Kuin monta sekuntia kestää aloituksestasi dissen kommenttiin?
Vastaukset 19
- Anonyymi
Noin viikon.
(hihitystä) - Anonyymi
Vastaukseen ei anneta edes mahdollisuutta, se pyyhkäistään bittiavaruuteen; ennen kuin sitä ehtii lähettämään. Tulee mainos jota ei pysty ohittamaan mitenkään, se peittää vastauksen. Mainoksen poisto; poistaa myös vastauksen.
Nyt mä otan kopion tästä, jos sen saisi lähetettyä... ilman nimimerkkiä - Anonyymi
En ole kellosta katsonut, mutta alle minuuttihan se on ollut.
- Anonyymi
Se ei ole odote. Se on vasteaika.
Se riippuu, onko aihe kiinnostava ja osuuko silmään.
Viimeaikoina ei ole ollut erikoisen houkuttelevia aloituksia. 😀- Anonyymi
Odote olisi aika hieno, jos sitä runkkaria ei pahemmin näkisi. Mutta mitä sä satiaisille voit.
- Anonyymi
Dissen omalla kielellä.
- Anonyymi
Sinusta on tehty ilmoitus.
- Anonyymi
interlocutrice kirjoitti:
Heh. Joku palstasetä on taas hirmuisessa vedossa. 😀
Toi voi olla se 15 vuotta palstalla ollut nainen.
Anonyymi kirjoitti:
Toi voi olla se 15 vuotta palstalla ollut nainen.
Tjaa, tai sitten tyyppi, mikä kirjoittelee suurimman osan marinoista täällä...
- Anonyymi
Tjaa, tai sitten tyyppi, mikä kirjoittelee suurimman osan marinoista täällä...
Suurimman osan marinoista kirjoittelet sinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen, jätä Disse rauhaan.
Anonyymi kirjoitti:
Aha. Mitä mä marisen ja myönnän sen, on marina muista ihmisistä. En käsitä miten jotkut jaksaakin marista muitten ihmisten elämisestä niin kovasti.
Se että jokainen keskittyisi vain omaan elämään ja vain siihen, tuntuu olevan täysin mahdotonta joillekin marisijoille.- Anonyymi
Aha. Mitä mä marisen ja myönnän sen, on marina muista ihmisistä. En käsitä miten jotkut jaksaakin marista muitten ihmisten elämisestä niin kovasti.
Se että jokainen keskittyisi vain omaan elämään ja vain siihen, tuntuu olevan täysin mahdotonta joillekin marisijoille.Mariset kun sinua ei pidetä ladynä ja laulu sinusta dannyn hän on lady tai tom jonesin she is lady tai täti moonika laulu eli näin heiluu hame ja näin heiluu hame ja hame heiluu näin ja näin heiluu peppu kun täti menee torille vai miten se laulu meni
Anonyymi kirjoitti:
Mariset kun sinua ei pidetä ladynä ja laulu sinusta dannyn hän on lady tai tom jonesin she is lady tai täti moonika laulu eli näin heiluu hame ja näin heiluu hame ja hame heiluu näin ja näin heiluu peppu kun täti menee torille vai miten se laulu meni
Sinullekin sama mikä on lady, et erota airoa veneen tapista. 😂
Voi olla? Minua sylettää tyypit, jotka vinkuu siitä, että joku saa jotain ja hän ei... kaikki täällä jakaantuu sen mukaan mitä ansaitsee ja jos on vinkuja, ei selkeästi ansaitse sitä mitä vinkuu.
Minä oon saanut yhtä jos toista, mutta ihan syystä. Ja saan yhä..
On toisaalta hauskaakin huudattaa sinunlaisia, kun kiukun läpi ei saa kuin lisää kiukkua. Oppi kun ei millään uppoa. 😁
Ja v.ttuiltu on mullekin järkeä päähän.... jaan sitä mieluusti, kun ei parempaakaan konsteja sun kaltaisille maan päällä löydy. 😀- Anonyymi
Voi olla? Minua sylettää tyypit, jotka vinkuu siitä, että joku saa jotain ja hän ei... kaikki täällä jakaantuu sen mukaan mitä ansaitsee ja jos on vinkuja, ei selkeästi ansaitse sitä mitä vinkuu.
Minä oon saanut yhtä jos toista, mutta ihan syystä. Ja saan yhä..
On toisaalta hauskaakin huudattaa sinunlaisia, kun kiukun läpi ei saa kuin lisää kiukkua. Oppi kun ei millään uppoa. 😁
Ja v.ttuiltu on mullekin järkeä päähän.... jaan sitä mieluusti, kun ei parempaakaan konsteja sun kaltaisille maan päällä löydy. 😀Me ollaan hävitty tää peli
Anonyymi kirjoitti:
Me ollaan hävitty tää peli
Jaa? Mikä peli? 😁
Nyt on tuntunut taas hyvältä olla palstalla. Ei tosin tule ihan ssmaa aikaa täällä vietettyä, eikä kovin painsvia aloituksia tehtyä jne. Mutta kepeämmin otettuns tää on vielä ihan jees. 😁
En taivu tappioon vielä. 😁
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onko vassarin lääkkeet(mt) jääneet taas ottamatta
Sen verran järjetöntä persuhuutoa taa näkyville. Tuo yksi häiriintynyt ei osaa kuin "huutaa" isoilla kirjaimilla, se on491565Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.64971Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30677- 88657
- 46628
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14625Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu24621Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.62602- 8599
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan82548- 44531
- 40526
- 61525
Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47523Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj15515- 56507
Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13482Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.133479Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa46423Miten vuosien jälkeenkin tunteet voivat olla niin voimakkaat?
Että pelkkä ajatus sinusta täyttää silmät kyynelistä.26419