Nyt se litran maito ollut 5 päivää jääkaapisa avaamattomana. Sinne meni 0.70 euroa ihan hukkaan. Itse en maitoa juo.
Ostin muijalle maitoa
36
149
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt meni muija vaihtoon? Ei tollasta tuhlailua kestä kukaan perus jamppa?
- Anonyymi
Ei se vielä pilalla oo. Tee vaikka pannukakku.
- Anonyymi
Pannukakku ainekset maksaa lisää ja jos epäonnistuu siinä, kuka sen silloin syö? Menee ainakin 4x 0,70 euroa lisäaineksiin ja säästöt hupenee. Jää vain pahempi mieli kaikesta. Kaikki vain siksi, et tuhlasi aluksi 0,70 euroa maitoon, joka jäi käyttämättä. Ei lupaa hyvää jatkoa ajatellen?
Anonyymi kirjoitti:
Pannukakku ainekset maksaa lisää ja jos epäonnistuu siinä, kuka sen silloin syö? Menee ainakin 4x 0,70 euroa lisäaineksiin ja säästöt hupenee. Jää vain pahempi mieli kaikesta. Kaikki vain siksi, et tuhlasi aluksi 0,70 euroa maitoon, joka jäi käyttämättä. Ei lupaa hyvää jatkoa ajatellen?
Pannukakku ei voi epäonnistua. Vai onko joku kuullut epäonnistuneesta parannuksista?
Tämänhän todistaa jo se sanonta, että jostakin jutusta tuli pannukakku. Onnistuneesta pannukakusta tulee pannukakku, mutta myös epäonnistuneesta tulee pannukakku.scrg kirjoitti:
Pannukakku ei voi epäonnistua. Vai onko joku kuullut epäonnistuneesta parannuksista?
Tämänhän todistaa jo se sanonta, että jostakin jutusta tuli pannukakku. Onnistuneesta pannukakusta tulee pannukakku, mutta myös epäonnistuneesta tulee pannukakku.Parannuksista po pannukakusta
Kyllä mä tosin yhden riskikohdan näen ohjeissa. Neuvotaan laittamaan esim. 2 kananmunaa. Ei neuvota, että ei kuitenkaan kokonaisina vaan pelkästään sisus.
- Anonyymi
Tiina Tuimainen olisi myös yhtä hyvä nimi kuin Kalle-Kustaa-Inkeri Kiukkuinen.
Uusavutonta
Keitä siitä maidosta riisipuuroa.- Anonyymi
Palaa pohjaan, sitten on kattilakin pilalla. Lisää rahanmenoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palaa pohjaan, sitten on kattilakin pilalla. Lisää rahanmenoa.
Puuroa pitää hämmentäö, tollo, eli keskittyä tekemiseen. Taitaa olla adhdkin vielä tämä tollo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puuroa pitää hämmentäö, tollo, eli keskittyä tekemiseen. Taitaa olla adhdkin vielä tämä tollo.
Kauha kuluu ei kannata hämmentää.
- Anonyymi
Juu, kyllä nyt kannattaa jo tappaa itsensä? Jos olet noinkin uusavuton, niin laita se vaikka pakastimeen. Sitten ruo'an laittoon käy vielä talvellakin. Tai käy marttojen sivustoilla.
https://www.martat.fi/marttayhdistykset/marttojen-reseptit/ - Anonyymi
Köyhä.
- Anonyymi
Pakasta se.
xLiner Letut on hyviä.. niihin käy vanhahtanutkin maito.
- Anonyymi
Ei 5 päivää vanhaa maitoa juoda. Saakeli että olette sairata sen jälkeen jos juotte.
- Anonyymi
Maidoissa voi olla parasta ennen päiväys yli 10 päivää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maidoissa voi olla parasta ennen päiväys yli 10 päivää.
Mut jos on ostanut kalliimman maidon alennusmyynnistä, menee se vanhaksi jo seuraavana päivänä. Mielellään sitä parempaa tarjoo kullalleen, vaikka viimeiset sentit kyseessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut jos on ostanut kalliimman maidon alennusmyynnistä, menee se vanhaksi jo seuraavana päivänä. Mielellään sitä parempaa tarjoo kullalleen, vaikka viimeiset sentit kyseessä.
Laktoositon maito on yli euron litra, alennuksesta voi ostaa 0,70 euron hintaan ;)
- Anonyymi
Ihan mielenkiinnosta kysyn, miksi ostit maitoa naiselle jolla on laktoosi-intoleranssi?
AsianVierestä- Anonyymi
Meinasin just ihmetellä samaa. Kuinka tyhmä mies voi olla.
- Anonyymi
Eiköhän nainen itse pyytänyt tuomaan maitoa vai vietkö itse maitoa jollekin pyytämättä?
- Anonyymi
No, älä osta enää koskaan maitoa, ja jos se hullu muija juo, niin muista aina muistuttaa sitä tästä juomatta jääneestä tölkistä, ihan hamaan tulevaisuuteen asti.
Independentin testin mukaan maito juomakelpoista viikon parasta ennen päiväyksen jälkeen, mutta väittää jugurtinkin vain viikon. Itse olen syönyt yli kuukauden vanhaa. Aistit kertoo.
Kahvikoe: jos ei saostu, voi huoletta käyttää. - Anonyymi
Ei naiset juo kaupanmaitoa sillä heillä on itsellänsä tissit sitä varten.
- Anonyymi
Itsekin käytän vaimoni rintamaitoa kahvissa kun se on melkein kuin kahvikermaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsekin käytän vaimoni rintamaitoa kahvissa kun se on melkein kuin kahvikermaa.
Pihi mies. Sinähän varastat lapsesi ruuan.
Vai epäiletkö isyyttäsi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pihi mies. Sinähän varastat lapsesi ruuan.
Vai epäiletkö isyyttäsi?Epäilen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäilen?
Ihana perhe-elämä teillä...
- Anonyymi
Miksi hankkia lehmää, kun tarvii vain litran maitoa?
- Anonyymi
Ehkä hänelle olisi kelvannut siideri-purkki ja halvempaakin kuin joku erikoismaito.
Tai keskiolut-säiliö - Anonyymi
Kyllä jo mies jostain 70 sentin maidosta nillittää, jääköön koko "mies".
- Anonyymi
Paitsi, jos on muuten kulta kimpale tai luonne timanttia 🥇❤️💎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi, jos on muuten kulta kimpale tai luonne timanttia 🥇❤️💎
Ei se siltä kyllä vaikuta..
- Anonyymi
Itseäni on nyt alkanut kiinnostamaan urheilevat naiset, autoilija ja moottoriajoneuvojen kuljettajat niin epäseksikkäitä, niin: kun tiedän niin kaupungin ydinkeskustaan, on sellaisia tyttösiä, 30-40 vuotiaita urheilevia henkiolöitä eikä peltikopeissaan istuvia pelkureita.
- Anonyymi
Älä osta maitoa vaan kaljaa ja coca colaa.
- Anonyymi
Voi mahdotonta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792322Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1371481- 1331452
- 1541193
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373927Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683