Yhden kurpan kokemus

Anonyymi

Tässä vanhana naisoletettuna mielenkiinnolla lueskelen välillä näitä sinkut-palstan juttuja. Olen jo mummoikäinen ja totaalisesti pudonnut kärryiltä. Sitähän täällä tolkutetaan, että naisten markkina-arvo on suurimmillaan nuorena, ja yli kolmekymppiset kurpat eivät voi olla miesten kiinnostuksen kohteina. Jos joku väittääkin muuta, niin se on feministien kuvittelua. Kerron tässä oman kokemukseni.

Nuorena olisin ollut kiinnostunut seksistä ja olisin halunnut lapsia vaikka ilman parisuhdetta, mutta miehet eivät lähestyneet minua. Tämä nimenomaan muuttui siinä nelissäkymmenissä, ja siis ainakin hullut ja juopot tekivät epätoivoisia lähestymisyrityksiä. Itse olisin ollut kiinnostunut hauskan näköisistä nuoremmista miehistä, joilla mielellään olisi saanut olla muitakin toivottavia ominaisuuksia. Näitä minulle ei ollut tarjolla, ja sitten olen jäänyt ilman miessuhteita vastoin tahtoani.

Viisissäkymmenissä hakeuduin opiskelemaan yliopistoon, ja näitä kokemuksia olen jäänyt ihmettelemään. Minun henkilöni olisi herättänyt kiinnostusta joissakin miesoletetuissa, mutta nimenomaan seksuaalisessa mielessä. Tämä harmittaa minua suunnattomasti, koska olen yksinäinen ihminen ja mielelläni olisin ystävystynyt joittenkin fiksujen ja mukavien miesten kanssa, mutta tällaista suhdetta minulle ei ollut tarjolla.

Tuntui että oletus on se, että jos minulla on joku kiinnostus miehiä kohtaan, niin totta kai kyse on seksistä tai ainakin parisuhteesta. Minusta tämä on aivan hullua, kyllähän nainen on ihminen siinä missä mieskin ja kaipaisi ihmissuhteita. Mutta siis ainakaan omalla kohdallani ei ole totta tämä palstatotuus, että naisen markkina-arvo olisi korkeimmillaan nuorena ja mitään kiinnostusta ei saisi osakseen vanhemmiten, tilanne minun kohdallani on ollut lähes päinvastainen. Miehet eivät lähestyneet kun olin nuori, ja vanhemmiten on ollut kiinnostuksen osoituksia, kun en enää olisi niitä halunnut.

32

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nuo kossit vinkuvat niiden lapsiteiniposliini tyttöjen perään. Tässä iässä, kun minäkin olen huomaa, että ne 40 naiset ovat parasta naista mitä voi olla olemassa. Toki siinä iässä ei välttämättä enää lapsia tehdä, vaan ne on tehty silloin sekavana aikana.

    • Anonyymi

      Et erota naisen seksisuhde markkina-arvoa ja parisuhde markkina-arvoa. Naisen seksisuhde markkina-arvo on miehen vastaavaa korkeampi lähes 70-vuotiaaksi asti. Ts vanhakin nainen saa miehen seksiin yhdeksi yöksi helposti jos vain haluaa, jopa ihan laadukkaat nuoret miehet lähtevät 50 naisen seuraan yhdeksi yöksi mutta eivät tuo samaa naista näytille kavereilleen tai ala seurustelemaan ko. Naisen kanssa, ts naisen parisuhde markkina-arvo on alhainen. Vastaavasti 50 miehen on turha yrittää 25 tyttöjä yhdenyön juttuihin, he saavat paljon nuorempia ja viriilimpiä miehin niin paljon kuin haluavat mutta sama mies voi saada 35 yksinhuoltajaäidin jos pystyy tarjoamaan taloudelliset raamit uusioperheelle (tähän loukkuun ei kenenkään 50 miehen kannata lähteä, mutta mahdollista se on) eli 50 miehen parisuhdemarkkina-arvo on korkeampi kuin hänen seksisuhde markkina-arvonsa.

      • Anonyymi

        Yli 50 v Naiset on ongelmajätettä joiden juna on mennyt.


      • Anonyymi

        Nimenomaan kyse on tuosta näytille viemisestä miehillä. Eli muiden mielipiteet ratkaisee.


      • Anonyymi

        Mitä väliä parisuhdetta haluamattomalle naiselle on jollain parisuhdemarkkina-arvolla? En ole parisuhdemarkkinoilla, vaikka kuinka hinkuisitte. En ole, enkä tule takaisin, en halua, ei kiinnosta. Se markkina-arvoni, joka MINUA kiinnostaa, vaikuttaa nykyään olevan reilusti korkeampi kuin mikään markkina-arvoni on koskaan aiemmin ollut. Eipä kiinnosta muu, sori nyt vaan. 😁


      • Ei kannata siis miestä ottaakaan, kun korkeintaan panoksi. Parisuhteet luo sitten naisten kanssa ilman miehiä. Saa rakkautta ja huolehtii yhdessä jämptisti asioista ilman ukko turjakkeiden mölinää.

        Miehistä voikin tehdä sitten pelkkiä dildoja, jos kerta noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yli 50 v Naiset on ongelmajätettä joiden juna on mennyt.

        Kyllä niitä voi silti panna ruotsinlaivalla kunhan kukaan tuttu ei näe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä väliä parisuhdetta haluamattomalle naiselle on jollain parisuhdemarkkina-arvolla? En ole parisuhdemarkkinoilla, vaikka kuinka hinkuisitte. En ole, enkä tule takaisin, en halua, ei kiinnosta. Se markkina-arvoni, joka MINUA kiinnostaa, vaikuttaa nykyään olevan reilusti korkeampi kuin mikään markkina-arvoni on koskaan aiemmin ollut. Eipä kiinnosta muu, sori nyt vaan. 😁

        Ei sillä arvolla parisuhdetta haluamattomalle mitään arvoa olekkaan. Outoa vain että sama henkilö sinkut palstalla omaa arvoaan ihmettelee 😀 taitaa kuitenkin vanha suola janottaa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sillä arvolla parisuhdetta haluamattomalle mitään arvoa olekkaan. Outoa vain että sama henkilö sinkut palstalla omaa arvoaan ihmettelee 😀 taitaa kuitenkin vanha suola janottaa....

        Miksi se on sinusta outoa? Kuvitteletko kaikkien sinkkujen etsivän parisuhdetta?


      • Anonyymi

        Olet ihan pihalla markkina- ja seksisuhdearvoinesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä väliä parisuhdetta haluamattomalle naiselle on jollain parisuhdemarkkina-arvolla? En ole parisuhdemarkkinoilla, vaikka kuinka hinkuisitte. En ole, enkä tule takaisin, en halua, ei kiinnosta. Se markkina-arvoni, joka MINUA kiinnostaa, vaikuttaa nykyään olevan reilusti korkeampi kuin mikään markkina-arvoni on koskaan aiemmin ollut. Eipä kiinnosta muu, sori nyt vaan. 😁

        Parisuhde on ennen mitään muuta jokaisen OMA arvovalinta. Ensiksi haluaako parisuhdetta ollenkaan ja jos haluaa niin millaisen. Pitkälti sama pätee kaikkiin muihin ihmissuhteisiin. Tai muihin valintoihin. Lopulta aika helppoa, jos vain osaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä niitä voi silti panna ruotsinlaivalla kunhan kukaan tuttu ei näe.

        Hyi kuinka rumasti puhutte toisista ihmisistä!

        Onko tuo nyt miehen puhetta? Saisitte hävetä!

        Koittakaapas pitää mielessä, että ihan jokainen keski-ikäinen nainen ei ole tärkeilevä miesvihaaja kuten tunnutte ajattelevan kostonhimossanne.

        Siinä pilkka osuu omaan nilkkaan, kun noin puhutte niistä kivoista ja normaaleistakin naisista.

        Yksikin naisviha alahdus minun suuntaan mieheltä, niin kyllä saa luvan lähteä. En ole mitään sellaista ansainnut enkä siedä todellakaan💩👎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi se on sinusta outoa? Kuvitteletko kaikkien sinkkujen etsivän parisuhdetta?

        Eivät tietenkään kaikki parisuhdetta etsi, tuskin he edes markkina-arvoaan miettivät tai kyselevät. Aloittajaa asia kuitenkin kiinnosti, ehkäpä myös parisuhde. Mitäpä tuon tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät tietenkään kaikki parisuhdetta etsi, tuskin he edes markkina-arvoaan miettivät tai kyselevät. Aloittajaa asia kuitenkin kiinnosti, ehkäpä myös parisuhde. Mitäpä tuon tietää.

        Olenko muka sitten kysellyt? Onko tässä ketjussä ylipäänsä kukaan kysellyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät tietenkään kaikki parisuhdetta etsi, tuskin he edes markkina-arvoaan miettivät tai kyselevät. Aloittajaa asia kuitenkin kiinnosti, ehkäpä myös parisuhde. Mitäpä tuon tietää.

        Eihän alottaja mitään kysellyt? Kertoi omista kokemuksistaan. 😅


    • Palstan vanhemmat miehet, veikkaan 45-60 vuotiaat toitottaa tuota, että nuoret naiset on heidän makuun ja varsin äänekäs joukko tai pari.

      Ovat tipahtaneet parisuhdemarkkinoilta jo ajat sitten ja nyt vaan proavat, kun muuhun ei ole ”ietijäkään”.

      Luultavasti siis näin... ei toinna pihtia sen kummemmin. 😄👌

      • Anonyymi

        Voihan sitä kertoa makuasioistaan kunhan tajuaa ettei sitä teiniä todellisuudessa mitenkään voi saada. 45 v mies voi todellisuudessa saada maksimissaan 40 v (Suomalaisen) naisen. Jos tuon verran nuorempi ei kelpaa niin sitten voi olla sinkkuna.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voihan sitä kertoa makuasioistaan kunhan tajuaa ettei sitä teiniä todellisuudessa mitenkään voi saada. 45 v mies voi todellisuudessa saada maksimissaan 40 v (Suomalaisen) naisen. Jos tuon verran nuorempi ei kelpaa niin sitten voi olla sinkkuna.

        Palstasetät provoaakin. Täällähän voi kuka tahaansa kirjoitella mitä sattuu ja kunhan saa kiukutettua ja härnättyä joitain, niin se riittää.
        Ei mitään tekemistä totuuden ksnssa, vaikkahan mitä vinkuisivat. 😁


    • Anonyymi

      Naisena minulle riittää pelkkä ihmisarvo ja sitä ei mies määritä. Ukot voi turista keskenään jos se heidän arvoa hetkeksi saisi nousemaan. Epäilen.

      • Anonyymi

        Vanhat ukot ei tiiä mittään. Vanhat naisetkaan ei niitä enää huoli. Ovat mieluummin yksin. Miehellä ei ole mitään arvoa jos aivot ovat munaskuissa.


      • Anonyymi

        (Omanarvontuntoa on hyvä olla kun ihmisten määrä vetelee siellä kahdeksassa miljardissa.)


    • Anonyymi

      Eli 50v menit yliopistoon ja korkeakoulu opiskelijoille annoit ja jäikö ammatiksi vai oletko jäänyt eläkkeelle mut kai ne pojat kelpuuttaa iäkkäämmänkin grannyn

      • Anonyymi

        Milfit on niin vanhanaikaista! Gilf se olla pitää!


    • Anonyymi

      Mitään markkina-arvoa ei ole olemassa. Joka siitä jauhaa ei arvosta yhtäkään naista, ei anna edes ihmisarvoa.

      - Sheena

      • Anonyymi

        Väität siis ettei ihmisten haluttavuudessa parisuhteeseen ole mitään eroa? Näinhän asia ei ole, täytyy vain tunnustaa elämän realiteetit. Tietysti nuorella ja kauniilla naisella on enemmän potentiaalisia puolisoehdokkaita kuin vanhalla ja rumalla. Eihän se ole mikään ihmisarvokysymys. Jos olisi, niin sen kauniin ja nuoren naisen pitäisi vastaavasti hyväksyä puolisokseen myös lihava ja vanha mies, vai eikö ihmisarvot koske miehiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väität siis ettei ihmisten haluttavuudessa parisuhteeseen ole mitään eroa? Näinhän asia ei ole, täytyy vain tunnustaa elämän realiteetit. Tietysti nuorella ja kauniilla naisella on enemmän potentiaalisia puolisoehdokkaita kuin vanhalla ja rumalla. Eihän se ole mikään ihmisarvokysymys. Jos olisi, niin sen kauniin ja nuoren naisen pitäisi vastaavasti hyväksyä puolisokseen myös lihava ja vanha mies, vai eikö ihmisarvot koske miehiä?

        Ihmisten haluttuus vaihtuu sen mukaan keneltä kysytään. Jokainen haluaa eri asioita.

        Tämä sivusta


    • Anonyymi

      Nuoret ei uskalla naisia lähestyä. Nykyäänkin se on ongelma kun naiset haluis perheen perustaa niin miehet ei uskalla.

      • Anonyymi

        Ai? Itselläni sellaista kokemusta, ettei nuoret naiset halua perustaa perhettä. Ei vaikka olisi jo mies siinä.

        - Sheena


      • Minulla oli myös sama kokemus.
        Juoksivat ja lujaa karkuun🥰😁


    • Feministinaisilla on kummallinen pinttymä. Luulevat, että markkina-arvon käsite olisi jotenkin naisia häpäisevä. Kyllä miehellä on samoin markkina-arvo, ihan samoin.

      • Anonyymi

        Onko jollekulle uutinen? Yksin on kuitenkin parempi, jos ei kykene saamaan sellasta, jonka tahtoo. Muilla ei tee mitään.


    • Anonyymi

      En tiedä mikä on ns. markkina-arvoni, eikä se edes kiinnosta. Ylipäätään koko miessukupuolen olemassaolo on minulle yhdentekevää, paitsi tietysti tuntemieni miesten.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      383
      4540
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      284
      2524
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      144
      1813
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      103
      1554
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1463
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1307
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1305
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      58
      1226
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      46
      1214
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      346
      1063
    Aihe