Rakas? Mies?

koska sä tuut kun mä rakastan sua ihana. On niin ikävä.
33122
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 33

Vanhimmat

Odota tarkistan kalenterista.
Niin milloin voisin tulla?

Äänestä
  • Sä oot tervetullut milloin vaan. Oon sun.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Sä oot tervetullut milloin vaan. Oon sun.

Kalenteri näyttää et 26.11.2024 voin tulla, käykö?

Äänestä

Kävin jo neljä tuntia sitten.

Äänestä
  • Harmi kun en nähnyt. Nyt tuli tosi ikävä :(

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Harmi kun en nähnyt. Nyt tuli tosi ikävä :(

Oma tyhmyytes.

Äänestä

Tulin tunti sitten. Tinder-naisen rinnoille.

Äänestä
  • Ole sinä nainen jo hiljaa. Mustasukkainen harakka.
    Sivusta.

Äänestä

• Harmi. Olet siis portto, nyt surettaa :(

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Harmi. Olet siis portto, nyt surettaa :(

Mitä sä minua matkit? Mua ei sureta yhtään, jos joku tyttö kuvittelee tulevansa toisen tisseille.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Harmi. Olet siis portto, nyt surettaa :(

Tämä siis sivusta. Jostain on niin kiva esiintyä aloittajana täällä.
    En minä tuollaisia tindertyyppejä itse kommentoisi mitenkään.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ole sinä nainen jo hiljaa. Mustasukkainen harakka.
    Sivusta.

Mies olen. Itse olet harhainen joku.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä sä minua matkit? Mua ei sureta yhtään, jos joku tyttö kuvittelee tulevansa toisen tisseille.

Olen ap, jätä mut rauhaan. Olet itse mies!!!

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Tämä siis sivusta. Jostain on niin kiva esiintyä aloittajana täällä.
    En minä tuollaisia tindertyyppejä itse kommentoisi mitenkään.

Sä olet sivusta, mun kommentti ei! Painu pois.

Äänestä

• Mutta minua kyllä kiinnostaa, tuliko se Tindernainen, myös? 🤔
    -sivusta

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Sä olet sivusta, mun kommentti ei! Painu pois.

Eikö vastaukset miellyttäneet... Yhyy yhyy

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta minua kyllä kiinnostaa, tuliko se Tindernainen, myös? 🤔
    -sivusta

Miksei kukaan vastaa tähän, hei Tindermies?! Kyllähän miehen pitää saada nainen tulemaan, ei se muuten mikään mies ole!!

Äänestä

Tulen tulen.

Äänestä
  • Huomenet sulle.
    Älä lupaa semmosta mitä et uskalla täyttää.
    Aloittaja voi pahastua tyhjistä lupauksista.
    Kivaa keskiviikkopäivää.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Huomenet sulle.
    Älä lupaa semmosta mitä et uskalla täyttää.
    Aloittaja voi pahastua tyhjistä lupauksista.
    Kivaa keskiviikkopäivää.

Miksen uskaltaisi? Hyvää tiistaipäivää sulle!

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Jos oikeasti uskaltaa niin ei leiki nettipalstalla että menee tuntemattoman ihmisen luokse ,
    jos oikeesti uskaltaa niin sillon puhuu sen oikeen kanssa irl eikä täällä lupaile tuntemattomille olemattomia. Siv.huom.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Sinähän sen itse tiedät miksi et uskalla mitään, tämän enempää.
    Ed.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Kulkkaas ukkelit, asia on kyllä niin että niin kauan kun te palstalla jurnutatte tulevanne
    täysin tuntemattoman akkasen tykö niin teistä ei oo yhtikäs mihinkään ettekä te uskalla yhtikäs mitään. Ja kehtaatte vielä vängätä vastaan, häpeemättömät.
    Jos uskaltaa niin ei sillon tarvi palstalla leikki - uskaltaa mennä naisen tykö.
    Hepskukkuu ukkelit vaan.

Äänestä

• En pahastu tyhjistä lupauksista. Ymmärrän, että ollaan palstalla. Tule vaan. :D
    Tulin katsomaan onko täällä rauhoituttu yhtään. Ei siltä näytä.

Äänestä

Onhan siinä tarjokkaita mistä valita.

Äänestä
  • Ei kelpaa kuin yksi mies. Kyllä sä sen ymmärrät, pitää vaan riehua ja nolata itteensä päivästä toiseen sunkin. Ketä kiinnostaa kakkasi mitä tänne yksin suollat päivät pitkät. Ei ketään.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ei kelpaa kuin yksi mies. Kyllä sä sen ymmärrät, pitää vaan riehua ja nolata itteensä päivästä toiseen sunkin. Ketä kiinnostaa kakkasi mitä tänne yksin suollat päivät pitkät. Ei ketään.

Kukakohan tänne suoltaa päivät pitkät jonninjoutavia "sulle mies" -aloituksia. Sinä ap-mies. Hienosti jaksat esittää naista täällä, sut vaan tunnistaa heti sun vastauksistasi teinimieheksi, ei kukaan nainen vittuile toisille naisille noin. Röllykkä olet.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Kukakohan tänne suoltaa päivät pitkät jonninjoutavia "sulle mies" -aloituksia. Sinä ap-mies. Hienosti jaksat esittää naista täällä, sut vaan tunnistaa heti sun vastauksistasi teinimieheksi, ei kukaan nainen vittuile toisille naisille noin. Röllykkä olet.

Täysin samaa mieltä! Olen tunnistat tuon ihmisen ja helppo tunnistaa tyylistä. Milloin esittää naista, milloin miestä. Usein vastailee itselleen aloituksissa.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ei kelpaa kuin yksi mies. Kyllä sä sen ymmärrät, pitää vaan riehua ja nolata itteensä päivästä toiseen sunkin. Ketä kiinnostaa kakkasi mitä tänne yksin suollat päivät pitkät. Ei ketään.

Hehkis juu, ei kelpaa kuin yksi mies ja tossa yläpuolella juuri sanoit tuntemattomalle että TULE VAAN .!!
    Vaikka edellisen tossa haukuit niin se oli sentään paljon fiksumpi sanoissaan kuin sinä; tule vaan tuntematon. Sellaista kakkaa sinulla.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Tässä eräs nainen joka käyttää samoja sanoja , sulle miehelle, kirjoittaessani hänelle.
    Mutta voihan joku mies kirjoittaessaan käyttää samoja sanoja.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Tietäjä - lyylit ne taas tietämässä. Voi prkl tätä tyhmyyden määrää täällä.

Äänestä

Lauantaina klo 8 taas huoltoasemalla nuorempi nainen.
Terveisin: vanhempi mies töistä

Äänestä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

koska sä tuut kun mä rakastan sua ihana. On niin ikävä.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu