Uskovaiset ovat täysin väärässä!

Ns. taivas ei sijaitse jossain yläpuolellamme, kuten he omasta taivaastaan puhuessaan luovat katseena ylös päin. Taivas sijaitsee maassa. Sinnehän kaikki ruumiinjätökset lapioidaan piiloon. Ilmaan ei jää leijumaan kuin hiukka pölyä hetkeksi.

Siinä teille uskovaiset vankkaa faktaa, minne kuoltuanne joudutte.

18

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Uskovaiset elävät niin mielikuvituksessa, että pitävät ajatuksiaan tosina.

    • Anonyymi

      Onttoon maahan sielu joutuu etkö sitä tiennyt USKOVA ?

      • Anonyymi

        Olet KOVA uskomaan onttoja.


    • Anonyymi

      > Ns. taivas ei sijaitse jossain yläpuolellamme

      Mikä taivas? Raamatussa puhutaan esim. kolmannesta taivaasta, mistä sinä puhut, sinun omasta taivaasta?

      "Tunnen miehen, joka on Kristuksessa: neljätoista vuotta sitten hänet temmattiin kolmanteen taivaaseen - oliko hän ruumiissaan, en tiedä, vai poissa ruumiista, en tiedä, Jumala sen tietää."
      2 Kor. 2:12

      Itse näkisin, että on maallinen taivas ja on hengellinen taivas, joka on periaatteessa toinen ulottuvuus, vähän kuin ajatusten taso, mutta korkeampi.

      • Anonyymi

        "Mikä taivas? Raamatussa puhutaan esim. kolmannesta taivaasta, mistä sinä puhut, sinun omasta taivaasta?"

        Kyse oli uskovaisten taivaasta, joka sijaitsee heidän korviensa välissä.
        Voi taivas, kun heillä on tyhjää tilaa päässä.

        "Tunnen miehen, joka on Kristuksessa: neljätoista vuotta sitten hänet temmattiin kolmanteen taivaaseen"

        Hän oli varmasti se kuuluisa kolmas mies.
        Tai mitäpä jos hän olikin nainen eli kolmas transu :O

        Jos ajatusten taso menee pään yläpuolelle, se lentää taivaisiin :D


    • Anonyymi

      Ei kannattaisi panna sanoja uskovaisten suihin.
      Taivas sijaitsee Jerusalem kaupungin yläpuolella näkymättömyyden ulottuvuudessa.
      Jos ei ole uskonnollista tietoa, ei kannata siitä vitsiä vääntää!😁

      • Anonyymi

        Olet oikeassa. Rabbi itsekin sanoi ettei Jumalan kuningaskunta ole taivaassa saatikka meressä, vaan ihmisen sisällä ja se pitää saavuttaa ennen kuolemaa tai joutuu syntymään uudelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa. Rabbi itsekin sanoi ettei Jumalan kuningaskunta ole taivaassa saatikka meressä, vaan ihmisen sisällä ja se pitää saavuttaa ennen kuolemaa tai joutuu syntymään uudelleen.

        Hindulaiset papit eivät ole Rabbeja, Guruja ne ovat.😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hindulaiset papit eivät ole Rabbeja, Guruja ne ovat.😁

        Puhun nyt Jeesus Nasorealaisesta, joka oli essealainen rabbi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhun nyt Jeesus Nasorealaisesta, joka oli essealainen rabbi.

        Hän ei uskonut jälleen syntymiseen.
        Uskovaiset heräävät haudoissaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei uskonut jälleen syntymiseen.
        Uskovaiset heräävät haudoissaan!

        Tai ylöstemmataan epätoivoisten uskovaisten elinaikana!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei uskonut jälleen syntymiseen.
        Uskovaiset heräävät haudoissaan!

        Kyllä uskoi. Hän oli essealainen rabbi ja essealaiset todella uskoivat siihen.
        Gnostilaisuus ei ole kaukana essealaisuudesta. Apokryfikirjoista voi löytyä tietoa Jeesuksen opetuksista. Sanat joita lainasin ovat peräisin niistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä uskoi. Hän oli essealainen rabbi ja essealaiset todella uskoivat siihen.
        Gnostilaisuus ei ole kaukana essealaisuudesta. Apokryfikirjoista voi löytyä tietoa Jeesuksen opetuksista. Sanat joita lainasin ovat peräisin niistä.

        Kirkot valehtelevat Jeesuksesta hävyttömän törkeästi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirkot valehtelevat Jeesuksesta hävyttömän törkeästi.

        Olet oikeassa.

        Pyhä ateria ja pikarin kierrättäminen oli essealainen rituaali, eikä todellakaan mitään jumalan syöntiä tai veren juontia.

        Maria Magdaleena ei ollut portto, vaan mitä suurimmalla todennäköisyydellä Jeesuksen vaimo.

        Jeesus heräsi haudassaan, kuten Luukas kirjoittaa. Epäilen että siinä auttoivat essealaiset uskonveljet, jotka olivat hyviä lääkitsijöitä.

        Jeesus odotti että Jumala puuttuisi pian Israelin kohtaloon ja oli itsekin valmistautumassa sotaan.

        JNE


    • Anonyymi

      Jumala on juutalaisten keksimää höpönlöpöä. Tuohon taikauskoon lankeavat vain vähälahjaiset ressukat.

      • Vai että juutalaisten. Myös Ukko ylijumala, Gaia, Zeus, Horus, Isis, Thor, Afrodite jne?


      • Anonyymi
        Ashera12 kirjoitti:

        Vai että juutalaisten. Myös Ukko ylijumala, Gaia, Zeus, Horus, Isis, Thor, Afrodite jne?

        Höpsöttelijä.
        Tiedät että suomessa Jumala on sama kuin Juutalaisten muinainen Heimopäällikkö!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Höpsöttelijä.
        Tiedät että suomessa Jumala on sama kuin Juutalaisten muinainen Heimopäällikkö!

        Niin kai yleensä.

        Jahvehan on muinainen aurinkojumala, kuten Tammus tai Mithras. Tai oikeastaan
        Jahvekin oli alunperin aurinkojumalan poika, joka syrjäytti kaikki muut jumalat, jos ei muuten niin sitten väkivalloin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1469
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      155
      471
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe