Rakas Imatran nuori

Anonyymi

Ymmärrän, että olet nuori ja et ehkä niin välitä aina omasta terveydestäsi tai hyvinvoinnistasi, mutta ne kaikki energiajuomat plus kaikki päihteet, ne vain tuhoavat sinut ja sinun elämäsi.

Kirjoitan tämän vain, koska välitän sinusta, ja on yksi, joka välittää vielä enemmän, Jeesus, Kristus, joka on myös sinun tähtesi kuollut ristillä. Muistathan rakas nuori, että sinua rakastetaan, etkä ole yksin, aina voit kääntyä Jeesuksen puoleen kaikkien murheitten ja ongelmien kanssa.

Omasta kokemuksesta tiedän ja voin sanoa, että mikään päihde, huumeet, alkoholi, ei ole ikinä tuonut sitä onnea tai iloa, mitä Jeesus on antanut elämääni. Ja se onni ja ilo on pysyvää.

Vaikka kokisit, että sinut on hylätty ja unohdettu, niin Jeesus ei ole sinua unohtanut eikä Hän ikinä hylkää sinua, joka Hänen luokseen tulet.
Jeesus siunatkoon sinua!

22

409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Uskoisin että huumeet ja muut päihteet ovat yksi keino osoittaa mieltä tätä epäreilua yhteiskuntaa vastaan. Tai ainakin unohtaa hetkeksi sen epäreiluuden.Samoin uskon että päihteiden käyttö vähenee sen jälkeen kun tuloerot pienenevät edes kohtuullisiksi ja ihmiset lopettaisivat sen omaan napaan tujottamisen.Eli siis mielestäni päihdeongelmat ovat vaan ihmisten tapa osoittaa pahaa oloaan.

      • Anonyymi

        Sen tähden meidän aikuisten pitäisi vielä enemmän osoittaa meidän lapsille ja nuorille, että he eivät ole yksin eikä heitä jätetä yksin.
        Tämä heidän tilanteensa koko Suomessa, saa sydämeni murtumaan ja rukoilen että Jeesus pelastaisi heidät jokaisen...

        Koko Suomen kansan tulisi nyt polvistua Jeesuksen edessä, pyytää syntejään anteeksi ja antaa elämänsä Hänen käsiinsä, mutta kuinka alas pitää vielä vajota, ennenkuin tämä kansa suostuu nöyrtymään Hänen edessään....


    • Anonyymi

      Muten ihan hyvä, mutta olisit voinut jättää jeesustelut pois. Jos ihminen ei ole tasapainossa, niin uskonto se vasta saakin pollan sekaisin.

      Ihminen voi elää hyvää ja moraalista elämää ilman minkäänlaista uskoa.

      • Anonyymi

        Voin kertoa, että usko Jeesukseen ei sekoita ihmistä vaan päinvastoin, silloin vasta ymmärtää, mikä tämän kaiken tarkoitus on. Jeesus antaa tulevaisuuden ja toivon, mutta synti on kansakuntien häpeä. Myös lisääntyvä väkivalta kertoo kansakunnan tilasta, Jeesus on heitetty syrjään ja tilalle on tullut pahuus, joka vain yltyy, jos emme käänny pois ja pyydä Häneltä tätä pahuuttamme anteeksi.
        Lapset ja nuoret kärsivät eniten...mutta en lakkaa rukoilemasta heidän puolestaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin kertoa, että usko Jeesukseen ei sekoita ihmistä vaan päinvastoin, silloin vasta ymmärtää, mikä tämän kaiken tarkoitus on. Jeesus antaa tulevaisuuden ja toivon, mutta synti on kansakuntien häpeä. Myös lisääntyvä väkivalta kertoo kansakunnan tilasta, Jeesus on heitetty syrjään ja tilalle on tullut pahuus, joka vain yltyy, jos emme käänny pois ja pyydä Häneltä tätä pahuuttamme anteeksi.
        Lapset ja nuoret kärsivät eniten...mutta en lakkaa rukoilemasta heidän puolestaan

        Suurin osa maailman sodista johtuu uskonnosta. Lailla pitäisi kieltää tuollainen hihhulointi.


    • Anonyymi

      Antaa ihmisten rukoilla jos haluaa. Äitinikin rukoilee puolestani. En ole viitsinyt vanhalle ihmiselle sanoa että ei niitä ihmisten mutinoita kukaan kuuntele.. Usko on vanhoille ihmisille tullut äidin maidossa ja se on elämäntapa mutta valitettavasti yhtä pimeää on kaikilla kuoleman jälkeen, ei mitään, tyhjää, mustaa..

      • Anonyymi

        Tuossa olet väärässä, kuoleman jälkeen sinä joko menet Taivaaseen Jeesuksen luo ja saat elää iankaikkisesti tai ikuinen kadotus...sinne ei kukaan halua mennä...
        Valitse tänään jo Jeesus, sillä huomisesta et voi tietää...
        Sinulla on ihana äiti, Jeesus häntä Siunatkoon ja varjelkoon, ja sinua myös 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa olet väärässä, kuoleman jälkeen sinä joko menet Taivaaseen Jeesuksen luo ja saat elää iankaikkisesti tai ikuinen kadotus...sinne ei kukaan halua mennä...
        Valitse tänään jo Jeesus, sillä huomisesta et voi tietää...
        Sinulla on ihana äiti, Jeesus häntä Siunatkoon ja varjelkoon, ja sinua myös 😊

        Minkä puolueen kirjoilla Jeesus on? Jos ps niin saatan ehkä valita että äänestän häntä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa olet väärässä, kuoleman jälkeen sinä joko menet Taivaaseen Jeesuksen luo ja saat elää iankaikkisesti tai ikuinen kadotus...sinne ei kukaan halua mennä...
        Valitse tänään jo Jeesus, sillä huomisesta et voi tietää...
        Sinulla on ihana äiti, Jeesus häntä Siunatkoon ja varjelkoon, ja sinua myös 😊

        Hienoa, että olet valinnut - tai itse asiassa syntynyt - ainoan oikean uskon piiriin!

        Ne jotka eivät usko kuten sinä uskot joutuvat helvettiin. Kaikki ennen kristinuskon syntymistä kuolleet, Amazonin sademetsissä asuneet alkuperäiskansat, lapsena menehtyneet viattomat lapset jotka eivät koskaan olleet edes kuulleet Jeesuksesta... suoraan kadotukseen. Kristinuskon jumala todellakin on rakkaus.

        Maailmassa on ollut (ja on) tuhansia jumalia, joihin uskoneet ovat olleet aivan varmoja oman jumalansa olemassa olosta. Todistukseksi tästä on riittänyt uskominen. Aivan samalla tavalla tänä päivänä hartaat muslimit, hindut, juutalaiset, buddhalaiset jne. ovat kanssasi samaa mieltä ja uskovat, että juuri heidän jumalansa on se ainoa oikea.

        Koska kaikki eivät voi olla oikeassa, lähes kaikki ovat väärässä. Hyvin todennäköisesti kaikki ovat väärässä.

        Mielestäni lapsia ei pitäisi ottaa minkään seurakunnan jäseneksi ennen kuin he ovat täysi-ikäisiä ja heidän aivonsa ovat täysin kehittyneet.


      • Anonyymi
        Seoul kirjoitti:

        Hienoa, että olet valinnut - tai itse asiassa syntynyt - ainoan oikean uskon piiriin!

        Ne jotka eivät usko kuten sinä uskot joutuvat helvettiin. Kaikki ennen kristinuskon syntymistä kuolleet, Amazonin sademetsissä asuneet alkuperäiskansat, lapsena menehtyneet viattomat lapset jotka eivät koskaan olleet edes kuulleet Jeesuksesta... suoraan kadotukseen. Kristinuskon jumala todellakin on rakkaus.

        Maailmassa on ollut (ja on) tuhansia jumalia, joihin uskoneet ovat olleet aivan varmoja oman jumalansa olemassa olosta. Todistukseksi tästä on riittänyt uskominen. Aivan samalla tavalla tänä päivänä hartaat muslimit, hindut, juutalaiset, buddhalaiset jne. ovat kanssasi samaa mieltä ja uskovat, että juuri heidän jumalansa on se ainoa oikea.

        Koska kaikki eivät voi olla oikeassa, lähes kaikki ovat väärässä. Hyvin todennäköisesti kaikki ovat väärässä.

        Mielestäni lapsia ei pitäisi ottaa minkään seurakunnan jäseneksi ennen kuin he ovat täysi-ikäisiä ja heidän aivonsa ovat täysin kehittyneet.

        Missä on sanottu, että lapset joutuisivat kadotukseen? Tunnetko Raamattua? Ihmiset, jotka tekevät tietoisen valinnan olla uskomatta Jeesukseen, ei peri Taivasten valtakuntaa.
        Jos pieni lapsi kuolee, menee hänJeesuksen luo, koska hän ei ymmärrä, niinkuin aikuinen. Me ihmiset emme voi tietää lopulta, kuka sinne Taivaaseen meni.
        Joku esim ateisti on voinut hyvinkin juuri ennen kuolemaansa, huutaa pelastusta Jeesukselta, ja hän pääsee Taivaaseen, ja joku uskonnollinen taas, joka on koko ikänsä käynyt kirkossa, ei koskaan elämänsä aikana oikeasti uskoon tullut, eikä siten koskaan todella ollut Jeesuksen oma, kuollessaan menee kadotukseen.

        Jumala rakastaa ihmistä niin paljon, että Hän antoi oman poikansa kidutettavaksi ja tapettavaksi, että sinäkin saisit elää iankaikkisesti! Eikö jo tämä kerro, miten paljon Jumala rakastaa sinua? Mutta ihminen, joka ei tahdo tulla Jeesuksen luo, ei myöskään Taivaaseen pääse. Valinta on tehtävä jo tässä ajassa.

        Jeesuksen molemminpuolin ristillä, oli kaksi ryöväriä. Toinen pilkkasi, mutta toinen sanoi "Etkö sinä pelkää edes Jumalaa, vaikka kärsit samaa rangaistusta? Me tosin kärsimme oikeudenmukaisesti, sillä me saamme, mitä tekomme ansaitsevat, mutta tämä ei ole tehnyt mitään pahaa"
        Sitten hän sanoi "Jeesus, muista minua, kun tulet valtakuntaasi"
        Jeesus vastasi hänelle: "Totisesti minä sanon sinulle: tänä päivänä sinä olet minun kanssani paratiisissa"

        Jeesus haluaa armahtaa jokaista ihmistä, mutta ihminen tekee lopulta sen valinnan. Tahdotko sinä tulla tuntemaan Jeesuksen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä on sanottu, että lapset joutuisivat kadotukseen? Tunnetko Raamattua? Ihmiset, jotka tekevät tietoisen valinnan olla uskomatta Jeesukseen, ei peri Taivasten valtakuntaa.
        Jos pieni lapsi kuolee, menee hänJeesuksen luo, koska hän ei ymmärrä, niinkuin aikuinen. Me ihmiset emme voi tietää lopulta, kuka sinne Taivaaseen meni.
        Joku esim ateisti on voinut hyvinkin juuri ennen kuolemaansa, huutaa pelastusta Jeesukselta, ja hän pääsee Taivaaseen, ja joku uskonnollinen taas, joka on koko ikänsä käynyt kirkossa, ei koskaan elämänsä aikana oikeasti uskoon tullut, eikä siten koskaan todella ollut Jeesuksen oma, kuollessaan menee kadotukseen.

        Jumala rakastaa ihmistä niin paljon, että Hän antoi oman poikansa kidutettavaksi ja tapettavaksi, että sinäkin saisit elää iankaikkisesti! Eikö jo tämä kerro, miten paljon Jumala rakastaa sinua? Mutta ihminen, joka ei tahdo tulla Jeesuksen luo, ei myöskään Taivaaseen pääse. Valinta on tehtävä jo tässä ajassa.

        Jeesuksen molemminpuolin ristillä, oli kaksi ryöväriä. Toinen pilkkasi, mutta toinen sanoi "Etkö sinä pelkää edes Jumalaa, vaikka kärsit samaa rangaistusta? Me tosin kärsimme oikeudenmukaisesti, sillä me saamme, mitä tekomme ansaitsevat, mutta tämä ei ole tehnyt mitään pahaa"
        Sitten hän sanoi "Jeesus, muista minua, kun tulet valtakuntaasi"
        Jeesus vastasi hänelle: "Totisesti minä sanon sinulle: tänä päivänä sinä olet minun kanssani paratiisissa"

        Jeesus haluaa armahtaa jokaista ihmistä, mutta ihminen tekee lopulta sen valinnan. Tahdotko sinä tulla tuntemaan Jeesuksen?

        Jumala rakastaa ihmisiä mutta jos et usko joudut kadotukseen. Se siitä rakkaudesta. Totisesti minä sanon sinulle, huijausta koko touhu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Missä on sanottu, että lapset joutuisivat kadotukseen? Tunnetko Raamattua? Ihmiset, jotka tekevät tietoisen valinnan olla uskomatta Jeesukseen, ei peri Taivasten valtakuntaa.
        Jos pieni lapsi kuolee, menee hänJeesuksen luo, koska hän ei ymmärrä, niinkuin aikuinen. Me ihmiset emme voi tietää lopulta, kuka sinne Taivaaseen meni.
        Joku esim ateisti on voinut hyvinkin juuri ennen kuolemaansa, huutaa pelastusta Jeesukselta, ja hän pääsee Taivaaseen, ja joku uskonnollinen taas, joka on koko ikänsä käynyt kirkossa, ei koskaan elämänsä aikana oikeasti uskoon tullut, eikä siten koskaan todella ollut Jeesuksen oma, kuollessaan menee kadotukseen.

        Jumala rakastaa ihmistä niin paljon, että Hän antoi oman poikansa kidutettavaksi ja tapettavaksi, että sinäkin saisit elää iankaikkisesti! Eikö jo tämä kerro, miten paljon Jumala rakastaa sinua? Mutta ihminen, joka ei tahdo tulla Jeesuksen luo, ei myöskään Taivaaseen pääse. Valinta on tehtävä jo tässä ajassa.

        Jeesuksen molemminpuolin ristillä, oli kaksi ryöväriä. Toinen pilkkasi, mutta toinen sanoi "Etkö sinä pelkää edes Jumalaa, vaikka kärsit samaa rangaistusta? Me tosin kärsimme oikeudenmukaisesti, sillä me saamme, mitä tekomme ansaitsevat, mutta tämä ei ole tehnyt mitään pahaa"
        Sitten hän sanoi "Jeesus, muista minua, kun tulet valtakuntaasi"
        Jeesus vastasi hänelle: "Totisesti minä sanon sinulle: tänä päivänä sinä olet minun kanssani paratiisissa"

        Jeesus haluaa armahtaa jokaista ihmistä, mutta ihminen tekee lopulta sen valinnan. Tahdotko sinä tulla tuntemaan Jeesuksen?

        Haluan tehdä yhden asian selväksi. Kukin meistä saa uskoa mihin haluaa, kunhan ei riko lakia, ei yllytä toimiin toisia vastaan tai tuomitse niitä, jotka uskovat toisin tai ovat uskomatta. Se mihin joku uskoo, ei kuuluu minulle. Suotavaa tosin olisi se, että hän pitäisi uskonsa omana tietonaan ja jakaisi sen ainoastaan kaltaistensa kanssa.

        Uskonnon tuputtajat ovat kuin kaupustelijoita, kerjäläisiä ja nykyajan nettihuijareita. Heidän toimistaan hyötyy vain hän itse ja se organisaatio johon hän kuuluu. Ihan vaan tiedoksi, että oikeille hädänalaisille lahjoitan rahaa aina silloin tällöin, koska se on moraalisesti oikein.

        Jos nykyaikana joku tarvitsee elämäänsä uskonnon, käytössä on paljon materiaalia tiedon hankkimiseen. Ei siinä tarvita välikätenä "kaupustelijaa" kadulla tai netissä. Täysi-ikäinen tehköön vapaa-ajallaan mitä haluaa, mutta vaikutuksille alttiita lapsia ei pitäisi sotkea mukaan ollenkaan.


      • Anonyymi
        Seoul kirjoitti:

        Haluan tehdä yhden asian selväksi. Kukin meistä saa uskoa mihin haluaa, kunhan ei riko lakia, ei yllytä toimiin toisia vastaan tai tuomitse niitä, jotka uskovat toisin tai ovat uskomatta. Se mihin joku uskoo, ei kuuluu minulle. Suotavaa tosin olisi se, että hän pitäisi uskonsa omana tietonaan ja jakaisi sen ainoastaan kaltaistensa kanssa.

        Uskonnon tuputtajat ovat kuin kaupustelijoita, kerjäläisiä ja nykyajan nettihuijareita. Heidän toimistaan hyötyy vain hän itse ja se organisaatio johon hän kuuluu. Ihan vaan tiedoksi, että oikeille hädänalaisille lahjoitan rahaa aina silloin tällöin, koska se on moraalisesti oikein.

        Jos nykyaikana joku tarvitsee elämäänsä uskonnon, käytössä on paljon materiaalia tiedon hankkimiseen. Ei siinä tarvita välikätenä "kaupustelijaa" kadulla tai netissä. Täysi-ikäinen tehköön vapaa-ajallaan mitä haluaa, mutta vaikutuksille alttiita lapsia ei pitäisi sotkea mukaan ollenkaan.

        Luukas 12:8-9 Minä sanon teille : Jokaisen, joka tunnustaa minut ihmisten edessä, myös Ihmisen Poika on tunnustava Jumalan enkelien edessä. Mutta joka kieltää minut ihmisten edessä, se tullaan kieltämään Jumalan enkelien edessä.
        Matteus 7:13-14
        Menkää sisään ahtaasta portista, sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monet menevät siitä portista sisään.
        Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja harvat löytävät sen.

        Jeesukseen uskova, ei pidä uskoaan piilossa, vaan evankeliumia on pidettävä esillä, niin kauan kuin se on mahdollista.
        "Kuulkoot tai olkoot kuulematta"

        Tässä on kysymys elämästä ja kuolemasta ja liian monet lapset ja nuoret tänäpäivänä eivät saa kuulla Jeesuksesta. Pelkkää valhetta opetetaan kouluissa. Siinä on myös yksi syy nuorten ja lasten pahoinvointiin, valheilla heidän päänsä sekotetaan.

        Markus 9:42 "Kuka ikinä viettelee yhdenkin näistä pienistä, jotka uskovat Minuun, hänelle olisi parempi, että myllynkivi pantaisiin hänen kaulaansa ja hänet heitettäisiin mereen"

        Synti on tämän kansakunnan häpeä. Mutta vielä on armonaikaa jäljellä, tehdä parannusta.

        Matteus 10:26-28
        Älkää siis pelätkö ihmisiä. Ei ole mitään peitettyä, mitä ei paljastettaisi, eikä mitään salattua, mitä ei tuotaisi julki.
        Minkä minä sanon teille pimeässä, se puhukaa päivänvalossa. Ja minkä te kuulette korvaanne kuiskattavan, se julistakaa katoilta.
        Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin mutta eivät voi tappaa sielua. Pelätkää ennemmin Häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala rakastaa ihmisiä mutta jos et usko joudut kadotukseen. Se siitä rakkaudesta. Totisesti minä sanon sinulle, huijausta koko touhu.

        Jumala on meidät ihmiset ja koko tämän maailman luonut. Luehan Raamatusta ihan alusta, miksi me olemme syntisiä ja pahoja, vaikka emme olisi ketään murhanneetkaan.

        Jumala on rakkaus, mutta Hän on myös Kaikkivaltias Pyhä. Hän on näin säätänyt, ja meidän tulee se hyväksyä.
        Mutta ihmisen ylpeys, usein estää nöyrtymästä.

        Olen henkilökohtaisesti kohdannut Jeesuksen, ja siinä niin valtavan pyhyyden edessä, ei ihminen enää vastaan sano, vaan ainoastaan: Ole armollinen minulle Herra.

        Tiedätkö, että tällä asialla ei pidä leikkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala on meidät ihmiset ja koko tämän maailman luonut. Luehan Raamatusta ihan alusta, miksi me olemme syntisiä ja pahoja, vaikka emme olisi ketään murhanneetkaan.

        Jumala on rakkaus, mutta Hän on myös Kaikkivaltias Pyhä. Hän on näin säätänyt, ja meidän tulee se hyväksyä.
        Mutta ihmisen ylpeys, usein estää nöyrtymästä.

        Olen henkilökohtaisesti kohdannut Jeesuksen, ja siinä niin valtavan pyhyyden edessä, ei ihminen enää vastaan sano, vaan ainoastaan: Ole armollinen minulle Herra.

        Tiedätkö, että tällä asialla ei pidä leikkiä.

        Missäs Jesse tuli vastaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala on meidät ihmiset ja koko tämän maailman luonut. Luehan Raamatusta ihan alusta, miksi me olemme syntisiä ja pahoja, vaikka emme olisi ketään murhanneetkaan.

        Jumala on rakkaus, mutta Hän on myös Kaikkivaltias Pyhä. Hän on näin säätänyt, ja meidän tulee se hyväksyä.
        Mutta ihmisen ylpeys, usein estää nöyrtymästä.

        Olen henkilökohtaisesti kohdannut Jeesuksen, ja siinä niin valtavan pyhyyden edessä, ei ihminen enää vastaan sano, vaan ainoastaan: Ole armollinen minulle Herra.

        Tiedätkö, että tällä asialla ei pidä leikkiä.

        Voi Kristus sentään mitä juttuja. Alakerran ukkelin palvonta on rikos mutta tästä mielikuvitushahmosta saa kirjoitella niin paljon kuin haluaa ja joka sunnuntai pidetään tilaisuus jossa kerätään laillisesti rahaa. Automaattisesti jokaisesta taitaa tulla kirkollisverovelvollinen, kysynpähän vaan että miksi? Itse en ole kirkkoon kuulunut ainakaan kymmeneen vuoteen koska en halua maksaa mielikuvitus hahmon nimissä tapahtuvasta rahastuksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi Kristus sentään mitä juttuja. Alakerran ukkelin palvonta on rikos mutta tästä mielikuvitushahmosta saa kirjoitella niin paljon kuin haluaa ja joka sunnuntai pidetään tilaisuus jossa kerätään laillisesti rahaa. Automaattisesti jokaisesta taitaa tulla kirkollisverovelvollinen, kysynpähän vaan että miksi? Itse en ole kirkkoon kuulunut ainakaan kymmeneen vuoteen koska en halua maksaa mielikuvitus hahmon nimissä tapahtuvasta rahastuksesta.

        Uskovaisuus on kevytversio psykoosista.

        "Psykoosilla tarkoitetaan tilaa, jossa henkilön todellisuudentaju on heikentynyt ja hänellä on huomattavia vaikeuksia erottaa, mikä on totta ja mikä ei."


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luukas 12:8-9 Minä sanon teille : Jokaisen, joka tunnustaa minut ihmisten edessä, myös Ihmisen Poika on tunnustava Jumalan enkelien edessä. Mutta joka kieltää minut ihmisten edessä, se tullaan kieltämään Jumalan enkelien edessä.
        Matteus 7:13-14
        Menkää sisään ahtaasta portista, sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monet menevät siitä portista sisään.
        Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja harvat löytävät sen.

