Hyvä deittisivusto

Anonyymi

Kaipailisin suosituksia hyvistä deittisivustoista. En ole koskaan kyseisiä palveluita käyttänyt. Nyt ajattelin kokeilla ja heittää verkot vesille. Kaverihaku. Net on jo kokeiltu. Onko nää ilmaisia vai maksullisia

14

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paras tapa etsiä kumppani on kun juo viinaa ja menee baareihin. Vain viina ajuomalla tutustuu naisiin. Baarissa pääsee heti juttelee naisen tai miehen kanssa. lopettakaa heti kaikki nettideiti koska joudutte odottamaan vuosia ennen kun saatte mitään vastauksia edes ja siinä vain tuhlaatte aikaa. Viinaa juomalla kumppani löytyy baarista. Olen kaikille kavereille aina sanonut että menkää baariin ja sieltä kaverit on naisia löytäneet.

      T viinamies

      • Anonyymi

        En haluis kumppania, joka baarista kumppaninsa löytää. Sellainen löytää niitä sit muutenkin sieltä useesti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En haluis kumppania, joka baarista kumppaninsa löytää. Sellainen löytää niitä sit muutenkin sieltä useesti.

        Olen mä ainakin löytänyt, tai sitten jostaan bileistä.
        Ihan hyviäkin juttuja on joskus niistä kehkeytynyt, mut sit on toisaalta tää osasto:
        https://www.youtube.com/watch?v=P8bDw_1t_tA

        Mitään iloa tuosta saa.


      • Anonyymi

        Olen etsimässä hiukan eri laista ihmistyyppiä. Ei jotenkin noi baarit ole minun juttu. Joskus käyn, mutta ei sieltä sellaista ole löytynyt. Ei tässä olla sillä meiningillä että pakko saada joku.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen etsimässä hiukan eri laista ihmistyyppiä. Ei jotenkin noi baarit ole minun juttu. Joskus käyn, mutta ei sieltä sellaista ole löytynyt. Ei tässä olla sillä meiningillä että pakko saada joku.

        Itse käyn baareissa joko katsomassa livemusiikkia tai sitten ihan vaan höpöttelemässä ihmisten kanssa.
        Eihän sitä koskaan tiedä mitä illan aikana tapahtuu, mutta en mä ainakaan koskaan baariin mee nimenomaan pokaamaan ketään.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Itse käyn baareissa joko katsomassa livemusiikkia tai sitten ihan vaan höpöttelemässä ihmisten kanssa.
        Eihän sitä koskaan tiedä mitä illan aikana tapahtuu, mutta en mä ainakaan koskaan baariin mee nimenomaan pokaamaan ketään.

        Totta eihän sitä koskaan tiedä. Minäkin käyn noita live keikkoja katsomassa, mutta en varta vasten lähde juomaan baariin. Ehkä ennemmin kävisin yökerhoissa (tosin nyt Koronan takia ei oo voinut). Kyllähän sieltä aina jutteluseuraa saa, mutta niin moni tunkee iholle..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen etsimässä hiukan eri laista ihmistyyppiä. Ei jotenkin noi baarit ole minun juttu. Joskus käyn, mutta ei sieltä sellaista ole löytynyt. Ei tässä olla sillä meiningillä että pakko saada joku.

        Ei ne baarit mikään "oma juttu" muillekaan ole, mutta sinne on vain pakko mennä juomaan viinaa jos ei halua jäädä yksin.

        t. viinamies


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totta eihän sitä koskaan tiedä. Minäkin käyn noita live keikkoja katsomassa, mutta en varta vasten lähde juomaan baariin. Ehkä ennemmin kävisin yökerhoissa (tosin nyt Koronan takia ei oo voinut). Kyllähän sieltä aina jutteluseuraa saa, mutta niin moni tunkee iholle..

        Mulla miehenä nyt harvemmin on sitä ongelmaa et joku tulis väkisin iholle.

        Mut jos höpöttelemään meen, niin sit mieluusti sellanen paikka jossa voi kanssa jutella. Eli ei mitään kamalaa meteliä taustalla (eikä missään tapauksessa mittän tanssijytkettä).
        Aikoinaanhan melkein asuin Vanhan Kuppilassa. Se oli sikäli jännä paikka, et vaikka siellä nyt ravaskin puolet Suomen (tai no ainakin Helsingin) rokkareista, niin musiikkia siellä ei ollut ollenkaan paitsi bändi-iltoina.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Mulla miehenä nyt harvemmin on sitä ongelmaa et joku tulis väkisin iholle.

        Mut jos höpöttelemään meen, niin sit mieluusti sellanen paikka jossa voi kanssa jutella. Eli ei mitään kamalaa meteliä taustalla (eikä missään tapauksessa mittän tanssijytkettä).
        Aikoinaanhan melkein asuin Vanhan Kuppilassa. Se oli sikäli jännä paikka, et vaikka siellä nyt ravaskin puolet Suomen (tai no ainakin Helsingin) rokkareista, niin musiikkia siellä ei ollut ollenkaan paitsi bändi-iltoina.

        Varmaan kun on otettu rohkaisuryyppyjä koko illan luullaan että baaritiskillä yksin istuva naisihminen hullaantuu heihin. Monesti pitänyt kesken illan huomaamattomasti lähtee kotia, kun ei vaan jaksa. Kovin kännissä olevat sönköttää ja toistelee samoja. Kaipa se 'uusi naama' baarissa kiinnostaa.


    • Anonyymi

      Ihmiset kuvittelevat että kumppanin voisi löytää jostain netistä kun ei haluttaisi juoda viinaa ja kärsiä krapuloita. Mutta ei todellinen maailma toimi niin ja sitten petytään kun kumppania ei löydykään.

      Kumppanin voi löytää vain kun juo viinaa ja käy yökerhossa tai bileissä. Kun juo viinaa on mukana porukoissa ja tapaa naisia. Krapulat ovat hinta siitä että saa mahdollisuuden löytää kumppanin.

      t. viinamies

    • Anonyymi

      Suosittelen okcupid palvelua. Voi käyttää ilmaiseksi tai voi maksaa lisä ominaisuuksista (kuten lähes tulkoon kaikissa).

    • Anonyymi

      Naisia tapaa baareissa ja yökerhoissa. Ihmiset muutenkin valittaa ettei kumppania löydy tinderistä tai muista turhista deittipalveluista. Sitten ne ihmettelee vuosia kun ei naiset lähde treffeille eikä kumppania löydy.

      Pitää lähteä kotoa oman mukavuusalueen ulkopuolelle eli baariin etsimään sitä kumppania. Pitää olla rohkeampi ja haastaa itsensä ja mennä juttelee naisille kasvokkain. Ei netissä kirjoittelemaalla kumppania löydä.

      T viinamies

    • Anonyymi

      Tinderi on kuulemma kova sana jos haluaa jännäjennoja eli korkeastikoulutettuja naisia ja jännine juttuineen mut kuulemma näyttää kuka lähin ja ketkä lähettyvillä ja vapaana ja ilmeisesti sama mihin sivustolle menee niin samat naiset joka sivustolla

    • Anonyymi

      Samat naiset kokoajan deittipalveluis.. eivät ota koskaa yhteyttä.paskalta se tuntuu kun ei kelpaa kellekkään miehenä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      410
      2247
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      61
      1919
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      218
      1515
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      87
      1177
    5. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      135
      1140
    6. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      76
      1132
    7. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      56
      1053
    8. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      988
    9. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      62
      920
    10. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      279
      916
    Aihe