Olettekos seksiä harrastaneet ulkona kesällä?

Anonyymi

Mitä hyviä seksipaikkoja tai rantoja on suomessa missä voi ulkona paneskella?

25

747

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi niin pitäisi tehdä?

    • Joskus. Mettänreunassa, luonnonhelmassa.

    • Anonyymi

      Ei suomalaiset uskalla luonnossa panna.

      • Anonyymi

        Saattaa tulla lapset ja Hanna.


    • Anonyymi

      keskellä taloyhtiön pihaa takaapäin velaksi. Samalla hakkaa nyrkillä niskaan.

    • Anonyymi

      Ihan pitää itse löytää suojaiset paikat, jossa voi nauttia ulkoilmaseksistä muita häiritsemättä.

    • Anonyymi

      Tuo on sarjassamme ajatuksia, jotka saattavat tuntua hyvältä, mutta käytännössä aika perseestä. Ensinnäkin kaikki ihanat verenimijät, joita tuolta pusikoista löytyy. Siinä on kutisevia paukamia mukavissa paikoissa. Jos et vie jotain vilttiä mukana niin lehtiä, risuja, sammalta joka paikassa kiinni ja tikku sekä käpy perseessä. Tai sitten koko alapää on kirjaimellisesti täynnä hiekkaa. Varmaan jonkun pikaisen voi jossain hoitaa, mutta ei siitä suurempaa nautintoa saa.

    • Anonyymi

      Olenpa hyvinkin!
      Poikakaverin kanssa montakin kertaa. Erään järven rannassa kun käytiin usein kahdestaan, väliin yölläkin. Siellähän se lempi leiskui kyllä.
      Kerran taisi joku hiiviskelijä olla puskassa kyttäämässä, vilahdukselta nähtiin. Eipä haittaa, sai ressu sitten edes katsoa ihan irl.
      Missä tahansa luonnossa voi seksiä harrastaa, ei siinä mitään erityistä paikkaa tarvita.

    • Anonyymi

      En kerro

      • Anonyymi

        no voi vittu


    • Anonyymi

      Yyterissä oon pannut. Sitten on metsälampia jossa kiva ranta eikä sellaisissa paikoissakäy ketään joten ollaan pantu.

    • Anonyymi

      Joo. Cruisingmap piste netissä sovittu anonyymisti (joidenkin kanssa tosin useammankin kerran). Muunlaista en olekaan harrastanut.

    • Anonyymi

      Oon melkeen joka puistossa Helsingissa

    • Olen kokeillut, mutta ei ollut minun juttuni. Oli päinvastoin ensimmäistä kertaa elämässä erektio-ongelmia, kun kokoajan oli sellainen olo että joku tulee paikalle. Toisia se kiihottaa, minua ei.

      • Anonyymi

        Kuotesahon kanssako olit luonnon helmassa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuotesahon kanssako olit luonnon helmassa?

        Jos se sinun fantasiasi tyydyttää.


    • Anonyymi

      Eikös niitä kallioita kaupungeista löydy, joissa miehet hirnuu keskenään. Sinne vain samoilemaan.

    • Anonyymi

      Talvi on parempaa aikaa kun on pimeää eikä kukaan ole näkemässä.

    • Monta kertaa mitä erilaisimmissa paikoissa.
      Autossa, auton konepellillä, metsässä, kerrostalon pihalla, ojanpenkalla, rannalla, vedessä...

      Miks aina pitäis touhuta vain makuuhuoneessa tai edes kotona?

    • Anonyymi

      Seurasaaressa ei taida olla enää pano biitsiä, ulapalle siirretty?

    • Anonyymi

      Oon pannut hesan maauimalan vessassa monta kertaa. Yyterissä kans ja ruissalossa rannalla. Ulkomailla monella rannalla kreikassa ja siellä se on aika yleistä, nähtiin monet pari paneskelivat siellä.

    • Anonyymi

      70-80-luvuilla oli Mustikkamaan juhannusbileet tapahtuma, joissa bylsittiin vapaasti joka paikassa. Itselläni oli viimeinen 90-luvun alussa ja muistan sen kun Kingston Wall heitti kovan keikan, ja mentiin sen jälkeen satunnaisen pimun kanssa Sörkan puoleiselle kalliolle touhuun.

    • Anonyymi

      Hiplasin exää siellä ja täällä. Se oli kivaa ☺️. Pantiinkin missä sattuu.

    • Anonyymi

      Meressä, Pohjanlahdella helppoa ja turvallista jos osaa uida. Tai niin matalassa vedessä että jalat yltää pohjaan. Tuskin tulee keneltäkään vieraalta nähdyksi, ei ainakaan mitään intiimejä alueita. Jos jotain näkyy, ne ovat ainoastaan vesileikkejä.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      154
      3451
    2. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      373
      1750
    3. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      85
      1726
    4. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      47
      1525
    5. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      29
      1278
    6. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      64
      1175
    7. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      203
      1164
    8. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      150
      1039
    9. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      1006
    10. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      148
      919
    Aihe