luukussa muutama mega...teliasta en tiiä...10megaa pitäs vähintään olla et saa pari kuvaa
Vastaukset 12
- Anonyymi
Gmail ylivoimaisesti.
Gmailissa on tilaa 15 gigaa, mutta yksittäisen sähköpostin maksimikoko on kuitenkin vain 25 megaa eli yhdessä viestissä ei kovin montaa suurta kuvaa voi lähettää tai vastaanottaa.
- Anonyymi
malaire kirjoitti:
Gmailissa on tilaa 15 gigaa, mutta yksittäisen sähköpostin maksimikoko on kuitenkin vain 25 megaa eli yhdessä viestissä ei kovin montaa suurta kuvaa voi lähettää tai vastaanottaa.
Ne lähetetty Google Driven kautta. Ei kukaan enään sähköpostilla kuvia lähetä..
- Anonyymi
Jaaha, Vapunen tuli taas pätemään olemattomilla tietotaidoillaan. GMail vakoilee kaiken kuten google muutenkin joten täältä iso EI GMailille! Ja muuten, kyllä kuvia lähetetään edelleen sähköpostitsekin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaaha, Vapunen tuli taas pätemään olemattomilla tietotaidoillaan. GMail vakoilee kaiken kuten google muutenkin joten täältä iso EI GMailille! Ja muuten, kyllä kuvia lähetetään edelleen sähköpostitsekin!
Alma Theresia Pihl (myöhemmin Klee,[1] ven. Альма Пиль;[2] 15. marraskuuta 1888 Moskova, Venäjän keisarikunta – 15. heinäkuuta 1976 Helsinki, Suomi) oli Fabergélla työskennellyt suomalaistaustainen suunnittelija, joka ehti vuodet 1911–1917 kestäneen uransa aikana suunnitella lähes 2 000 korua. Niistä tunnetuimmat ovat Fabergén pääsiäismuniin kuuluvat Talvimuna ja Ristipistomuna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alma Theresia Pihl (myöhemmin Klee,[1] ven. Альма Пиль;[2] 15. marraskuuta 1888 Moskova, Venäjän keisarikunta – 15. heinäkuuta 1976 Helsinki, Suomi) oli Fabergélla työskennellyt suomalaistaustainen suunnittelija, joka ehti vuodet 1911–1917 kestäneen uransa aikana suunnitella lähes 2 000 korua. Niistä tunnetuimmat ovat Fabergén pääsiäismuniin kuuluvat Talvimuna ja Ristipistomuna.
...ja nykyään suomeen yulee hallituksen kultamunia haudottavaksi ihan itsekseen...
- Anonyymi
Ei isoja kuvia sähköpostien liitteenä kannata yrittää lähettää. Sitä varten on olemassa ihan omat ilmaiset palvelunsa.
- Anonyymi
Kannattaisiko laittaa kuvat (ja videot) pilivipalveluun ja jakaa siitä kinkki kaikille halukkaille niin voivat itse sieltä sitten ladata....?
Itse käytän DropBoxia ja MEGAa tällaiseen...- Anonyymi
Tottakai kannattaa. Ei kukaan järkevä lähetä enää sähköpostilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai kannattaa. Ei kukaan järkevä lähetä enää sähköpostilla
Miä laitan korpulla kirjepostilla kaiken tarvittavan, tosin posti on joskus hajamielinen ja lähetys tulee 20 vuotta myöhässä.
- Anonyymi
Gmailin ilmaiseksi tarjoama 15 gigatavua on mitätön verrattuna Yahoon yhteen teratavuun. Sain pari vuotta sitten sähköpostiini Yahoolta ilmoituksen, että tilaa olisi vielä 55 miljoonalle sähköpostiviestille! 😁
Jos oletetaan, että eläisin vielä 55 vuotta, minun pitäisi kirjoittaa 2740 viestiä joka päivä, että kiintiö tulisi täyteen.- Anonyymi
Kyseinen posti on vaan muuten huono ja kerran hakkeroitukin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.951541Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu471043- 15906
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.40848Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.82768- 93746
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl17737- 46728
- 14703
Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj27697- 68682
- 47674
- 59672
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan97651Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa56595- 46579
Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47576Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131565Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31535Oliko virhe palkata näykkelis johtoon?
Kunnan asiat sekaisin eikä mikään homma toimi. Ilmeisesti samaa sekoilua muillekin suunnille. Johtaja asuu itse muualla149534