Ilmeisesti tällä naamalla ei vain saa koskaa naista ja rumaa lihvaakaa.
T. Allu
Ei naista vaan saa.
621
970
Vastaukset
Huhuu
Norppa83 kirjoitti:
Huhuu itelles. Siinäpähän huhuilet.
Mee ny hittoon ei mua kiinnosta tajua se
Mitä vikaa on???
Huhuu
- Anonyymi
Ota tuo kuva pois.
En ymmärrä naisia. Mä käyn vakituisesti töissä.oon tosi pitkä mieheksi. En polta. Lopetin juomisen. Käyn kuntoilemassa. En helvetti tajua miksen kelpaa.
- Anonyymi
Se kai se on, kun täytyy olla sielunkumppani. Niitä ei joka nurkan takana ole. Olen mieluummin yksin koko elämäni kuin miehen kanssa, joka on vain yksi tyyppi vaan.
- Anonyymi
Huhuu itsellesi. Ei naamassa mitään vikaa. Ilmeisesti ongelma on jossain muualla?
allu35 kirjoitti:
En vain ymmärrä
Osa paljo rumempia miehiä ja saa naisia.. mä.en tajua naisiaEn koskaa ymmärrä naisia. Ku en saa ees lihavaa mitä vikaa mus on...
- Anonyymi
allu35 kirjoitti:
En koskaa ymmärrä naisia. Ku en saa ees lihavaa mitä vikaa mus on...
Asenteessasi on vikaa. Ei ole rakkaudessa kysymys rumuudesta tai kiloista. Jos klikkaa niin klikkaa. Tunteita ei voi pakottaa. Kauneus on katsojan silmässä.
Jos nyt saat sitten ruman ja lihavan niin ootko sen kanssa vaan säälistä ja epätoivosta etkä tosissaan?
Otat siis ekan kenet saat?
Ei paljo naisena kiinnosta noin epätoivoinen mies. Sori. - Anonyymi
allu35 kirjoitti:
En vain ymmärrä
Osa paljo rumempia miehiä ja saa naisia.. mä.en tajua naisiaEi se usein ole kyse rumuudesta tai kauneudesta. Sitä vaan joku kolahtaa ja toinen ei. Täytyy olla jotakin samankaltaista, että viehättyy toisesta.
- Anonyymi
allu35 kirjoitti:
En koskaa ymmärrä naisia. Ku en saa ees lihavaa mitä vikaa mus on...
Oot oma ittes ja kaikille on olemassa joku kyllä sä löydät sen oikean!!
Anonyymi kirjoitti:
Asenteessasi on vikaa. Ei ole rakkaudessa kysymys rumuudesta tai kiloista. Jos klikkaa niin klikkaa. Tunteita ei voi pakottaa. Kauneus on katsojan silmässä.
Jos nyt saat sitten ruman ja lihavan niin ootko sen kanssa vaan säälistä ja epätoivosta etkä tosissaan?
Otat siis ekan kenet saat?
Ei paljo naisena kiinnosta noin epätoivoinen mies. Sori.Öö mitä hittoa. En ota ketä vain en missään nimessä. en tykkää laihoista naisista. En ota säälistä haluan naisen jolla muotoja
En tajuu naisia
Ollaan ikisinkku ku ei kelpaa.. ainaski oon kivan näkönen pitkä mies joka urheilee ja on vakituinen työpaikka.. ihan vitun sama.
Huhuh mitä paskaa
- Anonyymi
Lopeta epätoivoinen narina ja valitus. Hanki pallit.
Nuorena sain aina naisia treffeille ja mä.en ymmärrä kaikki on loppunut... oon nii vitu yksinäinen
- Anonyymi
Naiset on pariutuneet ja lopuilla rima noussut nuoruuden ajoista. Kauanko oot ollut juomatta?
Anonyymi kirjoitti:
Naiset on pariutuneet ja lopuilla rima noussut nuoruuden ajoista. Kauanko oot ollut juomatta?
3 kk. En ymmärrä naisia miten nirsoja ne on.. mäki halun kainalon naisen..
Vittu mitäpask Sanon minä.
- Anonyymi
Sun epätoivo paistaa kauas. Se karkoittaa niitä naisia.
Anonyymi kirjoitti:
Kehun naisia esim tinderissä sanon voidaanko tavata en ymmärrä miksen kelpaa.. ?
Anonyymi kirjoitti:
En ole epätoivonen.. yritän naisia mut ei niitä kiinnosta.. olen tuomittu olee ikisinkkuna
Anonyymi kirjoitti:
Niin kai sitte. en tiedä millanen pitäs olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis tämä! Reppana ottas varmaan ihan kenet vaan, mutta siinä ei ole tosirakkaudesta kyse. Pelkkää epätoivoa. Suosittelisin ryhdistäytymään.
- Anonyymi
allu35 kirjoitti:
Kehun naisia esim tinderissä sanon voidaanko tavata en ymmärrä miksen kelpaa.. ?
Tinder on pahimman luokan paskaa. Etsi naisesi oikeasta paikasta.
- Anonyymi
Komea olet! Mutta kun miehillä on niin korkeet kriteerit, pitäs olla meikki naamalla, hoikka, menestyvä, maailman kaunein...
Omana itsenä ei vaa kelpaa
-nainen täällä- Anonyymi
Pitää todella naisenkin olla kaunis.Rikas ,menestyvä.Iso lompakko ymm.Kuin missin mitat. Vaikka suomi on täys eri ikä luokat yksinäisiä miehiä naisia eivät kohtaa.Johtuu myös siitä ei kemiaa.Kyllä se kemian tunne heti vaikutaa,ei ulkonäkö ymm.Myös se kuinka itse käytäytyy uusien ihmisten kanssa.Se joku voi löytyä koronan loputtua tori kahvilat,ei kalja terassit.kirjastot.Harrastus piirit,mutta ei netti.Tai vain ihan jossain rannalla missä ihmiset käy uimassa,nautii auringosta ekä esitele kehoa ja rusketus raitoja.Sieltä löytyyy myös ihmisiä jotka kaipaa seuraa.Voi löytyä myös ulkoilu alueet ymm.Ei kenedäkään ole vikaa kyse kummasta sukupolesta tahansa.Väärät paikat liikutte ja kenties ette uskalla kohdata uusia ihmisiä?
Anonyymi kirjoitti:
Pitää todella naisenkin olla kaunis.Rikas ,menestyvä.Iso lompakko ymm.Kuin missin mitat. Vaikka suomi on täys eri ikä luokat yksinäisiä miehiä naisia eivät kohtaa.Johtuu myös siitä ei kemiaa.Kyllä se kemian tunne heti vaikutaa,ei ulkonäkö ymm.Myös se kuinka itse käytäytyy uusien ihmisten kanssa.Se joku voi löytyä koronan loputtua tori kahvilat,ei kalja terassit.kirjastot.Harrastus piirit,mutta ei netti.Tai vain ihan jossain rannalla missä ihmiset käy uimassa,nautii auringosta ekä esitele kehoa ja rusketus raitoja.Sieltä löytyyy myös ihmisiä jotka kaipaa seuraa.Voi löytyä myös ulkoilu alueet ymm.Ei kenedäkään ole vikaa kyse kummasta sukupolesta tahansa.Väärät paikat liikutte ja kenties ette uskalla kohdata uusia ihmisiä?
Joopa joo mä en löydä koskaa ketää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opettele kirjoittamaan. Kauhean epäselvää sössötystä.
Joo komea miksen sitte kelpaa naisille jos olen kerta komea?
Tuntuu että naisille ei riitä mikään.. ei komeus riitä olen 195 cm pitkä naiset ei halua nähä ikinä. Olen 10 naisia yrittäny??
Naiset vasta haluaaki sitä täydellistä prinssiä..vittu pysyn ikisinkkuna
Jos mä olisin komea mulla olis edes lihava vainen? Mut oon aina yksin
- Anonyymi
Ota ittees vanhempi nainen.
- Anonyymi
Hei, älä masennu. Sinä olet kivannäköinen, siitä se ei varmaan ole kiinni.
Puhutko sinä rumasti naisille? Vaaditko sinä, että naisen pitää olla kaunis, hoikka, rikas ym. pinnallista?
Ehkä et ole tavannut oikeanlaisia naisia. Tsemppiä sinulle.En puhu. Kehun kauniiksi ja haluan tutustua,yritän oman tasosia lihavia naisia.. en vain kelpaa..
Ei niitä ole.. kaikki haluaa täydellisen laihan komistuksen. Olen kaljuuntunut ja mulla on kaljamaha
- Anonyymi
"Mä saan hermokohtauksia ja naistenkaa on hirveitä ongelmia
Haluaisin parisuhteen mutten kelpaa naisille. Haukun ihmisiä saan raivokohtauksia ja olen kaveriton ja erilainen kun muut."
Ei naiset halua raivokohtauksia saavaa miestä joka haukkuu ihmisiä. - Anonyymi
allu35 kirjoitti:
Ei niitä ole.. kaikki haluaa täydellisen laihan komistuksen. Olen kaljuuntunut ja mulla on kaljamaha
Kokeile syödä hiusravintolisiä. Apteekissa on hyviä. Olen nainen, mutta hiukset alkoi ohentumaan lääkityksen takia. Aloin syömään hiysravintolisiä, ja hiukset alkoivat tuuheentua. Stressi ja vitamiiniköyhä ravinto saa hiukset lähtemään myös. Syö monipuolisesti. Katso netistä, mitkä ruuat on hyviä hiuksille .
Anonyymi kirjoitti:
Kokeile syödä hiusravintolisiä. Apteekissa on hyviä. Olen nainen, mutta hiukset alkoi ohentumaan lääkityksen takia. Aloin syömään hiysravintolisiä, ja hiukset alkoivat tuuheentua. Stressi ja vitamiiniköyhä ravinto saa hiukset lähtemään myös. Syö monipuolisesti. Katso netistä, mitkä ruuat on hyviä hiuksille .
Ei kiinnosta.
- Anonyymi
allu35 kirjoitti:
En puhu. Kehun kauniiksi ja haluan tutustua,yritän oman tasosia lihavia naisia.. en vain kelpaa..
Hahahaha just joo. Haukut varmasti. Tuo lihavuuden painottanimen on jo haukkumista ja todella outoa! Mitä sillä on tekemistä minkään kanssa. Voihan laiha lautakin lihavan miehen ottaa. Tai "ruman."
- Anonyymi
allu35 kirjoitti:
Miks sanoit kivan näkönen? Ei se riitä naisille.
Älä jaksa jauhaa! Pienillä paikkakunnilla naisia on vähemmän kuin miehiä. Naiset lähtee kunnianhimon perään muualle. Et kai asu takapajulassa? Kovan työn joudut tekemään että saat naisia houkuteltuu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin parisuhteen mutten kelpaa naisille. Haukun ihmisiä saan raivokohtauksia ja olen kaveriton ja erilainen kun muut."
Ei naiset halua raivokohtauksia saavaa miestä joka haukkuu ihmisiä.Plus naiset inhoaa epätoivoisia miehiä. Se on erittäin epäseksikäs piirre.
Sain työpaikan lopetin juomisen. Ostanu vaatteita.. naiset vittu ei kiinnostu.. ei mitää eroa
. Mä en jaksa..- Anonyymi
Nyt pitää olla sinnikäs. Voisko nainen olla sua vanhempi.
Anonyymi kirjoitti:
Nyt pitää olla sinnikäs. Voisko nainen olla sua vanhempi.
En halua vanhaa. Olen 36.
Mä en jaksa enää. En panosta enää yhtää ku ei naisille kelpaa.
Antaa olla kun naiset on vitun nirsoja.
En mä ymmärrä.. ehkä jotkut on komeita kivan näkösiä mutta ei saa edes lihavaa naista.. mussa on tosi pahasti vikaa
- Anonyymi
Olet ihan kivannäköinen mies. Harmi että olen liian vanha. T. Johanna
Monet vain sanoo näytät kivalta..ja olet pitkä.no hitto oon aina yksin ja muut rumat miehet saa nättejä naisia.. oon todella rikki
- Anonyymi
Ota vanhempi nainen. johannakin oli heti valmis kun sai tietää että olet pitkä, raivokohtauksista viis.
Anonyymi kirjoitti:
Ota vanhempi nainen. johannakin oli heti valmis kun sai tietää että olet pitkä, raivokohtauksista viis.
Ei häntä kiinnostanut.
allu35 kirjoitti:
Ei häntä kiinnostanut.
Miks mun pitäs ottaa vanhempi nainen? Miksei oman ikänen.?
- Anonyymi
allu35 kirjoitti:
Nähtävästi et muuta saa, vanhempi nainen on se viimeinen vaihtoehto.
Anonyymi kirjoitti:
Aika törkeetä sit en halua..
Anonyymi kirjoitti:
Olen 36v. Mulle käy saman ikänen. En halua yli 40 v naista koska hän on mua paljo vanhempi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi vanhempi olen yrittäny 40 v naisia.
- Anonyymi
allu35 kirjoitti:
Vanhempi nainen hyväksyy sen ettet ole isä matskua. Nainen osaa temput ja saat hyvää seksiä. Juttelua ja läheisyyttä saat myös. Itsetuntosi nousee ja olo on tyydytetty. Sitten on helpompi yrittää niitä nuorempiakin. Haluatko seksiä? Jos haluat, niin sun on nyt laajennettava hakuasi ihan kunnolla.
Anonyymi kirjoitti:
Vanhempi nainen hyväksyy sen ettet ole isä matskua. Nainen osaa temput ja saat hyvää seksiä. Juttelua ja läheisyyttä saat myös. Itsetuntosi nousee ja olo on tyydytetty. Sitten on helpompi yrittää niitä nuorempiakin. Haluatko seksiä? Jos haluat, niin sun on nyt laajennettava hakuasi ihan kunnolla.
No haluan. Mut miten vanha?
Anonyymi kirjoitti:
Otetaa sit vanha kurppa
- Anonyymi
allu35 kirjoitti:
Otetaa sit vanha kurppa
Sun älykkyysosamäärä on vissiin vähän alakanttiin? Jutuista paistaa. Siinä yks syy miksi naiset ei innostu. Sit toi raivoaminen ja haukkuminen täällä palstalla.
Anonyymi kirjoitti:
Sun älykkyysosamäärä on vissiin vähän alakanttiin? Jutuista paistaa. Siinä yks syy miksi naiset ei innostu. Sit toi raivoaminen ja haukkuminen täällä palstalla.
Koska mulla on oppimisvaikeus ja kiellinen häiriö
Parempi elää yksin. Ei vain ole mitää keinoja.. olen tosi turhautunut ja masentunut.
- Anonyymi
Mene terapeutille. Niitä tapaamisia saa etänä kanssa. Opin rakastamaan terveesti itseäsi ja sitten vasta etsi naisia. Tuo itseinho ja muu on hälytysmerkki epävakaudestasi. Ja jatkuva yksinpuhelu täällä palstalla.
Anonyymi kirjoitti:
Mene terapeutille. Niitä tapaamisia saa etänä kanssa. Opin rakastamaan terveesti itseäsi ja sitten vasta etsi naisia. Tuo itseinho ja muu on hälytysmerkki epävakaudestasi. Ja jatkuva yksinpuhelu täällä palstalla.
Mä oon hullu ja sekasin.
- Anonyymi
Itsehän sinä olet nirso.
Et halua itseäsi vanhempaa naista.
Ei kelpaa koulutettu nainen - se on hankalaa, sillä naiset yleensä kouluttautuvat.
Et halua naista jolla on samat mt-ongelmat kuin itselläsi.
Kerrot että saat raivokohtauksia ja haukut ihmisiä. Olet kertonut suuttuessasi lyöväsi naisia ja heittäneesi juomia baarissa naisten päälle.
Ei tuolla meiningillä naista saa.allu35 kirjoitti:
No sitte oon yksin. Ei mun tarvi huolia 45 v naista miksi??
Olen 36 v mulle kelpais 40 v nainen kyllä. Mut en kelpaa vanhalle rumalle.
No en käy baareissa ja juo enää. En ole tod nirso. Mulle kelpaa lihava nainen. Naiset ovat nirsoja?
- Anonyymi
allu35 kirjoitti:
No sitte oon yksin. Ei mun tarvi huolia 45 v naista miksi??
Vanhat, rumatkaan naiset eivät halua miestä joka saa raivokohtauksia ja haukkuu ihmisiä. Anonyymi kirjoitti:
Vanhat, rumatkaan naiset eivät halua miestä joka saa raivokohtauksia ja haukkuu ihmisiä.Sitte olen yksin. Piste. Heido. Oliko mutta kusipää.?
Anonyymi kirjoitti:
Vanhat, rumatkaan naiset eivät halua miestä joka saa raivokohtauksia ja haukkuu ihmisiä.Niin kai täytyy sit muuttua
Aina naisella syitä. Ei kiinnosta tai oot vanha tau varattu
- Anonyymi
Katsoin kuvan otsikon luettuani ja ihmettelin miksi et saisi naista. Tavallisen, kivan näköinen tyyppi. Luettuani näitä viestejäsi täällä ymmärsin hyvin, luin vain alun, enempää en jaksanut. Nyt löytyy vika muualta kuin ulkokuoresta. Tuolla asenteella et tule koskaan saamaankaan.
allu35 kirjoitti:
No sitten pysyn yksin.. mä ihmettelen miks on noin nirsoja?
Et miks naiset ootte niin nirsoja??
- Anonyymi
allu35 kirjoitti:
Et miks naiset ootte niin nirsoja??
Ei ole nirsoutta pysyä kaukana raivokohtauksia saavasta miehestä. Anonyymi kirjoitti:
Ei ole nirsoutta pysyä kaukana raivokohtauksia saavasta miehestä.Ihan sama.. meen kotia runkkaamaa
- Anonyymi
Et muistanut kysyä miten vanha kuva on.
- Anonyymi
No se on se vika päässä niin pitäs mennä ensin hoitoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole nirsoutta pysyä kaukana raivokohtauksia saavasta miehestä."Ei ole nirsoutta pysyä kaukana raivokohtauksia saavasta miehestä."
Eei, kun tottakai se on nirsoutta. Pitäis vaan sopeutua, kasvattaa lihakset ja pistää raivopää lattiaan aina (rauhallisen määrätietoisesti) kun sekoaa, ja päästää irti vasta kun rauhoittuu, sit voi jutella sen kanssa, että mikäköhän meni pieleen. Varmasti jokaisen unelma kun tottuu ja sopeutuu. Eiku... Anonyymi kirjoitti:
"Ei ole nirsoutta pysyä kaukana raivokohtauksia saavasta miehestä."
Eei, kun tottakai se on nirsoutta. Pitäis vaan sopeutua, kasvattaa lihakset ja pistää raivopää lattiaan aina (rauhallisen määrätietoisesti) kun sekoaa, ja päästää irti vasta kun rauhoittuu, sit voi jutella sen kanssa, että mikäköhän meni pieleen. Varmasti jokaisen unelma kun tottuu ja sopeutuu. Eiku...itseasias enää en saa raivokohtauksia käyttäydyn paremmin ja olen aikustunut käyn töissä, mutta ettehän te palstan ääliöt sitä tajua
Kun olin alle 30 v naiset halus tavata ja sain yhden illan juttuja.. nyt ei vain 36 v mies kelpaa naisille.
- Anonyymi
Varmaan liian pieni pili tai sitten on jänne katkennut sieltä.
Pitäs varmaa olle täydellinen komea mies. Laiha sporttinen alle 30 v että saa edes lihavan naisen kainaloon??
Naiset on uskomattoman nirsoja ku ei kelpaa..
Mulla on todettu oppimisvaikeus.. oon suht normaali silti.. ja kielellinen häiriö . Mut puhun normaalisti. Olen kaljuuntunut ja pieni kaljamaha ikää 36 v.
Ihan sama mitä sanoo
En kelpaa lihavalle ja nirso en ole.. olen laskenut rimaa. Käyn töissä. Käyn kuntosalilla en juo.. en jaksa panostaa enää oon yksin.- Anonyymi
Voitko lopettaa ton lihavista lässyttämisen. Olet oksettava.
Anonyymi kirjoitti:
Voitko lopettaa ton lihavista lässyttämisen. Olet oksettava.
Siinähän olen ei paljo kiinnostamm vittu muaki haukutaan kaljuuntuneeksi tyhmäksi mieheksi saatana
Olen yrittänyt tavallisia naisia ja rumia lihavia silti oon tässä yksin..??
Mulla olis jo nainen mun kainalossa jos kelpaisin.. mussa on niin paljo vikaa ja oon 36v.. pitäs olla 25 v komistus?
Alkaa riittää pikkuhiljaa naiset. Ja niiden vaatimukset..
Naiset ei halua tavata edes jutella mulle.. miks oon komee ja kivan näkönen jos tilanne aina tämä??
- Anonyymi
Ei kukaan nainen halua raivokohtauksia saavaa miestä joka haukkuu ihmisiä.
Olen yrittänyt paljo naisia treffeille kukaan ei suostu.. naiset olenko ruma?
- Anonyymi
Jonkun mielestä varmasti olet.
Jonkun toisen mielestä ehkä et.
Naiset kun on yksilöitä niin mielipiteitä on varmasti monia. Anonyymi kirjoitti:
Naiset kun on yksilöitä niin mielipiteitä on varmasti monia.Ihan sama jaksa enää.
Anonyymi kirjoitti:
Naiset kun on yksilöitä niin mielipiteitä on varmasti monia.Huonoa tuuria vääränlaisia naisia
Tinderissä en saa osumia. En juo käyn töissä. En polta. Nytki oon salilla miksen kelpaa
- Anonyymi
Josko keskityt siihen saliin etkä spämmää palstaa, niin saattaa ne kilot vihdoin pudota.
Anonyymi kirjoitti:
Josko keskityt siihen saliin etkä spämmää palstaa, niin saattaa ne kilot vihdoin pudota.
Painu helvettiin
Parempi olla yksin.. meen huoriin joskus taas ku saan palkkaa..
- Anonyymi
Mutta sullahan on hirveesti rahaa, aina kehuskelet täällä miten paljon tienaat, niin miksi et menisi samantien maksullisiin?
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sullahan on hirveesti rahaa, aina kehuskelet täällä miten paljon tienaat, niin miksi et menisi samantien maksullisiin?
Koska oon niin ruma etten saa niiltäkää
Anonyymi kirjoitti:
Oli vielä kun tein täyttä viukkoa töitä. Twen vakituisesti 30 h viikko palkka tippui
allu35 kirjoitti:
Oli vielä kun tein täyttä viukkoa töitä. Twen vakituisesti 30 h viikko palkka tippui
Saan joku 1700 e kk ei paljoo jää.
Anonyymi kirjoitti:
Kävin jo.nyt pidän taukoa
Voi soittaa jos haluaa kertoa.. 046-9417643
- Anonyymi
Tuossa sinulle vastaus.
Ei kukaan nainen huoli raivokohtauksia saavaa miestä. Anonyymi kirjoitti:
Tuossa sinulle vastaus.
Ei kukaan nainen huoli raivokohtauksia saavaa miestä.Sitten ei huoli.. ihan sama
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa sinulle vastaus.
Ei kukaan nainen huoli raivokohtauksia saavaa miestä.Pystyiskö noita asioita työstämään jonkinlaisessa hoitokontaktissa..jos hermojaan saa kuntoon, niin homma alkaa luistaa..
Anonyymi kirjoitti:
Pystyiskö noita asioita työstämään jonkinlaisessa hoitokontaktissa..jos hermojaan saa kuntoon, niin homma alkaa luistaa..
Ei varmaa auta mikää. Alle 30 v kelpasin naisille ja sain baarista naisia kotiin ja en vaa kelpaa enää
allu35 kirjoitti:
Ei varmaa auta mikää. Alle 30 v kelpasin naisille ja sain baarista naisia kotiin ja en vaa kelpaa enää
Mulla on edelleen masennus. Oppimisvaikeus oon ujo hiljanen.. outo erikoinen. Mulla ei ole edes kavereita.
allu35 kirjoitti:
Mulla on edelleen masennus. Oppimisvaikeus oon ujo hiljanen.. outo erikoinen. Mulla ei ole edes kavereita.
Voi olla et oon toivoton tapaus naisten silmissä vaikka olen komea.
- Anonyymi
allu35 kirjoitti:
Toi sun asenne itseäsi kohtaan. Se voi vaikuttaa. Oppipimisvaikeus tai kielellinen vaikeus ei nyt ei näy heti kättelyssä ellei ne oo tosi voimakasasteisia. Koulut oot ilmeisesti suorittanut kuitenkin? Ujous hidastaa tutustumista. Masennus saa näkemään itsensä todellisuutta huonommassa valossa. Saisko siihen masennukseen keskusteluhoitoa?
Anonyymi kirjoitti:
Toi sun asenne itseäsi kohtaan. Se voi vaikuttaa. Oppipimisvaikeus tai kielellinen vaikeus ei nyt ei näy heti kättelyssä ellei ne oo tosi voimakasasteisia. Koulut oot ilmeisesti suorittanut kuitenkin? Ujous hidastaa tutustumista. Masennus saa näkemään itsensä todellisuutta huonommassa valossa. Saisko siihen masennukseen keskusteluhoitoa?
Ei ole kun lieviä. mutta naiset ei halua tyhmää miestä. olen suorittanut erityiskoulussa huonoin arvosanoin oon vähä erikoinen ja outo. Olen ujo en juttele naisille. Masennus on naisten takia ku en pääse treffeille ja ne eivät halua edes jutella mulle sun muuta.
- Anonyymi
allu35 kirjoitti:
Kävisit juttelemassa ammattilaisen kanssa. Hermot kuntoon, itsetunto nousuun ja sitten voi onnistua parisuhderintamallakin. Sinä olet onnekas, kun olet komea. Mutta silti et ole valmis vielä parisuhteeseen. Hoida tuo henkinen puoli nyt kuntoon ensin ja muista että asenne ratkaisee.
Anonyymi kirjoitti:
Kävisit juttelemassa ammattilaisen kanssa. Hermot kuntoon, itsetunto nousuun ja sitten voi onnistua parisuhderintamallakin. Sinä olet onnekas, kun olet komea. Mutta silti et ole valmis vielä parisuhteeseen. Hoida tuo henkinen puoli nyt kuntoon ensin ja muista että asenne ratkaisee.
Ei se mitään auta.. menen huoriin ja maksan
allu35 kirjoitti:
Ei se mitään auta.. menen huoriin ja maksan
Koska en millää saa naista ja en ole komea
allu35 kirjoitti:
Koska en millää saa naista ja en ole komea
Runkkaan päivittäin ku en saa naista. Eli ruma olen ja naisten silmis 0
allu35 kirjoitti:
Runkkaan päivittäin ku en saa naista. Eli ruma olen ja naisten silmis 0
Jos olen komea ei se riitå. Mis mun oma rakas on?
allu35 kirjoitti:
Jos olen komea ei se riitå. Mis mun oma rakas on?
Outoo jos muut miehet kelpaa ja komea mies ei kelpaa?
Anonyymi kirjoitti:
Pystyiskö noita asioita työstämään jonkinlaisessa hoitokontaktissa..jos hermojaan saa kuntoon, niin homma alkaa luistaa..
Olen hakenut apua mutta aika turhautunut tilanteeseeni ja sinkkuuteen
Anonyymi kirjoitti:
Olen hakenut apua ja jutellut.. mutta sama meno jatkuu. Joka päivä yritän naisia mut ei mitään
- Anonyymi
allu35 kirjoitti:
Ei ole kun lieviä. mutta naiset ei halua tyhmää miestä. olen suorittanut erityiskoulussa huonoin arvosanoin oon vähä erikoinen ja outo. Olen ujo en juttele naisille. Masennus on naisten takia ku en pääse treffeille ja ne eivät halua edes jutella mulle sun muuta.
Pitää hyväksyä oman tasoiset. Hyvä, että ammatin oot käynyt ja oot töissä. Siinä on jo hyvä lähtökohta.
Anonyymi kirjoitti:
Pitää hyväksyä oman tasoiset. Hyvä, että ammatin oot käynyt ja oot töissä. Siinä on jo hyvä lähtökohta.
Paskat se mitään auta.
- Anonyymi
allu35 kirjoitti:
Olen hakenut apua ja jutellut.. mutta sama meno jatkuu. Joka päivä yritän naisia mut ei mitään
Lakkaa etsimästä. Rakkaus tulee luo, sitä ei etsitä. Nyt keksit jotakin muuta tekemistä kuin valittaa täällä palstalla ja siirrät ajatuksesi johonkin aivan muuhun. Keksit vaikka uuden harrastuksen. Maastopyöräily, vaeltaminen tai joku muu liikuntamuoto mihin ei tarvitse rahaa eikä koronakaan haittaa. Sitten voit käydä kirjastossa aina lukemassa kun se on auki ja vaikka kahvilassa kahvilla. Sinnekään et mene etsimään seuraa, koska sinun ei kuulu etsiä. Sinun kuuluu vaan olla esillä, löydettävissä. ISO ero.
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti hoitoon vaan
Anonyymi kirjoitti:
En varmaan ole kun ei löydy naista
Anonyymi kirjoitti:
Niin oon kyl töissä naisille nii tärkeetä et käy töissä
Anonyymi kirjoitti:
Lakkaa etsimästä. Rakkaus tulee luo, sitä ei etsitä. Nyt keksit jotakin muuta tekemistä kuin valittaa täällä palstalla ja siirrät ajatuksesi johonkin aivan muuhun. Keksit vaikka uuden harrastuksen. Maastopyöräily, vaeltaminen tai joku muu liikuntamuoto mihin ei tarvitse rahaa eikä koronakaan haittaa. Sitten voit käydä kirjastossa aina lukemassa kun se on auki ja vaikka kahvilassa kahvilla. Sinnekään et mene etsimään seuraa, koska sinun ei kuulu etsiä. Sinun kuuluu vaan olla esillä, löydettävissä. ISO ero.
Okei sitte oon vaa töissä ja käyn lenkillä
Eipä naiset soita. Jos olisin kiinnostava komea mies naiset soittais
Miks naiset sanotte et olen komea ja en kelpaa???
Miksi sanotte? Tässä on nyt iso ristiriita. Miksette halua treffeille?
Antaa olla luovutan ja en halua enää nähä naisia en ees jutella.. pysyn yksin ja käyn töissä
Naisten on aina helppoa sanoa olet pitkä ja komea.. ei ne tarkota sitä koska eivät halua nähä mua ja kiinnostu??
Tää on tosi outoa.. oon ihmetelly tätä asiaa miksen sit kelpaa ja pääse edes keskustelee naisen kanssa?
Olen kai lihava kaljuuntunut läski. Ja toivoton tapaus
Ihan sama en jaksa enää piste.
Niinhän olet jo täällä aikasemminkin sanonut. Oman alutoksenkin olet tainut aiheesta tehdä. No, ei muuta kuin tsemppiä sulle mitä ikinä päätätkin. Minä lähen nyt.
Norppa83 kirjoitti:
Niinhän olet jo täällä aikasemminkin sanonut. Oman alutoksenkin olet tainut aiheesta tehdä. No, ei muuta kuin tsemppiä sulle mitä ikinä päätätkin. Minä lähen nyt.
Kaikkee hyvää.en jaksa sua
Sain työpaikan. Olen lopettanu juomisen ja ostanut uusia vaatteita ei mitää auta.
Mä haluaisin käpertyä naisen kainaloon kattomaa leffaa...
- Anonyymi
Sä oot kyllä niin kiukkunen että eihän noit viiti ees lukee.
Huh! - Anonyymi
Iso nainen pitäisi olla jotta kainaloon voisit käpertyä. Kelpaako norsu Afrikasta? 20v ikäinen?
Anonyymi kirjoitti:
Sä oot kyllä niin kiukkunen että eihän noit viiti ees lukee.
Huh!Mä oon tällänen. Rumilus
No ilmeisesti ei saisi olla kaljuuntunut. Ja olen liian vanha.. ja ei saisi olla kaljamahaa.. no olen yksin
Meen katsoon yksin leffaa ku ei saa naista.. e saatana saatana on aina.
Aina yksin tätä se on sinkkuna kun muut rumatki miehet saa aina naisia ja mä oon ulkopuolinen saatana.
Sun ongelma on se, että valitat täällä netissä. Jos ees valittasit vähän vähemmän.
Sanoit, että kuntoilet. Sitten sanoit, että sulla on kaljamaha, mutta oot lopettanu alkoholin juomisen. Miten noi asiat sopii yhteen? Jos kuntoilee ja vaikka syö säännöllisesti ja ihan ok terveellisesti, niin kaljamahan pitäis pienentyä ja myös jos ei juo alkoholia ja varsinkin olutta.- Anonyymi
Allun kuntoilu on vain sanahelinää. Onhan se "käynyt salilla" jo ties miten kauan.
Huvittavinta oli joskus samassa lauseessa en juo viinaa ollenkaan juon vain viikonloppuisin. Anonyymi kirjoitti:
Allun kuntoilu on vain sanahelinää. Onhan se "käynyt salilla" jo ties miten kauan.
Huvittavinta oli joskus samassa lauseessa en juo viinaa ollenkaan juon vain viikonloppuisin.Painu helvettiin. Äsken tulin salilta.
Anonyymi kirjoitti:
Huvittavinta oli joskus samassa lauseessa en juo viinaa ollenkaan juon vain viikonloppuisin.Olen käynyt salilla mitä sitten?
Ehkä ne kaljuuntuneet kaljamahaset miehet, joilla on vakituinen nainen, eivät valita noin paljon.
Jos toi profiilikuvassa oleva miehen kuva on sun naamasta, niin et ole pahannäköinen. Mutta toi sun valituslaulu ei ole kivaa kuultavaa. Menen kuuntelemaan paremmankuuloisia lauluja. Hei.
Edelleen ei tarvi sanoa kivan näköseksi mieheksi jos en kelpaa.. heido
Sitä ei vain kelpaa koskaa lihavalle naiselle..
- Anonyymi
Ei sitä koskaan tiedä mitä tulevaisuudessa voi tapahtua.
- Anonyymi
Jos sinä todella olet tuossa kuvassa, niin silloin olen minäkin ihmeissäni, että miksi olet sinkku. Komea mies!
Luulen että kiusallasi esität ikisinkkua täällä. Olet todennäköisesti naimisissa neljän lapsen isä.- Anonyymi
Varmaan on pirtti mukuloita täynnä.
allu35 kirjoitti:
Sanos muuta. Olen kuvassa ja tuore kuva on.. en kelpaa naisille.
Olen sinkku ollut jo kauan sitä ihmettelen miksen kelpaa..
- Anonyymi
Vihdoin NE mitat?
- Anonyymi
allu35 kirjoitti:
195 cm pitkä. Paino 106 kg.
Mikset ala bodaa, bodaa oihein hyvä sixpack itelle.
Edelleen miksen kelpaa rumalle lihavalle naiselle jos kerta olen komea?
Täähän on tosi outoa.. miksi oon aina yksin? Tässä on ristiriitasta paljon?
Jatketaan yksin niinku aina.
- Anonyymi
Noin aina se toinenkin on tainnut ajatella.
- Anonyymi
Pillua et tule koskaan saamaan. Totu siihen ruma ätmi-Allu.
- Anonyymi
allu35 kirjoitti:
Sinä nyt et ainaskaa koskaan saa.. haha oon saanut paljon seksiä
On sitä seksiä joskus tullut harrastettua. Jälkipolviakin on siunaantunut.
>Simiti<
Ihan sama. Pysyn yksin. Teen ilmotuksen seksitreffit. Fi jos saisin ees seksiseuraa.
No teen sen ilmotuksen ku en muuten saa naista vierelle.
- Anonyymi
Sit sun varmaan täytyy tehdä.
Tuo sun asenne on sellainen ("painu helvettiin", "hyvästi, en jaksa sua", "en jaksa enää elää", "oon ruma" yms), että se jo karkottaa naiset ja kenet vaan ihmisen. Susta ei kyllä tän prusteella iloista saa tekemälläkään. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan eli miten kohtelet toisia, siten sinuakin kohdellaan. Eli käyttäydy siten miten haluaisit, että sinuakin kohdellaan. Jos aina valittaa ja kielenkäyttökin on mitä on, niin ei voi odottaa oikein hienoa kohtelua itselleen.
- Anonyymi
allu35 kirjoitti:
Asia selvä.. en ymmärrä naisia.
Kun et ymmärrä naisia, et saa naisia. Näin se vaan menee.
En ymmärrä miks oon kokoajan sinkku ja mistää ei tuu mitää
Nyt katon naisten kuvia ja runkkaan.
No ollaan ilman naista ja runkataan
Jaha taaskaa naiset ei vastaa.. aika jännä juttu jos oon komee eikä ne vastaa?
Täytyy tototella pitkään sinkkuuteen.
Ei pääse koskemaa naista. Eikä voi nukkua naisen vieres. Ei pääse ees juttelee naisille..ei tajua.
- Anonyymi
Miks naiset ees kehuu mua komeeksi kun ei niit kiinnosta nähä ja kirjotella?
Vähä outoa tää kaikki kun mistää ei tuu mitää.nainen saattaa vastata vain kiitos jos kehun häntä kauniiksi. Sit jos haluan tutustua nainen ghostaa tai lopettaa vastaamisen eikä ole kiinnostunut. Näin jokaisen naisen kans?
Parempi luovuttaa eipä tule koskaa naisille kelpaavan.
Nainen sais olla vähä innokkaampi keskusteleen ja halukas tapaan treffeille.
En ymmärrä. Ainahan minua kiinnostaa kaikki naiset mutta naisia ei minä..mikähän täs mättää?
Kyllähän mä jatkuvasti yritän naisia tavallisia. Pyöreitä vanhempia mut pyörin ympyrää eikä täs ole mitää järkeä jos nainen ei tule vastaan ja juuri jos minä haluan tavata. Hän ei halua.
Outoa kun kaikki tavallisen näköset miehet saa naisia.
Olin tänää Ikeassa ja ei ketää nainen katsonut edes päälle ja semmosta. Kaikilla oli omat poikaystävät naisille. Enhän mä koskaa kelpaa.
- Anonyymi
No veikkaisin ettei sinkut yleensä lähde just Ikeaan etsimään seuraa....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu kyllä sieltä etsitään ihan niitä tavaroita mitä kotiin millloinkin tarvitaan..tai ei tarvita eli heräteostoksia. Mut enpä ole kuullut koskaan kenenkään olevan Ikeassa miestä etsimässä.
Anonyymi kirjoitti:
No ei vittu lähe.. painu vittuu
Anonyymi kirjoitti:
Juu kyllä sieltä etsitään ihan niitä tavaroita mitä kotiin millloinkin tarvitaan..tai ei tarvita eli heräteostoksia. Mut enpä ole kuullut koskaan kenenkään olevan Ikeassa miestä etsimässä.
Ei varmaan.. mut kaikilla oli omat naiset ja mä yksin
Osa näistä miehistä ei ollut edes komea.. mitähän hittoa neki saaneet naisen.?
- Anonyymi
Sun on ilmeisesti kovin vaikea ymmärtää, että myös luonne merkitsee. On niitäkin tietty, jotka haluaa jonkun vähemmn mukavan tyypin vain koska se on komea.
Anonyymi kirjoitti:
Sun on ilmeisesti kovin vaikea ymmärtää, että myös luonne merkitsee. On niitäkin tietty, jotka haluaa jonkun vähemmn mukavan tyypin vain koska se on komea.
No kyl toki ymmärrän
No ainaski mulla on työpaikka olen pitkä mies ja komea kun sanottiin. Harmi etten saa naista.
Kertokaa nyt naiset miksi että anna mahdollisuutta tavata mua ja jutella? Mikä siinä on? Lähtisitte ees treffeille juttelee?
- Anonyymi
Sulle on miljoonia kertoja täällä palstallakin kerrottu miksi naiset ei halua tavata sua.
Kukaan nainen ei halua rääväsuista, raivokohtauksia saavaa, ihmisiä haukkuvaa, epätoivoista keski-ikäistä mieslasta vaivoikseen. Anonyymi kirjoitti:
Sulle on miljoonia kertoja täällä palstallakin kerrottu miksi naiset ei halua tavata sua.
Kukaan nainen ei halua rääväsuista, raivokohtauksia saavaa, ihmisiä haukkuvaa, epätoivoista keski-ikäistä mieslasta vaivoikseen.Sitten en vaan voi mitää. Mä olen tälläinen ihminen. Yksinäinen ja aina yksin. Kaupan kassaa moikkaan
Antakaa ees mahdollisuus ja joku lähtis kahville munkaa pk- seudulla? Mä maksan kahvit ja tarjoon pullan?
No ilmeisesti kaikki nukkuun kun ihmiset ei vastaa.
Juu en olekkaan. Mutta ihmettelen miksi en saa naista. Ehkä tää tyhmyys oppimisvaikeus kaljuuntunut ja kaljamaha tekee sen että en saa naista...
allu35 kirjoitti:
Juu en olekkaan. Mutta ihmettelen miksi en saa naista. Ehkä tää tyhmyys oppimisvaikeus kaljuuntunut ja kaljamaha tekee sen että en saa naista...
Mä oon muutenki ujo ja outo ja erilainen kun muut miehet. Varmaa siks oon sinkku.
allu35 kirjoitti:
Mä oon muutenki ujo ja outo ja erilainen kun muut miehet. Varmaa siks oon sinkku.
Ei voi mitään. Sinkkuna jatketaan.
Ei tuo naama ruma ole.
- Anonyymi
Juu en olekkaan. Mutta ihmettelen miksi en saa naista. Ehkä tää tyhmyys oppimisvaikeus kaljuuntunut ja kaljamaha tekee sen että en saa naista.
- Anonyymi
Noi sun raivokohtaukset on pahin este.
Ottaisit sellaisen reilusti yli 40 vuotiaan naisen. Saisit seksiä, hellyyttä ja juttelua. Nainen on halukkaimmillaan siinä iässä. Ehkä se on persoonasta ja käytöksestä pitkälti kiinni? Ei tuo minunkaan naama mikään ihastuttava ole, siihin tuskin kukaan ihastuu kun muistaa mun biosukupuolenkin. Sä olet biomies eli sukupuolta miltä näytätkin.
Mutta luulen, että persoonasta voi tykätä ja miten käyttäytyy ihmisten kanssa, joten sitä voi koittaa hioa minkä pystyy.Anonyymi kirjoitti:
Noi sun raivokohtaukset on pahin este.
Ottaisit sellaisen reilusti yli 40 vuotiaan naisen. Saisit seksiä, hellyyttä ja juttelua. Nainen on halukkaimmillaan siinä iässä.Ilmeisesti on vikoja mussa ja harmi
- Anonyymi
En ymmärrä naisia
- Anonyymi
Oot liian neitimäinen mies. Ei naisetkaan valita noin paljon. Joku mies vois tykkää neidistä.
Oon kova valittaan. ennen en kai ollut tälläinen mulla ei oo kavereita ja mietin vain naisia joka päivä
En tiedä mikä on muuttunut. Ennen pääsin treffeille sain seksiä ja kaikkee. Kaikki on loppunu ku seinää.. en ymmärrä.. kukaa ei halua nähä. Ei seksiä ja mitään. On tinder badoot jne.
Ärsyttää nii helvetisti tää yksin oleminen. Ehkä en vaa koskaa kelpaa. saako muut miehet naista tai seksiä?
Niin saako muut miehet koskea naista tai seksiä läheisyyttä?
- Anonyymi
Mikä helkkarin pakkomielle sinulle nämä naiset ovat?
Elä omaa elämääsi ja nauti asioista joista itse pidät. Naiset tulevat sitten sellaiseen elämään ihan sivutuotteena. Naiset eivät saa olla elämän ykkösasia tai muuten jää kokonaan ilman.
Oma elämä ja ajatukset ensin kuntoon, itsetunto korkeammalle.
Omasta tilanteesta voi todeta etten halua nyt naisia ja silti lähden viettämään aikaani tänäänkin kahden prinsessan kanssa jotka ovat itsekkääseen elämääni tulleet juurikin tuosta syystä ettei ole niitä edes elämäänsä halunnut. Huomaa vain hups, kaikkea voi tapahtua kun ei liikaa mieti.
AsianVierestä Anonyymi kirjoitti:
Mikä helkkarin pakkomielle sinulle nämä naiset ovat?
Elä omaa elämääsi ja nauti asioista joista itse pidät. Naiset tulevat sitten sellaiseen elämään ihan sivutuotteena. Naiset eivät saa olla elämän ykkösasia tai muuten jää kokonaan ilman.
Oma elämä ja ajatukset ensin kuntoon, itsetunto korkeammalle.
Omasta tilanteesta voi todeta etten halua nyt naisia ja silti lähden viettämään aikaani tänäänkin kahden prinsessan kanssa jotka ovat itsekkääseen elämääni tulleet juurikin tuosta syystä ettei ole niitä edes elämäänsä halunnut. Huomaa vain hups, kaikkea voi tapahtua kun ei liikaa mieti.
AsianVierestäMulle on pakkomielle naiset ja olen naishullu kaipaan läheisyyttä sun muuta.
- Anonyymi
Kyllä. Kyllä saa. Valtaosa aikuisista on parisuhteessa.
Se, että sinä et saa, ei ole kenenkään toisen vika.
Tiedetään että heikkolahjaisuutta ei voi muuttaa, eikä epävakaan persoonallisuuden piirteitä omaavan kanssa ole todellkaan helppoa löytää parisuhdetta. Erittäin haastavaa elää sellaisen ihmisen kanssa.
Ainakin nämä kaksi vakavaa estettä siis on.
Elämä ei ole oikeudenmukainen. Itku-potku-raivarit 5-vuotiaan tapaan ei auta asiaa.
Haluta voi ja saa vaikka kuun taivaalta. Kenelläkään ei ole velvollisuus uhrata omaa elämäänsä ja ottaa mies joka ei kykene henkisellä tasolla toimimaan normaalisti.
Ja turha tulla sanomaan että käyn töissä ja olen sitä ja olen tätä. Kun korvien väli nyt ei kuitenkaan ole kunnossa on se niin iso este että siinä ei komeat naamat tai pituudet merkitse.
Jokaisella naisella, (ja miehellä omalta osaltaan) lyhyellä pitkällä laihalla lihavalla kauniilla vähemmän kauniilla nuorella ja vanhemmalla on eittämätön oikeus valita sellainen kumppani jonka kanssa parisuhde toimii ja on hyvä elää. Ja jos sellaista ei löydy, huonompaan ei tarvitse kenenkään tyyttyä.
-nainen-- Anonyymi
...juurikin näin.
AsianVierestä allu35 kirjoitti:
No sitte jos olet tuota mieltä olen ikisinkku ja seob varma
Se on ihan varma asia että en kelpaa enää koskaa ja maksan että saan seksiä piste
Ethän sinä mikään komea ole, kuten esmes minä, mutta et kyllä rumakaan. Tavis.
- Anonyymi
On mus sit pahasti vikaa harmi. Ei pääse ees naisille jutteleen koskaa
Mus on tosi pahasti vikaa.. mul ei oo kavereita. Naiset ei ees halua jutella mulle. Oon aina yksin kotona tai kahvilas tai lenkillä.
Norppa83 kirjoitti:
Itekin oon yleensä yksin kotona ja kahvilassa, mutta en valita siitä täällä.
Okei. Minä valitan ku usein yksin
Kumma ku toiset miehet pääsee juttelee naisille ja on naiskavereita ja ite oon niin outo ja erilainen jumissa elämässä yksin
- Anonyymi
Miehet pääsee, jotka poimii sen minkä saa. Mies saa tykkäyksen itseään 14 vuotta vanhemmalta naiselta. Tulee treffit. Nainen flirttaa ja käy kuumana. Mies tuntee itsensä halutuksi. Tulee kiihkeää nautinnollista seksiä. Saa läheisyyttä. Saa huomiota. Saa jutella. Mies tuntee itsensä rakastetuksi. On onnellinen saadessaan tuottaa naiselle nautintoa ja saadessaan itsekkin. Mies on onnellinen. Hän ei oleta. Hän tapaa naisia ilman ennakko asenteita. Hän on rento. Hän antaa hetken viedä.
Anonyymi kirjoitti:
Miehet pääsee, jotka poimii sen minkä saa. Mies saa tykkäyksen itseään 14 vuotta vanhemmalta naiselta. Tulee treffit. Nainen flirttaa ja käy kuumana. Mies tuntee itsensä halutuksi. Tulee kiihkeää nautinnollista seksiä. Saa läheisyyttä. Saa huomiota. Saa jutella. Mies tuntee itsensä rakastetuksi. On onnellinen saadessaan tuottaa naiselle nautintoa ja saadessaan itsekkin. Mies on onnellinen. Hän ei oleta. Hän tapaa naisia ilman ennakko asenteita. Hän on rento. Hän antaa hetken viedä.
Ihan sama ei kiinnosta
- Anonyymi
allu35 kirjoitti:
Ihan sama ei kiinnosta
Silloin on oma valinta. Suuntaa elämäntarmosi muihin asioihin ja lopeta ruikutus. Tosi mies ottaa sen mitä saa.
Anonyymi kirjoitti:
Silloin on oma valinta. Suuntaa elämäntarmosi muihin asioihin ja lopeta ruikutus. Tosi mies ottaa sen mitä saa.
Jep ja painu vittuun
Parempi vaa hyväksyä et on erilainen ja outo mies ja aina hylätty ja yksin
- Anonyymi
Lopeta kaljoittelu ja kiroileminen, fiksu nainen ei tykkää, vie deitti luontoreykelle ja tee hyvät eväät mukaan, tunnista lintuja...kysele ja ole kiinnostunut naisesta, kuuntele. Ei seksuaalista kiinniottoa heti vaan hellä halaus riittää, näillä pääset alkuun, niin ja seuraa aikaasi että voit jutella ajankohtaisista maailman tspahtumista.
- Anonyymi
Et ole komean top 10 miehen tasoa. Naiset vaatii todella paljon ja todella komean miehen. Rumat naiset haluaa saman komean miehen kun missit. Tavis miehet ei ole mitään eikä naiset halua tavis miehiä. Kai tässä nyt jokainen tavis mies olisi naimisissa muuten jos naisille kelpaisi mutta ei vaan kelpaa.
Etkö oo nukkunu koko yönä? Kirjotusten ajankohtien perusteella et. Täällä vaan valitat samaa virttä koko illan ja vielä yön tunteinakin kunnes aamu valkenee ja sitten taas sama show lähtee käyntiin ja vielä tänä iltanakin varmaan täällä laulelet tuota sun suruvirttäs.
- Anonyymi
Samaa mietin ja mistä johtuu..mielenterveys vai päihteidenkäytön tekemää..
Mä oon ihmisenä sellainen. en nukkunut. Olen masentunut. Ihmiset vihaa mua ja yksin. Rytmi sekasin. Äsken heräsin
- Anonyymi
Voit sä aine pukeutua naiseksi ja ettiä miehiä ;)
Ihan sama. En jaksa enää. Ongelmia on elämässä. Nukun päivät ja valvon yöt.
Mä oon masentunut. Käyn toki töissä mut en tule naista saamaan ja oon täynnä itteeni
Olispa vaa kuollut ku ei naista saa koskaa ja on ihan yksin
Ehkä mus on pahasti vikaa.. olen tuomittu olee yksin ja käyn töissä ei se auta mitää. Masentunut valvon yöt ja yksin olen.
- Anonyymi
Romanien tuttu sanonta: hevosella pääsee, mutta autolla ei.
Ihan sama. Huomenna takas töihin.. ei kiinnosta tää paska elämä yksin
Paskat mikää komea ole.oon aina yksin.. naiset eivät ole halunneet 2 v jutella mulle siit lähtien ku ex jätti oon iha jumissa elämässä. Yksin ja valitan vaan ja hermot menee.
Ei voi mitää. Mulla on oppimisvaikeus.. ihmiset pitää mua tyhmänä. Ei edes vanhemmat pidä yhteyttä. Oon aina yksin.
Olisko helpompaa hypätä junan alle? Kun masentaa niin. Haluaisin seurustella. elää ihan erilaista elämää. Olen töissä. Mut ei auta mitää.
Olen 2 v ollut jo kaveriton.. oon joko äitinkaa tai yksin.. kukaa ei koskaa soita mulle ja katon telkkaria ja nyt sain töitä. Mulla on pakkomielle naiset ja haluaisin oman naisen
Mä olen niin täynnä tätä paskaa. Masentunut ja kaikkee.
Jos olisin komea ja kiinnostava. Mulle naiset juttelis ja mulla olis oma nainen saatana.. ihan vitun sama.vois mennä nukkumaa
- Anonyymi
Toi sun itsesääli ei auta. Luuletko, että toisten elämä on yhtä päivänpaistetta. Toi unirytmi ja ruokarytmi on saatava kuntoon. Ulkona lenkkeilyä jokapäivään. Meet vaikka juokseen itsesi uuvuksiin saakka.
Anonyymi kirjoitti:
Toi sun itsesääli ei auta. Luuletko, että toisten elämä on yhtä päivänpaistetta. Toi unirytmi ja ruokarytmi on saatava kuntoon. Ulkona lenkkeilyä jokapäivään. Meet vaikka juokseen itsesi uuvuksiin saakka.
Ei varmaa.. en tiedä mikä mua vaivaa...
- Anonyymi
Tuo itsesääli ei pue ketään, vaikkei naamassa vikaa olekaan.
Oon nii vitun masentunut.oon yksinäinen. En käy terapiassa. Oon läski iso maha.. valitan joka päivä.. etin naisia kokoajan. Mut ei niitä kiinnosta.. oon vittu ikisinkku piste
Jospa lopettaisit sen naisten pakonomaisen ettimisen. Se oikea tulee vastaan jos on tullakseen, vaikka seillä lenkkipolulla tai vaikka kaupassa. Ja mitä siinä sitten, jos asuu yksin? saapahan ainakin itse päättää asioistaan. Saa syödä mitä haluaa, sisustaa miten haluaa, katsoa teeveestä mitä haluaa, kuunnella sitä musiikkia mitä mieli tekee jne. Ota asiat tähän malliin, niin johan jo ees vähän helpottaa. Sitäpaitsi jos rakkautta ja parisuhdetta pitää koko ajan vain itsestäänselvyytenä, niin saattaa pettyä vielä enemmän, jos sellaista ei tule tai jos sen tullessa kaikki ei menekään kuin romanttisessa elokuvassa tai romaanissa.
Norppa83 kirjoitti:
Jospa lopettaisit sen naisten pakonomaisen ettimisen. Se oikea tulee vastaan jos on tullakseen, vaikka seillä lenkkipolulla tai vaikka kaupassa. Ja mitä siinä sitten, jos asuu yksin? saapahan ainakin itse päättää asioistaan. Saa syödä mitä haluaa, sisustaa miten haluaa, katsoa teeveestä mitä haluaa, kuunnella sitä musiikkia mitä mieli tekee jne. Ota asiat tähän malliin, niin johan jo ees vähän helpottaa. Sitäpaitsi jos rakkautta ja parisuhdetta pitää koko ajan vain itsestäänselvyytenä, niin saattaa pettyä vielä enemmän, jos sellaista ei tule tai jos sen tullessa kaikki ei menekään kuin romanttisessa elokuvassa tai romaanissa.
Miksen ees pääse sit juttelee naisille??
allu35 kirjoitti:
Koska valitat täällä netissä. Ja jos tän netin ulkopuolellakin sun puhetyylis on toi sama mitä täällä, niin ei tule mitään. Ja jos sulla ei oo mitään mielenkiinnonkohteita naisten pakonomaisen ettimisen lisäks (jos töissä oloa ei oteta lukuun ja ehkä salilla käyntiä, jos nyt käyt salilla niin kuin oot sanonu).
allu35 kirjoitti:
Mies on mielenkiintoinen, jos on kiltti, ystävällinen, kohtelias, hymyilee edes vähän (pieni ujous ei haittaa, ei isompikaan, jos muuten näkee, että mies on ystävällinen ja mielenkiintoinen) ja jos ei ole puheissaan päällekäyvä ja jos ees jotain puhuttavaa löytyy. Ja siisti olemus on plussaa (puhtaat vaatteet, puhdas tukka ja ihan perussiisti oli lyhyt tai pitkä, ei haise kauheasti hielle, hampaita ees joskus näytetty hammashygienistille ja pesty ees joskus lähiaikoina jne. perusasioita). Mitenkään sliipattu ei tartte olla, ihan tavlliset vaatteet käy, vaikka farkut ja t-paita tai vaikka joku paitapusero.
Norppa83 kirjoitti:
Niin kai.pitäs enempi alkaa viihtyy yksin
Norppa83 kirjoitti:
Mies on mielenkiintoinen, jos on kiltti, ystävällinen, kohtelias, hymyilee edes vähän (pieni ujous ei haittaa, ei isompikaan, jos muuten näkee, että mies on ystävällinen ja mielenkiintoinen) ja jos ei ole puheissaan päällekäyvä ja jos ees jotain puhuttavaa löytyy. Ja siisti olemus on plussaa (puhtaat vaatteet, puhdas tukka ja ihan perussiisti oli lyhyt tai pitkä, ei haise kauheasti hielle, hampaita ees joskus näytetty hammashygienistille ja pesty ees joskus lähiaikoina jne. perusasioita). Mitenkään sliipattu ei tartte olla, ihan tavlliset vaatteet käy, vaikka farkut ja t-paita tai vaikka joku paitapusero.
On mulla siisti tyyli ja hajuvettäkin.
Mä oon sekasin ja vaikee ihminen.. miks oon ees olemas.. kaikki muut saa naisia ja mä en koskaa. Oon yrittäny 10 naisia. Kukaa ei halua jutella ei nähä.. hitto mus on vikaa.
- Anonyymi
Mitä jos kokeilisit miestä? jos sulle kelpaisi ruma ja lihava nainen niin miksipä ei sitten joku kaltaisesi mies? kai se tiukka kakkonen nyt käteen vetämisen voittaa. Haku päälle vain ja seksin puute on historiaa. Voithan sitten vaihtaa takaisin naisiin jos homma ei miellytä tai löydät jonkun lihavan ja ruman naisen.
Olkoot en jaksa enää.. meen salille tänää kuntoilee..vituttaa nii kovaa.. sit käyn kaupas ja jossain. Äsken vasta heräsin.
Elämä on tällästä aina yksin.. naista en tule saamaa koskaa.. ku en kelpaa rumalle vanhalle läskille edes.
Töissä ei naiset juttele koskaa mulle.ei niitä kiinnosta.. alkaa vituttaa jos näkeeki naisia ku ei niille kelpaa ku täydellinen komistus.
Antaa olla.. pakko hyväksyy tää paska elämä.. keitän kahvit ja mietin sit mitä teen.
2 tinder naista jo kusettanu mua. Voi helvetti noita naisia.
Pyörin vaa ympyrää ja mistää ei tule mitää. Tääläki ehdotin naisille kahvittelua.. vittu ei ees kukaa vastaa.. ei ymmärrä naisia.
- Anonyymi
Laajenna sitä ikähaarukkaa ja hyväksy pelkät seksisuhteet niin voi tärpätä.
Anonyymi kirjoitti:
Laajenna sitä ikähaarukkaa ja hyväksy pelkät seksisuhteet niin voi tärpätä.
Tein seksi ilmotuksen.
Parempi olla yksin ikuisesti ikisinkkuna. Päätin sen
Naisista pelkkää paskaa harmia. Käyn joskus huorissa. Vois mennä salille ja kauppaan sit.Kohta poistan kuvani ja hyppään vaikka junan alle.
Varmaa.50 naista yrittäny. Ei ketää kiinnosta.. kehutaa söpöksi komeeksi ei auta mitää.. eivät olekkaa kiinnostuneita.
- Anonyymi
Jumala voi sinua auttaa. Lue Raamattua Uudesta testamentista. Rukoile että ja pyydä että Jeesus tulee elämääsi, antaa syntisi anteeksi, uuden mielekkään elämän.
Olen kokenut ja suosittelen.
Kuoltuasi pääset taivaaseen missä ei ole mitään mikä ahdistaa, sinne ei kukaan pääse ilman Jeesusta. En jaksa enää.. ku ei onnistu mikää. En jaksa naisia. En jaksa tätä ruikutusta. Tuun hulluksi!!!
Norppa83 kirjoitti:
Älä sitten ruikuta, jos noin risoo. Äläkä yritä jahdata niitä naisia, jos naisetkin risoo.
Parempi niin olla aina yksin.. jos muut miehet osa saa naisia.
- Anonyymi
Varmaa pitäs ihme tapahtua et pääsen naisen kainaloon. Tai lihava nainen kiinnostuis musta.
Varmaa pitäs ihme tapahtua et pääsen naisen kainaloon. Tai lihava nainen kiinnostuis musta. Sitä odotellessa.
- Anonyymi
Etsi heikkolahjaista naista, jos kerran pitää olla lähellä omaa ikää. Joku tuetussa työssä oleva esimerkiksi tai suojatyöpaikassa oleva.
Anonyymi kirjoitti:
Etsi heikkolahjaista naista, jos kerran pitää olla lähellä omaa ikää. Joku tuetussa työssä oleva esimerkiksi tai suojatyöpaikassa oleva.
Mulla on lieviä oireita ja en etsi.
- Anonyymi
allu35 kirjoitti:
Mulla on lieviä oireita ja en etsi.
Etsi erityisamiksen käynyt. On sitte jotain yhteistä.
Anonyymi kirjoitti:
Etsi erityisamiksen käynyt. On sitte jotain yhteistä.
Mistä sellaisia naisia löytää?
Tuskin koskaan meen huoriin vaan.
- Anonyymi
Et uskalla edes maksullisiin mennä, vuodesta toiseen uhoat että "kohta menen" etkä saa edes sitä aikaiseksi tehtyä :D
Anonyymi kirjoitti:
Et uskalla edes maksullisiin mennä, vuodesta toiseen uhoat että "kohta menen" etkä saa edes sitä aikaiseksi tehtyä :D
Kävin yks päivä. Mutta se siitä.
- Anonyymi
allu35 kirjoitti:
Kävin yks päivä. Mutta se siitä.
Käy uudestaan, niin ei tarvitse kitistä ettei saa naista.
Anonyymi kirjoitti:
Käy uudestaan, niin ei tarvitse kitistä ettei saa naista.
Ei se ole sama asia kun nuori nainen.
allu35 kirjoitti:
Ei se ole sama asia kun nuori nainen.
Haluan panna kaunista lihavaa 30 v naista
- Anonyymi
allu35 kirjoitti:
Haluan panna kaunista lihavaa 30 v naista
No valitset sellaisen maksullisen joka on lihava kaunis 30v.
Pakkoko se on ostaa rumalta laihalta muun ikäiseltä? Anonyymi kirjoitti:
No valitset sellaisen maksullisen joka on lihava kaunis 30v.
Pakkoko se on ostaa rumalta laihalta muun ikäiseltä?Juu niitä on harvassa.. vain lihavia vanhoja naisia
- Anonyymi
Rahalla ei saa naista, mutta naisella saa rahaa....
Mutta ainaski sit olen komea ja pitkä mies. 195 cm. Mulla on työpaikka mennää näillä..harmi jos ei lihavatkaa naiset kiinnostu musta. En voi asialle mitään.
Mutta en vain ikinä tule ymmärtää miksi en kelpaa lihavalle 40 v naiselle.
Uskomatonta elämä ei voi käsittää.. no tähän runkkaamiseen tottunu jo kun ei naista saa vieree
Pitkä elämä tulee yksin.. eipä mulla elämää ole.
- Anonyymi
hei kokeile samaa sukupuolta, se on tätä päivää.
Käyn salilla kerra viikos. Oon panostanu ostanu vaatteita.. vitun sama ku ei auta mitää et sas naista
En panosta enää yhtää saatana oon vihanen ja mulle riitti. Lähen salille.
Unohtaa seksit ja naiset ikuiseksi ajoiksi. Ei edes kato päälle ja puhu niille koskaa.
Sillon ku mulla oli kaunis lihava nainen
Kyllä sain koskea ja seksiä.. se oli hyvää aikaaNo yksin elän elämäni ja nyt salille treenaamaan
Harmi ku kävi huono säkä ettei saa naista enää koskaa.
Käyn sit joskus ku on rahaa taas huorissa.
Kumma et löydän jatkuvasti vääränlaisia naisia. Olen laskenut rimaa ja huolin kyllä lihavan naisen.
En halua hoikkaa naista mutta en ymmärrä miksi en lihavalle esim 40 v kelpaa.. enkä ymmärrä tätä?
- Anonyymi
Siksi, että sellainen saa terveempiäkin. Ei pelkkä ulkonäkö riitä ja et oo tarpeeksi nuorempi, että kiinnostaisi tolla taustalla.
Anonyymi kirjoitti:
Siksi, että sellainen saa terveempiäkin. Ei pelkkä ulkonäkö riitä ja et oo tarpeeksi nuorempi, että kiinnostaisi tolla taustalla.
Okei selvä.
Anonyymi kirjoitti:
Hittoko ei mistää saa naista
Ehkä mun parempi olla hiljaa... ei tästä tuu koskaa mitää. Oon salilla.
- Anonyymi
Joo, salilla kuuluu tehdä ihan jotain muuta kuin kirjoittaa valitusvirsiä Suoli24 sinkkuihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, salilla kuuluu tehdä ihan jotain muuta kuin kirjoittaa valitusvirsiä Suoli24 sinkkuihin.
Ilmankos se allun kaljamaha ei katoa kun istuu vaan salilla näpyttämässä puhelinta.
Anonyymi kirjoitti:
Ilmankos se allun kaljamaha ei katoa kun istuu vaan salilla näpyttämässä puhelinta.
Ihan sama
. Silti käyn salilla mut en saa naisia.
Kaikki sanoo ota lihava ja ruma.. vois kelvata sellanen.. mut en ihan ymmärrä miksi en kelpaa heille?
- Anonyymi
Mikä siinä on nyt niin vaikeaa ymmärtää?
Naiset eivät halua raivokohtauksia saavaa, muita ihmisiä alituiseen haukkuvaa miestä vierelleen. Anonyymi kirjoitti:
Naiset eivät halua raivokohtauksia saavaa, muita ihmisiä alituiseen haukkuvaa miestä vierelleen.Sit se kai menee niin. Harmi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset eivät halua raivokohtauksia saavaa, muita ihmisiä alituiseen haukkuvaa miestä vierelleen.Saisi edes lihavan läskin.
- Anonyymi
allu35 kirjoitti:
Saisi edes lihavan läskin.
Lihava läski nainenkaan ei halua raivokohtauksia saavaa miestä.
Ihan vaan mietin, että voisitko kokeilla elämääsi mitään muuta sisältöä, kun alituisen naisien saanisen/saamattomuuden tuskan? Saattaais vähän helpottaa muutenkin elämää?
Keksi vaikka joku harrastus ja paneudu siihen vaikka puoli vuotta... aloita siitä. 🙄allu35 kirjoitti:
Mistä sit saan naisen jos suljen deittipaikat en juo käy baareissa?
Elä murehdikkaan sitä. Keskityt jonkin aikaa ihan muuhun. Tää sun naisen saaminen on sulle pakkomielle. Aina mielessä, oli yö tai päivä.
Koita nyt jotain muuta keksiä ja lopeta tää mielettömyys. Ehkä se auttais vähän kaikkeen? 🤔interlocutrice kirjoitti:
Elä murehdikkaan sitä. Keskityt jonkin aikaa ihan muuhun. Tää sun naisen saaminen on sulle pakkomielle. Aina mielessä, oli yö tai päivä.
Koita nyt jotain muuta keksiä ja lopeta tää mielettömyys. Ehkä se auttais vähän kaikkeen? 🤔Käyn töissä se auttaa. Mut naiset pakkomielle kyllä. Mietin vaa naisia.
allu35 kirjoitti:
Käyn töissä se auttaa. Mut naiset pakkomielle kyllä. Mietin vaa naisia.
No se juurikin saa sinusta luotaantyöntävän.
Pikkuisen himmaat ja keksit jotain muuta, se voi olla avain koko sekavaan tilanteeseen.
Käsittääkseni olet nuijinut päätä seinään tämän asian tiimoilta jo pitkään. Joskus luovuttaminen on oikea ratkaisu. Et ehkä oikeasti ole kokeillut?interlocutrice kirjoitti:
No se juurikin saa sinusta luotaantyöntävän.
Pikkuisen himmaat ja keksit jotain muuta, se voi olla avain koko sekavaan tilanteeseen.
Käsittääkseni olet nuijinut päätä seinään tämän asian tiimoilta jo pitkään. Joskus luovuttaminen on oikea ratkaisu. Et ehkä oikeasti ole kokeillut?En jotenki osaa.. mietin vain kokoajan naisia
Ei hyvin mene jos ei edes lihavaa 40 v naista saa. aika heikosti menee vaikka komea naama.
En halua laihaa naista.. aika erikoista kun en saa lihavaa
- Anonyymi
Miksi kuvittelet että lihavilla naisilla olisi yhtään enemmän kiinnostusta raivokohtauksia saavaa miestä kohtaan, kuin laihoilla?
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kuvittelet että lihavilla naisilla olisi yhtään enemmän kiinnostusta raivokohtauksia saavaa miestä kohtaan, kuin laihoilla?
Ei ilmeisesti
No nuorena vielä sain naisia alle 30. Oon kai sit muuttunut.. 5 v sisää vain lihavia. Mutta saanut seksiä ja naiset halunnu nähä... ilmeisesti oon lihonut ja muuttunut
Mulla on pyöreet kasvonpiirteet ja vyötärö yli 115 cm.
Nuorena vain kelpasin naisille.. en enää..
Oon kai sit.muuttunut lihonut ja naisille ei kelpaa enää.. ei pääse edes treffeille saatana.
Olen tullut vihaiseksi. Alkanu valittaa enempi ja ärsyttää ku toisilla on naisia.. oon laskenu rimaa ja kaikkee.. mä.en ymmärrä
No ainaski ennen mä kelpasin naisille ja sain jopa seksiä. No taidan poistaa tinderin ei mun juttu.
Vittu mulla menee hermot tähän paskaan.
No ei voi mitää. tuntuu et oon jo psyykkisesti hullu.. en saa mitää aikaseksi.. en pese pyykkiä kaikki jää. valvon yöt ja nukun päivät onneks teen yövuoroa niin pystyn tekee töitä. mut hajoo pää..
- Anonyymi
taidat tarvita kodinhoitoapua jos käytännön työt ei suju tai et jaksa
jep psyykkisesti hullu,, käyn vaa töissä muuten masentunut ja kaveriton ja en saa naista
johan ihmiset hiljeni.. kun seinään..
Turha kirjottaa mitää ku saa yksin keskustella..
- Anonyymi
Helppoa, ala nostaan rautaa ja vetään testosteronia. Sit kaupungilla hakkaat säännöllisesti muita miehiä ilman syytä. Naiset tunnetusti tykkää action jännämiehistä. Pienet linnareissut vaan lisäävät haluttavuuttasi. Kannattaa nähdä vähän vaivaa että naiset kiinnostuu.
Ai kannattaa nähdä vaivaa.. okei mä kerron tässä syyt:
Sain työpaikan ja vakituisen. olen postissa töissä tienaan yövuorosta ihan kivasti. rahaa toki ei paljoa ole.. naiset tykkää kun käy töissä. No lopetin 3 kk sitte alkoholin käytön ja hoidan verenpaineita. käyn kerta viikos salilla. päivittäin 30 minsan lenkeillä.. mutta ilmeisesti ei auta mitää.käytän hajusteita ja ostin vaatteita.
olen kyllä panostanut vähän naisen saantiin, mutta mun kohdalla ei auta yhtään mitää.. samaa ympyrää pyörin.. naiset poistaa eikä ne kiinnostu.
- Anonyymi
Mihin tarkoitukseen haet naist? Seksiin kumppaniks vai ihan tositarkoituksella?
Haen ihan tositarkotuksella kumppani.. 2 v ollut yksin kun ex jätti, oli kaunis ex. ja nyt olen niin yksin.. en omista kavereita joten seki vaikuttaa miksi mietin vain naisia ja en mitään muuta teekkään. pitäs varmaa etsiä kavereita. Mutta olen laskenut rimaaki.. mutta ei oikein vaikutusta.
allu35 kirjoitti:
Haen ihan tositarkotuksella kumppani.. 2 v ollut yksin kun ex jätti, oli kaunis ex. ja nyt olen niin yksin.. en omista kavereita joten seki vaikuttaa miksi mietin vain naisia ja en mitään muuta teekkään. pitäs varmaa etsiä kavereita. Mutta olen laskenut rimaaki.. mutta ei oikein vaikutusta.
Miksi sun ex jätti? Johtuko sun luonteesta? Valititko silloinkin ja haukuit kenties?
Norppa83 kirjoitti:
Miksi sun ex jätti? Johtuko sun luonteesta? Valititko silloinkin ja haukuit kenties?
Ei oikein kertonyt syytä.. voi olla et musta johtuu,, soitti yks päivä et mikset hommaa vakituista työtä.. teet aina pätkätöitä.. hän ilmeisesti halus et olis vakituinen työ ja sillon en saanut töitä ku hetkeksi.. ja ehkä halus vaa jäädä yksin
Haluaisin ihan naisen kainaloon ja viettää leffa iltaa ja perus juttuja.. mut aina saa olla yksin
tinderis naiset pelleilee. painaa sydäntä eikä vastaa.. tai sit korkeintaa vastaa kun kehun kauniiksi.. kohta poistaa sitten.
Lihava nainen kävelee kadulla vastaan.. ei katso edes päälle koska häntä ei kiinnosta. minua kiinnostaa kyllä mutta nainen vain kävelee ohi ja ei hän edes ajattele että olipa kiinnostava mies.. Naiset on vain semmosia. monet viihtyy yksin sinkkuna ja ilman miestä.
Lihavat naiset haluaa hoikan miehen. Naiset ei koskaan kerro niitä todellisia kriteerejä etteivät vaikuta pinnalliselta. Lihavat naiset ei lähde treffeille lihavien miesten kanssa. et semmosta
Johan ihmiset hiljeni. En vain jaksa enää. Poistin tinderinkin.
Ei ketää koskaa kiinnosta mun juttuni. Oon niin ulkopuolinen. En saa tyttöystävääkää eikä ole kavereita. Oon yksin tai äitinkaa. Mus o kai vikaa.
Harmi ku ennen oli asiat erilailla. Tarvin terapiaa.
Jos sitä naista haluais nii kovasti kainaloon
Miksei saa helvetti.- Anonyymi
Huomaa ettei kiinnosta mun juttuja. Kuukaudesta toiseen kirjottelen seinille.
Huomaa ettei ketää kiinnosta mun juttuja. Kuukaudesta toiseen kirjottelen seinille. Oppimisvaikeus ja erikoisuus tekee musta yksin olevan ja oon niin täynnä tätä paskaa
- Anonyymi
Huomenta Allu! Samat ongelmat olivat jo toissa vuonna, tarjouduit kattolampun vaihtajaksi, pimmeessä on oltu välillä, palavat ledit ja lidit jatkuvasti. Nyt tulee valoa ulkoa, kysyn syksyllä. En ole ihan nuori, mutta ukoton. Olitkos Savosta vai Karjalasta, välimatkaa ajatellen.
- Anonyymi
"Huomaa ettei ketää kiinnosta mun juttuja. Kuukaudesta toiseen kirjottelen seinille. Oppimisvaikeus ja erikoisuus tekee musta yksin olevan ja oon niin täynnä tätä paskaa"
Ihan rehellisesti Allu ei todellakaan ketään jaksa enää kiinnostaa.
Olet vuosikausia jankuttanut samaa, uudelleen ja uudelleen.
Ensin sinulle yritettiin ehdottaa erilaisia ratkaisuja, yritettiin neuvoa ym. mutta aloit haukkua ja raivota. Et ota kuuleviin korvisi mitään.
Tuota samaa jankutusta ei kukaan todellakaan jaksa. Et vain tajua sitä.
Mitään hyötyä ei ole sinulle yhtään mitään vastata.
Me täällä palstalla emme voi elämääsi muuttaa, se sinun on tehtävä itse.
Kun tiedostat nuo ongelmasi panosta siihen että haet tosissasi apua niihin ja siihen että alat tosissaan tehdä jotain itsesi eteen. Ja tällä tarkoitan sitä mielenterveyspuolta, se on suurin ongelmasi! Tuossa ei hajuvedet ja pituus yms. auta tippaakaan.
Tuollainen pakkomielle naisista on sairasta. Sairauteen voi ja kannattaa hakea apua. Itse on itseään autettava, kukaan ei tuo valmiita ratkaisuja eteen. Heikkolahjaisuuteen apua ei saa, se on vain hyväksyttävä.allu35 kirjoitti:
Joo ihan sama en jaksa enää. Mulla on sentää työpaikka kuitenkin ja hieno asunto ja auto.
Auto on halpa,mutta tosi hyvä auto. Olen kyl vähän hakenutki apua.
Onkohan Allu tosissaan. Jos vaan huvikseen täällä valittaa ja katsoo ketkä kirjottaa ja keitä alkaa risomaan ja ketkä provosoituu.
- Anonyymi
Norppa83 kirjoitti:
Onkohan Allu tosissaan. Jos vaan huvikseen täällä valittaa ja katsoo ketkä kirjottaa ja keitä alkaa risomaan ja ketkä provosoituu.
Juuri tästä on kyse. Kts. aloitukseni Vieläkö joku uskoo..
Ei kukaan voi olla noin taula. Jankannut kauemmin täällä kuin minä olen vieraillut, eli kauemmin siis kuin kaksi vuotta. Norppa83 kirjoitti:
Olen.
Kai tässä vain on alkanu psyyke hajoamaa ku ei ollenkaa pääse edes treffeille,vaikka en ole ruma.
No ei voi mitää..antaa olla. Tänää töihin
Käyn vaa viikol töis ja yksin vloppusin ei muu auta
Rahaakaan ei ole paljoa.. mutta kyllä mä pärjään...
Olishan se kiva jos nainen joskus itse haluis tavata. Ei aina mun puolelta.
- Anonyymi
Ihan sama en jaksa enää naisia.. mulla o työpaikka.
Norppa83 kirjoitti:
Ei tartte koko ajan mainostaa, että mulla on työpaikka. Se tiedetään jo.
Vittu jos ei kelpaa tälläsenää olkoot saatana.
Ei naiset kato ees päälle. eihän niitä kiinnosta.
Joo ihmiset hiljeenty ku seinään.
Oon kai ihan sekopää. En saa koskaa naista
En saa kyl koskaa naista.. mul einoo rahaa.. oon tehy paskaa.. yksinäinen..
Saan jotain 1700 e kk. Oon tehny nii paljo paskaa.. oon tyhmä. Oppimisvaikeus. Vanha auto.. vitusti velkaa. Kaveriton. Taitaa kaikki olla oikees en saa koskaa naista
- Anonyymi
Itsellä ikää alkaa olla 40v (neljä vuotta oikeastaan sinkkuna). Ja onhan se tylsä huomata että teininä ja nuorena aikuisena oli seuraa vaikka kuinka paljon. Nykyään kun yrittää löytää sitä uutta kumppania netin ihmeellisestä maailmasta niin ei onnistu. Tinderissä se ei todellakaan onnistu kun alusta pitää mahdolliset kumppani ehdokkaat poissa toisten listoilta..
Mutta suosittelisin että allu ottaisit vähän rennommin. Kyllä se joskus löytyy, kunhat et hampaat irvessä oo pakolla etsimässä.
Stemppiä ja panosta itseesi sekä positiivisempaan elämään(/ulosantiin).Oon panostanut. Lopetin juomisen saim vakituisen työn vaikka teen 30 h viikossa. Mulla on auto ja hieno asunto.. lisäks panostanu vaatetyylii.. tinder ei mun juttu.
allu35 kirjoitti:
Oon panostanut. Lopetin juomisen saim vakituisen työn vaikka teen 30 h viikossa. Mulla on auto ja hieno asunto.. lisäks panostanu vaatetyylii.. tinder ei mun juttu.
Tuntuu et oon tyhmä oppimisvaikeus ja toivoton tapaus.. ei auta ku hyväksyy..
- Anonyymi
allu35 kirjoitti:
Oon panostanut. Lopetin juomisen saim vakituisen työn vaikka teen 30 h viikossa. Mulla on auto ja hieno asunto.. lisäks panostanu vaatetyylii.. tinder ei mun juttu.
Ei sillä ole merkitystä teetkö töitä ja oletko päihteistä vapaa. Itse olen hyvässä asemassa töissä ja tienestit sen mukaiset. Itse juon kerran kaks vuodessa. Pitää muistaa että netissä jokaista naista kohden löytyy vähintään se kolme miestä, joten pitäisi erottua joukosta (mahdoton tehtävä).
Pakko hyväksyy et kaikki vihaa mua.tarvisin 2 v terapiaa. Vitusti apua. Oon 36 ikinä oikee ollu töissä.nyt sain vakituisen työn minkä pidän!!!. Silti ei oo rahaa.. ja kaikki normaalit olleet 36 vuotiaana jo vuosia töissä ja monella hienot autot. Ihan vitun sama.
Ei kaikki ollu päälle kolmikymppisinä tosi monta vuotta töissä, jotku voinnu opiskella vuosikausia parikymppisenä ja vielä kolmekymppisenäkin eikä kaikilla oo hienoja autoja. Sitäpaitsi nykyään ei ole niin helppoa saada vakituista työtä kuin joskus aikoinaan. Vielä ennen 1990-luvun lamaa monetkin ihmiset olisi ollu vakituisessa työssä jo vuosia, heti opiskelujen jälkeen, mutta nykyään ei tuo enää päde. Eikä nykyään enää ole niin yleisiä sellaiset työsuhteet, että ollaan vaikka 30-40 vuotta töissä ilman yhtään jonkun mittaista työttömyysjaksoa saatikka sitten, että noin kauan saman työnantajan leivissä ja vielä harvinaisempaa, että yli 40 vuotta. Ne ajat on jo menneet.
Nykyään myös tuo yksinasuminen on lisääntynyt ja yksinhuoltajuus.Nyt myös tämä korona verottaa ainakin jonkun verran tuota työnsaantia, kun ihmisiä vielä lomautetaan tai jopa irtisanotaan.
Norppa83 kirjoitti:
Ei kaikki ollu päälle kolmikymppisinä tosi monta vuotta töissä, jotku voinnu opiskella vuosikausia parikymppisenä ja vielä kolmekymppisenäkin eikä kaikilla oo hienoja autoja. Sitäpaitsi nykyään ei ole niin helppoa saada vakituista työtä kuin joskus aikoinaan. Vielä ennen 1990-luvun lamaa monetkin ihmiset olisi ollu vakituisessa työssä jo vuosia, heti opiskelujen jälkeen, mutta nykyään ei tuo enää päde. Eikä nykyään enää ole niin yleisiä sellaiset työsuhteet, että ollaan vaikka 30-40 vuotta töissä ilman yhtään jonkun mittaista työttömyysjaksoa saatikka sitten, että noin kauan saman työnantajan leivissä ja vielä harvinaisempaa, että yli 40 vuotta. Ne ajat on jo menneet.
Nykyään myös tuo yksinasuminen on lisääntynyt ja yksinhuoltajuus.Juu mutta tule Helsinkiin katsomaan. Mun ikäset ajelee 20 tonnin bemareilla ja audeilla.. mitä vittua. Haluuks ne kasvattaa vittu egoo?
allu35 kirjoitti:
Juu mutta tule Helsinkiin katsomaan. Mun ikäset ajelee 20 tonnin bemareilla ja audeilla.. mitä vittua. Haluuks ne kasvattaa vittu egoo?
Mä aina ollu työtön ja veloissa ja ajanu 500 e romu autoilla.. vittu täälä kaikilla vaa rahaa ja hienoja autoja.. mä oon iha erilainen.
allu35 kirjoitti:
Mä aina ollu työtön ja veloissa ja ajanu 500 e romu autoilla.. vittu täälä kaikilla vaa rahaa ja hienoja autoja.. mä oon iha erilainen.
Mä en edes saa 20 tonnia lainaa hienoa bemaria varten ja en ymmärrä tätä pk-seutua
Norppa83 kirjoitti:
Nyt myös tämä korona verottaa ainakin jonkun verran tuota työnsaantia, kun ihmisiä vielä lomautetaan tai jopa irtisanotaan.
Tiedän. Mutta en aina ymmärrä.. ihmiset hulluja. Ei kelpaa 3000 e auto
allu35 kirjoitti:
Pitää olla audi tai bemari 10 tuhatta
Minä en ole ollut päivääkään aikuisten oikeissa töissä, mistä maksetaan palkkaa. Mulla ei ole ollut yhtään työpaikkaa, eikä mua enää kukaan tule palkkaamaan. Syy sille etten ole tehnyt päivääkään töitä, löytyy siitä 16 vuoden takaisesta hypystä, ja siitä seuranneiden vammojen jälkiseurauksissa, jotka tekee mut työkyvyttömäksi.
Mä saan nettona suurin piirtein 700 euroa, josta pitää maksaa vuokra ja säännölliset laskut. Jäljelle jääneet noin 300e pitää riittää useampaan lääkkeeseen (kallein on suurin piirtein 40€/kuukauden satsi), ruokaan, yllättäviin menoihin, ja seuraavat puoli vuotta uuden läppärin osamaksun maksu erään, joka oli pakko hankkia kun vanha hajosi.
Muhun nähden sä oot rikas kuin mikä. Jos en asuisi vanhempien omistamassa asunnossa heidän vuokralaisena, jonka vuokra on soviteltu mun tuloihin, asuisin kadulla ja kerjäisin ruokani. Mulla ei ole varaa autoon ja etenkin sen käyttömaksuihin, siispä en sellaista omista. Mun taloudellinen tilanne ei tule koskaan parantumaan, sillä en pysty enää ikinä tehdä töitä.
Ainoo asia mille mä voin tulevaisuudessa tehdä jotain, on pitää huolta mielenterveydestäni ja jaksamisesta. Siispä mulla on säännöllinen hoitokontakti psykiatrian avohoidon puolella, ja on ollut jo menneet 7 vuotta. Sillä mä saan pidettyä pään kunnossa. Enkä mä sitä häpee että mulla on mt-ongelmia tai että mulla on jatkuva hoitosuhde psykiatriselle puolelle.
En mä oo hullu, mulla on vaan sairaus joka aiheuttaa mielialan muutoksia, itsetuhoisuutta ja suoraan sanottuna mulla on määrittelemätön persoonallisuushäiriö, joka aiheuttaa omat ongelmansa. Siitä huolimatta mä oon samanlainen ihminen kuin kuka tahansa, kuten sinäkin olet. Mä vaan pidän huolta siitä etten hankaloita omaa elämää ja aiheuta läheisille enempää huolta, mitä olen tähän mennessä tehnyt.
Mä oon 41-v, joka ei ole ollut siis päivääkään töissä, aiheuttanut itse oman terveyden menetyksen, ja tuhonnut mahdollisuuden parempaan tulevaisuuteen. Mun yli seittemänkymppiset vanhemmat hoitaa mun koiraa, koska en siihen itse kykene.
Btw, olen ollut kahdella eri suljetulla osastolla toista kuukautta muutama vuosi sitten, ja joista jälkimmäiseen pyysin päästä itse muutamaksi päiväksi viiden viikon opiaattivierotuksen jälkeen, koska en tuntenut selviäväni vielä kotona. Lisäksi mulla on parikymppisenä saatu rattijuopumustuomio, jonka jälkeen opin virheestäni, eikä sen jälkeen poliisin kirjoissa ole hypyn lisäksi kuin yksi selvinpäin ajettu kolari.
Sulla on vielä kaikki hyvin. Ja kyllä tiedän miltä tuntuu kaivata toista ihmistä rinnalle. Kunhan tiedostaa omat ongelmansa ja tekee niiden eteen jotain, sekä pyrkii siihen ettei toista virheitään, on elämässä kaikki hyvin.
Ja noista vaikeista asioista menneisyydessäni mitä oon tälläkin palstalla kertonut, kerron myös omalla naamalla ja nimellä. Jos ei ole hyväksynyt tekojaan ja menneisyyttään, vaan edelleen syyttää itseään jostain minkä on tehnyt sairaan mielen päätöksestä, ei siitä tule pääsemään koskaan eroon.
Työsi, vaatteesi, autosi, hajuvetesi ja kaikki muut kertomasi asiat ovat vain materiaa, jotka on korvattavissa. Se mitä löytyy sun pään sisältä on asia, jonka pitää olla kunnossa, jotta itse on kunnossa. Ja mikäli se ei ole kunnossa, kuten käy sun kymmenistä ellei sadoista kirjoituksista selväksi, se on asia joka sun pitää ensimmäisenä hoitaa kuntoon.
Minä jos kuka tiedän mitä on kun oma pää ei ole kunnossa. Jos sun pää ei oo kunnossa, miten sä kuvittelet että materia ja tavarat korvaa järkevästi käyttäytyvän mielen. Mä sanon sulle suoraan ja raa'asti, koska mikään muu ei enää tehoa, ja siksi että kirjaimellisesti tiedän omasta kokemuksesta mistä puhun.
Ja mitä tulee sun oppimisvaikeuteen, niin minä reputin äidinkielen ainoana aineena kirjotuksissa. Lukioon menin pelkän musikaalin takia. Mulla itellä oli vaikeuksia oppia koulussa. Matikassa mekaaniset laskut oli helppoja, mutta sanallisia mä en tajunnut ollenkaan siitä huolimatta, että ne olisi olleet vaikka kuinka helppoja muiden mielestä. Mikään ei meinannut jäädä päähän, ja mulla palo hermot jos vähänkin opettaja patisti yrittämään silloin kun en osannut. Mä oon lähteny monet kerrat ovet paukkuen luokasta pihalle. Vielä 23-vuotiaana, jolloin pitäisi olla jo aikuinen.
Et sä oo ainoo jolla on ollut elämässä ongelmia. Mutta sä oot jo aikuinen ja yli kolmekymppinen, ja sun pitäis tajuta hakea itse apua jos jokin asia on vaikeaa. Mä oon pelännyt koko tän helvetin päivän että saan toisen aivoinfarktin kolmen vuoden sisään, ja joudun soittamaan ambulanssin itelleni kun huimasi ja voimat meinas loppua. Onneksi olo parani. Mut se siitä. Sen pelon kanssa mun on elettävä. Ja infarkti oli syy miksi vihdoin ja viimein lopetin vuosi sitten tupakoinnin yli 22 vuoden jälkeen.allu35 kirjoitti:
Aina sää vaan noista autoista ja muista. Tiedän, että on kiva näyttää kivannäköiselle (että on mieleiset vaatteet ja tukka mieleisen näköinen jne. ja sekin voi piristää mielialaa), mutta entäs se mitä päänsisällä on. Ajatukset, arvot, mielenkiinnonkohteet (muut kuin pakonomainen tarve parisuhteelle), luonne, terveys jne. Meinaako ne sulle mitään? Ei auto ole prioriteetti numero yksi. Jos auto on ja ajokortti, niin pääasia, että auto kulkee ja että ei ole sentään ihan sellainen kottero, että hajoaa kesken ajomatkan ja ettei ole ihan kauhea bensasyöppö. Itselläni ei ole autoa ollenkaan eikä ajokorttia.
Ja ennen kuin voi tai kannattaa edes ajatella parisuhdetta, niin kannattaa opetella pitämään itsestään ja jos jotain ongelmia, niin hakea apua. Ei parisuhteessa jaksa olla, jos toinen vaan valittaa tai jos toisella on paljon kaikenlaisia päänsisäisiä ongelmia, joihin ei edes yritä hakea apua.Lauruska kirjoitti:
Minä en ole ollut päivääkään aikuisten oikeissa töissä, mistä maksetaan palkkaa. Mulla ei ole ollut yhtään työpaikkaa, eikä mua enää kukaan tule palkkaamaan. Syy sille etten ole tehnyt päivääkään töitä, löytyy siitä 16 vuoden takaisesta hypystä, ja siitä seuranneiden vammojen jälkiseurauksissa, jotka tekee mut työkyvyttömäksi.
Mä saan nettona suurin piirtein 700 euroa, josta pitää maksaa vuokra ja säännölliset laskut. Jäljelle jääneet noin 300e pitää riittää useampaan lääkkeeseen (kallein on suurin piirtein 40€/kuukauden satsi), ruokaan, yllättäviin menoihin, ja seuraavat puoli vuotta uuden läppärin osamaksun maksu erään, joka oli pakko hankkia kun vanha hajosi.
Muhun nähden sä oot rikas kuin mikä. Jos en asuisi vanhempien omistamassa asunnossa heidän vuokralaisena, jonka vuokra on soviteltu mun tuloihin, asuisin kadulla ja kerjäisin ruokani. Mulla ei ole varaa autoon ja etenkin sen käyttömaksuihin, siispä en sellaista omista. Mun taloudellinen tilanne ei tule koskaan parantumaan, sillä en pysty enää ikinä tehdä töitä.
Ainoo asia mille mä voin tulevaisuudessa tehdä jotain, on pitää huolta mielenterveydestäni ja jaksamisesta. Siispä mulla on säännöllinen hoitokontakti psykiatrian avohoidon puolella, ja on ollut jo menneet 7 vuotta. Sillä mä saan pidettyä pään kunnossa. Enkä mä sitä häpee että mulla on mt-ongelmia tai että mulla on jatkuva hoitosuhde psykiatriselle puolelle.
En mä oo hullu, mulla on vaan sairaus joka aiheuttaa mielialan muutoksia, itsetuhoisuutta ja suoraan sanottuna mulla on määrittelemätön persoonallisuushäiriö, joka aiheuttaa omat ongelmansa. Siitä huolimatta mä oon samanlainen ihminen kuin kuka tahansa, kuten sinäkin olet. Mä vaan pidän huolta siitä etten hankaloita omaa elämää ja aiheuta läheisille enempää huolta, mitä olen tähän mennessä tehnyt.
Mä oon 41-v, joka ei ole ollut siis päivääkään töissä, aiheuttanut itse oman terveyden menetyksen, ja tuhonnut mahdollisuuden parempaan tulevaisuuteen. Mun yli seittemänkymppiset vanhemmat hoitaa mun koiraa, koska en siihen itse kykene.
Btw, olen ollut kahdella eri suljetulla osastolla toista kuukautta muutama vuosi sitten, ja joista jälkimmäiseen pyysin päästä itse muutamaksi päiväksi viiden viikon opiaattivierotuksen jälkeen, koska en tuntenut selviäväni vielä kotona. Lisäksi mulla on parikymppisenä saatu rattijuopumustuomio, jonka jälkeen opin virheestäni, eikä sen jälkeen poliisin kirjoissa ole hypyn lisäksi kuin yksi selvinpäin ajettu kolari.
Sulla on vielä kaikki hyvin. Ja kyllä tiedän miltä tuntuu kaivata toista ihmistä rinnalle. Kunhan tiedostaa omat ongelmansa ja tekee niiden eteen jotain, sekä pyrkii siihen ettei toista virheitään, on elämässä kaikki hyvin.
Ja noista vaikeista asioista menneisyydessäni mitä oon tälläkin palstalla kertonut, kerron myös omalla naamalla ja nimellä. Jos ei ole hyväksynyt tekojaan ja menneisyyttään, vaan edelleen syyttää itseään jostain minkä on tehnyt sairaan mielen päätöksestä, ei siitä tule pääsemään koskaan eroon.
Työsi, vaatteesi, autosi, hajuvetesi ja kaikki muut kertomasi asiat ovat vain materiaa, jotka on korvattavissa. Se mitä löytyy sun pään sisältä on asia, jonka pitää olla kunnossa, jotta itse on kunnossa. Ja mikäli se ei ole kunnossa, kuten käy sun kymmenistä ellei sadoista kirjoituksista selväksi, se on asia joka sun pitää ensimmäisenä hoitaa kuntoon.
Minä jos kuka tiedän mitä on kun oma pää ei ole kunnossa. Jos sun pää ei oo kunnossa, miten sä kuvittelet että materia ja tavarat korvaa järkevästi käyttäytyvän mielen. Mä sanon sulle suoraan ja raa'asti, koska mikään muu ei enää tehoa, ja siksi että kirjaimellisesti tiedän omasta kokemuksesta mistä puhun.
Ja mitä tulee sun oppimisvaikeuteen, niin minä reputin äidinkielen ainoana aineena kirjotuksissa. Lukioon menin pelkän musikaalin takia. Mulla itellä oli vaikeuksia oppia koulussa. Matikassa mekaaniset laskut oli helppoja, mutta sanallisia mä en tajunnut ollenkaan siitä huolimatta, että ne olisi olleet vaikka kuinka helppoja muiden mielestä. Mikään ei meinannut jäädä päähän, ja mulla palo hermot jos vähänkin opettaja patisti yrittämään silloin kun en osannut. Mä oon lähteny monet kerrat ovet paukkuen luokasta pihalle. Vielä 23-vuotiaana, jolloin pitäisi olla jo aikuinen.
Et sä oo ainoo jolla on ollut elämässä ongelmia. Mutta sä oot jo aikuinen ja yli kolmekymppinen, ja sun pitäis tajuta hakea itse apua jos jokin asia on vaikeaa. Mä oon pelännyt koko tän helvetin päivän että saan toisen aivoinfarktin kolmen vuoden sisään, ja joudun soittamaan ambulanssin itelleni kun huimasi ja voimat meinas loppua. Onneksi olo parani. Mut se siitä. Sen pelon kanssa mun on elettävä. Ja infarkti oli syy miksi vihdoin ja viimein lopetin vuosi sitten tupakoinnin yli 22 vuoden jälkeen.Ok ymmärrän.. kamalaa tommonen. pitäs varmaa vähä tsempata...
Norppa83 kirjoitti:
Aina sää vaan noista autoista ja muista. Tiedän, että on kiva näyttää kivannäköiselle (että on mieleiset vaatteet ja tukka mieleisen näköinen jne. ja sekin voi piristää mielialaa), mutta entäs se mitä päänsisällä on. Ajatukset, arvot, mielenkiinnonkohteet (muut kuin pakonomainen tarve parisuhteelle), luonne, terveys jne. Meinaako ne sulle mitään? Ei auto ole prioriteetti numero yksi. Jos auto on ja ajokortti, niin pääasia, että auto kulkee ja että ei ole sentään ihan sellainen kottero, että hajoaa kesken ajomatkan ja ettei ole ihan kauhea bensasyöppö. Itselläni ei ole autoa ollenkaan eikä ajokorttia.
Ja ennen kuin voi tai kannattaa edes ajatella parisuhdetta, niin kannattaa opetella pitämään itsestään ja jos jotain ongelmia, niin hakea apua. Ei parisuhteessa jaksa olla, jos toinen vaan valittaa tai jos toisella on paljon kaikenlaisia päänsisäisiä ongelmia, joihin ei edes yritä hakea apua.Niin kai sitte joo.... totta
Norppa83 kirjoitti:
Ja ennen kuin voi tai kannattaa edes ajatella parisuhdetta, niin kannattaa opetella pitämään itsestään ja jos jotain ongelmia, niin hakea apua. Ei parisuhteessa jaksa olla, jos toinen vaan valittaa tai jos toisella on paljon kaikenlaisia päänsisäisiä ongelmia, joihin ei edes yritä hakea apua.Täyttä asiaa puhut. Ei puoliso jaksa jatkuvasti kuunnella samoja asioita uudelleen ja uudelleen.
Tästä syystä mulla on se ulkopuolinen kontakti, eli psyk.sh jolle puhua, ja jolta saa erilaista näkökantaa omien ongelmia kohtaan.Lauruska kirjoitti:
Täyttä asiaa puhut. Ei puoliso jaksa jatkuvasti kuunnella samoja asioita uudelleen ja uudelleen.
Tästä syystä mulla on se ulkopuolinen kontakti, eli psyk.sh jolle puhua, ja jolta saa erilaista näkökantaa omien ongelmia kohtaan.Mä tarvin terapiaa ja mulle tehtiin b lausunto. Toiv pääsen kohta alottaa.
allu35 kirjoitti:
Mä tarvin terapiaa ja mulle tehtiin b lausunto. Toiv pääsen kohta alottaa.
Toi on hyvä juttu. Se on se mitä tällä hetkellä tarvit. Sen neuvon annan seurattuani vierestä kuinka läheinen tuhoaa edelleen elämäänsä, koska häpeää jotain yli 40 vuotta sitten tekemättä jättänyttä asiaa, ja kuvittelee tuhansien ihmisten nauravan hänelle hänen selkänsä takana, että kerro terapeutille rehellisesti kaikista asioista mitä sulla on ollu tai on tällä hetkellä ongelmana. Enkä tarkoita sitä materiaa, eli vaatteita, autoa jne. Mut kerro myöskin noista mitä olet saavuttanut, kuten se että olet saanut vakityöpaikan, ja että viihdyt siellä, olet lopettanut juomisen jne, koska ne on suuria saavutuksia.
Muista myös että heillä on vaitiolovelvollisuus, joten ei tarvitse pelätä että kertomasi lähtee leviämään ympäriinsä, joten on helpompi avautua omista ongelmistaan, kun ei tarvitse pelätä että jos kerron niin kohta kaikki tietää. Varmasti sulle esitetään sellaisia kysymyksiä tai näkökantoja mistä et tykkää. Yritä muistaa kuitenkin että terapeutti kysyy niitä kysymyksiä auttaakseen sua selvittämään niitä ongelmia mitä sulla on, ja kyselemällä sillä tavalla terapeutti saa kokonaiskuvan sun tilanteesta jotta pystyy tekemään suunnitelman siitä, miten niitä ongelmia lähdetään purkamaan. Missään nimessä terapeutit eivät kysy kysymyksiään syyllistääkseen sua sun ongelmista, joten koita muistaa olla sanallisesti hyökkäämättä terapeuttia vastaan. Tunteet saa kyllä kuohahtaa, ja terapeutit ovat kuulleet vaikka mitä, mutta he tekevät vain työtään, jonka tarkoituksena on ottaa selvää missä ja mikä on ongelmana, ja miten sinä itse voit ruveta korjaamaan tilannetta.
Et tule saamaan mitään valmista tarjottimella ojennettua keinoa tyyliin; tässä tämä pilleri, ote se ja kaikki ongelmat häviää. He antavat sulle keinot ja mallin miten itse töitä tekemällä pystyt itseäsi auttamaan, ja sitä myöten myös ratkomaan omia ongelmia. Kovaa työtä se vaatii, eikä se ole helppoa. Mut ajattele näin motivoidaksesi itseäsi, että jos ja kun saat pääsi kuntoon, olet erilainen mutta parempi ihminen mitä tällä hetkellä, joka tuntee omat huonot puolet ja yrittää tehdä kaikkensa välttääkseen niiden esiintulon, ja jolla on paljon annettavaa sen lisäksi että on saavuttanut paljon.
Jos en olisi ymmärtänyt 2005 kesällä, että mun on pakko oppia puhumaan niistä vaikeista asioista mitä päässä pyörii, tai muutoin palaan samaan tilanteeseen, missä olin juuri ennen hyppyä; epätasapainoinen, arvaamaton, toisissa riippuva ja äkkipikainen, joka teki impulsiivisesti tyhmyyksiä, ja joka katu niitä myöhemmin. Jos olisin antanut olla psyykkeeni sellaisena kuin se silloin oli, en olisi kauaa pysynyt hengissä. Mä olen eri ihminen tällä hetkellä, mitä olin silloin. Vahvempi, joka tuntee omat huonot puolensa, ja tekee kaikkensa pitääkseen päänsä kunnossa. En oo saanu diagnoosia, mutta viime aikoina kun olen lukenut erilaisten persoonallisuushäiriöiden oireita, olen tunnistanut itsessäni lapsena ja nuorena ADD -piirteitä.
Toivotaan että pääset aloittamaan pian, ja että korona ei pitkitä hirveästi hoitoon pääsyä. Ja vika neuvo, itse koettu myös; jos sulle määrätään jotain mielialalääkkeitä, niin älä Jatkan jossittelua. Jos saat lääkkeen ja tunnet että siitä on apua, älä lopeta ilman lupaa, koska jos lopettaa liian aikaisin saattaa palata lähtötilanteeseen. Lopetin maaliskuussa 2004 masennuslääkkeen ilman lupaa, koska tunsin vointini olevan parempi, enkä tuntenut sitä tarvitsevani enää. 8 kuukautta myöhemmin hyppäsin kolmannen kerroksen parvekkeelta itsemurhatarkoituksessa. Nyt olen syönyt lähes 16 vuotta masennuslääkkeeitä säännöllisesti kesästä 2005 lähtien, ja voin syödä niitä vaikka lopun elämääni, jotta itsetuhoisuus pysyy poissa, ja pääni on kunnossa.
Lopuksi, mikäli pääni ei olisi ollut jo yli vuosikymmenen kunnossa, en näistä vaikeista asioista menneisyydessäni olisi pystynyt kertomaan täällä anopalstalla, saati irl kenelle tahansa. Saati että pystyisin erittelemään syitä käytökselleni kulloisessakin tilanteessa, ja yrittämään välttää tekemästä samoja virheitä uudelleen.Lauruska kirjoitti:
Toi on hyvä juttu. Se on se mitä tällä hetkellä tarvit. Sen neuvon annan seurattuani vierestä kuinka läheinen tuhoaa edelleen elämäänsä, koska häpeää jotain yli 40 vuotta sitten tekemättä jättänyttä asiaa, ja kuvittelee tuhansien ihmisten nauravan hänelle hänen selkänsä takana, että kerro terapeutille rehellisesti kaikista asioista mitä sulla on ollu tai on tällä hetkellä ongelmana. Enkä tarkoita sitä materiaa, eli vaatteita, autoa jne. Mut kerro myöskin noista mitä olet saavuttanut, kuten se että olet saanut vakityöpaikan, ja että viihdyt siellä, olet lopettanut juomisen jne, koska ne on suuria saavutuksia.
Muista myös että heillä on vaitiolovelvollisuus, joten ei tarvitse pelätä että kertomasi lähtee leviämään ympäriinsä, joten on helpompi avautua omista ongelmistaan, kun ei tarvitse pelätä että jos kerron niin kohta kaikki tietää. Varmasti sulle esitetään sellaisia kysymyksiä tai näkökantoja mistä et tykkää. Yritä muistaa kuitenkin että terapeutti kysyy niitä kysymyksiä auttaakseen sua selvittämään niitä ongelmia mitä sulla on, ja kyselemällä sillä tavalla terapeutti saa kokonaiskuvan sun tilanteesta jotta pystyy tekemään suunnitelman siitä, miten niitä ongelmia lähdetään purkamaan. Missään nimessä terapeutit eivät kysy kysymyksiään syyllistääkseen sua sun ongelmista, joten koita muistaa olla sanallisesti hyökkäämättä terapeuttia vastaan. Tunteet saa kyllä kuohahtaa, ja terapeutit ovat kuulleet vaikka mitä, mutta he tekevät vain työtään, jonka tarkoituksena on ottaa selvää missä ja mikä on ongelmana, ja miten sinä itse voit ruveta korjaamaan tilannetta.
Et tule saamaan mitään valmista tarjottimella ojennettua keinoa tyyliin; tässä tämä pilleri, ote se ja kaikki ongelmat häviää. He antavat sulle keinot ja mallin miten itse töitä tekemällä pystyt itseäsi auttamaan, ja sitä myöten myös ratkomaan omia ongelmia. Kovaa työtä se vaatii, eikä se ole helppoa. Mut ajattele näin motivoidaksesi itseäsi, että jos ja kun saat pääsi kuntoon, olet erilainen mutta parempi ihminen mitä tällä hetkellä, joka tuntee omat huonot puolet ja yrittää tehdä kaikkensa välttääkseen niiden esiintulon, ja jolla on paljon annettavaa sen lisäksi että on saavuttanut paljon.
Jos en olisi ymmärtänyt 2005 kesällä, että mun on pakko oppia puhumaan niistä vaikeista asioista mitä päässä pyörii, tai muutoin palaan samaan tilanteeseen, missä olin juuri ennen hyppyä; epätasapainoinen, arvaamaton, toisissa riippuva ja äkkipikainen, joka teki impulsiivisesti tyhmyyksiä, ja joka katu niitä myöhemmin. Jos olisin antanut olla psyykkeeni sellaisena kuin se silloin oli, en olisi kauaa pysynyt hengissä. Mä olen eri ihminen tällä hetkellä, mitä olin silloin. Vahvempi, joka tuntee omat huonot puolensa, ja tekee kaikkensa pitääkseen päänsä kunnossa. En oo saanu diagnoosia, mutta viime aikoina kun olen lukenut erilaisten persoonallisuushäiriöiden oireita, olen tunnistanut itsessäni lapsena ja nuorena ADD -piirteitä.
Toivotaan että pääset aloittamaan pian, ja että korona ei pitkitä hirveästi hoitoon pääsyä. Ja vika neuvo, itse koettu myös; jos sulle määrätään jotain mielialalääkkeitä, niin älä Jatkan jossittelua. Jos saat lääkkeen ja tunnet että siitä on apua, älä lopeta ilman lupaa, koska jos lopettaa liian aikaisin saattaa palata lähtötilanteeseen. Lopetin maaliskuussa 2004 masennuslääkkeen ilman lupaa, koska tunsin vointini olevan parempi, enkä tuntenut sitä tarvitsevani enää. 8 kuukautta myöhemmin hyppäsin kolmannen kerroksen parvekkeelta itsemurhatarkoituksessa. Nyt olen syönyt lähes 16 vuotta masennuslääkkeeitä säännöllisesti kesästä 2005 lähtien, ja voin syödä niitä vaikka lopun elämääni, jotta itsetuhoisuus pysyy poissa, ja pääni on kunnossa.
Lopuksi, mikäli pääni ei olisi ollut jo yli vuosikymmenen kunnossa, en näistä vaikeista asioista menneisyydessäni olisi pystynyt kertomaan täällä anopalstalla, saati irl kenelle tahansa. Saati että pystyisin erittelemään syitä käytökselleni kulloisessakin tilanteessa, ja yrittämään välttää tekemästä samoja virheitä uudelleen.Mitäs jos mä en saa koskaa naista mitä sitte?
Naiset vaan haluu koulutettuja miehiä ja rahaa pitää olla ja hieno mersu. Hki just tällästä.. pitäs olla fiksu. Eikä saisi olla tyhmä ja oppimisvaikeutta.. vittu naiset nirsoja
- Anonyymi
Lopeta toi kitinä. Hyväksy tosiasiat. Olet päässyt eteenpäin. Hienoa. Sulla On vakityö ja se on jo hyvä juttu. Olet lopettanut juomisen ja se on toinen hyvä juttu. Olet panostanut hygieniaan ja vaatteisiin. Siinä on kolmas hyvä juttu. Käyt lenkillä joka päivä ja salilla joka viikko. Siinä on neljäs hyvä juttu.
Sitten vielä työstämään tota sun tunnepuolta ja hermojen hallintaa. Kiinostaisko joku harrastus joka tois uusia tuttuja ja ajateltavaa. Anonyymi kirjoitti:
Lopeta toi kitinä. Hyväksy tosiasiat. Olet päässyt eteenpäin. Hienoa. Sulla On vakityö ja se on jo hyvä juttu. Olet lopettanut juomisen ja se on toinen hyvä juttu. Olet panostanut hygieniaan ja vaatteisiin. Siinä on kolmas hyvä juttu. Käyt lenkillä joka päivä ja salilla joka viikko. Siinä on neljäs hyvä juttu.
Sitten vielä työstämään tota sun tunnepuolta ja hermojen hallintaa. Kiinostaisko joku harrastus joka tois uusia tuttuja ja ajateltavaa.En tiedä mietin vain jatkuvasti kokoajan naisia.
- Anonyymi
allu35 kirjoitti:
En tiedä mietin vain jatkuvasti kokoajan naisia.
Harrastus kehiin, että saat muuta ajateltavaa ja näet muita ihmisiä.
Anonyymi kirjoitti:
Harrastus kehiin, että saat muuta ajateltavaa ja näet muita ihmisiä.
Töissä en ajattele naisia. auttaa paljon
No, yhdytäänpä sitten sun puheisiin, Allu. Oon niin yksin. Tässä juon olutta, kun kukaan ei haluu mua. Pitäis ruokaa laittaa kohta, mutta en jaksa. Ei ole ketään kelle laittaa. Ei ole oikein mitään. On paska tää koronakin. Sekin vielä vaikeuttaa. En saa untakaan, kun aina täytyy nukkua yksin.
Jep. Juon olutta(yks tölkki), kun pidän tästä kyseisestä oluesta. Kohta laitam ruokaa ja ihan maistuvaa yritän tehdä. Oon vähän sisutanutkin tätä kämppää ja kohta laitan jotain musiikkia soimaan. Osaan nauttia ihan yksinänikin elämästä ja yritän mennä päivä kerrallaan koronasta huolimatta. Ei kannata liikaa valittaa, ainakaan täällä netissä. Sen olen huomannut. Kyllä se päivä joskus paistaa edes pikkuisen risukasaan ja oloa helpottaa se, että yrittää tehdä jotain sellaista mistä nauttii, kuten vaikka musiikin kuuntelu. Ja tietenkin (ainakin sillointällöin) hyvän ruuan syöminen =)- Anonyymi
Sulla menee hyvin kun haet itsellesi apua. Hommaat harrastuksen. Ja lopetat naisen puutteesta vonkumisen. Elämä on hieno juttu. Sun tarttee vain löytää se ja itsesi. Hopihopi nyt sinne terapiaan tai jonnekin puhumaan vaikeuksistasi.
Olishan se kiva jos joku joskus lähtis treffeille ja antais mahdollisuuden.
Vaikka olin nuorempi nii sillon sentää kelpasin treffeille asti ja naiset halus tavata.. nyt en kelpaa ja kaikki tuntee mut
Enkä ollut nuorempana kaljuuntunut
- Anonyymi
"Ilmeisesti tällä naamalla ei vain saa koskaa naista ja rumaa lihvaakaa.
T. Allu"
Et ainakaan tuolla asenteella. Tajuatko reppana itsekään miten rumasti ja alentavasti naisita puhut? Miten lapsellisen narsistinen olet?
"Minä tarvisen, minä haluan, minun pitää saada." Viis siitä haluaako se toinen, Allu tässä on pääasia, Allun täytyy saada kun Allu kerran haluaa! Tuo on 5-vuotiaan kakaran ajattelutapa.
Kuvitteletko toisssaan että kukaan sellainen jota sanot "rumaksi ja lihavaksi" sen enempää kuin kukaan muukaa tuollaista miestä haluaa? Pelkkä minä minä minä minä. Pidät naista esineenä joka sinun täytyy saada. Se on oikeutesi!
Odotat ja oletat että nainen alistuu ja uhreutuu koska Allu nyt vaan haluaa?
Naamalla ketään ei todellakaan saa. Mitä h-ttiä tekee millään naamalla jos ja kun se on kiinni päässä jonka korvien väli viiraa oikein kunnolla! Sen naamanko kanssa sitten pitäisi olla parisuhteessa?
Sinulle ei auta muu kuin sanoa suoraan, ja sitä et kestä. Sinut on varmasti hemmoteltu ja taputeltu ja hyssytelty niin ettet ole millään tasolla kasvanut aikuiseksi. - Anonyymi
Jokaisrn rumanhan kannattaakin ehdottomasti ottaa kumppani, joka ilmaisee pitävänsä kimppanisan rumana. Sehän se tekeekin oikeen hyvää itsetunnolle. Parempi yksin, kuin ääliön kumppanina.
- Anonyymi
Mulla oli 28v ikäisenä jo 26500€ BMW
Mulla on työpaikka lopetin alkoholin.. kumma jos en saa naista kumma juttu
Enkä voi sille mitää et mul on oppimisvaikeus ja oon kaljuuntunut. Sentää käyn töissä. Mut haluaisin hitosti oman naisen.
Mua on iha tarpeeksi jo haukku tyhmäksi ja pienenä kiusattu ollut erityskoulussa ylä-aste.tehny paskaa.. saanu paljo potkuja.. ihme kävi et sain vakituisen työn.. mut en naista taida saada enää
En ole jaksanut käydä töissä ja aamuvuorot ei sovi ja en oo aina osannu töitä.. paljo ongelmia. Aikoinaa oli luottototiedot menny ja kaikkee.. onneks oon noussu ylöspäin.
allu35 kirjoitti:
En ole jaksanut käydä töissä ja aamuvuorot ei sovi ja en oo aina osannu töitä.. paljo ongelmia. Aikoinaa oli luottototiedot menny ja kaikkee.. onneks oon noussu ylöspäin.
Siia töidenkaa hirveesti ongelmia potkuja sun muuta...
- Anonyymi
Näitä Allun pstauksia kun lukee tulee mieleen että aika moista pompotusta laaja-alaisen kehityshäiriön saaneilla tuntuu olevan avun ja tuen saanti!
Ei oikein mikään taho ole erikoistunut juuri näihin? En tiedä.
Vaikka Allu onkin todella ärsyttävä tuntuu pahalle tuo yksin jääminen ongelmiensa kanssa. Allulla kun tuntuu olevan vielä tuota taakkaa psyykenkin puolella.
Tiedän että Suomessa on paljon avuntarvitsijoita tuuliajolla, oman onnensa nojassa.
Kun ihminen ei itse pysty eikä kykene hahmottamaan omia ongelmiaan, tajuamaan mistä tässä on kyse, on se kyllä melkoisen toivoton tilanne jäädä yksin.
Allulla on nyt kuitenkin työpaikka ja toimeentulo, on asunto ja katto pään päällä, se on jo paljon verrattuna moneen muuhun väliinputoajaan.
Kuitenkin kun tuo psyykkinen puoli tuntuu olevan yhtä kaaosta ja ihminen selvästi kärsii, normaali empaattinen ihminen tuntee kyllä myötätuntoa ja sääliä vaikka miten raivostuttaa ja välillä hiuksiaan repii kun taas törmää tähän samaan milloin missäkin ketjussa.
Jospa vain tietäisi mistä Allu voisi avun saada tai ainakin selkeyttä elämäänsä. Ei ainakaan jauhamalla samaa loitsua täällä kuukaudesta ja vuodesta toiseen.Mä olen sairas hullu. Mua kisattiin pahasti nuorena..vuosia haukuttu tyhmäksi. Oon jääny yksin. en saa terapiaa.. ei kukaa soita.. ei kukaa halua olla tekemisis. Postissa pärjään töissä kumma.. mutta mulla on oppimisvaikeus masennus jne
allu35 kirjoitti:
Mä olen sairas hullu. Mua kisattiin pahasti nuorena..vuosia haukuttu tyhmäksi. Oon jääny yksin. en saa terapiaa.. ei kukaa soita.. ei kukaa halua olla tekemisis. Postissa pärjään töissä kumma.. mutta mulla on oppimisvaikeus masennus jne
Niin no tarvin apua ja semmosta. On musaa hyvääki mutta oon kova valittaan ja erikoinen tyyppi ja näköjään en saa naista
No kun lukee näitä juttuja niin taidan olla tosi tyhmä ja toivoton tapaus.. noo eletään yksin
Harmittaa kun en voi olla normaali. Oon niin yksin näitten ajatusteni kanssa ja tuskin naista saan
- Anonyymi
Allun kirjotukset ovat vallanneet palstatilaa lähes kellon ympäri. Hänellä on moni asia keskivertoa paremmin.
Suurin ongelma luettujen viestien perusteella on "akaton elämä". Kertonut omista ongelmistaan, mutta en ole lukenut hänen missään kohtaa olleen tekemisissä Autismiyhdistyksen palveluiden monipuolisissa toiminnoissa. Yhdistyksen toimialaan ja tapahtumiin pääsee korona-aikanakin helposti mukaan erinäisin mm sähköisin tavoin.
En usko Allun olevan ainoa nuorehko sinkku, joka painii vastaavien ongelmien kanssa.
Ottaisi yhdistykseen aidosti yhteyttä. Tiedä vaikka kuinka kivan naisen löytäisi sieltä rinnalleen ja elämä tulisi taas elämisen arvoiseksi kahdelle samoin ajattelevalle.- Anonyymi
allu35 kirjoitti:
En halua mitää vammaista etkö tajua?
Tajuunhan minä.
Lievästi lukihäiriöinen, sisältäen lukemisen tai puhumisen vaikeutta, vieläpä kirjoitukseen liittyen ei mun mielestä ole suurikaan vammaisuuden aste. On paljon ammatteja, joissa ei panosteta muuhun kuin että hallitsee työnsä, mitä se sitten kenenkin kohdalla on.
Sun. rajut mielentilavaihtelut ovat suurin este tutustumisille. Anonyymi kirjoitti:
Tajuunhan minä.
Lievästi lukihäiriöinen, sisältäen lukemisen tai puhumisen vaikeutta, vieläpä kirjoitukseen liittyen ei mun mielestä ole suurikaan vammaisuuden aste. On paljon ammatteja, joissa ei panosteta muuhun kuin että hallitsee työnsä, mitä se sitten kenenkin kohdalla on.
Sun. rajut mielentilavaihtelut ovat suurin este tutustumisille.Olen töissä Postissa lajittelutyöt... sitä osaan tehdä vaikka mulla on oppimisvaikeus
- Anonyymi
allu35 kirjoitti:
Olen töissä Postissa lajittelutyöt... sitä osaan tehdä vaikka mulla on oppimisvaikeus
Niin muistan lukeneeni että oot lajittelupuolella. Se on tärkeää ja ihan ok, kaikilla ei ole mitään vakituista pestiä. Sun on skarpattava ittees, että saat pitää työsi, jos sut on vakituiseksi palkattu. Koskaan ei tietty tiedä, miltä alalta milloinkin vähennetään. Aika kun on mitä on.
Käynyt Vantaan lajittelukeskuksessa kahdesti. Toisen kerran hain sukulaistytön sisätiloista ja pääsin äkkiseltään tutustumaan lajittelupaikan toimintaan. Mielenkiintoinen mesta.
Siellä ei kaikki pärjää. Saat olla tyytyväinen itteesi ja olet tärkeä osa lajittelun sujuvuudelle. Anonyymi kirjoitti:
Niin muistan lukeneeni että oot lajittelupuolella. Se on tärkeää ja ihan ok, kaikilla ei ole mitään vakituista pestiä. Sun on skarpattava ittees, että saat pitää työsi, jos sut on vakituiseksi palkattu. Koskaan ei tietty tiedä, miltä alalta milloinkin vähennetään. Aika kun on mitä on.
Käynyt Vantaan lajittelukeskuksessa kahdesti. Toisen kerran hain sukulaistytön sisätiloista ja pääsin äkkiseltään tutustumaan lajittelupaikan toimintaan. Mielenkiintoinen mesta.
Siellä ei kaikki pärjää. Saat olla tyytyväinen itteesi ja olet tärkeä osa lajittelun sujuvuudelle.Kyl mä pärjään. Hyvin maksavat kuitenkin.. mutta ongelmat ovat nyt nämä naiset.
- Anonyymi
allu35 kirjoitti:
Kyl mä pärjään. Hyvin maksavat kuitenkin.. mutta ongelmat ovat nyt nämä naiset.
Oletko kokeillut chattipuolta? Siellä pystyisit ensin jutteleen naisen kanssa niitä-näitä ja näkisitte miten ajatukset kohtaa. Näissä ketjuissa harvemmin saat tarvitsemaa jutustelua-loanheittoa enempää. Sulle voisi olla helpompi antaa itsestäsi oikeampi kuva kiinnostavalle naiselle, kuin täällä tapahtuva toistaminen, johan itsekin turhaudut.
Moni asia etenee pikkuhiljaa...älä vaan heti käy ehdottamaan kainaloon pääsyä. Anonyymi kirjoitti:
Oletko kokeillut chattipuolta? Siellä pystyisit ensin jutteleen naisen kanssa niitä-näitä ja näkisitte miten ajatukset kohtaa. Näissä ketjuissa harvemmin saat tarvitsemaa jutustelua-loanheittoa enempää. Sulle voisi olla helpompi antaa itsestäsi oikeampi kuva kiinnostavalle naiselle, kuin täällä tapahtuva toistaminen, johan itsekin turhaudut.
Moni asia etenee pikkuhiljaa...älä vaan heti käy ehdottamaan kainaloon pääsyä.Ei niitä kiinnosta jutella mulle..
allu35 kirjoitti:
Ei niitä kiinnosta jutella mulle..
Mua enempi kiinnostaa seuranhaku nähä nainen.. ei mua kiinnosta jutella.. muutenkin naisen kaipuu on hirvee
- Anonyymi
allu35 kirjoitti:
Mua enempi kiinnostaa seuranhaku nähä nainen.. ei mua kiinnosta jutella.. muutenkin naisen kaipuu on hirvee
No ei niitä naisia kiinnosta mies jota ei kiinnosta jutella :D
No ei voi mitää. Ei ihmiset aina ymmärrä mua. Oon 36 v ja naiset kai pitää mua 20 v.
Ei täältä Pk- seudulta naista saa. Ovat prinsessoja koulutettuja ylimielisiä naisia.
Taitaa olla melko toivoton tilanne.. naiset varmaa jo tuntee mut... no täytyy yksin pärjätä.. mulla on vielä työpaikka toistaseksi
Ainaski mulla on iha hyvä palkkanen työ ja hieno asunto,, mut ei yhtää mitää naisia
Ennen kun olin nuorempi päälle 30 sain seuraa ja seksiseuraa.. naiset ei mitenkää halua enää ees jutella ja tavata vaikka nyt olen mennyt parempaa suuntaa
Siksi vituttaa ja turhauttaa ja valitan ku ärsyttää haluaisin treffeille.. ei niinku ketää halua tutustua.. en ole mikää saatana juoppo
On se kumma kun ei kukaan nainen anna ees mahdollisuutta munkaa lähtee treffeille..
Nykyään mä hermostun kun nään naisiaki ei toki hyvä juttu.. muttaku kaipaa sitä omaa naista niin kovasti.
Mulla menee hermot oon agressiivinen. Pommitan ihmisiä. En jätä ihmisiä rauhaan. Töissä pakko käyttäytyä hoitaa hommat. Mutta naistenkaa menee hermot. Ei niitä kiinnosta tavata ei ees lihavia..musta on tullut vihanen ja haukun naisia.
Tarvin apua joo. En ole niin epätoivonen kuitenkaa että ottaisin kenet vaan. Mä oon laskenut rimaa pulleampaa naiseen. Ei mitää vaikutusta oon yksin. Oon niin kyllästyny olee yksin. Ex jätti jo yli 2 v sitte.
Tuntuu kai olevan mahdottomuus mun saada naista.. kai se vain huoris käytävä.
Helvetti kun ei saa naista.. perkele tätä touhua.. aina yksin. Onneks nyt muut asiat rullaa. On töitä ja rahaa tulee hoitanu asioita vähä aikustunut mut oon kai toivon tapaus lihavalle myös.
Mun tilantees ei työ vaikuta ja mitkää muut asiat.toivoton tapaus ku ei tavis lihavaa edes saa.
Täälä etelässä vain nirppanokkia koulutettuja hienostonaisia ei niille kelpaa mikää. Merkkivaatteet pitää olla ja 20 tuhatta euroa Audi.
Sun pitäisi nähdä naiset keskenään erilaisina vähän muillakin seikoilla kuin
- onko ne lihavia vai ei
- onko ne koulutettuja vai ei
Näkee jo päältä et ne ovat pinnallisia kauniita merkkivaatteet. Ei kelpaa tavallinen mies. Pitää olla vielä älykäs.. kai täs pitäs ettiä työtön ruma lihava nainen tai juoppo
- Anonyymi
Todella törkyturpa tämä Allu-henkilö.
En ollenkaan ihmettele ettei naiset kiinnostu.
"kai täs pitäs ettiä työtön ruma lihava nainen tai juoppo" "ei kelpaa edes rumalle ja lihavalle".
Ja tuollaisenko pitäisi kelvata!!
"Olen laskenut rimaa". Mitä ihmeen rimaa? Kaivoitko sen maahan?
Ei kuule Allu, ei se naamasta eikä pituudesta eikä työstä eikä asunnostaa jne. parane miksikään kun suhtautuminen naisiin on tuo. Kuka tervepäinen koskaan haluaisi miestä joka ajattelee toisesta noin?! Kuka haluaisi olla se "ruma ja lihava" sinulle, se jonka pitäisi itsensä alentaa ja sinuun tyytyä?
Ja vain koska Allu nyt haluaa naisen hinnalla millä hyvänsä ja Allun on nyt saatava nainen ja naisen on nyt vain alistuttava ja uhrauduttava. Uskomatonta!allu35 kirjoitti:
Ihan sama. Toivoton tilanne. Pakko ajatella jo ikisinkkuutta piste.
Ihan sama olenko läski ruma komee.. ihan sama. Käyn töissä ja se siitä. Elän yksin.
allu35 kirjoitti:
Ihan sama olenko läski ruma komee.. ihan sama. Käyn töissä ja se siitä. Elän yksin.
Vittu ihan sama enää. Naisten aika on ohi
Nuorempana vielä sai naista perkele.Jep. Mieluummin kiltti ja ystävällinen ja kohtelias työtön kuin aina valittava ja toisia haukkuva töissä käyvä.
Ei auta, vaikka kuinka sanoo, että on vakituinen työ ja ettei ole ruma, kun valittaa koko ajan ja muutenkin perustaidot kohteliaassa käytöksessä vähän hukassa.Norppa83 kirjoitti:
Jep. Mieluummin kiltti ja ystävällinen ja kohtelias työtön kuin aina valittava ja toisia haukkuva töissä käyvä.
Ei auta, vaikka kuinka sanoo, että on vakituinen työ ja ettei ole ruma, kun valittaa koko ajan ja muutenkin perustaidot kohteliaassa käytöksessä vähän hukassa.No sitten ei voi mitää. Tulen olemaa aina yksin..vois tappaa ittensä
Norppa83 kirjoitti:
Jep. Mieluummin kiltti ja ystävällinen ja kohtelias työtön kuin aina valittava ja toisia haukkuva töissä käyvä.
Ei auta, vaikka kuinka sanoo, että on vakituinen työ ja ettei ole ruma, kun valittaa koko ajan ja muutenkin perustaidot kohteliaassa käytöksessä vähän hukassa.No mussahan on vaa pelkkää vikaa.. ihan sama mulle riittää tää paska
Norppa83 kirjoitti:
Ei auta, vaikka kuinka sanoo, että on vakituinen työ ja ettei ole ruma, kun valittaa koko ajan ja muutenkin perustaidot kohteliaassa käytöksessä vähän hukassa.Ihan sama pysytään yksin
En halua ees nähä naisia enää. en koskaa jutella ja pysyn yksin.. onneks pärjään töissä. Muuten aina vittu yksin... en jaksa ketää enää
Nyt taitaa olla jo liia vanha ja toivoton tapaus. Ennen nuorena sai naista ja seksiä ja nyt se on siinä
Oon kyl jääny yksin. Taidan olla toivoton tapaus. ei voi mitää... ärsyttää nii vitusti ku on tällänen.. muaki haukutaa tyhmäksi.. ihan sama jos haukun naista lihavaksi
Vittu en edes halua laihaa naista... itelki mahaa.. mutku ei kelpaa nii ei
. Ottakoot saatana normaalin miehenEn ainaskaa oo alkoholisti ja nyt käyn töissä. Perkele ollaan ikisinkkuja.. pakko saada maksulliselta ees joskus läheisyyttä
Ihan sama ei ketää kiinnosta.. kohta takas töihin. Elämä on.
Hetken tänne kirjotetaa, loppuu ku seinää samatien.. Ihan sama.
Mä oon tällänen en muutu. Kaikki normaalit saa naisia saatana rumatki.
Kivakun muut miehet osa. saa seksiä ja läheisyyttä..
Huhuu miks ihmiset hiljeni??
Alussa ihmiset kirjotteli.
Mitä hittoa kukaa ei vastaa?Kivaku toiset miehet saa koskea naista ja seksiä saatana.
- Anonyymi
Kiva kun osaat olla iloinen toisten puolesta!
On se helvetti kun ei ketää vastaa.. parempi saatana elää yksin.
- Anonyymi
Raskasta kyllä jos ei naista saa ollenkaa
- Anonyymi
Saahan sitä rahalla
Miksei kukaan kirjota mitään???
Haluat siis, että kuka tahansa kirjottaa sulle mitä tähansa. Olet senkin suhteen epätoivoinen.
Norppa83 kirjoitti:
Haluat siis, että kuka tahansa kirjottaa sulle mitä tähansa. Olet senkin suhteen epätoivoinen.
En ole.. mutta mulla ei ole kavereita
. Äiti vain soittelee oon jumis elämäs ja kukaa ei halua olla tekemisissä. Tarvin kyl terapiaaallu35 kirjoitti:
En ole.. mutta mulla ei ole kavereita
. Äiti vain soittelee oon jumis elämäs ja kukaa ei halua olla tekemisissä. Tarvin kyl terapiaaOlis kiva saada ees naispuolinen kaveri vaikka...kun en naista saa
- Anonyymi
Ei ruma mies kelpaa naisille. Olet ruma etkä siksi saa naista koita se ymmärtää. Ala harrastaa vaikka kalastusta ja unohda naiset iäksi , ne ei sua halua koska et ole komea top 10 mies. Lihavat naiset haluaa samoja miehii kun missit eli komeita top 10 miehiä. Muutenhan kaikki me rumat miehet saatais naisia.
En missää nimessä ole ruma. Täälä kehuttiin ihan kivan nököseksi mä en vaan saa naista. Rumatki kyl saa naista
- Anonyymi
allu35 kirjoitti:
Älä juaha tommosta typerää paskaa. Sain ennen kuitenkin naisia. Olen kuitenkin saanut naista
Miten se auttaa sua nykyään, että olet joskus saanut?
Ei näytä paljoa lohduttavan, kun kirjoitat tänne satoja viestejä päivässä aiheesta "en ikinä saa". Anonyymi kirjoitti:
Miten se auttaa sua nykyään, että olet joskus saanut?
Ei näytä paljoa lohduttavan, kun kirjoitat tänne satoja viestejä päivässä aiheesta "en ikinä saa".No mä oon tällänen..ennen sain jopa työttömänä seksiä.
Jotkut ei vaan saa naisen kosketusta tai seksiä ja mitää. Rankkaa on elämä yksin.
- Anonyymi
Rahalla saa
Naiset ettekö halua seksiä?miksei kelpaa?
En ymmärrä. Jatkuvasti tuntuu et löytää vääränlaisia naisia ja heitä ei kiinnosta.. eivät koskaa ota ite yhteyttä. En ymmärrä naisia
Ei sitä näytä kelpaavan saatana ikinä. Täytyy mennä maksullisiin
- Anonyymi
Kannattaa, rahalla saa aina
- Anonyymi
Ei niitä muita ole kuin maksullisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niitä muita ole kuin maksullisia.
Sit täytyy vain katsoa pornoa
Vittuku ärsyttää noi naiset ku ei niitä mikään kiinnosta. sanovat vaa joo et ole ruma. ei silti kiinnosta ja joo kyl se oikea joskus tulee. No ei tule saatana.
- Anonyymi
"Mulla menee hermot oon agressiivinen. Pommitan ihmisiä. En jätä ihmisiä rauhaan. Töissä pakko käyttäytyä hoitaa hommat. Mutta naistenkaa menee hermot. Ei niitä kiinnosta tavata ei ees lihavia..musta on tullut vihanen ja haukun naisia."
Tuolla käytöksellä ei varmasti tule naista.
Ei vain ymmärrä naisia.. ehkä väkisin oltava yksin.
- Anonyymi
Ei tarvii, maksullisilta saa aina ja varmasti
Mul on badoo ei ketää koskaa ota yhteyttä ja se on semmosta..
- Anonyymi
"Mulla menee hermot oon agressiivinen. Pommitan ihmisiä. En jätä ihmisiä rauhaan. Töissä pakko käyttäytyä hoitaa hommat. Mutta naistenkaa menee hermot. Ei niitä kiinnosta tavata ei ees lihavia..musta on tullut vihanen ja haukun naisia."
Jännä ettei naiset kiinnostu Anonyymi kirjoitti:
Jännä ettei naiset kiinnostuEipä ne koskaan. Ja tuskin tulee.
Pääsis edes joskus naisen kainaloon ja harrastamaan seksiä.
Yks nainen sanoi näytän söpöltä mut ei sitä sit kai kiinnostanut.
Norppa83 kirjoitti:
Se on toi sun luonne. Ainakin täällä netissä esiinnyt valittavana ja myös välillä haukut.
voi olla.. ennen mä en haukkunut ja valittanut niin paljon, mulla oli kaunis nainen hetken aikaa 2 naistaki mut molempien kans ei tullut mitää
allu35 kirjoitti:
voi olla.. ennen mä en haukkunut ja valittanut niin paljon, mulla oli kaunis nainen hetken aikaa 2 naistaki mut molempien kans ei tullut mitää
Mä oon muuttunut pahempaa, onneks nyt sain töitä. mut silti pahempaa, valitan ja oon ilkee ja hermot menee, täytyy alkaa syömää tota olantsapiinia kaiketi
Norppa83 kirjoitti:
Se on toi sun luonne. Ainakin täällä netissä esiinnyt valittavana ja myös välillä haukut.
Sitten usein hermostun kun nään muilla miehillä naiset ja kauniit, mä oon aina yksin tai mutsinkaa.. se turhauttaa ja syö hermot
Naiset sanoo kaikki mut ei niit ees oikeesti kiinnosta. Kaikkee joo et oo ruma. Oot kivan näkönen. Naiset mitä hittoo. Miksette sit lähde treffeille????
Harmi kun oon iha ok näkönen mut luonne persoona ei kelpaa ees tavis lihavalle naiselle
Harmittaa ku nuorempana alle 30 v vielä jotenki kelpasin. Kai oon pahasti muuttunut
Hittoko ärsyttää. Onneks se terapeutti soittaa tänää.. mussahan on vaa vikoja saatana ja kaikki haukkuu..ei sitte saatana koskaa saa naista piste.
Taidan alkaa syömää sitä olantsapiinia kun sitä mulle ehdotettiin
No ainaski on töitä ja hyvä palkka ja huomenna tulee lisää rahaa.. aah menee hyvin
Ja kukaan ei vastaa...
Ratkeaisko sun ongelmat tosiaan vain sillä, että olisit parisuhteessa? Ite luulen, että ei. Sitäpaitsi parisuhteessa pitää kuunnella myös sitä toista osapuolta, mutta jos sää et kuuuntele täälläkään ihmisiä, jotka sulle kirjottaa ja sua neuvoo, niin miten sitten pystysit olemaan jonkun toisen kanssa. Kysyinpähän vaan.
Kyl mä kuuntelen mut oon vaikee ihminen, toiv nyt pääsen terapiaan, se ois jonkinlainen kongnitiivinen terapia, mut lausunto on jo tehty ja oon saanut apua hyvä niin... mutta tarvin tosiaan apua
Voi olla jos olisin erilainen ihminen tai emmä tiedä, naiset lähtis treffeille edes hitto joku, mut ei ketää. en jaksa ees naisiin ottaa yhteyttä ku ei niitä automaattisesti perkele kiinnosta
allu35 kirjoitti:
Voi olla jos olisin erilainen ihminen tai emmä tiedä, naiset lähtis treffeille edes hitto joku, mut ei ketää. en jaksa ees naisiin ottaa yhteyttä ku ei niitä automaattisesti perkele kiinnosta
Sanotaa vaa joo et sä ruma ole kyl vielä joskus löydät jonkun, heikolta näyttää kun kyllä osa muista miehistä löytää.. ihan tavallisen näkösiä. en mäkää vitun ruma ole
No turha tänne kirjottaa ei ketää kiinnosta, onneks mul menee ihan hyvin, on pysyvä työ. oon saanu sen lausunnon ja mahdollisuus päästä terapiaa jne. Naista tuskin saan ja se on hyväksyttävä
En ole koskaa käynyt missää terapiassa ja on ongelmia paljon, vain neuropsykologisessa kuntoutuksessa joka oli väärä ja lopetin
allu35 kirjoitti:
En ole koskaa käynyt missää terapiassa ja on ongelmia paljon, vain neuropsykologisessa kuntoutuksessa joka oli väärä ja lopetin
Sitten ei pääse treffeille naistenkaa ollenkaa,, se on vain pahentunut mun käytös ja viha ja kaikkee valitan vaa enempi ja enempi kun kaipaisin seuraa ja ei ole naispuolisia kavereitakaa
allu35 kirjoitti:
Sitten ei pääse treffeille naistenkaa ollenkaa,, se on vain pahentunut mun käytös ja viha ja kaikkee valitan vaa enempi ja enempi kun kaipaisin seuraa ja ei ole naispuolisia kavereitakaa
Siihen vielä päälle 2 v sitte ex jätti ja kaikkee.. en tiedä miks syytä en saanut kunnolla. .hitto jätti vaan.. meni sit hänen puolelta uudet kaverit jäin työttömäksi ja kaikkee ihan tyhjän päälle ja sekosin vaa.. ja musta tullut vaikeempi
EIpä ketää vaikka tulis 1000 naista jonoo, oon kyl ihan komee mies ja pitkä, mut ei ketää kiinnosta munkaa ees jutella ja lähtee treffeille oon kai menetetty ongelma tapaus
Ei voi mitää. Täytyy elää yksin ja käydä maksullisissa.
Pitäs väkisin unohtaa ne naiset ku ei niitä koskaa kiinnosta.. vaikka on töissä ja panostaa itseensä
Parempi tehdä töitä ja olla yksin ja unohtaa naiset...
Jos kerta oon tyhmä mielenterveyspotilas mutta en ruma.. ainaski pärjään töissä jos en naista koskaan saa
Ainaski työssäni oon hyvä mut en saa naista koskaa.. parempi käydä joskus huorissa
Turha tänne kirjottaa joo. Haen apua.
Selkeesti iso ero nuorempana sai naisia ja oli kauniita naisia
. Nykyää iha vitu yksinKai oon sit muuttunu itse tai naisista tulleet helvetin nirsoja!!!
Kirjotan saatana yksikseni täälä.. ei lihavatkaa naiset halua enää treffeille mitä ennen
Perkele olkaa sitte saatana hiljaa... yksikseni kirjotan täälä
Eipä ihmisiä saatana kiinnosta mun elämä vaikka käyn töissä ja semmosta, oon silti ihan yksin
Ei naiset ees vastaa netissä. voi helvetti miksette vastaa mitää?
- Anonyymi
Kelpaisko nainen vain kaveriksi.
Anonyymi kirjoitti:
Kelpaisko nainen vain kaveriksi.
kelpais, mut ei mulla ole ketää kavereita ei tuttuja ei mitää. oma äiti vain, ei kukaan halua olla munkaa tekemisis
Mikä saatana kaikkia vaivaa... oon yksin halun seuraa
Ehkä joudun vaa olee aina vittu ilman naista ja masentunut ja tämmönen. vittuku ei koskaa kelpaa saatana
Ennen sentää naiset mut halus nähäkki joskus ja pääsin treffeille, helvetti enää ei yhtää mitää oon jumissa ja yksin aina vloput
Joo en tiiä mikä ihmisiä vaivaa taas tänää..
painukaa vittuun sitte.. aina saa yksin kirjotella... hetken vastataan ja kirjotellaan loppuu ku seinää
PERKELE TAIDAN OLLA SIT IKISINKKU KU EN VITTU KOSKAA KELPAA VAIKKA MITEN AJATTELEN ASIAA
Tuntuu saatana että kaikki alkoholistit kyllä kelpaa ja sekopäät.. mut en minä koskaa
Siks hermostun ja valitan ku en kelpaa naisille.. jaksa noita maksullisia enää. Taidan olla ihan toivoton tapaus ja ruma..
Pitäs varmaa laihduttaa ja hommata ne hiukset päähän
En tuu ikinä ikinä ymmärtää naisia ja oon jatkuvasti masentunut ja yksin vaa
Mun mielestä oon ihan ok näkönen ja pitkä. Luulis et ees jotain säpinää. en ees juo alkoholia. En sit ymmärrä saatana
Turha varmaa enää koskaa miettiä naisia. Muut saa kyllä naista.
Taidan lähtee johki. Alkaa nii vituttaa tää touhu
Mulla ei oo kavereita ja mitää. Oon aina yksin
- Anonyymi
Voithan sä tietty laihduttaa ja maksaa pari tonnia hiustensiirrosta mutta en usko että se korjaa tilannetta.
Sun tilanne korjaantuu vasta kun saat pääkopan kuntoon. No ei voi mitää. Yksin oltava. ei ihmiset ymmärrä mua
No ei voi mitää yksin oltava, rupeen kohta siivoon, meen kattelee ulos naisia ja käyn syömäs mulla on onneks rahaa, teen yksin asioita ku kerta naisia ei kiinnosta koskaa. on mussaki hyviä juttuja, mut en ymmärrä. täälä eteläs asuu niin ylimielistä paska porukkaa
Tuntuu et pitäs olla niin hieno auto koulutettu ja kaikkee ihme paskaa. yksinäisenä mäki olen paljo ei mulla ole ketää.. vähä jumissa tää elämä. siksi haluaisin naisen, mut en kelpaa. toiki yks sanoi mua söpöksi no ei se nyt enää vastaa viesteihin, sanoin et jatkoja vaan.
Sit pitäs kai olla komeempi ja nuorempi että kelpais, kyl mä ennen pääsin vaa treffeille kaikki on loppunu ku seinää ja ihmettelen et mitä hittoa.
Vaikka en omasta mielestäni ruma ole, eikä naiset sanoneet, ihmettelen tosi outoa kun kaikki on loppunu ku seinää, mul on badoo ja tollasta mut ei mitää niinku hitto en oo yhtää kiinnostava, en ymmärrä mikä naisia vaivaa, pidän itsestäni huolta nyt on työpaikka ja oon aikustunut, mut niinku ei vittu mitää..
Antaa olla jos ei kelpaa. ainaski oon kovasti noussu parempaa suuntaa, ja kaikki alkaa olee ihan hyvin mut naistenkaa ei niinku paskaa mitää.
on sanottu kumma ettei naiset kiinnostu pitkä mies ja ihan ok näkönen, sanos muuta, kai maine menny tai kaikki jo tuntee, ku ennen ne kyl lähti treffeille, ja sillon ennen join ja kävin baareis sain naista, mut nyt kaikki muuttunut, en jaksa enää juoda ja käydä baareis ku ei vaa koronan takia ja semmosta huvita, mut täytys varmaa rohkeentua ja livenä kysyä mikä mus on vikana
Mulla on badooski monta kuvaa ja teksti, ei niinku hitto mitää, ennen kyllä onnistui ja olin sillo iha luuseri työtön, mut nyt ei onnistu, ja sit ei muka saisi valittaa, en ymmärrä.
Ei kukaa tänne kirjota mitää joten annan olla.
moro, minkäs verra ikää?
- Anonyymi
Älä nyt hyvä ihminen Allua tänne takaisin houkuttele!
Se mesoaa nyt vauva.fi palstalla riesana.
Allu on kohta 37, heikkolahjainen joitain muita mt-ongelmia. Viitisen vuotta jankannut ja hokenut täällä, ei kaivata takaisin!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422631Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse802014Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101898Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki831357- 671315
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171238TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161108Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901090- 71943
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42934