Jumalaton demonipesä tämä saalemin papparainen!

Anonyymi

On niin pahemman kerran imenyt demoneita sisuksiinsa, jotta on niin kaukana Jumalasta, kuin itä lännestä. Saalemin pappa ihan huokuu käsittämätöntä jumalattomuutta. Kuinka suureksi demonipesä voikaan kasvaa tässä ajassa. Alkaa vähitellen tuntumaan, että hänessä on demoneita enemmän, kuin äkkiä kerkeäisi edes laskemaan!
Toivomme, että tämä demonipesä antautuisi Jumalalle ja saisi vapautua demoneistaan! Rukoilemme, että Saalemin pappa saisi käydä parannuksen armoalttarille sovittamaan kaikki pahat synnit jotta hän voisi Jeesuksessa Kristuksessa vapautua kaikista demoneista! Tätä toivomme!

33

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eläpä muuta viserrä!

    • Anonyymi

      Kuivuneessa sovintoveressä kieriskellen ?

      • Anonyymi

        Miksi sinunkin täytyy riukua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinunkin täytyy riukua?

        Sovintoverellä voi kätensä pestä siitä ja tuosta synnistä ?


    • On teilläkin ongelmat, etsiä mahdollisimman rumia nimiä kristitystä, ja helpoitenhan ne löytyy omasta jengistä

      • Anonyymi

        sinäki juudas, paras puhuja:D


      • Anonyymi kirjoitti:

        sinäki juudas, paras puhuja:D

        Minua sanotaan todella hyväksi puhujaksi, en ole juudas, vaan isaskarilainen.
        Kirjoittaminen on kankeampaa.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Minua sanotaan todella hyväksi puhujaksi, en ole juudas, vaan isaskarilainen.
        Kirjoittaminen on kankeampaa.

        Missä seurakunnassa vaikutat?


      • Anonyymi

        Demonipesät ovat kaukana kristityistä!


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Minua sanotaan todella hyväksi puhujaksi, en ole juudas, vaan isaskarilainen.
        Kirjoittaminen on kankeampaa.

        Olet riukuja ja valekristitty. Miksi muuten jaksat vuodesta toiseen riukua tuohon malliin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Missä seurakunnassa vaikutat?

        Kerroppa ensin omasi, jatketaan sitten.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet riukuja ja valekristitty. Miksi muuten jaksat vuodesta toiseen riukua tuohon malliin?

        Siksi että saisin edes yhden joukostanne pelastua, siitä iloitsisi koko Taivaan Pyhät vallat, eritoten kaikkivaltias Jeesus.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Siksi että saisin edes yhden joukostanne pelastua, siitä iloitsisi koko Taivaan Pyhät vallat, eritoten kaikkivaltias Jeesus.

        Sivusta totean sinun tarouksen etovaksi. Ei johdu Sanasta vaan sinusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta totean sinun tarouksen etovaksi. Ei johdu Sanasta vaan sinusta.

        Niin se varmaan osaltasi on. Ei kaikkia voi miellyttää, eikä nuolla. Olen samassa asemassa kun Jeesus oli akoinkaan, ja nyt myös teidän joukossanne, ja jotka Häntä ylistävät sekä seuraavat, ovat "vain jeestelijoita".
        Ei kaikkia voi pelastaa, oli etova tai ei.
        Valitan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta totean sinun tarouksen etovaksi. Ei johdu Sanasta vaan sinusta.

        KR 1933/-38
        Jes. 53:2 Hän kasvoi Herran edessä niinkuin vesa, niinkuin juuri kuivasta maasta. Ei ollut hänellä vartta eikä kauneutta; me näimme hänet, mutta ei ollut hänellä muotoa, johon me olisimme mielistyneet


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        KR 1933/-38
        Jes. 53:2 Hän kasvoi Herran edessä niinkuin vesa, niinkuin juuri kuivasta maasta. Ei ollut hänellä vartta eikä kauneutta; me näimme hänet, mutta ei ollut hänellä muotoa, johon me olisimme mielistyneet

        Ei Jeesuksen ulkomuodosta ole kyse. Ei Jeesus mieleltään ollut sairas ja rivo niinkuin pinna ja saatamikko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Jeesuksen ulkomuodosta ole kyse. Ei Jeesus mieleltään ollut sairas ja rivo niinkuin pinna ja saatamikko.

        Ovatko kaikki vl,t noin katkeria?


      • SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        KR 1933/-38
        Jes. 53:2 Hän kasvoi Herran edessä niinkuin vesa, niinkuin juuri kuivasta maasta. Ei ollut hänellä vartta eikä kauneutta; me näimme hänet, mutta ei ollut hänellä muotoa, johon me olisimme mielistyneet

        Kopiointia, kopiointia joka on rikollista palstan säännöissä?

        Mahdatko selittää? Samalla vaikka -92, joka hieman eri?

        2 Hän kasvoi Herran edessä kuin vähäinen verso, kuin vesa kuivasta maasta. Ei hänellä ollut vartta, ei kauneutta, jota olisimme ihaillen katselleet, ei hahmoa, johon olisimme mieltyneet.


      • pinnasänky kirjoitti:

        Kopiointia, kopiointia joka on rikollista palstan säännöissä?

        Mahdatko selittää? Samalla vaikka -92, joka hieman eri?

        2 Hän kasvoi Herran edessä kuin vähäinen verso, kuin vesa kuivasta maasta. Ei hänellä ollut vartta, ei kauneutta, jota olisimme ihaillen katselleet, ei hahmoa, johon olisimme mieltyneet.

        Se on käännetty suoraan alkutekstistä tuo -92 suomennos.

        Kirkkoraamattu 1933/-38 ei ole tekijänoikeuslailla suojattu, joten sitä saa vapaasti kopioida.

        S24 säännöt kieltää massapostituksen, eli jos laittaisin saman jakeen kerralla kaikille palstoille, se olisi kielletty.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Minua sanotaan todella hyväksi puhujaksi, en ole juudas, vaan isaskarilainen.
        Kirjoittaminen on kankeampaa.

        Sinäkö todella hyvä puhuja XD!!!
        Sallithan miun nauraa….
        Jätkä sen ku riukuu! Tollasen suusta ei voi lähteä pyhiä sanoja…


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Siksi että saisin edes yhden joukostanne pelastua, siitä iloitsisi koko Taivaan Pyhät vallat, eritoten kaikkivaltias Jeesus.

        Taivahan vallat ja maan mahti, mikä riemu-ukko sieki luulet olevasi. Olet sielujen vihollisen asialla, jos näin suoraan voisi sanoa. Ohjaat toisin sanoen ihmisiä vain väärille teille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei Jeesuksen ulkomuodosta ole kyse. Ei Jeesus mieleltään ollut sairas ja rivo niinkuin pinna ja saatamikko.

        Missä minä olen ollut rivo? Voi olla vaikea löytää siihen vastausta. mutta olemus on sama, mitä Jeesuskin, en mieleistele ja sanon, kuten Hän asiat suoraksi, mm:
        Matt. 3:7 Mutta nähdessään paljon fariseuksia ja saddukeuksia tulevan kasteelle hän sanoi heille: "Te kyykäärmeitten sikiöt, kuka on neuvonut teitä pakenemaan tulevaista vihaa?
        Matt. 12:34 Te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te saattaisitte hyvää puhua, kun itse olette pahoja? Sillä sydämen kyllyydestä suu puhuu.
        Matt. 23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
        Luuk. 3:7 Niin hän sanoi kansalle, joka vaelsi hänen kastettavakseen: "Te kyykäärmeitten sikiöt, kuka on teitä neuvonut pakenemaan tulevaista vihaa?
        Seuraan johtajaani, mutta rumia en puhu.
        Eniten kritisoin teidän oppianne, sekä rikoksien salamisia, ja valehtelua.
        Se on rivoa, mutta minä en ole rivo.


      • pinnasänky
        Anonyymi kirjoitti:

        Taivahan vallat ja maan mahti, mikä riemu-ukko sieki luulet olevasi. Olet sielujen vihollisen asialla, jos näin suoraan voisi sanoa. Ohjaat toisin sanoen ihmisiä vain väärille teille.

        Älä pelle pane sanojasi minun suuhuni!


    • Anonyymi

      pois maan päältä tuommoinen.... sanottiin Jeesuksesta !

      • Laitako paikan, niin saamme lisän Raamattuumme.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Laitako paikan, niin saamme lisän Raamattuumme.

        22. Tähän sanaan asti he kuuntelivat häntä; mutta silloin he korottivat äänensä ja sanoivat: "Pois maan päältä tuommoinen! Sillä ei hän saa elää."

        Paikka on siinä mutta ei toki Jeesuksesta vaan ihan eri henkilölle ok !


      • Anonyymi kirjoitti:

        22. Tähän sanaan asti he kuuntelivat häntä; mutta silloin he korottivat äänensä ja sanoivat: "Pois maan päältä tuommoinen! Sillä ei hän saa elää."

        Paikka on siinä mutta ei toki Jeesuksesta vaan ihan eri henkilölle ok !

        Olipa kopiointi.
        Olet todella pihalla, kun väitit, että Jeesuksesta näin sanottiin?
        Siksi et uskalla pannan edes Raamatun lukua, joka oli Paven jutuissa vuosia Jeesuksen kuoleman jälkeen, Luukkaan kirjoittamana,

        Annan valoa pimeyteen: Apt; 22;20 Silloinkin, kun Stefanos, sinun todistajasi, surmattiin, minä olin paikalla, hyväksyin kaiken ja vartioin hänen murhaajiensa vaatteita.'
        21 Mutta hän sanoi minulle: 'Mene, minä lähetän sinut kauas toisten kansojen keskuuteen.'"
        22 Tähän asti juutalaiset olivat kuunnelleet Paavalia, mutta nyt he alkoivat huutaa: "Pois elävien joukosta! Tuollainen ei saa elää!"

        Eli mihin Sinä tässä Jeesuksen istutat? Tällä tasolla on VL oppi.


    • Anonyymi

      Jos van kaikki jättäisimme hänet itsekseen käymään noita monologejaan . Emme kommentoisi hänen kirjoituksiaan. Hän kun ei pysty rakentavaan keskusteluun . Jeesuksenkin hän tekee käytöksellään likaiseksi.

      • Anonyymi

        Miten vl käy "rakentavaa keskustelua" kysynpähän vaan?


    • Minä ja pinna emme ole palstan aihe. Palstan aihe on vanhoillislestadiolaisuus, joka sekään ei tarkoita kansanryhmää, vaan uskonlahkoa joka jostakin syystä on otsikon "kristinusko" alla.

      Jostakin syystä kansanryhmä kiihottuu meistä, yök.

      • Anonyymi

        Te riuvutte. Miksei sitä sais sanoa ääneen?


    • Anonyymi

      Jokainen joka ei usko Jeesukseen, ala rakastamaan Jumalaa ja lähimmäisiään joutuu iankaikkiseen kadotukseen, kyllä te jumalattomat saatte pitää syntinne. Jeesus teille kostaa, eivät ihmiset

      • Anonyymi

        No miksi ette sitten suo meille jumalattomille sitä Jeesuksen kostoa vaan yritätte sählätä omaa tuomiotanne siinä onnistumatta ?
        Ja sitten suututte niin maan perusteellisesti kun ette pärjää jumalattomille "kilvoittelussa. "


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      70
      6850
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4440
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2883
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2121
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1475
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1111
    Aihe