On vakityö, asunto ja auto. Oon tyylikäs. Pieni vatsa toki on mutta käyn salilla. Alkoholia en käytä paitsi joskus. Hiukset ohentuneet ja muuten karvoja on paljon. Naiset aina sanoo komeeksi mut silti en saa naista. Oon masentunut ja surullinen. Lähetin tänäänkin naiselle viestin mutta ei luvannut tulla panemaan. Missä vika??????????????????!
Miks en saa naista?
33
54
Vastaukset
- Anonyymi
Palkka on kyl pieni. Nettona jää käteen 1000 euroa.
- Anonyymi
Jorman seikkailuja tältä palstalta lukeneena, sinkkuus vaikuttaa varteenotettavalta vaihtoehdolta. Tiesin sen kyllä jo aiemminkin.
- Anonyymi
Oon Allu ja haluan naisen!!!!!!!
- Anonyymi
Nämä oli kyllä kieltämättä hyvin kirjoitettuja. Niitä oli nautinto lukea. Laittaisin peukun, muttei nyt onnistu.
- Anonyymi
Oon heikkolahjainen ja lievästi jälkeen jäänyt.
- Anonyymi
Saan potkut joka paikasta. En tiiä miks. Eläkkeelle en haluu 36 vuotiaana.
- Anonyymi
Enkä oo hullu
- Anonyymi
naiset näkevät katu kuvassa olemuksen , eikä tili pusia tai työ suhdetta päälle päin,
- Anonyymi
Oisko sulla hygieniassa jotain vikaa?
- Anonyymi
No ei oo. Käyn tiistaisin ja lauantaisin suihkussa!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei oo. Käyn tiistaisin ja lauantaisin suihkussa!!
Kannattaa kokeilla käydä suihkussa ihan joka päivä, kuten normaalit ihmiset tekee.
- Anonyymi
Et osaa juoda viinaa etkä osaa panna naisia. Siitä se on kiinni.
- Anonyymi
Maailman kaksi helpointa asiaa.
- Anonyymi
Kyllä sitä naista vielä joskus saa. Nyt on ollut aika hiljaista kyllä.
- Anonyymi
Naiset on aika hankalia ja vaikeita kyllä.
- Anonyymi
Itelki vakityö ja ihan ok näkönen vähän ujo ja erikoinen. Mistään ei saa naista.
- Anonyymi
Olisi kiva pitkästä aikaa saada kyllä naista ja naisen kosketusta.
- Anonyymi
Ette saa. Koskaan. Witun junttisatakuntalaiset!
- Anonyymi
Pitää vaan haaveilla että saisi koskea naista.. sellasta se on.
- Anonyymi
Jaa tuliko Vauva-palstalle bannit kun palasit takaisin Sinkuille? :D
Vauva on tosi hyvä. suosittelen, oon itekin sinne kirjoitellu ja mulle on kommentoitu. Ja siitä tulee Vauva.
- Anonyymi
Aloittaja on valittaja ja masentunut - ei sellainen saa naista. Lopeta valitus ja ala tekeen jotain muuta kivaa niin saat sen masennuksen parannettua. Sitten voi olla toivoa naisestakin.
- Anonyymi
asunto ja auto, asuntoauto. sillä ainakin saa ja missä vaan.
- Anonyymi
Kaikella on aikansa, elämässä?
Ulkoiset seikat ei varmaan olekaan se miksi et saa luotua kontaktia naisiin, vaan se on sun olemus. Mainitsit masennuksen ja surullisuuden, lisäksi puhut panemisesta, joten sen seikan pakonomainen tarve paistaa ulospäin.... Naiset eivät halua tulla kohdelluksi panopuuna.
Mutta luulen, että tälläisenkin totuuden tuominen sinulle esiin, ei muuta mitään sinussa, vaan jankutat samaa hamaan maailmasi tappiin asti...- Anonyymi
Puhuuko mies noin kysympä vain
- Anonyymi
interlocutrice kirjoitti:
Mitä sillä on väliä?
Puhuuko mies noin puhuuko
Anonyymi kirjoitti:
Puhuuko mies noin puhuuko
No mä kirjoitin tuohon ylle, jos huomasit.
Mutta sano mitä väliä on, että onko mies, vai nainen, jos toteaa vain tosiasian?
En minäkään miehenä kiinnostu naisesta, joka on masentunut, surullinen ja tarvitsee selkeästi minut pelastamaan hänet. Enkä usko, että kukaan täysjärkinen nainenkaan haluaa itselleen taakkaa ottaa?
- Anonyymi
Sen takia et saa naista, koska olet Allu.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin2183174Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.3072774Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.751798Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e551705Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?421575- 1221366
MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,101300Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee171270Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4221260- 1051259