Ostin muijalle maitoa

Anonyymi

Nyt se litran maito ollut 5 päivää jääkaapisa avaamattomana. Sinne meni 0.70 euroa ihan hukkaan. Itse en maitoa juo.

36

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt meni muija vaihtoon? Ei tollasta tuhlailua kestä kukaan perus jamppa?

    • Anonyymi

      Ei se vielä pilalla oo. Tee vaikka pannukakku.

      • Anonyymi

        Pannukakku ainekset maksaa lisää ja jos epäonnistuu siinä, kuka sen silloin syö? Menee ainakin 4x 0,70 euroa lisäaineksiin ja säästöt hupenee. Jää vain pahempi mieli kaikesta. Kaikki vain siksi, et tuhlasi aluksi 0,70 euroa maitoon, joka jäi käyttämättä. Ei lupaa hyvää jatkoa ajatellen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pannukakku ainekset maksaa lisää ja jos epäonnistuu siinä, kuka sen silloin syö? Menee ainakin 4x 0,70 euroa lisäaineksiin ja säästöt hupenee. Jää vain pahempi mieli kaikesta. Kaikki vain siksi, et tuhlasi aluksi 0,70 euroa maitoon, joka jäi käyttämättä. Ei lupaa hyvää jatkoa ajatellen?

        Pannukakku ei voi epäonnistua. Vai onko joku kuullut epäonnistuneesta parannuksista?

        Tämänhän todistaa jo se sanonta, että jostakin jutusta tuli pannukakku. Onnistuneesta pannukakusta tulee pannukakku, mutta myös epäonnistuneesta tulee pannukakku.


      • scrg kirjoitti:

        Pannukakku ei voi epäonnistua. Vai onko joku kuullut epäonnistuneesta parannuksista?

        Tämänhän todistaa jo se sanonta, että jostakin jutusta tuli pannukakku. Onnistuneesta pannukakusta tulee pannukakku, mutta myös epäonnistuneesta tulee pannukakku.

        Parannuksista po pannukakusta

        Kyllä mä tosin yhden riskikohdan näen ohjeissa. Neuvotaan laittamaan esim. 2 kananmunaa. Ei neuvota, että ei kuitenkaan kokonaisina vaan pelkästään sisus.


    • Anonyymi

      Tiina Tuimainen olisi myös yhtä hyvä nimi kuin Kalle-Kustaa-Inkeri Kiukkuinen.

    • Uusavutonta

      Keitä siitä maidosta riisipuuroa.

      • Anonyymi

        Palaa pohjaan, sitten on kattilakin pilalla. Lisää rahanmenoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palaa pohjaan, sitten on kattilakin pilalla. Lisää rahanmenoa.

        Puuroa pitää hämmentäö, tollo, eli keskittyä tekemiseen. Taitaa olla adhdkin vielä tämä tollo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puuroa pitää hämmentäö, tollo, eli keskittyä tekemiseen. Taitaa olla adhdkin vielä tämä tollo.

        Kauha kuluu ei kannata hämmentää.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Köyhä.

    • Anonyymi

      Pakasta se.

      xLiner

    • Letut on hyviä.. niihin käy vanhahtanutkin maito.

    • Anonyymi

      Ei 5 päivää vanhaa maitoa juoda. Saakeli että olette sairata sen jälkeen jos juotte.

      • Anonyymi

        Maidoissa voi olla parasta ennen päiväys yli 10 päivää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maidoissa voi olla parasta ennen päiväys yli 10 päivää.

        Mut jos on ostanut kalliimman maidon alennusmyynnistä, menee se vanhaksi jo seuraavana päivänä. Mielellään sitä parempaa tarjoo kullalleen, vaikka viimeiset sentit kyseessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut jos on ostanut kalliimman maidon alennusmyynnistä, menee se vanhaksi jo seuraavana päivänä. Mielellään sitä parempaa tarjoo kullalleen, vaikka viimeiset sentit kyseessä.

        Laktoositon maito on yli euron litra, alennuksesta voi ostaa 0,70 euron hintaan ;)


    • Anonyymi

      Ihan mielenkiinnosta kysyn, miksi ostit maitoa naiselle jolla on laktoosi-intoleranssi?

      AsianVierestä

      • Anonyymi

        Meinasin just ihmetellä samaa. Kuinka tyhmä mies voi olla.


      • Anonyymi

        Eiköhän nainen itse pyytänyt tuomaan maitoa vai vietkö itse maitoa jollekin pyytämättä?


    • Anonyymi

      No, älä osta enää koskaan maitoa, ja jos se hullu muija juo, niin muista aina muistuttaa sitä tästä juomatta jääneestä tölkistä, ihan hamaan tulevaisuuteen asti.
      Independentin testin mukaan maito juomakelpoista viikon parasta ennen päiväyksen jälkeen, mutta väittää jugurtinkin vain viikon. Itse olen syönyt yli kuukauden vanhaa. Aistit kertoo.
      Kahvikoe: jos ei saostu, voi huoletta käyttää.

    • Anonyymi

      Ei naiset juo kaupanmaitoa sillä heillä on itsellänsä tissit sitä varten.

      • Anonyymi

        Itsekin käytän vaimoni rintamaitoa kahvissa kun se on melkein kuin kahvikermaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekin käytän vaimoni rintamaitoa kahvissa kun se on melkein kuin kahvikermaa.

        Pihi mies. Sinähän varastat lapsesi ruuan.
        Vai epäiletkö isyyttäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pihi mies. Sinähän varastat lapsesi ruuan.
        Vai epäiletkö isyyttäsi?

        Epäilen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäilen?

        Ihana perhe-elämä teillä...


    • Anonyymi

      Miksi hankkia lehmää, kun tarvii vain litran maitoa?

    • Anonyymi

      Ehkä hänelle olisi kelvannut siideri-purkki ja halvempaakin kuin joku erikoismaito.
      Tai keskiolut-säiliö

    • Anonyymi

      Kyllä jo mies jostain 70 sentin maidosta nillittää, jääköön koko "mies".

      • Anonyymi

        Paitsi, jos on muuten kulta kimpale tai luonne timanttia 🥇❤️💎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi, jos on muuten kulta kimpale tai luonne timanttia 🥇❤️💎

        Ei se siltä kyllä vaikuta..


    • Anonyymi

      Itseäni on nyt alkanut kiinnostamaan urheilevat naiset, autoilija ja moottoriajoneuvojen kuljettajat niin epäseksikkäitä, niin: kun tiedän niin kaupungin ydinkeskustaan, on sellaisia tyttösiä, 30-40 vuotiaita urheilevia henkiolöitä eikä peltikopeissaan istuvia pelkureita.

    • Anonyymi

      Älä osta maitoa vaan kaljaa ja coca colaa.

    • Anonyymi

      Voi mahdotonta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2322
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      137
      1481
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      154
      1193
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      927
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe