Benjamin tuli ulos

Anonyymi

Ei olisi kyllä tyypin olemuksesta tai käytöksestä ikinä arvannut. Kuka seuraavaksi, Robin?

Kirjautumaton palstalutka

64

1481

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vetääkö isukki turpaan?

    • Anonyymi

      Äh, kuka muu muka? Geekki tietenkin ja vaihta sukupuoltakin. Geekkihän löi vetoa ettei ikinä enää esiinny, mutta jos vaihtaa sukupuolta ja nimeä niin silloinhan teknisesti se ei ole enää Geekki vaan Donna.

    • Kun nopeasti luin sun alotuksesta Sinkut-palstan etusivulta, niin luulin, että tarkotat englantilaista säveltäjää Benjamin Britteniä (1913-1976). Mietin kuitenkin, että mitä ihmettä, hänhän on jo kuollut. Tosin hän oli homoseksuaali, mutta kaiketi tuli kaapista jo tosi kauan sitten, obhan hän ollut kuolleenakin jo vuosikymmeniä.

      Tarkoitat varmaan laulaja Benjamin Peltosta? Hän kertoo Iltalehdessä olevansa homoseksuaali.

      Robin ei mun tietääkseni ole homo, mutta voihan hän olla bi. Mistä noista nykyään teitää kuka on mitäkin, kun ei yleensä ihmisestä muutenkaan. Eihän seksuaalinen suuntautuminen näy päälle päin, ainakaan yleensä. Ja mitä väliä onko joku homo, hetero, bi, trans. Jokainen on mitä on ja määrittelee itsensä miten määrittelee, jos niin tuntee oikeaksi.

      • Anonyymi

        Vain mies on mies ja nainen on nainen, muut ovat sairaita.


      • Anonyymi

        Nyt vaan on niin, ett perushetero tuntee itsensä muinaismuistoksi! Parisuhde voi kestää miehen kanssa 2-3 vuotta, kunnes se loppuu... järkytykseen.
        Äijä olikin homo tai bi, no parhaassa tapauksessa... ainoastaan monisuhteilija, jota kiinnostaa joka-ainut naisoletetun; häpy tai mikä tahansa kolo.

        trollikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain mies on mies ja nainen on nainen, muut ovat sairaita.

        Totta!


      • Anonyymi

        Sitä väliä että homous on Jumalan lain rikkomista ja se on Jumalan mielestä todella inhottava teko ja ihminen on vastuussa Jumalalle teoistaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain mies on mies ja nainen on nainen, muut ovat sairaita.

        Ja Transut ovat sekasin koska Raamatussa sanotaan että ihmiset on miehiä ja naisia eikä vaahtosammutintakaan määritetty sukupuoleksi joten se on vaan oman kehonsa turmelemista


    • Anonyymi

      Ketä kiinnostaa jonkun seksuaalisuus? Onko teillä itsellä vielä hakusessa, kun pitää julkiselle palstalle tulla pöyristymään?

      • Anonyymi

        No ei se hänen seksuaalisuutensa sinänsä, vaan se että jotenkin olin aina mieltänyt hänet heteronoloiseksi ja että uutinen yllätti kovasti. Mutta se lienee taas hyvä esimerkki siitä ettei suuntausta (aina) päällepäin näe. Toki on niitä poikkeuksiakin, kuten vaikka Niko Saarinen - sekä olemus että varsinkin puhetyyli ovat täysin stereotyyppisen homomaisia, ja myös Jorma Uotisen puhetyyli ja elekieli vastaavat stereotypioita. Myös Jim Parsonsin arvasin homoksi ennen kuin luin asiasta. Mutta sitten taas löytyy Antti Holmaa, Marko Bjuströmiä, Pekka Haavistoa yms. jotka mielestäni ovat suhteellisen maskuliinisia ja päällepäin "heteromaisia".

        Kirjautumaton palstalutka


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei se hänen seksuaalisuutensa sinänsä, vaan se että jotenkin olin aina mieltänyt hänet heteronoloiseksi ja että uutinen yllätti kovasti. Mutta se lienee taas hyvä esimerkki siitä ettei suuntausta (aina) päällepäin näe. Toki on niitä poikkeuksiakin, kuten vaikka Niko Saarinen - sekä olemus että varsinkin puhetyyli ovat täysin stereotyyppisen homomaisia, ja myös Jorma Uotisen puhetyyli ja elekieli vastaavat stereotypioita. Myös Jim Parsonsin arvasin homoksi ennen kuin luin asiasta. Mutta sitten taas löytyy Antti Holmaa, Marko Bjuströmiä, Pekka Haavistoa yms. jotka mielestäni ovat suhteellisen maskuliinisia ja päällepäin "heteromaisia".

        Kirjautumaton palstalutka

        Bjuströmkö heteromainen?


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Bjuströmkö heteromainen?

        Ihmettelin samaa. Tai Mercury?


      • Ite tykkäsin aikoinaan Bumtsibumista.


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        Ite tykkäsin aikoinaan Bumtsibumista.

        Bumtsibumhan on palaamassa telkkariin tässä ihan parin kuukauden sisällä. Ei tokikaan sama juontaja kuin alun perin, mutta varmaan kuitenkin parempi kuin sen Kalle Lindrothin tässä välillä vetämä versio. Kalle on mielestäni hyvännäköinen mies, mutta silti kyseinen ohjelma oli tyhmäntuntuinen eli ei se ulkonäkö auta, jos ohjelma on kökkö.

        Kirjautumaton palstalutka


      • Anonyymi

        Onko joidenkin pakko olla tommosia muka fiksuja kun sanoo että muka sillä ei olisi väliä. Kyllä on koska Raamatussa sanotaan että homous on syntiä. eihän sun mielipide ole edes yhtä oikea kuin Jumalan mielipide


    • Anonyymi

      Harmis.

      • Anonyymi

        Testaamattomilla geeniterapia pistoksilla voi olla sivuvaikutuksia.


    • Kyllä mä hänet olen aina mieltänyt gayksi. En tiedä miksi.

      • Mää en varmaan oo ees kovin kauan tienny tällaisesta tyypistä kuin Benjamin Peltonen. Enkä oo aatellu onko hän homoseksuaali vai ei.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Mää en varmaan oo ees kovin kauan tienny tällaisesta tyypistä kuin Benjamin Peltonen. Enkä oo aatellu onko hän homoseksuaali vai ei.

        En minäkään. Jossain Espanjan sivuilla näin joskus haastattelun tyypiltä. Asui Espanjassa silloin tjn.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Mää en varmaan oo ees kovin kauan tienny tällaisesta tyypistä kuin Benjamin Peltonen. Enkä oo aatellu onko hän homoseksuaali vai ei.

        Mä en tiedä vieläkään kuka hän on. Liekö niin tarpeellistakaan tietää.


      • JustJust kirjoitti:

        Mä en tiedä vieläkään kuka hän on. Liekö niin tarpeellistakaan tietää.

        On laulamisen lisäksi tehnyt Youtubevideoita (aloitti kai ensin tubettajana) ja on kai ihan suosittu tubettaja (nämä tiedot luin Iltalehden sivuilta, josta luin myös siitä, että tuli julkisesti kaapista). En vain ole koskaan Tubessa törmännyt hänen videoihinsa, tosin en ole niitä edes osannut etsiä. Katson varmaan ihan erilaisia videoita.


      • Anonyymi

        Kuuluu samaan kastiin kuin Christoffer Strandberg. Benjamin ilmeisesti aikoo samoilla meriiteillä nousta myös ns. joka paikan höyläksi. Vähemmistöön kuuluminen on nyt IN ja sillä näyttää saavan töitäkin paremmin mitä Matti Meikäläisenä.
        Näyttelijä, imitaattori, koomikko, laulaja, tubettaja tai juontaja mitä nyt eteen tuleekaan.
        Trollikka


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuuluu samaan kastiin kuin Christoffer Strandberg. Benjamin ilmeisesti aikoo samoilla meriiteillä nousta myös ns. joka paikan höyläksi. Vähemmistöön kuuluminen on nyt IN ja sillä näyttää saavan töitäkin paremmin mitä Matti Meikäläisenä.
        Näyttelijä, imitaattori, koomikko, laulaja, tubettaja tai juontaja mitä nyt eteen tuleekaan.
        Trollikka

        Ite tykkään Christoffer Strandbergistä. Oli musta ihan hyvä Putouksessa, myös juontajana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuuluu samaan kastiin kuin Christoffer Strandberg. Benjamin ilmeisesti aikoo samoilla meriiteillä nousta myös ns. joka paikan höyläksi. Vähemmistöön kuuluminen on nyt IN ja sillä näyttää saavan töitäkin paremmin mitä Matti Meikäläisenä.
        Näyttelijä, imitaattori, koomikko, laulaja, tubettaja tai juontaja mitä nyt eteen tuleekaan.
        Trollikka

        Christoffer Strandberg on näyttelijä, on näytellyt esim. Helsingin kaupungin teatterissa ja Lilla teaternissa. Voihan tuo Putous tuoda hänelle lisää erilaista tv-työtä ja juontokeikkoja. En tiedä onko hän ennen Putousta ollut tv:ssä.


    • Anonyymi

      Miettinyt tota julkkis elämää, muuttuuko ajatusmaailma muuksi, kun naiset palvoo maata jalkojesi alla ja on valmiita vaikka mihin tekoihin vain, että saisi viettää aikaa tällaisen kanssa? Itsellä ainakin laskisi naisen arvostus, kun muuttuisin palvonnan kohteeksi?

    • Anonyymi

      Imuruisiko nuori benjsliini min kakkaisen pakoputken?

    • Anonyymi

      No,joo; toivottavasti sai kaipaamaansa lisähuomiota. Ihan fiilis pohjalta ja miehen käytöksestä ym. ainaki mä olen asian tiedostanut... melkoisen varmana oletuksena.

      Ei mitenkään haittaa ainakaan mua, mitä tyylisuuntausta kukin artisti edustaa! Sukupuolirooli artistin elämässä, on mua henkilökohtaisesti vähiten liikuttava asia.

      Kunhan hoitaa sen ammattinsa puoleisen asian kunnialla ja mä saan rahoilleni vastinetta, lavaestyksestä, ravintlakeikasta, TV-ohjelmasta, kirjasta... or that ever happened!

      • Anonyymi

        Jumala sanoo että homous on synti joten Benjamin ei todellakaan ansaitsisi kuin negatiivista huomiota tosta


    • Anonyymi

      Onkos benzi vapailla markkinoilla? T:ulkoministeri.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olisiko bentsiliino valmiina akselin rasvaukseen? T:ulkoministeri.

    • Anonyymi

      Bensiilolle maistuisi jukurtit? T:ulkoministeri.

    • Anonyymi

      Nyt on huikeaa. Itsensä ulkoministeri palannut linjoille. Miten homoksi tämä voi vielä mennä?

      • Anonyymi

        Ei huono.


    • Anonyymi

      Ostin nuorelle benjaliinille kukkia. Tylppiä tulppaaneja. T:ulkoministeri.

    • Anonyymi

      Pidettiin nuoren benjoksen kanssa nyyttikestit. T:ulkoministeri.

    • Anonyymi

      Lähdettiin pilkille nuoren benziinon kera. Minä kairaan. T:ulkoministeri.

    • Anonyymi

      Grillataan tänään benolinin kanssa. Vartaassa muutakin.. t:ulkoministeri.

    • Anonyymi

      Tarjoan illalla makkaraa nuorelle bemsulle. T:ulkoministeri.

    • Anonyymi

      Käytiin sienessä nuoren bembuliinon kanssa. Esittelin tattia. T:ulkoministeri.

    • Anonyymi

      Keskusteltiin nuoren beziliinon kanssa Suomen marjoista. Esittelin varsimansikan. T: ulkoministeri.

    • Anonyymi

      Jani ja Teuvokin kai jo ilmaantuivat auringon gvaloon?

    • Anonyymi

      Tarjoilun bentselinolle kiisselit. T:ulkoministeri.

    • Anonyymi

      Nuori benjaami esitti minulle hittikappaleensa. Tottakai peukutin. T:ulkoministeri.

    • Anonyymi

      Jääkaapin ovi avautui ja Benji-hypprlr peloissaan pois pakastiesta.

    • Anonyymi

      Aamupalaksi nuori benliino nautti ison munan. T:ulkoministeri.

    • Anonyymi

      Aamusta käytiin sup-lautailemassa Seurasaaren edustalla. Nuori bemsiili hoiteli melaa. T:ulkoministeri.

    • Anonyymi

      Käytiin suihkussa nuoren bensukan kanssa. Olin huolimaton ja tiputin saippuan. T: ulkoministeri.

    • Anonyymi

      No huh huh. Kyllä on ulkoministeri tehnyt väkevän paluun. Ei liene kenellekkään epäselvää kuka on valtakunnan ykkös homostelija?

    • Anonyymi

      Miten nuo homot ikäänkuin kehuen ilmoittavat olevansa homoja, ikäänkuin se olisi heidän mielestään mahtavaa. Minun mielestä se on säälittävää.
      Menee hyvän näköinen mies ihan hukkaan.
      Minä en kuuntele koskaan homojen lauluja, enkä aio kuunnella myöskään tätä herraa, koska inhoan homoja.

    • En yhtään ihmettele vaikutti vähän sellaiselta.

      • Anonyymi

        Joo, oli se UMK-esitys pikkuisen homahtava.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo, oli se UMK-esitys pikkuisen homahtava.

        Tarkoitatko käärijää? Mun mielestä ei ole homahtava saa miehetkin käyttää näyttäviä esitys asuja.


      • Anonyymi
        Lyhytfleda kirjoitti:

        Tarkoitatko käärijää? Mun mielestä ei ole homahtava saa miehetkin käyttää näyttäviä esitys asuja.

        Eikun sitä Benkkua tietenkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikun sitä Benkkua tietenkin.

        Nii sehän sanoi olevansa se.


    • Anonyymi

      Onhan tuosta "miehestä" aina havainnut, että kuuluu siihen jengiin.

      • Anonyymi

        Ai jauho-?!??!?


    • Anonyymi

      Aina ollut niin gay kuin olla voi. Sulla taitaa olla aika heikko homo tutka 😄

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      35
      1290
    2. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      50
      1197
    3. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      63
      1025
    4. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      177
      990
    5. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      44
      893
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      123
      776
    7. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      57
      738
    8. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      144
      723
    9. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      691
    10. Voi että, kaikki on nyt ohi

      Aijon nyt unohtaa kaiken. Morjes. Mieheltä
      Ikävä
      59
      677
    Aihe