Mitenkä homot ja lesbot lisääntyy?

Anonyymi

Kysyisin tietäviltä että mitenkä homot ja lesbot lisääntyy?

30

824

    Vastaukset

    • Anonyymi

      Koulukirja opettaa, että mieskin voi synnyttää.

      https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/1242060

      Otava: "Korjaamme asian seuraavaan painokseen"

    • Anonyymi

      Etkö tosiaan tiedä miten ihmiset _syntyvät_?

    • Anonyymi

      Jumala on säätänyt niin, että osa ihmisistä syntyy homoseksuaaleiksi. Tosi on.

      • Anonyymi

        Ihmiskuntaamme vaan kehittyy itsekseen ihmisten elämänkaaren aikana näitä seksuaalisesti poikkeavia luonnon valuvikaisia! ei siinä prosessissa ole Jumalalla mitään tekemistä!


      • Anonyymi

        Raamattu sanoo "Koska heidän ei sopinut tuntea Jumalaa, niin Hän hylkäsi heidät saastaisiin himoihinsa".
        Eli sitä mukaa kun ihmiset luopuvat uskosta, lisääntyy kaiken maailman luonnoton, saastainen käytös. Hyvin se korreloi sen kanssa, että kirkot ovat maallistuneet ja uskovia jahdataan heidän mielipiteistään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu sanoo "Koska heidän ei sopinut tuntea Jumalaa, niin Hän hylkäsi heidät saastaisiin himoihinsa".
        Eli sitä mukaa kun ihmiset luopuvat uskosta, lisääntyy kaiken maailman luonnoton, saastainen käytös. Hyvin se korreloi sen kanssa, että kirkot ovat maallistuneet ja uskovia jahdataan heidän mielipiteistään.

        Missäs kohdassa Raamattua tuollainen taas lukeekaan?

        Nyt on Uuden liiton aika eli luetaan mitä Uuteen testamenttiin on kirjoitettu.

        https://raamattu.fi/raamattu/KR92/LEV.19/3.-Mooseksen-kirja-19

        Jae 19: "Noudata näitä minun lakejani. Älä anna karjassasi kahden erilaisen eläimen pariutua keskenään. Älä kylvä samaan peltoon kahta erilaista siementä. Älä pue yllesi vaatekappaletta, joka on kudottu kahdesta erilaisesta langasta."

        Vaatteissasi on ihan varmasti kahta erilaista lankaa. Et myöskään ole tehnyt polttouhreja joista on omat säädöksensä. Rikot siis räikeästi Vanhan testamentin puolella annettua Jumalan Lakia vastaan. Miksi sinun mielestäsi Vanhan testamentin lait koskevat vain muita ihmisiä mutta ei sinua?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Missäs kohdassa Raamattua tuollainen taas lukeekaan?

        Nyt on Uuden liiton aika eli luetaan mitä Uuteen testamenttiin on kirjoitettu.

        https://raamattu.fi/raamattu/KR92/LEV.19/3.-Mooseksen-kirja-19

        Jae 19: "Noudata näitä minun lakejani. Älä anna karjassasi kahden erilaisen eläimen pariutua keskenään. Älä kylvä samaan peltoon kahta erilaista siementä. Älä pue yllesi vaatekappaletta, joka on kudottu kahdesta erilaisesta langasta."

        Vaatteissasi on ihan varmasti kahta erilaista lankaa. Et myöskään ole tehnyt polttouhreja joista on omat säädöksensä. Rikot siis räikeästi Vanhan testamentin puolella annettua Jumalan Lakia vastaan. Miksi sinun mielestäsi Vanhan testamentin lait koskevat vain muita ihmisiä mutta ei sinua?

        Jossakin raamatun kohdassa jeesus sanoo, tulkaa kaikki lapsenmieliset tyköni. Sopii hyvin tähänkin ajankohtaan on niin pirusti höynäytettäviä.


    • Anonyymi

      Oiskos hormonihäiritsijät nää pehmytmuovikemikaalit ja ehkäisypillerijäämät syynä?

      • Anonyymi

        Syynä mille? Homoseksuaaleja on ollut kauan ennen kuin osattiin puhuakkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syynä mille? Homoseksuaaleja on ollut kauan ennen kuin osattiin puhuakkaan.

        Juu, mutta nyt niitä on kymmenkertainen määrä.


      • Anonyymi

        Menevätkö naimisiinkin?
        Kyllä ne uroseläimet aina mieluummin pillun valitsevat jos on tarjolla.


    • Anonyymi

      Pakko olla Suuri salaisuus, koska kukaan ei ymmärrä miten he sen tekevät

    • Anonyymi

      Homoseksuaalisuutta on ollut ihmisissä ja muissa nisäkkäissä yhtä kauan kun nisäkkäitä on ollut olemassa.

      • Anonyymi

        Vitut ole ollut. Keksit omasta päästäsi tuon hypoteesin, vastenmielinen hinttari!


    • Anonyymi

      Yhteiskunnan maksamalla keinosiemennyksellä.

    • Anonyymi

      Lisääntyvät muumimukimenetelmällä. Jos et tiedä mikä se on niin googleta.

      • Anonyymi

        Miksi juuri muumimukilla?
        Siksikö että Tuuve Jansson oli lesbo?


    • Anonyymi

      Haaviston pekka tuo niitä lisää ulkomailta!

      • Anonyymi

        Persu Tynkkysen siunauksella


    • Anonyymi

      Mitäs sitten jos ne ovatkin kaikki ruokaisia ja lisääntyvät luonnollisesti? Räjähtääkö mailmasi?

    • Anonyymi

      Homot ja lesbot eivät lisäänny keskenään, joten kun nykyään elävät homot ja lesbot kuolevat, niin sen jälkeen maailmassa ei enää koskaan ole yhtään homoa eikä lesboa. Eikö niin?

    • Anonyymi

      Myös kristityille heteroille syntyy homoja lesboja ja biseksuaaleja ja muusukupuolisia. Luonnollisesti näin on ollut aina, kun asiaa on käsitelty myös Raamatussa.

    • Anonyymi

      Esimerkiksi sinä tai Räsänen voitte saada homo ja lesbolapsia.

    • Anonyymi

      Jumala rankaisee syntiin langenneita homo- ja lesbolapsilla.

    • Anonyymi

      toiset eivät tule toimeen vaskais suku puolen kanssa niin etsitään samaa suku puolta olevaan kuin lohtuna,

    • Anonyymi

      Islamilainen maa ei tuollaisia ole

    • Anonyymi

      Kertoisiko kuika itse lisäännyt?
      Sitten voidaan keskustella mitenkä muiden ryhmien lisääntyminen poikkeaa sinun tavasta.

    • Anonyymi

      Kysykää Jani Toivolalta.

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      70
      2078
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1406
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1383
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      957
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      360
      884
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe