"Talousexpertti" Iiris Suomela: Raskaammalla verotuksella voidaan keventää verotusta

Anonyymi

keventää siis verotusta.

Kyllä taas huomaa, että vihreiden kansanedustaja Iiris Suomela on lukenut kaikki taloustieteen kirjat hänen ehdotettua Twitterissä, että lisäverotusta voisi käyttää tuloveron keventämiseen.

Iiris - Eduskunnan nuorin ja tyhmin.

36

816

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hän on ihan Suomen nykytilan paljon kannatusta saanut edustaja. Velaksi saa myös rahaa omaan kukkaroon, olis oma slogan, jos olisin vihervasemmistolainen feministi.

      • Anonyymi

        Suomela on suvakki pahimmasta päästä.


    • Anonyymi

      Puolustusvoimille voisi saada lisää rahaa siirtämällä niitä armeijan menoista.

      t: ViherVasAnarko Fem Eläinoik.

    • Anonyymi

      Matuja suomeen tuomalla pakolaisongelma ratkeaa.

      • Anonyymi

        Suvakkien mielestä.


    • Anonyymi

      Tää maa on kohta mytävänä.

      • Anonyymi

        Siinä syy että suomesta en ole ostanut koskaan mitään arvokasta, vain ulkomailta.


    • Anonyymi

      Kai nämä lisäverot laskee kansankusettajien sikaliksoja?

    • Anonyymi

      Iiris, eduskunnan nuorin ja tyhmin ja lisäksi SUULAIN!

      • Anonyymi

        Eikä ole kauneudella pilatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä ole kauneudella pilatta.

        Ei tosiaan.


    • Anonyymi

      Mikä koulu on laskenut näin vajaalla osaamisella iiriksen läpi tutkinnosta ,jos hänellä jokin sellainen on? Haluan tietää jotta oma lapseni osaa välttää tuon koululaitoksen.

      • Anonyymi

        Onko Iiris käynyt kouluja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Iiris käynyt kouluja?

        Koraanikoulua veikkaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koraanikoulua veikkaisin.

        Vaiko Sirola-opisto?
        Saattanut lueskella myös Pirkkalan monistetta.


    • Anonyymi

      Mistä nämä "suomelat" keksivät nimimerkkinsä?
      Abbdullah akhr olisi uskottavampi

    • Anonyymi

      Vihreiltä näyttää löytyvän huippuasiantuntija alalta kuin alalta.

    • Anonyymi

      Mitä sen vanhemmat tekee?

    • Anonyymi

      Toivottavasti pata pölisee tälläkin "vaikuttajalla" hesan pelleoikeus.

      P.S.
      Hesan pelle"oikeus"bimbot katsokaa loppuelämänne olkanne taakse!

    • Anonyymi

      Ihmettelen mitä Keskusta tekee eduskunnan ilmastotyöryhmässä koska puolue vastustaa kaikkia ilmastotoimia?

      Nyt Maria ja kumppanit tiukkana siellä. Ei senttiäkään siimaa enää kepulle.

      • Anonyymi

        Saatkos vahingoniloa?


    • Anonyymi

      Ei pelkästään Eduskunnan, vaan koko Suomen tyhmin.

    • Anonyymi

      Eikös Iris ole opiskelijaneiti Tampereen yliopistosta? Punavihreältä hän vaikuttaakin.

    • Anonyymi

      Katsos kun naisen logiikalla muiden veroja nostamalla omien ja kavereiden verotusta voi laskea.

    • Anonyymi

      Kyllä hän on täysin oikeassa.
      Hän tarkoittaa veropohjan laajentamista ja korottamista joiltain osin.
      Näin voidaan veroja alentaa valikoiden. Esimerkiksi korotetaan pääomaveroa, niin tuloveroa voidaan madaltaa.
      Tai korotetaan alkoholiveroa, niin voidaan alentaa jotain muuta veroa.

      • Suomeen investointin on Eu:n pienintä, jos pääomaveroa nostettaisiin niin se loppuisi kokonaan.


      • Anonyymi
        ciccero kirjoitti:

        Suomeen investointin on Eu:n pienintä, jos pääomaveroa nostettaisiin niin se loppuisi kokonaan.

        Jep.


    • Anonyymi

      .Veroprosentti sataan prosenttiin alentaisi verot nolla prosenttiin.

      Totta, loppuisi taloudellinen toimeliaisuus

    • Anonyymi

      Sukupuolen perusteella ventovieraita vihaavia henkilöitä ei kuulu olla päätöksiä tekevässä asemassa.

    • Anonyymi

      Kuka tuon keskenkasvuisen puheita uskoo, ei kukaan.

    • Anonyymi

      Tuohon talousneroon kiteytyy kaikki vihreiden typeryys. Muistakaa verenpaine kun kuuntelette Salmelan puheita. Kuuntelua suositellaan vain pieniä pätkiä kerrallaan jos on pakko.

    • Iiriksen paikka ei ole eduskunnassa, vaan tytösen pitäisi leikkiä vielä "Barbeilla"muutama vuosi.

      • Anonyymi

        Elää ihan omassa maailmassaan.


    • Anonyymi

      Jos peitto ei ylety varpaille niin yläpäästä voi leikata palasen ja ommella jalkopäähän.

    • Anonyymi

      Suomela on vastenmielisimpiä poliitikkoja ikinä! Räikeä tyrkky, "reittäpitkin" politiikkaan noussut, toukopoukon entinen panokaveri. Kuuluu ihan jonnekin muualle kuin päättämään tärkeistä asioista. Yök!

    • Anonyymi

      Vaikka olet perusteltua, niin et voi olla niin tyhmä että et ymmärtänyt miten tyhmiä menit kirjoittamaan. Ethän?

      Lue nyt uudestaan oma tekstisi ja mieti mitä et ymmärtänyt:
      "lisäverotusta voisi käyttää tuloveron keventämiseen."

      Koska totta kai voi.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      55
      1553
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1228
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1044
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe