevän pois. Anonyymi kirjoitti:
Mie en juo kaljaa. ;___;
Käyn ylikierroksilla. xPMinttu on ällöä.. mut makunsa kullakin.
Anonyymi kirjoitti:
Mie en juo kaljaa. ;___;
Käyn ylikierroksilla. xPMintukaakao on hyvää. Valitsen aina sen mutta itse teen kaakaon lapsille talvisena päivänä niin lämmittää ja on hyvää on pulkkailun jälkeen.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Minttu on ällöä.. mut makunsa kullakin.
Eli tämä meinaa, että saan juoda yksin enemmän kaakaota ja itsekseen puhua syntyjä syviä?
Anonyymi kirjoitti:
Eli tämä meinaa, että saan juoda yksin enemmän kaakaota ja itsekseen puhua syntyjä syviä?
Ei. Tarkoittaa että en pidä mintusta, mutta Dissestä pidän.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Noh.. Mie en ole Disse. Se kirjoittaa kyllä aina ihan omalla nikillään, ellei tee jotain selkeää trolli hahmoa. Voit houkutella Disseä kaljalla sinun seuraksi?
Anonyymi kirjoitti:
Noh.. Mie en ole Disse. Se kirjoittaa kyllä aina ihan omalla nikillään, ellei tee jotain selkeää trolli hahmoa. Voit houkutella Disseä kaljalla sinun seuraksi?
Kyllähän mä sen tiedän ettet ole hän. Varmaan jo nukkumassa niin kuin fiksut immeiset tähän aikaan on.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Kyllähän mä sen tiedän ettet ole hän. Varmaan jo nukkumassa niin kuin fiksut immeiset tähän aikaan on.
Darn. Tämä tyhmä aivo jäi kiinni. xD
Vietin taas koko päivän syömättä kirjoittamassa valitusta niin nyt pyörin myöhään täällä ja yritän ns. rauhoittua, että väsyttäisikin. Anonyymi kirjoitti:
Darn. Tämä tyhmä aivo jäi kiinni. xD
Vietin taas koko päivän syömättä kirjoittamassa valitusta niin nyt pyörin myöhään täällä ja yritän ns. rauhoittua, että väsyttäisikin.Lemmikit, kuollut äiti ja helkatisti vastoinkäymisiä?
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Lemmikit, kuollut äiti ja helkatisti vastoinkäymisiä?
Yep! Jäävuorenhuippu tässä kuittaa ja menee nukkumaan! Öitä! o/
Anonyymi kirjoitti:
Vai niin...
Kyllä ihmisenä kiinnostaa paljonkin... mutta saattaisi säikähtää jos kaljalle pyytäisin..
Ehkä on parempi kun olen vanhanaikainen ja odotan sitä kuuluisaa miehen aloitetta.
Mulla parhaat ystävät muutoinkin on miehiä, kyllä aina on tilaa yhdelle jos käyttää rexonaa... heh- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Eipä se ole fiksuudesta kiinni saako unta vai ei.
Anonyymi kirjoitti:
Eipä se ole fiksuudesta kiinni saako unta vai ei.
No ei ole. Mulla itelläni pitkä historia unrttomuutta. Se on pyllystä...
Pikku-pirpana kirjoitti:
Oletko iskenyt silmäsi häneen?
Partakaweri kirjoitti:
Oletko iskenyt silmäsi häneen?
No silmäni eivät ole iskeneet kehenkään.. kyllä tykkään Dissen tyylistä kirjoittaa, ei se ole mikään salaisuus ole. Täällä mitään pysty salaamaan.
Käyty hyviä keskusteluja ja tultu hieman tutuisi. Mahtavan oloinen tyyppi. Toki voin olla väärässäkin ja on loppupeleissä rölli.
Olen palstalla keskustelemassa ja oppiakseni erilaisilta ihmisiltä. Disse on ollut minua kohtaan suopea ja suonut minulle mielipiteitään.. kuka ei silloin toisesta tykkäisi..Pikku-pirpana kirjoitti:
No silmäni eivät ole iskeneet kehenkään.. kyllä tykkään Dissen tyylistä kirjoittaa, ei se ole mikään salaisuus ole. Täällä mitään pysty salaamaan.
Käyty hyviä keskusteluja ja tultu hieman tutuisi. Mahtavan oloinen tyyppi. Toki voin olla väärässäkin ja on loppupeleissä rölli.
Olen palstalla keskustelemassa ja oppiakseni erilaisilta ihmisiltä. Disse on ollut minua kohtaan suopea ja suonut minulle mielipiteitään.. kuka ei silloin toisesta tykkäisi..Disse on hyvä tyyppi. Ei ole trolli.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Olen palstalla keskustelemassa ja oppiakseni erilaisilta ihmisiltä. Disse on ollut minua kohtaan suopea ja suonut minulle mielipiteitään.. kuka ei silloin toisesta tykkäisi..Käy treffeillä ja anna pakit niin huomaat miten hyvä tyyppi, käy pian niin mylmyrille.
-harmiseikirj- Partakaweri kirjoitti:
Disse on hyvä tyyppi. Ei ole trolli.
No olen samaa mieltä. On täällä muitakin hyviä tyyppejä, mutta ei ole oikein keskustelu lähtenyt käyntiin muiden kanssa.
Kulttuuri on vähän sellaista parin rivin huuteloita suuntaan tai toiseen. Mä en saa oikein siitä mitään irti.Anonyymi kirjoitti:
Käy treffeillä ja anna pakit niin huomaat miten hyvä tyyppi, käy pian niin mylmyrille.
-harmiseikirj-No en ole reffiseuraa hakemassa. Jos nyt keskusteluseuraa saa, mä olen ihan fine. Mun tarpeet on silloin tyydytetty.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Olen palstalla keskustelemassa ja oppiakseni erilaisilta ihmisiltä. Disse on ollut minua kohtaan suopea ja suonut minulle mielipiteitään.. kuka ei silloin toisesta tykkäisi..Ei ole minun tyyppiäni 😁
yhteys alkuun kyllä hyvä sit muuttui.Pikku-pirpana kirjoitti:
No olen samaa mieltä. On täällä muitakin hyviä tyyppejä, mutta ei ole oikein keskustelu lähtenyt käyntiin muiden kanssa.
Kulttuuri on vähän sellaista parin rivin huuteloita suuntaan tai toiseen. Mä en saa oikein siitä mitään irti.Itse taas en jaksa mitään pitkiä syvällisiä viestejä kirjoitella. Käyn mielummin ne keskustelut IRL. Palstalla tulee vaan pistäydyttyä muun toiminnan ohessa ja naputeltua äkkiä muutama sana. Kukin tyylillään.
Partakaweri kirjoitti:
Itse taas en jaksa mitään pitkiä syvällisiä viestejä kirjoitella. Käyn mielummin ne keskustelut IRL. Palstalla tulee vaan pistäydyttyä muun toiminnan ohessa ja naputeltua äkkiä muutama sana. Kukin tyylillään.
Juur näin. Kukin tyylillään. Mutta sä olet hauska..
Pikku-pirpana kirjoitti:
Juur näin. Kukin tyylillään. Mutta sä olet hauska..
Se onkin minun tyyppiäni ja hyvin mahtava.🥰
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Itse taas en jaksa mitään pitkiä syvällisiä viestejä kirjoitella. Käyn mielummin ne keskustelut IRL. Palstalla tulee vaan pistäydyttyä muun toiminnan ohessa ja naputeltua äkkiä muutama sana. Kukin tyylillään.
Mitä muuten on ne syvälliset keskustelut mistä ihmiset aina puhuu... millaisia aiheita ne voi olla?
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Se onkin minun tyyppiäni ja hyvin mahtava.🥰
Jaa.. Miksi ei saanut kysyä, että onko Partakaweri valtakunnan puoliso vaan viesti ilmoitettiin ja poistettiin ilman mitään syytä? Onko taas kyseessä sama häirikkö ilmoittaja joka ilmoittelee ilman mitään oikeaa hyvää syytä monia muitakin kommentteja ja aloituksia?
Miten se, että kysyy asiasta on muka sääntöjen vastaista?
Ovatko he siis pariskunta vai ei? Anonyymi kirjoitti:
Jaa.. Miksi ei saanut kysyä, että onko Partakaweri valtakunnan puoliso vaan viesti ilmoitettiin ja poistettiin ilman mitään syytä? Onko taas kyseessä sama häirikkö ilmoittaja joka ilmoittelee ilman mitään oikeaa hyvää syytä monia muitakin kommentteja ja aloituksia?
Miten se, että kysyy asiasta on muka sääntöjen vastaista?
Ovatko he siis pariskunta vai ei?Eikö kannattaisi kysyä häneltä, jos oot kiinnostunut?
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Eikö kannattaisi kysyä häneltä, jos oot kiinnostunut?
Kysyin tähän keskusteluun liittyen, koska tässä ja muutenkin täällä aloituksessa ylipäätänsä vaikutti siltä, että olette pari. Tiedän vain, että täällä on joitain pareja.. Jääneet vain kuulemma pyörimään sinkut paltalle tai jotain?
Missään siinä kysymyksessä ei määritelty kumpi teistä siihen vastaa tai kuka muukaan siihen vastaa, ei nyt eikä se aikaisempikaan häirikköilmoittelijan ilmoittama kysymys määritellyt vastaajaa.
Eli siis te olette pariskunta kun et ainakaan kieltänyt asiaa? Vaan sen sijaan tulit mustasukkaisena(?) kuulustelemaan, kun olisit ihan hyvin voinut asiallisesti vastata itse kysymykseen?
Vieläkään en ole saanut alkuperäiseen kysymykseen mitään selkeää vastausta tai siihen, että miten se on sääntöjen vastaista kun kysyy jos ei tiedä. Anonyymi kirjoitti:
Kysyin tähän keskusteluun liittyen, koska tässä ja muutenkin täällä aloituksessa ylipäätänsä vaikutti siltä, että olette pari. Tiedän vain, että täällä on joitain pareja.. Jääneet vain kuulemma pyörimään sinkut paltalle tai jotain?
Missään siinä kysymyksessä ei määritelty kumpi teistä siihen vastaa tai kuka muukaan siihen vastaa, ei nyt eikä se aikaisempikaan häirikköilmoittelijan ilmoittama kysymys määritellyt vastaajaa.
Eli siis te olette pariskunta kun et ainakaan kieltänyt asiaa? Vaan sen sijaan tulit mustasukkaisena(?) kuulustelemaan, kun olisit ihan hyvin voinut asiallisesti vastata itse kysymykseen?
Vieläkään en ole saanut alkuperäiseen kysymykseen mitään selkeää vastausta tai siihen, että miten se on sääntöjen vastaista kun kysyy jos ei tiedä.Miksi kysyt minulta?
Partakaweri kirjoitti:
Vastaa sinä hänelle🥰
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16635093/kenen-palstalaisen-kanssa#comment-104873437Anonyymi kirjoitti:
Vieläkään en ole saanut alkuperäiseen kysymykseen mitään selkeää vastausta tai siihen, että miten se on sääntöjen vastaista kun kysyy jos ei tiedä.No mitä tähän nyt vastaisi. Minun puolestani voit uskoa mitä haluat :D
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
No mitä tähän nyt vastaisi. Minun puolestani voit uskoa mitä haluat :D
Eli oletteko vai ettekö ole? Tälleen niitä parituksia syntyy ja aletaan itkemään jostain kiusaamisesta, jos ei kukaan vastaa kunnolla kysymykseen.
Anonyymi kirjoitti:
Eli oletteko vai ettekö ole? Tälleen niitä parituksia syntyy ja aletaan itkemään jostain kiusaamisesta, jos ei kukaan vastaa kunnolla kysymykseen.
Jätän tämän kysymyksen mielikuvituksesi varaan. Miksi asia edes kiusaa sinua? Mitä väliä?
- Anonyymi
Typerä avaus. Ei kiinnosta tuntemattomat. Tapaamiset sovitaan niissä yhteyksissä kun ollaan tekemisissä työn tai muun kautta, esim ruokakaupat kahvilat lenkkipolut jne.
- Anonyymi
En tiedä keitä täällä on. Sellaiset asiat sovitaan muualla.
Nyt ois mukava lähteä metsään lenkkitreffeille, pirun hyvä ilma on
- Anonyymi
Oon nukkunut vain pari tuntia, kohta mentävä nukkumaan lisää. Iltapäivällä jossain vaiheessa vois lähteä ulkoilemaan.
Anonyymi kirjoitti:
Oon nukkunut vain pari tuntia, kohta mentävä nukkumaan lisää. Iltapäivällä jossain vaiheessa vois lähteä ulkoilemaan.
Onpas ollut vähäiset unet. Minä lähden nyt aamupäivällä käymään kaupassa
- Anonyymi
Välillä Allu huutelee, sit' taas häipyy. Onko jo varattu, vai fanien ympäröimänä.
- Anonyymi
Se aloitti viimeikoina taas yhden aloituksen terveys puolella.
- Anonyymi
Onko täällä ketään joka etsii pelkkää panosuhdetta?
- Anonyymi
KÄYTTÄJÄTUNNU5 kirjoitti:
Höpö, höpö. Runkkaaminen on paljon mukavampaa, kuin saastainen seksi.
Sovitaanko että sinä olet veturi.
Anonyymi kirjoitti:
Sovitaanko että sinä olet veturi.
Mielummin siinä veturin ja peräkärryn välissä. Tuplahoito. 🐷
- Anonyymi
KÄYTTÄJÄTUNNU5 kirjoitti:
Mielummin siinä veturin ja peräkärryn välissä. Tuplahoito. 🐷
Se paikka on jo viety.
Mun kanssa. 🤗
Minä menisin sinun kanssa treffeille, jos et olisi varattu. Muuten muutama vuosi sitten oli Dissen kanssa puhe hetken, että menisimme katsomaan yhtä aikaa Joensuun Katajan koripallopeliä. Mutta sitten Teemu Rannikko vaihtoi seuraa ja Disse tuli toisiin ajatuksiin. Eli yhden palstalaisen olin lähellä tavata.
Ne vierailulla olevat ystävät lähtivät jo pois vähän aikaa sitten ja nyt on aikaa viettää yksikseen lauantai-iltaa.FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
Minä menisin sinun kanssa treffeille, jos et olisi varattu. Muuten muutama vuosi sitten oli Dissen kanssa puhe hetken, että menisimme katsomaan yhtä aikaa Joensuun Katajan koripallopeliä. Mutta sitten Teemu Rannikko vaihtoi seuraa ja Disse tuli toisiin ajatuksiin. Eli yhden palstalaisen olin lähellä tavata.
Ne vierailulla olevat ystävät lähtivät jo pois vähän aikaa sitten ja nyt on aikaa viettää yksikseen lauantai-iltaa.Uskaltaisitko, vaikka olen näin hurja? 😄
Diisselin saattaa nähdä joku kesä ihan vahingossakin, motukka matkoillaan ympäri Suomen. 😃
Myöhään olivatkin!J-76 kirjoitti:
Uskaltaisitko, vaikka olen näin hurja? 😄
Diisselin saattaa nähdä joku kesä ihan vahingossakin, motukka matkoillaan ympäri Suomen. 😃
Myöhään olivatkin!J-76: "Uskaltaisitko, vaikka olen näin hurja? 😄"
Kyllä uskaltaisin, sillä ei treffit ole sama kuin naimisiinmeno. Mutta asennotuin, että se ei ole mahdollista, sillä sinulla on jo mies. Varattuja naisia ei kannata katsella.
Mitä viikonloppuun kuuluu? Voitko jo paremmin?FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
J-76: "Uskaltaisitko, vaikka olen näin hurja? 😄"
Kyllä uskaltaisin, sillä ei treffit ole sama kuin naimisiinmeno. Mutta asennotuin, että se ei ole mahdollista, sillä sinulla on jo mies. Varattuja naisia ei kannata katsella.
Mitä viikonloppuun kuuluu? Voitko jo paremmin?Hrrrrmm. 😜
Naimisiin minua ei saa enää mikään mahti, se on nähty. Eikä kokemuksen mukaan ainakaan paranna mitään asiaa, byrokratisoi vaan suotta asiaa mikä pitäisi kuulua vain parille itselleen.
Vähän on ainakin leppoisampi olo, kun tiedän että mun terveydentilaa selvitellään eikä tarvi yksin murehtia asioita. 😊J-76 kirjoitti:
Hrrrrmm. 😜
Naimisiin minua ei saa enää mikään mahti, se on nähty. Eikä kokemuksen mukaan ainakaan paranna mitään asiaa, byrokratisoi vaan suotta asiaa mikä pitäisi kuulua vain parille itselleen.
Vähän on ainakin leppoisampi olo, kun tiedän että mun terveydentilaa selvitellään eikä tarvi yksin murehtia asioita. 😊Hyvää yötä ja toivottavasti asiasi paranevat! Toivottavasti syy terveydentilaan löydetään! Toivossa on hyvä elää! :)
FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
Hyvää yötä ja toivottavasti asiasi paranevat! Toivottavasti syy terveydentilaan löydetään! Toivossa on hyvä elää! :)
Kiitti Faithis. 🤗
Hyvää yötä, nuku hyvin!
Lähtisin, ja olen jopa harrastanut seksiäkin erään anonyymin palstalaisen kanssa.
- Anonyymi
Disse käynyt sitten suakin treffaamassa :D
-harmiseikirj-
- Anonyymi
No en kyllä millekkää sokkotreffeille lähtis. Tiä mikä mölli olis vastassa. Kyllä täytyy tietää toisen ulkonäkö ettei tuu noloja tilanteita. Naiset käy kyllä sellaisina kuin on mutta miehet ei. Näin on.💎
- Anonyymi
En vityi kenenkään kaikki vthium ääliöit
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad901466- 541023
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että383864- 156849
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 56723
- 51668
- 57641
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76632