Itä-helsingin kielilukiossa joukkotappelu

Anonyymi

Myllypurossa sijaitseva opinahjo mainostaa olevansa monikulttuurisin koulu koko maassa- ei ihme että kunniaa piti puolustaa kesken koulupäivän.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/592ea815-4222-4ee5-8c16-e6b2f070b78a


Helsingin kielilukiossa Itäkeskuksessa on tapahtunut tänään useamman henkilön välinen joukkotappelu.
Hätäkeskus sai hälytyksen noin kello 11.30. Helsingin poliisilaitokselta kerrotaan, että poliisi on käynyt paikalla rauhoittamassa tilanteen muutaman partion voimin.
Tilanteesta on tehty rikosilmoitus rikosnimikkeellä pahoinpitely, poliisista kerrotaan.
Lukiokoulutuksen päällikön Harri Korhosen mukaan tilanne liittyy abiturienttien ”Sadan aamun juhlaan”. Juhlaan oli ilmeisesti luvatta tunkeutunut nuorempia opiskelijoita mukaan.
– Tästä se on kai lähtenyt liikkeelle. En osaa sanoa, onko tässä jotain muuta taustalla.
Koulussa tarjotaan opiskeluhuoltoryhmän apua niille, jotka ovat tilanteesta järkyttyneet tai muuten tuntevat tarvetta keskustelulle.
– Asiaa käsitellään vielä ensi viikon aikana kaikkien opiskelijoiden kanssa, Korhonen kertoo.

27

5382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pari vuotta sitten Malmilla oli n 200 mamu nuorten välinen joukkotappelu

    • Anonyymi

      Oliko tarjoilussa Viidakkoveitset?

      Näitähän on jokaisessa Helsinki tutuksi uutisessa...

      • Anonyymi

        islamia kannattaa ja uskoo kuinka moni?


    • Anonyymi

      Monikulttuurisuus ja sen ilot.

    • Anonyymi

      Mukana oli myös tyttötappelijoita, jotka maahanmuuttajia.

    • Anonyymi

      Hassuja tapoja, tämänkin rikastavan kokemuksen meille tarjosi vihervasemmisto.👍

      • Anonyymi

        Kaikki kunnia tappelusta Hutisalolle ja Haavistolle.


    • Anonyymi

      Noniin tästähän lähtee ! Tulee olee arkipäivää tulevaisuudessa! Vartijat kohta kouluihin!

    • Sellaista se koulumaailma on nykyään ja hullumaksi muuttuneen. Kun uudet opinahjot rakennetaan avariksi tiloiksi ilman luokkahuoneita. Tätä perustellaan sillä, että se lisää oppilaiden vuorovaikutustaitoja ja antaa itsevarmuutta esiintymistilanteissa. Nyt kun koululaitos on luopunut näistä erikoisluokista (ex- tarkkailuluokat) , niin siinä käy, että tällänen pahasti häiriintynyt oppilas opettaa vuorovaikuttamista nössöille ja hiljasille oppilaille "nyrkkien" avulla. Opetusministerin lausunto oli opettajien esille tuomista ongelmista tyyppillinen mitä mytomaanin puolustus.

    • Anonyymi

      Vihreät naispoliitikot laittaa kyllä kaiken persujen syyksi.

    • Anonyymi

      Kaikki kunnia tappelusta Hutisalolle ja Haavistolle.

    • Anonyymi

      Pisa tuloksia

    • Anonyymi

      Lukiolaiset joukkotappelussa, aika ennenkuulumatonta, ai niin uudet kulttuurit on rikkaus, vai mitä se Biaudeu sanoikaan.

      • Anonyymi

        Jälkeenjääneisyys paistaa läpi. Ennen lukiolaiset olivat fiksumpaa ainesta.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä Pisa-tulokset selvis, tällasta sakkia meilläkin tulee peruskoulusta lukioon.

    • Anonyymi

      Suomi vois antaa turvapaikan jatkossa vain naispuolisille, Ruotsi vois ottaa kaikki miespuoliset.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      nyt ne rajat kiinni ennen kuin on myöhäistä
      Työläisiä voi tulla kun on työpaikka olemassa ja maksetaan tes mukainen palkka
      muut voi pysyä poissa

    • Anonyymi

      Ottaa päähän oman kansalaisten tyhmyys. muuttakaa keskisuomeen että edistyvä maailma ei tartte nähdä tämmösii puol kypsennettyjä ajatuksii

      • Anonyymi

        Muuttakaa te omaan maahanne.


    • Anonyymi

      varsinkin toiletissa. kyllä helsingissä osataan kun nasujaisetkin on niin helvetin hieno juttu.

    • Anonyymi

      Laita helsinki palstalle asiaa

    • Anonyymi

      Näiden tyttöjen tappeluita on youtubessa. Ja kaikki ovat maahanmuuttajia. Osaksi myös poikia osallisena.
      Luulisi, että tuolla tasolla olisi jo järkeä, mutta nämä eivät kai opi vielä aikuisenakaan käyttäytymään.

    • Anonyymi

      MV-lehdessä näkyi videopätkä kissatappelusta joka on ilmeisesti tuolta otettu

    • Anonyymi

      Kun tappelevia kulttuureja pölhöt päättäjät roudaa maahan , niin tappeluja, vain siirretään maailman taistelutantereilta pohjolaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2322
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      137
      1481
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      154
      1193
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      927
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe