voit toiselle sanoa? Naiselle? Miehelle?
Mikä on mielestäsi kauneinta, mitä
53
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jos tunnet toisen hyvin ja tiedät, että jokin hänen ulkonäköön, piirteeseen tai olemukseen kuuluva asia häiritsee häntä itseään, kokee jossain asiassa itsensä huonoksi tai häpeää jotain asiaa, kehut hänen tätä asiaa/häntä tässä asiassa. Tämä mielestäni suurta arvostusta ja välittämistä toista kohtaan.
Mutta kehun täytyy sitten tulla aidosti sydämestä. Sanoppa nenäpuolipotilaalle, että sulla on ihana nenä, niin saat mustan silmän.
Palstakamu kirjoitti:
Mutta kehun täytyy sitten tulla aidosti sydämestä. Sanoppa nenäpuolipotilaalle, että sulla on ihana nenä, niin saat mustan silmän.
Ymmärrän mitä tarkoittaa käsipuoli ja jalkapuoli, mutta nenäpuoli?
- Anonyymi
Ikäväpalstan mukaan senkin sinkku, mokomakin..
Ehkä kauneinta mitä tiedän on hyväksyä ja välittää toisesta omana itsenään. Siinä kiteytyy kaikki oleellinen.
Olet ihana juuri niin kuin olet. Ns. vikoineen päivineen.- Anonyymi
Sulla on karismaattinen ääni-
Miehelle. Ei ole oikeastaan mitään ihan kiveen kirjoitettua juttua. Itse annan posea mielelläni, mutta sen pitää minulla olla aitoa. Minun pitää tuntea se hyvä jota jaan eteenpäin.. ja jaan sitä mielelläni.
Joskus jopa minut ymmärretään väärin.. minua saatetaan pitää sarkastisena vaikka en ole sitä.
Jos tunnen sisälläni lämpimiä tunteita jostakin asiasta tai jotakin ihmistä kohtaan, minä tuon sen julki. En häpeile, sillä ei koskaan ole väärin tuoda esiin positiivisia asioita.Teot ratkaisee.
- Anonyymi
Eli ”imuri käteen!”
- Anonyymi
Varmaan se että oikeasti välittää toisesta! Ja muistaa sen myös kertoa sanoin ja teoin!
- Anonyymi
Mitä muistamista siihen tarvitaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä muistamista siihen tarvitaan?
Ei se ole mikään itsestäänselvyys kaikissa suhteissa. 😞
- Anonyymi
Kauneinta on sanoa: Minä rakastan sinua.
Kauneinta on sanoa: "Sinulla on loistava ajattelukyky ja hyvä ilmaisutaito."
- Anonyymi
Ystäväni sanoi että ilman sinua minä en olisi selvinnyt ❤️
Että välitätpä itsestäsi hyvin.
Jos rakastan jotain ihmistä ja sanon noin, on se niin helkutin kaunista. Se ihminen välittäö siitä mitä mä rakastan. Sinoa ihminen joka voi sille jotain...
Ja onhan se ksunista. 😊Tuollaisen voi kokeaa ilman selvityksiä loukkauksena.
Ei ainakaan romanttisena ilmauksena.
Varsinkin itse pistän muut edelleni ja mieskin tiedostaa käytännössä tämän vuoksi hän pistää minut sit oman edelle ja me täydennämme näin toisiamme.Näissä kohdissa ihminen pitää olla itsensä kaltainen jonka kanssa sitten suhde tulee toimii realistisena.
Toiseksi mies aina haluaa hoitaa lapsemme hyvin koska ne minulle tärkeitä joten loppu tulos on lapset tule hyvin hoidettua koska lapsien kasvaminen on minulle hyvin tärkeää jonka pistän oman suhteenikin edelle.
valtakunta kirjoitti:
Tuollaisen voi kokeaa ilman selvityksiä loukkauksena.
Ei ainakaan romanttisena ilmauksena.
Varsinkin itse pistän muut edelleni ja mieskin tiedostaa käytännössä tämän vuoksi hän pistää minut sit oman edelle ja me täydennämme näin toisiamme.No siinähän sitten kysyy, jos meinaa loukkaantua...
Ja itse taas pidän ihmisistä, jotka ymmärtää pitää huolen itsestään ja sitten muista. Esimerkiksi pidän vanhemmistani paljon, mutta en käsitä miksi he ovat jo pitkään huolehtineet muista ennen itseään...nyt molemmat ovat aika huonossa kunnossa, kun eivät ole juurikin itsestään välittäneet. Harmittaa heidän puolestaan, mutta kukapa sitä alkais toista hoitamaan kuntoon, jos ei itse osaa itseään.interlocutrice kirjoitti:
No siinähän sitten kysyy, jos meinaa loukkaantua...
Ja itse taas pidän ihmisistä, jotka ymmärtää pitää huolen itsestään ja sitten muista. Esimerkiksi pidän vanhemmistani paljon, mutta en käsitä miksi he ovat jo pitkään huolehtineet muista ennen itseään...nyt molemmat ovat aika huonossa kunnossa, kun eivät ole juurikin itsestään välittäneet. Harmittaa heidän puolestaan, mutta kukapa sitä alkais toista hoitamaan kuntoon, jos ei itse osaa itseään.Kuin sanoin
” Näissä kohdissa ihminen pitää olla itsensä kaltainen jonka kanssa sitten suhde tulee toimii realistisena.”
”Ja itse taas pidän ihmisistä, jotka ymmärtää pitää huolen itsestään ja sitten muista. Esimerkiksi pidän vanhemmistani paljon, mutta en käsitä miksi he ovat jo pitkään huolehtineet muista ennen itseään...nyt molemmat ovat aika huonossa kunnossa, kun eivät ole juurikin itsestään välittäneet. Harmittaa heidän puolestaan, mutta kukapa sitä alkais toista hoitamaan kuntoon, jos ei itse osaa itseään.”
Kyllä minä ymmärrän tuon pointin mutta ymmärtäminen ja tunteet eivät ole aina käsikäsissä olevia asioita.
Sen vuoksi tässä oon pyrkinyt yrittää muistaa huolehtia itsestä ,sen vuoksi että paljon enemmän voimavaroja huolehtia muista.
Minulla se ei ole helppoa yhtälö kun pitää perustella itselleen moneen otteeseen ja varsinkin muistaa kumpi on kannattavampi tuon toisen puolesta.
Kun tulee luonnostaa pistää toisen edut itsensä edelle.valtakunta kirjoitti:
Kuin sanoin
” Näissä kohdissa ihminen pitää olla itsensä kaltainen jonka kanssa sitten suhde tulee toimii realistisena.”
”Ja itse taas pidän ihmisistä, jotka ymmärtää pitää huolen itsestään ja sitten muista. Esimerkiksi pidän vanhemmistani paljon, mutta en käsitä miksi he ovat jo pitkään huolehtineet muista ennen itseään...nyt molemmat ovat aika huonossa kunnossa, kun eivät ole juurikin itsestään välittäneet. Harmittaa heidän puolestaan, mutta kukapa sitä alkais toista hoitamaan kuntoon, jos ei itse osaa itseään.”
Kyllä minä ymmärrän tuon pointin mutta ymmärtäminen ja tunteet eivät ole aina käsikäsissä olevia asioita.
Sen vuoksi tässä oon pyrkinyt yrittää muistaa huolehtia itsestä ,sen vuoksi että paljon enemmän voimavaroja huolehtia muista.
Minulla se ei ole helppoa yhtälö kun pitää perustella itselleen moneen otteeseen ja varsinkin muistaa kumpi on kannattavampi tuon toisen puolesta.
Kun tulee luonnostaa pistää toisen edut itsensä edelle.Siksipä se onkin kaunista, jos voi sanoa jollekin rakkaalle, että pidätpä hyvin huolta itsestäsi.
Se on hyvä asia toisessa ja todellinen hyvä huomio.
Aika moni lopuujen lopuksi osaa olla mukava ja huomioiva toisia kohtaan, mutta että osaa sen lisäksi huomata itsensä, on vielä huikeampaa ja siitä on hyvä mainitakin.interlocutrice kirjoitti:
No siinähän sitten kysyy, jos meinaa loukkaantua...
Ja itse taas pidän ihmisistä, jotka ymmärtää pitää huolen itsestään ja sitten muista. Esimerkiksi pidän vanhemmistani paljon, mutta en käsitä miksi he ovat jo pitkään huolehtineet muista ennen itseään...nyt molemmat ovat aika huonossa kunnossa, kun eivät ole juurikin itsestään välittäneet. Harmittaa heidän puolestaan, mutta kukapa sitä alkais toista hoitamaan kuntoon, jos ei itse osaa itseään.Sen vuoksi tulee erityisen huono fiilis toisen etteen tehnyt paljon ja toinen tuhahtaisi
”Että välitätpä itsestäsi hyvin”
Kyllä siinä kohtaa lähtisin lätkimään kun ihminen ei ole kaltaiseni, ei ole silloin tätä yhteyttä ihmisiin joka arvostaa tekoja hänen puolestaa vaan tekoja jotka sijoitettu vaan itsensä pärjäämiseen.
Mutta lapselleni olen sanonut moneen kertaan
”tuen ja kasvatan sinua ja toivon juurikin panostavansa itseensi ,että lukee ja tekee työnsä, että minun työni ei ole turhaa johon kulutan monia tunteja saada sinut ymmärtää, enkä kerkeä edes itsestä tämän vuoksi pitämään huolta”valtakunta kirjoitti:
Sen vuoksi tulee erityisen huono fiilis toisen etteen tehnyt paljon ja toinen tuhahtaisi
”Että välitätpä itsestäsi hyvin”
Kyllä siinä kohtaa lähtisin lätkimään kun ihminen ei ole kaltaiseni, ei ole silloin tätä yhteyttä ihmisiin joka arvostaa tekoja hänen puolestaa vaan tekoja jotka sijoitettu vaan itsensä pärjäämiseen.
Mutta lapselleni olen sanonut moneen kertaan
”tuen ja kasvatan sinua ja toivon juurikin panostavansa itseensi ,että lukee ja tekee työnsä, että minun työni ei ole turhaa johon kulutan monia tunteja saada sinut ymmärtää, enkä kerkeä edes itsestä tämän vuoksi pitämään huolta”Sinullakin kun on monta lasta, on erityisen tärkeää, että voit itse hyvin, että kykenet olemaan tukens kaikille.
Ja kun on eri-ikäisiä lapsia, se tarkoittaa, että tukeasi tarvitaan pitkään. Silloin juurikin itsestä huolehtiminen on ensisijaisen tärkeää lastenkin kannalta.interlocutrice kirjoitti:
Sinullakin kun on monta lasta, on erityisen tärkeää, että voit itse hyvin, että kykenet olemaan tukens kaikille.
Ja kun on eri-ikäisiä lapsia, se tarkoittaa, että tukeasi tarvitaan pitkään. Silloin juurikin itsestä huolehtiminen on ensisijaisen tärkeää lastenkin kannalta.Sen vuoksi pyrin itseäni hoitaa mutta en tarvitse siihen erikseen
” Että välitätpä itsestäsi hyvin. ”
Koska mielummin kuolisin kuin välittäisin itsestäni hyvin koska en pysty siihen yksin.
Kukaan ei pysty
Jokainen tarvitsee jossain kohtaa apua esim lääkärin tai muun kuntouttavan kautta, joka merkitsee rahan menoa.interlocutrice kirjoitti:
Sinullakin kun on monta lasta, on erityisen tärkeää, että voit itse hyvin, että kykenet olemaan tukens kaikille.
Ja kun on eri-ikäisiä lapsia, se tarkoittaa, että tukeasi tarvitaan pitkään. Silloin juurikin itsestä huolehtiminen on ensisijaisen tärkeää lastenkin kannalta.Se on vain sivaillus päin kasvojani myös sen vuoksi en koe oikeaksi ihmistä oikein tuomita itsensä huolehtimisen kautta, jos ei ole rahaa itsestä huolehtia.
valtakunta kirjoitti:
Sen vuoksi pyrin itseäni hoitaa mutta en tarvitse siihen erikseen
” Että välitätpä itsestäsi hyvin. ”
Koska mielummin kuolisin kuin välittäisin itsestäni hyvin koska en pysty siihen yksin.
Kukaan ei pysty
Jokainen tarvitsee jossain kohtaa apua esim lääkärin tai muun kuntouttavan kautta, joka merkitsee rahan menoa.No minusta tätä ei sanota tarpeeksi useasi ja minusta siinä on kaunis ajatus/huomio takana...ei sen tarvitse ollakaan sinun mielipide...se on minun. :o)
interlocutrice kirjoitti:
No minusta tätä ei sanota tarpeeksi useasi ja minusta siinä on kaunis ajatus/huomio takana...ei sen tarvitse ollakaan sinun mielipide...se on minun. :o)
Niihän se on ja minulla on omani mielipiteeni.
Että huomaan asian tekevän hyvää kun nähdään eri puolia asioista.
Miten myös toimimme eri tavoin ja myös valitsemme asiatkin eri tavoin,valtakunta kirjoitti:
Niihän se on ja minulla on omani mielipiteeni.
Että huomaan asian tekevän hyvää kun nähdään eri puolia asioista.
Miten myös toimimme eri tavoin ja myös valitsemme asiatkin eri tavoin,Juu...
- Anonyymi
Kai se pitäis muistaa toiselle kertoa kuinka tärkeä toinen on sinulle.
Juu, vielä kun toinen elää. On hyvä muistaa kertoa ne positiiviset asiat, eikä pantata niitä.
Joskus on jo liian myöhäistä sitten enää sanoa mitään.
- Anonyymi
Kauheinta? Se voisi olla Nallin kolkko ääni kellarissa ”minä pakastan sinua.”
- Anonyymi
Kauneinta kun naiselle sanoo nyt on rahaa millä mällätä tai mennään ostoksille firman piikkiin yhteiskunta maksaa kaiken ollaan päälliköit ja naiselta saa pimppii kun nainen tietää miehellä on rahaa
- Anonyymi
Kai se riippuu tilanteesta. Itse tykkään sanoa rakastamilleni ihmisille että ihanaa että olet olemassa. Ja se tulee sydämestä.
- Anonyymi
Jos ei nyt aican pelleilyksi, niin ehkä jotain: minulle on todella tärkeää että olet olemassa, olet tärkeä ihminen minulle ja pidän sinusta paljon.
..niin joo, luinkin pikaisesti vilkuillen novellia, oiskeasti tallensin sen tarkempaa tarkastelua varten painamalla selaimessa Ctrl-A = valitse sivulta kaikki ja sitten Ctrl-S, tallenna sivusto kokonaisuudessaan omalle kiintolevylle. Sitten avaa sen tekstinkäsittelyohjelmalla, hyvin toimii.
Jonkun kirjoittajan humoristinen novelli, kokoelman osa 1. - Anonyymi
Katse riippuu tilanteesta, vihainen katse on helppoa piiloittaa mustien lasien taakse, vaikka ei oikeasti olisikaan vihainen kenellekään muulle kuin itselleen.
Sähköpotkulautailijat ovat vimmoissaan_ eihän nämä kulje minnekään, aivan hitaita, jokun normipyöräilijäkin painaa jo sellaista vauhtia että... muka nopeita.
Mutta niin pyöräillessä, täälläpäin on yksi sellainen mäki mistä varmasti saa yli 50km/h vauhdin ihan normi-Jopollakin, ja pitkä suora haha. En edes uskalla tullal tuon nyppylän päältä, kun melkein puoli kilometriä noin 45-asteen kulmassa alamäkiasvalttia. - Anonyymi
Tästä naiset on aina tykänny:
Silmäsi ovat kuin kaksi tähteä,
Ei niin kirkkaat mutta niin kaukana toisistaan. - Anonyymi
Ei sinun tarvitse ajella sääriä
- Anonyymi
Soittaen parempi
https://m.youtube.com/watch?v=fVGkhz7Cxwg - Anonyymi
Oma teini-ikäinen tytär sanoo, että sinä olet maailman paras äiti. Ja ihan pyyteettömästi, ihan vaan hyvästä sydämestä.
Ja minä sanon hänelle että "ja sinä olet maailman paras xxx (tytön nimi). Haluan kanssasi järvelle soutelemaan
- Anonyymi
Olisiko rumasti sanottu haluan järvelle suutelemaan
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko rumasti sanottu haluan järvelle suutelemaan
Tarkoitus olisi suudella siinä soutelun yhteydessä :D
Totuus. Havannoida ihan vaan joku todellinen positiivinen asia. "olet kaunis, olet fiksu, olet ihana..."
- Anonyymi
Yksinkertaisesti: lähe meneen.
- Anonyymi
Tee höpötyksiä lisää... kuin synonyymi Mika-.nimelle on Allan ja hevoskärryt.
- Anonyymi
Varmasti on paljon kauniita asioita, joita voi sanoa. Se, että on kiitollinen siitä, että toinen on olemassa ja sanoo sen toiselle, on kaunista. Olen itse sanonut jollekin itselleni merkitykselliselle miehelle joskus, että olen kiitollinen siitä, että hän on olemassa ja että Jumala on luonut juuri hänenlaisen henkilön. Se on kauneinta, mitä olen sanonut jollekin.
Olet tärkeä.
- Anonyymi
- Olet kelpo ystävä/kumppani, sinuun voi luottaa.
- Et koskaan puhu pahaa muista ihmisistä ja ole millään tavalla ilkeä.
- Sheena - Anonyymi
Asuimme miesystävän kanssa eri asunnoissa. Viikonlopuksi menin hänelle. Nousin su-aamuna aikaisin lehden lukuun ja laitoin aamupalan. Kun kello tuli 9, huusin makuuhuoneeseen komentavalla emäntä-äänellä: nyt ylös, tuu pois sieltä makaamaasta. Hänestä se oli ihanaa kun hän oli kertomansa mukaan jokaisena muuna aamuna ikävöinyt minua. Ja se taas oli minusta kaunista.
Tämä:
https://www.youtube.com/watch?v=0rN3jQUW69I
Tää Kaukon ja Terhin tulkitsema Daven biisi on soinut mun päässä lähiaikoina. Siinä on niin kaunis alku:
"Pidin siitä mistä kerroit, ihmisestä joka halusi muistoksi talon
Pidän siitä miten kerrot asioita tunteita
Pidän siitä mitä teet, teet sen kauniisti ja hyvin
Sinä yllätät kaikki paitsi ne jotka tietää"
Eli kauneinta on sanoa, että pitää ihmisestä siitä, millainen tämä on, kokonaisuudessaan. Tekemisistä ja kertomisista, tunteista ja kaikesta.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706604
- 594492
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283168- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905- 151574
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341359
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471283