Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Syitä miksi lopetit naisen/miehen tapailun?
100
1724
Vastaukset
- Anonyymi
Viis-kuus tapaamista ja yhteinen yö, jona ei antanut pillua, niin aattelin, että ei tää oo yli nelikymppisten hommaa.
Leikkiköön hankalaa jonku muun ukon kans.- Anonyymi
Eli et ollut muuta kuin tavaraa vailla ja fiksu nainen selvitti sun tarkoitusperät helposti. :-D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli et ollut muuta kuin tavaraa vailla ja fiksu nainen selvitti sun tarkoitusperät helposti. :-D
Tuli selville naisen mieltymys seksiin eli ei järkeä jatkaa, molemmille parempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jepjep, juuri näin 🤷♀️
- Sheena
- Anonyymi
Yhdellä oli järjetön vauvakuume. Toinen oli takakireä opettajaluonne. Kolmas oli aivan eri näköinen kuin profiilissaan. Neljäs oli muuttamassa parin kuukauden päästä ulkomaille. Viidettä kiinnosti illalliset kalliissa ravintolassa minun piikkiini.
- Anonyymi
"Viidettä kiinnosti illalliset kalliissa ravintolassa minun piikkiini."
Tässä asiassa moni nainen kunnostautuu samoin kuin kuvien kanssa.
Eräs nainen otti nokkiinsa kun joutui itse maksamaan 50 sentin sisäänpääsymaksun baariin. Unohti miten oli viereisessä baarissa juonut useita drinkkejä mun laskuun. Sisäänpääsymaksun olin jo maksanut molemmilta mutta portsari laskutti erehdyksessä naista uudestaan.
Pointti oli se että 50 senttiä oli jo naiselle liikaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eräs nainen otti nokkiinsa kun joutui itse maksamaan 50 sentin sisäänpääsymaksun baariin. Unohti miten oli viereisessä baarissa juonut useita drinkkejä mun laskuun. Sisäänpääsymaksun olin jo maksanut molemmilta mutta portsari laskutti erehdyksessä naista uudestaan.
Pointti oli se että 50 senttiä oli jo naiselle liikaa.Naiset haluaa loisia miesten kustannuksella ja silti eivät aina anna pillua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pointti oli se että 50 senttiä oli jo naiselle liikaa.Lol, missä maksaa sisäänpääsy 50 senttiä?
- Anonyymi
Se kaiikista eniten turn-off, eli mies on vaikuttanut olevansa hyvin kiinnostunut, mutta olisi silti halunnut "tapailla" muitakin, eli haluessaan viedä naikkosen baarista kotiinsa. Onneksi kysyin tapailumme tulevaisuudesta, ja hän "rehellisesti" tämän myösni. Ei toki noilla sanoilla, mutta sanoi ettei ole "valmis vielä vakavaan suhteeseen", kun kysyin että tehtäisiinkö niin että oltaisiin vain toistemme kanssa "silleen".
Kaksi syytähän on vain ja ainoastaan olemassa tuollaiseen vastaukseen, toinen on se, että hän ei olekaan niin kiinnostunut kanssani olemisesta kuin on antanut ymmärtää, ja suoraan sanonutkin ettei ole koskaan ollut näin ihastunut, ja ajattelee vain minua koko ajan kun olemme erossa, ja toinen on se, että tykkää että saa paneskella ympäriinsä.
Molemmat ovat totaali turn-off, joten se siitä. Ja onneksi, sillä olen ollut jo vuosia yhdessä hänen jälkeensä tulleen ehdokkaan kanssa :)- Anonyymi
"Ja onneksi, sillä olen ollut jo vuosia yhdessä hänen jälkeensä tulleen ehdokkaan kanssa :)"
Rikoit palstanaisten kultaista sääntöä. Tyydyit huonompaan vaihtoehtoon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ja onneksi, sillä olen ollut jo vuosia yhdessä hänen jälkeensä tulleen ehdokkaan kanssa :)"
Rikoit palstanaisten kultaista sääntöä. Tyydyit huonompaan vaihtoehtoon.Ei huonompi, vaan erilainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei huonompi, vaan erilainen.
Mutta ei se mitä ykkösvaihtoehtona halusi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ei se mitä ykkösvaihtoehtona halusi.
Sivusta ... tuo on hyvin outo päätelmä. Miten voisi "haluta ykkösvaihtoehtona" jotain sellaista mitä ei ole vielä koskaan tavannut?
- Anonyymi
Osoittautui täydelliseksi wt-muijaksi. Lempiruoka kebab, lempijuomana mikä tahansa halpa tai ilmainen alkoholi, palkka meni pikavippien lyhentelyyn, omisti lonkkavikaisen spanielin, asui tyytyväisenä vuokralla, lapaan tatuoitu sydän, satunnainen tupakointi tarkoitti liki askia päivässä (satunnaisesti päivän aikana siis...), läpättivät miesasiansa avoimesti puhelimessa. Hyi helvetti mikä sivistysaukko!
- Anonyymi
Siisti mies mutta selvisi että on ulosoton asiakas, lojui työttämänä sohvalla kun ei viitsinyt töihin mennä. Ärsyttävä nauru, puhui taukoamatta.
Toinen tapaus. Ei ollu yhtään profiilikuvansa näköinen, myöskin pulska. Kuvassa normipainoinen.
Kolmas tapaus. Pökkelö. Ei puhunut mitään, treffeillä hänen luonaan vahtasi vain televisiota, tuskin kahveja tarjosi. Kahden tunnin tv:n tölläämisen palkkioksi sain seksiä. Sui*inotto karseaa koska ka-lu haisi ja maistui todella pahalle. - Anonyymi
Dumppasin pihin miehen jonka mielestä esim kahvilassa käyminen oli turhainpäiväistä kun kotonakin voi juoda kahvia ja jonka mielestä McDonalds oli ravintolaillallinen....
- Anonyymi
Miehen liiallinen levottomuus kuljeksia milloin missäkin. Toinen on juuri kertomasi liiallinen itseensä keskittyminen ja toisen huomioimattomuus.
- Anonyymi
Lopetin miesten tapailun muutama vuosi sitten totaalisesti.
En nähnyt siinä mitään järkeä. En edes pidä kuin tosi harvoista miehistä, ja heidät valtaosan olen tuntenut jo pitkään.
Kaksi on miespuolista ystävää, toisen kanssa ollaan tunnettu toiselta luokalta koulusta ja parhaita ystäviä siitä asti. Hän on naimisissa ja yhden pojan isä.
Toiseen tutustuin hurjimpina rokkivuosinani ja ollaan oltu todella hyviä kavereita siitä asti.
Ylipäätään pidän miehiä parempina ystävinä kuin naisia, mutta nimen omaan kavereina.
Mutta siitä tapailusta. Se nyt vain ei kiinnosta eikä innosta millään tapaa että joku kyhnää kyljessä ja yrittää kontrolloida ja rajoittaa ja määrätä. Olen aina ollut hyvin itsenäinen ja sellaisena haluan pysyä.
Nuorempana hampaat irvessä yritin deittailla ja jopa seurustella mutta kun en siedä kontrollia ja sitomista ja typerää mustasukkaisuutta ym vääntöä tulin järkiini ja tajusin että miksi ihmeessä pakotan itseni tähän? Kun se tuntuu täysin väärältä!
Niinpä sitten viimeisimmän suhteen jälkeen jäin vapaaksi enkä ole katunut.- Anonyymi
Mulla on miehenä hyvin samantyyppiset fiilikset asiasta. Muutama pitkä suhde takana, joissa varmaan tuli yritettyä vähän väkisinkin, koska saivat omat huonot luonteenpiirteet tulemaan esiin ja korostumaan. Nyt pitkään yksin ollessa oon ollut mielestäni tasapainoisempi, parempi ja mukavampi ihminen kaikille. Mulla on myös joitakin naisia hyvinä ystävinä siinä missä miehiäkin.
Kiinnostun tosi harvoin toden teolla kenestäkään tai kemia ei ainakaan syty usein. Siksi en jaksa harrastaa mitään deittailuakaan. Uusien ihmisten tapaaminen on tietysti vähän haastavaa näin eikä mahdollisuuksiakaan kemian syttymiselle siten tapahtu kovin usein. Vapaus on kyllä niin tärkeä arvo elämässä tällä hetkellä, että mielelläni en siitä luopuisi kenenkään vuoksi. Mutta en mä kategorisesti ole mitään ovea sulkenut. Jos vaikka löytyy joku, jolla on samanlainen rytmi elämässä ja asiat sujuu luontevasti yhteen, niin suhdekin on mahdollinen.
- Anonyymi
Kun on tottunut olemaan yksin ja huomannut sen olevan paras tapa elää. Läheisyys kenenkään kanssa ei ole kiinnostanut vuosiin.
- Anonyymi
Sama täällä
Ei ole ollut sitä kuuluisaa kemiaa.
- Anonyymi
Huono kommunikaatio seksin suhteen. Koki seksin mieluisaksi vain jos tapahtui spontaanisti yhtäkkiä, muttei silti tehnyt asian eteen mitään jotta minäkin olisin syttynyt. Keskustelu seksistä oli kanssa turn off tälle herralle, noinkin seksin nopeasti tylsäksi ja huonoksi sillä keskusteluyhteyttä ei ollut. Hän tyyliin odotti että olisin stay upit ja stripparikorot päällä tullut häntä viettelemään kun päivät pitkät röhnötti sohvalla. Eli se siitä, oma hauska kokeilunhaluisuuteni ei ole ikinä ollut niin pohjamudissa kun kyseisen tyypin kanssa.
- Anonyymi
Miehellä oli iso muna mutta esileikeistä ei ymmärtänyt mitään ja ihmetteli miksi "vingun kuin neitsyt" kun koetti tunkea sitä melaansa kuivaan värkkiin.
Liukkarista ei tykännyt kun piti kuulemma olla kitkaa! - Anonyymi
Yksi nainen oli tosi kiva ja hauskaa seuraa selvinpäin. Hänellä oli lapsia, ja mulle se oli ihan fine. Tykästyin heihinkin. Alussa ajattelin et naisen alkoholinkäyttö sattui vaan menemään vähän yli, mutta suhteen edetessä tuli selväksi ettei tämä nainen voinut lainkaan lopettaa juomista jos ei ollut ihan pakko. Siis kun hänellä oli vapaa vkl lapsistaan, jatkui juominen aamu 8 saakka, siitä parin tunnin unet ja taas juominen alkoi. En jäänyt katsomaan tätä pidemmälle. Joskus arkisin kun ehdotin sauna-oluita tai viiniä ruoan kanssa, oli se naiselle ihan ehdoton ei. Alkkis siis oli hän.
Toinen oli tosi kaunis ja hottis. Törmättiin salilla eka muutamia kertoja. Mutta hänen rakkautensa eläimiä kohtaan oli jotain sellaista, mikä sai minut kääntymään pois. Oli kissoja, koira, lintuja ja jyrsijöitä. Suunnitteli elämäänsä siten, että mies ja omakotitalo, ja sinne sit eläimiä niin paljon ku - Anonyymi
Yleensä tapailu on vaan loppunut, kun ei ole ollut kummallakaan kiinnostusta jatkaa. Jotain on puuttunut ja molemmat on huomanneet sen, vaikka kaikki olisi ollut "ihan ok". Mutta muutama on ollut, joita en muistele hyvällä:
- Käytiin pareilla treffeillä jonka jälkeen alkoi humalassa lähetellä viestejä keskellä yötä, joissa kinusi minua luokseen. Tätä jatkui vielä pitkään ottaen huomioon, että tapailu loppui aika pian, enkä koskaan mennyt.
- Ei halunnut puhua erimielisyyksistä ettei tule riitaa, mutta ristiriitaisesti kuitenkin halusi vakavan suhteen
- Vähätteli mielipiteitäni ja selvästi piti niitä turhina/tyhminä, sitten valitti kun en halunnut enää keskustella.
- Valehteli kaikesta ja ilmeisen naiivisti kuvitteli, etten huomannut. - Anonyymi
Mies oli todella tapoihinsa jämähtänyt. Lähti mm. eräänä iltana ajamaan puolen tunnin matkaa kauppaan ja takaisin, kun olin tuonut tullessani vääränlaisia sämpylöitä meille iltapalaksi. Miehen ruokavalio koostui noin viidestä ruoasta, kaikki muu oli hänestä joko huonoa tai epäterveellistä. Esim. vehnäsämpylät olivat terveellisiä, mutta kaikki paahtoleipä (myös täysjyvä jne.) oli epäterveellistä. 17% Polar-juusto oli terveellistä, mozzarella, jossa rasvaa oli 5 prosenttia, oli epäterveellistä.
- Anonyymi
No toi on sairasta! Huh, mikä neurootikko mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No toi on sairasta! Huh, mikä neurootikko mies.
Nainen valinnut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen valinnut
Sivusta ... nainenhan nimenomaan ei valinnut tuota miestä vaan lopetti tapailun, kun oudot tavat kävivät ilmi.
- Anonyymi
Miehellä oli terveysongelmia joita ei hoitanut. Suussa oli hiiva tai joku, ihan valkoinen kieli ja kaikki maistui kuulemma pas"lta mutta ei mennyt lääkäriin.
Kuorsasi ja sai öisin hengityskatkoksia eli tod . näk. uniapnea. Ei mennyt lääkäriin.
Poltti ketjussa ja söi kuin teinipojat: kylmiä nakkeja, kylmiä roiskeläppiä, mikrotettuja kalapuikkoja.
Mies oli 40vuotias kuten minäkin. En jaksanut kauan katsella. - Anonyymi
Mies oli ilkeä ja välinpitämätön. Kadulla mummo pyysi apua kadun ylityksessä ja mies vain käveli ohi mitään sanomatta. Sanoi että ihmisiin ei voi luottaa ja koska on asunut New Yorkissa niin tietää miten kaupungissa kuuluu käyttäytyä (=olla mahdollisimman kusipäinen kaikille).
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Oikeastiko jossain mummot pyytävät apua kadun ylittämiseen? En hahmota että miksi.
No täälä valot vaihtuu aika äkkiä ja kadut leveitä.
Onhan siinä se keskikieleke, mutta vanha ihminen rollaattorilla tai ilman, niin pelottaahan se jäädä siihen horjumaan.
Juu tuota k.pää sorttia riittääkin nykyään miehissä, se on niin hienoa olla kaikkien muiden ulottumattomissa millään tavalla ja kylmä, välinpitämätön paska jopa kun joku pyytää apua mikä ei maksa mitään. Naisissa vastaava on tärkeilijä. Varmaan useimmiten liittoutuvatkin omaan tuhnuiseen kuplaansa. Ulkokultaiset, kuten isossa kirjassa sanotaan.
Toki herran aika maksaa enemmän, kun mummon kuolemanvaara ja pelko..👎
Todella hienolla, aatelisella ja jalolla luonteella on aina aikaa myös vanhoille ja vähempiosaisille, työläiset ovat kiireisiä. Hän on yhtä ystävällinen kaikille, koska hänen ei tarvitse enään miellyttää "oikeita ihmisiä" ja väheksyä "vääriä". Vapaa ja riippumaton ja aulis jakamaan omasta hyvyydestään koko yhteisön hyväksi.
Sellainen on oikea aatelinen ja herrasmies/lady. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No täälä valot vaihtuu aika äkkiä ja kadut leveitä.
Onhan siinä se keskikieleke, mutta vanha ihminen rollaattorilla tai ilman, niin pelottaahan se jäädä siihen horjumaan.
Juu tuota k.pää sorttia riittääkin nykyään miehissä, se on niin hienoa olla kaikkien muiden ulottumattomissa millään tavalla ja kylmä, välinpitämätön paska jopa kun joku pyytää apua mikä ei maksa mitään. Naisissa vastaava on tärkeilijä. Varmaan useimmiten liittoutuvatkin omaan tuhnuiseen kuplaansa. Ulkokultaiset, kuten isossa kirjassa sanotaan.
Toki herran aika maksaa enemmän, kun mummon kuolemanvaara ja pelko..👎
Todella hienolla, aatelisella ja jalolla luonteella on aina aikaa myös vanhoille ja vähempiosaisille, työläiset ovat kiireisiä. Hän on yhtä ystävällinen kaikille, koska hänen ei tarvitse enään miellyttää "oikeita ihmisiä" ja väheksyä "vääriä". Vapaa ja riippumaton ja aulis jakamaan omasta hyvyydestään koko yhteisön hyväksi.
Sellainen on oikea aatelinen ja herrasmies/lady.Nainen valitsi hänetkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen valitsi hänetkin.
Nainenhan hylkäsi hänet, kun luonne paljastui.
- Anonyymi
Viihdyin miehen kanssa, mutta kemiaa ei ollut. Suutelu oli lähes vastenmielistä, ihan kuin olisi veljeään suudellut tai ei nyt sentään. Mutta jotenkin vaan.. hyi. Vaikka mies olikin ihan ok pussaamaan. Seksiä harrastimme yhden kerran, mies ei saanut minua kiihottumaan vaikka miten hieroi "sieltä" ja miehen ominaishaju tuntui kuvottavalle kun tuli ihan kiinni, oli käynyt suihkussa juuri ennen kuin alettiin touhuta mutta haisi silti karmealle. Sellaiselle tunkkaiselle. Sain itseni lopulta kiihottumaan ja orgasmiin asti kuvittelemalle miehen paikalle erästä näyttelijää, vaikka tiesin että ei se näin pidemmän päälle saa mennä. Minun pitää haluta omaa miestäni.
- Anonyymi
-huono ryhti
-haiseva hengitys
-itsekeskeinen
-toisia alentava
-kuluttaa paljon alkoholia
-pakko olla parempi kompleksi
-uhriutuva
-huono itsetunto
-valittaa usein
-kykenemätön puhumaan tunteista
-tupakointi
Nämä ylläolevat olen voinnut antaa anteeksi/joustaa näissä
-erittäin malipuloiva
-valehteleva
-häntäheikki
-täysin emotionaalikyvytön
-elämä perustuu vain seksille
-työtön (ei mitään kiinnostusta mennä töihin)
-siipeilijä
-juo viikonloput ja arkipäiväsinkin
-esinneellistää naisen
-ei osaa arvostaa muita ihmisiä
-suuri ylipaino
-huumeidenkäyttö (myös se vain joskus)
Näitä en voi antaa anteeksi ja katsoa läpi sormien.- Anonyymi
Ylläolevista joustit siksi koska mies..kaikki tietää jo millainen mies.
- Anonyymi
Olen mies, onhan niitä paljonkin syitä. Yks nainen veti röökii, itse oon savuton, toinen joi paljon alkoholia, yhellä oli rikollinen kaverina, yks tapaili muitakin, monella ollut luonnevika ettei sopinut omaan kilttiin luonteeseeni.
Oon kuitenkin seurustellut yhden kivan naisen kanssa jo 8 vuotta. - Anonyymi
Muutaman miehen kanssa on ollut kovin erilainen ajatus siitä miten nopeasti syhteessa pitäisi edetä. Enkä nyt puhu seksistä tmv. Itse olen sellainen, joka etenee rauhassa ja jonka tunteiden kehittyminen vie aikansa. Mä tiedän tykkääväni jostakusta hyvinkin nopeasti, mutta sen syvemmät tunteet vievät aikaa ja toinen pitää oppia tuntemaan. Noiden miesten mielestä en muka ollut tosissani ja pidin varalla ja jos sun mitä. Mä opiskelin tuolloin, eli ei mulla aidosti ollut mahdollisuutta tavata joka ilta ja viettää kaikkea aikaani kyljessä kiehnäten. Vastasin aina puhelimeen ja viesteihin jne. mutta se ei ollut heille tarpeeksi. Kun menin viikonlopuksi vanhempieni luo niin olisi kuulemma pitänyt viedä näytille. Mä en muutenkaan ikinä vie ketään näytille. Sellanen ei kuulu mun luonteeseeni ja siitähän tietenkin nousi paskamyrsky. Pidin molemmista alusti ihan aidosti, mutta mitä pidemmälle se painostaminen ja mun tunteinen epäileminen ja arvosteleminen jatkui, niin sitä vähemmän niitä tunteita myös oli. Ensimmäistä tuollaista jaksoin katsella pidempään. Toisen kanssa mitta tuli täyteen nopeammin. Tuosta on nyt jo parikymmentä vuotta aikaa, mutta mä olen edelleen hyvin herkkä tollaselle käytökselle. Niskavillat nousee heti pystyyn, jos toinen antaa yhtään viitteitä tollasesta.
- Anonyymi
Mies paljastui persuksi ( itse olen vihreä)
- Anonyymi
Miten ankeaa on jonkun elämä, kun käyttää aikansa kopioimalla muiden tekstejä ja aloituksia Vauva -palstalta? Elämän pohjanoteeraus.
- Anonyymi
Koska mies oli tyhmä
- Anonyymi
Mulla oli tapaus jossa mies oli selkeästi älykäs, mutta halusi dominoida tai alistua, tasavertainen käytös ja kohtelu ei onnistunut. Lisäksi toi ilmi, etten ole hänen ainoa kiinnostuksen kohde ja loukkasi tahallaan. Älykkyyttäkin on siis monenlaista. Jotkut on vaan niin fucked-up.
- Anonyymi
Ei mies osaa lukea naisen ajatuksia ja olla sitten naisen mielen mukaan, muuten nainen tuomitsee tyhmäksi.
- Anonyymi
Ihminen persoonana ei loppujen lopuksi ole juuri muuta kuin ärsyttävät ja pahat tapansa. Ei niitä prinssejä ole olemassa. Ja omalle käytökselleen on sokea, se voi juurikin puskea toisen siihen ärsyttävään moodiin. Jos panostus ulkonäköön ja terveyteen vain suhteesta huononee, se ei ole oikea paikka kummallekkaan kuluttaa ainutkertaista elämäänsä.
- Anonyymi
Mies oli lihava, sotkuinen ja järjettömön pieni penis.Toinen oli likahammas ja tupakoi ja haisi hielle saunankin jälkeen.
- Anonyymi
Eli peniksen koko ratkaisi. Selvä juttu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli peniksen koko ratkaisi. Selvä juttu!
Meni kuitenkin sänkyyn saakka, että sai todeta peniksen koon.
Siellä koeajettiin penis, että yltääkö pimeron pohjaan asti, mutta vajaaksi jäi.
- Anonyymi
Koko elinaikanani olen sopinut vain kaksi kertaa treffit sellaisen miehen kanssa, jota en ole aiemmin koskaan nähnyt livenä. Näen deittailussa mieltä vain silloin, kun kaikki miehen taustat on selvillä ja voi tarkistaa pitääkö niistä ainakin suurin osa paikkansa. Paitsi turvallisuushakuista se on myös käytännöllistä.
- Sheena- Anonyymi
Itsekään en mene treffeille tuntemattomien kanssa, vaan ei se siltikään ole taannut, etteikö ole paljastunut ikäviä puolia. Toki varmasti vähemmän kuin jos olisivat olleet ihan tuntemattomia.
- Anonyymi
Menin ulkomailla palmupuiden alla suosikkibaariini väljässä maastokuvioidussa treenipaidassa viettämään taas expat iltaa ulkomaalaisten ystävieni kanssa. Iltaan kuului kevyt syöminen, runsas juominen ja darts kisat.
Paikka oli ollut suosikkini jo usen kuukauden ajan enkä voinut olla huomaamatta täydellistä naista joka istui baaritiskillä.
Ilta oli vielä nuori kun hän aloitti keskustelun, viihdyttiin sivistyneesti yhdessä ja vaihdettiin puhelinnumerot.
Meni muutama päivä kun hän aloitti viestinnän aikaan jolloin minulla oli paljon työkiireitä. Nainen joka oli vartaloltaan täydellinen, seksikäs, hyvin taloudellisesti menestyvä ehdotti viikonloppua ystäviensä kanssa kylpylässä jossa oli vesipuisto.
Kieltäydyin kiireiltäni ja mietin samalla mitä voisin hänelle sellaista antaa jota hän nyt ehkä tarvitsee elämäänsä. Mietin sitä muutamien keskustelujen lomassa ja päätin ystävällisesti lähettää hänelle viestin "you are too perfect to me".
Jokin hänessä pelotti, liian hyvä ollakseen totta.
AsianVierestä- Anonyymi
Muotitietoisuutesi on kyllä ihastuttavaa, väljä kamotreenipaita ja kaikki. Ei jätä mielikuva rauhaan. Muy bueno.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muotitietoisuutesi on kyllä ihastuttavaa, väljä kamotreenipaita ja kaikki. Ei jätä mielikuva rauhaan. Muy bueno.
:)
Ei se paita vaan se mitä sen sisällä on?
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AsianVierestä..onko meillä kohta treffit?
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AsianVierestäÖööhh, en kommentoi :) mutta kamo kuosihan on ihan täysin perkeleestä, fashionistalle. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öööhh, en kommentoi :) mutta kamo kuosihan on ihan täysin perkeleestä, fashionistalle. ;)
Väljiä paitoja 35 helteeseen ei taida löytyä kun puuvillaisista salipaidoista, ehkä hölmö ilme mutta en valita kun tuollakin paidalla saa kontakteja. Ehkä sen vuoksi kun naiset haluavat tulla neuvomaan muodista ja mitä kannattaisi pukea päälle? Siitä on sitten helppo antaa mahdollisuus, mennään ja riisutaan paita pois ja nainen saa valita mitä ehdottaa. Katsotaan sitten peiliin yhdessä ja arvioidaan miten istuu kokonaisuuteen vaikka hänen käsilaukkunsa kanssa?
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väljiä paitoja 35 helteeseen ei taida löytyä kun puuvillaisista salipaidoista, ehkä hölmö ilme mutta en valita kun tuollakin paidalla saa kontakteja. Ehkä sen vuoksi kun naiset haluavat tulla neuvomaan muodista ja mitä kannattaisi pukea päälle? Siitä on sitten helppo antaa mahdollisuus, mennään ja riisutaan paita pois ja nainen saa valita mitä ehdottaa. Katsotaan sitten peiliin yhdessä ja arvioidaan miten istuu kokonaisuuteen vaikka hänen käsilaukkunsa kanssa?
AsianVierestä:D Ehkäpä niin, joo ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
..onko meillä kohta treffit?
AsianVierestäHuuuh, mistäpä sitä tietää, kamo kuosi on kyllä paha. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huuuh, mistäpä sitä tietää, kamo kuosi on kyllä paha. ;)
Ei vaan hyvä sillä ilman sitä en olisi saanut kontaktia sinuun?
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan hyvä sillä ilman sitä en olisi saanut kontaktia sinuun?
AsianVierestäJaa, no miten sen nyt ottaa, tyylitajussa on kyllä ainakin himppasen petrattavaa. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, no miten sen nyt ottaa, tyylitajussa on kyllä ainakin himppasen petrattavaa. ;)
Haluatko opettaa?
Siinä voi mennä monta vuotta ja lopputulos voi olla se ettei vanha koira opi...
Eli jätetään väliin, tänä hektisenä aikakautena.
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko opettaa?
Siinä voi mennä monta vuotta ja lopputulos voi olla se ettei vanha koira opi...
Eli jätetään väliin, tänä hektisenä aikakautena.
AsianVierestäSinulle ei ne tyylivinkit olisi kyllä pahitteeksi, oikein kädestä pitäen, mutta, aivan kuten haluat... ;)
- Anonyymi
Olen lukenut tuon saman novellin josta kopsasit tekstin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulle ei ne tyylivinkit olisi kyllä pahitteeksi, oikein kädestä pitäen, mutta, aivan kuten haluat... ;)
No minun kanssani alkaisit pitämään samanlaisia t-paitoja ilman rintaliivejä joten life is dangerous. En tiedä kuka oppisi ja keneltä ja mitä.
Elämä on.
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No minun kanssani alkaisit pitämään samanlaisia t-paitoja ilman rintaliivejä joten life is dangerous. En tiedä kuka oppisi ja keneltä ja mitä.
Elämä on.
AsianVierestäNäinpä. Liivit nyt on ahdistavat muutenkin. Jotkut on niitä joskus jopa polttaneet... :D Mutta, elämä, se on vaarallista... ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinpä. Liivit nyt on ahdistavat muutenkin. Jotkut on niitä joskus jopa polttaneet... :D Mutta, elämä, se on vaarallista... ;)
Mitäs tehtäisiin sitten kun sanat loppuvat?
https://www.youtube.com/watch?v=ByfFurjQDb0
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AsianVierestäLaulettaisiin yhdessä tai jos ei olis sanoja voisivat kehot puhua keskenään ja kuunneltaisiin lopputulosta.
https://www.youtube.com/watch?v=p5QfyF9pkHU
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AsianVierestäNäyttää ihan siltä, että se sanaton duetto astuu sitten vissiin kehiin. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttää ihan siltä, että se sanaton duetto astuu sitten vissiin kehiin. ;)
Jätät tilaa mielikuville:)
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jätät tilaa mielikuville:)
AsianVierestäParempi niin, ettei raaka todellisuus pilaa kaikkea. :)
- Anonyymi
Minulla on pienet hetkeni :) vaikka kaukana täydellisestä muuten olenkin. Eipä sinussakaan isompaa vikaa ole, jos tyylitajua ja kamokuosia ei lasketa. :D
Mut sä ootkin vissiin sitten se juonio, jos mä oon mainio. ;)
- Anonyymi
Mies kaivoi nenää ravintolassa. Toisia treffejä ei tullut.
- Anonyymi
Jaa, sä jätät miehen, jos mies vähän nenää kaivaa.
Jos mienen nenää kutitti, niin pakko silloin on nenää kaivaa ja mies estä aivastuksen nenää kaivamalla.
Varmaan olisit tykännyt, jos mies olisi aivastanut sinua kohti, vai mitä.
Jos mies olisi jättänyt sinut, kun sinä olisit kaivanut nenää, niin olisit haukkunut miestä pikkumaiseksi, kun jättää sinut pienen nenän kaivamisen takia.
- Anonyymi
Tapaileminen on aiheellista lopettaa siinä vaiheessa, kun nainen kieltäytyy kahvikutsusta.
Kahville voi mennä ihan muuten vaan, kuten naiset yleensä nais ystävien kanssa menevät, mutta se on merkki naiselta, ettei naiseen ole mahdollisuuksia, kun kahvikutsusta kieltäytyy.
Ihan eri asia, kuin kysyä, mennäänkö teille vai meille.- Anonyymi
Turha kysyä naista enää kahville toista kertaa.
Jos ensimmäisen kutsun hylkää eikä nainen itse ehdota muuta aikaa niin älkää tehkö itsestänne pelleä, naista ei kiinnosta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turha kysyä naista enää kahville toista kertaa.
Jos ensimmäisen kutsun hylkää eikä nainen itse ehdota muuta aikaa niin älkää tehkö itsestänne pelleä, naista ei kiinnosta.Lyhyesti, mutta asiaa.
- Sheena
- Anonyymi
Kissat ja televisio saivat enemmän huomiota tavatessamme😻📺
- Anonyymi
Lempiohjelmat: Ajankohtaisen Kakkosen uusinnat ja internetin kissa-videot :)
- Anonyymi
” Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD”
Juuri tämä, mikään ei lämmitä naisen sydäntä enemmän kun aletaan selittämään hänen omia argumentteja auki❤️ No onhdn sitä kaikkea nähty... tosiaankin, jopa lääkekouristus ja ambulanssi treffeillä.
Ollut lastenvahtina kun toinen joutuikin umpisuolileikkaukseen jne.
Yksi nainen heijasi itseään ja hymisi autossa. Eräs oli niin ujo, ettei sanonut yli 3 sanaa tuntiin.
Mutta toisaalta taas niin inhimillistä. Meitä on niin moneksi. Osa jännittää paljon, sattuu huono päivä, toinenkin. Elämässä menee just silloin huonosti...🤷♂️
Ei niihin kannata tarttua, vaan jatkaa eteenpäin kokemusta rikkaampana. 😊- Anonyymi
En voi vastata kysymykseen. En ole koskaan tapaillut ihmisiä.
Ihmiset ja minä joko kuljemme toistemme ohi ikuisiksi ajoiksi tai rakastumme ja päätämme olla toistemme elämässä.
Tapailu kuulostaa ajanhukalta, jossa:
- kumpikaan ei tiedä mitä itse haluaa elämältään, tai millaiseen rooliin toivoisi toista henkilöä siinä
- kumpikaan ei tiedä, mitä hyvää voisi tuoda toistensa elämään
- ylläolevat asiat selvitetään hitaasti ja kiertoteitse.
Ei. Sellaiseen ei ole aikaa elämässä eikä rakkaudessa. Jokainen päivä on lahja, ja se täytyy käyttää hyvin.
Tapailu on sitä, että lämmittää saunan vain 45 asteeseen ja istuu siellä vaatteet päällä, yrittäen olla hikoilematta.
Tapailu ei ole koskaan ollut minua varten.
🦄 - Anonyymi
Ekan poikaystävän kanssa, koska oli uskovainen, halusi 5 lasta ja koska yritti painostaa väkisin anaaliseksiin.
Tokan kanssa koska oli ylipäänsä itsekäs sängyssä ja myös hän yritti kerran väkisin johdatella anaaliseksin suuntaan, vaikka olin kertonut ettei sellainen kiinnostanut.
Kirjatumaton palstalutka - Anonyymi
Juu. Oli ihan mukava. Murskana edellisestä suhteestaan ja niin minäkin omasta. Minä olin meistä vain se, joka tiesi ettei jaksa muiden ongelmia omien päälle lisää. Ei oltu seksisuhteessa, hän vain avasi oman itsensä minulle. Olen yleensä hyvä kuuntelija, silloin en jaksanut. Hän otti itse yhteyttä, mutta minä olin kuin sulkeutuva kanava.
- Anonyymi
Tämä palsta.
- Anonyymi
>> koska oli uskovainen <<
Rohkenen epäillä tuommoisen uskovaisuuden aitoutta, jos jonain Jeesuksen seuraajana itseään piti.
Uskova-nimitystä käyttää muutkin ihmiset itsestään kuin pelkästään kristityt. Ja on sellaisiakin, jotka ovat kyllä tulleet uskoon, mutta eivät elä Jumalan hyvien ohjeiden mukaan.- Anonyymi
No tämä uskovainen:
- oli ottanut ristitatuoinnin
- höpisi, että Raamatun mukaan pian tulee maailmanloppu
- olisi halunnut käännyttää minutkin
- vieraili kesälomallaan kotimaansa kirkossa ja tapasi ainakin yhden papin reissullaan
Hän oli siis ortodoksi, ei luterilainen.
Kirjautumaton palstalutka
- Anonyymi
Hyvä presintettinä pelien hahmo Duke Nukem... here it i cinwsz<´ Hail to the *King, duke numel...
- Anonyymi
Nuorena eräs mies lähetti viestin että " Puidaan myöhemmin lisää. Ja ois kiva nähdä vielä uudestaan" Jäin ootelemaa että sillä menee se puinti aika ohi. Outoa sinällään asui kaupungissa mutta oli vissiin maatilalla töissä sitten.
- Anonyymi
☕Viimeinen tapaaminen oli kuin tuote-esittely naisen ystäville, kun itseä ei vissiin kiinnostanut sen enempää tapailla. Ei tullut edes kahvipöytään viereen istumaan, vaan virnuili pöydän lähistöllä.😏Se esiteltävä tuote olin minä. Nöyryyttävä kokemus. No eipä tehnyt enää sen jälkeen itselläkään mieli tavata.🏃
- Anonyymi
Halusin olla onnellinen, en onneton...
Kaikenlainen deittailu ja tapailu loppuu siihen, jos ei tunnu miltään. Jos ei sydämessä tunnu kaipuuta erossa ollessa, ei kannata edes tapailla.
- Anonyymi
👍👍👍
Mulle olis turn off enkä tarkota pelkästään parisuhdemielessä, vaan muutenkin saattaa olla esimerkiksi:
-Jos on liian kriittiset mielipiteet asioista, esim. haukkuu sellaisia, jotka on erilaisia kuin itse
-Jos on liian negatiivinen ja valittaa joka asiasta, esim. joulu on ihan turha, ei ulos kannata mennä kun lunta sataa noin paljon ja on pakkastakin (ei edes keskustaan), ei ulos voi mennä kun on jo liian pimeää, syksy on tylsää aikaa kun on loskaa ja sateista ja alkaa tulla pimeää eikä näe mitään kaunista siinä, esim. värikkäitä lehtiä, valittaa siitä, että vaatteiden, korujen, asusteiden osto on turhuutta
-Puhuu vähän väliä työn tekemisestä ja opiskelusta
.-Ei anna toiselle yleensä suunvuoroa eikä toisen asiat tunnu kiinnostavan
-Ei ole yhteisiä puheenaiheita eikä yhteistä tekemistä
-Huumori ei natsaa eikä muutenkaan tunnu olevan hauskaa
-Ei osaa oikein olla ystävällinen ja kohtelias
-Haastaa riitaa aika usein eikä osaa pyytää anteeksi
-On tosi pitkävihainen (itse en ole pitkävihainen)
-On usein pummaamassa rahaa eikä maksa takaisin (rahaa voi lainata jos on tosi hätä, mutta takaisin on hyvä maksaa kun pystyy ) ja jos vielä muutenkin maksattaa
toisella asioita tai pyytää toista ostamaan usein, vaikka toinen olis sanonut ettei nyt pystyTai joidenkin asioiden kohdalla voin harkita, jos on esim. ystävä/kaveri kysymyksessä ja tällaiselle ihmiselle saattaa antaa vähän enemmän anteeksi ja eroavaisuuksiakin voi olla enemmän kuin sitten parisuhdemielessä ehkä.
- Anonyymi
Miten teillä on suhde edennyt Mikkiksen kanssa?
- Anonyymi
Ei ollut aikaa hänen loputtomille tarpeilleen.
- Anonyymi
Yksinkertaisesti; emme sopineet toisillemme, oltiin ihan eri puusta veistetyjä.
Silloin on parempi riidellä kunnolla vaikka asiat päätepisteeseen asti!
Sen pituinen se; Onnea matkaasi, pärjäile!
trollikka
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387735Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381945Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251910- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4889Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 34802