        Jeesukseen uskova, ei pidä uskoaan piilossa, vaan evankeliumia on pidettävä esillä, niin kauan kuin se on mahdollista.
        "Kuulkoot tai olkoot kuulematta"

        Tässä on kysymys elämästä ja kuolemasta ja liian monet lapset ja nuoret tänäpäivänä eivät saa kuulla Jeesuksesta. Pelkkää valhetta opetetaan kouluissa. Siinä on myös yksi syy nuorten ja lasten pahoinvointiin, valheilla heidän päänsä sekotetaan.

        Markus 9:42 "Kuka ikinä viettelee yhdenkin näistä pienistä, jotka uskovat Minuun, hänelle olisi parempi, että myllynkivi pantaisiin hänen kaulaansa ja hänet heitettäisiin mereen"

        Synti on tämän kansakunnan häpeä. Mutta vielä on armonaikaa jäljellä, tehdä parannusta.

        Matteus 10:26-28
        Älkää siis pelätkö ihmisiä. Ei ole mitään peitettyä, mitä ei paljastettaisi, eikä mitään salattua, mitä ei tuotaisi julki.
        Minkä minä sanon teille pimeässä, se puhukaa päivänvalossa. Ja minkä te kuulette korvaanne kuiskattavan, se julistakaa katoilta.
        Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin mutta eivät voi tappaa sielua. Pelätkää ennemmin Häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin.

        Arvaa luinko lainauksiasi?

        Jeesus oli juutalainen (jos hän on edes oikea historiallinen henkilö johon raamattu viittaa), joka ei ollut perustamassa uutta uskontoa. Kirja, jota lainaat, on kasattu kokoon satoja vuosia myöhemmin ihmisten toimesta. Hyvin paljon jäi pois, kuten myös se, että nainen voi toimia kirkossa. Normivastaus tähän valikointiin on usein se, että evankeliumit valittiin pyhän hengen johdatuksella, aivan kuten myös paavi valitaan.

        Johdatuksesta huolimatta evankeliumit ovat usein keskenään ristiriidassa. Ja tämähän selitetään kääntäjien ja kirjureiden tekemillä virheillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi Kristus sentään mitä juttuja. Alakerran ukkelin palvonta on rikos mutta tästä mielikuvitushahmosta saa kirjoitella niin paljon kuin haluaa ja joka sunnuntai pidetään tilaisuus jossa kerätään laillisesti rahaa. Automaattisesti jokaisesta taitaa tulla kirkollisverovelvollinen, kysynpähän vaan että miksi? Itse en ole kirkkoon kuulunut ainakaan kymmeneen vuoteen koska en halua maksaa mielikuvitus hahmon nimissä tapahtuvasta rahastuksesta.

        "Luehan Raamatusta ihan alusta, miksi me olemme syntisiä ja pahoja, vaikka emme olisi ketään murhanneetkaan."

        Eli ne kaikki lapset, jotka eivät ole kuulleetkaan vapahtajasta ja/tai kuolevat ennen kuin synnit pestään pois... menevät todellakin helvettiin? Asia selvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Luehan Raamatusta ihan alusta, miksi me olemme syntisiä ja pahoja, vaikka emme olisi ketään murhanneetkaan."

        Eli ne kaikki lapset, jotka eivät ole kuulleetkaan vapahtajasta ja/tai kuolevat ennen kuin synnit pestään pois... menevät todellakin helvettiin? Asia selvä.

        Jos tahtoisit oikeasti tietää, ymmärtäisit. Mutta kun halveksien väännellään ja käännellään Raamatun kirjoituksia, eikä oikeasti tahdota tietää totuutta, niin se on surullista.

        Mutta kerron lyhyesti, miksi me ihmiset elämme erossa Jumalasta, ja miksi tarvitsemme Jeesuksen sovitustyötä.

        Kaikki lähti Taivaasta, Lucifer-niminen enkeli tahtoi tulla yhtä mahtavaksi kuin Jumala, joka oli luonut kaikki enkelitkin.
        Lucifer ylpistyi ja lähti sotaan Jumalaa vastaan. Jumala heitti tämän ja muut Luciferin seuraajat ulos Taivaasta.
        Jumala loi tämän maapallon ja ensimmäiset ihmiset.
        Ihmiset eivät tienneet mitään pahuudesta, ennenkuin tämä paha enkeli käärmeen muodossa, sai Eevan syömään kielletystä hedelmästä. Se oli hyvän- ja pahantiedon puu.
        Jumala joutui lopulta karkottamaan ihmiset pois Paratiisista, koska lankesivat syntiin, niin ihminen tuli tietämään hyvän ja pahan, sitä ennen ihminen ei tiennyt mitään pahasta.

        Raamatussa on erittäin mielenkiintoisia kertomuksia, mitä on tapahtunut, ja kaikki on totta.
        Esim Nooan aikana ihmiset olivat tulleet todella pahoiksi, ja Jumala lähetti vedenpaisumuksen hävittämään kaiken maan päältä, mutta säästäen Nooan ja perheensä ja eläimiä, koska Nooa oli ainoa joka uskoi Jumalaan.
        Siitä myös sateenkaari on tullut, kun Jumala antoi sen merkiksi siitä, ettei enää ikinä hukuta ihmisiä vedenpaisumuksessa.

        Jumala ei ole paha, vaan me ihmiset olemme, synti erotti meidät Jumalasta, siihen asti ensimmäiset ihmiset olivat koko ajan yhteydessä Jumalaan. Jokainen, jos oikeasti tutkii omaa sisintään, huomaa, miten paljon esim pahoja ajatuksia sydämessä on.

        Mutta Jumala tiesi, että me tarvitsemme yhden, joka sovittaa kaikki meidän pahat tekomme ja ajatuksemme, eli synnin, ja antoi oman Poikansa, että, meillä olisi mahdollisuus päästä Taivaaseen Jumalan luo.
        Taivaassa on iankaikkinen ilo ja rauha, ei siellä ole enää kipua, tuskaa ja kaikki kyyneleet Hän pyyhkii heidän silmistään, jotka ovat täällä kärsineet.

        Eikö tuo kerro siitä valtavasta rakkaudesta meitä kohtaan? Jumala tietää myös, että esim pienet lapset, eivät ole tarpeeksi vanhoja ymmärtämään tätä, siksi he pääsevät Jumalan luo.
        Raamatussa Jeesus nuhteli omia opetuslapsiaan, kun yrittivät estää lapsia menemästä Jeesuksen luo, ja Hän sanoi: "Antakaa lasten tulla Minun tyköni, älkääkä estäkö heitä. Sillä senkaltaisten on Taivasten valtakunta."

        Sinä ja te kaikki olette rakkaita Jeesukselle, ja jos joku kuulee Hänen kutsunsa, niin ethän käännä selkääsi, sillä parempaa valintaa et voi tässä elämässä tehdä, kuin kääntyä ja tulla Jeesuksen luo.

        Muistan että ennen todellista uskoontuloa tunsin Jumalan vetävän puoleensa aika ajoin..mutta jatkoin elämääni...kunnes tuli kerran tilanne, että uskoin oikeasti kuolevani. Se pysäytti ja annoin siitä hetkestä lupauksen Jeesukselle, että jos Hän nyt pelastaa kuolemalta, niin annan elämäni Hänelle. Enkä ole katunut valintaani.
        Sisimmässä on valtava rauha ja elämä on miljoonasti jännittävämpää, kuin se entinen elämä, jolloin luulin että elämästä tulee vaan tylsää jos ei voi juopotella ym..siihen ei ole enää paluuta ja se entinen elämä on pois pyyhitty, kun lähdin seuraamaan Jeesusta. Jumala tekee uutta jokaisen ihmisen elämässä, joka vain lähtee Taivastielle. 😊


    • Anonyymi

      Jussi on Jeesus 😂😂😂 ?

    • Anonyymi

      Miksi olisin vastuussa jonku aatamin ja eevan omenan pureskelusta, mä en edes tykkää omenoista.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6402
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4123
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      268
      2543
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1508
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1367
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe