Nysväilyä kotona ja munkkia syöden ja simaa juoden. Tosimiehet lähtee naisia iskemään baariin ja juomaan viinaa.
t viinamies
Palstalaisten vappu
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kerran vappuna bileissä kaverin luona yks nainen otti minulta suihin parvekkeella. Ne oli silloin hyvät bileet.
t viinamies Jotain pihahommia kotona ja maalla. Ei kiinnosta baarit, eikä naiset. 😆
Ehkä joskus toiste... mutta sittenkin baarit ja naiset erikseen. Ei toimiva yhdistelmä.Nysväilen kotona, en juo simaa enkä syö munkkia, mutta juuri siksi se onkin parasta. Saan sellaisen vapun kuin haluan, eikä aamulla tarvitse miettiä että missä on ja miten pääsee kotiin.
Ei ylimääräistä stressiä siitä, miten se vappu loppujen lopuksi menee, eikä missään nimessä ole jysäriä ja huonoa oloa seuraavana päivänä. Saati että mennyt yö on aamulla pelkkää blackouttia, kuten aika monella saattaa olla, sillä seurauksella, ettei sillä juhlimisells oikeastaan saavuttanut mitään mitään muuta kuin pelkkää päänsärkyä ja mahdollisesti morkkiksen.- Anonyymi
Vaput on jo vietetty ja juhanus jo odottaa.
- Anonyymi
Juhannussima odottaa.
- Anonyymi
Jps ei ollut aivovaimoa eilen, niin ei tule ikinä olemaankaan.
- vanha sanonta. - Anonyymi
Niin vappuna kuin muulloinkin, kumppanin voi löytää vain viinaa juomalla.
t. viinamies - Anonyymi
Naisiin tietenkin menen että se on ihan sama mitä näin lesken roolissa tekee onko kotona vai kaverilla 🤣🤣🤣😂😂😂
Eipä ihmeitä. Oomme arestissa.
- Anonyymi
Itse olen ehkä vähän iloinen kun olen ehkä ihastunut joihikin tyttöihin pitkästä aikaa... itselleni noniin liittyy monimutkaisiin asioihioihin mitä ei pitäisi kertoa...
Saan kertoa jos hasluaa kuulla mutta niin julmia juttujia.. - Anonyymi
Mene kaupunkiin: https://www.youtube.com/watch?v=z_m4Qb0iW-o
- Anonyymi
Juon bissee naisen kanssa. Saatan saada seksiäkin.
- Anonyymi
Ahteet ja sun oppi ei ihan sovi yhteen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1417988Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.323170Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole3892254Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422841780Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih1501644Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh211481- 151248
- 1001239
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1371162- 181142