Kaikista eniten haluaisin

Anonyymi

Pillua elämässä. Toiseksi eniten haluaisin rikastua . Kolmanneksi eniten haluaisin olla hyvä kokki.

27

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tiedätkö mitä?

Tuo tulee olemaan karmea pettymys. Olet selvästi nuori mies ja arvojärjestyksesi ei ole ehtinyt kehittyä.

Vanhemmalta mieheltä kun kysyt, niin ne kaikki tietää että nainen olisi aikoinaan pitänyt valita kuutiomäärän perusteella.

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Nainen on valittu tuottavan hehtaarimäärän perusteella.😉 Toki toyboyna annan hänelle takaisinkin.

Siinä on teille nuorille kosseille tavoitetta. 😜

>Simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen on valittu tuottavan hehtaarimäärän perusteella.😉 Toki toyboyna annan hänelle takaisinkin.

>Simiti<

Mitä ne hehtaarit auttaa, jos ne on juuri hakattu ja rahat hassattu?

Panostan edelleen kuutioihin. Kossi.

-keinovaginamies-

• Anonyymi kirjoitti:

>Simiti<

Sulle passaisi hyvin joku miljoona hehtaaria Saharaa ja hiekkapillu kaupan päälle. Sitten panisit sen tuottamaan. Siis Saharan, ei hiekkapillun.

• Anonyymi

Rikastuminen on noista helpointa, kokkaaminen vaikeinta.

• Anonyymi

Mä olisin veikannut kyl kolmoseks sitä ekaa toivetta. Ihan vain älyllä.

• Anonyymi

Terveys, rakkaus mulla.. Silloin on tarpeeksi rahaa, jos tulee toimeen.

• Anonyymi

Kun juo viinaa baareissa niin tutustuu naisiin ja silloin saa pillua kaikista eniten.

T viinamies

• Mä oikeastaan haluisin eniten ihan omaa aikaa. 🤔

Mun oma aika jää aika paljon kaiken muun hässäkän jalkoihin. Nyt viikonloppuna oli muksut ja ens viikonloppuna tartteis nikkaroida pergola maalle, että vanhukset pääsee varjoon pihalla.

Kotonakin ois vaikka mitä laittamista, mutta työt ja kaikki muut touhotukset sotkee...

Tälleen keväällä vois ollakin lomalla ja tehdä ihan omia hommia vaan... ehkä joskus...???

• Anonyymi

Naisia pitää haluta eniten elämässä.

• Sun kannattaa keskittyä ny tohon kakkoseen:
      Jos onnen tahdot saavuttaa, ota vekseli, laina tai veikkaa!

Kun sulla on rahaa, rahalla saat ainakin maksullisia.
      Voit myös palkata kokin, turha ite safkaa duunata.

Tai sit tietty vois keskittyä ihan vaan elämiseen ja nauttia kaikista pienistäkin asioista joita vastaan tulee.

• Anonyymi

1. Et saa. 2. Et rikastu. 3. Et pysty.

Case Closed.

• Anonyymi

En halua elämää, en halua mitään elämässä, en halua naisia eikä mikään kiinnosta.

• Anonyymi

No mutta.sinunhan toiveesi on terveellä pohjalla..🙄tairat olla lyyseriätmi.

• Anonyymi

Pillu on ylimainostettua. Rikkauskaan ei takaa onnellisuutta. Mutta hyvä kokki... Siinä on tavoitetta.👍

>Simiti<

• Anonyymi

Mulla sama paitsi että järjestys tämä:

1) pillua
      2) pillua
      3) pillua

• Anonyymi

Haluaisin sähköiskun kaikista enoten.

• Anonyymi

Haluaisin töitä mutta olen liian ruma joten en saa töitä.

• Kaikista eniten haluaisin hyvän kuoleman..
      Se on väistämättä edessä ennemmin tai myöhemmin, joten voi kun se olisi hyvä.

Toiseksi eniten haluan hyvän elämän ennen kuolemaani.

Kolmanneksi.. rakkaus ei olisi pahitteeksi..

Ja minähän en pyydä paljoa .. heh.

• 2 & 3 kun on kunnossa, niin luulen että 1:stä ei voi välttää.

• Anonyymi

Kyllä voi. Ei keittotaito tai mammona itse itseään mainosta. Joku nainen pitäisi saada syömään niitä ruokiasi, mutta ei onnistu jos et ole muuten kiinnostava. Ja jos kaiken rahan sijoittaa tai muuten käyttää järkevästi eikä pröystäilevästi, ei nainen pääse edes tietämään siitä varallisuudesta. Ellei sitten ala kylällä kehuskelemaan, mutta silloin taas on vaarana ettei kukaan usko.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä voi. Ei keittotaito tai mammona itse itseään mainosta. Joku nainen pitäisi saada syömään niitä ruokiasi, mutta ei onnistu jos et ole muuten kiinnostava. Ja jos kaiken rahan sijoittaa tai muuten käyttää järkevästi eikä pröystäilevästi, ei nainen pääse edes tietämään siitä varallisuudesta. Ellei sitten ala kylällä kehuskelemaan, mutta silloin taas on vaarana ettei kukaan usko.

Sehän on tietty suhteellista, että onko jo rikastunut vai siinä vaiheessa, että haluaa rikastua lisää. Kohtuullinen osuus maailmantaloutta pyörii sen ympärillä, että ihmiset ostavat tuotteita, joiden ensisijainen arvo on siinä, että ne ovat kalliita. Nykyajan halvin kidekello näyttää ajan sinänsä samalla tarkkuudella kuin kallein rannekello. Mutta rikkaalla tarkoitin nimenomaan sitä, että rahaa ei tarvitse enää käyttää järkevästi.

• Anonyymi

Minä haluan top 10 -miehen.

• Anonyymi

Kaikki naisethan haluavat. Paitsi ne joille edes se TOP10 mies ei kelpaa, vaan se yksi ainokainen, ainutlaatuinen koko maailmassa...

• Anonyymi

Haluaisin nukkua enemmän mutta en saa unta. Herään aina ennen seiskaa enkä saa sitten unta vaikka haluaisin nukkua vielä viis tuntia.

• Anonyymi

Haluaisin käydä maksullisissa naisissa enemmän mutta ei ole rahaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      76
      2043
    2. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      1798
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      135
      1283
    4. Mistä löytää kadonnut motivaatio?

Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että
      Sinkut
      118
      1280
    5. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      135
      1195
    6. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      83
      817
    7. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      174
      796
    8. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      176
      769
    9. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      426
      700
    10. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      592
    Aihe