Mistä naisviha tulee?

Anonyymi

Naisena sitä ihmettelee naisvihan määrää, jota miehet tuntevat. Miksi?? Mikä saa vihaamaan naisia, inceleissä tai esim. talibaneissa? Tarkoitan perimmiltään, laajamittaisena ilmiönä, en jonkin yksilön kohdalla. Mitä sellaista nainen edustaa, että sitä vastaan tulee suojautua ja kehittää erilaisia vihasuuntia? Palautuuko kaikki miehen seksuaalisuuteen, joka hallitsee liikaa ajatuksia? Omistuksen halua, hylätyksi tulemisen pelkoa, riittämättömyyttä? Vertailuasetelmaa toisten miesten kanssa, jotain ihmeellistä apinauroskilpailua? Toivoisin uutta päivitystä miesten aivoihin. Tai kokonaan uutta käyttöjärjestelmää!

145

1284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siitä, että naiset antaa pillua jännämiehille eivätkä kilteille ja kunnollisille miehille.

      • Anonyymi

        Katkera.. Ei oo vissiin sinne suuntaan irronnut. Muissahan se vika aina on. Olisiko peiliin katsomisen paikka..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katkera.. Ei oo vissiin sinne suuntaan irronnut. Muissahan se vika aina on. Olisiko peiliin katsomisen paikka..

        Naiset ei haluu antaa tavismiehelle


      • Anonyymi

        Pelkkä kiltteys ja kunniallisuus ei auta. Täytyy tuntea jotakin vetoa toista kohtaan. Ei ole naisten vika, jos he eivät tunne vetoa sinuun. Mieti, mitä voisit tehdä toisin.


      • Anonyymi

        Homoseksuaalinaiset tuskin antavat pillua kenellekään miehelle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Homoseksuaalinaiset tuskin antavat pillua kenellekään miehelle.

        Voivat antaakin, seksuaalisuus on joustava. Ei toki kaikilla ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset ei haluu antaa tavismiehelle

        Kukaan nainen ei ole velvollinen antamaan sinulle mitään. Kyllä naisilla on oikeus valita seuransa. Kenen seurassa he ovat, on heidän oma asiansa. Se ei kuulu sinulle eikä kenellekään muullekaan.


    • Se on himon torjuntaa. Mies joka himoitsee naista, koskaan saamatta himojensa kohteita, toteuttaa himojaan alkaa inhota naisia, jotka toistuvasti syrjäyttävät hänet ja hänen huutavat tarpeensa.

      Vielä lisää saattaa myrkkyä olla, jos mies on mielestään kohdellut naisia arvostavasti ja hyvin, mutta silti naiset dissaa häntä jatkuvasti valiten vierestä miehiä, jotka ei edes yritä miellyttää naista.

      Naisviha voi varmaan tulla jo lapsuudessakin esim. äidin rakkauden puutteesta, äiti syrjäyttää pojan eli lapsen huomiontarpeen, evää hellyyden jne. Mutu.

      • Voi ehkä vaikuttaa myös se, jos poika kasvaa ympäristössä missä äitiä ja naisia kohdellaan vihamielisesti eli mallioppien isältä pojalle?


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Voi ehkä vaikuttaa myös se, jos poika kasvaa ympäristössä missä äitiä ja naisia kohdellaan vihamielisesti eli mallioppien isältä pojalle?

        On osaltaan varmasti mallioppimista.
        On myös huonon itsetunnon aiheuttamaa vihaa; nainen pärjää ilman miestä ja sitä ei heikko miehuus kestä.
        Tulee pelko syrjäytetyksi tulemisesta, tarpeettomuudesta. Miehisyys saa kolauksen.
        Tämähän on monta kertaa ollut täälläkin palstalla aiheena: mies kuulemma sekoaa ja alkaa riehua ja tappaa jos ei saa naista. Mitä siinä silloin on taustalla muuta kuin loukattu jo muutenkin surkean huono itsetunto?
        Onneksi kitenkin harva niin pitkälle menee, mutta viha naisia kohtaan on hyvin yleistä.

        Syitä on varmasti monia.


      • Ja tätä ei monesti ymmärrä ne miehet, joilla on käynyt flaksi suht helposti. Ei ole tarvinut olla aina se ylijäämä pala, kun jollekin on kelvannut jopa lasten iskäksi asti. Katkeroitumista siis.

        Se auttaako katkeroituminen mitään, niin ei auta. Mutta syy taitaa olla yksinkertaisimmillaan tuota, vaikka oma vastuu naismenestykseen nimenomaan vaikuttaakin merkittävästi.

        Mutta kun ei pysty muovaantumaan, persoona ei kelpaa, ei kykene.. kääntyy sisään päin ja katkeroituu. Saa korjata, jos olen väärässä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On osaltaan varmasti mallioppimista.
        On myös huonon itsetunnon aiheuttamaa vihaa; nainen pärjää ilman miestä ja sitä ei heikko miehuus kestä.
        Tulee pelko syrjäytetyksi tulemisesta, tarpeettomuudesta. Miehisyys saa kolauksen.
        Tämähän on monta kertaa ollut täälläkin palstalla aiheena: mies kuulemma sekoaa ja alkaa riehua ja tappaa jos ei saa naista. Mitä siinä silloin on taustalla muuta kuin loukattu jo muutenkin surkean huono itsetunto?
        Onneksi kitenkin harva niin pitkälle menee, mutta viha naisia kohtaan on hyvin yleistä.

        Syitä on varmasti monia.

        Yym, voi olla noinkin. Toisaalta en tiedä haittaako se naisen pärjääminen kaikkia nk. inceleitäkään, vaan pikemminkin se ettei itse pärjää kilpailussa versus muut miehet. Ja sitten ne naisten miesarvot alkaa näyttää etovilta, jolloin ne naisetkin alkaa vituttaa?

        Syitä on varmaan monia.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Yym, voi olla noinkin. Toisaalta en tiedä haittaako se naisen pärjääminen kaikkia nk. inceleitäkään, vaan pikemminkin se ettei itse pärjää kilpailussa versus muut miehet. Ja sitten ne naisten miesarvot alkaa näyttää etovilta, jolloin ne naisetkin alkaa vituttaa?

        Syitä on varmaan monia.

        Mä en niinkään usko, että inceliksi kutsut kilpailee niinkään mielessään itsensä ja naisten paremmuudesta. Kyllä he pitävät varmaan naista naisena, ei kilpakumppanina ja itseään miehinä, jotka raivostuvat kun he eivät saa olla niitä miehiä, joita rakastetaan, halutaan, arvostetaan, kunnioitetaan ja joista pidetään. Kyllä he itsensä miehinä näkevät, mutteivät ymmärrä miksi naiset eivät näe heissä mitään haluttavaa ja tämäpä voikin olla juuri se oman pään vääristymä.

        Ei itse näe itseään versus muut miehet samalla tasolla miehinä ja haluttavina. Eli itsetunto horjuu, on heikko. Miksi se on heikko siihinkin voi olla monta syytä.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Mä en niinkään usko, että inceliksi kutsut kilpailee niinkään mielessään itsensä ja naisten paremmuudesta. Kyllä he pitävät varmaan naista naisena, ei kilpakumppanina ja itseään miehinä, jotka raivostuvat kun he eivät saa olla niitä miehiä, joita rakastetaan, halutaan, arvostetaan, kunnioitetaan ja joista pidetään. Kyllä he itsensä miehinä näkevät, mutteivät ymmärrä miksi naiset eivät näe heissä mitään haluttavaa ja tämäpä voikin olla juuri se oman pään vääristymä.

        Ei itse näe itseään versus muut miehet samalla tasolla miehinä ja haluttavina. Eli itsetunto horjuu, on heikko. Miksi se on heikko siihinkin voi olla monta syytä.

        Luulen, että inceleillä voi olla jopa hyvin voimakas kilpailuvietti, jolloin häviäminen on vielä raskaampaa? Mutu.


      • Anonyymi

        Heteronaisia on maailmassa miljardeja. Jo on kumma jos ei löydy heteronaista.


      • Anonyymi

        ”Saamatta himojen kohteita” Miksi? Himoitseeko mies:

        - omaa äitiään
        - omaa sisartaan
        - saavuttamatonta julkisuuden henkilöä
        - varattua naista
        - vain homoseksuaalinaisia
        Vai mitä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heteronaisia on maailmassa miljardeja. Jo on kumma jos ei löydy heteronaista.

        Sosiaaliset taidot, jos on ööö äää yym höö menenpä takas kotiin, niin hetero naisetkin jää saamatta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ”Saamatta himojen kohteita” Miksi? Himoitseeko mies:

        - omaa äitiään
        - omaa sisartaan
        - saavuttamatonta julkisuuden henkilöä
        - varattua naista
        - vain homoseksuaalinaisia
        Vai mitä?

        Kellä mitäkin naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Saamatta himojen kohteita” Miksi? Himoitseeko mies:

        - omaa äitiään
        - omaa sisartaan
        - saavuttamatonta julkisuuden henkilöä
        - varattua naista
        - vain homoseksuaalinaisia
        Vai mitä?

        Kaikki käy!
        Tai siis kävisi...


    • Samaa ihmettelen miesvihan kohdalla. Meillä on palstalla miesvihaajia. Olen yrittänyt heiltä kysyä, että mistä se miesviha kumpuaa kuitenkaan koskaan saamasta vastausta. Yksikin miesvihaaja on alkoholisti. Veikkaan siis vihan kumpuavan omasta pahasta olosta.

      • Naisten kaltoinkohtelusta, alistamisesta, hyväksikäytöstä, vähättelystä jne. Ehkäpä jopa omakohtaisista traumoista, jotkut miehet sitten muistuttaa iäti sitä miestä, joka kaltoinkohteli ja nostattaa vihan, pelon? Mutu.

        Joskus kyseessä voi kai olla tavallaan kateuskin, miehen parempaa asemaa kohtaan yhteiskunnassa.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Naisten kaltoinkohtelusta, alistamisesta, hyväksikäytöstä, vähättelystä jne. Ehkäpä jopa omakohtaisista traumoista, jotkut miehet sitten muistuttaa iäti sitä miestä, joka kaltoinkohteli ja nostattaa vihan, pelon? Mutu.

        Joskus kyseessä voi kai olla tavallaan kateuskin, miehen parempaa asemaa kohtaan yhteiskunnassa.

        Onhan ihmisillä kaikenlaisia vääristymiäkin, miehillä että naisilla. Sukupuolien paremmuudesta ja huonommuudesta.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Naisten kaltoinkohtelusta, alistamisesta, hyväksikäytöstä, vähättelystä jne. Ehkäpä jopa omakohtaisista traumoista, jotkut miehet sitten muistuttaa iäti sitä miestä, joka kaltoinkohteli ja nostattaa vihan, pelon? Mutu.

        Joskus kyseessä voi kai olla tavallaan kateuskin, miehen parempaa asemaa kohtaan yhteiskunnassa.

        Yksi työkaveri aina vihasi minua. Kysyin kerran, että mitä hänellä on minua vastaan? Sanoi että muistutan ulkonäöllisesti hänen hyväksikäyttäjää. Hän ei päässyt asian yli ja mustamaalasi minua työpaikalla. Toisaalta ymmärrän häntä, mutta toisaalta en. Miksi minum tulisi kantaa vastuu jonkun muun synneistä?


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Onhan ihmisillä kaikenlaisia vääristymiäkin, miehillä että naisilla. Sukupuolien paremmuudesta ja huonommuudesta.

        Semi sukupuolettomana minun on vailea ymmärtää, että miksi ihmiset lajitellaan niin voimakkaasti sukupuolen perusteella. Harva kuitenkaan mahtuu siihen ahtaaseen lokeroon, mikä sukupuolelle asetetaan. "Pojat ovat hyviä matematiikassa ja tytöt kielissä" jne. Ei me kaikki vaan olla samasta muotista väännettyjä ja se sivuutetaan yhteiskunnan tasolla.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Yksi työkaveri aina vihasi minua. Kysyin kerran, että mitä hänellä on minua vastaan? Sanoi että muistutan ulkonäöllisesti hänen hyväksikäyttäjää. Hän ei päässyt asian yli ja mustamaalasi minua työpaikalla. Toisaalta ymmärrän häntä, mutta toisaalta en. Miksi minum tulisi kantaa vastuu jonkun muun synneistä?

        Trauma? Olisi mennyt terapiaan. Eihän toisten tekosia voi siirtää ja kaataa muiden päälle, mutta joidenkin psyyke ei hanskaa tätä, vaan projisoivat pahansa muiden niskaan. Syyttömien.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Semi sukupuolettomana minun on vailea ymmärtää, että miksi ihmiset lajitellaan niin voimakkaasti sukupuolen perusteella. Harva kuitenkaan mahtuu siihen ahtaaseen lokeroon, mikä sukupuolelle asetetaan. "Pojat ovat hyviä matematiikassa ja tytöt kielissä" jne. Ei me kaikki vaan olla samasta muotista väännettyjä ja se sivuutetaan yhteiskunnan tasolla.

        No näinpä. Sinäpä sen sanoit. 👍


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Semi sukupuolettomana minun on vailea ymmärtää, että miksi ihmiset lajitellaan niin voimakkaasti sukupuolen perusteella. Harva kuitenkaan mahtuu siihen ahtaaseen lokeroon, mikä sukupuolelle asetetaan. "Pojat ovat hyviä matematiikassa ja tytöt kielissä" jne. Ei me kaikki vaan olla samasta muotista väännettyjä ja se sivuutetaan yhteiskunnan tasolla.

        nais viha ole mitenkään yksilö keskeistä, vaan vallan vaihto joka oli miehillä mutta nykyään naisilla, siinä mielessä tasaarvoa ole ollutkaan ikään tasa puolisesti,


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Trauma? Olisi mennyt terapiaan. Eihän toisten tekosia voi siirtää ja kaataa muiden päälle, mutta joidenkin psyyke ei hanskaa tätä, vaan projisoivat pahansa muiden niskaan. Syyttömien.

        Siinä vaan muuttuu itse uhrista pahantekijäksi. Mutta ei sitä varmaan itse tajua, kun tunnetasolla kokee toisen pahaksi. Ja siihen ei auta kuin just tuo terapia.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Siinä vaan muuttuu itse uhrista pahantekijäksi. Mutta ei sitä varmaan itse tajua, kun tunnetasolla kokee toisen pahaksi. Ja siihen ei auta kuin just tuo terapia.

        Niinpä. On sokea itselleen, kun oikeuttaa itsensä kaataa niiden päälle, jotka ovat ihan syyttömiä koko paskaan.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Niinpä. On sokea itselleen, kun oikeuttaa itsensä kaataa niiden päälle, jotka ovat ihan syyttömiä koko paskaan.

        Mua kiusasi joskus ala-asteella Toni ja opettaja Anja. Voisihan tuota ajatella, että kostaisin kaikille Toneille ja Anjoille kiusaamiseni ja sairauskierteeni mikä tuli pelosta ja pahasta olosta 3 vuoden ajan.

        Mut mulla on ollut tosi hyvä kaverikin, Toni ja ihan mielettömän hauska ja pirtee työkaveri Anja, jonka kanssa ei tylsää työpäivää ollut.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Mua kiusasi joskus ala-asteella Toni ja opettaja Anja. Voisihan tuota ajatella, että kostaisin kaikille Toneille ja Anjoille kiusaamiseni ja sairauskierteeni mikä tuli pelosta ja pahasta olosta 3 vuoden ajan.

        Mut mulla on ollut tosi hyvä kaverikin, Toni ja ihan mielettömän hauska ja pirtee työkaveri Anja, jonka kanssa ei tylsää työpäivää ollut.

        Mun on vaikee päästä yli nimikammosta. Jos joku ärsyttävä tyyppi on ollut jpnkun niminen, se nimi tökkii aina :D


      • Palstakamu kirjoitti:

        Mun on vaikee päästä yli nimikammosta. Jos joku ärsyttävä tyyppi on ollut jpnkun niminen, se nimi tökkii aina :D

        Heh, mulla taas ei ole nimi eikä sukupuolikammoja. Käytöskammoja voi olla, jos jonkun käytös muistuttaa jotain vmäistä, saatan pitää tyyppiä loitolla ja tarkkailla pidempään, kun muita jotka ei herätä epäilyksiä. :)


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Heh, mulla taas ei ole nimi eikä sukupuolikammoja. Käytöskammoja voi olla, jos jonkun käytös muistuttaa jotain vmäistä, saatan pitää tyyppiä loitolla ja tarkkailla pidempään, kun muita jotka ei herätä epäilyksiä. :)

        Ja on mulla ehkä vähän uskiskammoakin. Kovin ehdottoman oloiset fundamentalistiset ihmiset, uskovaiset kuten muutkin järjestäytyneet herättää minussa skeptikon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nais viha ole mitenkään yksilö keskeistä, vaan vallan vaihto joka oli miehillä mutta nykyään naisilla, siinä mielessä tasaarvoa ole ollutkaan ikään tasa puolisesti,

        Suomalaiset ei osaa johtaa muuta kuin pelolla.


    • Anonyymi

      Joo minäkin oloen yksilö, ellen peräti ole olio, jonkilainen elävätä oio.

      t. Olli Olio.

    • Anonyymi

      Ihminen ottaa helposti Jumalan paikan. Jeesushan tulee tuhoamaan kaikki ne ihmiset ketkä eivät Häneen usko, niin naiset kuin miehet. Mutta kun ei halua eikä usko Jumalan kostoon, niin vihaa ihmisiä heidän synneistään. Jumalan viha on suurempaa kuin ihmisten. Hän tuomitsee syntiset helvettiin. Koska Jeesus, Jumalan Poika on Jumalalle niin kallisarvoinen Hän armahtaa kaikki ketkä Jeesusta uskovat. Muita Hän vihaa iankaikkisella vihalla, samasta syystä, kosla he tekevät synneillään väkivaltaa Jeesukselle kuka on sovitusuhri maailman synneistä.

      • Anonyymi

        ...
        Jumala tulee hävittämään ihmisten ajalliset ruumiit. Toisille (Jeesukseen uskoville) annetaan enkelin ruumis joka on pyhä ja täydellinen. Toisille ruumis joka ei tuhoudu mutta mahdollistaa heille tarkoitetun iankaikkisen tuomion helvetissä, jossa heitä häpäistään ja kidutetaan ikuisuus.


    • Huono itsetunto.

      • Anonyymi

        Cia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Cia.

        Tai Fbi.


    • Anonyymi

      Tutustu koraaniin , vastaus löytynee sieltä. Noin muuten kannattaa äänestää persuja joissa sekä pj että ensimmäinen varapj. nyt naisia ja ainoa puolue joka yrittää suitsia islamin istuttamista Suomeen.
      -harmiseikirj-

    • Joskus koko miehinen maailma tuntuu pyörivän naisen ympärillä. Miehellä pitää olla rahaa ja valtaa, jotta hän voisi kontroloida naista. Patriarkaalisuutta on kaikkialla.

      • Kontrolloida vai lahjoa?


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Kontrolloida vai lahjoa?

        Naisesta halutaan tehdä taloudellisesti riippuvainen miehestä.
        Lahjottavat naiset ovat oma ryhmänsä. En taida tuntea yhtään sellaista.


      • Carl-Gustaf kirjoitti:

        Naisesta halutaan tehdä taloudellisesti riippuvainen miehestä.
        Lahjottavat naiset ovat oma ryhmänsä. En taida tuntea yhtään sellaista.

        Okei. Eli kolmea sorttia. Lahjojat, riippuvaisuustekijät, perheenpää vastuu miehet/miesroolit eli uhrautuja, joka tyyppi mäkin olisin pitkälle miehenä kun olen nytkin? Mies huolehtii perheestään.... Jaada jaada.

        Sitten neljäs Auervaarat? :D


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Okei. Eli kolmea sorttia. Lahjojat, riippuvaisuustekijät, perheenpää vastuu miehet/miesroolit eli uhrautuja, joka tyyppi mäkin olisin pitkälle miehenä kun olen nytkin? Mies huolehtii perheestään.... Jaada jaada.

        Sitten neljäs Auervaarat? :D

        Sä listaat miesten rooleja maailmassa? Itse koen ne roolit vieraiksi.
        Esimerkiksi miesten kilpailuvietti. Vaikka pelattaisiin vaan Afrikan tähteä, niin joku urpo haluaa siinäkin väkisin voittaa.

        Suomessa ei taida olla enää Auervaara vaarana, vaikka lemmenkipeitä tätejä kyllä löytyy.


      • Anonyymi

        Höpöhöpö. Tunnet varmaan vain yhdenlaisia naisia. Varmaan riippuu piireistä missä pyörit. Tai jos vain luet Seiskaa niin käsityksesi naisista tulee sieltä.


      • Anonyymi
        Carl-Gustaf kirjoitti:

        Naisesta halutaan tehdä taloudellisesti riippuvainen miehestä.
        Lahjottavat naiset ovat oma ryhmänsä. En taida tuntea yhtään sellaista.

        Heti alkaa ammuskelu kun hakee toimeentulotukea Kelasta. Pelolla hallitsemista. Vallankäyttöä. Kundi ei edes näytä kehonrakentajalta. Valkoiset seinätkkn kuin Tikkurilan maalista. Hieman kuin hiuksia leikkaa ja partaa siistii niin ihan normimiehen näköinen.


      • Carl-Gustaf kirjoitti:

        Sä listaat miesten rooleja maailmassa? Itse koen ne roolit vieraiksi.
        Esimerkiksi miesten kilpailuvietti. Vaikka pelattaisiin vaan Afrikan tähteä, niin joku urpo haluaa siinäkin väkisin voittaa.

        Suomessa ei taida olla enää Auervaara vaarana, vaikka lemmenkipeitä tätejä kyllä löytyy.

        Heh, joo. Ihmistyyppejä tai miestyyppejä karrikoidusti. :P

        Muistattehan, että olen hyvin taipuvainen sarkasmiin.

        Joillain se voittohinku on lapsena jo kova, itku tulee kiukuttaa jos häviää. :'(


    • Tässä on varmaan paljon tietämättömyyttä. Miehet ei tiedä naisten maailmasta mitään ja päinvastoin. Mä en oo pitkään aikaan ees nähny naisia. Ja ainoo tietolähde on työkaverit ja nekin miehiä. Ja mulle on sanottu, että naiset on kamalia. Mutta se on vaan siitä syystä kun yleensä niitä ongelmia vaan puhutaan ja yleensä vähän liiotellaan. Onhan onnellisiakin avioliittoja, mutta ei kukaan ota puheeksi työpaikan kahvipöydässä sitä. Ne joilla menee hyvin on hiljaa ja ne jolla on ongelmia niin puhuu siitä koko ajan. Että oisko meidän niin miesten kuin naisten istuttava yhdessä pöytään ja puhua asiat selviks.

      • Anonyymi

        Jenkeille kuuluu asioiden liioittelu.


    • Yksi tekijä on miesten kilpailuvietti. Perinteisesti mies on kilpaillut toisia miehiä vastaan asemasta, naisista, nokkimisjärjestyksestä. Yleisesti ottaen paremmuudesta.

      Naisvihaa ei juurikaan esiintynyt aikoina kun nainen oli selvästi heikompi sukupuoli. Riippuvainen miehestä. Aikoina kun nainen oli miehen jatke.

      Näinä nykyisyyden päivinä mies joutuu kilpailemaan myös naisia vastaan, kaikilla elämänaloilla, joten se tieto että on ainakin naisia parempi on vanhentunut, ja monasti joutuukin mies huomaamaan että jää jälkeen myös naisille.

      Miehinen olemus ei ole enää tarpeellinen.. ei tarvita enää raakaa voimaa, mitä miehillä on enemmän kuin meillä naisilla. Nykyään tarvitaan sitkeyttä ja multitaskaamista enemmän kuin suoraviivaista kylmää analysointia.

      Sosiaalisesti nainen on yleisesti ottaen kehittyneempi ja se onkin tämän päivän vaatimus elämässä pärjäämiseen. Hyvät sosiaaliset taidot.

      Ja mitä miehiin tulee, ylivertainen asema on muuttunut tasa-arvon myötä lähes tarpeettomaksi olennoksi. Ja sekös kismittää, katkeroittaa ja pistää vihaksi.

      Tämä nyt oli vain mielipide, ja mielestäni tästäkin on kovasti poikkeavia yksilöitä. Mies on mielestäni surkuteltavassa asemassa ja tarvittaisiinkin miesten tasa-arvoa ajava liike. Enkä tarkoita mitään hiton persuilua.

    • Anonyymi

      Se tulee siitä että naiset haluaa seurustella mielummin väkivaltaisten jännämiesten kanssa eikä kilttien miesten kanssa. Vähitellen sitten miehet alkaa naisia vihaamaan koska tajuavat etteivät koskaan saa rakkautta eikäö naista eikä parisuhdetta.

      • Anonyymi

        Höhöpö. Naisia on moneen lähtöön. Moni nainen haluausi varmasti kiltin ujohkon nörttimiehen. Siis heteronainen. Käsityksesi naisista varmaan pohjautuu pelkkään Seiska-ja Hymy-lehteen.


    • Anonyymi

      Psykoanalyytikko ja -terapeutti Myllärniemen teoksessa

      "Miksi mies pelkää naista?" on hyvä tiivistelmä naisvihan synnystä. Vihahan syntyy pelosta. Tutkimuksissa on selvinnyt että miehen kompleksinen suhtautuminen naisiin, tunneyhteyden puuttuminen ja omaan seksuaalisuuteen saa alkunsa jo varhaisessa seksuaalisessa kehityksessä kun poika kilpailee isänsä kanssa äitinsä huomiosta ja rakkaudesta ja huomaa ettei pärjää aikuiselle miehelle, tuntien riittämättämyyttä. Mieskin syntyy naisesta, tarvitsee ja himoitsee naista ja haluaa palata aina sinne mistä on lähtenytkin. Psykoanalyytikkojen mukaan nuori mies on yhtä kuin peniksensä, se toimii tahattomasti alitajuisesti jo vähäpukeisen naisen kuvasta.

      Mies tajuaa, että nainen hallitsee hänen seksuaaliviettiään. Sen sijaan että mies jotenkin oppisi ymmärtämään itseään ja hallitsemaan käytöstään hän alkaakin kontrolloimaan naista, mikäli ei ole sinut itsensä kanssa. Mies on riippuvainen naisesta koko elämänsä ja on kiitollisuudenvelassa kaikesta, omasta elämästäänkin naiselle. Tämän faktan tunnustaminen ei sovi heikolle itsetunnolle.

      ...

      Olen löytänyt tämän tekstin täältä suomi24.sta. Onko joku lukenut tätä psykoanalyytikon kirjaa??

      • Aika hyvä vastaus.


      • Anonyymi

        Ei miehet pelkää naisia. Naiset pelkää miehiä. Ja ihan syystä. Ei kai norsu nyt hyttystä pelkäisi.


      • Eli olin jäljillä? Homomiehet ja aseksuaalit tekee poikkeuksen sitten naisen tarpeessa, mutta heillekin äiti on tärkeä. Seksuaalisuus vaan ei riipu naisista.


    • Anonyymi

      oikein kaipaa aikaa 80 luvulla jolloin miehet ja naiset saivat olla ominaan,ilman vastais asettelua suku puolen mukaan,

    • Anonyymi

      Minusta vieläkin. ihmeellisempää on se, että miksi miesten elämä tuntuu pyörivän käytännössä naisten ympärillä. Ei tokikasn kaikkien, mutta varsin ison osan - myös noiden naisvihaajien. Sen sijaan, että mies eläisi omaa elämäänsä hän obsessoi naissukupuolen ympärillä. Miksi???

      • Kai se on se iso apinasyndrooma. Pitää päästää siittämään tai edes ähkimään, pitää suorittaa miehisiä urotöitä, jotta on MIES ja naiset palvoo jne. Toisin sanoen pillunkipeys.


      • MCMLXXVI kirjoitti:

        Kai se on se iso apinasyndrooma. Pitää päästää siittämään tai edes ähkimään, pitää suorittaa miehisiä urotöitä, jotta on MIES ja naiset palvoo jne. Toisin sanoen pillunkipeys.

        No ei. Kyllä mä sen jotenkin ymmärrän, se on päähän lyöty koodi kai tavallaan, naiset tekee miehen vahvaksi ja naiset tekee miehen heikoksi. Naiset on väriläiskä miehen harmaassa pohjavärissä. Naiset saa aikaan merkityksen ja merkityksiä ja miehillä on hinku olla merkityksellisiä, merkittäviä henkilöitä jollain tasolla?


      • Anonyymi

        ei yhden palstan perusteella voi arvioda nais vihan määrää,


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        No ei. Kyllä mä sen jotenkin ymmärrän, se on päähän lyöty koodi kai tavallaan, naiset tekee miehen vahvaksi ja naiset tekee miehen heikoksi. Naiset on väriläiskä miehen harmaassa pohjavärissä. Naiset saa aikaan merkityksen ja merkityksiä ja miehillä on hinku olla merkityksellisiä, merkittäviä henkilöitä jollain tasolla?

        Olet mies :))


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet mies :))

        Ei ollu munia navan alla, just tulin suihkusta. :)


      • Anonyymi

        Jos oikeasti vihaa naisia niin tuskin silloin ajatukset pyörii naisten ympärillä.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        No ei. Kyllä mä sen jotenkin ymmärrän, se on päähän lyöty koodi kai tavallaan, naiset tekee miehen vahvaksi ja naiset tekee miehen heikoksi. Naiset on väriläiskä miehen harmaassa pohjavärissä. Naiset saa aikaan merkityksen ja merkityksiä ja miehillä on hinku olla merkityksellisiä, merkittäviä henkilöitä jollain tasolla?

        Niin no ehkä jonkun Iltalehden toimittajan päässä ihmiset pyrkivät olemaan merkityksellisiä, mutta varmasti todellisuus on hieman toinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin no ehkä jonkun Iltalehden toimittajan päässä ihmiset pyrkivät olemaan merkityksellisiä, mutta varmasti todellisuus on hieman toinen.

        Toimittajasta en tiedä, mutta jokainen tykkää olla merkityksellinen, omaisilleen tai kaveripiirissä, työpaikallaan, työssään, jollekin jotenkin. Miehillä tuo tuntuu joskus korostuvan.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Toimittajasta en tiedä, mutta jokainen tykkää olla merkityksellinen, omaisilleen tai kaveripiirissä, työpaikallaan, työssään, jollekin jotenkin. Miehillä tuo tuntuu joskus korostuvan.

        Höpö höpö. Ehkä itse tunnet vain julkkiksia ja pyrit sitä kenties olemasn itsekin, mutta ei kaikki ole heikkoja, jotka tarvitsevat pönkitystä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö. Ehkä itse tunnet vain julkkiksia ja pyrit sitä kenties olemasn itsekin, mutta ei kaikki ole heikkoja, jotka tarvitsevat pönkitystä.

        Höpö höpö, ihmisen psykologiaa. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö. Ehkä itse tunnet vain julkkiksia ja pyrit sitä kenties olemasn itsekin, mutta ei kaikki ole heikkoja, jotka tarvitsevat pönkitystä.

        Pönkitys on eri asia kun merkityksellisyys, pitäishän tuo ymmärtää.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Ei ollu munia navan alla, just tulin suihkusta. :)

        Valehtelet


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valehtelet

        No ei ole tarvetta valehdella.


    • Samme ihmetellä todella.

    • Kulttuurista.

      Ja se kulttuuri lähti siitä kun ihminen keksi maanviljelyn, joka taas mahdollisti paikalle jäämisen ja omaisuuden kerryttämisen. Sen myötä taas haluttiin omaisuudelle perijä, ja sitä myötä alkoi naisten vahtaaminen, että miehet tiesivät jälkeläisen varmasti olevan oma.

      Jne.

    • Anonyymi

      En halua pillua - en tootavie. Naiset saavat kiukutella ihan rauhassa ja pitää huolta omasta tavarastaan! Naisvihaa en tunne! Sitä Siomessa ei ole.

      • Anonyymi

        Heitä homo voltti.


    • Anonyymi

      Miehet pelkää etteivät voi enään hallita ja samapelkohan se siinä on,mitä on oman hallinnan menettämisen pelko.eli ettei hallitse itseään ,langat ei olekkaan omissakäsissä. Maaperä ei ole vakaa😃 Pelottaa.

    • Anonyymi

      Talibaneista en tiedä mutta kyllähän naisten nirsous miesten suhteen voi aiheuttaa vihaa, varsinkin jos nirsous johtaa siihen että ei saa koskaan naisseuraa. Toinen syy on naisten passiivisuus ihmissuhdeasioissa joka on kyllä kieltämättä ärsyttävä piirre. Naiset ovat parisuhdeaasioissa aika ylimielisiä.

      • Anonyymi

        Miksi ei saa koskaan naisseuraa? Eikö miehille kelpaa itselleen kuin tietyt naiset? Onko kriteerit naisille liian korkeat? Vai eikö edes ole yrittänyt saada naisseuraa? Eikö oman tasoinen ja oloinen nainen kelpaa? Onko turvallista haaveilla vain saavuttamattomasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei saa koskaan naisseuraa? Eikö miehille kelpaa itselleen kuin tietyt naiset? Onko kriteerit naisille liian korkeat? Vai eikö edes ole yrittänyt saada naisseuraa? Eikö oman tasoinen ja oloinen nainen kelpaa? Onko turvallista haaveilla vain saavuttamattomasta?

        Heteromiehille ja heteronaisille on erittäin suuret markkinat ja erittäin paljon valinnanvaraa. Jos ei yhdelle kelpaa niin siirtyy seuraavaan. Toista se on homoseksuaaleilla kun valinnanvaraa on paljon vähemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei saa koskaan naisseuraa? Eikö miehille kelpaa itselleen kuin tietyt naiset? Onko kriteerit naisille liian korkeat? Vai eikö edes ole yrittänyt saada naisseuraa? Eikö oman tasoinen ja oloinen nainen kelpaa? Onko turvallista haaveilla vain saavuttamattomasta?

        En osaa vastata noihin kysymyksiin mutta sen tiedän kokemuksesta että naisseuran etsiminen voi olla hyvin nöyryyttävä kokemus miehelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En osaa vastata noihin kysymyksiin mutta sen tiedän kokemuksesta että naisseuran etsiminen voi olla hyvin nöyryyttävä kokemus miehelle.

        Silloin on omassa itsetunnossa vikaa eikä silloin voi vierittää syytä jonkun viattoman naisen syyksi tai ylipäätään kenenkään muun syyksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin on omassa itsetunnossa vikaa eikä silloin voi vierittää syytä jonkun viattoman naisen syyksi tai ylipäätään kenenkään muun syyksi.

        En vierittänyt mitään vaan vastasin kysymykseen.


    • Anonyymi

      Eli naisviha syntyy pillua ilman jääneistä miehistä. Voi pyhä sylvi. Mistä sitten miesviha syntyy? Seksikeskeisistä pervopornorunkkareista. Siis kenen syy ja miten asiaan ratkaisu? Olisiko naisen kunnioittava kohtelu,ajatuksissa,sanoissa ja teoissa. Täh!

      • Anonyymi

        Nainen ei ole pelkkä pillu,mikään panoreikä tai pussientyhjennyspiste.Nainen on elävä ja tunteva ihminen,ei mikään pornolehden kuvatus🤮


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nainen ei ole pelkkä pillu,mikään panoreikä tai pussientyhjennyspiste.Nainen on elävä ja tunteva ihminen,ei mikään pornolehden kuvatus🤮

        No miksei me sitten voitas mennä vaikka kahville, ilman mitään seksuaalista tai muuta sellasta merkitystä. puhuttas asioista vaan yleisellä tasolla. Niin kuin mies miehelle, tai nainen naiselle. Ihan mitä ilmasua vaan tahdotte käyttää, kun vaan puhutaan. Puhumalla asiat ratkee.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        No miksei me sitten voitas mennä vaikka kahville, ilman mitään seksuaalista tai muuta sellasta merkitystä. puhuttas asioista vaan yleisellä tasolla. Niin kuin mies miehelle, tai nainen naiselle. Ihan mitä ilmasua vaan tahdotte käyttää, kun vaan puhutaan. Puhumalla asiat ratkee.

        Tottakai voitais,mutta munamiehillä on aina takaajatus.


      • Anonyymi

        Ajattele jos heteromiehellä on noin vaikeaa saada heteronaista niin ajattelepa miten vaikeaa homoseksuaaleilla on kun valinnanvaraa on huomattavasti vähemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattele jos heteromiehellä on noin vaikeaa saada heteronaista niin ajattelepa miten vaikeaa homoseksuaaleilla on kun valinnanvaraa on huomattavasti vähemmän.

        Väittäisin, että homomiehen on helpompaa löytää netistä seksiseuraa kuin heteromiehen. Parisuhteen kanssa asia voi olla toistepäin.

        Mä oon kokeillut esim. Alaston Suomi -sivulla etsiä kumpaakin sukupuolta. Itseä kiinnostaisi pääasiassa naiset, mutta miehiltä tulee koko aika ehdotuksia, vaikka olen ruma reilusti ylipainoinen mies. Naiset taas eivät edes vastaa omiin viesteihini.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väittäisin, että homomiehen on helpompaa löytää netistä seksiseuraa kuin heteromiehen. Parisuhteen kanssa asia voi olla toistepäin.

        Mä oon kokeillut esim. Alaston Suomi -sivulla etsiä kumpaakin sukupuolta. Itseä kiinnostaisi pääasiassa naiset, mutta miehiltä tulee koko aika ehdotuksia, vaikka olen ruma reilusti ylipainoinen mies. Naiset taas eivät edes vastaa omiin viesteihini.

        No, mitäpä veikkaat miten helppoa homoseksuaalin naisen on löytää seuraa naisen näköisestä (ei trans) naisesta verrattuna heteromiehen löytää seuraa heteronaisesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väittäisin, että homomiehen on helpompaa löytää netistä seksiseuraa kuin heteromiehen. Parisuhteen kanssa asia voi olla toistepäin.

        Mä oon kokeillut esim. Alaston Suomi -sivulla etsiä kumpaakin sukupuolta. Itseä kiinnostaisi pääasiassa naiset, mutta miehiltä tulee koko aika ehdotuksia, vaikka olen ruma reilusti ylipainoinen mies. Naiset taas eivät edes vastaa omiin viesteihini.

        Alaston Suomi-palsta ei ole varmaankaan se ihanteellisin paikka (heteroillekaan) löytää tositarkoituksella ihmissuhdetta vastakkaisesta sukupuolesta.

        Ensinnäkin heteromiehet hakevat sieltä huoraa, mutta ilmaista huoraa. Eli olettavat naisen olevan huora, mutta ilmaiseksi. Vähän niin kuin työnantajana etsisit siivoojaa jolle ei mitään palkkaa pidä maksaa. Jos haet huoraa niin sinun pitää maksaa siitä.

        Homomiehillä taas on eri asia koska osalle miehistä riittää pelkkä kyrpä muutamaksi minuutiksi jonkun glory holen kautta. Ei ole tarkoituskaan löytää pysyvää elämänkumppania.

        Mutta entäs ne homomiehet jotka haluavat elämänkumppania eikä pelkkäö elintä 15 minuutiksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, mitäpä veikkaat miten helppoa homoseksuaalin naisen on löytää seuraa naisen näköisestä (ei trans) naisesta verrattuna heteromiehen löytää seuraa heteronaisesta?

        Veikkaisin, että se on kaikista vaikein yhtälö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alaston Suomi-palsta ei ole varmaankaan se ihanteellisin paikka (heteroillekaan) löytää tositarkoituksella ihmissuhdetta vastakkaisesta sukupuolesta.

        Ensinnäkin heteromiehet hakevat sieltä huoraa, mutta ilmaista huoraa. Eli olettavat naisen olevan huora, mutta ilmaiseksi. Vähän niin kuin työnantajana etsisit siivoojaa jolle ei mitään palkkaa pidä maksaa. Jos haet huoraa niin sinun pitää maksaa siitä.

        Homomiehillä taas on eri asia koska osalle miehistä riittää pelkkä kyrpä muutamaksi minuutiksi jonkun glory holen kautta. Ei ole tarkoituskaan löytää pysyvää elämänkumppania.

        Mutta entäs ne homomiehet jotka haluavat elämänkumppania eikä pelkkäö elintä 15 minuutiksi?

        Ja mikä uskomattominta, jotkut heteromiehet vastailevat prostituoitujen ilmoituksiin tarkoituksena löytää tositarkoituksella seuraa. Tositarkoituksella? Prostituoitujen sivustolta? Pikkasen väärä paikka lähteä etsimään elämänkumppania tositarkoituksella.

        Sitten on näitä heteromiehiä, jotka menevät tarkoituksella homobaariin ja yrittävät iskeä lesboja. Sitten alkaa ininä, että kun naisille ei kelpaa mies. Miksi sitten kaikista baareista valitset juuri kaupungin ainoan homobaariin vaikka vaihtoehtona olisi monta kymmentä tuhatta muuta heterobaaria?

        Sitten on myös näitä heteromiehiä, jotka tarkoituksella vastaavat homonaisten ilmoituksiin joissa lukee selvästi, että olen lesbo ja haen naista, miehet älkööt vaivautuko. Niin eiköhän aina joku heteromies vastaa deitti-ilmoon ja sitten taas alkaa ininä että miksi ei naisille kelpaa. Kuitenkaan ei kiinnosta yhtään vastata heteronaisten deitti-ilmoihin.

        Sitten taas inistäån kun voi voi ei heteromies kelpaa. Vaikka. Maailma on täynnä heteronaisia, heteroille ravintoloita, diskoja, speed deitingejå, risteilyjä, vaikka mitä kerhoja ja klubeja laidasta laitaan plus kaikki työpaikat, opiskelut, harrastukset jne. Niin kummasti vaan ei sitten kiinnosta heteromiestä osallistua niihin vaan pitää väkisin ängetä jonkun lesbon seuraan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alaston Suomi-palsta ei ole varmaankaan se ihanteellisin paikka (heteroillekaan) löytää tositarkoituksella ihmissuhdetta vastakkaisesta sukupuolesta.

        Ensinnäkin heteromiehet hakevat sieltä huoraa, mutta ilmaista huoraa. Eli olettavat naisen olevan huora, mutta ilmaiseksi. Vähän niin kuin työnantajana etsisit siivoojaa jolle ei mitään palkkaa pidä maksaa. Jos haet huoraa niin sinun pitää maksaa siitä.

        Homomiehillä taas on eri asia koska osalle miehistä riittää pelkkä kyrpä muutamaksi minuutiksi jonkun glory holen kautta. Ei ole tarkoituskaan löytää pysyvää elämänkumppania.

        Mutta entäs ne homomiehet jotka haluavat elämänkumppania eikä pelkkäö elintä 15 minuutiksi?

        Tietysti seksiin keskittyvältä sivulta ihmiset etsii seksiseuraa eikä parisuhdetta. Tarkoitus oli vain osoittaa homomiehen seksin saamisen helppous nykypäivän Suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alaston Suomi-palsta ei ole varmaankaan se ihanteellisin paikka (heteroillekaan) löytää tositarkoituksella ihmissuhdetta vastakkaisesta sukupuolesta.

        Ensinnäkin heteromiehet hakevat sieltä huoraa, mutta ilmaista huoraa. Eli olettavat naisen olevan huora, mutta ilmaiseksi. Vähän niin kuin työnantajana etsisit siivoojaa jolle ei mitään palkkaa pidä maksaa. Jos haet huoraa niin sinun pitää maksaa siitä.

        Homomiehillä taas on eri asia koska osalle miehistä riittää pelkkä kyrpä muutamaksi minuutiksi jonkun glory holen kautta. Ei ole tarkoituskaan löytää pysyvää elämänkumppania.

        Mutta entäs ne homomiehet jotka haluavat elämänkumppania eikä pelkkäö elintä 15 minuutiksi?

        Eli naiselle pitää aina maksaa seksistä jollain muotoa, vaikka hän etsisi itsekin seksiseuraa? Miehelle riittää seksi seksistä.


    • Anonyymi

      Vastaus on naisten seksuaalinen valta mikä johtuu siitä, että naiset ovat sukupuolena keskimäärin vähemmän seksiä haluava ja nirsompi kumppaniehdokkaiden suhteen. Mikä taas johtuu siitä, että naiselle on kautta aikojen ollut seksistä suuremmat riskit kuin miehelle (9 kk sisällä kasvava lapsi ja suuri todennäköisyys kuolla synnytykseen).

      Jos miehet päivitettäisiin yhtä nirsoiksi kuin naiset niin kuka sitten tekisi kaikki aloitteet? Ihmislaji kuolisi sukupuuttoon.

      • Anonyymi

        Kyllä heteromiehetkin voivat olla hyvin nirsoja ja kaikki ei suinkaan kelpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä heteromiehetkin voivat olla hyvin nirsoja ja kaikki ei suinkaan kelpaa.

        Mä puhuinkin nyt siitä mitä sukupuolet on keskimäärin.


    • Anonyymi

      Draamakuningattaret ja itsekkäät naiset, jotka käyttäytyvät petollisesti voivat synnyttää vihaa? Miehet, joilla on periaatteita ja halua toimia oikeudenmukaisesti ja tasa-arvoisesti on vaikea hyväksyä ylimielisesti käyttäytyvää naista?

      • Anonyymi

        Miksi mies kiinnittää huomiota ylimieliseen naiseen sen sijaan että kiinnittäisi huomiota kivoihin naisiin?


    • Anonyymi

      Enpä usko että yksikään periaatteen mies jolla on aivoissa muutakuin munat, naisia halveksuu tai ilman jää. Kyllä näin on ja jotka munamulkuiksi paljastuu jätetään ennemmin tai myöhemmin. Ottakaa vastuu itsestänne älkääkä vinkuko kuin rasvaamattomat ovensaranat.

      • Anonyymi

        Vihan tunne harvemmin kohdistuu sellaiseen, johon sitä tunnetta ei ole. Kyl se huono käytös yleensä toimii ajurina eli sitä saa mitä tilaa? Miehilläkin on aivot nähdä tiettyjen naisten huonosta käytöksestä, sen mitä ansaitsevat. Jäävät vähemmälle huomiolle tai hyväksikäytetyiksi?

        Kaikki naiset ei saa valitettavasti ansaitsemaansa, joskus huonokin nainen saa parempaa kunnioitusta mitä ansaitsee? Ja hyvä ei saa ansaitsemaansa, mikä on valitettavaa minusta? Pahuus on peliä toisille, pahimmat on mestareita peittämään sen itsessään.


      • Anonyymi

        Ps.yksikään nainen mitään silikoneja omaksihuvikseen ottaisi ellei munamiehet siihen provosoisi. Naisten olisi aika ottaa valta omiin käsiin, eikä alentua alistetuksi,että munamiehille kelpaisi. Olen itsekkin tähän sortunut. Ei onnistu kuulkaas enää🙃💎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ps.yksikään nainen mitään silikoneja omaksihuvikseen ottaisi ellei munamiehet siihen provosoisi. Naisten olisi aika ottaa valta omiin käsiin, eikä alentua alistetuksi,että munamiehille kelpaisi. Olen itsekkin tähän sortunut. Ei onnistu kuulkaas enää🙃💎

        Silarit on monella otettu tienaamis tarkoituksessa eikä miellyttääkseen muita. Jos on aikuisviihteessä töissä niin tienaa silareilla. Jos itse haluaa omasta halustaan tehdä aikuisviihdettä työkseen mielummin kuin siivota, istua kaupan kassalla tai olla valtion virastossa niin se ei ole mitään alistamista päinvastoin. Silloin on jo valta omissa käsissä.

        Sen sijaan naisen alistamista on pakottaa nainen luopumaan tavalla tai toisella itse haluamastaan työstä johonkin muuhun työhön. Esimerkiksi jos nainen haluaa itse tehdä aikuisviihdettä ja sinä yrität manipuloida ja aivopestä tätä naista pois aikuiviihteestä vaikka siivoamaan työkseen niin se jos mikä on naisen alistamista ja vallankäyttöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihan tunne harvemmin kohdistuu sellaiseen, johon sitä tunnetta ei ole. Kyl se huono käytös yleensä toimii ajurina eli sitä saa mitä tilaa? Miehilläkin on aivot nähdä tiettyjen naisten huonosta käytöksestä, sen mitä ansaitsevat. Jäävät vähemmälle huomiolle tai hyväksikäytetyiksi?

        Kaikki naiset ei saa valitettavasti ansaitsemaansa, joskus huonokin nainen saa parempaa kunnioitusta mitä ansaitsee? Ja hyvä ei saa ansaitsemaansa, mikä on valitettavaa minusta? Pahuus on peliä toisille, pahimmat on mestareita peittämään sen itsessään.

        Kerroit itsestäsi. Perehdy sanomaasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihan tunne harvemmin kohdistuu sellaiseen, johon sitä tunnetta ei ole. Kyl se huono käytös yleensä toimii ajurina eli sitä saa mitä tilaa? Miehilläkin on aivot nähdä tiettyjen naisten huonosta käytöksestä, sen mitä ansaitsevat. Jäävät vähemmälle huomiolle tai hyväksikäytetyiksi?

        Kaikki naiset ei saa valitettavasti ansaitsemaansa, joskus huonokin nainen saa parempaa kunnioitusta mitä ansaitsee? Ja hyvä ei saa ansaitsemaansa, mikä on valitettavaa minusta? Pahuus on peliä toisille, pahimmat on mestareita peittämään sen itsessään.

        Milsi vihan tunne kohdistuu naiseen jota et tunne? Koska yrität vihalla alistaa, hallita, manipuloida oman ideologian tai aivopestynä tai lahjottuna naista luopumaan ammatista ja siirtymään johonkin muuhun ammattiin.

        Jos sulla on vaikka ideologia että naisten pitää olla valtion johdossa töissä niin ensinnäkin ketään, ei naistakaan, voi pakottaa vasten omas tahtoa valtion johtajaksi. Ei vaikka kuinka mediassa kohdistaisit tähän naiseen mustamaalausta, tilaisit ammuskeluja pitkin maailmaa, ei vaikka miten hyppisit kärrynpyörää ja järjestäisit itkupotkuraivareita.

        Katsos kun kaikki naiset eivät halua olla valtion johtajia.

        Toisekseen on äärettömän utopistinen ajatus että KAIKKI naiset olisivat johtajia.


        Sitten kolmanneksi ketään ei saa hyväksi johtajaksi pakottamalla hönet vasten omaa tahtoaan johtajaksi.

        Ja tämähän ei suinkaan ole tasa-arvoa eikä demokratiaa. Ei ole tasa-arvoa se, että KAIKI johtajat olisivat naisia ihan vaan naiseuden takia. Pelkkä sukupuoli ei myöskään tee kenestäkään hyvää johtajaa

        Tasa-arvoa ei myöskään ole PAKOTTAA naisia valtion johtajiksi vasten omaa tahtoa. Se on vallankäyttöä ja alistamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroit itsestäsi. Perehdy sanomaasi.

        Anteeksi laiskuuteni, kirjoitukseni ei ollut selkeä, yritän vähän selkiyttää sitä? Ikävät teot voi johtaa siihen, et tuntemattomampikin synnyttää toisessa mielikuvan, joka vähemmän mieleen ja voi synnyttäää vihan tunteita, jos teot on vähemmän mieleen tai tarkoituksella toiselle pahaa tarkoittavia (kosto, joka on toisen mielikuvan tuottama ja harhainen)?

        Itse en tunne vihaa, mut voisin tuntea vihaa, syystä et olen kokenut epäoikeudenmukaisuutta ja joutunut kokemaan asioita, jotka eivät ole olleet reilua vaan raukkamaisia. Siksi oppinut näkemään osan naisistakin pahantahtoisina. Ja kiinnostunut lukemaan lehdistä aiheesta kertovia juttuja (draamakuningattaria ja prinsessoja on), jotka voivat olla vihaa synnyttäviä ja samalla naisten mainetta pilaavia.

        Ymmärrystä vaikea synnyttää, jos näkemyserot on suuria. Sen voin todeta näin jälkeenpäin. Naisnarsisteja on ollut ja tulee olemaan, mestareita manipuloimaan ja provosoimaan toisia, että saavat haluamansa.


    • Anonyymi

      Ihan pohdinnan arvoinen aihe. Keskustelun taso kuitenkin tuttua ja turvallista suolitasoa. Emmää aina oikein tajuu tätä sivua.

      • Anonyymi

        ... vaan turhapa minun on tätä tuomita kun itsekin kaikenlaista provopaskaa suollan menemään. Tarttis varmaan keksiä parempaa tekemistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ... vaan turhapa minun on tätä tuomita kun itsekin kaikenlaista provopaskaa suollan menemään. Tarttis varmaan keksiä parempaa tekemistä.

        Mutta voitaisko me puhua tää asia. loppuu sitten naisviha ja miesviha. Ja tossa ylenpänä toi mun kommentti ymmärrettiin jotenki homomyönteiseksi. niin voidaan me niistäkin puhua. Ni loppuu tää viha ketä tahansa vastaan on sitten mies tai nainen tai homo tai transu. Oon mä ittekin aatellu että kun homo en oo ja naiset ei musta innostu, niin oonkohan sitten muun sukupuolinen. Mutta joo


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Mutta voitaisko me puhua tää asia. loppuu sitten naisviha ja miesviha. Ja tossa ylenpänä toi mun kommentti ymmärrettiin jotenki homomyönteiseksi. niin voidaan me niistäkin puhua. Ni loppuu tää viha ketä tahansa vastaan on sitten mies tai nainen tai homo tai transu. Oon mä ittekin aatellu että kun homo en oo ja naiset ei musta innostu, niin oonkohan sitten muun sukupuolinen. Mutta joo

        Kun katsoo ja lukee Minfo palstaa niin uskomattoman psykopaattista ja julmaa tekstiä siellä suoltavat, poliisitko? Uskomatonta miten törkeää tekstiä.


    • Loppuun toistetut psykologistiset "oivallukset" eivät vie yhtään lähemmäksi totuutta. Biologinen tieto veisi, mutta se on aivan liian vaikeata tai vastenmielistä monelle.🌹👀

      • Anonyymi

        Provikkapalkkaiselta poliisilta ja ulosottomieheltä pois eiks nii? Siihenhän auttaa tietysti tietokoneeseen murtautuminen jenkkiläiseltä, brittiläiseltä ja kiinalaiselta ip-osoitteelta, murtautuminen asuntoon huoltomiehen avainta käyttämällä,, mustamaalaus ja kaikenlaisten ampumishetkien lavastaminen lähtien Jyrkistä sun muista ?


    • Anonyymi

      Ylimielisyys on outo kokemus tosiaankin😁😁😁

      • Anonyymi

        Hoikka harmsstakkinen mies pipo päässä, mukana britin näköinen mies oranssipaita päällä, Iltalehden toimittaja vai hybridikeskus?


      • Anonyymi

        Merkel taas käskenyt työllistämään jonnekin ja lähettänyt äijiä oven taakse?


    • Anonyymi

      Minulla ei ole elämässäni ollut puute miehistä tai seksistä. Sitä tullut aina ovista ja ikkunoista. Se tässä etookin. Se seksi. Porno .jne. eikö teistä miehistä enempään ole? Todellakin aivot on alakerrassa😃hyi. Hyvät yöt🥱

      • Anonyymi

        Toi on vähän kuin hyvinsyönyt tulisi sättimään nälkään kuolevalle, että mikä siinä ruuassa on niin erikoista.


      • Anonyymi

        Kyllä naisetkin katsovat pornoa. Niin hetero kuin homonaiset. On naisillakin seksuaalisia tarpeita ja fabtasioita vaikka muuta yrität väittää. Jos sinua ei kiinnosta porno niin älä katso. Jos ei kiinnosta miehet niin älä ole niiden kanssa. Mutta muita ihmisiä et voi omistaa.


    • Jos ilmiönä puhutaan niin aika usein keskusteluissa mies heitetään peurana rekan valoihin. Kun sykkeet nousee niin osa pakenee, osa yrittää puskea vastaan ja osa jähmettyy tajutessaan että kohta on suolet Volvon syylärissä.

      Isossa kuvassa varmaan vastakkainasettelu ei tunnu reilulta. Vastakkainasettelu esimerkkinä miesten palkat vs naisten palkat tai puhutaanko vientiteolisuudesta vs palvelu/sote sektorista. Harvempi mies kokee että palkka maksetaan sukupuolen perusteella vaan siihen vaikuttaa muut seikat. Ihan kuin nyky-yhteiskunnassa mies ei olisi palkaansa ansainnut.
      Tähän kun vielä lisätään naisten halu puhua vuosiansioista ja unohtaa vuosityöajat niin aika vaikea on yhteistä keskustelupohjaa löytää.

      Varmaan monia myös katseli silmät pyöreinä kirjoituksia miten miehet tulevat valtaamaan naisurheilun vai nyrkkeilijä Gustafsson oli sitä mieltä että cis-miehet ovat muutenkin etuoikeutettuja.

      • Anonyymi

        Minua ei tiedätkö kiinnosta vittujakaan mitä joku setä/täti on ylimielisyydessään päättänyt poterossaan, että ”sinusta tulee teknologiateollisuuteen työntekijä, olethan nainen”.

        No ei muuten vittu tule jos en niin itse halua. Ei kukaan minua omista. Vähiten joku ideologisti, jota ei vittuakaan kiinnosta mitä minä itse haluan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minua ei tiedätkö kiinnosta vittujakaan mitä joku setä/täti on ylimielisyydessään päättänyt poterossaan, että ”sinusta tulee teknologiateollisuuteen työntekijä, olethan nainen”.

        No ei muuten vittu tule jos en niin itse halua. Ei kukaan minua omista. Vähiten joku ideologisti, jota ei vittuakaan kiinnosta mitä minä itse haluan.

        Sinähän sen lopullisen päätöksen teet mutta minusta on tärkeää että jokainen saisi tietoa eri ammattien/työelämän mahdollisuuksista.


    • Anonyymi

      " Toivoisin uutta päivitystä miesten aivoihin. Tai kokonaan uutta käyttöjärjestelmää! "
      nythän aloittaja itse ilmaisee miesvihaansa....

    • Anonyymi

      En ole kyllä huomannut että naisia vihataan Suomessa. En ole törmännyt moiseen ongelmaan ikinä.

    • Anonyymi

      Se on semmoinen homma, ettei kukaan varmaan tiedä..
      Se saattaa johtua siitä misandriasta, mitä miehet joutuvat kokemaan..
      Joka johtunee siitä, että täysin ymmärtävät ihmiset lukevat neo-feminismiä
      Feminisminä.
      Tämän kirjoittivat amerikkalaiset lesbot.

      Siis naiset, jotka eivät millään tavalla ole kiinnostuneet miehistä.
      Ja se trendi jostain syystä jatkuu....
      <p><u>Naistenlehdissä..</u></p>

    • Anonyymi

      Asia voidaan kääntää myös toisinpäin mistä hallituksenkin kovin masinoima miesviha tulee?

      • Anonyymi

        Kuka siellä on muka miesvihaa masinoinut? Anna jotain konkreettista esimerkkiä mölinäsi tueksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka siellä on muka miesvihaa masinoinut? Anna jotain konkreettista esimerkkiä mölinäsi tueksi.

        No esim. vaatimus autoilun ja lihansyönnin vähentämisestä kohdistuvat selkeästi miehiin ja edustavat miesvihaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No esim. vaatimus autoilun ja lihansyönnin vähentämisestä kohdistuvat selkeästi miehiin ja edustavat miesvihaa.

        Ei pidä paikkaansa. Meitä autoilusta ja lihansyönnistä pitäviä naisia on vaikka miten paljon.

        🦄


    • Anonyymi

      Kun Matias Mäkysen aivopieruja aiheellisesti arvostellaan, ei kukaan puhu miesvihasta eikä pidäkään, mutta kun Iiris Suomelan samantasoisia ulostuloja kritisoidaan, on se heti naisvihaa.

    • Anonyymi

      Se on naisen seksuaalinen valta, joka pistää vihaksi

    • Anonyymi

      "Mistä naisviha tulee"

      Olisiko sillä osuutta, että jotkut käyttävät huomattavasti voimiaan provosoimiseen?

    • Provokaation kuvio: ryssä tietysti toivoi, että Suomi ampuisi Mainilan laukaukset, mutta kun ei ampunut, ampui sitten itse.

    • Anonyymi

      Minua kohtaan ainakin naiset ovat aika kohteliaita, olen myös itsekin tai yritän olla aika kohelias naisia kohtaan.

    • Anonyymi

      Äidittömyydestä. Huonosta äitisuhteesta. Äiti ei ole rakastanut lastaan.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      117
      2144
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      96
      1298
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      309
      989
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      81
      916
    5. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      84
      865
    6. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      75
      851
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      670
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      248
      667
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      650
    10. 50
      644
    Aihe