Suomalainen oikeuslaitos on hyväksynyt sen, että suomalaisilla on oikeus marssia kulkueena kadulla, ja kantaa hakaristilippuja kulkueen kärjessä.
https://yle.fi/uutiset/3-12076435
Siksi Poliisin tulee palauttaa 3 v. sitten laittomasti takavarikoimansa liput omistajilleen, ilman viivytyksiä.
Järjestyspoliisin tulee lisäksi taata, että asianmukaisesti ennakkoilmoituksen antanut kulkue saa itsenäisyyspäivänä' 6.12. häiritsemättä ja rauhassa marssia, ja kantaa oikeuslaitoksen hyväksynnän saaneita lippujansa Helsingissä,
Oikeuden hyväksymät naziliput taas 6.12. marssilla mukana
18
92
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä oikeuslaitoksen petaama nykytilanne on kyllä jo ilolla huomioitu niissä piireissä, joiden se kuuluukin huomata ja huomioida.
Suurta yleisöä kiinnostaa tulla 6. joulukuuta paikan päälle katsomaan live-katumatseja. Sitä kun poliisi pampuillaan ja kyynelkaasulla suojele hakaristilippuja kantavaa kulkuetta.
On tasan varmaa että äärivasemmisto kerää omnat joukkonsa kadun varteen kivittämään kulkuetta. Tarvitaan useampi mörköauto paikalle, kuljettamaan vasemmistolainen väki putrkaan.- Anonyymi
Eiköhän nykyinen vihervasemmistolainen hallitus tee aloitteen natsilipun kantamisen kieltämiseksi ennen seuraavaa itsenäisyyspäivää ?
- Anonyymi
Tulee ainakin Helsingin keskustan alueella kaikkien aikojen hienoimmat ja näyttävimmät itsenäisyyspäivän juhlat.
Vihervassarit voisivat omassa kulkueessa kantaa isisksenlippua ja pyytää näitä Haavisto haetuttamia terroristi-äitejä mukaan marsille.Oikeusvaltion pitää toimia tasapuolisesti aina.
- Anonyymi
ciccero kirjoitti:
Vihervassarit voisivat omassa kulkueessa kantaa isisksenlippua ja pyytää näitä Haavisto haetuttamia terroristi-äitejä mukaan marsille.Oikeusvaltion pitää toimia tasapuolisesti aina.
HAJOTA JA HALLITSE TOIMII HYVIN.
LUOTIIN VASEMMISTO- SITTEN TARVITTIIN VASTAVOIMA- ELI KANSALLAINEN SOSIALISMI, JOKA EI EDES OLE SOSIALISMIA- VAAN TÄTÄ eu-ELIITTIKOMMUNNISMIA- kaikki omaisuudet eliittipankkisuvuille...
jne
kansa toisiaan vastaan...
- Anonyymi
Niin...miksei sais olla kun eivät oo lainvastaisia?
Onhan siellä niitä vihernatsilippujakin (sateenkaari). Pidän itse noita molempia äärikommunistisia tunnuksia yhtä vastenmielisinä! - Anonyymi
😃😎🤗😁Suhtaudu epäisänmaalliseen rokotevastaiseen salaliittoteorikkoon ja sen itsekeksittyihin faktattomiin valheisiin kuin pienen lapsen kertomuksiin. Iloisesti hymyilemällä.😆😁😃😎
😊
Yle: Näin rokotevastaisuudella kerätään rahaa Suomessa. Mukana myös talousrikoksista tuomittu. 🤓☺️🙂
https://yle.fi/uutiset/3-11772207?fbclid=IwAR0wbJy2EGl9bpPGLn6JTrZ8DYQFFkyuq2DmyhI7G7UYhGF9hXdLUZtLHAQ😅☺️🙂 - Anonyymi
Kansallismielisten marssi aloitetaan tänä vuonna samasta paikasta, josta alkoi 2018 marssikin, jonka poliisi lainvastaisesti keskeytti ja risiti liput pois.
Sieltä ravintola Kaisaniemen nurkalta lähdetään taas. Marssitaan Pitkänsillan yli ja läpäistään kommunistien vasemmistolaisen pyhyyden, Hakaniementorin alueen seudut.
Jatketaan SDP:n Ympyrätalossa olevan bunkkerin ja pääkonttorin ohitse, ja jatketaan siitä sankarivainajien haudoille. Soihdut tietenkin mukaan ja iskulauseet kuntoon, että saadaan henkee pidettyä yllä.
Nää koronataudin jälkeiset, Itsenäisyyspäivän 2021 juhlat tullaan muistamaan kauvan aika ja kauas tulevaisuuteen.- Anonyymi
Kauvan aika, mika se on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauvan aika, mika se on?
Älä kommunistipelle huutele. Oletkos joku ylioppilas vai mitä siellä patsastelet?
Tää on nyt semmosta porvarillisen Suomen luokkasotaa monikulttuurista viher-vasemmistoa vastaan, että tässä ette pelkillä pilkkusäännöillä ja niitten osaamisella varmana pärjää. - Anonyymi
No, kyllä poliisi keksii jotain, että saa nämä hörhöt häädettyä marssilta pois.
- Anonyymi
Puhut asiaa, Haavistokin voisi sinne marssimaan tulla uuden poikaystävänsä kanssa, käsi kädessä, jos sille tulisi hieman järkeä sen jälkeen
- Anonyymi
kohta ainoa lippu on satenkaarilippu, jo sairs homostelu sen mukaista.
- Anonyymi
No älä homostele sairaasti. Ei mikään pakota.
- Anonyymi
Onhan se hyvä että persut saivat luvan tärkeimmän lippunsa kantamiseen.
- Anonyymi
Pellelipun kantaminen sopii
- Anonyymi
Persuja ei huolita. Marssikoot ne muualla omien lippujensa kanssa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 92518
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42457
- 47427